Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Μαΐου 16, 2013

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

1η ανάρτηση

2η ανάρτηση

3η ανάρτηση


4η ανάρτηση

5η ανάρτηση

6η ανάρτηση

7η ανάρτηση

8η ανάρτηση 

9η ανάρτηση

10η ανάρτηση

11η ανάρτηση

12η ανάρτηση

13η ανάρτηση

14η ανάρτηση

15η ανάρτηση

16η ανάρτηση

17η ανάρτηση

18η ανάρτηση

19η ανάρτηση

20η ανάρτηση

21η ανάρτηση

22η ανάρτηση


ΣΧΟΛΙΟ : Εδώ ουσιαστικά τελειώνουν τα αποσπάσματα που καίνε τον Έλληνα Ορθόδοξο. Φαίνεται ξεκάθαρα η μαζική εισαγωγή Καθολικής Θεολογίας που  έγινε με Ορθόδοξο ένδυμα και κατέκτησε εύκολα τον εγχώριο κληρικαλισμό και τους οπαδούς του, λόγω της λογικής πρωτοκαθεδρίας, ενώ η ασκητική μας παράδοση επιμένει : πολέμησε μέχρι αφανισμού την λογική σου, εάν θές την ένωση με τον Κύριο. Η λογική ανακαλύπτει ένα αληθινό υπερβατικό Εγώ, το πρόσωπο, που ζεί με τον τρόπο της Αγίας Τριάδος, με την σχέση. Όπως ακριβώς τό ανακαλύπτει καί ο Μπουλγκάκωφ στό προηγούμενο κείμενο. Παρότι οι Πατέρες τής εκκλησίας ομιλούν γιά τρείς υποστάσεις, γιά τήν υπόσταση τού Υιού η οποία ενσαρκώνεται καί ενώνεται μέ τήν φύση τού ανθρώπου, η καθολική θεολογία, ξεκινώντας από τόν Αυγουστίνο κάνει λόγο γιά πρόσωπα τής Αγίας Τριάδος τά οποία ερμηνεύει σάν σχέσεις. Ενώ τό πρόσωπο τό οποίο εξισώθηκε μέ τήν υπόσταση, αφορά τήν οικονομική Τριάδα, οι καθολικοί αγνοώντας τήν διάκρισή της μέ τήν φυσική Τριάδα,  ταύτισαν  τήν εκούσια αποκάλυψη τής Αγίας Τριάδος μέ τήν προαιώνια ζωή Της. Καί ελευθέρωσαν τήν οικονομική Τριάδα καί τό πρόσωπο από τήν Υπερούσιο ουσία εφόσον αρνήθηκαν τόν όρο υπόσταση καί όπως γνωρίζουμε από τούς Πατέρες δέν υπάρχει ουσία ανυπόστατος.

Έτσι ξανά απο την αρχή, με διαφορετικό ένδυμα, η Σωτηρία, έρχεται δια του Υιού, Filioque και ξανά δέν είναι η σωτηρία μας, αυτός ο ίδιος ο Υιός, αλλά η σχέση Του με τόν Πατέρα τήν οποία μπορούμε αναλόγως  νά μιμηθούμε.

 Η θεολογία τους δέν είναι παρά ένα παράρτημα τής Πλατωνικής μεταφυσικής, μιά μονομερής φιλοσοφία η οποία  καταργεί τό ΕΝΑ από τίς πρώτες αρχές καί κρατά μόνον τήν Δυάδα, τήν πολλαπλότητα.

Μέ ένα ανεξήγητα απροσμέτρητο θράσος ο Γιανναράς ονόμασε αυτή  τή θεολογία ορθόδοξη πολεμώντας ταυτόχρονα τόν Ησυχασμό, τήν αυθεντική ορθόδοξη ζωή, καρπός τής οποίας είναι η Πατερική θεολογία. Η καταστροφή είναι αδύνατον νά εκτιμηθεί.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...