Σάββατο, Μαρτίου 16, 2013

ΜΠΑΡΑΖ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΝΤΕΛΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥ Του Παναγιώτη Τελεβάντου




ΜΠΑΡΑΖ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΝΤΕΛΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
======================

Πλην της επικείμενης επαίσχυντης κυριολεκτικά μετάβασης του ιδίου του Οικουμενικού Πατριάρχη στη Ρώμη, ο ένας μετά τον άλλο (μέχρι στιγμής οι Προκαθήμενοι των Εκκλησιών Σερβίας, Αντιοχείας και Κύπρου) έστειλαν εξοργιστικά απαράδεκτες επιστολές προς τον Αιρεσιάρχη του Βατικανού Πάπα Φραγκίσκο Α΄, με τις οποίες δεν τον συγχαίρουν απλά επί τη εκλογή του, αλλά τον αποκαλούν επίσκοπο και μάλιστα της “πρεσβυτέρας αδελφής Εκκλησίας της Ρώμης” "επίσκοπο Αποστολικού Θρόνου" κτλ. και αναμένουν να έχουν με αυτόν συνεργασία.!!!

Θλίβομαι να παρατηρήσω ότι οι επιστολές αυτές είναι καταρχήν εντελώς αθεολόγητες και δεύτερον στοιχούνται με τη γραμμή του Οικουμενισμού και προπαντός με την γραμμή του “λαικού Οικουμενισμού”.

Το χειρότερο! 

Οι επιστολές αυτές ουδεμία μέχρι στιγμής αντίρρηση συνάντησαν εκ μέρους οιουδήποτε των επισκόπων των Εκκλησιών των οποίων οι Προκαθήμενοι έστειλαν προς τον Πάπα τις διάτρητες θεολογικά και άκρως οικουμενιστικές επιστολές, γεγονός που δείχνει ότι συμφωνούν με το περιεχόμενο των επιστολών ή τουλάχιστον ότι δεν έχουν διάθεση Ομολογίας.

Από καιρό λέμε συνεχώς ότι ο μεν Οικουμενισμός του Φαναρίου και του Σαμπεζύ έχει οριστικά ναυαγήσει, λόγω των φιλοδοξιών της λεγόμενης “τρίτης Ρώμης”ή “Αγίας Ρωσίας”, αλλά δυστυχώς ο “λαικός Οικουμενισμός” κάνει θραύση.

“Λαικός Οικουμενισμός” σημαίνει ότι οι ηγέτες της Ορθοδοξίας συμπεριφόρονται προς τους παπικούς και τους άλλους αιρετικούς λες και είναι επίσκοποι της Εκκλησίας.  

Συμπροσεύχονται μαζί τους, παρίστανται στις ενθρονίσεις τους, κάνουν μαζί τους κοινές ποιμαντικές παραστάσεις λες και είναι Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες.

Ετσι απαμβλύνεται το ορθόδοξο κριτήριο του ποιμνίου τους, το οποίο - ως εικός - νομίζει ότι ουσιαστικά η Εκκλησία και οι αιρετικές παραφυάδες είναι το ίδιο πράγμα. 

Ορθόδοξη Εκκλησία, Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία - όπως αποκαλούν τον Παπισμό οι Οικουμενιστές -, Αγγλικανική Εκκλησία κτλ. φαίνονται στα μάτια του ακατήχητου κόσμου σαν κάτι το παρεμφερές.

Το ακόμη χειρότερο είναι ότι αυτοί οι οποίοι εκ των λαικών ή και των μοναχών και των κληρικών αντιδρούσαν γενναία εναντίον κάθε ασχημίας αυτής της μορφής, τώρα δημοσιεύουν ακόμη και στον “Ορθόδοξο Τύπο” επιστολές των πιο βαμμένων Οικουμενιστών - τύπου Μεσσηνίας και Πανώτη - χωρίς να τολμούν καν να τις απαντήσουν ή να τις σχολιάσουν.

Αυτό δεν θα συνέβαινε ποτέ την εποχή που ο π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος ή ο π. Μάρκος Μανώλης είχαν την ευθύνη της έκδοσης του“Ορθοδόξου Τύπου”.

Δυστυχώς επί π. Θεόδωρου Ζήση, π. Βαδραχάνη, π. Γ Μεταλληνού και π. Βασίλειου Βολουδάκη ο“Ορθοδοξος Τύπος” από "ναυαρχίδα του αντι - οικουμενιστικού αγώνα" κατάντησε ο “Τιτανικός του αντι-οικουμενιστικού αγώνα".

Ούτε φυσικά θα γίνονταν αυτές στην εφημερίδα“Εκκλησιαστικός Αγών” όταν την ευθύνη της έκδοσής του είχαν οι π. Δανιήλ Αεράκης και κ. Ευσταθίου και τη γενική ευθύνη ο μακαριστός και θρυλικός π. Αυγουστίνος.

Οπως ήρθαν τα πράγματα μία λύση υπάρχει. 

Οι σημερινοί υπεύθυνοι του “Ορθόδοξου Τύπου” να αποσυρθούν απο την εφημέριδα και την έκδοση της να αναλάβουν άλλοι λαικοί ή και κληρικοί, οι οποίοι δεν θα φοβούνται όπως τους σημερινούς“λαγούς τω πνεύματι” που τον διευθύνουν, οι οποίοι δεν έχουν καμία διάθεση Ομολογίας επειδή φοβούνται τις συνέπειες (π. Ζήσης και π. Μεταλληνός) ή έχουν ιδιοτελείς σκοπούς, όπως ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η προαγωγή της παποκαισαρικής αγιατολλαχικής πλάνης του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά