Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Σάββατο, Ιανουαρίου 19, 2013

Μέγα θαύμα. Το παιδί μου ήταν άλαλο και μίλησε όταν το σταύρωσε ο… ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/01/blog-post_2554.html#ixzz2ISXlV8e7


Το παρακάτω μας στάλθηκε από φίλη αναγνώστρια, το δημοσιεύουμε όπως ακριβώς το λάβαμε.

Προς την Ιστοσελίδα «Πενταπόσταγμα»
Αγαπητοί κύριοι της ιστοσελίδος «Πενταπόσταγμα» σας παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό και σας συγχαίρω για το έργο σας και την ενημέρωση την οποία μας κάνετε. Βλέποντας ότι συχνά ανεβάζετε στην ιστοσελίδα σας άρθρα και ομιλίες του γέροντος Νεκταρίου Μουλατσιώτη, νόμιζα ότι είστε πνευματικά του παιδιά. Μετά όμως πληροφορήθηκα ότι απλώς γνωρίζετε τον γέροντα και τον ευλαβείστε πολύ. Σας βεβαιώνω ότι δεν έχετε άδικο.

Είμαι από το Λιοπέτρι της Κύπρου και ονομάζομαι Κωνσταντίνα Δράκου και θέλω να σας αναφέρω ένα μεγάλο θαύμα του Θεού που έγινε στην οικογένειά μου.
Το παιδί μου πλησιάζει 5 ετών και δεν είχε μιλήσει. Όταν όμως ήλθε στην Κύπρο ο γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης το σταύρωσε με τον επιστήθιο σταυρό του που περιέχει Τίμιο Ξύλο και το παιδί μου μίλησε και δεν σταματά να μιλά.

Επιτρέψτε μου όμως να σας διηγηθώ όλα τα γεγονότα. Δεν γνώριζα τον γέροντα Νεκτάριο έως ότου διάβασα το βιβλίο της κ. Παλαμιώτου Κωνσταντίνας Δρ. Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών με τον τίτλο: «Ο Γέροντας Νεκτάριος – Όταν μιλά ο ουρανός» (Εκδόσεις Νεκτάριος Παναγόπουλος), το οποίο αναφέρεται στη ζωή, στο έργο και σε εκατό περίπου θαύματα που τέλεσε ο Θεός δια του σταυρού και των προσευχών του γέροντος. Δεν πίστευα τα όσα διάβαζα, αν και υπάρχουν όλα τα στοιχεία των ανθρώπων που ομολογούν τις θεραπείες τους.
Όσοι δεν έχετε διαβάσει το βιβλίο «Ο Γέροντας Νεκτάριος» σας συνιστώ μέσα από την ψυχή μου να το διαβάσετε. Τώρα όμως που είδα το θαύμα μέσα στην οικογένειά μου ουδεμία αμφιβολία έχω για τα όσα είναι γραμμένα μέσα εκεί.

Μερικά από τα θαύματα του βιβλίου είδα ότι τα δημοσιεύσατε κι εσείς κατά καιρούς χωρίς όμως να αναφέρεστε στο όνομα του γέροντα. Εγώ όμως δεν θα κρύψω την ευεργεσία του Κυρίου και τον άνθρωπο μέσω του οποίου ενήργησε ο Θεός και έγινε το παιδί μου καλά.

Ο Γέροντας Νεκτάριος αν και κληρικός της Ιεράς Μητρόπολης Φωκίδος, Κτίτωρ δυο μεγάλων Ιερών Ησυχαστηρίων επανδρωμένα με αξιόλογους μοναχούς – μοναχές, με τεράστιο κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο και ιδιαίτερα με πλούσιο έργο στην νεολαία, δυστυχώς - πιστεύω προσωπικά - ότι κάποιοι από τη Διοίκηση της Εκκλησίας τον έχουν επανειλημμένως αδικήσει και θέσει στο περιθώριο, ως βγαίνει αβίαστα μέσα απ’ το βιβλίο που προανέφερα. Δεν βλέπω όμως να έχει κάνει το ίδιο και ο Χριστός μας. Αντιθέτως βλέπω ότι ο Χριστός τον έχει χαριτώσει με περίσσια Χάρη και Πνεύμα Άγιο.
Δεν είναι μόνο τα θαυμαστά σημεία που τελούνται δια του επιστηθίου σταυρού του και των προσευχών του, αλλά υπήρξε και από τους πρώτους όπου από το 1983 – πριν ακόμα μιλήσει ο γέροντας Παΐσιος – με στεντορεία τη φωνή προέβλεψε τα σημερινά δεινά της Ελλάδος και βροντοφώναξε ότι: «Έρχεται ο Αντίχριστος». Υπάρχουν καταγεγραμμένες ομιλίες του τις οποίες άκουσα αλλά και κείμενά του γραπτά, τα οποία μάλιστα όπως ανέφερε ο ίδιος είχε ενημερώσει εγγράφως τον τότε Αρχιεπίσκοπο και όλους τους Αρχιερείς από την δεκαετία του ’90. Ουδείς όμως εκ των Αρχιερέων πρόσεξε τότε τη φωνή του. Είπαμε ο γέροντας ήταν στο περιθώριο.

Ο Γέροντας που αξιώθηκα να τον γνωρίσω προσωπικά συνηθίζει να λέει και καλά κάνει ότι:
«Από την ώρα που εισήλθα στην εκκλησία ως κληρικός ήμουν στην άκρη, είμαι στην άκρη και θα μείνω στην άκρη, αρκεί να μην με βάλει στην άκρη ο Χριστός μας την ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας». Αυτό τα λέει όλα.

Τελικά πράγματι ο Θεός χρησιμοποιεί, ενεργεί και λαλεί μέσω ανθρώπων που είναι όχι συνήθως σε θρόνους, αλλά στο περιθώριο για να κάνει θαυμαστό το όνομά Του πάνω στη γη.
Αυτόν τον γέροντα δοξάζω τον Θεό, που μας τον φανέρωσε και μας τον έστειλε κοντά μας στο Λιοπέτρι της Κύπρου.

Τον Νοέμβριο του 2010 είχα επισκεφθεί ως προσκυνήτρια το μοναστήρι του γέροντα Νεκταρίου στο Τρίκορφο Φωκίδος και του ανέφερα ότι έχω ένα παιδί ενάμισυ ετών το οποίο δεν μιλά και τούτο μας ανησυχεί. Ο γέροντας μου είπε να μην ανησυχώ αλλά να προσεύχομαι στον Άγιο Σεραφείμ τον θαυματουργό και το παιδί μου θα μιλήσει.
Τον Ιούνιο του 2012 ο γέροντας Νεκτάριος έφερε τα Λείψανα του Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ και του Αγίου Αυγουστίνου στο Λιοπέτρι. Πέρασαν χιλιάδες κόσμου και προσκύνησαν, ο δε γέροντας όσοι του ζητούσαν τους σταύρωνε με υπομονή με τον επιστήθιο σταυρό του. Έγιναν πολλά θαύματα τα οποία τα γράψατε και στην ιστοσελίδα σας στο «Πενταπόσταγμα». Εμείς εδώ είδαμε πολλά περισσότερα απ’ όσα εσείς γράψατε. Πήγα ταπεινά και εγώ με το άλαλο παιδί μου να το σταυρώσει ο γέροντας διότι ακόμη δεν είχε μιλήσει. Ζήτησε απ’ το παιδί μου ν’ ανοίξει το στόμα του και ο γέροντας του σταύρωσε τη γλώσσα λέγοντάς μου: «Μην ανησυχείς, το παιδί θα μιλήσει και θα σας τρελάνει, δεν θα σταματάει μετά να μιλάει». Και ω του θαύματος! Μέσα στην ίδια εβδομάδα το παιδί μας μίλησε κανονικά και δεν σταματάει να μιλάει, πράγματι μας έχει τρελάνει.

Δοξάζω τον Θεό, ευχαριστώ τον Κύριό μου. Ευχαριστώ τον γέροντα Νεκτάριο για τις προσευχές του και τις άγιες συμβουλές του μας δίνει για να βαδίζουμε σύμφωνα με το θέλημα του Θεού. Ο Γέροντας ήλθε και φέτος τον Ιανουάριο του 2013 στην Κύπρο, όπου και πάλι πολλά θαυμαστά σημεία έγιναν προς Δόξαν Θεού.

Η Ελλάδα έχει πολλούς θησαυρούς, ένας εξ’ αυτών είναι και ο γέροντας Νεκτάριος. Ας δώσουμε όλοι δόξα στο Θεό.

Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Σας στέλνω φωτογραφία μου με τον γέροντα Νεκτάριο και το παιδί μου προς δημοσίευση ώστε όλοι να γνωρίζουν

Κωνσταντίνα Δράκου
Λιοπέτρι Κύπρος


 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...