Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Σάββατο, Μαρτίου 09, 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ: ΕΛΛΗΝΑΣ 29 ΕΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ…


AGGELOS

Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ
ΜΕ ΝΕΑΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΙΤΕΣ (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)
Κατεβαίνοντας την Πανεπιστημίου, λίγο μετά το τέλος 
της πορείας των απόστρατων, άκουσα αυτό:










«Έλληνας πολίτης 29 ετών, άστεγος εδώ και δύο μήνες λόγω ανεργίας, παρακαλώ πάρα πολύ αν μπορείτε μια μικρή βοήθεια».

Δεν είναι ότι δεν κυκλοφορώ έξω συχνά, εξάλλου η δουλειά το απαιτεί, είναι όμως το ότι τα αυτιά μου δεν είναι συνηθισμένα σε αυτούς τους ήχους... Σταμάτησα... Κοντοστάθηκα... Γύρισα πίσω μου και κοίταξα.. Προβληματίστηκα. Ένας νεαρός επαίτης.. Όχι ναρκομανής, όχι αλλοδαπός. Τον πλησίασα.
«Μπορώ να σε τραβήξω μια φωτογραφία;» τον ρώτησα. Εκείνος μου είπε ότι έχουν σταματήσει πριν από μένα πολλοί δημοσιογράφοι οι οποίοι όμως τον τράβηξαν χωρίς να τον ρωτήσουν. Ένιωσα καλά που δεν έκανα και εγώ κάτι τέτοιο. Αν και το σκέφτηκα στην αρχή...
Ύστερα τον ρώτησα το όνομά του. «Άγγελος» μου είπε «μόνο που μου λείπουν τα φτερά» συνέχισε.
Παρατήρησα ότι κρατούσε στα χέρια του τα χαρτιά του. Ταυτότητα, βιβλιάριο απορίας κ.α. Τον ρώτησα πως βρέθηκε σε αυτή τη θέση. Μου εξήγησε ότι κατάγετε από το Ρέθυμνο και έχασε τους γονείς του πριν εννέα χρόνια. Μεγάλωσε στην Αθήνα και τα τελευταία δυόμισι χρόνια ζούσε σε ένα σπίτι με την κοπέλα του. Είχε δουλειά, έπιπλα, χρήματα... Μου διηγήθηκε την ιστορία του.
Τον ρώτησα αν μπορεί να μου την διηγηθεί στην κάμερα. Χωρίς να φαίνεται το πρόσωπό του... Δέχτηκε!
Ο Άγγελος είναι ο αδερφός μας, ο συμφοιτητής μας, ο διπλανός μας, εμείς οι ίδιοι... Ο Άγγελος είναι ένα από τα θύματα του μνημονίου... Ζητάει δουλειά και κανείς δεν του δίνει... Ζητάει βοήθεια (λίγα μόνο μέτρα μακριά από τη βουλή) και πολλοί τον προσπερνούν... Εγώ όχι. Του δίνω κάποια τηλέφωνα... Ελπίζω την άλλη εβδομάδα να μην είναι πάλι εκεί...
Ρεπορτάζ: Μαρίλια Κούζου



ΠΗΓΗμεταφορά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

Μνήμη των αναιρεθέντων υπό του Ηρώδου αγίων νηπίων: Ο Ιερός Χρυσόστομος για την σφαγή των νηπίων

    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ  [:Ματθ.2,13-23]     « Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποσ...