Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Μαρτίου 06, 2013

ΝΙΚΟΣ ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ: ''ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟ ΜΟΥ''

altΤου Γιώργου Θεοχάρη
Με την ευχή ''Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν'' αντιμετωπίζω τους πειρασμούς...υπογραμμίζει στο''Αγιορείτικο Βήμα'' 
Η περιέργεια και η αναζήτηση με έφερε στο Άγιο όρος. ήθελα να αλλάξω τρόπο ζωής. Η Παναγία μου το έδωσε την κατάλληλη στιγμή, εξηγεί σε συνέντευξή του στο''Αγιορείτικο Βήμα''ο δημοφιλής ηθοποιός και γυμναστής, Νίκος Αναδιώτης.

Συναντηθήκαμε σε ένα καφέ επί της οδού Σκουφά στο Κολωνάκι. Με σπορ ντύσιμο, απλός και άνετος έφτασε στο ραντεβού μας.Χαιρέτησε μία φιλική παρέα του και ήρθε στο τραπέζι. Πρώτη φορά τον συναντούσα.Με έκανε ιδιαίτερη εντύπωση κατά τη διάρκεια της κουβέντας ότι γνώριζε πολλά πράγματα από βίους Αγίων και το Ευαγγέλιο.Αναφερότανε συνεχώς σε όσα είπαν οι γέροντες Παίσιος και Πορφύριος. Οι πειρασμοί αντιμετωπίζονατι μόνο με την ευχή ''Κύριε Ιησού Χριστέ΄΄, μου είπε όταν τον ρώτησα για ενδεχόμενες παρενοχλήσεις και φλερτ που θα έχει στο χώρο  του θεάματος που κινείται.

''Όπως μου είπε και ένας μοναχός, δεν είναι τυχαίο ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεσαι εδώ. Βρήκα περισσότερα από όσα αναζητούσα. Πήγα ανοιχτός, εισέπραξα μία μοναδική κατάνυξη, είναι ευλογημένος ο τόπος και αυτό το ένιωσα. Κατάλαβα ότι πλέον σε δύσκολες φάσεις της ζωής μου μπορώ να βρω καταφύγιο στο Άγιο Όρος'', σημειώνει ο κ. Αναδιώτης.

Και υπογραμμίζει, ''Οι μοναχοί είναι φιλόξενοι παραπάνω από ότι περίμενα. Παροτρύνω φίλους και γνωστούς να πάνε στο Άγιο Όρος.
Κάποιος μοναχός μου πρότεινε έναν πνευματικό, αυτό έγινε στη Μονή Καρακάλου, εκει ήταν η πρώτη εξομόλογηση μου στο Αγιο όρος, στον  φωτισμένο ηγούμενο, γέροντα Φιλόθεο.
Φιλοξενήθηκα στις Μονές Βατοπαιδίου, όπου εξομολογήθηκα στον πατέρα Γεώργιο  και Ιβήρων, όπου γνώρισα έναν εξαίρετο άνθρωπο, τον αρχοντάρη πατέρα Λεόντιο. 

Αναφερόμενος στην Αγιορειτική ζωή  ο Νίκος Αναδιώτης,είπε'Διαπίστωσα ότι οι πατέρες εκεί γνωρίζουν περισσότερα για τον κόσμο από ότι εμείς που ζούμε μέσα σε αυτόν. Έτσι σε καθοδηγούν εύστοχα. Παραδόθηκα στον Αγιορείτη πνευματικό, τον γέροντα Φιλόθεο. Αυτό με βοήθησε  πολύ. Έβλεπα ότι μου έλεγε αυτά που, όπως διαπίστωσα αργότερα, ήταν μόνο για το καλό μου.
Παρακολουθώ όλες τις ακολουθίες, από το όρθρο μέχρι το απόδειπνο. Εκεί προσεύχεσαι πιο σωστά, η αγιοσύνη του μέρους σε κάνει να παραδίνεσαι εξ ολοκλήρου στον Θεό.
Βέβαια, αυτά δεν τα λέω ακριβώς έτσι  στη γυναίκα μου, μην την ρίξω στον πειρασμό, ’’Να εγώ μπορώ να πάω και εσύ ως γυναίκα δεν μπορείς να το βιώσεις….
Από την στιγμή που μπήκα στο καράβι για να επιστρέψω στην Ουρανούπολη  ένιωθα ότι έχω άλλαξε σημαντικά στο τρόπο που σκέπτομαι, αυτό ήταν ιδιαίτερα έντονο, τις πρώτες εβδομάδες.
Έπαψα να σκέπτομαι σε μάταια πράγματα  της κοσμικής ζωής, όπως είναι τα χρήματα, οι φιλοδοξίες, οι κενοδοξίες και άλλες καταχρήσεις. Προσπαθώ να τα αποβάλλω, δεν είναι εύκολο….''

Την ευγνωμοσύνη του στην Θεοτόκο εκφράζει ο  γνωστός ηθοποιός, λέγοντας, ''ότι έχω συζητώ από την Παναγία ήταν πάντα διπλά  μου, όπως όταν ήταν να παντρευτώ….
Τα χρήματα τα έχω βάλει σε δεύτερη μοίρα, υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα….
Από το 2009 επισκέπτομαι μία φορά τον ΄’Αγιο όρος.


Κάνοντας μία στροφή στο χθες, ο Νίκος Αναδιώτης, υπογράμμισει, ''Στα πρώτα εφηβικά χρόνια είχα παραστρατήσει, δεν ήμουν κοντά στην εκκλησία , έφαγα τα μούτρα μου και τότε κατάλαβα πολλά..
Εδώ και έξι μήνες έχω  παντρευτεί με τη γυναίκα της ζωής μου, την Βασιλική και αυτή έχει τον πνευματικό της. Δεν είναι στον χώρο του θεάματος και αυτό νο,ίζω είναι πολύ καλύερο.
Τους πειρασμούς από γυναίκες τους αντιμετωπίζω με την ευχή ‘’ Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με΄΄. Δέχομαι φλερτ και μέσα και από κοινωνικά δίκτυα αλλά τα αντιμετωπίζω.
Την σαρκική επαφή την έχω γνωρίζω από πολύ νωρίς''
alt
alt
alt
 

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

Μνήμη των αναιρεθέντων υπό του Ηρώδου αγίων νηπίων: Ο Ιερός Χρυσόστομος για την σφαγή των νηπίων

    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ  [:Ματθ.2,13-23]     « Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποσ...