Κυριακή, Μαρτίου 10, 2013

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ



      Συχνά – πυκνά γινόμαστε δέκτες της αγωνίας πολλών πιστών για την αντιμετώπιση των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Μας ζητάνε να τους βοηθήσουμε είτε σε διάλογο που έχουν ανοίξει με κάποιους από αυτούς είτε επειδή κάποιοι συγγενείς τους έχουν πέσει θύματα της Οργάνωσης «Σκοπιά». Νοιώθοντας λοιπόν την αγωνία τους σκεφτήκαμε να τους βοηθήσουμε στον αγώνα τους αυτό με έναν εύκολο και απλό τρόπο. Πρακτικά και μόνο πρακτικά. Ούτε βαρύγδουπες αναλύσεις, ούτε θεολογικοί ακροβατισμοί, ούτε αποστήθιση χωρίων της Γραφής, ούτε … ούτε … Τίποτα από όλα αυτά, απολύτως τίποτα. Ο πιστός που θα βρεθεί αντιμέτωπος με οποιονδήποτε Μάρτυρα του Ιεχωβά, δεν χρειάζεται να έχει απολύτως τίποτα μαζί του, παρά μόνο τα ντοκουμέντα που δημοσιεύουμε στο παρόν άρθρο.
       Πριν από οτιδήποτε όμως αξίζει να αναρωτηθούμε. Είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί ένας Μάρτυρας του Ιεχωβά; Η απάντηση είναι πως όχι. Είναι πολύ δύσκολο, και μάλιστα από άτομα που δεν έχουν ακούσει ούτε ασχοληθεί μ’ αυτούς ποτέ στη ζωή τους. Βέβαια να μην θεωρηθεί, πως οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι ιδιαίτερα ευφυείς ή ανώτερου μορφωτικού επιπέδου. Κάθε άλλο μάλιστα. Η πλειοψηφία από αυτούς είναι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και δεν έχουν ιδιαίτερη ευχέρεια στη γραφή και στην ανάγνωση. Τότε γιατί είναι δύσκολο ν’ αντιμετωπιστούν; Ο λόγος είναι πολύ απλός. Επειδή εκπαιδεύονται σε καθημερινή βάση, οι περισσότεροι μάλιστα από αυτούς από την παιδική ηλικία, για την προώθηση της διδασκαλίας τους, καθώς και το ότι έχουν πάντα μαζί τους τα εφόδια τα οποία τους παρέχει η Οργάνωση τους για το σκοπό αυτό, είτε σε έντυπη μορφή είτε σε ηλεκτρονική. Έτσι είναι πολύ εύκολο στον οποιονδήποτε Μάρτυρα του Ιεχωβά να κάνει διάλογο με κάποιον και να τον αντιμετωπίσει χωρίς δυσκολία, αφού έχει την ευχέρεια να ανατρέχει και να επικαλείται τη διδασκαλία της Οργάνωσης του.
       Ας πάρουμε ένα παράδειγμα για να γίνουμε κατανοητοί. Ας πούμε πως έχουμε βρεθεί δια ζώσης αντιμέτωποι με ένα Μάρτυρα του Ιεχωβά και συζητάμε για την Αγία Τριάδα, αφού οι Μάρτυρες του Ιεχωβά δέχονται πως ο Χριστός είναι κατώτερος από το Θεό Πατέρα, και το Άγιο Πνεύμα είναι ενεργός δύναμη του Θεού κάτι σαν το ηλεκτρισμό όπως γράφουν στα έντυπά τους. Αμέσως ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αρχίζει να μας «βομβαρδίζει» με διάφορα χωρία (κομμάτια) της Γραφής τα οποία έχει αποστηθίσει από την πολύχρονη εκπαίδευση του. Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Γιατί ο Μάρτυρας του Ιεχωβά δεν είναι μόνος του. Έχει την Οργάνωση μαζί του. Κοιτάξτε τι του έχει προμηθεύσει η Οργάνωση του, στην εικόνα 1,που δημοσιεύουμε ευθύς αμέσως. Η εικόνα αυτή είναι από τη Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), όπως αποκαλούνε την Καινή Διαθήκη τους οι Μάρτυρες του Ιεχωβά:


Εικόνα 1

       Τι βλέπουμε λοιπόν στην εικόνα αυτή; Στην λέξη Τριάδα δεκάδες χωρία (κομμάτια) της Γραφής όπου υποστηρίζουν την διδασκαλία της Οργάνωσης για την Αγία Τριάδα και στα οποία με άνεση μπορεί να ανατρέξει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά. Και άντε μετά να «κάτσεις» εσύ, να ψάξεις στη Γραφή να δεις τι λένε τα χωρία αυτά, αν τα διαστρεβλώνει ή όχι η «Σκοπιά» ή να βρεις χωρία (κομμάτια) της Γραφής που έχει επιμελώς «ξεχάσει» η Οργάνωση επειδή δεν την συμφέρουν. Πιο εύκολα να πας στο φεγγάρι και να γυρίσεις με τα πόδια παρά να κάνεις όλα τα παραπάνω.
      Έχοντας λοιπόν όλα αυτά υπόψη, αποφασίσαμε να δώσουμε μια πρακτική «χείρα βοηθείας» στην αντιμετώπιση των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Και όπως είπαμε και πιο πάνω ο πιστός δεν έχει να κάνει απολύτως τίποτα, παρά μόνο να εκτυπώσει τα ντοκουμέντα που θα παρουσιάσουμε. Τα ντοκουμέντα αυτά προέρχονται από τα έντυπα της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Έντυπα δεν μας μοιράζουν και μάλιστα με φορτικό τρόπο; Ε, λοιπόν μ’ αυτά θα τους αντιμετωπίσουμε. Με τα ίδια τους τα όπλα. Πριν ξεκινήσουμε μια τελευταία συμβουλή:
ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Σ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

Εικόνα 2

ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 2. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 15ης Ιουλίου 1981 σελίδα 4. Γράφει λοιπόν: «Δεν θα ήταν αρκετό λοιπόν, για ένα άτομο, περιλαμβανομένου και του εαυτού μας, να ακολουθούμε απλώς τη θρησκεία των γονέων μας ή ν’ ακολουθούμε τη μεγαλύτερη θρησκεία που μας περιβάλλει.» Συμφωνούμε απόλυτα με τη «Σκοπιά». Πράγματι δεν είναι σωστό να ακολουθούμε τη θρησκεία των γονιών μας ή τη μεγαλύτερη θρησκεία που μας περιβάλλει. Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν και εμείς αλλά και ο Μάρτυρας του Ιεχωβά, γιατί και αυτός οφείλει να εξετάσει τη θρησκεία των γονιών του. Μας το λέει πιο κάτω η «Σκοπιά» στην ίδια εικόνα: «Έχομε, λοιπόν, μεγάλη ανάγκη να καθορίσωμε αν εμείς ακολουθούμε μια θρησκεία ή τρόπο λατρείας που οδηγεί πραγματικά στον Θεό. Αλλά πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι;» Και πάλι δεν έχουμε λόγο να διαφωνήσουμε με τη «Σκοπιά». Πρέπει εμείς να ψάξουμε για να βρούμε αν ακολουθούμε μια θρησκεία που οδηγεί πραγματικά στον Θεό. Πως όμως θα το βρούμε αυτό; Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο βήμα.           

Εικόνα 3

ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 3. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 15ης Ιουλίου 1981 σελίδα 5. Γράφει λοιπόν: «Για να ερευνήσωμε αν μια θρησκεία—ακόμη και η εκκλησία σας, ή η δημοφιλής πίστις των ανθρώπων γύρω σας—συμφωνή με την αλήθεια, πρέπει να εξετάσωμε πολλές και διάφορες πλευρές.» Ποιο λοιπόν είναι το γνώρισμα της θρησκείας που οδηγεί πραγματικά στον Θεό; Η συμφωνία της με την αλήθεια. Μας καλεί μάλιστα η «Σκοπιά» να εξετάσουμε πολλές και διάφορες πλευρές. Πριν όμως την οποιαδήποτε άλλη εξέταση πρέπει να εξετάσουμε την πρώτη και βασικότερη. Τι είναι η αλήθεια; Αφήνουμε και πάλι τη «Σκοπιά» να μας απαντήσει στο τόσο σπουδαίο αυτό ερώτημα.  

Εικόνα 4

ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 4. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ηςΑυγούστου 2003 σελίδα 14. Γράφει λοιπόν: «Αυτή καθαυτή η έρευνα και η εκπαίδευση αποσκοπούν στο να μάθει κανείς τα γεγονότα—την αλήθεια—σχετικά με τον κόσμο στον οποίο ζούμε. Η αλήθεια δεν είναι ζήτημα προσωπικής άποψης. Παραδείγματος χάρη, η ανθρώπινη ψυχή ή είναι αθάνατη ή δεν είναι. Ο Σατανάς ή υπάρχει ή δεν υπάρχει. Η ζωή ή έχει σκοπό ή δεν έχει. Σε κάθε περίπτωση, μπορεί να υπάρχει μόνο μία σωστή απάντηση. Η μία είναι αληθινή και η άλλη ψεύτικη. Δεν μπορούν να είναι και οι δύο αληθινές.» Τι μας λέει λοιπόν εδώ η «Σκοπιά»; Πως η αλήθεια δεν είναι ζήτημα προσωπικής άποψης. Και πως δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δύο σωστές απαντήσεις. Αναγκαστικά η μια θα είναι αληθινή και η άλλη ψεύτικη. Φέρνει μάλιστα και παραδείγματα, όπως ο Σατανάς ή υπάρχει ή δεν υπάρχει κ.λ.π. Για μία ακόμη φορά δεν έχουμε κανένα μα κανένα λόγο να διαφωνήσουμε με τη «Σκοπιά». Συμφωνούμε απόλυτα πως η αλήθεια είναι μία. Αλλά τι θα συμβεί σε περίπτωση που κάποιος πει ψέματα έστω και μια φορά; Θα το δούμε στο επόμενο βήμα μας. 


Εικόνα 5

ΒΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 5. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ηςΑυγούστου 2003 σελίδα 16. Γράφει λοιπόν: «Μάλιστα, ο ψεύτης δεν μπορεί να έχει την επιδοκιμασία του Θεού. (Αποκάλυψη 21:8, 27· 22:15) Όταν είμαστε γνωστοί ως φιλαλήθεις, οι άλλοι πιστεύουν αυτά που λέμε, μας εμπιστεύονται. Εντούτοις, αν μας πιάσουν να λέμε έστω και ένα ψέμα, μπορεί να αμφιβάλλουν για το πόσο αληθινό είναι οτιδήποτε θα πούμε στο μέλλον. Κάποια αφρικανική παροιμία λέει: “Ένα και μόνο ψέμα καταστρέφει χίλιες αλήθειες”. Μια άλλη παροιμία λέει: “Ο ψεύτης δεν γίνεται πιστευτός, ακόμη και όταν λέει την αλήθεια”.»Συνεπώς, σύμφωνα με αυτά που γράφει η «Σκοπιά», αυτός που λέει ψέματα, έστω και μια φορά, όχι μόνο δεν γίνεται ποτέ πιστευτός από τους άλλους, αλλά και το χειρότερο έχει την αποδοκιμασία του Θεού. Ας δούμε τώρα, αφού η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά αγαπάει τόσο την αλήθεια την υπηρετεί πάντα ή μήπως έχει τύχει ποτέ να πει κανένα ψέμα; Προφανώς σύμφωνα μ’ αυτά που λέει όχι. Άλλωστε όπως γράφει και λίγο πιο πάνω «Όπως ο Ιεχωβά, έτσι και οι πιστοί Μάρτυρες του είναι φιλαλήθεις.»Τα έντυπά της όμως τι λένε; 


Εικόνα 6

ΒΗΜΑ ΠΕΜΠΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 6. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ηςΑυγούστου 1968 σελίδα 463. Γράφει λοιπόν: «Σύμφωνα με την αξιόπιστη Βιβλική χρονολογία ο Αδάμ εδημιουργήθη το έτος 4026 π.Χ. …Κατόπιν ο Θεός έφερε τα ζώα στον άνθρωπο για να τα ονομάση…Ούτε και η εκ μέρους του ονομασία των ζώων θ’ απήτησε ένα αδικαιολογήτως μακρό χρονικό διάστημα… Εφόσον ήταν, επίσης σκοπός του Ιεχωβά να πληθυνθή ο άνθρωπος και να γεμίσει τη γη, είναι λογικό ότι θα δημιουργούσε την Εύα λίγο ύστερ’ από τον Αδάμ, ίσως μόλις λίγες εβδομάδες ή μήνες αργότερα το ίδιο έτος, 4026 π.Χ.» Και λίγο παρακάτω γράφει «Οκτώ έτη από το φθινόπωρο του 1967 μας φέρνουν ως το φθινόπωρο του 1975, συμπληρώνοντας 6000 χρόνια στην έβδομη ημέρα του Θεού, την ημέρα της αναπαύσεώς του».Στο έντυπό της αυτό, η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά ασχολείται με το χρόνο δημιουργίας της Εύας. Και ασχολείται με το χρόνο δημιουργίας της Εύας, γιατί – όπως ισχυρίζεται – αν  βρούμε πότε δημιουργήθηκε η Εύα θα βρούμε πότε άρχισε και πότε τελειώνει η έβδομη ημέρα του Θεού, κατά την οποία ο Θεός – βάσει της Γραφής αναπαύτηκε – αφού είχε τελειώσει όλα πλέον τα δημιουργικά του έργα. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά που γράφει – και τα οποία της φαίνονται λογικά – η Εύα δημιουργήθηκε λίγες βδομάδες ή μήνες μετά τη δημιουργία του Αδάμ, το 4026 π.Χ. Επειδή πριν την δημιουργία της Εύας προηγήθηκε η ονομασία των ζώων από το Αδάμ, η οποία έγινε σχετικά γρήγορα μέσα σε λίγες βδομάδες ή μήνες – πάντα μέσα στο ίδιο έτος 4026 π.Χ. – επειδή όπως γράφει η «Σκοπιά» τα ζώα δεν ήταν πολλά αλλά μερικές εκατοντάδες. Μετά λοιπόν την δημιουργία της Εύας, αρχίζει η ημέρα ανάπαυσης του Θεού, η οποία κατά την «Σκοπιά» συμπληρώνεται το φθινόπωρο του 1975. Πολύ ωραία λοιπόν. Κρατήστε το αυτό παρακαλώ, το ότι η Εύα δημιουργήθηκε το 4026 π.Χ. λίγες βδομάδες ή μήνες μετά την δημιουργία του Αδάμ και την ονομασία των ζώων, με επακόλουθο την έναρξη της ημέρας της ανάπαυσης του Θεού το ίδιο έτος 4026 π.Χ., και πάμε στο επόμενο βήμα μας.


Εικόνα 7

ΒΗΜΑ ΕΚΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 7. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ηςΙανουαρίου 1976 σελίδα 3. Γράφει λοιπόν: «Διότι το Βιβλικό υπόμνημα δείχνει ότι τα δημιουργικά έργα του Θεού την “ημέρα” που προηγήθηκε από την “ημέρα αναπαύσεως” των 7.000 ετών δεν τελείωσαν με τη δημιουργία τον Αδάμ. Δείχνει ότι υπάρχει ένα κενό χρόνου μεταξύ της δημιουργίας του Αδάμ και της συζύγου του Εύας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Θεός είχε αναθέσει στον Αδάμ να κατονομάση τα ζώα. Δεν γνωρίζομε αν εκείνη η περίοδος περιελάμβανε εβδομάδες, μήνες ή έτη. Γι’ αυτό δεν γνωρίζομε ακριβώς πότε άρχισε η μεγάλη “ημέρα αναπαύσεως” του Ιεχωβά, ούτε πότε ακριβώς θα τελειώση.» Ώπα, τι έγινε ρε παιδιά; Μέσα σε οχτώ χρόνια η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, παθαίνει "αμνησία"; Επειδή ευτυχώς εμείς δεν πάθαμε κάτι ανάλογο με τη «Σκοπιά», για να θυμίσουμε τι έλεγε πριν οχτώ χρόνια. Ο Θεός δημιούργησε την Εύα το έτος 4026 π.Χ., λίγες βδομάδες ή μήνες μετά την δημιουργία του Αδάμ και την ονομασία των ζώων, και μετά άρχισε η ημέρα ανάπαυσής του το ίδιο έτος 4026 π.Χ., η οποία λήγει το φθινόπωρο του 1975. Για να δούμε τι μας λέει τώρα εν έτει 1976. Εν έτει λοιπόν 1976 η «Σκοπιά» μας λέει τα εξής. Πως δεν ξέρουμε πότε δημιουργήθηκε η Εύα, αφού το διάστημα που χρειάστηκε ο Αδάμ για την ονομασία των ζώων περιλαμβάνει τώρα και … έτη!! και πως δεν γνωρίζουμε ούτε πότε άρχισε η ημέρα της ανάπαυσης του Θεού ούτε πότε τελειώνει. Συνεπώς βρισκόμαστε μπροστά σε δυο αλήθειες για το ίδιο γεγονός. Η μία εν έτει 1968 μας λέει, πως η Εύα δημιουργήθηκε το έτος 4026 π.Χ. και η ημέρα της ανάπαυσης του Θεού ξεκίνησε το ίδιο έτος 4026 π.Χ. και τελειώνει το φθινόπωρο του 1975 μ.Χ. Η άλλη εν έτει 1976 μας λέει, πως δεν γνωρίζουμε πότε δημιουργήθηκε η Εύα, ούτε πότε ξεκίνησε η ημέρα της ανάπαυσης του Θεού και πότε θα τελειώσει. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά που γράφει η «Σκοπιά» πιο πάνω και έχουμε εκθέσει, δηλαδή στη «Σκοπιά» της 1ης Αυγούστου 2003 σελίδα 14, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δυο αλήθειες. Η μία θα είναι αλήθεια και η άλλη ψέμα. Και ποιος το έχει πει αυτό το ψέμα; Ας μας το πει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό, με τον οποίο συνομιλούμε. Και όταν μια θρησκεία συλλαμβάνεται να λέει ψέματα είναι αληθινή ή ψεύτικη; Ας μας το πει και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό. Είναι δυνατόν μια θρησκεία που λέει ψέματα να μας οδηγήσει στο Θεό; Ας μας το ξαναπεί και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά και αυτό.  
       Επειδή όμως εμείς είμαστε μεγαλόψυχοι, θα την συγχωρέσουμε την «Σκοπιά» γι’ αυτό της το ψέμα. Θα ακολουθήσουμε αυτό που λέει ο σοφός λαός μας, «ένα ίσον κανένα». Αν έχει πει μόνο αυτό το ψέμα δεν θα την καταδικάσουμε. «Ουδείς άσφαλτος!» όπως λέει και η αοιδός μας κ. Άντζελα Δημητρίου. Συνεπώς καλούμαστε να εξετάσουμε αν έχει πει και άλλα ψέματα η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Σκοπιά». Εσείς τι λέτε; Έχει πει; Ας δούμε για μία ακόμη φορά τι γράφουν τα έντυπά της, τα οποία με τόση επιμονή και φορτικότητα μας μοιράζουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά. Αυτά διαβάζουμε, αυτά κρίνουμε. Καιρός λοιπόν να πάμε στο επόμενο βήμα μας.

Εικόνα 8

ΒΗΜΑ ΕΒΔΟΜΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 8. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ηςΜαρτίου 1965 σελίδα 141. Γράφει λοιπόν: «Εκείνο τον καιρό οι θρησκευτικοί κληρικοί του “Χριστιανικού κόσμου” ενώθηκαν ενεργώς στην υποστήριξι και των δύο μερών του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου στην τεράστια έκχυσι αίματος. Εν τούτοις, οι πρέσβεις της Βασιλείας ευσυνείδητα αρνήθηκαν να είναι μαχηταί στον διεθνή πόλεμο για την πολιτική παγκόσμια κυριαρχία. Για τούτο έγιναν αντικείμενα μίσους μεταξύ όλων των εθνών». Στο έντυπό της αυτό, η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά ασχολείται με την ουδετερότητα που επέδειξαν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους πιστούς των άλλων θρησκειών κανείς από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά («πρέσβεις της Βασιλείας» στο κείμενο) δεν συμμετείχε σ’ αυτόν, με αποτέλεσμα μάλιστα να γίνουν μισητοί οι Μάρτυρες του Ιεχωβά από τον υπόλοιπο κόσμο για την στάση τους αυτή. Κρατήστε λοιπόν την μη συμμετοχή των Μαρτύρων του Ιεχωβά στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και πάμε στο επόμενο βήμα μας.

Εικόνα 9

ΒΗΜΑ ΟΓΔΟΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 9. Η εικόνα αυτή είναι από το έντυπο της Οργάνωσης«Διαγγελείς της Βασιλείας», έκδοσης 1993, σελίδα 191. Γράφει λοιπόν: «Στη διάρκεια των ετών του πολέμου, οι συνθήκες στις οποίες βρέθηκε ο κάθε Σπουδαστής της Γραφής ποίκιλλαν. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετώπισαν αυτές τις καταστάσεις επίσης ποίκιλλε. Μερικοί, νιώθοντας υποχρεωμένοι να υπακούσουν ‘στις υπάρχουσες εξουσίες’, όπως χαρακτήριζαν τους κοσμικούς κυβερνήτες, πήγαν στα χαρακώματα στο μέτωπο οπλισμένοι με τουφέκια και ξιφολόγχες. Αλλά, έχοντας στο μυαλό τους το εδάφιο “Μη φονεύσης”, πυροβολούσαν στον αέρα ή απλώς προσπαθούσαν να χτυπήσουν το όπλο του αντιπάλου έτσι ώστε να του φύγει από τα χέρια.» Ώπα, τι ξανάγινε πάλι ρε παιδιά; Η γνωστή ασθένεια της «αμνησίας», ξαναχτύπησε την «Σκοπιά»; Πως βρέθηκαν οι «Σπουδαστές των Γραφών», όπως ονομάζονταν τότε οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, στα χαρακώματα των μαχών του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου; Είχαν πάει για τουρισμό ή μήπως κατά το γνωστόν «είδαν φως και μπήκαν»; Και όχι μόνο είχαν πάει στο πόλεμο, αλλά πολεμούσαν κιόλας πυροβολώντας!! Όσο αυτό που γράφει η Οργάνωση «Σκοπιά», πως πυροβολούσαν στον αέρα ή προσπαθούσαν να χτυπήσουν το όπλο του αντιπάλου!!! θυμίζει το γνωστό ανέκδοτο «λέμε καμιά βλακεία να περάσει η ώρα!». Συνεπώς βρισκόμαστε για μία ακόμη φορά μπροστά σε δυο αλήθειες για το ίδιο γεγονός. Εν έτει 1965 η «Σκοπιά» ισχυρίζεται πως κανένας Μάρτυρας του Ιεχωβά δεν συμμετείχε στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Εν έτει 1993 η «Σκοπιά» ισχυρίζεται πως οι Μάρτυρες του Ιεχωβά όχι μόνο συμμετείχαν, αλλά και πολεμούσαν στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά που γράφει η «Σκοπιά» πιο πάνω και έχουμε εκθέσει, δηλαδή στη «Σκοπιά» της 1ης Αυγούστου 2003 σελίδα 14, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δυο αλήθειες για το ίδιο γεγονός. Η μία θα είναι αλήθεια και η άλλη ψέμα. Και ποιος το έχει πει αυτό το ψέμα; Ας μας το πει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό, με τον οποίο συνομιλούμε. Και όταν μια θρησκεία συλλαμβάνεται να λέει ψέματα είναι αληθινή ή ψεύτικη; Ας μας το πει και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό. Είναι δυνατόν μια θρησκεία που λέει ψέματα να μας οδηγήσει στο Θεό; Ας μας το ξαναπεί και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά και αυτό. 
       Τελειώσαμε; Όχι ακόμα. Έχει κι’ άλλο. Και μάλιστα για ένα ζήτημα στο οποίο είναι από τα προσφιλέστατα θέματα συζήτησης εκ μέρους των Μαρτύρων του Ιεχωβά, με το οποίο πιστεύουν πως θα μας φέρουν σε δύσκολη θέση. Ποιο είναι αυτό; Η βάπτιση εκ μέρους εμάς των Ορθοδόξων σε νηπιακή ή παιδική ηλικία. Για να δούμε λοιπόν τι συμβαίνει στις τάξεις των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Βαπτίζουν ή όχι μικρά παιδιά; Τι λέει άραγε επ’ αυτού η Οργάνωσή τους. Πάμε λοιπόν στο επόμενο βήμα μας.

Εικόνα 10

ΒΗΜΑ ΕΝΑΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 10. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης Σεπτεμβρίου 1962 σελίδα 522. Γράφει λοιπόν: «Το βήμα της αφιερώσεως πρέπει να γίνη μόνο αφού θα έχη κανείς αρκετή γνώσι για να πράττη το θέλημα του Ιεχωβά και όχι το δικό του· αλλιώς η πράξις του βαπτίσματος είναι χωρίς σημασία. Έπεται, λοιπόν, ότι θα ήταν ακατάλληλο να βαπτίζονται βρέφη. Πρέπει κανείς να γνωρίζη γιατί βαπτίζεται. Πολύ νεαρά παιδιά θα είχαν έλλειψι κατανοήσεως. Είναι αλήθεια ότι ο Χριστός Ιησούς είπε:”Αφήσατε τα παιδία να έρχωνται προς εμέ.” Αλλά δεν υπάρχει αναγραφή ότι εβάπτισε κανένα παιδί ή διέταξε να βαπτισθή.» Στο έντυπό της αυτό, η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά ασχολείται με το βάπτισμα, το οποίο οι Μάρτυρες του Ιεχωβά αποκαλούν δημόσια αφιέρωση στον Ιεχωβά. Υποστηρίζει λοιπόν πως για να βαπτιστεί κανείς πρέπει να γνωρίζει γιατί βαπτίζεται. Ως εκ τούτου αποκλείει τα βρέφη αλλά και τα παιδιά από τα βάπτισμα, επειδή δεν θα καταλαβαίνουν γιατί βαπτίζονται. Και για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία επί τούτου ή καμιά ένσταση από τον Μάρτυρα του Ιεχωβά με τον οποίο συνομιλούμε πάμε στο επόμενο βήμα μας.


Εικόνα 11

ΒΗΜΑ ΔΕΚΑΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 11. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης Αυγούστου 1960 σελίδα 360. Γράφει λοιπόν: «Γνωρίζουν ότι το βάπτισμα αποτελεί Χριστιανική απαίτησι, αλλά βαπτίζουν μόνον εκείνους που είναι αρκετά ενήλικοι ώστε να λαμβάνουν αποφάσεις αυτοί οι ίδιοι». Το ντοκουμέντο αυτό είναι αρκετά ξεκάθαρο και δεν αφήνει ουδεμία αμφιβολία. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βαπτίζουν μόνον αυτούς που είναι αρκετά ενήλικες. Επειδή όμως υπάρχει περίπτωση να σας τα «μασήσει» ο Μάρτυρας του Ιεχωβά, όταν θα γίνουν οι αποκαλύψεις παρακάτω, θα δημοσιεύσουμε ένα ακόμα χρήσιμο ντοκουμέντο που θα «κολλάει κυριολεκτικά στον τοίχο» τον Μάρτυρα του Ιεχωβά. Άντε λοιπόν όλοι μαζί στο επόμενο βήμα.


Εικόνα 12

ΒΗΜΑ ΕΝΔΕΚΑΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 12. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 15ης Μαΐου 1972 σελίδα 303. Γράφει λοιπόν: «Η λέξις «παιδίον» μπορεί να χρησιμοποιηθή σ’ ένα παιδί ηλικίας δώδεκα ετών, όπως στην περίπτωσι των εδαφίων Μάρκος 5:40-42, τα οποία αναφέρονται σε μια κόρη που ανέστησε ο Ιησούς· αλλά μπορεί επίσης να εφαρμοσθή σ’ ένα νεογέννητο βρέφος». Στο έντυπο αυτό, η ίδια η «Σκοπιά» μας ξεκαθαρίζει ποιες ηλικίες περιλαμβάνονται στη λέξη «παιδί». Είναι λοιπόν από τη στιγμή που θα γεννηθεί ένα βρέφος μέχρι την ηλικία των δώδεκα ετών. Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με τα γραφόμενα στα έντυπα της Σκοπιάς. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βαπτίζουν μόνο ενήλικες και όχι βρέφη και παιδιά. Πολύ ωραία, είναι όλα κατανοητά και σε μας αλλά και στον Μάρτυρα του Ιεχωβά που συνομιλούμε. Πάμε λοιπόν στο επόμενο βήμα μας.


Εικόνα 13

ΒΗΜΑ ΔΩΔΕΚΑΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 13. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης Οκτωβρίου 2006 σελίδα 12. Γράφει λοιπόν: «Το Σεπτέμβριο του 1938, οι γονείς μου βαφτίστηκαν. Τα αδέλφια μου και εγώ βαφτιστήκαμε το Δεκέμβριο του 1941 σε μια πανεθνική συνέλευση που διεξάχθηκε στο πάρκο Χάργκρεϊβ του Σίντνεϊ, στη Νέα Νότια Ουαλία. Ήμουν εφτά ετών.» Ώπα, τι ξανάγινε εδώ παιδιά; Πόσο χρονών λέει πως ήταν ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που βαπτίστηκε; 77 ή 7 ετών; Και όλα αυτά που έγραφε η «Σκοπιά» πιο πάνω, πως δεν βαπτίζει παιδιά λόγω έλλειψης κατανόησης, πού πήγαν στην περίπτωση του συγκεκριμένου επταετούς; Στο «χρονοντούλαπο της Ιστορίας» που έλεγε και ο μακαρίτης ο Παπανδρέου; Ή μήπως πρόκειται για παιδί – θαύμα ένα καινούργιο «Αϊνστάιν» και δεν το πήραμε χαμπάρι εμείς οι κοινοί θνητοί. Επειδή μας βρήκατε στις καλές μας, αλλά το κυριότερο, επειδή ο Μάρτυρας του Ιεχωβά με τον οποίο συνομιλείτε, μπορεί να σας αρχίσει στα «σούξου – μούξου», θα δημοσιεύσουμε ένα ακόμα ντοκουμέντο από βάπτιση ενός ακόμη παιδιού – «Αϊνστάιν!» Πάμε να το δούμε και αυτό.  

Εικόνα 14

ΒΗΜΑ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ
Δείχνουμε στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 14. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης Οκτωβρίου 2000 σελίδα 28. Γράφει λοιπόν: «Μεγαλωμένη σε ένα τόσο πλούσιο από πνευματική άποψη περιβάλλον, αφιερώθηκα στον Θεό και βαφτίστηκα προτού κλείσω τα οχτώ». Όπως βλέπουμε λοιπόν στο ντοκουμέντο αυτό, ένα ακόμη παιδί – «Αϊνστάιν» θηλυκού γένους αυτή τη φορά βαπτίζεται. Βέβαια, θα μπορούσαμε να εκθέσουμε και άλλες βαπτίσεις παιδιών Μαρτύρων του Ιεχωβά, αλλά νομίζουμε πως δεν χρειάζεται. Συνοψίζοντας λοιπόν. Εν έτει 1960 και 1962 η «Σκοπιά» υποστηρίζει πως δεν βαπτίζει βρέφη και παιδιά, αλλά μόνο ενήλικες. Εν έτει 2000 και 2006 διαπιστώνεται πως η «Σκοπιά» βαπτίζει παιδιά. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά που γράφει η «Σκοπιά» πιο πάνω και έχουμε εκθέσει, δηλαδή στη «Σκοπιά» της 1ης Αυγούστου 2003 σελίδα 14, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δυο αλήθειες για το ίδιο γεγονός. Η μία θα είναι αλήθεια και η άλλη ψέμα. Και ποιος το έχει πει αυτό το ψέμα; Ας μας το πει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό, με τον οποίο συνομιλούμε. Και όταν μια θρησκεία συλλαμβάνεται να λέει ψέματα είναι αληθινή ή ψεύτικη; Ας μας το πει και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό. Είναι δυνατόν μια θρησκεία που λέει ψέματα να μας οδηγήσει στο Θεό; Ας μας το ξαναπεί και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά και αυτό, αν συνεχίζει ακόμα τον διάλογο μαζί μας και δεν έχει «λακίσει» βρίσκοντας κάποια δικαιολογία.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο αν ακολουθήσετε το μοντέλο που προτείνουμε, όχι μόνο θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε πολύ εύκολα τον Μάρτυρα του Ιεχωβά αλλά και να τον τρέψετε σε φυγή. Μην παρασυρθείτε από την αδυναμία του να απαντήσει στα παραπάνω και οδηγηθείτε σε άλλα θέματα, όπου πλέον θα έχει τον πρώτο λόγο αφού «θα παίζει μπάλα στο δικό του γήπεδο». Ούτε πάλι να έχετε την ψευδαίσθηση, ότι με αυτά που θα του εκθέσετε θα τον κάνετε να απαρνηθεί την Οργάνωση. Αυτά που φαίνονται σε σας προφανή και παράλογα, σ’ αυτόν φαίνονται απολύτως λογικά από τη στιγμή που τα λέει η Οργάνωση. Υπόκεινται καθημερινά οι Μάρτυρες του Ιεχωβά τέτοια «πλύση εγκεφάλου», που δεν υπάρχει πλέον μέσα τους καμιά κριτική ικανότητα και σκέψη. «Πετάει ο γάιδαρος» λέει η Οργάνωση, όχι μόνο πετάει για τον Μάρτυρα του Ιεχωβά αλλά γίνεται και αεροθούμενο. Μόνο η χάρη του Θεού μπορεί να βοηθήσει κάποιον Μάρτυρα του Ιεχωβά. Και αν νομίζετε πως υπερβάλουμε το παρακάτω ντοκουμέντο που δημοσιεύουμε όχι μόνο μας δικαιώνει αλλά αποδεικνύει πως ήμασταν μάλλον συντηρητικοί στις εκτιμήσεις μας. Στο ντοκουμέντο λοιπόν αυτό, ρωτάει κάποιος Μάρτυρας του Ιεχωβά την Οργάνωση του αν είναι σωστό να παίρνει … παυσίπονο!! Δεν αστειευόμαστε, μιλάμε σοβαρά. Ορίστε και η απόδειξη στην εικόνα 15, που είναι από τη «Σκοπιά» της 1ης Ιουλίου 1978 σελίδα 31:


Εικόνα 15                             

Πιστεύουμε πως η ενέργειά μας αυτή, θα βοηθήσει αρκετούς πιστούς στον αγώνα τους κατά των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Οτιδήποτε χρειαστείτε θα είμαστε μαζί σας, όπως είμαστε όλα αυτά τα χρόνια.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Στις εικόνες 10 και 11, προσθέσαμε εμείς δίπλα στη λέξη «Η ΣΚΟΠΙΑ», τις χρονολογίες 1962 και 1960, προς υποβοήθηση των αναγνωστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά