Σάββατο, Σεπτεμβρίου 14, 2013

ΟΙ ΝΑΪΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ «Ο.Τ.» ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΣΧΕΣΙΝ ΜΕ ΤΟΝ «ΜΑΣΟΝΙΣΜΟΝ»

ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ὁ «Ο.Τ.» (ἀρ. φύλλου 1981, 28.6.13) ἠσχολήθη μέ τό Τάγμα τῶν Ναϊτῶν, τό ὁποῖον ἐχαρακτήρισε μασονικόν, στηριζόμενος εἰς τήν διεθνῆ βιβλιογραφίαν, βάσει τῆς ὁποίας οἱ Ναΐται ἱδρύθησαν, διά νά ὑπηρετήσουν τόν Χριστιανισμόν καί εἰς τήν συνέχειαν ἀπερροφήθησαν ὑπό τῆς Μασονίας καί τήν ὑπηρέτησαν. Ὁ «Ο.Τ.» ἠσχολήθη μέ τούς ἐν Ἑλλάδι Ναΐτας καί κυρίως μέ τό κυρίαρχον ἱπποτικόν Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων, διότι εἰς τό διαδίκτυον καί εἰς συγκεκριμένας Ἐκκλησιαστικάς ἱστοσελίδας ἐνεφανίσθη ὁ Θεοφιλέστατος Ἐπίσκοπος Βελεστίνου καί δύο κληρικοί μέ διάσημα τῶν Ναϊτῶν κατά τήν ὥραν τῶν ἐργασιῶν τοῦ Τάγματος. 
Ὁ «Ο.Τ.» δέν ἀνεδημοσίευσεν ἀμέσως τό ρεπορτάζ καί τάς φω- τογραφίας μέ τούς κληρικούς. Τό ἔπραξεν, ἀφοῦ εἶχεν ἀρχίσει νά «καταλαγιάζει» ὁ μέγας θόρυβος ἀπό τήν ἀνάρτησιν τῶν φωτογραφιῶν καί τῶν δημοσιευμάτων εἰς τό διαδίκτυον. Ἀκόμη καί τάς σχετικάς καταγγελίας καί τά ἐρωτήματα τῆς πολιτικῆς παρατάξεως «Κοινωνία» πρός τόν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμον, ἀλλά καί πρός τήν Ἱεράν Μητρόπολιν Κηφισίας, Ἀμαρουσίου καί Ὠρωποῦ τάς ἐδημοσιεύσαμεν μέ καθυστέρησιν. Εἰς τό χρονικόν αὐτό διάστημα ἀνεμέναμεν τήν ἀντίδρασιν τῆς διοικήσεως τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊτῶν μέ διάψευσιν ὅλων τῶν δημοσιευμάτων εἰς τό διαδίκτυον. Αὐτό τό ὁποῖον δέν ἔπραξαν πρός τάς διαφόρους ἱστοσελίδας τό ἔπραξαν τήν 21ην Αὐγούστου μέ ἐπιστολήν των πρός τόν «Ὀρθόδοξον Τύπον». 

Εἰς αὐτήν, ἀφοῦ τονίζουν ὅτι πιστεύουν εἰς τόν Ἅγιον Τριαδικόν Θεόν τῆς Χριστιανοσύνης καί ἐπισημαίνουν ὅτι ἀγωνίζονται διά τήν ἐπικράτησιν τῶν Χριστιανικῶν ἀξιῶν, ὡς καί διά τήν ἑνότητα τῶν Χριστιανῶν, ὑπογραμμίζουν ὅτι: «κάθε ἰσχυρισμός καί ἀναφορά, πού καταδεικνύει τό θεσμό μας ὡς “μασονικό” εἶναι παντελῶς ἀνιστόρητος καί καθόλα ψευδής, προσβάλλει δέ τόν πυρῆνα τῆς προσωπικότητας τοῦ θεσμοῦ μας, συκοφαντώντας μας κατάφωρα». 

Ἡ ἐπιστολή 

Τό πλῆρες κείμενον τῆς ἐπιστολῆς τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊτῶν πρός τόν «Ο.Τ.» ἔχει ὡς ἀκολούθως: 

«Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, Σὲ συνέχεια τῶν προσφάτων δη- μοσιευμάτων σας σχετικὰ μὲ τὶς δραστηριότητες τοῦ Τάγματός μας καθὼς καὶ μὲ τοὺς ἰσχυρισμοὺς περὶ σύνδεσής μας μὲ τὴν “Μασονία”, σᾶς δηλώνουμε τὰ κάτωθι: 

Τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων (OSΜΤΗ), ἀποτελεῖ τὸν μεγαλύτερο διεθνῆ ἱπποτικὸ θεσμό, ὁ ὁποῖος ἀριθμεῖ 7.500 καὶ πλέον μέλη σὲ περισσότερες ἀπὸ 48 χῶρες. Εἴμαστε μία μὴ πολιτικὴ καὶ μὴ κερδοσκοπικὴ Χριστιανικὴ ὀργάνωση μὲ ἕδρα στὴν Γενεύη τῆς Ἑλβετίας καὶ ὁμοσπονδιακὸ ληξιαρχικὸ ἀριθμὸ ΟΗ- 660.197299-4. Τὸ OSΜΤΗ ἔχει ἐπίσημα ἀναγνωρισθεῖ ἀπὸ τὸ ἔτος 2002 μέσῳ τῆς κοινωνικῆς προσφορᾶς του, ἀπὸ τὸν Ο.Η.Ε., καὶ συμμετέχει ὡς μέλος σὲ εἰρηνευτικὲς ἀποστολὲς καὶ ἐπιτροπὲς τοῦ ὀργανισμοῦ ὑπὸ τὸ καθεστὼς εἰδικοῦ συμβούλου. Ἐξάλλου, ἡ Μεγάλη Ἐπικράτεια τῆς Ἑλλάδος, τοῦ Κυρίαρχου Ἱπποτικοῦ Τάγματος τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων, τελεῖ ὑπὸ τὶς εὐλογίες τοῦ Παναγιότατου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου

Ὁ ὅρος “Στρατιωτικὸ Τάγμα” ἐρείδεται στὴν ἱστορικὴ ἀναγκαιότητα τοῦ 12ου αἰώνα μ.Χ ἔχει δὲ διατηρηθεῖ μέχρι καὶ σήμερα γιὰ λόγους ποὺ ἀνάγονται στὴν ἐθιμοτυπία μας καὶ στὴν σχεδὸν χιλιόχρονη παράδοσή μας. Ἡ ἱστορία βρίσκει τὸ τάγμα νὰ ἱδρύεται στὸν ἀπόηχο τῆς Α' Σταυροφορίας, τὸ 1118 μ.Χ μὲ σκοπὸ νὰ βοηθήσει τὸ Χριστιανικὸ νεοϊδρυθὲν Βασίλειο τῆς Ἱερουσαλὴμ νὰ διατηρηθεῖ ἐνάντια τῶν μουσουλμάνων γειτόνων του καὶ νὰ ἐξασφαλίσει τὴν ἀσφαλῆ καὶ ἐλεύθερη προσέλευση τοῦ μεγάλου ἀριθμοῦ τῶν Εὐρωπαίων προσκυνητῶν, ποὺ συνέρρεαν στὴν Ἱερουσαλήμ, μετά τὴν κατάκτησή της ἀπὸ τοὺς Σταυροφόρους. Τὸ ὄνομα “Ἱππότης τοῦ Ναοῦ” παραπέμπει στὸ ἱστορικὸ ἀρχηγεῖο τοῦ τάγματος, ποὺ βρίσκεται σὲ ἕνα τμῆμα τοῦ Ὄρους τοῦ Ναοῦ στὴν Ἱερουσαλήμ, περιοχὴ ποὺ ὀνομαζόταν Templum Salomonis. Ἡ ὀνομασία αὐτὴ πιθανολογεῖται ὅτι προέρχεται ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι στὸ Ὄρος τοῦ Ναοῦ βρισκόταν ὁ περίφημος Ναὸς τοῦ Σολομώντα, ποὺ χτίστηκε περίπου τὸ 950 π.Χ. καὶ ποὺ ἀργότερα καταστράφηκε καὶ ξαναχτίστηκε ἀρκετὲς φορές. Τὸ τμῆμα αὐτὸ οἱ Ἱππότες τοῦ Ναοῦ μετονόμασαν σὲ Templum Domini, δηλαδὴ “Ναὸ τοῦ Θεοῦ”. 

Σήμερα, τὰ μόνα “ὅπλα” τοῦ σύγχρονου ἱππότη εἶναι ἡ πίστη στὸν Τριαδικὸ θεό, ὁ λόγος καὶ τὰ ἔργα εἷς ἑκάστου. Ἐφορμώμενοι ἀπὸ τὸ ἀδιαίρετο καὶ ὁμοούσιο Τριαδικὸ δόγμα, ἀναγνωρίζουμε ὅτι ἡ Ἁγία Τριάδα ἀποτελεῖ γιὰ τὸν Χριστιανισμό, τὴν ἀρχετυπικὴ ἐκείνη κοινότητα μεταξὺ προσώπων, στὴν ὁποία ἡ ἀγάπη εἶναι ὄχι ἁπλὰ στοιχεῖο, ἀλλὰ τὸ ἴδιο τὸ αἴτιο τῆς ὕπαρξής της. Ταπεινός μας σκοπός, τὰ ἔργα μας καὶ ὁ βίος μας νὰ καθρεπτίζουν τὴ ρήση τοῦ Εὐαγγελιστῆ Ἰωάννη “Θεὸς ἀγάπη ἐστὶ” (Α' Ἰωάν. δ', 8). Ταπεινό μας καθῆκον ἡ φιλαλληλία καὶ ἡ ἀλληλεγγύη πρὸς τοὺς ἐν ἀνάγκῃ συνανθρώπους μας. Δεχόμεθα τὸν Χριστιανισμὸ ἐν τῇ οἰκουμενικότητά του καὶ καλωσορίζουμε τὰ μέλη ὅλων τῶν χριστιανικῶν θρησκειῶν, ποὺ ἐμπνέονται ἀπὸ ἀλτρουϊστικὴ διάθεση προσφορᾶς πρὸς τὸν συνάνθρωπο. Δὲν διακατεχόμαστε ἀπὸ μισαλλοδοξία καὶ σκοταδισμό, οὔτε βέβαια ποδηγετοῦμε τὴν Χριστιανικὴ θρησκεία. Οἱ θύρες μας, ὅπως οἱ καρδιὲς μας εἶναι ἀνοιχτὲς σὲ ὅλους, εἴτε αὐτοὶ εἶναι ἱερεῖς εἴτε εἶναι κοσμικοί. 

Μέσῳ τοῦ θεσμοῦ μας, εὐτυχοῦμε νὰ ὑποστηρίζουμε τοὺς λιγότερο τυχεροὺς συνανθρώπους μας, καὶ νὰ προωθοῦμε τὰ χριστιανικὰ ἱπποτικὰ ἰδανικὰ τῆς πίστης, τῆς ἀγάπης, τῆς τιμῆς, τῆς τιμιότητας, τῆς εὐγένειας, τῆς ἀνοχῆς καὶ τῆς ὑποστήριξης στὴν χριστιανικὴ πίστη καὶ ἑνότητα ἀνὰ τὴν ὑφήλιο

Ἡ εὐρύτητα τοῦ φιλανθρωπικοῦ μας ἔργου εἶναι γνωστὴ τοῖς πᾶσι καὶ ἀδιαμφισβήτητη. Οἱ ἀρετὲς τῆς πίστης, τῆς ἐλπίδας καὶ τῆς φιλανθρωπίας εἶναι τὰ φῶτα ποὺ καθοδηγοῦν τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῆς Ἱερουσαλήμ, τοῦ ὁποίου τὰ μέλη ἐπιθυμοῦν ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ, ἀκριβῶς ὅπως οἱ ἀρχικοὶ ἱππότες εἶχαν ὑπηρετήσει: τὴν ἐνίσχυση τῶν γεφυρῶν τῆς ἀδελφοσύνης μεταξὺ τῶν ἐθνῶν καὶ τῶν πολιτισμῶν καὶ τὴν εἰρηνικὴ συνύπαρξη ὅλων τῶν ἐθνῶν, μέσῳ τῆς Χριστιανικῆς ἑνότητας. 

Τὰ πρότυπα ἰδιότητας μέλους εἶναι ἐσκεμμένα πολὺ ὑψηλά, καὶ ἡ ἀφιέρωσή μας σὲ ἕνα κόσμο προσφορᾶς ἀπαιτεῖ σημαντικὲς προσδοκίες. Ἡ ὑπηρεσία καὶ ἡ ἀφιέρωση στὰ κοινὰ δὲν περιορίζονται στὴν ἀποκαλούμενη “ἐλίτ”. Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι μποροῦν νὰ ἀποδειχθοῦν ἀληθινοὶ προμαχῶνες τῆς πίστης, τῆς ἀγάπης, τῆς εὐγένειας, τῆς εὐπρέπειας καὶ τῆς ἀφοσίωσης στὴν κοινωνία μας, ἀρκεῖ νὰ εἶναι χρηστοήθεις καὶ ἀλτρουϊστές. Αὐτοὶ οἱ σιωπηλοὶ ἥρωες κατέχουν πάντα μία τιμητικὴ θέση ἀνάμεσά μας. 

Ἀκολούθως, θεωροῦμε ὅτι κάθε ἰσχυρισμὸς καὶ ἀναφορὰ, ποὺ καταδεικνύει τὸ θεσμό μας ὡς “μασονικό”, εἶναι παντελῶς ἀνιστόρητος καὶ καθόλα ψευδής, προσβάλλει δὲ τὸν πυρῆνα τῆς προσωπικότητας τοῦ θεσμοῦ μας, συκοφαντώντας μας κατάφωρα. 

Διά τῆς παρούσης ἐπιστολῆς, σᾶς γνωστοποιοῦμε ὅτι τὸ ὅραμά μας εἶναι κοινό. Ὁ πλανήτης μας εἶναι τὸ σπίτι ὅλων μας, ὑπὸ τὴν σκέπη τοῦ Ἑνὸς καὶ Ἀληθινοῦ Θεοῦ. Σᾶς καλοῦμε εἰρηνικά, διὰ τῆς παρούσης ἐπιστολῆς, νὰ σεβαστεῖτε τὶς ἀρχὲς καὶ τὶς δραστηριότητές μας, ποὺ ὑπηρετοῦν τὴν πίστη, τὴν ἀγάπη, τὴν ἑνότητα, τὴ σύμπνοια καὶ τὴν δικαιοσύνη καὶ νὰ ἐπανορθώσετε ἄμεσα τὰ ψευδῆ καὶ συκοφαντικὰ δημοσιεύματά σας, ποὺ βάλλουν ἄδικα ἐναντίον μας

Μὲ Τιμή, 

Ὁ Μέγας Ἐθνικός Διοικητής ΙΙ Ἱππ. Dr. Παῦλος Τσολακιάν GCTJ»
Ἡ ἀνταπάντησις τοῦ «Ο.Τ.» 

Ὁ «Ο.Τ.» εὔχεται νά εἶναι τά πράγματα ἔτσι ἀκριβῶς ὅπως παρουσιάζονται εἰς τήν ἐπιστολήν διά τήν δρᾶσιν τοῦ προαναφερομένου Τάγματος τῶν Ναϊτῶν εἰς τήν Ἑλλάδα. Μᾶς βεβαιώνετε ὅτι ὁ θεσμός σας δέν εἶναι μασονικός, ἀλλὰ διατὶ τὸ ἑλληνικὸν πρακτορεῖον τεκτονικῶν εἰδήσεων, ἀναφερόμενον εἰς ἐπιστολὴν διαμαρτυρίας διὰ τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν, πρὸς τὸν μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμον, ἔκαμε σχόλιον μὲ τὴν ἔνδειξιν ὅτι ἡ ἐπιστολὴ αὐτὴ στρέφεται κατὰ τοῦ ἐλευθεροτεκτονισμοῦ; Ἀποροῦμεν, διατὶ δὲν ἐστράφητε ἐναντίον τοῦ τεκτονικοῦ πρακτορείου εἰδήσεων, ποὺ σᾶς συκοφαντεῖ ὡς ἐλευθεροτέκτονες; 

Ὡς πρὸς τὴν δρᾶσιν σας καί τά ἔργα σας, διά τά ὁποῖα κάμνετε ἀναφοράν εἰς τήν ἐπιστολήν, θά ἠδύναντο νά γίνωνται μέσῳ τῆς Ἐκκλησίας. Διότι, ὅπως λέγουν οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, ὀφείλομεν ὡς πιστοί νά ἀρχίζωμεν ἀπό τήν Ἐκκλησίαν καί νά ἐνεργῶμεν διά τῆς Ἐκκλησίας καί ὑπέρ τῆς Ἐκκλησίας. 
Ορθόδοξος Τύπος, α.φ.1989, 13/9/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά