Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Μαΐου 06, 2015

ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΣΤΕΦΑΝΟ - ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ 18





ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ

0 Ρώσος ασκητής Πάτερ Νικόδημος έπαιζε μεγάλο ρόλο στη ζωή του.
Στο βιβλίο (Ορθόδοξη διδασκαλία) αναφέρω μερικά χαρακτηριστικά από τη ζωή του.



Φαίνεται όμως ότι τον επηρέαζε πολύ τον Παπά-Στέφανο. Κοιμήθηκε εκείνος γύρω στα εκατό χρόνων στα χέρια του Παπά Στέφανου. Οι καλύβες τους ήταν πολύ κοντά, απέναντι. Όταν κοιμήθηκε τον έθαψε, μετά τον ξέθαψε καί τά λείψανά του τά έκρυψε σέ μέρος πού μόνο αυτός γνώριζε.


Μια φορά τοΰ ζήτησα να μου δώσει ένα κομματάκι από τά οστά του Πάτερ Νικοδήμου, αλλά μου απήντησε:
-Εκεί πού τά έχω φυλαγμένα... είναι πολύ δύσκολο αυτό, πού μου ζητάς, κύριο Γιάννη.


Περνώντας διάφορες δοκιμασίες, μου έλεγε:

-Εμένα δεν μ’ αφήνει ό Παπά Νικόδημος να πεθάνω για να βελτιώσει τη θέση του (εννοούσε προφανώς από τις ανθρώπινες αμαρτίες του).



ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.  ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΓΙΑΣ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΑΥΜΑ. ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΣΤΕΦΑΝΟ. ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...