Τρίτη, Φεβρουαρίου 12, 2013

Η "σημειολογία" της ...παραίτησης του Πάπα


Παραιτήθηκε  ο Πάπας  Βενέδικτος ο  16ος  και  "έχασε η Βενετιά βελόνι" θα πουν (και  δικαίως) οι περισσότεροι  Έλληνες.

Ο σημερινός  Έλληνας   που  δεν γνωρίζει τι  ρόλο έχει παίξει στην  παγκόσμια ιστορία  ο  παπισμός  και οι  πάπες,  δεν αγωνιά  να ακούσει  το  "Habemus Papam", η να δεί  τον άσπρο καπνό  απο την  καμινάδα  του Βατικανού, αλλά  για  το πως  θα τα βγάλει πέρα  με  τους "λυκόμορφους φορολογητές"  της τρικομματικής κατοχικής κυβέρνησης. 

Εδώ  δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα πορευτεί  σαν "νεοραγιάς"  ή σαν "μπουρλοτιέρης"  για  να ζήσει ,και  θα νοιαστεί  για το αν  ο τελευταίος  πάπας  παραιτήθηκε  το 1415;
 
Όπως και  νά ΄χει  το πράγμα ,η  δική μας εκτίμηση  είναι  ότι   εν όψει  παγκόσμιων  "εξελίξεων"   τα  επιτελεία  της Νέας  Εποχής και  της  νεώτερης  Νέας Τάξης Πραγμάτων,  θέλουν στην  θέση του  πάπα  κάποιον   βιολογικά  ικανό ο οποίος   θα μπορεί να ανταπεξέλθει  στο  "ιεραποστολικό"  έργο  που θα  του αναθέσει  η  επερχόμενη   "παγκόσμια κυβέρνηση".

Μία "κυβέρνηση"  για την  αναγκαιότητα  της οποίας  έχουν μιλήσει  ειδικά  τα τελευταία  χρόνια  δεκάδες  ηγέτες  ισχυρών  ή  υπο κατάργηση  εθνών - κρατών, πολιτικοί , γραμματείς  και φαρισαίοι  διεθνών  οργανισμών, ολιγάρχες  και κάθε  είδους πτωματοφάγο  αρπακτικό  του "οικουμενισμού" της  Νέας  Εποχής.

Για αυτήν δηλαδή που μίλησε  και  ο ..παραιτηθείς  Πάπας   τον Δεκέμβριο  του 2012  στο "Συμβούλιο Δικαιοσύνης και Ειρήνης του Βατικανού",  τονίζοντας  μάλιστα την  ανάγκη «δόμησης μιας παγκόσμιας κοινότητας, με την ανάλογη εξουσία, που θα υπηρετεί το κοινό συμφέρον της οικογένειας του ανθρώπου».
Όμως   το "κοινό συμφέρον"  δεν  είναι  ακριβώς  "κοινό". 
Ας δούμε το γιατί.
Το  2010 το Βατικανό, αναφέρθηκε  πρώτα στην αναγκαιότητα  της  δημιουργίας  μιας"παγκόσμιας τράπεζας". Είναι εύκολο λοιπόν  να αντιληφθεί κανείς σε ποιό "κοινό συμφέρον" και σε ποιά "οικογένεια" αναφερόταν ο  πάπας όταν μετά απο  δύο χρόνια  μιλούσε  για  παγκόσμια εξουσία ή αρχή. 

Aυτά  που  συνόδευσαν   την  τοτινή   προτροπή  του  αδιαμφισβήτητου   εκφραστή  της ex cathedra  και ex officio "αλάνθαστης"  κρίσης , περιείχαν  αναγκαστικά  και αρκετές   δόσεις   "συμμετοχικής  δημοκρατίας"  και  "ηθικής"  που θα "πειθαρχούν  στους  νόμους και την λογική".
Μια  "συμμετοχική δημοκρατία"  στα πρότυπα  φυσικά  της  βατικάνειας  θεώρησης της δημοκρατίας και μια  ηθική που θα  πειθαρχεί  ασφαλώς στη λογική   της Opus Dei  και  στους νόμους  των  Σταυροφόρων.

Υπο αυτήν  την έννοια  ο  Βενέδικτος ο 160ς   ήταν  ελικρινής  και  τότε  που  αναφερόταν  στην παγκόσμια  κυβέρνηση  αλλά και τώρα   που  παραιτήθηκε  δηλώνοντας   αδυναμία  να  ανταποκριθεί  στις  "ιεραποστολικές"  (λέμε εμείς)  ανάγκες   μιας   τέτοιας  αρχής.

Επειδή   είδαμε  κάμποσες αναρτήσεις  που αναφέρονται  σε μία  "προφητεία" ενός  σχισματικού  επισκόπου  του 12ου  αιώνα,  σύμφωνα με την οποία ο  παραιτηθείς πάπας  είναι  ο προτελευταίος  πάπας  πρίν  την  συντέλεια  του κόσμου, να ξεκαθαρίσουμε  ότι  κάθε είδους  χρονικός   προσδιορισμός  της  εμφάνισης  του  Αντιχρίστου  και  της  δευτέρας  παρουσίας  του  Χριστού, είναι  απολύτως ξένος   στην Ορθόδοξη  πίστη και παράδοση.

Μπορεί τα "σημεία  των καιρών"  όπως θεοφωτίστως   ανέλυσε  σε ιδιόχειρο  κείμενό του  ο Όσιος  Γέρων Παϊσιος , να καταδεικνύουν  το εσχατολογικό  περιεχόμενο  της  παρούσας  ιστορικής περιόδου, ωστόσο   δεν γνωρίζουμε   ούτε την  διάρκειά  του  "8ου αιώνος"  ούτε ασφαλώς  και τις  βουλές  του Θεού.

Όσοι  λοιπόν  με αφορμή  την σημερινή  παραίτηση  του πάπα βρήκαν  την ευκαιρία να κάνουν  "αντιχριστολογία", καλό είναι  να  ασχοληθούν με τα "έσχατα"   τόσο και προπάντων  όπως  ασχολήθηκαν  οι Άγιοι Πατέρες της εκκλησίας  μας.

Κλείνοντας  θα επαναλάβουμε  την εκτίμησή μας  σχετικά με την παραίτηση   του πάπα ,ότι    η Νέα Εποχή   ολοκληρώνοντας  τον  σχεδιασμό της  που είναι  η παγκόσμια  κυριαρχία, θέλει να έχει  όχι  μόνο καθοδηγούμενους   πολιτικούς και θρησκευτικούς  ηγέτες , αλλά  και βιολογικά  ικανούς  ώστε να εκπληρώνουν  με  "Νέα Τάξη"  και   "δυναμισμό"  τις  αποστολές  που θα  τους αναθέτει.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά