Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Μαρτίου 05, 2013

Ο ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ.

1Η Κυριακή του Ασώτου είναι η Παραβολή του Κυρίου που εκφράζει καλύτερα την κατάσταση του σημερινού κόσμου. Ο κόσμος αυτός έφυγε από το πατρικό του σπίτι, που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, και ζει αμαρτωλά και πλανεμένα εν μέσω των σαρκικών απολαύσεων.
Σήμερα υπάρχει ένας κατακλυσμός της αμαρτίας, όπως ακριβώς είδαμε αυτές τις μέρες τούς δρόμους, στην Αθήνα, να γίνονται βρώμικα και επικίνδυνα ποτάμια. Έτσι και η αμαρτία μέσα στον κόσμο. Η αμαρτία, η πλάνη και η κοσμικότητα πλημμυρίζουν τα πάντα: δουλειά, σπίτι, σχολείο, στρατό, ψυχαγωγία, ενημέρωση.
Τρία μεγάλα παράθυρα από τα οποία εισέρχεται το σκοτάδι, ο βούρκος και η αμαρτία είναι η Τηλεόραση, το Διαδίκτυο και το φορητό τηλέφωνο.
Ο Κύριος ονόμασε τις έσχατες μέρες ΗΜΕΡΕΣ ΝΩΕ, διότι τότε, όπως και τώρα, σκεφτόντουσαν οι άνθρωποι μόνο τα γήινα και τα σαρκικά.

Σήμερα βέβαια τα πράγματα είναι πιο επικίνδυνα, διότι οι μορφές του κακού είναι διαφορετικές κάθε φορά: άλλες είναι φανερές, άλλες δυσδιάκριτες καιπαραπλανητικές. Οι τελευταίες είναι οι πιο επικίνδυνες, διότι λένε το μαύρο άσπρο, το ψέμα αλήθεια και το κακό καλό.
Ο Κύριος μας λέγει: «βλέπετε μη τις υμάς πλανήση». Μη πλανηθούμε από όλο αυτό το συνολικό κακό και μάλιστα την «πανθρησκεία».

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ

Πανθρησκεία σημαίνει να ενωθούν όλες οι θρησκείες σε μία.
Η τάση αυτή βασίζεται επιφανειακά και ψεύτικα στον λόγο του Κυρίου, ο Οποίος λέγει ότι στο τέλος της Ιστορίας με το κήρυγμα του Ευαγγελίου, εκτός από τους μέχρι τώρα υπάρχοντες Χριστιανούς, θα πιστέψουν και όλα τα άλλα έθνη και θα γίνει «μία ποίμνη, ένας ποιμένας», δηλ. ο Χριστός.
Η πανθρησκεία δεν λέγει όμως ότι οι άνθρωποι πρέπει να πιστέψουν στο Χριστό. Λέγει ότι ο καθένας θα πιστεύει όπου θέλει και όλοι οι δρόμοι, δηλ. όλες οι θρησκείες και όλοι οι θρησκευτικοί αρχηγοί, θα οδηγούν στον Παράδεισο πιασμένοι χέρι-χέρι.
Για την πανθρησκεία, της οποίας πνευματικά παιδιά είναι ο οικουμενισμός και ο διαθρησκειακός συγκρητισμός, δεν υπάρχει καλό και κακό, σατανάς και θεός, Βούδας και Μωάμεθ, Χριστός και Δωδεκάθεο. Όλοι είναι καλοί. Καμμιά θρησκεία δεν είναι τέλεια. Η μία συμπληρώνει την άλλη. Μη βάζετε λοιπόν – μας λένε – ταμπέλες στους ανθρώπους.
Δυστυχώς αποκρυφιστές, παπικοί, βουδιστές και άλλοι λένε αυτά τα απαράδεκτα. Ποιος θα σωθεί τελικά και τι σημαίνει σωτηρία δεν το λένε. Φτάνει μόνο λένε να είσαι καλός άνθρωπος και όχι κριτής σε βάρος των άλλων.

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Να μείνουμε μέχρι τέλους της ζωής μας πιστοί και αφοσιωμένοι στον Χριστό και την Ορθοδοξία.
Να ξέρουμε ότι δεν υπάρχει άλλο όνομα κάτω από τον ουρανό, που έχει δοθεί από το Θεό Πατέρα στους ανθρώπους και με το Οποίο πρέπει να σωθούμε, παρά μόνο ένα: το Όνομα του Ιησού Χριστού (απ. Πέτρος).
Να είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι υπάρχουν μεν πολλές θρησκείες, αλλά Μία μόνο Αλήθεια που σώζει, Ένας Θεός, Ένας Μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο Ιησούς Χριστός, Μία Πίστη, Ένα Βάπτισμα, Ένα Ευαγγέλιο, Μία Εκκλησία.
Δε θα σωθούνε όλοι οι καλοί άνθρωποι ανά τον κόσμο. Πως θα τους κρίνει αυτούς ο Θεός, είναι δική Του δουλειά. Ξέρουμε όμως και πρέπει να το πιστεύουμε ότι «όποιος πιστεύσει και βαπτισθεί στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, αυτός θα σωθεί».

ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΜΑΣΤΕ

Για το Πρόσωπο του Χριστού. Ο Χριστός δεν είναι ένας απλός άνθρωπος, ένας ιδρυτής μια θρησκείας, όπως όλοι οι άλλοι που προαναφέρθηκαν. Ο Χριστός είναι Θεάνθρωπος. Τέλειος Θεός και τέλειος Άνθρωπος. Άγιος και Αναμάρτητος.
Για το πώς σώζεται ο καθένας ακόμη και ο Χριστιανός. Ο κάθε άνθρωπος αν δεν πιστέψει στον Κύριο Ιησού Χριστό, αν δεν μετανοήσει και δεν εξομολογηθεί και οπωσδήποτε αν δεν κοινωνεί συχνά το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου, δεν σώζεται.
Για το ότι δεν υπάρχουν πολλές Εκκλησίες και οπωσδήποτε δεν είμαστε το ίδιο με τους παπικούς, προτεστάντες, ευαγγελικούς, πεντηκοστιανούς, αγγλικανούς, μορμόνους, εβραίους, ινδουϊστές και βουδιστές. Οι μεν είναι ετερόδοξοι – αιρετικοί, οι δε αλλόθρησκοι - ειδωλολάτρες ή και δαιμονολάτρες.
Για το ότι δεν υπάρχουν πολλοί δρόμοι για τον ουρανό. Ο Χριστός μόνον είναι «η οδός και η Αλήθεια και η Ζωή». Αυτός σταυρώθηκε για μας. Αυτόν αληθινό και ζωντανό Χριστό τον έχει μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία, με τα τόσα θαύματα και την τόση αγιότητα.
Για το ότι δεν συμμετέχουμε σε Μυστήρια αιρετικών και σχισματικών. Δεν κάνουμε Γιόγκα και Διαλογισμό. Δεν είναι γυμναστικές αυτά, αλλά θρησκευτικά πράξεις. Δεν πηγαίνουμε σε τζαμί και δεν βγάζουμε τα υποδήματα. Δεν παντρευόμαστε αλλοθρήσκους και αλλοδόξους, που δεν είναι μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Για το ότι δεν προσκυνάμε κανέναν άλλον. Την Παναγία μας, τους Αγίους και τους Αγγέλους προσκυνάμε τιμητικά και όχι λατρευτικά, πράγμα που προσφέρουμε μόνο στο Θεό.
Για το ότι χρειάζεται να μη αρνηθούμε την Φίλη Ορθοδοξία και για μας και για να υπάρχει λιμάνι αλήθειας και για τους άλλους.

Τελικά: Η Πανθρησκεία είναι φαινόμενο των εσχάτων και προϊόν της αποστασίας μας από τον Θεό. Ο κίνδυνος είναι μεγάλος. Έχουν δυστυχώς παρασυρθεί και μεγαλόσχημοι πνευματικοί ταγοί. «Βλέπετε μη τις υμάς πλανήση» (Ματθ. κδ΄ 4). «Βλέπετε μη πλανηθήτε» (Λουκ. κα΄ 8) μας συνιστά ο Κύριος.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

Μνήμη των αναιρεθέντων υπό του Ηρώδου αγίων νηπίων: Ο Ιερός Χρυσόστομος για την σφαγή των νηπίων

    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ  [:Ματθ.2,13-23]     « Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποσ...