Δευτέρα, Ιανουαρίου 02, 2012

Ξεκάθαρη απάντηση στην μικροψυχία του Μητρ.Πέτρας εναντίον του Εφραίμ!




 Δημοσιεύουμε αγαπητοί φίλοι μια επιστολή, που έστειλε εκλεκτός φίλος απαντώντας στην ατυχέστατη επιστολή του Μητρ.Πέτρας κ.Νεκταρίου.

Τόσο αήθη και δόλια επίθεση δε θα μπορούσε να κάνει άλλος εκτός εκκλησίας. Ισχύει και εδώ το "ποιός σου έβγαλε το μάτι; "Ο αδελφός μου" "Α! γι αυτό είναι βαθειά βγαλμένο"...". Αυτά που κατηγορεί είναι τουλάχιστον φαντασίες αν όχι κακόβουλα ψέμματα.
Δυό ερωτήσεις μόνο: Αφού παραγκώνισε τον νυν Λεμεσού στην ηγουμενία δε θα έπρεπε να υπήρχε κάποια πικρία μεταξύ τους; Γιατί ο Λεμεσού βγήκε και είπε ότι είναι ή οδεύει προς αγιότητα; Δε μπορούσε τουλάχιστον αφού είναι τόσο...ανεξίκακος να είναι λιγάκι πιο συγκρατημένος; Αφού έγινε ο ίδιος πέτρα σκανδάλου κατά τον Πέτρας θα έπρεπε να πάρει "το ...ταγάρι του"  και να πάει σε ένα κελλί. Σημειωτέον δεν έκαναν όλοι οι άγιοι αυτό το πράγμα που έκανε ο Άγιος Γρηγόριος. Π.χ. ο Μέγας Βασίλειος ήταν εντελώς αντίθετης τακτικής και μάλιστα για να εκλεγεί ο ίδιος δε δίστασε να κουβαλήσει ανθρώπους με το φορείο για να τον ψηφίσουν... Ώστε δε μπαίνουν όλα στο ίδιο καλούπι. Επί τη ευκαιρία αφού έχει τόσο ...μοναστικό πόθο ο Πέτρας γιατί δεν το κάνει ο ίδιος αυτό που συστήνει για τον Εφραίμ; Μήπως στα τόσα χρόνια ποιμαντορίας του δεν έχει γίνει τίποτα μεμπτό στη μητρόπολή του;
Μάλιστα όλη αυτή την ταλαιπωρία του Εφραίμ την οικονόμησε η ...Παναγία παρακαλώ. Βάζουμε δηλαδή και το Θεό να υπηρετεί την κακία μας. Όταν έφτασε ο γ. Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός στο Βατοπαίδι βρήκε 2-3 γεροντάκια που παραθέριζαν και έβαζαν δυνατά το ραδιόφωνο να ακούνε κοσμικά τραγούδια. Μάλιστα του Ιωσήφ δεν του έδιναν καθόλου σημασία και ούτε και ήθελαν να τον γράψουν στο μοναχολόγιο της Μονής. Αυτά όμως τα γεροντάκια και ο Ιωσήφ και ο Εφραίμ μαζί του τα γηροκόμησαν παρά τη συμπεριφορά που τους έδειξαν. Και αυτή την κατάσταση ο Πέτρας τη θεωρεί "καλύτερη" από τη σημερινή που υπάρχουν 120 άτομα μονιασμένα και αδελφωμένα και έχουν αναδείξει διεθνώς το μοναστήρι τους. Ε, αυτό λέγεται απλώς εμπάθεια. Μπορεί οι περισσότεροι εκτός μονής να προτιμούσαν τον νύν Λεμεσού λόγω φήμης, όμως το σχέδιο του Θεού ήταν άλλο. Ο ίδιος ο Πέτρας ομολογεί πως ο Εφραίμ έγινε ηγούμενος με υπόδειξη του Ιωσήφ. Τί πιο φυσικό από αυτό; Ένας γέροντας με τέτοια πνευματικότητα να υποδείξει το διάδοχό του. Και φυσικά και η αδελφότητα που τον σεβόταν υπάκουσε. Τα άλλα, οι παραγκωνισμοί και οι ίντριγκες που φαντάζεται ο Πέτρας, προέρχονται από το μυαλό του. Τώρα γιατί αποφάσισε έτσι ο Ιωσήφ; Γιατί απλούστατα τέτοια πληροφορία είχε. Και τα πράγματα τον δικαίωσαν και το βλέπει και ο ίδιος ο Πέτρας ότι τον έχουν δικαιώσει παρ΄ ότι δεν το ομολογεί γιατί ο υποτίθεται "εκλεκτός" του έγινε παραπάνω από ηγούμενος δεσπότης και μάλιστα σε τόπο αφιλόξενο για τη Βατοπαιδινή του ιδιότητα. (Βλ. μίσος που του έχει ο νυν αρχιεπίσκοπος Κύπρου μίσος που κρατάει από τότε που ήρθε από το Βατοπαίδι στην Κύπρο). Τον εκνευρίζει τον Πέτρας το "χαμόγελο" του Ιωσήφ και εκεί που όλοι βλέπουν σημείο αγιότητος αυτός σκέπτεται με σκεπτικισμό όπως με σκεπτικισμό στέκεται και γενικότερα με την πολιτεία του Ιωσήφ του ησυχαστή και της συνοδείας του αλλά δεν τολμά να το πει καθαρά γιατί ξέρει τι απήχηση έχει στον ορθόδοξο κόσμο. Τον εκνευρίζει επίσης (αυτό λέγεται καθαρή ζήλεια) γιατί οι πρωθυπουργοί να δέχονται τον Εφραίμ που είναι ένας ...παλιοηγούμενος και όχι τον ίδιο που είναι ...ολόκληρος δεσπότης. Τα πράγματα όμως δε δουλεύουν έτσι... Έτσι για να δικαιολογηθεί εφευρίσκει δολοπλοκίες μπίζνες κ.ά  ότι μπορεί να φανταστεί το μυαλό του. Φυσικά αν το σχέδιο της Παναγίας ήταν να πάρει το Βατοπαίδι κάποιος από τη συνοδεία του Ιωσήφ (του ησυχαστή) κάπως αυτό θα υλοποιοούνταν. Και υλοποιήθηκε μέσω της γνωριμίας με τον νυν Οικουμενικό Πατριάρχη. Τι να κάνουμε τώρα; Κι ο άγιος Αθανάσιος ο Αθωνίτης είχε υποτακτικό του παρακαλώ τον Αυτοκράτορα (άκου πλανητάρχη της τότε εποχής). Ήταν κι αυτός δολοπλόκος και μπίζνεσμαν; Κι αυτός έφερε τεχνικά επιτεύγματα στο μοναστήρι του για τα οποία τον κατηγόρησαν οι τότε αγιορείτες της εποχής. Ήταν όμως άγιος. Μάλιστα είχε και μερικούς στο μοναστήρι του που τον εχθρεύονταν για κάποιο διάστημα. Το ότι είπε ο Βαρθολομαίος να έχουν για παραδειγμά τους τον αγιο Αθανάσιο δεν είναι υπέρ του Βατοπαιδίου αλλά κάτι κοινότυπο, γιατί έτσι κι αλλιώς ο Άγιος Αθανάσιος θεωρείται πατέρας του Αθωνίτικου μοναχισμού και όχι μόνο των Βατοπαιδινών. Μάλιστα αυτό ακούγεται περισσότερο ευνοϊκό για τη Μεγίστη Λαύρα που είναι το αντίπαλο δέος του Βατοπαιδίου παρά υπέρ του. Αλλά τον Πέτρας τον πειράζει ακόμα και η προσωνυμία "Μεγίστη" για το Βατοπαίδι. Τι να πει κανείς...

Και το τελευταίο και σημαντικότερο. Θα το πω μέσω μιας ιστορίας. Ήταν ένα παιδί που δεν πρόσεξε και έπεσε στη θάλασσα και καθώς δεν ήξερε μπάνιο πνιγόταν. Πήγε ένας γείτονας από την ακρογιαλιά κι αντί να το βοηθήσει να σωθεί άρχισε να του λέει: "Παλιόπαιδο δεν ακούς τους γονείς σου όλο φασαρίες κάνεις προχθές έκανες την τάδε ζημιά προχθές την άλλη γι αυτό και οικονόμησε ο Θεός να πάθεις αυτό που έπαθες. Κανονικά θα έπρεπε από μόνος σου να πέσεις στη θάλασσα με αυτά που κάνεις αλλά να που επενέβη ο Θεός και σε έβαλε ο ίδιος εκεί που έπρεπε να πάς. Βέβαια δε λέω δε σου αξίζει να πνιγείς όμως σου άξιζε που έπεσες στη θάλασσα" και το παιδί όλη αυτή την ώρα θαλασσοπνιγόταν.

Ερώτημα: Κάνει καλό ή κακό στην Εκκλησία και στον Εφραίμ να τα λέει ΤΩΡΑ αυτά που λέει ο Πέτρας; Τον βοηθάει να μετανοήσει; Δε θα ήταν καλύτερο αν πραγματικά θέλει τη σωτηρία του να τον ελέγξει πρώτα κατά μόνας και μια άλλη στιγμή; Εξάντλησε όλα αυτά που λέει η Αγία γραφή και τώρα είναι στο στάδιο ειπέ τη Εκκλησία; και μάλιστα όχι μόνο στην Εκκλησία αλλά και στους εκτός; Γιατί αυτό δημοσιεύτηκε και σε κοσμικές σελίδες.

ένας φίλος του ιστολογίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά