Πέμπτη, Μαρτίου 21, 2013

Ευγονική του Αγίου Μάρκου και το διάλογο σχετικά με τη σύνδεση των Εκκλησιών (Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ TΩN ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ)


 Αρχιμ. Κύριλλου Κεφαλοπούλου
Ευγονική του Αγίου Μάρκου, Αρχιεπισκόπου Εφέσου, δεν είναι ένα συνηθισμένο άγιος. Είναι μια ισχυρή προσωπικότητα και πολύπλευρη εκκλησία. Χάρη στη θέση του για Frraro-Συμβούλιο της Φλωρεντίας το 1438 39gg. Ο ίδιος έδειξε ως το πρώτο μαχητικό και έγινε "καυγάς σημάδι." Η προσωπικότητά του εκφράστηκε αντιφατικές απόψεις. Ορθόδοξη Ανατολή και η Δύση ήταν κατάπληκτος με παπική εξουσία του και την ικανότητα να πολεμήσει, αλλά επικρίθηκε για την αντοχή του. Για τη μισαλλοδοξία και την στενοκεφαλιά (κυρίως δυτική). 
"Αλλά το πνεύμα γαλουχήθηκε και απόψεις θεοφόρων Πατέρων και με την έννοια της ορθόδοξης θρησκείας, ο ίδιος δεν είχε πέσει στον πειρασμό και λόγω της δίνης των γεγονότων που συνέβησαν εκείνη την εποχή. Χρόνος που ήταν σε θέση να αναγνωρίσει και να κατανοήσει την πνευματική εξαπάτηση, το οποίο απέδωσε πολλά άλλα λόγω της πολιτικής μυωπίας τους. Με την πολιτική που ήθελε να σώσει την αυτοκρατορία. Ένιωσε την ατμόσφαιρα της Φερράρας-Φλωρεντίας lzhesobora και συνειδητοποίησε αληθινή έννοια της. Το να είσαι έξυπνος άνθρωπος, κατάλαβε ότι ο Πάπας δεν ήθελε την ενοποίηση των εκκλησιών. Επιπλέον, ο Πάπας μαζί με τους ηγέτες των χωρών των Δυτικών έχουν παίξει ένα απερίγραπτο από κανέναν και τίποτα νέο δράμα Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη, την κατάκτηση του οποίου δεν έχουν πάψει να αγωνίζεται. 
Αγίου Μάρκου όλα αυτά ήταν εξαιρετικά ενοχλημένος. Ήταν επίσης φλεγμονή με αγάπη για τα κρυστάλλινα νερά της αλήθειας, η οποία υπερασπίστηκε. Επιδίωξε να υψωθεί πάνω από τις περιστάσεις και να υψώσει το σημείο του Σταυρού. Από την αρχή της διατήρησης της ορθόδοξης πίστης και την αποστολική παράδοση βάλει πάνω από πολιτικές σκοπιμότητες. Αποκάλυψε το ύψος της πνευματικής θάρρος του, και ο ίδιος εξακολουθεί να στάθηκε στο βάθρο του αγώνα. Έγινε αδιάβατοι πόρτα στην πύλη μέσω της οποίας Δυτική Χριστιανοί θα πάνε στη χώρα να παραβιάσει τους μάρτυρες και ασκητές της Ορθοδοξίας. 
ως εκ τούτου άλωση της Κωνσταντινούπολης υπερβαίνει τα όρια του χρόνου και του χώρου, και αυτό το γεγονός είναι μια απήχηση σε όλο τον κόσμο. Έτσι, ταπεινός και ευγενής εικόνα του Αγίου. Mark, επίσκοπος της Εφέσου, όπως αυτή συνδέεται στενά με αυτό το εκπληκτικό δράμα του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, υπήρξε καθολική κλίμακα. Πάντα και εξ όλης της ψυχής τους, και ιδιαίτερα σήμερα, ο αγώνας θα πρέπει να μελετήσει τον Θεό αγάπης επίσκοπος της Εφέσου Μάρκος ευγονικής, που θα σας προσφέρει μια ζεστή και κάνουν έρωτα προς τον Κύριο. (Νικ. Βασιλειάδη, □ Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός n ένωσις ΚΑΙ Των 
Εκκλησιών, εκδ. ΣΩTHP, Αθήναι 2007. σελ. 3-5) 
SVT. Mark γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη, κοντά Γαλατά 1392g., Μια περίοδο παρακμής και αποσύνθεσης της αυτοκρατορίας, σε μια ευσεβή οικογένεια και ήταν εξωτερικά, ευγενή ανατροφή, και ως εκ τούτου έλαβε το όνομα της ευγονικής-Noble. Ο πατέρας του Γεώργιος ήταν διάκονος της Μεγάλης Εκκλησίας, και το όνομα της μητέρας του ήταν η Μαρία. Αγίου Μάρκου στο βάπτισμα πήρε το όνομά του Manuel, και είχε έναν άλλο αδελφό του, Ιωάννη. 
και δύο αδέλφια, χάρη στη φροντίδα των γονιών τους, έλαβαν μια άριστη εκπαίδευση, δηλαδή φιλοσοφικό και χριστιανικό. Σπούδασε με μεγάλους δασκάλους και φιλοσόφους της Κωνσταντινούπολης, ο νεαρός Μανουέλ αγαπούσε μοναστική κατοικία και εισήλθε ως δόκιμος στο μοναστήρι του Αγίου Γιώργος Manganskogo. Σε ηλικία 25 ετών, εκάρη μοναχός με το όνομα Mark.Χειροτονήθηκε διάκονος και στη συνέχεια ιερέας, και επειδή είχε μια καλή εκπαίδευση, διορίστηκε επικεφαλής της Πατριαρχικής Σχολής. Ιερομόναχος Mark αγαπητό για την αρετή και για την εκπαίδευση. Και πήγε σε ένα καλό buzz σε εκκλησιαστικούς κύκλους. Ως εκ τούτου, ήταν φυσικό το διορισμό του και η συμμετοχή του στη βυζαντινή πρεσβεία, ο οποίος πήγε στη Δύση, στη Φερράρα-καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας. Την υποψηφιότητά του επέμεινε ιδιαίτερα ο αυτοκράτορας Ιωάννης Παλαιολόγος, ο οποίος σεβαστός άγιος για την εκπαίδευση του. Και ήθελε να του Αγίου. Mark ήταν ένα μέρος της πρεσβείας του, κυρίως επειδή, επίσης, νωρίτερα θέλησε να ανυψώσει και να προχωρήσει σε μητροπολίτες. Πατριαρχικό Καθεδρικό Ναό, λίγο πριν από την αναχώρηση της βυζαντινής αντιπροσωπείας στην Ιταλία, St. Mark εξελέγη Μητροπολίτης Εφέσου. Επιπλέον, Μητροπολίτης Εφέσου Μάρκος εξελέγη ως εκπρόσωπος της Αλεξάνδρειας και ο Πατριάρχης Αντιοχείας κατά τη διάρκεια του διαλόγου με τους Λατίνους. 
βυζαντινή πρεσβεία αποστέλλονται στη Φεράρα για συνομιλίες σχετικά με ένα πολύ σημαντικό και δύσκολο ερωτήσεις σχετικά με τις θεολογικές διαφορές που έχουν προκύψει λόγω των αιρετικών αποκλίσεων και πολιτικές διεκδικήσεις του κάθε ο Πάπας για την εκκλησιαστική και κοσμική κυριαρχία (υπεροχή-Πρωτείο 
). Ο αυτοκράτορας ήταν σε μια βιασύνη για να καταλήξει σε συμφωνία με τη Δύση και τον Πάπα, όπως ο ίδιος εξέφρασε την ανησυχία, και έχει ενεργήσει καταπιεστικό απειλή της στρατιωτικής εισβολής των Τούρκων, και η εμφανής αδυναμία και εξασθένιση ξεθώριασμα αυτοκρατορία. Έτσι, δικαιολογημένα προσπάθησε να επιτείνει τις δύο εκκλησίες, ελπίζοντας ότι μετά τις Ηνωμένες μπαμπά και τους δυτικούς ηγέτες σπεύδουν να παράσχουν στρατιωτική βοήθεια στην Κωνσταντινούπολη, και στη συνέχεια να αντισταθούν στην επικείμενη απειλή από τους Τούρκους. Αυτοκράτορας σε αυτές τις κρίσιμες μέρες για την Ορθόδοξη Ανατολή φρόντισε ότι η Ορθοδοξία θα εκπροσωπούνται καλύτερα οι άνδρες της ανώτερης τάξης των δημοσίων υπαλλήλων και ανώτερη ηγεσία της Εκκλησίας, μεταξύ των οποίων ήταν ο Πατριάρχης της Κωνσταντινούπολης, Ιωσήφ, Νεοπλατωνική φιλόσοφος Πλήθων Gemist, Βησσαρίων, Μητροπολίτης Νικαίας και της Εφέσου Μάρκος δύο άνδρες, που έχουν εκτενή εκπαίδευση και των δύο χριστιανικών και φιλοσοφικά. 
θεολογικά ζητήματα που χώριζαν τις δύο εκκλησίες της Δύσης και της Ανατολής, ήταν πολύ περίπλοκος και υπολογίζεται επί αιώνες, όπως η απαίτηση να έχουν την πρωτοκαθεδρία πάπα στην Εκκλησία και να ξεπεράσει την καλύτερη θέση των αυτοκρατόρων και των ηγεμόνων, αίρεση Filioque (η εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος σε απαράδεκτες εισαγωγή στα Λατίνους Σύμβολο της Πίστεως της φράσης "και ο Υιός»), το καθαρτήριο, και άλλα θέματα που σχετίζονται με λατρεύουν, όπως η χρήση της Θείας Κοινωνίας άζυμο ψωμί, μετουσίωση του Αγίου Μυστηρίου, τις ημέρες της νηστείας, κλπ. Όλα Αυτές οι λειτουργικές και δογματικές προσθήκες στην εκκλησία στη Λατινική μονομερή υπεροψία, αλαζονεία και της Δυτικής, καθώς και την αμοιβαία δυσπιστία και καχυποψία είχε την υποστήριξη και την απεριόριστη θέα του Πάπα προς την Ανατολή, το 1054 σχίσμα. Αμοιβαία αφορισμός, βία από τους Σταυροφόρους κατά την πολιορκία της Κωνσταντινούπολης το 1204g., Όμως περιπλέκεται όλο και περισσότερο τη συμπεριφορά του στον επικείμενο διάλογο στο πλαίσιο του Συμβουλίου της Φεράρα.Ωστόσο, και οι δύο πλευρές είχαν μια συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς και μια μεγάλη επιθυμία να έχει τον αυτοκράτορα Ιωάννη Παλαιολόγο, ο οποίος ήταν γοητευμένος από τις συνδέσεις ιδέα για πολιτικούς λόγους, μια ειλικρινή επιθυμία να καταργήσει τελικά την Ορθόδοξη σχίσμα μεταξύ των δύο εκκλησιών και συνδεθείτε. Divided Εκκλησία του Χριστού (ο πατριάρχης Ιωσήφ. Μητροπολίτη Βησσαρίωνα Γ. Sholary, Mark ευγονική) και η πίεση του Πάπα Ευγένιου για λόγους εκκλησία και λόγω του πολιτικού γοήτρου και την επιθυμία να αντλήσει τα Πάπα "Έλληνες αιρετικούς» με την Καθολική Εκκλησία ήταν οι παράγοντες που πραγματικά ώθησε προς σύνδεση. Δυστυχώς, δεν υπήρχε απόλυτη βεβαιότητα ως προς το τι θα γίνει είναι πραγματικές και ίσες θεολογικό διάλογο. Κι έτσι χάθηκε ευκαιρία για να κάνει μια ισχυρή σύνδεση, όχι ότι βίαιες και δημιουργήθηκε lzhesoedineniya πίεση ότι αν δεν υπήρχαν λόγοι για τη συνέχιση της ύπαρξής του. 
Ορθόδοξη ποτέ στην Σύνοδο της Φερράρας συμφωνήσει σε αυτούς τους όρους. Περιγράφοντας τις συνθήκες, οι οποίες είχαν τοποθετηθεί για να υπογράψει τη συμφωνία, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα τη θέση του Αγίου. Mark ευγονικής, που κατείχε καθ 'όλη τη Φεράρα-καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας, παρά το γεγονός ότι η μεταγενέστερη ενοποίηση των Εκκλησιών υπεγράφη και η αντιπροσωπεία επέστρεψε στην Κωνσταντινούπολη. 
Από την αρχή, ο πατέρας μου έδειξε στη συμπεριφορά του σε σχέση με την Ορθόδοξη αλαζονεία και η ύβρις. Απαίτησε από τον αυτοκράτορα, τον πατριάρχη και άλλες Ορθόδοξες στάση μπροστά του στα γόνατά του και να φιλήσει τα πόδια του, και ότι κάθονταν σε μια καρέκλα χαμηλή (απαιτήσεις που δεν έχουν υιοθετήσει την Ορθόδοξη, ως ταπεινωτική και προκλητική). Αν και η συζήτηση συνεχίστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά οι Λατίνοι θέλουν να φορούν κάτω από το Ορθόδοξο, στο τεκμήριο ότι το ελάττωμα στην καθημερινή διατροφή τους και περιορισμένους όρους στους χώρους διαμονής τους, το όνειρο της επιστροφής στο σπίτι μετά από μήνες της ζωής στη γη της Ιταλίας, της πίεσης, της βίας από τον Πάπα, καθώς και την υπόσχεσή της να δώσει χρήματα για να παράγουν το επιθυμητό φρούτα, για να σβήσει την ορθόδοξη συνείδηση ​​και δύναμη για να ασκήσουν την επιθυμία επιμελής να υπογράψει τη σύνδεση -. χρησιμοποιώντας τους ορισμούς των συνδικαλιστικών Λατίνων 
, όμως, με όλες αυτές τις συνθήκες πίεσης στην Ορθόδοξη Λατίνοι ήταν ανένδοτος υπερασπιστής της αληθινής πίστης, ο κυβερνήτης και ο στύλος της Ορθοδοξίας του Αγίου. Μάρκος ο Ευγενικός ευγονικής.Ας στρέψουμε την προσοχή μας στη θέση που έλαβε από το St. Σημειώστε όλο τον καθεδρικό ναό. Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να καταλάβουμε καθαρά ότι ο άγιος. Mark πήρε μέρος στη συζήτηση στο Συμβούλιο, με ειλικρινή διάθεση για διάλογο και μια γνήσια επιθυμία να επιτευχθεί μια ένωση σύμφωνα με την ίδια την αλήθεια του ευαγγελίου και την Αποστολική παράδοση ενός Ηνωμένες Εκκλησίας των πρώτων αιώνων. Στ. προθέσεις. Mark ήταν πάνω από το διάλογο και τη συμφιλίωση που βασίζεται στην αγάπη του Χριστού και την αληθινή πίστη. Λατίνοι και οι φίλοι εντελώς άδικο ένωση κράτησης επέκρινε για το πείσμα και την αδιαλλαξία του, σχεδόν φανατική θέση. Καθαρότητα και την ειλικρίνεια του Αγίου.Mark είναι ορατός σε χαιρετισμό του προς τον Πάπα και σημεία για την καύση επιθυμία του να επιτύχει τη σύνδεση: "Σήμερα - prednachatok καθολική χαρά! Σήμερα ο πνευματικός κόσμος Κυρ predvoskhodyat για ολόκληρο το σύμπαν. Σήμερα, τα μέλη του Corpus Christi, πρώην χωρίζεται τεμαχίζεται και για αιώνες, σε μια βιασύνη για την αμοιβαία ενότητα! Δεν υφίσταται κεφάλι - Χριστός ο Κύριος - να διαιρεθεί σε όλο το σώμα, και η Αγάπη δεν θέλει να otyat εντελώς ομολόγων μας της αγάπης! Ως εκ τούτου Αυτός που έκανε, η πρωτοκαθεδρία μεταξύ των ιερέων του, για να έχουμε εδώ, και σας ζητηθεί η πιο ευσεβής του αυτοκράτορα μας ακούει εσάς, και έκανε πάστορας και ο Πατριάρχης μας ξεχάσετε συνταξιοδότησης και μακροχρόνια δυσφορία, και μας - πάστορες (είναι) κάτω από αυτό, που συγκεντρώθηκαν από όλο τον κόσμο και έκανε την επιχείρηση από ένα μακρύ δρόμο, και τη θάλασσα, και άλλες καταστροφές. Ω, δεν είναι προφανές ότι αυτή ήταν η δύναμη και η κρίση του Θεού και ότι το αποτέλεσμα (Ιò πέρας) θα είναι επίσης καλός και ευσεβής, όπως είχε προγραμματιστεί εκ των προτέρων;Έτσι, ο Άγιος Πατέρας, πάρτε τα παιδιά σας μαζί, μακριά από την Ανατολή επόμενα: αγκαλιά τους, ήταν στο τμήμα για το χρόνο dolgago? Heal Smoot [1]. Οποιαδήποτε αιτία αγκάθια και το παραπάτημα, που απειλούν την ειρήνη, που μακριά από το περιβάλλον, και πες μου άγγελος σου τον εαυτό του ως μιμητής του Θεού: "Φέρε lyudem τρόπος μου, και την πέτρα, σκαντζόχοιρος στο δρόμο, σημειώνοντας" (Is.62, 10). Πόσο καιρό είμαστε, το ίδιο τον Χριστό και την ίδια πίστη, χτυπάμε ο ένας τον άλλο και rassetsat; Μέχρι εμείς, οι οπαδοί το ίδιο Τριάδα, θα δαγκώσει ο ένας τον άλλο και καταβροχθίζουν μέχρι να μην σβήσει ο ένας τον άλλον (Γαλ.5, 15) και αφήστε τους εξωτερικούς εχθρούς, για να μας καταστρέψει; Ναι, θα υπάρξει αυτός ο κόσμος, ο Χριστός ο βασιλιάς, και ας μη σου καλοσύνη θα κερδίσει πολλά από τις αμαρτίες μας. " 
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης litinyane να αποδείξει θεολογικές απόψεις του είναι κακός προσέλκυσε χειρόγραφα Ανατολική Ορθόδοξη Πατέρες. Ωστόσο, σε σύγκριση με τα πρωτότυπα είχαν παραμορφωθεί. Αγίου. Mark, ένας ειδικός στη θεολογία και τα έργα των Αγίων Πατέρων, αποδείχθηκε ότι το κείμενο είναι κατεστραμμένο. Για να μπείτε στο διάλογο προς τη σωστή κατεύθυνση και το βάζουμε στη σωστή τους βάση, σύμφωνα με τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων που καταδίκασε τις καινοτομίες και την προσθήκη εκούσια πίστη, St. Mark επέμεινε ότι είχαν διαβάσει δημοσίως όλους τους ορισμούς και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων. Λατίνοι είναι πραγματικά σε αντίθεση με αυτό, επειδή με αυτόν τον τρόπο θα είχε αποκαλυφθεί απάτη, πλαστογραφία και υποχώρηση. Ωστόσο, οι εκπρόσωποι της Ορθόδοξης αντιπροσωπείας εξεπλάγησαν θέσεις του Αγίου. Mark: «Αν είδατε τα ιερά και σεβάσμια Πάπας δήλωσε ο Mark και όλους τους Λατίνους, θα είχατε γέλασε και φώναξε. Όπως μπορείτε να δείτε Αγίου Μάρκου της Εφέσου είναι σαν προηγούμενο Πατέρες της, St. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του Αγίου. Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος. Μπορείτε επίσης να δείτε και το μόνο που, τώρα που οι Λατίνοι δεν τολμούν πλέον να έρχονται σε αντίθεση με μια άγιος Μάρκος. Ο μπαμπάς έτρεξε με Sway σοφία, πήρε μαζί του και όλα τα βιβλία του. « 
Αυτή η θέση ήταν ο Άγιος. Mark πραγματοποιήθηκε σε όλες τις συνεδριάσεις του καθεδρικού ναού.Επέμεινε ότι οι 
θεολογικές διαφορές που χωρίζουν Δυτικής και Ανατολικής Εκκλησίας, θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν: το πρωτείο του Πάπα, Filioque, το καθαρτήριο πυρ. Επέμεινε ότι όλα αυτά συζητήθηκαν με βάση τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, και ότι από την ανάγνωση των τίτλων και το Συμβούλιο αποφάσισε να αποκαλύψει την αλήθεια και να μην καταστραφεί διαστρεβλωμένη πίστη."Πρώτα απ 'όλα υπάρχει η ανάγκη για την ειρήνη και την αγάπη που έχουμε εντολή του Χριστού μας. 
Δεύτερον, η Ρωμαϊκή Εκκλησία έχει παραμελήσει την αγάπη και έσπασε την ειρήνη.   
Τρίτον, η Εκκλησία της Ρώμης τώρα και πάλι καλείται να λύσει όλα με αγάπη, έτσι ώστε θα μπορούσαμε. έλα εδώ, σε αυτό το μέρος, να διερευνήσει τις διαφορές μας.   
Τέταρτον, δεν είναι δυνατόν να απευθύνω έκκληση προς τον κόσμο, αν δεν εξαλείψει την αιτία του σχίσματος, και η πέμπτη - ναι θα διαβάσει τους ορισμούς των Οικουμενικών Συνόδων, προκειμένου να είναι σαφές το αν συμφωνούμε με τους Πατέρες η οποία πραγματοποιήθηκε με την παρουσία αυτών των συμβουλίων. " Έτσι ο άγιος. McRae επιβεβαίωσε τη σωστή βάση για τη διεξαγωγή του θεολογικού διαλόγου, την αγάπη και την ειρήνη, που εξαλείφουν το σχίσμα, επειδή οι ​​αποφάσεις που θα ληφθούν θα πρέπει να συμφωνηθεί με το πνεύμα και τις διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων και την καθολική.   
Ωστόσο, παρ 'όλες τις προσπάθειες των ευσεβών και καλή τοποθεσία 
του Αγίου Mark, από όλες τις πλευρές να πιέζουν με κάθε κόστος να υπογράψουν οι ενώσεις πράξη το κάνετε αυτό από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και με συμβιβασμό, καθώς εάν δεν υπήρχαν οι προηγούμενες προσπάθειες για την επίλυση των υφιστάμενων θεολογικές διαφορές. Μπαμπά, Λατίνοι, Έλληνες υποστηρικτές ένωσης Βησσαρίων και ο Ισίδωρος, μητροπολίτης Κιέβου εξαναγκάζονται σε αυτό το είδος της Ουνίας. Ο αυτοκράτορας Ιωάννης Παλαιολόγος 
που ονομάζεται Αγία. Σημειώστε αποδεχθεί αυτή την ένωση, γιατί ήταν το βασικό εμπόδιο για την έγκρισή τους. Σίγουρα επαίσχυντη psevdoedinstva. 
SVT. Mark είπε ο αυτοκράτορας ασυνήθιστη λέξη: «Εγώ ποτέ δεν θα το κάνει, ακόμα και αν συμβεί ότι θα ήθελα να ακούσω τη φωνή της Δυτικής διδασκαλίες, δεν αναγνωρίζω, δεν δέχονται, γιατί πιστεύω ότι θα σαπίσουν. Δεν θα πρέπει να συμβιβασμό σχετικά με την Ορθόδοξη πίστη. "
Οι αποφάσεις έγιναν, και τα γεγονότα την πορεία τους. Αγίου. Mark παρακολουθείται σιωπή των αναπτυσσόμενων γεγονότα και εμπειρίες πόνο για ό, τι συμβαίνει. " Ακόμα και ο πατέρας του, του φώναξε σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει ότι μέσα από πίεση και απειλές για να τον πείσει να υπογράψει ένα έγγραφο lzheedinstva, διαφορετικά θα είναι εναντίον του από τις συνέπειες. Αγίου Μάρκου αποφάσισε να είναι μόνος στη θέση του, αναφέροντας τα πόδια ασθένεια και ήταν μόνος του, χωρίς την άδεια του Πάπα. Ήταν προφανές ότι η θέση του ως ορθόδοξος ιεραρχία ήταν ισχυρή και θαρραλέα, και ότι ο ίδιος δεν θα υποβάλει στην παπική πιέσεις και απειλές. 
Τέλος Ουνία υπεγράφη. Μόνο gemist Πλήθωνα και του Αγίου. Mark δεν έχει υπογραφεί unionalny Όρος.Όταν ο Πάπας Ευγένιος έμαθε ότι ο Μάρκος ο Ευγενικός δεν υπογράψει το έγγραφο, είπε, μια ειδική λέξη: "! Mark δεν έχει υπογραφεί, δεν κάναμε τίποτα" 1 "προχώρησε τόσο πολύ ώστε εορταστική Θεία Λειτουργία κατά την οποία τιμάται ο Πάπας και διαβάστε ένα βιβλίο σχετικά με τη σύνδεση των Λατίνων και των Ελλήνων (Βησσαρίων, Μητροπολίτης). Ελληνική αντιπροσωπεία αποχώρησε από την Ιταλία. Εγγύηση για την ασφάλεια της ζωής του αυτοκράτορα SVT. Mark, ο οποίος, παρ 'όλα αυτά, σεβαστή και με την προϋπόθεση του με την αυτοκρατορική μαγειρείο. Ορθόδοξοι με τον τρόπο της επιστροφής στην πατρίδα του, έκανε μια στάση στη Βενετία, όπου διαπιστώθηκε στην εκκλησία του Αγίου. Λειτουργία του Αγίου Μάρκου 17, Σεπ 1439g. χωρίς την παρουσία τους Λατίνους κληρικούς, δεν εορτασμό του Πάπα. Ήταν σαφές ότι στο επίκεντρο οι Ορθόδοξοι δεν αποδέχεται την ένωση, έτσι ώστε να υπογράψει ένα έγγραφο των ενώσεων κάτω από ισχυρή πίεση. 
Νέα από την ενοποίηση των εκκλησιών εξαπλώθηκε γρήγορα σε όλη την Ανατολή. Όταν η ελληνική αντιπροσωπεία επέστρεψε σπίτι από την Ορθόδοξη εξέφρασε την πλήρη αποδοκιμασία των ενεργειών τους, ενώ Αγίου. Μάρκος ο Ευγενικός εξέφρασε την ικανοποίησή του και χαιρετίστηκε ως η μη υπογράφοντα ένωση. Λόγω της για την αντιμετώπιση των πιστών επίσκοποι Ουνίας που υπέγραψαν το έγγραφο σχετικά με τη σύνδεση για να μετανοήσουν. Έτσι απάντησε: «Έχουμε πωλούνται πίστη μας, ευσέβεια διαπραγματεύονται κακία, εντελώς καθαρή προσφορά να γίνει azimitami-opresnochnikami. Και τι έχουμε υπογράψει; Φοβάται φράγκα - αυτό είναι το δεξί χέρι που υπεγράφη, και μάλιστα λέξη ομολογούν τι η καταδικαστική απόφαση εκδόθηκε ". (Duka. Ιστορία του Βυζαντίου. Δούκα, Ιστορία Βυζαντινή, σελ. 216Α 
). Ο αυτοκράτορας για να τοποθετήσετε το θάνατο πατριάρχης Ιωσήφ μπορεί να εκχωρήσει μόνο μια ένωση υποστηρικτής Mitrophan Kizichesky γιατί δεν εφαρμόζουν πλήρως την Ουνία ορισμό. Οι άνθρωποι που αντιστάθηκαν. Στο ναό, όπου υπηρέτησε ως υποστηρικτές ένωσης, οι άνθρωποι δεν συμμετέχουν στην υπηρεσία, θεωρώντας τους προδότες και όσους πωλούν την πίστη, ενώ θα παραχωρήσει ak τιμά Αγίου. Mark, ο οποίος θεωρήθηκε ως ένα πυλώνα της Ορθοδοξίας και αήττητος κυβερνήτη. 
Όμως Αγίου. Σημειώστε περιμένουν περισσότερο μάχες. Μετά την επιστροφή του στην Knstantinopol: Πήρε το κύριο βάρος της φροντίδας, μετακόμισε στην Έφεσο, και αργότερα με εντολή του αυτοκράτορα, παρέμεινε υπό κράτηση στο νησί της Λήμνου (1440-1441). Εκεί έγραψε την περίφημη Εγκύκλιο "Ιεχωβά σε όλη την ηπειρωτική χώρα και τα νησιά είναι τα Ορθόδοξοι Χριστιανοί" ("Πώληση τους απανταχού Της Γης ΚΑΙ Των νήσων 
ευρισκομένους Ορθοδόξους Χριστιανούς »(PG 160, 112-204 
.), στο οποίο φωτίζει Ορθοδόξων πιστών για το θέμα της Ένωσης, και ανήκει στους Λατίνους, και την ίδια στιγμή, επισημαίνει το γεγονός ότι η Ορθόδοξη πίστη Ottsoa διατηρούνται αμετάβλητες. Λατίνων που ο ίδιος αποκαλεί «αιρετικούς», επειδή πιστεύουν ότι «παράλογη και ασεβείς", επειδή Simvoru προστίθεται στην Πίστη " αδικαιολόγητη αύξηση »(filioque), και δικαιολογεί την περιγραφή των Λατίνων ως αιρετικών ως εξής:" Για να πω ευσεβείς νόμους ότι ένας αιρετικός και υπόκειται στους νόμους κατά των αιρετικών, που είναι τουλάχιστον κάπως μικρό παρεκκλίνει από την αληθινή πίστη »και εφ 'όσον το. Δύση μειώθηκε στην Ορθοδοξία, θα «κόψει το δικαίωμά τους ως αιρετικούς." 
Από την σχέση του τόσο με τους υποστηρικτές της Ορθόδοξης Ένωσης και του Πάπα, και η αιρετικούς Λατίνους Άγιος Μάρκος είναι μια σκληρή και ανυποχώρητη θέση. "Αποφύγετε τους σαν ένα τρέξιμο των φιδιών (και είναι ακόμα χειρότερα [φίδι]), και αυτά του Χριστού-hristotorgovtsev. "Έτσι, βλέπουμε ότι μετά την υπογραφή της Ένωσης του Αγίου Μάρκου ενισχύει σημαντικά τη θέση μας και δίνει ένα κολακευτικό χαρακτηριστικά των Λατίνων. 
αποφάσεις της Φερράρας-Φλωρεντίας καθεδρικό ναό στο μυαλό της Ορθόδοξης πληρότητα ήταν άκυρη και προαιρετική. Ήδη Gennady Sholary είναι "σύντομη απολογία" υπέρ των αντιπάλων της ένωσης, ο πατριάρχης latinomudrstvuyuschy Mitrofan χαρακτηρίζεται ως αιρετικός και πίστη μητροκτονία, από τριάντα τρεις υπογράφοντες την ένωση εγγράφως η πλειοψηφία απέρριψε και απέσυραν τις υπογραφές τους, ενώ στο μυαλό των πιστών παρέμεινε ως τον καθεδρικό ναό «ληστρική». Όμως η Ορθόδοξη Εκκλησία επισήμως καταργηθεί Φερράρας-Φλωρεντίας καθεδρικό ναό. Μετά από 1443 ο καθεδρικός ναός έγινε στην Ιερουσαλήμ με την Ιερουσαλήμ, την Αλεξάνδρεια και ο Πατριάρχης Αντιοχείας, ο οποίος καταδίκασε lzheedinenie καθεδρικό ναό και λύσεων, καθώς και όλες οι Λατίνοι. Νέο Καθεδρικό Ναό πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη με Ορθόδοξα Πατριαρχεία της Ανατολής το 1482, και καταδίκασε την «κακή και απερίσκεπτα στη Φλωρεντία μαζί τέλεια και η απόφαση ως ψεύτικα δόγματα και Καθολικής (= Ορθόδοξης) Εκκλησίες αλλοδαπός", και Φερράρας-Φλωρεντίας καθεδρικό ναό ανακηρύχθηκε «δεν παράγει αποτελέσματα και άκυρη και δεν έχει πραγματοποιηθεί." Όπως Αγίου Μάρκου με την κακή υγεία του θεώρησαν ότι το τέλος της επίγειας ζωής του, επέλεξε φοιτητής Sholariya του Gennady (αργότερα ο πρώτος Πατριάρχης μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης) ως το πλέον κατάλληλο ένωση διάδοχος στην καταπολέμηση, "γι 'αυτό ήταν για μένα ένας υπερασπιστής της Εκκλησίας και ο δωρητής του δόγματος ήχου και υπέρμαχος των ανθρωπίνων δόγμα και αλήθεια. " 
Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός απεβίωσε στην ηλικία των 52 ετών, 23 του Ιουνίου του 1444 ή 1445, και θάφτηκε στο μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου Mangan στην Κωνσταντινούπολη, σύμφωνα με τον αδελφό του Ιωάννη. μαθητής του, ο Οικουμενικός Sholary Πατριάρχης Gennady, τον καθεδρικό ναό του απόφαση το 1456 σετ για να γιορτάσουν τη μνήμη του ως αγίου στις 19 Ιανουαρίου και να τον κάνει μια υπηρεσία. και το 1734 κάτω από τον Πατριάρχη Σεραφείμ απόφαση συνοδική επιβεβαιώθηκε ότι ο Μάρκος ο Ευγενικός τιμάται ως άγιος, «Ιερά μας Χριστού Ιερά Ανατολική Εκκλησία αυτή Μάρκος ο Ευγενικός ευγονικής και ξέρει και τιμητικές διακρίσεις, και να αποδεχθούν ως σύζυγος ένας άγιος και θεοφόρος, και το μοναχό, Kindle ζήλο και ευλάβεια, και τα ιερά δόγματα μας και υπέρμαχος των σωστών λέξεων της ευσέβειας και ένα ωραίο αμυντικός, και μιμητής και της ίσης πριν ιερή θεολογία και Εκκλησία ukrasitelyam αρχαίους χρόνους. "
Οι αποφάσεις και οι εκτιμήσεις του ατόμου και τη συμβολή του Αγίου Μάρκου. 
Κατά τη διάρκεια των αναγνωρισμένες αρετές, η ιερότητα της ζωής, ευρεία παιδεία και αντίσταση στην Ορθόδοξη πίστη, σεβασμό Αγίου Μάρκου ανάμεσα σε φίλους και εχθρούς. "Θαυμάσια αυτό πατέρας και ένας μεγάλος δάσκαλος, ευλογημένος ο κ. Μάρκος ο Ευγενικός, στην πραγματικότητα, έχει πολλές αρετές και τη σοφία και την εμπειρία των δογμάτων της Εκκλησίας» (Θεόδωρος Media). 
"Αυτό είναι ένα θαυμάσιο άνθρωπο, στολισμένο με πνευματικά χαρίσματα και γεμάτος από όλα τη θεία σοφία, έχοντας ζήσει μια ζωή της μοναχής, έγινε για πρώτη φορά ένα επίσκοπος, και, παρόλο που ο ίδιος ήταν μια αξιοσημείωτη πρόσωπο στον καθεδρικό ναό, είναι χωρίς πάθος, την προσκόλληση μόνο στο Θεό και με το μυαλό σου σ 'Αυτόν και μόνο, είναι πάντα μακριά από όλα τα εγκόσμια και που οδηγεί στην φροντίδα του σώματος. Και επειδή αυτό είναι τέτοια, που δεν φοβάται της εξορίας, δεν φοβάται την πείνα, η δίψα δεν θεωρείται, όχι ο φόβος του σπαθιού, δεν είναι τόσο ζωντανή φυλακή, ο θάνατος βρίσκει ευεργέτιδας "(Θεόδωρος Αγαλλιανός, μοναχός Mangano, η ηρωική και ανιδιοτελής επιτήδευση ιερό [από το βιβλίο του Αρχιμανδρίτη Haraampiya Vasilopula, έκδοση ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ, σ.. 25-26]). 
"Godlike και την ψυχή μου, αλλά στην πράξη και στα λόγια, φαινόταν ένας στύλος της Ορθοδοξίας πριν από βασιλείς και οι τύραννοι, επειδή κήρυττε την αλήθεια γυμνό κεφάλι και δεν έλαβε την αμφίβολη μπήκε στο ιερό σύμβολο η προσθήκη της πίστης "(Manuel ρήτορας, ένας βιογράφος του Αγίου Μάρκου). 
«Ήταν ένα από τα πιο σοφή και ασκητές που ζουν στην έρημο, και όταν απέρριψε όλα για χάρη του Χριστού και Φέρτε το ζυγό της μοναχικής υπακοής, δεν παραβιάζονται τους όρκους τους στον Χριστό, δεν πρέπει να συγχέονται με τα εγκόσμια θόρυβος, γοητευμένος από τη δόξα, αλλά πριν από το θάνατό του, διατήρησε σταθερά τη ζεστασιά της πίστης στο Χριστό, iereystve διακοσμημένα σε arhiereystve δοκάρια αγωνίστηκε για την Εκκλησία είναι πολύ καλά, ήταν το πιο δύσκολο ανένδοτος, τίμησαν τους προγόνους μας ... Ο σύζυγός μου, ο καλύτερος από όλους εμάς στην λέξη και η ζωή ... το μόνο Εμείς αλήθεια επίσκοπος »(Gennady Sholary, σε επικήδειο λόγο του, της αρετής και της πίστης του Αγίου Μάρκου). 
Όμως, οι υποστηρικτές της ένωσης αναγνώρισε την αξιοπρέπεια ενός αγίου. «Κατά την άσκηση της Ελληνικής και άρδευση Saints Cathedral - canon και γενικά ασυναγώνιστες" (Duca, να χειριστεί την άλωση της Κωνσταντινούπολης), «μια πραγματικά σοφή και ανώτερη θεολόγος" (Βησσαρίων). Ακόμη και ο καθολικός θεολόγος Ιησουιτών Gill., Ιστορικός καθεδρικός ναός της Φλωρεντίας (σελ. 462 και 413), με ειλικρίνεια, "Mark ήταν γεμάτη από φλογερό σταυροφόρος πάθος, αυτός ήταν ο μόνος ιεράρχης ο οποίος αρνήθηκε να υπογράψει το διάταγμα της Φλωρεντίας, και ως εκ τούτου η μόνη συνεπής, δεν υπόκεινται σε κριτική. Και μαζί με όλα αυτά, απολάμβανε το σεβασμό για την ιερότητα της ζωής.Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η επιρροή του για τους συμπατριώτες του ήταν τόσο μεγάλη. "
Πηγές - Βιβλιογραφία 
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΗΓΕΣ-(ενδεικτική)   
 -Νικ. Π. Βασιλειάδης, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και η Ένωσις των Εκκλησιών, εκδ. ΣΩΤΗΡ, Αθήναι 2007. 
 αρχιμ-. Χαραλ. Βασιλόπουλος, Βίοι Αγίων, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, εκδ. ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ, Αθήναι 1977. 
Γιόζεφ-Gill, Η Σύνοδος της Φλωρεντίας, εκδ. ΚΑΛΟΣ ΤΥΠΟΣ, Αθήναι 1962.   
Δούκας-, Ιστορία Βυζαντινή, Χρονικόν της Αλώσεως. 
 Ιω-. Καρμίρης, Τα Δογματικά και Συμβολικά Μνημεία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, εκδ.ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ, Αθήναι 1960. 
 Θεόφιλος-Καναβός, μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, Βίος και Πολιτεία tou οσίου και θεοφόρου Πατρός ημών Μάρκου Ευγενικού tou, εκδ. ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ, Αθήναι 1989. 
Γρηγόριος-Λαρεντζάκης, □ Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός n λέξης ενότητα ΚΑΙ Των 
 Εκκλησιών Ανατολής ΚΑΙ Δύσεως, εκδ. Επέκταση, Κατερίνη 1999. 
ΠΡΑΚΤΙΚΑ της αγίας-ev Φλωρεντία Συνόδου, Acta Graeca, J. Gill, ed. Ρ.Ι.Ο., Roma 1953. 
Συλβέστρος-Συρόπουλος, Απομνημονεύματα.  
 © Η μετάφραση γίνεται από Ιερομονάχου Σεργκέι Troitsky και MM 
1Μάρκος ουχ υπέγραψεν, ουδέν εποιήσαμεν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά