Παρασκευή, Απριλίου 29, 2011

ΕΙΝΑΙ "ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΛΟΓΟΙ" ΟΣΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ;



ΕΙΝΑΙ “ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΛΟΓΟΙ" ΟΣΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ;
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================


Μια κατηγορία που εξακοντίζεται εναντίον των καλών πατέρων και αδελφών, που αγωνίζονται τον καλόν αγώνα της πίστεως εναντίον του ηλεκτρονικού φακελλώματος, είναι ότι, αντί να μιλούν για τον Χριστό, μιλούν για τον Αντίχριστο. Οτι, αντί να εμψυχώνουν τους πιστούς, τους δημιουργούν φοβίες για τον Αντίχριστο και τις σκοτεινές δυνάμεις που μας απειλούν.

Νομίζω ότι η κατηγορία αυτή είναι αφόρητα συκοφαντική. Οι πατέρες, που είναι πρωταγωνιστές εναντίον της αποδοχής της “κάρτας του πολίτη”, είναι γνωστοί από δεκαετίες στο Πανελλήνιο για την τεράστια ποιμαντικη τους εργασία. Δεκάδες χιλιάδες πιστοί εξομολογούνται κοντά τους και έχουν αναπτύξει πολυσχιδές ποιμαντικό και συγγραφικό έργο. Ποτέ δεν έλειψαν από κανένα αγώνα της Εκκλησίας. Βρίσκονται κυριολεκτικά στην πρώτη γραμμή του πυρός όλων των αγώνων της Εκκλησίας για θέματα Οικουμενισμού, Νεοβαρλααμισμού και κάθε είδους νεωτερισμών. Είναι πάντοτε οι πρώτοι που αδράχνουν τα όπλα σε κάθε κάλεσμα της Εκκλησίας.

Νομίζω ότι, σε αυτό το σημείο, χρειάζεται να δώσω μια αναγκαία εξήγηση στους αναγνώστες του ιστολογίου για να διασκεδάσω πιθανούς λογισμούς. Ας μη νομισθεί ότι συνδέομαι με τους πατέρες αυτούς. Τον μόνον που γνώρισα (και όταν λέγω γνώρισα εννοώ απλά ότι άκουσα την ομιλία του) είναι τον π. Σαράντη πριν 35 περίπου χρόνια όταν έκανε μια ομιλία στον Ιδρυμα “Ο Παντοκράτωρ” του Παλαιού Φαλήρου. Εκτοτε ουδέποτε είχα την ευλογία να συναντηθώ μαζί του και να πάρω έστω και την ευχή του.

Γνωρίζω όμως αυτό που ξέρει όλος ο κόσμος. Οτι έχουμε να κάνουμε με ευλαβέστατους - κατά γενική ομολογία κληρικούς- που ζουν για τον Χριστό και όχι από τον Χριστό, ότι είναι πολύτεκνοι και υπερπολύτεκνοι οικογενειάρχες που ανέθρεψαν τα παιδιά τους εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου.

Αν νιώθω την ανάγκη να τους υπερασπιστώ - περιττόν να πω ότι ουδέποτε μου το ζήτησαν - είναι γιατί αυτό μου επιτάσσει η συνείδησή μου.

Δεν κατανοώ ποσώς πώς είναι δυνατόν να διατυπώνεται μια τόσο ασύστατη συκοφαντία εναντίον εν Χριστώ πατέρων μας.

Αλλωστε οι κατηγορίες εναντίον τους αλληλοαναιρούνται. Από τη μια τους κατηγορούν ότι δεν είναι τίποτα άλλο εκτός από “Αντιχριστολόγοι”, που το μόνον που κάνουν είναι να δημιουργούν φοβίες στους πιστούς, και από την άλλη ομολογούν ότι έχουν στο ενεργητικό τους ένα τεράστιο πολυσχιδές ποιμαντικό έργο.

Το πιο κάτω απόσπασμα εκτενέστερης ομιλίας του π. Σαράντη για τη θρησκευτική διάσταση της “κάρτας του πολίτη” πρέπει να πείσει - κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο - ότι οι καλοί πατέρες δεν δημιουργούν φοβία και απελπισία και φοβικά σύνδρομα στους πιστούς αλλά επισημαίνουν τους κινδύνους και καλούν τους πιστούς σε μετάνοια και πνευματική εγρήγορση.

Υπάρχει κανείς που μπορεί να ανιχνεύσει στο απόσπασμα που ακολουθεί έστω και υποψία φοβικού συνδρόμου; Νομίζω πως όχι. Τουλάχιστον αν είναι έντιμος άνθρωπος.
*****
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ Ο ΔΥΣΩΝΥΜΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ 666
Του Αρχιμανδρίτη Σαράντη Σαράντου
============

. Ὁ ἀριθμός αὐτός εἶναι δυσώνυμος ὄντως γιά μᾶς, ἀφοῦ ἡ θεόπνευστη Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννη μᾶς προειδοποιεῖ γιά τήν ἔλευση τοῦ Ἀντιχρίστου καί γιά τήν κωδικοποίηση τοῦ ὀνόματός του πού ἀντιστοιχεῖ στό 666, ἀριθμό τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἐμεῖς ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί δέν ἐπιθυμοῦμε αὐτό τό ἔγγραφο πού θά εἶναι μοναδικό γιά ὅλες τίς συναλλαγές μας νά εἶναι σφραγισμένο μέ τόν κωδικό τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου. Εἶναι γνωστό μάλιστα ἀπό τήν ἱστορία, ὅτι ὅσους λαούς κατακτοῦσαν οἱ Ἑβραῖοι τούς ἐπέβαλαν νά πληρώνουν ὡς φόρο ὑποτελείας τό ποσό τῶν 666 ταλάντων18 χρυσοῦ. Ὁ μακαριστός Γέροντας π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος εἶχε ἀπερίφραστα ἀποφανθεῖ, ὅτι καί ἄν ἀκόμα ἡ τότε προτεινόμενη ἠλεκτρονική ταυτότητα δέν ἦταν σφραγισμένη μέ τό 666 θά ποῦμε καί πάλι ὄχι καί μυριάκις ὄχι σ’ αὐτήν τήν ταυτότητα πού ἀντιστοιχεῖ μέ τή σημερινή Κάρτα τοῦ Πολίτη, ἀφοῦ ἐντάσσει τόν ἄνθρωπο στήν παγκόσμια ἠλεκτρονική φυλακή.
. Ποτέ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δέν ἦταν ἀρνητική στή χρήση τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας. Ὅλες οἱ ὑπηρεσίες τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων, τῶν Ἱερῶν Μονῶν καί τῶν Ἐνοριῶν χρησιμοποιοῦν τά ἀγαθά αὐτῆς τῆς τεχνολογίας. Εἴμαστε ὅμως ἐντελῶς ἀντίθετοι στήν ἠλεκτρονική διακυβέρνηση, ὅπως αὐτή ὀργανώνεται σήμερα γιά νά ἐντάξει ὅλους μας, κληρικούς καί λαϊκούς, μοναχούς καί μοναχές στό ἀντίχριστο παγκόσμιο κράτος· ἀντίθετοι στή κατάλυση τοῦ θεόσδοτου δώρου τῆς ἐλευθερίας μας.
. Ἀπό τήν ἀρχή αὐτοῦ τοῦ ἀγῶνος, ἀπό τήν ἀρχή αὐτῆς τῆς κρίσεως πού μέ βία μᾶς ἐπιβάλλεται προτείναμε σ’ ὅλους τούς ἀδελφούς καί ἀδελφές νά κάνουμε χρήση τοῦ ἱεροῦ κομποσχοινίου καί λέγοντας τήν εὐχή τοῦ Χριστοῦ νά ἀποκτήσουμε ἀντοχές καί ἀδαμάντινες ἐν Χριστῷ ὑπομονές σάν αὐτές ὅλων τῶν καταξιωμένων Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἀκριβῶς τό ἴδιο ζητοῦσε ἀπ’ ὅλους μας ὁ σύγχρονος θεοφώτιστος ἅγιος, πατήρ Παΐσιος. Λέει χαρακτηριστικά: «Γιά μᾶς εἶναι μιά μεγάλη εὐκαιρία, εἶναι πανηγύρι οἱ δυσκολίες, τό μαρτύριο. Νά εἶστε μέ τόν Χριστό, νά ζῆτε σύμφωνα μέ τίς ἐντολές Του καί νά προσεύχεσθε, γιά νά ἔχετε θεῖες δυνάμεις καί νά μπορέσετε ἀντιμετωπίσετε τίς δυσκολίες. Νά ἀφήσετε τά πάθη, γιά νά ἔρθει ἡ θεία Χάρις. Αὐτό πού θά βοηθήσει πολύ εἶναι νά μπεῖ μέσα μας ἡ καλή ἀνησυχία: ποῦ βρισκόμαστε, τί θά συναντήσουμε γιά νά λάβουμε τά μέτρα μας καί νά ἑτοιμασθοῦμε. Ἡ ζωή μας νά εἶναι πιό μετρημένη. Νά ζοῦμε πιό πνευματικά. Νά εἴμαστε πιό ἀγαπημένοι, νά βοηθοῦμε τούς πονεμένους, τούς φτωχούς μέ ἀγάπη, μέ πόνο, μέ καλωσύνη. Νά προσευχόμαστε νά βγοῦν καλοί ἄνθρωποι».
. Σαράντα καί πλέον Μητροπολῖτες, ἑξήντα χιλιάδες πολῖτες πού ἔχουν ὑπογράψει ἤδη στό διαδίκτυο καί πόσοι ἄλλοι ἀκόμα, ἔχουν πλέον πεισθεῖ γιά τή σοβαρότητα τοῦ θέματος ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως καί Κάρτας Πολίτη.
. Ἀπό κεῖ καί πέρα ὁ καθένας μας ἔχει τήν προσωπική του εὐθύνη γιά τήν ἐπιλογή του. Κάθε ἀρνάκι κρέμεται ἀπό τό ποδαράκι του, λέγει χαρακτηριστικά ὁ λαός μας.
. Ἡ εὐθύνη μας πάντως καί ὡς Ἑλλήνων καί ὡς ὀρθοδόξων εἶναι ἀσύλληπτη, ἄν ἀναλογισθοῦμε, ὅτι ἡ ἀπόφασή μας, καί ἡ προσωπική καί ἡ συλλογική θά ἐπηρεάσει καί ὅλους τούς ἄλλους λαούς πού καί αὐτοί μέ τή σειρά τους ἐκβιάζονται νά ἐγκλωβισθοῦν στήν παγκόσμια ἠλεκτρονική φυλακή.
. Προσωπικά ἰλιγγιῶ ὅταν σκέπτομαι, ὅτι ὑποχωρώντας στίς πιέσεις τῆς παγκόσμιας τυραννίας, ἀφήνουμε ἀνυπεράσπιστα τά παιδιά μας καί τίς ἐπερχόμενες γενιές στά δίχτυα τῶν ἐξουσιαστῶν τῆς παγκόσμιας ἠλεκτρονικῆς κυβέρνησης, τῆς ἠλεκτρονικῆς φυλακῆς.
. Ὁ Κύριος νά βοηθήσει ὅλους μας, δι’ εὐχῶν τῶν ἁγίων Πατέρων ἡμῶν, νά πάρουμε τήν πιό διακριτική ἐν Χριστῷ ἀπόφαση καί γιά μᾶς καί γιά τά παιδιά μας.
… Τελειώνουμε καταστέφοντας τόν λόγο μας μέ τά πάγχρυσα λόγια τοῦ πατρός Παϊσίου: «Ὁ Καλός Θεός ὅλα θά τά οἰκονομήσει μέ τόν καλύτερο τρόπο, ἀλλά χρειάζεται πολύ ὑπομονή καί προσοχή, γιατί πολλές φορές, μέ τό νά βιάζονται οἱ ἄνθρωποι νά ξεμπλέξουν τά κουβάρια, τά μπλέκουν περισσότερο. Ὁ Θεός μέ ὑπομονή τά ξεμπλέκει. Δέν θά πάει πολύ αὐτή ἡ κατάσταση. Θά πάρει σκούπα ὁ Θεός! Κατά τό 1860, ἐπειδή ὑπῆρχε στό Ἅγιο Ὅρος πολύς τουρκικός στρατός, γιά ἕνα διάστημα δέν εἶχε μείνει στή Μονή Ἰβήρων κανένας μοναχός. Εἶχαν φύγει οἱ Πατέρες, ἄλλοι μέ τά ἅγια Λείψανα, ἄλλοι γιά νά βοηθήσουν στήν Ἐπανάσταση. Ἐρχόταν στό Μοναστήρι μόνο ἕνας μοναχός ἀπό μακρυά πού ἄναβε τά κανδήλια καί σκούπιζε. Μέσα καί ἔξω ἀπό τό μοναστήρι ἦταν τουρκικός στρατός καί αὐτός ὁ καημένος σκούπιζε καί ἔλεγε: «Παναγία μου, τί θά γίνει μέ αὐτήν τήν κατάσταση;». Μιά φορά πού προσευχόταν μέ πόνο στήν Παναγία βλέπει νά τόν πλησιάζει μιά γυναίκα - ἦταν ἡ Παναγία – πού ἔλαμπε καί τό πρόσωπό της ἀκτινοβολοῦσε. Τοῦ παίρνει τή σκούπα ἀπό τά χέρια καί τοῦ λέει: «Ἐσύ δέν ξέρεις νά σκουπίζεις καλά. Ἐγώ θά σκουπίσω». Καί ἄρχισε νά σκουπίζει. Ὕστερα ἐξαφανίστηκε μέσα στό Ἱερό. Σέ τρεῖς μέρες ἔφυγαν ὅλοι οἱ Τοῦρκοι. Τούς ἔδιωξε ἡ Παναγία”.
ΠΗΓΗ:
Αναβάσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά