Δευτέρα, Δεκεμβρίου 30, 2013

Έχει δικαίωμα η ομοφυλοφιλία; Αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη, ιεροκήρυκος


Έχει δικαίωμα η ομοφυλοφιλία;
Αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη, ιεροκήρυκος
Σκληρά συμπεριφέρονται. Πιό σκληρά θά μιλήσουν οι χριστιανοί. Όχι από εκδίκησι. Κανέναν δεν εκδικείται η Εκκλησία. Δεν ανταποδίδει ύβρι στην ύβρι, λάσπη στη λάσπη, βία στη βία. Αλλά και δεν ανέχεται πάνω της βρωμερό, διεστραμμένο, βούρκο!
Πρόκειται γιά τήνομοφυλοφιλία, ή μάλλον για τους ομοφυλοφίλους, που δεν είναι θύματα αρρώστιας ή αμαρτίας, αλλά είναι δράστεςτης πιο φρικτής και σκληρής διαστροφής.
 Ομοφυλόφιλος, στρατευμένος στα σκοτεινά και πολυώνυμα κυκλώματα της ψυχοσωματικής ανωμαλίας, δεν μετανοεί. Ας μη ξενίζη η διαπίστωσίς μας.

Είναι τόσο πωρωμένος, ώστε έχει στραγγαλίσει παντελώς την ελευθερία του. Και χωρίς ελευθερία η χάρις του Θεού δεν μπορεί να επενεργήση, για να λειτουργήση η μετάνοια.
 Ξενίστηκαν μερικοί με την πρότασι του μητροπολίτου Πειραιώς π. Σεραφείμ, που δήλωσε, ότι θα αφορίση βουλευτές, που θα ψηφίσουν την καθιέ­ρωσι«συμβολαίου συμβίωσης» ομοφυλοφίλων («γάμου» μεταξύ ανωμά­λων!!!).
 Όσα λέει και πράττει η Εκκλησία αφορούν σε χριστιανούς, που ζουν σε χριστιανική χώρα, όπως η Ελλάδα!
 Ερωτάται: Τι έκανε ο απόστολος Παύλος, όταν πληροφορήθηκε την α­νώμαλη σχέσι του αιμομίκτη στην Κόρινθο; Μήπως σεβάστηκε το... δικαίωμά του; Έχειδικαίωμα κάποιος να ζη σεξουαλικά με τη γυναίκα του πατέρα του, τή μητρυιά του;
Αν μια φορά δεν έχη σε μια χριστιανική κοινότητα κάποιος δικαίωμα να είναι αιμομίκτης, εκατό φορές δεν έχει δικαίωμα να είναι ομοφυλόφιλος.
 Τί ώφειλαν να πράξουν αμέσως οι χριστιανοί της Κορίνθου; Να τον α­φορίσουν, να τον πετάξουν έξω από το χώρο της Εκκλησίας. Είχαν δικαίωμα να τον ανέχωνται στους κόλπους τους; Όχι, λέει ο απόστολος Παύλος.
Ποιός σας είπε, ότι η Εκκλησία αναγνωρίζει «δικαίωμα» στη διαστροφή; Όχι μόνο το καυτηριάζει, αλλά και αποκόπτει τους τύπους, που λέγονται ο­μοφυλόφιλοι.
Αυτό επιτάσσει το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού. «Υμείς -λέει ο Παύλος- ουκ επενθήσατε, ίνα εξαρθή εκ μέσου υμών ο το έργον τούτο ποιήσας» (Α΄ Κορ. Ε΄ 2). Δηλαδή, όχι απλώς πενθεί η Εκκλησία για τη διαστροφή, όχι μόνο οφείλει να χτυπήση πένθιμα τις καμπάνες, γιατί βρέθηκαν κόμματα και βου­λευτές να προτείνουν νομιμοποίησι «γάμου» μεταξύ ομοφυλοφίλων, αλλά και οφείλει να αφορίση αμέσως όσους θεωρητικά υποστηρίζουν την ομοφυλο­φιλία, όσους ζουν προκλητικά ως ομοφυλόφιλοι, όσους προπαγανδίζουν την ομοφυλοφιλία, όσους θέλουν να σκυλοποιήσουν την κοινωνία. Είμαστε, ως Εκκλησία, ευγενέστεροι του αποστόλου Παύλου, που παρέχει την ψήφο του (Α΄Κορ. Ε΄4) πρός αφορισμόν του διεστραμμένου αιμομίκτη;
 Ερωτάται: Έχει δικαίωμα ο έμπορος ναρκωτικών να εξασκή το βρω­μερό του επάγγελμα; Δικαίωμα νά ζη κανείς την ανάστασι, ασφαλώς έχει. Δεν έχει όμως δικαίωμα να σκοτώνει τους άλλους.
 Οι ομοφυλόφιλοι έχουν φυσικά δικαίωμα νά ζουν, αφού η Εκκλησία δεν έχει δικαίωμα να τους αφαιρή την αναπνοή. Δεν έχουν όμως δικαίωμα να σκοτώνουν τοκατά φύσιν, για να προβάλουν και νά... επιβάλουν το παρά φύσιν.
Έχει ο οποιοσδήποτε δικαίωμα να ζη ως άνθρωπος. Αυτό όμως το δι­καίωμα κατ' ουσίαν το απορρίπτει ο ομοφυλόφιλος. Η ζωή νοείται μόνο φυσι­ολογική. Και φυσιολογικά υπάρχουν μόνο ή άντρες ή γυναίκες. 'Αλλα ανθρώ­πινα όντα, μή όντα άντρες ή γυναίκες, δεν υπάρχουν.
 Έχει δικαίωμα εντάξεως στην κοινωνία των ανθρώπων ο οποιοσδή­ποτε άρρωστος ή εξαρτημένος. Όχι όμως όποιος αρνείται την ένταξί του στη φυσιολογική ζωή. Αυτός στιγματίζεται ως κακοποιός και εγκληματίας αισχί­στου είδους.
 Δεν έχει δικαίωμα το κράτος να νομιμοποιή καταστάσεις, με κριτήρια πελατειακά ή κομματικά. Κριτήριο για νομοθετική κάλυψι είναι το ηθικό, το φυσιολογικό, το κοινωνικό, το ανθρώπινο, οι ανάγκες του λαού.
Επειδή υπάρχουν οπωσδήποτε και διεστραμμένοι (ομοφυλόφιλοι), πρέπει και αυτούς να τους νομιμοποιήσουμε; Εν τοιαύτη περιπτώσει, επειδή πολλοί κλέβουν ή είναι φοροφυγάδες ή έχουν επιχειρήσεις με κυκλώματα ναρκωτικών καί εμπορία«λευκής σαρκός», ας νομιμοποιήση το κράτος και την κλοπή και τη φοροδιαφυγή και το εμπόριο ναρκωτικών!
 Το κράτος δεν σκεπάζει με το πάπλωμα Νόμου παλιανθρωπιές, απαν­θρωπιές, ατιμίες, διαστροφές.
 Επειδή πολλοί προβαίνουν σε κτηνοβασίες, να νομιμοποιήσουμε λοιπόν και τη συμβίωσι («γάμο») ανθρώπου μέ ζώο!!! Τα ζώα είναι καλύτερα από τους σκληρούς ομοφυλόφιλους. Δεν λειτουργούν παρά φύσιν.
 Επειδή η Ευρωπαϊκή Ένωσις έχει διατάξει τη νομιμοποίησι «γάμων» ο­μοφυλοφίλων, θα υπακούσουμε και μεις;
Μά -λένε μερικοί- η Ευρωπαϊκή Ένωσις μας έχει επιβάλει πρόστιμα, ε­πειδή δεν αφήνουμε να παντρεύωνται διεστραμμένοι, ανώμαλοι, μεταξύ τους. Καί λοιπόν;
Οι μάρτυρες της Πίστεώς μας δεν πλήρωσαν απλώς πρόστιμα. Πλήρω­σαν με το αίμα τους, για να μη προδώσουν τη Χριστιανική Αλήθεια και Ζωή.
 Όσο για τους βουλευτές, που στηρίζουν την πρότασι «γάμων» ομοφυ­λοφίλων, μόνοι τους αυτοκαταδικάζονται σε ευτελισμό.
Η Εκκλησία πάντως έχει τη δύναμι να αντισταθή και να νικήση. Και προ παντός να περιφρουρήση το χώρο της. Τά σκυλιά μπήκαν στην αυλή της, στά Άγια των Αγίων. «Έξω οι κύνες» ('Αποκ. Κβ΄15) καί οι κίναιδοι!

1 σχόλιο:

  1. Η εκκλησία καλά θα κάνει να κοιτάξει τα χάλια της και να πάψουν οι ιεροίς της να είναι υποκρητές, η υποκρισία της είναι ανωμαλία. Επίσης στην αναφορά για τους "κύνες και τους κίναιδους" Αφού κάνετε που κάνετε αντιγραφή αντιγράψτετο σωστά. Παρμένο από τα Ελευσίνια Μυστήρια έλεγαν "...έξω οι κυνες και οι φονείς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά