Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2012

Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Εξέχων Έλληνας ιερωμένος τέκτονας;


Εξέχων Έλληνας ιερωμένος τέκτονας;
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Η "συγκλονιστική" πληροφορία προέρχεται από το "Ελληνικό Πρακτορείο Τεκτονικών Ειδήσεων" και δόθηκε από τον διαχειριστή του στις 7 Νοεμβρίου. Γράφει: " Στις 3 Νοεμβρίου και στον κατάμεστο Τεκτονικό Ναό και παρουσία του Υπάτου Μεγ. Ταξιάρχου Κραταιοτ. Αδ. Ραφαήλ ντε Σιγούρα [….] η βραδιά είχε δύο μοναδικά χαρακτηριστικά: αφ' ενός τη μύηση εξέχοντος Έλληνος ιερωμένου και αφ' ετέρου τη διεξαγωγή του συγκεκριμένου τυπικού Ροδοσταυρικής μυήσεως για πρώτη φορά στην Ελλάδα…" (Σημ. η υπογράμμιση του γράφοντος). Η είδηση προέρχεται από πρακτορείο ειδήσεων, του οποίου  οι σκοποί της ύπαρξης  αγνοούνται και που μπορεί να υποθέσει κάποιος πως, για να εξέλθει της ανυπαρξίας του, σκέφθηκε να προκαλέσει την αντίδραση των εκκλησιαστικών κύκλων στην Ελλάδα, ώστε να γίνει θόρυβος περί το όνομα του και να αρχίσει μια συζήτηση στην Εκκλησία και μια αναζήτηση του πιθανότατα ανύπαρκτου ιερωμένου. 

          Η άποψη αυτή ενισχύεται από το ότι την επόμενη ημέρα το ίδιο πρακτορείο επιχείρησε να μαζέψει την πληροφορία του, γράφοντας ότι Έλληνες εξέχοντες ιερωμένοι δεν είναι μόνο οι Ορθόδοξοι. Πράγματι είναι και περίπου δεκαπέντε  Ρωμαιοκαθολικοί. Άλλοι ιερωμένοι δεν υπάρχουν. Οι προτεστάντες δεν έχουν ιερωμένους, αφού δεν έχουν κλήρο, και οι άλλες θρησκείες επίσης δεν έχουν κλήρο, όμως έχουν – με την ευρεία έννοια – ιερωμένους. Είναι οι τέσσερις ραββίνοι και οι τρεις μουφτήδες της Θράκης. Επομένως ή είναι Ορθόδοξος ο ιερωμένος και γράφει ανακρίβειες το Τεκτονικό Πρακτορείο για να τον καλύψει, ή είναι ρωμαιοκαθολικός, ή είναι ραββίνος που δεν χρειάζεται να γίνει συζήτηση, ή είναι Μουφτής, πράγμα απίθανο και αδιάφορο, ή η είδηση είναι ανακριβής και γράφτηκε σκόπιμα. Άλλη περίπτωση δεν υπάρχει.
Για τον τεκτονισμό είναι γνωστή η μέθοδος  να διοχετεύεται η "πληροφορία" ότι κάποιος ανώνυμος ιερωμένος είναι μυημένος σε αυτόν. Παλαιότερα, και συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο του 1993, ο πρόεδρος της Μεγάλης Στοάς Χρήστος Μανέας σε συνέντευξη που είχε δώσει στον τηλεοπτικό σταθμό "Σκάϊ" είχε δηλώσει πως "Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι ενεργά μέλη της Μασονίας". Στις 3 Φεβρουαρίου 1994 η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος έλαβε απόφαση να εκδώσει Ανακοινωθέν εις το οποίο "μετά βδελυγμίας αποκηρύσσεται η τοιαύτη κατηγορία του αρχηγού της εν Ελλάδι Μασονίας και καλείται να κατονομάση ποίοι Ιεράρχαι της Εκκλησίας της Ελλάδος ανήκουν εις την αντιχριστιανικήν μασονίαν". Φυσικά ποτέ ο κ. Μανέας δεν "αποκάλυψε" τίποτε…
 Οι τέκτονες στην Ελλάδα κρύπτονται πίσω από μια μυστηριώδη κρυψίνοια και διοχετεύουν φήμες για πρόσωπα "χωρίς ταυτότητα", κάτι  που δεν τους συνιστά ως έντιμους, ευθείς και ειλικρινείς ανθρώπους. Αύριο μπορεί να ακουστεί από την ίδια τεκτονική πηγή ότι Υπουργός σημαντικού κυβερνητικού τομέα είναι τέκτονας. Τι πρέπει να γίνει; Να αρχίσει μια ονοματολογία και μια σεναριολογία για το ρόλο της Μασονίας στη Νέα Τάξη και στη Νέα Εποχή; Για να αποφεύγονται τέτοιες καταστάσεις  και αφού οι τέκτονες δεν αλλάζουν τακτική, κάθε κληρικός οφείλει να ενημερώνει τους πιστούς ότι ο τεκτονισμός είναι απολύτως ασύμβατος με τον χριστιανισμό και ο κάθε τέκτονας  πολιτικός στο βιογραφικό του οφείλει να γράφει και αυτή την ιδιότητα του, για να την γνωρίζει ο κάθε πολίτης και όχι μόνο οι μυημένοι. Αν η Στοά δεν είναι θρησκεία, αλλά ένας "Σύλλογος που αναζητεί την αλήθεια" όπως υποστηρίζουν οι μασόνοι, τότε δεν αποτελεί προσωπικό δεδομένο. Η κρυψίνοια των μασόνων εύλογα συμβάλλει στη δημιουργία κλίματος καχυποψίας έναντι της Μασονίας στον  κάθε πολίτη. Τι καλύτερο λοιπόν από τη διαφάνεια;
Μπορεί ένας Ορθόδοξος κληρικός, ή ένας πολιτικός που λέγει ότι είναι χριστιανός να είναι τέκτονας; Η απάντηση είναι έμμεση, αλλά σαφής. Σήμερα επικεφαλής των Ελλήνων μασόνων είναι ο εβραϊκού θρησκεύματος Ραφαήλ ντε Σιγούρας. Μπορεί λοιπόν ένας χριστιανός να πιστεύει όχι στον Χριστό, αλλά στον Μέγα Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος και να υπακούει στο σκωτικό δόγμα, όπως το εκφράζει ο κ. Σιγούρας; Μπορεί ένας χριστιανός να αποδεχθεί αυτά που δήλωσε ο κ. Σιγούρας στη συνέντευξη του στο Ελληνικό Πρακτορείο Τεκτονικών Ειδήσεων; Ο κ. Σιγούρας " αναγνωρίζει με ταπεινότητα ως οφείλει κατά τον αιώνιο Συμπαντικό Νόμο το υψηλό έργο και την ευθύνη της διοικητικής και πνευματικής αποστολής του" και  όσον αφορά στη δράση του Σκωτικού Τύπου σήμερα στην Ελλάδα και παγκοσμίως, δηλώνει ότι αυτή "συνέχεται με τη μυητική του παρακαταθήκη και έχει να κάνει με τις μεγάλες οδούς της πνευματικής αναγέννησης, την αληθινή προσαρμογή στις ανάγκες της ζωής, το καθήκον, την αυτοθυσία, τον ιπποτισμό και να σκοπεύει σε μια εσωτερική τεκτονική <αρμονία> φιλοσοφιών, σκέψεων, συστημάτων, μύθων, διδασκαλιών και - ιδίως- αρχετυπικής σοφίας". (Σημ. η υπογράμμιση στο πρωτότυπο). Είναι δυνατό ένας χριστιανός να μην βλέπει ότι όλα αυτά αποτελούν έκτρωμα της  χριστιανικής θρησκευτικής ζωής;

Στη σημερινή κρίση τον Έλληνα φορολογούμενο ενδιαφέρουν όχι ανεύθυνες πληροφορίες, περί μύησης Έλληνα ιερωμένου, αλλά αν και πόσο φορολογούνται οι Στοές και το τεκτονικό ίδρυμα, την ώρα που αυτός υποφέρει και φορολογείται αγρίως με χαράτσια. Προ ετών και για φορολογικούς λόγους επιχειρήθηκε να ταυτιστεί η Μεγάλη Στοά - Μεγάλη Ανατολή με το Τεκτονικό Ίδρυμα (εδρεύουν μαζί στο μέγαρο της οδού Σουρμελή) τόσο διοικητικά όσο και λογιστικά, ενώ και από την απλή σύγκριση των σκοπών τους προκύπτει αβίαστα η τεράστια διαφορά τους. Τι γίνεται με αυτή την υπόθεση; Η Μεγάλη Στοά είχε ταυτιστεί με το Τεκτονικό Ίδρυμα για φορολογικούς λόγους, όπως τέκτονες είχαν καταγγείλει. Αν έτσι έχουν τα πράγματα πρόκειται περί σκανδάλου. Γι' αυτό και πρέπει να διερευνηθεί το θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά