Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Οκτωβρίου 27, 2011

Οάσεις στην ερημιά των πόλεων

 

Οάσεις στην ερημιά των πόλεων

Φουφού

Σήμερα νωρίς το πρωί στο δρόμο για τη δουλειά σταμάτησα και μπήκα σε ένα εκκλησάκι, στην περιοχή της Πλάκας, στην Αθήνα.
Μικρό με το ημίφως των κεριών μονάχα, λίγες καρεκλίτσες, λίγες γιαγιούλες να στέκουν όρθιες όμως, ένας ιερέας με έναν υπέργηρο ψάλτη.
Η δοξολογία λιτή αλλά κατα έναν περίεργο τρόπο πανηγυρική, μπήκα και χάθηκα μέσα στο ημίφως των κεριών, μία όμορφη ξύλινη παλιά εικόνα του Αγ.Δημητρίου δέσποζε στο κέντρο με λιγοστά λουλούδια στολισμένη.
Σκέφτηκα να μπώ βιαστικά να ανάψω ένα κερί και να φύγω μή και αργήσω στη δουλειά… παρασύρθηκα…ούτε κατάλαβα πώς έφτασα να λησμονήσω την πορεία μου… ξέχασα το άγχος μου, πού βρισκόμουν…πάνε όλα!
Συνήθως δεν έχω την ευκαιρία να νιώσω έτσι την θ.λειτουργία, να σταθώ κι εγώ προσεκτικά και να συγκεντρωθώ, κυνηγώ πάντα ένα παιδί ή έχω τα μάτια μου, την έγνοια μου σε κάποιο…
Βγαίνοντας λοιπόν, χρειάστηκαν κάποια λεπτά για να επανέλθω στην πραγματικότητα, προς στιγμήν νόμισα πως ήμουν στο νησί που είμασταν το καλοκαίρι και είχαμε παρόμοια εμπειρία με τον σύζυγό μου σε μία επίσης μικρή κατανυκτική λειτουργία σε ξωκκλήσι.
Συνήλθα όμως και αμέσως άνοιξα τον βηματισμό μου, κοίταξα το ρολόι μου… είχα αργήσει απίστευτα, άρχισε να με πιάνει ανησυχία, λογισμοί ότι δεν έκανα καλά που μπήκα, που κάθισα τόσο πολύ…!
Τί θα πώ στον προϊστάμενο και τέτοια (ιδιωτική δουλειά γαρ)… φτάνοντας στη δουλειά διαπιστώνω ότι ο προϊστάμενος λείπει… και ο διευθυντής το ίδιο, είχαν πάρει έκτακτη άδεια σήμερα για μια εξωτερική δουλειά.
Δόξα το Θεό.
Χρόνια σας Πολλά.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...