Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2012

«Πάτερ εσύ μ’ έκανες Χριστιανό»


Διηγήθηκε ο διακο-Διονύσιος ο Φιρφιρής: « Κάποτε βρέθηκα για δουλειά 
έξω στη Θεσσαλονίκη. Πήγα σ’ ένα εστιατόριο να φάω. Έκανα την
 προσευχή μου και κάθισα να φάω.
 Παραδίπλα ήταν μια παρέα. Μου λέει κάποιος λαϊκός:
- Λοιπόν τί μας παριστάνεις τώρα; Τι θέλεις να μας δείξεις;
- Για να μη μου σταθεί κανένα κόκκαλο στο λαιμό, βρε αδελφέ,
 Απάντησα λίγο οργισμένα.


Διακο-Διονύσιος Φιρφιρής
-  Με γνωρίζεις πάτερ;
-  Όχι, απαντώ.
-  Δεν με θυμάσαι; Εσύ με έκανες Χριστιανό.
-  Δεν σε θυμάμαι.
-  Θυμάσαι κάποτε σ’ ένα εστιατόριο που έτρωγες και κάποιος σου 
είπε αυτό και αυτό;
-   Ναι, κάτι θυμάμαι.
-   Ε, εγώ ήμουν. Βλέπεις εδώ; Μου στάθηκε ένα κόκκαλο στο λαιμό 
και με έκαναν εγχείρηση για να το βγάλουν, ενώ συγχρόνως μου έδειχνε το 
λαιμό του με το σημάδι της τομής. Μετά απ’ αυτό και στην εκκλησία πηγαίνω και 
εξομολογούμαι και προσευχή κάνω. Σ’ ευχαριστώ, Πάτερ, εσύ μ’ έσωσες».
(Διήγηση από το βιβλίο “Από την ασκητική και ησυχαστική αγιορείτικη παράδοση”)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...