Παρασκευή, Νοεμβρίου 23, 2012

"Ορθόδοξος Τύπος και Καλαβρύτων Αμβρόσιος"



Ἀκολουθεῖ τὴ Νεοταξικὴ συνταγὴ τῆς λογοκρισίας
καὶ ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος»;

 «Ὀρθόδοξος Τύπος» δεκαετίες στὶς ἐπάλξεις τοῦ ἀντι-οικουμενιστικοῦ ἀγῶνα τελευταῖα φαίνεται νὰ συμβιβάζεται μὲ πρόσωπα καὶ καταστάσεις. Ἀκολουθώντας τὴν λογοκρισία, τὴν ὑποκρισία, τὴν διπλωματία καὶ τὴν ἐμπάθεια τῶν ἄλλων μέσων ἐνημερώσεως, δημοσιεύει μόνο ὅ,τι ἀρέσει στὴν οἰκογενειοκρατία καὶ τὴν ἱερατικὴ ὁμάδα ποὺ τὸν διευθύνει.
Ἡ δημοσίευση τῆς ἐφημερ. Ορθ. Τύπος"
Ἀφορμὴ γιὰ τὸ σχόλιό μας αὐτὸ ἀποτελεῖ μιὰ δημοσίευση τοῦ Ορθ. Τύπου" (16/11/12, ἀριθ.φύλ. 1950). Σ’ αὐτὴν ἀσχολεῖται ὁ «Ὀρθόδ.Τύπος» μὲ μιὰ ἀστεία, ἀλλὰ καὶ  παραπλανητικὴ Ἀνακοίνωση τοῦ Μητρ.Καλαβρύτων. Μὲ αὐτὴκαταγγέλλει τὸν ΟΤΕ Αἰγίου ὁ Μητροπολίτης,γιατὶ τοῦ ἔκοψε τὸ τηλέφωνο ἐπειδὴ καθυστέρησε νὰ τὸ ...πληρώσει! Δηλαδή, ὁ Μητροπολίτης θέλει νὰ πιστέψουμε (ὅπως πίστεψε ὁ «Ὀρθ. Τύπος» παίζοντας τὸ παιχνίδι τοῦ Μητροπολίτη) ὅτι δὲν εἶχε νὰ πληρώσει 140,50 εὐρώ!!! Ἢ μήπως, ὅτι διώκεται ἀπὸ τὸν ΟΤΕ;
Αὐτό, λοιπόν, κατὰ τὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο», ἀποτελεῖ εἴδηση ἄξια δημοσιεύσεως!
Ἀντίθετα, οὐδεμία ἀναφορὰ ἔγινε ἀπὸ τὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» γιὰ τὶς πρόσφατες δημοσιεύσεις τοῦ Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ὡς πρὸς τὴ «Χρυσῆ Αὐγή», ποὺ ξεσήκωσε σάλο ἐναντίον του στὰ Μ.Μ.Ε. Τὸ ἴδιο, ἡ πρόσφατη δίκη μὲ κατηγορούμενο τὸν Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ποὺ κράτησε τρεῖς ἑβδομάδες στὸ Ἐφετεῖο Πατρῶν (ἔγινε μὲ διακοπὲς λόγῳ τῆς ἀπεργίας τῶν δικαστῶν) δὲν ἀποτελεῖ εἴδηση κατὰ τὴν ἐφημερίδα. Γι’ αὐτὴν δὲν ἔβγαλε μιλιά! Οὔτε πρὶν ἀνέφερε κάτι, οὔτε καὶ μετὰ τὴν δίκη! Φαίνεται ὅτι εἶναι προστατευόμενος τῆς ἐφημερίδος ὁ κ. Ἀμβρόσιος, τοῦ ὁποίου ἀνελλιπῶς δημοσιεύει ἄρθρα, γεγονός πού δημιουργεῖ εὔλογες ἀπορίες καί ἐρωτήματα!
Ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ γεγονὸς τῆς «ἀποτειχίσεως» Ὀρθοδόξων πιστῶν ἡ ἐφημερίδα σιώπησε. Οὔτε θετικά, οὔτε ἀρνητικά, οὔτε οὐδέτερα ἔδωσε τὴν εἴδηση.
Τέλος, ἐνῶ στὴν ἐφημερίδα δημοσιεύεται «Βιβλιογραφικὸ Δελτίο», ἀλλὰ καὶ ἑκατοντάδες «Παρουσιάσεις» σημαντικότατων, σημαντικῶν ἢ καὶ ἀσήμαντων βιβλίων, κόπηκε μὲ ἄνωθεν ἐντολή, ὄχι μόνο ἡ παρουσίαση, ἀλλὰ ἀκόμα καὶ ἡ μνημόνευση τῶν βιβλίων τοῦ π. Εὐθύμιου Τρικαμηνᾶ, παρόλο ποὺ διαπραγματεύονται ἕνα κρίσιμο γιὰ τὴν Ἐκκλησία θέμα, τὴν Διακοπὴ τῆς Μνημονεύσεως τῶν αἱρετικῶν-Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων. Ἡ πρακτική τῆς Διακοπὴ τῆς Μνημονεύσεως εἶναι ἕνα γεγονός πού ἀντιπαρέρχεται σκανδαλωδῶς. Γιὰ τὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» τέτοια βιβλία εἶναι σὰν νὰ μὴν ὑπάρχουν.
Κάποια ὀνόματα, ἐκεῖ στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» δὲν θέλουν οὔτε στὸν ὕπνο τους νὰ τὰ σκέπτονται καὶ νὰ βλέπουν. Ἴσως γιά κάποιους ἐκεῖ εἴμαστε persona non grata.
Αὐτὴ εἶναι ἡ «Νέα Τάξη» ἀγάπης, ἐλευθερίας λόγου καὶ ἀντικειμενικῆς ἐνημέρωσης!
Καὶ βέβαια, εἶναι φανερό· θέλουν νά πιστέψουμε ὅτι ὅλα αὐτὰ τὰ κάνουν ἀπὸ «ἀγάπη» πρὸς τὰ πρόσωπά μας. Γιὰ νὰ μὴ μᾶς ἐκθέσουν.
Τοὺς εὐχαριστοῦμε καὶ δημοσίως.

Ὁρθόδοξος Χριστιανικὸς Ἀγωνιστικὸς Σύλλογος
“Ὁ ἅγ. Θεόδωρος ὁ Στουδίτης”»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά