Κυριακή, Ιουνίου 10, 2012

Η ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ «ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!»



 
 

Κυκλοφορεί στο διαδύκτιο ένα άρθρο του κατά πάντα σεβαστού και αξιοτίμου Μητροπολίτου Λεμεσού κ. Αθανασίου, με τίτλο: «Πώς αναπτύσσεται μία αρμονική σχέση ανάμεσα στο ανδρόγυνο». Το άρθρο συνοδεύεται με μία εικόνα στη μέση του κειμένου, που είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ και κυριολεκτικώς ΒΛΑΣΦΗΜΗ!


Δεν γνωρίζω εάν η συγκεκριμένη εικόνα είναι πρόσθεση του ίδιου του Μητροπλίτου (μη γένοιτο!) ή εάν έχει επισυναφθεί αυθαιρέτως από τους υπευθύνους του ιστοτόπου «Πενταπόσταγμα» χωρίς την επιβεβλημένη πρότερη εξέταση.


Στην πρώτη περίπτωση θα εκπλαγόμουν τελείως διότι δεν θα μπορούσε να δικαιολογοθεί ποτέ μία τόσο σοβαρή Εικονογραφική/Θεολογική αμάθεια αλλά και ακούσια, κατάφωρη βλασφημία στο Ιερότατο Πρόσωπο της Παναγίας μας, εκ μέρους ενός τόσο μορφωμένου και καταξιωμένου Μητροπολίτου της Ορθοδοξίας.


Πρώτον, «Αγία Οικογένεια» στην Ορθοδοξία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Αυτό είναι άλλη μία καινοτομία και μεγίστη ΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΗΣ ΔΥΣΕΩΣ.


Ο Χριστός ΜΙΑ ΜΟΝΟ ουσιαστική οικογένεια έχει, την εν ουρανώ Αγία Τριάδα. Εμείς οι πιστοί αποτελούμε την κατά χάριν οικογένεια (Μαρκ. 3, 35) Ο Χριστός στην Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία, είναι ο απάτωρ εν τη γη και αμήτωρ εν τω ουρανώ. Συνεπώς όποιαδήποτε απεικόνιση με ανεπίτρεπτους εναγκαλισμούς και σαχλές τρυφερότητες μόνο αηδία προκαλούν στα Ορθόδοξα αισθητήρια των κατηρτισμένων.


Ο ρόλος του Ιωσήφ ήταν καθαρώς προστατευτικός και αποτρεπτικός «για τα μάτια του νόμου» προκειμένου να μη λιθοβοληθεί η ανύπαντρη Μαριάμ. Ακόμη και στην Ορθόδοξη Αγιογραφία θα παρατηρήσετε πως ο Ιωσήφ βρίσκεται πάντοτε κάτω σε μιαν απόμακρη γωνιά έχοντας πάντοτε στραμένη την πλάτη προς τη φάτνη, μη έχοντας δηλαδή καμία μα καμία σχέση με το μυστήριο, ούτε καν οικογενειακή.


Το να έρχονται τώρα κάποιοι πιό «φωτισμένοι» μεταπατερικοί και παντελώς άσχετοι να μας πλασάρουν ένα «τρυφερούλη» Ιωσήφ «αγκαλίτσα» με την «Παναγίτσα» είναι αυθαδέστατο και πονηρότατο, διότι παρουσιάζεται παραπλανητικά και ύπουλα με καθαρά βυζαντινή τεχνοτροπία. Θα μπορούσαμε να πούμε πως η τέχνη αυτή είναι Ουνίτικη διότι φορεί το επικάλυμμα της Βυζαντινής Τεχνουργίας αλλά το μύνημα που περνά είναι ξεκάθαρα παπικό.


Παρακαλόυμε τον Μητροπολίτη και τους υπευθύνους του Ιστολογίου να ενεργήσουν πάραυτα διότι περνούμε λανθασμένα μυνήματα και πλανούμε την διψώσα νεολαία που επιθυμεί ανόθευτη Ορθοδοξία.


Μετά λύπης


Νικόλαος Πανταζής
Μελβούρνη, Αυστραλία
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά