Κυριακή, Ιουλίου 14, 2013

Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ, ΤΙ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΙ Η ΑΙΡΕΣΗ; ΝΑ, ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΝΤΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ

Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ


ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ, ΤΙ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΙ Η ΑΙΡΕΣΗ;

ΝΑ, ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ
ΟΙ  ΣΗΜΕΡΟΝ  ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΙ  ΠΑΤΕΡΕΣ
ΚΑΙ  ΤΙ  ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ
ΟΙ  ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΝΤΕΣ  ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ

«Ὃς ἐὰν οὖν λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξῃ οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν· ὃς δ᾽ ἂν ποιήσῃ καὶ διδάξῃ, οὗτος μέγας κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν»
(Ἀπὸ τὸ σημερινὸ Ἀποστολικὸ ἀνάγνωσμα).



ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΨΗΛΑΦΗΣΟΥΝ

ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ



ς ἐξετάσουμε τὴν Ἀκολουθία τοῦ Ὄρθρου μιᾶς μόνο ἡμέρας, τῆς σημερινῆς«Κυριακῆς Γ’ Ματθαίου, τῶν Ἁγίων καὶ θεοφόρων 630 Πατέρων τῆς Ἁγίας καί Οἰκουμενικῆς Δ’ Συνόδου, ἐν Χαλκηδόνι, ᾿Ακύλα, ᾿Ιούστου, ᾿Ιωσὴφ ἀρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, Νικοδήμου ὁσίου τοῦ ῾Αγιορείτου», γιὰ νὰ ἐξακριβώσουμε «σὲ ποιόν Θεὸ πιστεύουν» οἱ Οἰκουμενιστές Ἐπίσκοποι.

Στὸ Ἀπολυτίκιον τῆς ἡμέρας διαβάζουμε:
1. «Ὑπερδεδοξασμένος εἶ, Χριστέ... ὁ διὰ τῶν Πατέρων πρὸς τὴν ἀληθινὴν πίστιν, πάντας ἡμᾶς ὁδηγήσας».
Οἱ Ἅγιοι Πατέρες, λοιπόν, μᾶς ὁδηγοῦν στὴν ἀληθινὴ Πίστη.
Οἱ σύγχρονοι Οἰκουμενιστὲς ποιμένες, ποῦ μᾶς ὁδηγοῦν; Εἶναι ἀληθινὴ ἡ πίστη–διδασκαλία στὴν ὁποία μᾶς ὁδηγεῖ–διδάσκει ὁ Πατριάρχης καὶ ἡ φατρία του, ὅτι ἐκτὸς ἀπὸ τὴν «Μία, Ἁγία... Ἐκκλησία καὶ τὸ ἓν βάπτισμα» ὑπάρχουν καὶ ἄλλες ἑκατοντάδες Ἐκκλησίες μὲ τὰ ἀντίστοιχα βαπτίσματά τους; Καὶ εἶναι ἀνάμεσα σ’ αὐτὲς καὶ ὁ Παπισμός, καὶ ὁ Ἀγγλικανισμός; Ἔχουν ὁ Πάπας καὶ ὁ Ἀγγλικανὸς Ἀρχιεπίσκοπος τὸ χάρισμα τῆς Ἀρχιερωσύνης;
2. Α΄ ᾠδὴ τοῦ Ὄρθρου. Καλούμεθα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία νὰ πιστέψουμε ὅτι:
«οἱ σοφοὶ Πατέρες, τοῦ Θεοῦ τὸ ἄγνωστον καὶ τὸ γνωστὸν σαφῶς ἡμᾶς ἐδίδαξαν,  τῆς πλάνης πάντας ῥυσάμενοι, ἑπόμενοι Λόγοις Προφητῶν τῶν Ἱερῶν, Εὐαγγελίων τε νόμοις».
Οἱ Ἅγιοι Πατέρες διεσάφιζαν τὰ θέματα τῆς Πίστεως, ἑπόμενοι τοῖς «ἁγίοις πατράσι» καὶ ἀποσκοποῦντες νὰ διαφυλάξουν τὸ Ποίμνιο ἀπὸ τὶς αἱρέσεις. Οἱ σύγχρονοι οἰκουμενιστὲς καὶ φιλο-οἰκουμενιστὲς ποιμένες ἀσχολοῦνται μὲ τὸ παγκάρι, τὰ πανηγύρια, τὰ συλλείτουργα, μὲ κάποιες μικρὲς ὁμάδες αἱρετικῶν, ἡ ἀντιμετώπιση τῶν ὁποίων δὲν τοὺς κοστίζει, ἀλλὰ ἀποφεύγουν μετὰ συνεπείας νὰ τὰ βάλλουν μὲ τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενσιμοῦ, γιατὶ αὐτὸ μπορεῖ νὰ μεταφραστεῖ σὲ διώξεις καὶ ἀπώλεια τοῦ θρόνου τους, ἐκ μέρους τῆς Οἰκουμενιστικῆς φατρίας ποὺ κατατυρρανεῖ τὴν Ἐκκλησία!
3. Στὴν γ΄ ᾠδὴ διδασκόμεθα ὅτι οἱ τότε Ἐπίσκοποι («Πατέρες» πραγματικοί κι ὄχι πατριοί), διέλυσαν καὶ ἔλιωσαν «τὰς αἱρέσεις, τῶν δυσφήμων γλωσσάλγων, σβέσαντες τὰς φλογώδεις, τῶν βλασφήμων συγχύσεις».
Γιατί οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι, ποὺ θεωροῦν ἑαυτοὺς ὀρθόδοξους, δὲν κάνουν ὅ,τι οἱ Πατέρες; Σὲ ποιοὺς συγχρόνους ποιμένες ἀναγνωρίζει ἕνας πιστὸς σήμερα, κάποιο γνώρισμα ἀπὸ αὐτὰ τῶν Πατέρων, ποὺ
«ὅλην συλλεξάμενοι, ποιμαντικὴν ἐπιστήμην, καὶ θυμὸν κινήσαντες, νῦν τὸν δικαιότατον ἐνδικώτατα, τοὺς βαρεῖς ἤλασαν, καὶ λοιμώδεις λύκους, τῇ σφενδόνῃ τῇ τοῦ Πνεύματος, ἐκσφενδονήσαντες, τοῦ τῆς Ἐκκλησίας πληρώματος, πεσόντας ὡς πρὸς θάνατον, καὶ ὡς ἀνιάτως νοσήσαντας».
Γιατί ἀφήνουν τοὺς  Πατριαρχικοὺς λυμεῶνες τῆς Πίστεως νὰ ἀσχημονοῦν στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας; Γαιτί, ὄχι μόνο δὲν διαλύουν «τοὺς πλοκάμους τῶν αἱρέσεων», ἀλλὰ συντρώγουν καὶ συμποσιάζονται, καὶ ἀλληλοεπαινοῦνται, καὶ ἀποκαλοῦν τὶς αἱρέσεις Ἐκκλησίες, ἐξισώνοντας ἔτσι τὸ ψεῦδος τῶν αἱρέσεων μὲ τὴν ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας;
4.  Ἕνα τροπάριο τῆς δ΄ ᾠδῆς λέγει γιὰ τοὺς Πατέρες, ὅτι, ἐπειδὴ ἦσανμελετητὲς καὶ γνῶστες τῶν «Νόμων τοῦ Πνεύματος», καὶ μὲ τὸν θεῖο φωτισμό,«καλῶς ἐστήριξαν τὴν Ἐκκλησίαν» ἀνατρέποντας τὶς κακοδοξίες τῶν αἱρετικῶν.
Ἀλήθεια; Πόσο γνωρίζουν ἢ πόσο ἐφαρμόζουν τοὺς Νόμους τοῦ Πνεύματος οἱ σύγχρονοι ποιμένες (καὶ μαζί τους ἐμεῖς οἱ πιστοί); Γιατί, ἄραγε, μᾶς καλοῦν στὴν Ἐκκλησία οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι καὶ ποιμένες; Δὲν ἐντρέπονται σκεπτόμενοι, ὅτι ἀκούγοντας τὸ περιεχόμενο τῶν τροπαρίων, κάνουμε τὶς ἀνάλογες συγκρίσεις καὶ ἀγανακτοῦμε βλέποντάς τους νὰ κάνουν τὰ ἀντίθετα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ οἱ Ἅγιοι τοὺς τοὺς διδάσκουν καὶ παραδειγματίζουν νὰ κάνουν;
5.  Στὴν δ΄ ᾠδὴ πάλι, ἐπαινοῦνται οἱ Ἅγιοι Πατέρες, διότι τὸν Ὀρθόδοξο τότε, Πάπα Ὀνώριο, ἐπειδὴ δίδαξε κακόδοξα πράγματα «καλῶς κατέστρεψαν»,ἀπέρριψαν δηλ. ἀπέβαλαν τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀναθεμάτισαν, διὰ τὴν ἐπιμονὴ στὶς κακοδοξίες του.
«Μέγιστα φυσώμενον, Ὀνώριον πάνσοφοι, ἐπὶ τῷ θρόνῳ καὶ ἀρχή, Ῥώμης ποτὲ τῆς παλαιᾶς, καλῶς κατεστρέψατε, καὶ μετὰ τέλος τοῦτον ἀποκηρύξαντες, ὡς τῆς ἀρχῆς καὶ τοῦ θρόνου ἀνάξιον».
Οἱ σημερινοὶ ποιμένες, τώρα, τί κάνουν σήμερα; Ὁ  σημερινὸς Πάπας διδάσκει λιγότερες κακοδοξίες ἢ μήπως ἔχει ἀναπτύξει καὶ διδάσκει πολὺ περισσότερες ἀπὸ ἐκεῖνον; Ἀσφαλῶς σήμερα ὁ Παπισμὸς ἔχει ὄχι μία, ἀλλὰ ἔχει συγκεντρώσει δεκάδες αἱρέσεις. Κι ὁ μὲν Πάπας Ὀνώριο τὶς ὑπεστήριζε γιὰ λίγο καιρό. Ὁ σημερινὸς Πάπας (οἱ Πάπες μὲ τοὺς ὁποίους διαλέγονται οἱ «δικοί» μας ἐπὶ δεκαετίες) ἐπιβαρύνονται ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι ἐνῶ γνωρίζουν τὰ πάντα, ἐπὶ αἰῶνες τὰ ὑποστηρίζουν, τὰ αὐξάνουν καὶ δὲν μετανοοῦν.
Κι οἱ «δικοί» μας, ἐνῶ γνωρίζουν, τὸ βλέπουν καθημερινῶς, ὅτι ὁ Πάπας οὐδὲν σημεῖο μετανοίας ἐπιδεικνύει, ἀντίθετα ἁπλώνει συνεχῶς σὰν τὴν ἀράχνη τὰ δίχτυα του καὶ ἐγκλωβίζει σ’ αὐτὰ τὰ μέλη τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, τὰ αἰχμαλωτίζει καὶ αὐτὰ ἀποτελοῦν τὴν εὔκολη λεία του, ὑπνώτουν «τὸν ὕπνο τοῦ δικαίου». Ἔτσι, μᾶς καλοῦν νὰ γιορτάσουμε τοὺς Ἁγίους Πατέρες, μᾶς διδάσκουν ὅτι «τιμὴ μάρτυρος, μίμησις μάρτυρος», μᾶς «ψάλλουν» πρωΐ-πρωΐ στὸν Ὄρθρο τὸ ὀρθόδοξο ὁμολογιακὸ παράδειγμα τῶν Ἁγίων Πατέρων, καὶ τρέμουν νὰ ἐλέγξουν τὸν Πατριάρχη γιὰ τὶς αἱρετικὲς θέσεις του.
Πόσοι ἀνακοίνωσαν ὅτι στηρίζουν τὴν κίνηση τοῦ μητροπολίτη Πειραιῶς, νὰ καταγγείλει τὶς κακοδοξίες τοῦ Πατριάρχη; Ἐπίσημα ΟΥΔΕΙΣ! (Πληροφορήθηκα ὅτι καὶ ἀνεπίσημα οὐδεὶς τὸν στήριξε). Ἂν τὸ ἔκαναν, θὰ ἐνίσχυαν τὸν Πειραιῶς καὶ θὰ τὸν «ἀνάγκαζαν», ὥστε νὰ μὴ ἐπαμφοτερίζει καὶ γίνεται ἀνακόλουθος, καὶ φυσικὰ θὰ ἔβαζαν φρένο στὴν ξέφρενη οἰκουμενιστικὴ πορεία τοῦ Φαναριώτικου Οἰκουμενισμοῦ καὶ στὴν ἀλλόφρονα μειοδοσία τῆς Πίστεως ἀπὸ τοὺς συμμάχους του, ἀκαδημαϊκοὺς μεταπατερικοὺς θεολόγους.
Ἀλλά, περίσσεψε ἡ ὑποκρισία τῶν σύγχρόνων ποιμένων, ἀπὸ ἐκείνη τῶν Φαρισαίων καὶ Γραμματέων!

Ὑπάρχουν, ὅμως, καὶ κάποιοι Ἁγιορεῖτες Πατέρες, ποὺ μερικὰ χρόνια πρίν (τὸ 2006), ἔχουν ἐπισημάνει τὰ ἴδια πράγματα (ποὺ τότε ἐπαρατηροῦντο σὲ μικρότερη κλίμακα) καὶ προειδοποίησαν τοὺς Ἡγουμενους τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὅτι, ἐφ’ ὅσον δὲν ἐφαρμοσθεῖ ἡ πρακτικὴ τῶν Πατέρων, θὰ ἀποτειχισθοῦν. Δυστυχῶς, οἱ ἀπειλές, ὁ πνευματικὸς φόβος ποὺ κατάφερε νὰ ἐμπνεύσουν καὶ νὰ περιφέρουν ὡς Δαμόκλειο σπάθη οἱ Οἰκουμενιστές, ὅτι ἡ ἀνυπακοὴ στὸν αἱρετικὸ Ἡγούμενο ἢ Ἐπίσκοπο (ποὺ δὲν ἔχει καταδικασθεῖ ἀπὸ Σύνοδο ) πρέπει νὰ εἶναι ἀπόλυτη καὶ σὲ θέματα Πίστεως, τοὺς ἀποσυντόνισε καὶ ἀρνοῦνται νὰ ἐφαρμόσουν ἐκείνη τὴν ὑπόσχεση. Ἂς θυμηθοῦμε τὶ εἶχαν τότε δηλώσει:

«Διερωτώμεθα ν χει συνέλθει κάποια σύνοδος κα κατήργησε τος κανόνες πο παγορεύουν τν συμπροσευχ μ τος αρετικούς, πράγμα πο οτε ατ μπορε ν κάνει,  ν  πάπας μετανόησε κα ποκήρυξε τς αρέσεις το Filiόκβe, το πρωτείου, το λάθητου... Ἀντὶ ὁ αἱρετικὸς πάπας νὰ κείτεται κάτω, ὅπως βλέπουμε νὰ παρίστανται οἱ αἱρετικοὶ στὶς εἰκόνες τῶν Ἁγίων Συνόδων, καὶ νὰ ἐκβάλλεται ἀπὸ τὴν Θεία Λειτουργία, βάσει τοῦ λειτουργικοῦ προστάγματος «τὰς θύρας, τὰς θύρας, ἐν σοφίας πρόσχωμεν» τὸν ἀνεβάσαμε σὲ θρόνο ὑψηλό, ὅπου καθόταν συμφορώντας ὠμοφόριο, τὸν ἐθυμίασαν οἱ ὀρθόδοξοι διάκονοι, τὸν ἀσπάσθηκε ὁ πατριάρχης στὸ «ἀγαπήσωμεν ἀλλήλους», ἀπήγγειλε ὡς πρωεστῶς τὸ «Πάτερ ἡμῶν», τοῦ ἔψαλησαν «Πολυχρόνιον» ἀπὸ τὸν χορὸ τῶν ἱεροψαλτῶν καὶ εἰδικὰ συντεθειμένο τροπάριο ἀπὸ Ἁγιορείτη ὑμνογράφο... Ἐπιτρέψαμε ν διαιρεθε  π γς στρατευομένη κκλησίαπ τν ν ορανος θριαμβεύουσα κκλησία τν γίων κα ν νωθε μκκλησίες κα συνάξεις πονηρευομένων αρετικν...
Γνωρίζετε, σεβαστο Πατέρες, καλύτερα π μς τς ντορθόδοξες καβλάσφημες νέργειες, δηλώσεις κα ποφάσεις το ΟκουμενικοΠατριάρχου κα λλων προκαθημένων κα πισκόπων, πο συνιστον κραυγαλέα κα μφαν – γυμνή τη κεφαλή- ποδοχ κα διδαχ τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο...
Πιστεύουμε τι μετ τς τόσες γγραφες κα προφορικς διαμαρτυρίες κα νστάσεις, τς παναχωρήσεις, πισθοχωρήσεις κα συμβιβασμούς, τμόνο πο θ εφράνει τος ρθοδόξους κα θ καταισχύνει τος κακόδοξους εναι  διακοπ το μνημοσύνου το πατριάρχου καπανταχο συμφωνούντων  σιωπώντων πισκόπων. Συγκεντρστε, γιοι Πατέρες, τος μοναχος τν κοινοβίων, τν σκητν κα τν κελλιν σπαμμοναστικ γωνιστικ σύναξη, ετε ντς ετε κτς το γίου ρους κα καθαιρέστε τος πύργους τν αρέσεων κα το Παπισμο κα τοΟκουμενισμοναλάβετε τν καλ γώνα τς Πίστεως. μες, ν σεςπρακτήσετε, θ προτιμήσουμε ν πράξουμε τ θεάρεστα κα χι τεάρεστα...».
Ἀκολουθοῦν δεκάδες ὑπογραφές. Ἐνδεικτικὰ οἱ πρῶτες ὑπογραφές:
«Προηγούμενος Ἐφραὶμ Ἱερομόναχος, Δικαῖος Σκήτεως Ἀποστόλου Ἀνδρέου καὶ οἱ σὺν ἐμοὶ ἀδελφοί, Ι.Μ. Βατοπεδίου, Γέρων Εὐστράτιος, Ἱερομόναχος, Ι.Μ.Μ. Λαύρας...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά