Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Μαρτίου 12, 2013

Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΜΟΣ, η νέα ΑΙΡΕΣΙ


ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΜΟΣ,  

 η νέα ΑΙΡΕΣΙ



H Παναίρεση του Οικουμενισμού είναι συνονθύλευμα αιρέσεων, μικρών ή μεγάλων. Άλλες είναι ακραιφνώς θεολογικές, άλλες καταλύουν την πράξη και την ποιμαντική Παράδοση της Εκκλησίας, την λειτουργική  τάξη, τον ομολογιακό τρόπο βιωτής των πιστών κ.λπ. Δεν έχει αφήσει η αίρεση με τον καρκινικό τρόπο που αναπτύσσεται, καμιά περιοχή της Εκκλησίας απρόσβλητο.

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο οποίος από χρόνια μιλούσε για την απομάκρυνση από τους οικουμενιστές, φαίνεται ότι δεν τους δίνει άλλη περίοδο χάριτος. Η οικονομία που χρησιμοποιεί η Εκκλησία, έχει και τα όριά της.

Σε μια λοιπόν, πρόσφατη ομιλία του, μιλά για μια επί μέρους αίρεση του Οικουμενισμού, που επιτυχώς ονομάζει «ονοματοκρυπτισμό». Πρόκειται για την μη ομολογιακήτακτική και πρακτική του συνόλου σχεδόν των συγχρόνων Επισκόπων, κληρικών, μοναχών, θεολόγων και λαϊκών, αγιορειτών Πατέρων, θρησκευτικών Αδελφοτήτων. Όλοι αυτοί κατ΄ ιδίαν μεν ομιλούν για τα κακώς κείμενα στην Εκκλησία, στην εκκλησιαστική εκπαίδευση, το μάθημα των θρησκευτικών, τα σκάνδαλα που ευτελίζουν την αμώμητη νύμφη του Χριστού Εκκλησία στα μάτια του κόσμου, την αίρεση τέλος του Οικουμενισμού, καταφέρονται εναντίον των αιρετιζόντων ακαδημαϊκών θεολόγων, Μητροπολιτών, Πατριαρχών κ.λπ., αλλά δεν έχουν παρρησία αυτά που λέγουν κατ’ ιδίαν, να τα βροντοφωνάξουν δημόσια. Και το χειρότερο την δειλία τους αυτή την ονομάζουν «διάκριση»!

Κι όμως είναι ολοφάνερη στα συγγράμματα των Αγίων Πατέρων και στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων η ποιμαντική πρακτική της Ορθόδοξης Εκκλησίας: Ο έλεγχος των αιρετικών και η καταγγελία τους ονομαστικά, ώστε να προφυλάσσονται οι πιστοί από την αίρεση και να απομακρύνονται από τους αιρετικούς. Έτσι όλοι αυτοί με την αποσιώπηση των ονομάτων, αφήνουν ασύδοτους τους εχθρούςτης Εκκλησίας ψευδο-ποιμένες και ψευδο-επισκόπους, να εμφανίζονται ως κανονικοί ποιμένες και να θύουν τα πρόβατα της ποίμνης του Χριστού.

Παραθέτουμε το απόσπασμα αυτής της ομιλίας του π. Θεόδωρου και ελπίζουμε ότι πρώτος αυτός, συνεπής στην τολμηρή καταγγελία του περί της αιρέσεως του «ονοματοκρυπτισμού», αλλά και τις λίγες ως τώρα ονομαστικές καταγγελίες των πρωταιτίων των αιρέσεων, θα συνεχίσει εις το εξής, φανερα και δυνατα, να κατονομάζει τους αιρετικούς που κρύβονται πίσω από το τίμιο ράσο, αναπαύοντας τις ψυχές των πιστών, που είναι πελαγωμένοι και μπερδεμένοι μέσα στους δαιδαλώδεις διαδρόμους της παναιρέσεως του Οικουμενισμού.






Eγω μιλω με ονοματα και με πραγματα και ας κακιζομαι γι αυτό.

Δοτι παει να κυριαρχηση μια αιρεσι η οποια λεγεται ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΜΟΣ.

Να κρυψουμε τα ονοματα, να μην πουμε τα ονοματα.

Αλλα ο Οικουμενισμος και ο Συγκριτισμος υπαρχει μονο στο μαθημα των Θρησκευτικων;

Δεν βιωνουμε τον Οικουμενισμο και τον Συγκριτισμο σε εκκλησιαστικο και σε εκκλησιολογικο επιπεδο;

Δεν εχουμε τις διαθρησκειακες συναντησεις, δεν εχουμε τις συμπροσευχες, δεν εχουμε δηλωσεις ανωτατων εκκλησιαστικων ηγετων, ότι και ο Μωαμεθ είναι προφητης, ότι ολες οι θρησκειες είναι οδοι σωτηριας;

Αν τα λεει αυτά ενας πατριαρχης, αν τα λεει αυτά ενας αρχιεπισκοπος, αν τα λενε θεολογοι, γιατι να μην τα βαλουν και στο μαθημα των θρησκευτικων;

Αφου τα λενε οι ταγοι μας, αφου τα λενε ολοι οι εκκλησιαστικοι ηγετες.

Αφου λοιπον υπαρχει ο Οικουμενισμος και ο Συγκριτισμος στην Εκκλησια, ποιος αγωνιζεται γι αυτό;

Ορισμενοι που αγωνιζομαστε, εχουμε απομονωθη.

Αλλα από εκει ξεκιναει το κυμα του Συγκριτισμου και του Οικουμενισμου.

Καταληγει στο μαθημα των Θρησκευτικων.

Επομενως αν θελουμε το μαθημα των Θρησκευτικων να διατηρησει τον χαρακτηρα τον ομολογιακο τον ορθοδοξο θα πρεπει εξισου δυναμικα να αντιδρασουμε και για το γενικο εκκλησιολογικο Παναιρετικο κινημα του Οικουμενισμου του Συγκριτιστικου, γιατι από εκει περνανε.

Όχι να φοβοματε να πουμε, ότι ο αρχιεπισκοπος εχει ευθυνη.

Και εχουν ευθυνη και αλλοι ιεραρχες 3,4,5,10, που εχουν ταχθη και αυτοι υπερ του θρησκειολογικου μαθηματος των θρησκευτικων.

Εχω γραψει τελευταια…. εάν ειναι δυνατον να υπαρχη ιεραρχης, ο οποιος δεν θελει να διδασκονται τα παιδια στο σχολειο τον Χριστο, το Ευαγγελιο, την Ορθοδοξια, τους Πατερες;

Και να διδακεται, ο Μωαμεθ και ο Βουδας;

Είναι ιεραρχης αυτος;

Και δεν πρεπει αυτό να το παρουσιασουμε και να το στηλιτευσουμε;(ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ απο τους υπναλεους "Σωτηρικους").

Πρεπει να οργανωθουμε και να συστρατευθουμε ολοι μας γονεις, εκπαιδευτικοι, αδελφοτητες, οργανωσεις, ολες οι υγιεις δυναμεις για το μαθημα των θρησκευτικων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...