Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2012

Ἀραβική Προσευχή


Θεέ μου, μήν μ΄ἀφήσεις νά γίνω ὁ δήμιος πού σφάζει τά πρόβατα οὔτε πρόβατο στά χέρια τῶν ἐκτελεστῶν.


Βοήθησε μέ τό νά λέω πάντα ἀλήθεια ἐνώπιον τῶν δυνατῶν καί νά μήν λέω ποτέ ψέματα γιά νά κερδίσω τήν ἐπιδοκιμασία τῶν ἀδυνάτων.


Θεέ μου, ἐάν μοῦ δώσεις περιουσία, μήν μοῦ ἀφαιρέσεις τήν εὐτυχία.


Ἄν μοῦ δώσεις δύναμη, μήν μοῦ ἀφαιρέσεις τή σύνεση.


Ἐάν μοῦ ἐπιτρέψεις νά εὐημερήσω, μή μοῦ ἐπιτρέψεις νά χάσω τήν ταπεινοφροσύνη μου καί νά διατηρήσω ἁπλῶς τήν ἔπαρση τοῦ κύρους.


Βοήθησέ με νά ἐκτιμῶ τήν ἄλλη ὄψη τῶν πραγμάτων, ὥστε νά μήν κατηγορῶ τούς ἀντιπάλους μου μέ μεγαλύτερη αὐστηρότητα ἀπ΄ ὅτι τόν ἴδιό μου τόν ἑαυτό.


Μήν ἀφήσεις τήν ψευδαίσθηση τῆς δόξας νά μέ παρασύρει, ὅταν ἐπιτυγχάνω, οὔτε καί τήν ἀπελπισία νά μέ κατακλύζει, ὅταν ἡττῶμαι.


Νά μοῦ θυμίζεις ὅτι ἡ ἐμπειρία μιᾶς πτώσης μπορεῖ νά μέ κάνει νά δῶ τόν κόσμο μέ ἄλλο μάτι. Ὦ Θεέ μου!


Κάνε με νά νιώσω ὅτι ἡ συγχώρεση δείχνει δύναμη καί ὅτι ἡ ἐκδίκηση εἶναι δεῖγμα ἀδυναμίας.


Ἄν μοῦ πάρεις τήν τύχη, ἄφησέ μου τήν ἐλπίδα .


Ἄν μου λείψει ἡ ὑγεία, παρηγόρησέ με μέ τή χάρη τῆς πίστης.


Καί ὅταν μέ πληγώνουν ἡ ἀχαριστία καί ἡ ἔλλειψη κατανόησης τῶν ὁμοίων μου,
 νά γεννᾶς στήν ψυχή μου τή δύναμη τῆς συγγνώμης καί τῆς συγχώρεσης.


Τέλος, Κύριε, ἐάν ἐγώ Σέ ξεχάσω, Σέ ἱκετεύω Ἐσύ νά μήν μέ ξεχάσεις ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...