Σάββατο, Δεκεμβρίου 14, 2013

Μείζον θέμα για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο





Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφεὶμ καὶ ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος Ἱερεμίας, ἀντάλλαξαν Ἐπιστολὲςμὲ τὸν Παπικὸ Ἀρχιεπίσκοπο Νάξου κ. Νικόλαο. Οἱ ἐπιστολὲς εἶχαν ἀφετηρία καὶ ἀφορμὴ τὴν Ἡμερίδα γιὰ τὴν Β΄ Βατικάνεια Σύνοδο (9/11/2013), διὰ τῆς ὁποίας οἱ Παπικοὶ ἔκαναν ἕνα ἀκόμα βῆμα ἐμπεδώσεως τῆς κακοδοξίας τῶν «ἀδελφῶν ἐκκλησιῶν» καὶ προώθησης τοῦ παπικοῦ Οἰκουμενισμοῦ («ἑνότητα ἐν τῆ ποικιλίᾳ»), τὴν ὁποία ἔχουν ἐνστερνισθεῖ καὶ προάγουν καὶ ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι.


Ἡ ἀνταλλαγὴ Ἐπιστολῶν ἐσυνεχίζοντο μέχρι τὶς 5 Δεκεμβρίου, ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία ξεκίνησε τὴν ἐπίσκεψή του ὁ Ἀρχιεπίσκοπος στὴν Σύρο καὶ Τῆνο.

Ἐνῶ λοιπόν, μὲ τὶς Ἐπιστολές τους αὐτὲς οἱ δύο Ἐπίσκοποι προσπαθοῦσαν νὰ ἀκυρώσουν, ὅσα ὀφέλη προσδοκοῦσαν νὰ ἔχουν οἱ Παπικοὶ ἀπὸ τὴν μνημονευθεῖσα Ἡμερίδα (καθόσον μάλιστα σύμμαχό τους στὴν Ἡμερίδα εἶχαν τὸν «ὀρθόδοξο» Μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο), ὁ κ. Ἱερώνυμος πῆγε στὴν Σύρο καὶ Τῆνο καὶ ἔκανε τὸ ἀναμενόμενο γιὰ ἕνα Οὐνιτίζοντα Ἀρχιεπίσκοπο:
Συνεόρτασε καὶ συμπροσευχήθηκε μὲ τὸν Παπικὸ Ἀρχιεπίσκοπο Νικόλαο, τοῦ ὁποίου τὴν ἐπέμβαση στὰ ἐκκλησιαστικά μας πράγματα καὶ τὸν ἐπηρεασμὸ τῶν ὀρθοδόξων συνειδήσεων, ἀγωνίζονταν νὰ ἀποτρέψουν οἱ δύο ἀναφερθέντες Μητροπολίτες!
Ὁποία συναδελφικὴ ὑποστήριξη! Ὁποία λεπτότητα, εὐγένεια καὶ ὀρθόδοξο ἦθος ἀπέδειξε πὼς διαθέτει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος κ. Ἱερώνυμος Λιάπης! Κατ’ αὐτὸν τὸν «φιλάδελφο» τρόπο «ἄδειασε» τοὺς δύο Ὀρθόδοξους Μητροπολίτες!

Καὶ ὁ Παπικὸς Ἀρχιεπίσκοπος ἀπάντησε στὸν κ. Ἱερεμία, χρησιμοποιώντας ὡς δεκανίκι τὶς πράξεις καὶ τὰ λόγια τοῦ Ἕλληνα Ἀρχιεπισκόπου!!!
Τοῦ ἔγραψε:
«Στις 7/12/2013 ο Μακαριώτατος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κατά την επίσκεψή του στο Ναό της Μεγαλόχαρης στην Τήνο, με την παρουσία Αρχιερέων, όλου του Κλήρου της Ορθοδόξου Εκκλησία της Τήνου, την παρουσία μου και αντιπροσωπείας ιερέων μου, και πλήθος κόσμου με προσφώνησε ως εξής: "Αγαπητέ Αδελφέ κ. Νικόλαε Μητροπολίτα των Καθολικών της Τήνου…..".
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι (ἐσεῖς οἱ ἀντιδρῶντες στὰ Οἰκουμενιστικὰ σχέδια!)είστε μία μειονότητα Αρχιερέων, ιερέων και λαϊκών μελών της Ορθοδόξου Εκκλησίας με αυτές τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις;
+Νικόλαος, Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Νάξου...».
         
Αὐτὰ εἶναι τὰ «ὀρθόδοξα» κατορθώματα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου.

λλὰ στὸ ἴδιο μῆκος οὐνιτικοῦ κύματος βρίσκεται καὶ ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος· ὅπως πρὶν λίγες ἡμέρες δημοσιεύσαμε, κι αὐτὸς «ἄδειασε», ὅσους παραδοσιακοὺς κι ἀντιπαπικοὺς Ἱεράρχες ἔχουν ἀπομείνει ἀνεπηρέαστοι ἀπὸ τὴν λαίλαπα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, λέγοντας ὅτι ἔχουν «ψυχολογικὰ προβλήματα» κι ὅτι ἀποτελοῦν «μειοψηφία μέσα στὴν Ἱεραρχία»!
Βλέπετε. Πλήρης ταυτισμὸς «ὀρθοδόξου» καὶ Παπικοῦ «Ἐπισκόπου»!

• • •
Μήπως, τελικά, ἡ Ἱεραρχία κατήντησε σὰν τὴν Βουλή; Μήπως, δηλαδή, ὁ κάθε Ἱεράρχης ἐκφράζει τὴ δική του ἰδεολογία (ἀνάλογα μὲ τὸ «κόμμα» ποὺ ἀνήκει) κι ὄχι τήν διδασκαλία τῆς Ὀρθοδόξου πίστεώς μας; Δὲν εἶναι πασιφανὲς ὅτι, ἀντὶ νὰ ἔχουν τὸ «αὐτὸ φρόνημα» καὶ νὰ ὁμονοοῦν στὸ θέμα τῆς ὁμολογίας τῆς πίστεως καὶ στὸν ἔλεγχο τῶν αἱρετικῶν, ὁ καθένας κάνει ὅ,τι αὐτὸς θεωρεῖ σωστό, προοδευτικό,  νεωτεριστικὸ καί σύμφωνο μὲ τὸ ρεῦμα τῆς Ν. Ἐποχῆς;
Κι ὁ λαός τί ρόλο παίζει σ’ αὐτὸ τὸ σκηνικό; Παρακολουθεῖ ἀμέτοχος τὴν παράσταση, παθητικὰ καὶ μὲ ἀνοικτὸ τὸ στόμα, γιατὶ δὲν μπορεῖ νὰ καταλάβει τί γίνεται. Γιατὶ δὲν μπορεῖ νὰ ἀποφασίσει ποιούς θὰ ἀκολουθήσει, ἀφοῦ οἱ Ποιμένες τοῦ ἔχουν προκαλέσει τέτοια σύγχυση, ποὺ προτιμᾶ νὰ τοὺς γυρίσει τὴν πλάτη καὶ νὰ ἀναφωνήσει:
Αὐτοὶ τελικὰ οἱ ἐπίσκοποι εἶναι θεατρίνοι, αὐτὴ τὴν πίστη κήρυξε ὁ Χριστός; Γι’ αὐτὴν τὴν πίστη θυσίασαν τὴν ζωή τους τόσοι μάρτυρες; Ὁ ἕνας ὑποστηρίζει τὸ Α καὶ ὁ ἄλλος τὸ Ω, ἐμεῖς τί πρέπει νὰ κάνουμε;
Τέτοιους Ποιμένες, εἶναι καιρὸς νὰ τοὺς ἀγνοήσουμε· νὰ ἀκολουθήσουμε «ἐν ὑπακοῇ», ὄχι τέτοιους ποιμένες, ὅπως ἄκομψα καὶ ἀδιάκριτα συμβουλεύουν ἔμφοβοι κάποιοι ἀδελφοί, ἀλλὰ τοὺς Ἁγίους Πατέρες, τῶν ὁποίων τὴν Παρακαταθήκη («δόξα τῷ Θεῷ») γνωρίζουμε.
Χ.Ν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά