Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 09, 2011

Μὲ λένε Ἑλλάδα…

 

Μὲ λένε Ἑλλάδα, εἶμαι μητέρα καὶ τὰ παιδιά μου εἶναι οἱ Ἕλληνες! Βρίσκομαι στὴν Εὐρώπη! Εἶμαι μικρὴ χώρα, μία κουκκίδα, στὸν παγκόσμιο χάρτη, ἔχω ὅμως τὸ καλύτερο "οἰκόπεδο" στὸν πλανήτη...!!! Διακρίνομαι γιὰ τὴν Ἱστορία μου, τοὺς Ἀγῶνες μου, τὴν Ἀντίστασή μου, τὴν Ψυχὴ καὶ τὸν Πατριωτισμό μου! Ὅλοι μὲ ζηλεύουν... πάντα μὲ ζήλευαν γὶ αὐτὸ καὶ πάντα εἶχα ἐχθρούς! Πολεμοῦσα κι ἀντιστεκόμουν μὲ ὅλη μου τὴν δύναμη καὶ στὸ τέλος τὰ κατάφερνα...!!!
Ἦταν ὅλα ἥσυχα μέχρι ποὺ μὲ αἰφνιδίασαν καὶ τρόμαξα! Ὁ ἐχθρὸς μὲ χτύπησε ἐσωτερικά, πονηρὰ καὶ ὕπουλα...! ὄχι ὅπως τὶς ἄλλες φορές... Ζοῦσε "σπίτι" μου, τὸν εἶχα μὲ τὰ παιδιά μου ἀλλά, ἦταν καλὰ καλυμμένος καὶ δὲν φαινόταν... Ξεγέλασε ἀκόμα καὶ μένα!
Προσπαθῶ νὰ τὸν ἀντιμετωπίσω ἀλλὰ πολλὰ ἂπ τὰ παιδιά μου τὸν ὑποστηρίζουν κι ἀντιστέκονται σὲ μένα, τὴν ἴδια τοὺς τὴν μάνα... Ἔχουν φτάσει σὲ σημεῖο νὰ μὲ περιγελοῦν, νὰ μὲ κοροϊδεύουν, νὰ μὲ πουλᾶνε, νὰ μὴν μὲ ἀναγνωρίζουν... Εἶμαι πικραμένη, τρομαγμένη, ἐξουθενωμένη... ἀλλὰ δὲν θὰ τὸ βάλω κάτω! Μὲ τὸ κεφάλι ψηλὰ θ ἀγωνιστῶ καὶ θ ἀντισταθῶ, ὅπως ἔκανα πάντα... Μπορεῖ νὰ γονατίσω ἀλλὰ θὰ παλέψω καὶ θὰ νικήσω...!!! Τὴν Ψυχὴ καὶ τὸν Πατριωτισμό μου δὲν...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...

θὰ μοῦ τὰ πάρουν ποτέ, οὔτε καὶ πρόκειται νὰ μὲ φτάσει κανένας σ αὐτά...
Δὲν πρόκειται νὰ Παραδοθῶ, νὰ Πουληθῶ καὶ νὰ Πεθάνω γιὰ τὸ χατίρι κανενός...
'Ἄλλωστε... ποιὰ μάνα ἐγκαταλείπει τὸ σπίτι καὶ τὰ παιδιά της...



http://periergaa.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...