Τετάρτη, Μαΐου 15, 2013

Ο ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ ''ΚΥΝΗΓΑ'' ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ



Επιμέλεια: '' ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟΣ ''
www.antixiliastikos.blogspot.com

Από το Ευαγγέλιο της Κυριακής.

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώσαμε ότι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, τούτη τη φορά δεν άλλαξαν τίποτα από το χωρίο για το οποίο θα μιλήσουμε παρακάτω.
Σας το παρουσιάζουμε, σημειώστε το, ίσως είναι συλλεκτικό.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το Ευαγγέλιο που διαβάστηκε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες μας την Κυριακή που μας πέρασε (12.05.2013).

Το Ευαγγέλιο που διαβάστηκε ήταν:
Κατά Ιωάννη, Κεφάλαιο 20, Στίχοι 19 – 31..

Διαβάστηκε ένα χωρίο που συντρίβει ολοκληρωτικά τις αιρετικές διδασκαλίες των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Το συγκεκριμένο χωρίο ''τους κυνηγά'', και προσπαθούν να το αποφύγουν σε συζητήσεις με διάφορες δικαιολογίες.

Γιατί όμως;
Τί λέει αυτό το χωρίο;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Ο Θωμάς, Μαθητής του Χριστού έδειξε απιστία στην Ανάσταση του Χριστού. Τόση απιστία που δεν θα μπορούσε κανένας να τον πείσει εάν δεν του παρουσιαζόταν ο Ίδιος ο Κύριος να του δείξει τα σημάδια από τα καρφιά στα χέρια και μάλιστα ζήτησε να τον αγγίξει στις πληγές των καρφιών με τα ίδια του τα χέρια, διαφορετικά δεν θα πίστευε.

Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο Κεφ. 20, Στίχοι 24 – 25..
''Ο Θωμάς, όμως, ένας από τους 12, που λέγεται Δίδυμος, δεν ήταν μαζί τους όταν ήρθε ο Ιησούς. Του έλεγαν, λοιπόν, οι άλλοι μαθητές: Είδαμε τον Κύριο.
Και εκείνος είπε σ' αυτούς: Αν δεν δω στα χέρια του το σημάδι των καρφιών, και δεν βάλω το δάχτυλό μου στο σημάδι των καρφιών, και δεν βάλω το χέρι μου στην πλευρά του, δεν θα πιστέψω.''


Ο Χριστός όμως του έκανε τη χάρη! Του εμφανίστηκε και του΄δωσε τα χέρια με τις πληγές Του για να τον αγγίξει ο Θωμάς έτσι ώστε να πιστέψει στην Ανάστασή Του.

Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο 20, Στίχος 27..
''Έπειτα, λέει στον Θωμά: Φέρε εδώ το δάχτυλό σου, και δες τα χέρια μου· και φέρε το χέρι σου και βάλε στην πλευρά μου· και μη γίνεσαι άπιστος, αλλά πιστός.''

Σίγουρα ο Θωμάς εκείνη τη στιγμή ένιωσε πολύ άσχημα και θα μετάνοιωσε πικρά γι΄αυτήν του την απιστία.

Σήμερα όμως εμείς, τον ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την απιστία που έδειξε. Που να΄ξερε κι αυτός πόσο χρήσιμη θα ήταν αυτή η απιστία του στις μέρες μας. Ποιος να του το έλεγε ότι αυτή του η απιστία, στις μέρες μας θα έδειχνε το δρόμο προς την Ορθή-Δόξα του Θεού στους αιρετικούς!

Συντετριμμένος, μετανιωμένος και προφανώς γεμάτος τύψεις ο Θωμάς, απάντησε στον Κύριο λέγοντας: ''Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ''

Η απάντηση αυτή του Θωμά, έχει γίνει ο εφιάλτης των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Γιατί;
Απλούστατα. Επειδή η Οργάνωσή τους, τους μαθαίνει ότι ο Χριστός δεν είναι ο Θεός.
Και έρχεται εδώ ο Μαθητής του Χριστού και μας βεβαιώνει με τη Μαρτυρία του ότι ο Χριστός είναι ο Κύριος και ο Θεός μας!

Το θέμα αυτό δεν τελειώνει εδώ. Υπάρχει μια λεπτομέρεια που πρέπει να της δώσουμε μεγάλη προσοχή, μεγάλη σημασία και μεγάλη αξία.

Ο Θωμάς απαντά στον Χριστό:
''Ο Κύριος μου και ο Θεός μου''. Ιωάν. 20.28

Ο Χριστός πώς αντέδρασε που ο Θωμάς τον αποκάλεσε Κύριο και Θεό;

Ας το δούμε: Ιωάν. 20.29
''Θωμά, επειδή με είδες, πίστεψες· μακάριοι όσοι δεν είδαν, και πίστεψαν.''

Η απάντηση του Χριστού φανερώνει, ότι ο Θωμάς σωστά τον αποκάλεσε Κύριο και Θεό, διότι αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα τότε σίγουρα ο Χριστός θα του έκανε κάποια παρατήρηση, για παράδειγμα: ''Θωμά, πρόσεξε πως με αποκαλείς, δεν είμαι εγώ ο Θεός παρά μόνον ο Πατέρας''.

Κι όμως, ο Χριστός δεν του έκανε καμία απολύτως παρατήρηση. Δέχτηκε το ''Κύριος και Θεός'' και μάλιστα το επιβεβαίωσε λέγοντας: ''επειδή με είδες, πίστεψες·'' Δηλαδή Εμένα τον Κύριό σου και Θεό σου!

ΤΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ
ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

Είναι προφανές ότι δεν έχουν και πολλά περιθώρια να απαντήσουν κάτι σε αυτό, και για το λόγο αυτό προσφεύγουν σε δικαιολογίες. Μάλιστα έναν τον είχαμε ''στριμώξει'' τόσο πολύ με αυτό το χωρίο που αναγκάστηκε να μας πει, ότι το Ευαγγέλιο του Ιωάννη ενδέχεται να είναι και αμφισβητούμενο!

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς οι Μάρτυρες του Ιεχωβά ξεπερνούν κατά πολύ μεγάλο ποσοστό την απιστία του Θωμά που κράτησε μόνον 8 ημέρες. (Ιωάν. 20.26) Είναι ικανοί να αμφισβητήσουν μέχρι και τον Ιωάννη προκειμένου να αποδείξουν ότι η Οργάνωση έχει δίκιο και όχι ο Ευαγγελιστής.

Μια δικαιολογία που χρησιμοποιούν όταν τους ρωτάμε: ''γιατί ο Θωμάς αποκάλεσε τον Χριστό Κύριο και Θεό του;'' μας απαντούν ότι:
''ο Θωμάς τρόμαξε και πάνω στην ταραχή του είπε κάτι που δεν έπρεπε.''

Κάτι τέτοιο όμως δεν υπάρχει γραμμένο μέσα στην Αγία Γραφή. Πουθενά δεν λέει όσο κι αν το ψάξαμε ότι ο Θωμάς τρόμαξε καθώς είδε μπροστά του τον Χριστό και είπε ότι είπε.
Κι ένας Μάρτυρας του Ιεχωβά πρέπει να αποδεικνύει τα λεγόμενά του ΜΟΝΟ μέσα από την Αγία Γραφή, γιατί όπως λένε, ΜΟΝΟ όσα λέει στην Αγία Γραφή δέχονται. Άρα κι εμείς, ΜΟΝΟ μέσα από την Αγία Γραφή τους παρουσιάζουμε την πλάνη τους.

Επίσης, αν όντως είχε τρομάξει όπως λένε, τότε ο Χριστός θα του έλεγε: ''Θωμά, μην τρομάζεις, εγώ είμαι ο Χριστός''. Ούτε κάτι τέτοιο υπάρχει μέσα στην Αγία Γραφή.

Συνεπώς οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, κακώς επιμένουν και στηρίζουν τις δοξασίες της Οργάνωσης την οποία υπηρετούν. Ο Θωμάς τους λέει ξεκάθαρα, ότι ''ο Χριστός είναι ο Κύριος και ο Θεός''. Το γράφει και στο δικό τους βιβλίο, εκείνο που τους έχει δοθεί από την Οργάνωση για να το χρησιμοποιούν ως Αγία Γραφή. Δηλαδή στη Μετάφραση Νέου Κόσμου.

Αν παρόλα αυτά επιμένουν να εθελοτυφλούν, τουλάχιστον ας μην ενοχλούν τους συνανθρώπους τους που δεν τους φταίνε σε τίποτα.

Ο Θεός να μας προστατεύει από την πλάνη των αιρέσεων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά