Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Μαρτίου 18, 2013

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ: "Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΣΟΚ"

15Ο Λευτέρης Πανταζής μίλησε στην κάμερα του Star για την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του.

«Απλά κουράστηκα, ξέχασα λίγο τον Λευτέρη και τώρα που τον βρήκα πρέπει λίγο να τον προσέξω» δήλωσε ο τραγουδιστής και συνέχισε: "Δεν έλεγα όχι σε κανέναν για μην τον στεναχωρήσω ή τον αδικήσω. Στο τέλος αδίκησα εμένα. Έπεσα κάτω ξερός, λιποθύμησα και ο Θεός με πέρασε από μία δοκιμασία. Μου πήρε λίγο τη φωνή και έπαθα σοκ».

«Εγώ ήμουν μια μηχανή που δούλευε, έβγαζε χρήματα, έδινε χρήματα για να μην αδικήσουμε κανέναν.Νομίζω πλέον δεν το έχω τόσο ανάγκη. Μπορώ να κάνω επιλογές και να ξεκουράζομαι πιο πολύ και να τραγουδάει, επειδή μου αρέσει να τραγουδάω» συμπλήρωσε, κλείνοντας ο Λευτέρης Πανταζής. 
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

Μνήμη των αναιρεθέντων υπό του Ηρώδου αγίων νηπίων: Ο Ιερός Χρυσόστομος για την σφαγή των νηπίων

    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ  [:Ματθ.2,13-23]     « Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποσ...