Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Απριλίου 11, 2012

ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ: ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ 3




«Από ποια ρίζα να κρατηθώ, σε ποιο διάστημα να περπατήσω, σε ποιο κρεβάτι να κοιμηθώ, σε ποιο όρος να ξενυχτήσω! Πού να κρύψω ό,τι πολύτιμο έχω! Πάρε τα μάτια μου! Πάρε τα χέρια μου! Φύλαξε τη φωνή μου! Ίσως την ξαναβρώ αλλού, όταν πια δεν θα θυμάμαι! Όταν θάμαι ένας άλλος! Βασιλέα του πόνου! Βασιλέα των πυρκαγιών! Βασιλέα των μαρτύρων! Αλληλούια! Αλληλούια! Αλληλούια!» (Ν. Βρεττάκου, «Κραυγή»).
Γυρνώ μέσα μου και βλέπω μόνο την νύχτα. Δεν έχω πατρίδα κι αξίες να κρατηθώ, δεν σκέφτομαι και δεν έχω μέλλον, αλλά μόνο το παρόν και την αγορασμένη ηδονή, δεν έχω κάποιον να με αγαπά και να μοιραστεί την καρδιά του μαζί μου, δεν έχω κάπου να ανεβώ, να δω τον κόσμο αλλιώτικα! Κι όμως έχω κάτι πολύτιμο μέσα μου! Είναι το μύρο των δακρύων μου. Είναι η δίψα της καρδιάς μου να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Είναι το πρόσωπό μου που το ξέχασα! Είναι η ανάγκη μου να ξεχάσω τις αμαρτίες μου και να κάνω αρχή μετανοίας! Να γίνω αυτός για τον οποίο πλάστηκα, δηλαδή το παιδί σου! Προσέρχομαι σαν τον ληστή και την πόρνη και σε αναγνωρίζω ως τον βασιλιά μου! Εσένα που πόνεσες για όλους και μπορείς να καταλάβεις τον δικό μου πόνο! Εσένα που καθαρίζεις το χρυσάφι της ύπαρξής μου από τα στίγματα της αμαρτίας. Εσένα που μαρτύρησες γιατί με αγαπάς! Και που είσαι ο μοναδικός αληθινός ψυχογνώστης! Είμαι άραγε έτοιμος για το βήμα;

Μεγάλη Τετάρτη (Σχόλιο πάνω στο κάθισμα «Πόρνη προσήλθε σοι»)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...