Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 02, 2012

Η ειρήνη του κόσμου και η ειρήνη του Θεού



Ό Χριστός είπε: εἰρήνην τήν ἐμήν δίδωμι ὑμῖν· οὐ καθώς ὁ κόσμος δίδωσιν.
Η ειρήνη τού κόσμου τούτου εξαρτάται από τά γύρω πράγματα, δηλαδή λέμε:
 Γιά νά είμαι καλά πρέπει ή οικογένειά μου νά είναι καλά, οι δουλειές μου να
 είναι καλά, ή υγεία μου νά είναι καλά, ή πατρίδα μου νά είναι καλά, 
νά μήν έχουμε πολέμους και ακαταστασίες γιά νά είμαι καί εγώ καλά.

Η ειρήνη τού Θεού όμως δίδεται μέσα στήν 

καρδία τού ανθρώπου. Μπορεί όλα νά είναι χάλια καί όμως εσύ νά έχεις
 ειρήνη. Όχι ότι θά είσαι αναίσθητος, δέν είναι ή νιρβάνα τών ινδών, άλλο
 πράγμα είναι εκείνο. Αλλά είναι μία ειρήνη ή οποία δέν είναι αναισθησία, 
όχι, είναι ευαισθησία. Είναι πόνος, είναι πάθος, αλλά είναι ή παρουσία τού
 Χριστού. Είναι αυτή ή αίσθηση ότι ό Θεός είναι παρόν καί ό άνθρωπος είναι 
πραγματικά τέκνο Θεού καί βρήκε αυτή τήν πληρότητα τής ύπαρξής του.
π.Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...