Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Μαρτίου 17, 2013

ΜΑΚΡΟΘΥΜΗΣΕ,,,ΥΠΟΧΩΡΗΣΕ,,,ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ''

 
Από σήμερα οδεύουμε για Τον Αγώνα τής Μεγάλης Τεσσαρακοστής. '' ΜΑΚΡΟΘΥΜΗΣΕ,,,ΥΠΟΧΩΡΗΣΕ,,,ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ'' "Μακροθυμώ"... σημαίνει δίνω χρόνο στη σχέση μου με το διπλανό μου, ώστε να καταλάβει αυτός το λάθος του, ή να αισθανθώ εγώ την υπαιτιότητά μου. Σημαίνει πως δεν αντιδρώ βίαια και "εν βρασμώ", αλλά αφήνω το χρόνο και τον Θεό να με οδηγήσουν στην αποκάλυψη των αιτιών που προκάλεσαν μια σύγκρουση, και της ωφέλειας που μπορεί να προκύψει τελικά από αυτήν. "Υποχωρώ" σημαίνει κάνω λίγο πίσω το εγώ μου. 


Αρνούμαι τον εγωκεντρισμό μου, "μεριάζω" (κάνω χώρο) στην καρδιά μου για να χωρέσουν μέσα μου όλα. Η στεναχώρια που μου προξενεί ο διπλανός μας, η φιλία μας που δοκιμάζεται, η συγνώμη που του οφείλω, ο θυμός που δεν πρέπει να εκδηλωθεί, η αγάπη που δεν καλλιεργώ όσο θά έπρεπε. "Συγχωρώ" σημαίνει να μπορώ τελικά να χωράω μέσα στον τόπο της καρδιάς μου μαζί με τον συνάνθρωπό μου. Να έχω τόσο συστείλει το εγώ μου, ώστε όχι μόνο να έχω κάνει χώρο για το διπλανό μου, αλλά και να τον προσκαλώ στην καρδιά μου, να τον αποδέχομαι, να τον φιλοξενώ στον τόπο της... Ο στίβος του καθημερινού μας βίου δεν ορίζεται μόνο με λόγια. Θέλει αγώνα, άσκηση και άθληση. Αυτή είναι η δυσκολία του αυτή και η γοητεία του! Οδεύουμε προς την Μεγάλη Τεσσαρακοστή .Θα εισέλθουμε σε ένα στάδιο, για ν΄αγωνιστούμε . Ν΄αγωνιστούμε με κύριο αντίπαλό μας τα πάθη μας και τον εγωισμό μας . Θα έχουμε σύμμαχό μας Τον Αγαπημένο Ιησού Χριστό ,και η Γλυκειά μας Παναγιά θα συμπορεύεται μαζί μας σ΄ αυτόν τον αγώνα,θά μας ενισχύει και θά μας παρηγορεί στις πτώσεις και στις δυσκολίες μας . Εύχομαι καλή δύναμη στου κάθε ενός τούτο τον αγώνα . Για όσους γνωρίζω τα ονόματα , σας συναντώ μυστικά στην προσευχή μου . . . Σε όλους τους υπόλοιπους φίλες και φίλους , που περνούν από τη γειτονιά μου ...και πού συναντιόμαστε , ανώνυμα , και μυστικά ,σέ τούτο εδώ τόν χώρο,ευχομαι καλη μετάνοια καί καλόν αγώνα... Να εύχεσθε κι΄εσείς για μένα,τόν πολύ πολύ αμαρτωλό γι΄αυτόν τον αγώνα της ζωής,να μην λυγίζω,αλλά να πέρνω δύναμη ατενίζοντας Τον Εσταυρωμένο,και να μην πέφτω στις παγίδες του πονηρού . Καλή Δύναμη,Ευλογημένη Τεσσαρακοστή ,και ειρηνική πορεία Προς το Άγιον Πάσχα..Στην πορεία αυτή θα ρθούμε αντιμέτωποι με δυσκολίες,στο τέρμα όμως θα μας γλυκάνει Το Θείο Φως Του Αγαπημένου μας Σωτήρα και Λυτρωτή !...
 ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΙ...
ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

Μνήμη των αναιρεθέντων υπό του Ηρώδου αγίων νηπίων: Ο Ιερός Χρυσόστομος για την σφαγή των νηπίων

    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ  [:Ματθ.2,13-23]     « Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποσ...