Τετάρτη, Ιουλίου 02, 2014

ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ; Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους



 



Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
_________
Εξ αφορμής διαμαρτυριών για το αναρτηθέν κείμενο μου, που τιτλοφορείται«ΜΕΓΑΛΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ, ΣΗΜΕΡΑ  ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ, ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ»,  από αυτούς που αδιακρίτως υποστηρίζουν τον γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινό, θα ρωτήσω που διαφωνούν;  Έδειξαν το «πνευματικό κάλλος» των με τις απαράδεκτες βρισιές κάτι που μάλλον θυμίζει «κομματικές» συμπεριφορές.  Γιατί βρίζουν;  Που διαφωνούν;  Αυτά όλα προδίδουν ότι η προσωποληψία και η ιδιοτέλεια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της υποστήριξης τους. 

Δεν έχω δώσει τον παραμικρό χαρακτηρισμό στον γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινό.  Απλά μίλησα για τα δογματικά και άλλα λάθη του.   

Mήπως διαφωνούν στις τοποθετήσεις μου;  Σε αυτό δεν έγινε καμιά αναφορά, πλην ελαχίστων, που και αυτές ήταν χωρίς καμιά..
θεολογική βάση.


 Έπρεπε να σιωπήσομε όταν πληροφορηθήκαμε τη πλανεμένη θέση του για το μη εφάμαρτο της έκτρωσης πριν τον τρίτο μήνα της κύησης;  Πέραν της εγκληματικής παρερμηνείας του συγκεκριμένου χωρίου από την Έξοδο, που αναφέρεται στο εξεικονισμένο και μη έμβρυο, υπήρχε και πλήρης άγνοια της Πατερικής διδασκαλίας στο θέμα τούτο, γιατί ισχυρίστηκε ότι δεν έχει πάρει θέση η Εκκλησία μας.  Το ηχητικό ντοκουμέντο αμφισβητήθηκε, οι θεολόγοι που τοποθετήθηκαν αποκλήθηκαν συκοφάντες.  Μετά την προσωπική και ενυπόγραφη μαρτυρία αυτού που ηχογράφησε την κασέττα, επεκράτησε σιωπή, γιατί καραδοκεί ο κίνδυνος να δοκιμαστεί με τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα η κασέττα και να αποδειχθεί όχι μόνο θεολογικώς αλλά και «τεχνικώς» η κακοδοξία τούτη.

Μήπως έπρεπε να σιωπήσομε για την «περί ενοχής διδασκαλία», τη ξεκάθαρη διδασκαλία των Λατίνων, που την αρχή έλκει στην θεωρία του Ανσέλμου Καντερβουρίας;   Ή μήπως συμφωνούν με τη θέση του αυτή.  Αν όντως συμφωνούν τότε ταιριάζει στην διαμαρτυρία τους.

Θα έπρεπε να τηρήσομε σιωπή στη θέση του για το γάμο ότι «η συζυγία συνεχίζεται στην αιωνιότητα»  Ποία έννοια μπορεί να έχει η συνέχεια της συζυγίας στην αιωνιότητα;   Σε ποία πατερική βάση στηρίζεται τούτο;  Αυτή η θέση δεν δίνει μόνο λανθασμένη ερμηνεία του γάμου αλλά και της βασιλείας των ουρανών.

Χωρίς καμιά προηγούμενη Πατερική βάση, μιλώντας για τη Γέννηση του Χριστού, είπε ότι  «εκεί που καθόταν η Παναγία βρέθηκε ο Χριστός αυτομάτως στην αγκαλιά της».  Μετήρεν όρια και ζητήθηκε η απόσυρση του σχετικού βίντεο.  Ας ρωτήσουν περί τούτου όποιο καθηγητή θεολόγο θέλουν.

Για το θέμα του «χαμογέλου από την αιωνιότητα», όπως το καλούν, με πολλή σοβαρότητα, ούτε το υποστήριξα, ούτε το αμφισβήτησα, αλλά μίλησα για την υπερπροβολή του, που είχε ως αποτέλεσμα ξένο ιστολόγιο, απρεπώς να συμπροβάλλει τον γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινό, με άραβες τρομοκράτες που χαμογελούν και να θεωρεί το γεγονός τούτο ως απαρχή προβολής και από τους ισλαμιστές των νεκρών που χαμογελούν.  Που είναι το λάθος; Ή μήπως τούτο είναι τροχοπέδη στην ενθουσιαστική προβολή τους;

Όσον αφορά τώρα την αναφορά στο «προφητικό χάρισμα» του όπως ισχυρίζονται ας ξαναδούν το βίντεο στο οποίο αναφέρθηκα, όπου μιλά για τη «λυσσαλέα» καταστροφή της Κύπρου και τη συμβουλή του να μην τρομάξουμε.  Εμείς τρομάξαμε και γράφουμε. 

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙ.
  το είδαμε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά