Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Μαρτίου 13, 2016

Η ισλαμοποίηση της Ευρώπης και ο μπερδεμένος Λόγος Ιεραρχών...




Αποκαλυπτικό βίντεο για την επερχόμενη ισλαμοποίηση της Ευρώπης, είναι πραγματικότητα και δυστυχώς είναι αρχή μιας τραγικής κατάληξης του δυτικού πολιτισμού και όλων των ελευθεριών και των αξιών που έχουν κατακτηθεί με αίμα και αγώνες τα τελευταία 500 χρόνια. Με την επέλαση εκατομμυρίων λαθρομεταναστών στην Ευρώπη η ισλαμοποίησή της είναι θέμα χρόνου. 
Το τέλος του δυτικού πολιτισμού, είναι πια θέμα χρόνου…και το βίντεο που είδαν ως τώρα 6.500.000 χρήστες, το αποδεικνύει..
Δείτε το με ελληνικούς υπότιτλους & βγάλτε τα συμπεράσματα σας:

Δυστυχώς για την Ελλάδα μας κάποιοι Ιεράρχες δεν έχουν την ιδία γνώμη ,είναι τόσο τυφλοί; 


Μην τα βάζεις με τον Θεό, Σεβασμιώτατε(;) Δημητριάδος, κ. Ιγνάτιε Γεωργακόπουλε!

Ιγνάτιος (Βόλου): 
«Όποιος αρνείται την προσφορά στους πρόσφυγες δεν είναι ούτε Έλληνας, ούτε Ορθόδοξος»!
Μόνο ἕνας Οἰκουμενιστής-διεθνιστής θὰ μποροῦσε νὰ πεῖ μὲ ἀπόλυτο τρόπο τέτοια λόγια. Καὶ δυστυχῶς ἀπὸ δαύτους ἔχει πολλοὺς ἡ χώρα μας! Τοὺς ἔχει ἐκθρέψει ἡ ἀριστερή καὶ τελευταῖα καὶ ἡ δεξιά νεοφιλεύθερη ἰντελιγκέντσια, καὶ τοὺς ἔχει ἀγκαλιάσει ἡ οἰκουμενιστικὴ “πεφωτισμένη” ἀ-πνευμάτιστη δεσποτοκρατία! Ἕνας τραγικὸς «ἀχταρμὰς» νεοταξιτῶν, πολιτικάντηδων τῆς ντροπῆς χωρὶς <τσίπα>, ἀλλὰ καὶ οἰκουμενιστῶν ἱερωμένων, βάλθηκαν νὰ ἀλλάξουν «τὰς ὁροθεσίας τῆς κατοικίας» τῶν ἐθνῶν καὶ τοὺς «προστεταγμένους καιροὺς» ποὺ ὅρισε ὁ Κύριος (Πράξ. 17, 26). Πολὺ εὔστοχα ὁ εἰδικὸς ἐπιστήμονας ἐπὶ τῶν τεκταινομένων ὑπὸ τῶν Τούρκων, ὁ κ. Νικόλαος Χειλαδάκης ἔγραψε:
Ποιός νοιάζεται «για ένα λαό που χάριν της αγαπητικής του διάθεσης, παραχωρεί τον εθνικό του χώρο στους απέναντι που τρίβουν τα χέρια τους… και ετοιμάζονται για την ολοκληρωτικήισλαμοποίηση της χώρας μας»;
Ὥστε λοιπόν, κατὰ τοὺς κ.κ. Ἰγνάτιο (ἀλλὰ καὶ ἄλλους ἱερωμένους, ὅπως τὸν κ. Ἱερώνυμο, τὸν κ. Σεραφεὶμ κ.λπ.), πρέπει σημειολογικὰ νὰ ἀποδεχόμαστε ἐπίσημα τὸν σατανικὸ σχεδιασμὸ ἀφανισμοῦ τῆς Ἑλλάδος; Πρέπει νὰ νομιμοποιοῦμε ἐπίσημα, καὶ νὰ ἐνθαρρύνουμε ἐπίσηματοὺς Νεοταξίτες καὶ τοὺς Τούρκους νὰ συνεχίζουν νὰ στέλνουν τὸν λαθραῖο μουσουλμανικὸ στρατό τους (ποὺ στὴν πλειονότητά του εἶναι νεαροὶ μέχρι 30 ἐτῶν), γιὰ νὰ ἀλλοιώσουν ὅ,τι ἐθνικὸ καὶ χριστιανικὸ ἔμεινε σ’ αὐτὸν τὸν τόπο; Πρέπει νὰ τοὺς ταΐσουμε ἐπίσημα –μὲ τὶς κάμερες νὰ καταγράφουν τὴν φιλανθρωπία μας–, αὐτοὺς ποὺ αὔριο μὲ ἄνεση θὰ μποροῦσαν (ὑπακούοντες στὸ «Ἅγιο Κοράνιο») νὰ μᾶς σφάξουν ἀνελέητα; 
(Ἀσφαλῶς ἡ διακριτικὴ βοήθεια κάποιων ἀπ' αὐτοὺς ποὺ ἔχουν πραγματικὴ ἀνάγκη καὶ δὲν πετοῦν τὰ προσφερόμενα -ὅπως καταγγέλθηκε- στὸν πιὸ κάτω κάλαθο τῶν σκουπιδιῶν, εἶναι ἄλλο πρᾶγμα). 
Ὅμως, διαφορετικὰ μᾶς δίδαξε ὁ Θεὸς στὶς Ἅγιες Γραφές. Ἡ ὑπεράσπιση τῆς πατρίδος καὶ τῆς Πίστης εἶναι καθῆκον γιὰ τὸν Λαὸ τοῦ Θεοῦ, τὸν παλαιὸ Ἰσραὴλ καὶ τὸννέο. Ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς ἀλλόθρησκους καὶ τοὺς αἱρετικούς, εἶναι καθῆκον καὶ ἀνάγκη γιὰ τὴν διατήρηση τῆς πατρίδος καὶ τῆς Πίστης κι ὄχι τὸ ἀντίθετο, μὲ τὴν δικαιολογία τῆς φιλανθρωπίας ἀποδοχὴ τῆς ἐθνικοθρησκευτικῆς μας ἀλλοτριώσεως!
Ἀλλὰ ἡ οἰκουμενιστικὴ ἀνοχὴ καὶ μεταπατερικὴ σκοτόμαινα, κ. Ἰγνάτιε, δὲν σᾶς ἀφήνουν νὰ συλλογίζεσθε λεύτερα καὶ ἀληθινά ἐν Χριστῷ!
Καὶ κάτι ἀκόμα· «Όποιος αρνείται την προσφορά στους πρόσφυγες (λέτε) δεν είναι ούτε Έλληνας, ούτε Ορθόδοξος»! Καὶ ποιός εἶστε ἐσεῖς ποὺ τὰ λέτε αὐτά; Μηπως εἶστε ἐκεῖνος ποὺ καταπατεῖ αἰώνιες θεϊκὲς Ἐντολές, ποὺ εἰσάγει τὴν μεταπατερικὴ κακοδοξία στὸ χῶρο τῆς ὀρθοδοξίας· ποὺ γράφει στὰ ὑποδήματά του τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ συνευφραίνεται μὲ τοὺς ἀλλόδοξους· ποὺ ψηφίζει ἐναντίον ἄρθρων τοῦ Συνόλου τῆς Πίστεως στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε, στὸ Σάμπεζυ καὶ ἀλλαχοῦ· ποὺ εἰσηγεῖται στὴν τελευταία Σύνοδο τῆς Ἱεραρχία ὑπὲρ τῶν κακοδόξων εἰσηγήσεων τῶν Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν; Καὶ μιλᾶτε ἐσεῖς γιὰ Πίστη καὶ ὀρθοδοξία;
Ὅσο γιὰ μᾶς, μὴν ξεχνᾶμε· ἀφοῦ κι ἐμεῖς (στὸ ποσοστό ποὺ μᾶς ἀναλογεῖ) συντελέσαμε στὴν δημιουργία αὐτῆς τῆς νέας τραγικῆς ἐθνικῆς περιπέτειας (ὅπως ἐξελίσσεται), καὶ οἰκοδομήσαμε προϋποθέσεις θεο-ἐγκατάλειψης –μὲ τὴν ἀπομάκρυνσή μας ἀπὸ τὸ Νόμο Του–, ἐμεῖς πρέπει μὲ τὴν μετάνοιά μας νὰ προσπέσουμε καὶ πάλι στὸν φιλάνθρωπο Κύριο καὶ νὰ τὸν παρακαλέσουμε διὰ τῆς Θεοτόκου:

«Δέξαι τὴν τεκοῦσαν σε Θεοτόκον πρεσβεύουσαν ὑπὲρ ἡμῶν καὶ σῶσον, Σωτὴρ ἡμῶν, λαὸν ἀπεγνωσμένον».


Καὶ βέβαια, δὲν πρέπει νὰ ἀρνούμαστε διακριτικὰ καὶ μὲ σύνεση τὴν βοήθεια στοὺς ἔχοντας ἀνάγκη, χωρὶς νὰ ξεχνᾶμε "ότι δίπλα σε όλους αυτούς τους απρόσκλητους εισερχομένους, υπάρχει ένας γηγενής λαός που δεν έχει ούτε δουλειά, ούτε χρήματα για το ηλεκτρικό, ούτε ιατρική περίθαλψη" (Ν. Χειλαδάκης).

Στὴν συνέχεια τὸ κείμενο τοῦ κ. Ἰγνάτιου: 

 "Οποιος αρνείται την προσφορά σε κατατρεγμένο πρόσφυγα, δεν είναι Χριστιανός"


Τεράστια η προσφορά της Εκκλησίας 
«Η μεγαλύτερη δεξαμενή εθελοντισμού στην Ελλάδα είναι η Εκκλησία, είναι η φύση της. Το ξέρουν οι άνθρωποι που ...
προσφέρουν και ετοιμάζουν το φαγητό, (για την βοήθεια που δίνει η Εκκλησία στους πρόσφυγες). Το έλλειμμα συντονισμού δείχνει χάος αλλά εμείς τρέξαμε σε αυτούς τους ανθρώπους. Στις επαρχίες οι πρώτοι που έτρεξαν (να βοηθήσουν τους πρόσφυγες) ήταν οι ιερείς. Όταν είδα να ανοίγουν παρεκκλήσια στα νησιά για να μπουν οι άνθρωποι, ήταν η αγιότερηπράξη που υπήρξε(σ.σ.: Ἀλήθεια, κ. Ἰγνάτιε; Ἀντὶ νὰ βροῦν οἱ νησιῶτες κάποιο ἄλλο κατάλυμα -ποὺ ἀσφαλῶς ὑπῆρχε- βρίσκετε ὡς τὴν ἁγιότερη πράξη τὴν εἴσοδο τῶν Μουσουλμάνων μέσα στοὺς Ἱερούς μας Ναούς, ποὺ τοὺς βεβήλωναν κάνοντας ἐκεῖ μέσα, ἀπὸ ὑπερβάλλοντα μουσουλμανικὸ σεβασμό, τὶς ἀνάγκες τους!). Ακόμα και την φυσική εικόνα, το ξύλο, όπου και αν την βρούμε, θα την πάρουμε, θα την καθαρίσουμε και θα την βάλουμε σε ένα καλό σημείο του σπιτιού μας. Έτσι είναι και ο άνθρωπος. Βεβαίως έχει πόνο, κόπο. Όσο και αν μας λοιδόρησαν εμάς τους Έλληνες, δικαίως τώρα στρέφουν όλοι τα μάτια και λένε ότι οι Έλληνες είναι άνθρωποι. Δεν μπορώ να δεχτώ κάποιον που αρνείται την προσφορά σε πρόσφυγες και μετανάστες. Για μένα αυτός δεν είναι ούτε Έλληνας ούτε Ορθόδοξος. Η Ορθοδοξία περιθάλπει όποιον άνθρωπο από όπου και αν είναι Αυτό σημαίνει Χριστός. Όσο θα κηρύττουμε τον Χριστό αυτό θα το κάνουμε πράξη» δήλωσε στον Alpha 989 ο Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού Ιγνάτιος και πρόσθεσε ότι «στους πρόσφυγες και τους μετανάστες είναι ο Χριστός σήμερα. Αυτόν τον Χριστό διδάσκουμε. Θα είμαστε υπόλογοι αν δεν τον υποδεχτούμε. Μόνο με αυτόν τον Χριστό μπορούμε να γιορτάσουμε πραγματική Ανάσταση το Πάσχα».

Απαντώντας στις φωνές που θεωρούν ως απειλή για τον Χριστιανισμό την έλευση Ισλαμιστών στην Ευρώπη, ο κος Ιγνάτιος είπε: «Και εγώ ανησυχώ αλλά στο όνομα της ανησυχίας δεν μπορείς να αφήσεις ένα παιδί νηστικό. Εμείς 400 χρόνια σκλαβιάς και δεν χαθήκαμε, θα χαθούμε τώρα; Και τώρα θα αντέξουμε. Η Ευρώπη κινδυνεύει γιατί έχασε τον Θεό. Τους προέκυψε το Ισλάμ και τρέχουν να βάλουν θρησκευτικά στα σχολεία για να μάθουν τα παιδιά τί είναι Θεός και τί τζαμί. Αν πάμε φοβικά, θα κάνουμε τα μεγαλύτερα λάθη. Η Εκκλησία όποτε χρειάστηκε έδωσε τα πάντα» και πρόσθεσε χαρακτηριστικά «στην Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή των Αθηνών διδαχτήκαμε το Ισλάμ. Έδωσα μάθημα για το Ισλάμ. Είναι λάθος να πούμε ότι όλο το Ισλάμ είναι τζιχαντιστές και θέλει «ιερό πόλεμο». Βεβαίως, υπάρχουν στοιχεία που όποιος τα παραφράσει ή τα πάρει στα χέρια του για πολιτικούς λόγους, μπορεί να το μετατρέψει σε πολεμική μηχανή. Και το Ευαγγέλιο του Χριστού όμως δεν απέτρεψε τις Σταυροφορίες. Η παρερμηνεία έφερε αίμα. Ως βιβλίο πολιτισμού ο καθένας πρέπει να διαβάσει το Κοράνι και δεν έχει να χάσει τίποτα, γιατί όμως ένας Ευρωπαίος όταν διαβάζει το Κοράνι γίνεται τζιχαντιστής; Έχει χάσει το νόημα της ζωής και μέσα από το Κοράνι που ευκολύνει τα πράγματα νομίζει ότι μπορεί να βρει νόημα στη ζωή του. Εμείς οι Έλληνες έχουμε παράδοση, μυστικισμό, έχουμε την αλήθεια».

Ο κος Ιγνάτιος επεσήμανε ότι «χάσαμε την «κοινότητα». Είναι αυτό που έχει χάσει και η Εκκλησία πολλές φορές. Εκκλησία είναι η πρόσκληση γύρω από ένα τραπέζι να φάμε μαζί. Είναι ο Χριστός στην Αγία Τράπεζα. Παίρνω ένα ψίχουλο και μία σταγόνα, όχι για να ζήσω αλλά για να είμαι με τον Θεό. Η Εκκλησία ήταν αγάπη γύρω από μία τράπεζα, που γινόταν αγάπη σε ένα τραπέζι. Δεν γίνεται όταν κοινωνώ από ένα ποτήρι, να μην έχεις να φας εσύ και εγώ να τρώω. Στην κοινωνία γίνομαι ένα με τον συνάνθρωπό μου, που κοινωνούμε μαζί. Δεν γίνεται να είσαι ξένος και να παραμένεις ξένος για μένα. Στις μικρές εκκλησιαστικές κοινότητες, η μικρή ενορία, που συγκροτείται από τους ανθρώπους που έχουν συνείδηση, αναπληρώνει το κενό της κοινωνίας μας. Αν έχουμε χάσει την κοινωνία μεταξύ μας, ο ατομισμός κυριαρχεί και η μοναξιά οδηγεί στην κατάθλιψη».

Σε ερώτηση για το θέμα που δημιουργήθηκε σχετικά με τις επισκέψεις ιεραρχών στα σχολεία, ο κος Ιγνάτιος απάντησε χαρακτηριστικά: «την ώρα που στην Αθήνα υπήρχε η ένταση αν ένας Μητροπολίτης πρέπει να είναι στα σχολεία, εγώ ήμουν στο Λύκειο της Αργαλαστής στο Νότιο Πήλιο, παρουσία του νέου προϊσταμένου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για μικροκαταστάσεις από κάποιους που θέλουν να οδηγήσουν κάπου. Στη Μαγνησία έχουμε αναλάβει τα παιδιά που υποσιτίζονται. Αυτό λειτουργεί εδώ και χρόνια. Ας μην βγάζουμε συμπεράσματα από έκτακτα γεγονότα. Όσο υπάρχουν τέτοιου είδους αντιδράσεις (για τοποθετήσεις ιεραρχών) σημαίνει ότι ο λόγος της Εκκλησίας ακόμα έχει έδαφος και πέραση σε αυτό το λαό. Θα ανησυχήσω εντελώς, όταν τα πράγματα σιγήσουν τελείως. Στην Εκκλησία ξέρουμε από Σταύρωση, μην φοβάστε για εμάς. Εδώ τον Χριστό σταύρωσαν. Πάντοτε θα υπάρχουν οι Φαρισαίοι. Αυτή είναι η Εκκλησία, εμείς έχουμε μάθει από αυτά. Ο λόγος μας πρέπει να είναι λόγος της αλήθειας».

Πρόσθεσε ότι «πολλές φορές διαλεγόμαστε με έναν τρόπο που μπορεί να δείχνουμε στα μάτια κάποιου υποτονικοί. Να μην χαθεί η ελπίδα για τον Έλληνα, ότι μπορεί να υπάρξει κάτι πιο σωστό και αληθινό. Είμαι γεννημένος το 1956, παραλάβαμε καλύτερη Ελλάδα, τώρα εμείς είμαστε υπεύθυνοι να επαναφέρουμε τα πράγματα στη σωστή πορεία. Εμείς «προδώσαμε». Εμείς έχουμε την μεγάλη ευθύνη, η δική μας γενιά. Εύχομαι να προλάβουμε να φέρουμε το καλύτερο αλλιώς φορτώνουμε στα παιδιά μας μεγάλα βάρη. Και εμείς είμαστε άνθρωποι, ευχηθείτε να μπορούμε να κάνουμε κάθε φορά αυτό που πρέπει».

Για τους πολιτικούς είπε χαρακτηριστικά: «Θέλω να εμπιστεύομαι τους πολιτικούς, αγαπώ το δημοκρατικό πολίτευμα. Βεβαίως τα πρόσωπα πολλές φορές μας διαψεύδουν. Μην ξεχνάτε ότι εμείς τους επιλέγουμε. Γιατί ο λαός μας είναι έτοιμος να ακούσει το εύκολο ψέμα και γιατί ο λαός μας εμπιστεύεται ανθρώπους που είναι καλοί στην τέχνη τους αλλά δεν σημαίνει ότι μπορούν να διοικήσουν την Ελλάδα. Μακάρι να αναδειχτούν άνθρωποι. Οι αξιοπρεπείς άνθρωποι δεν θέλουν να μπουν στην πολιτική. Κάποτε έμπαινε κάποιος στην πολιτική πλούσιος και έβγαινε φτωχός».

Για τον ρόλο της Εκκλησίας ανέφερε ότι «δεν μας αρμόζει εμάς η εξουσία. Εμείς ως Εκκλησία μπορούμε μόνο να εμπνέουμε, να διακονούμε. Σε έκτακτες περιπτώσεις η Εκκλησία ανέλαβε εθναρχικό χαρακτήρα. Εμείς είμαστε για να διακονήσουμε τον τόπο. Μη μας χαρίσετε σε κανέναν, η Εκκλησία θα παραμείνει μάνα. Λέω στους πολιτικούς πως αν οδηγήσουν τα πράγματα σε ακραία κατάσταση μπορεί να μετατρέψουν την Εκκλησία σε ένα κόμμα, που όπως συμβαίνει στο Ισραήλ, οι ορθόδοξοι Εβραίοι ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις. Δεν της αξίζει της ελληνικής Εκκλησίας αυτό. Κρατήστε την ως ενοποιό δύναμη. Την πίστη και την ενότητά μας να μην χάσουμε».

Αναφερόμενος στα έργα που γίνονται από την Εκκλησία είπε χαρακτηριστικά: «Συμβαίνει το εκπληκτικό: η Εκκλησία να ξεκινά τα έργα χωρίς χρήματα και τα έργα να ολοκληρώνονται. Το κράτος ξεκινά τα έργα με χρήματα και τα έργα ποτέ δεν ολοκληρώνονται, τα χρήματα τελειώνουν».

Για την εκκλησιαστική περιουσία είπε ότι «είναι μεγάλος «μύθος». Υπήρχε Υπουργός που πίστευε ο έρμος ότι αρκεί η εκκλησιαστική περιουσία για το χρέος του ελληνικού κράτους. Κάναμε μάθημα για να του εξηγήσω τί είναι η Εκκλησία και η περιουσία της. Το κράτος πήρε από την Εκκλησία το 96% της περιουσίας της με μόνη υποχρέωση την μισθοδοσία του κλήρου. Το υπόλοιπο που έμεινε δεν είναι 100% της Εκκλησίας. Εμείς κρατάμε ζωντανή την Εκκλησία με το 1%. Η Εκκλησία προσφέρει περισσότερο από κάθε άλλον τομέα. Έχουμε αντικαταστήσει το κοινωνικό κράτος».

Αναφερόμενος στις σχέσεις των ζευγαριών, είπε ότι «συγκεκριμένες μέρες του μήνα δέχομαι νέους που έρχονται να τους μιλήσω για τον γάμο, πριν παντρευτούν. Έχω μιλήσει πολλές φορές για τις σχέσεις των ανθρώπων. Τους λέω αν έχουν μάθει να ακούν πραγματικά ο ένας τον άλλο. Με ακούν με έκπληξη αλλά στο τέλος εισπράττω το χαμόγελό τους. Η σχέση θέλει πότισμα, φροντίδα, καθημερινό αγώνα. Δεν αρκεί μόνο ο έρωτας, πρέπει να γίνει μια αγάπη, να νιώθεις τον άλλο και να τον κατανοείς. Να μοιράζεσαι. Θέλουμε οι άνθρωποι να έχουν ενότητα με σώμα και ψυχή. Και το σώμα θέλει μια φροντίδα. Πράγματα απλά. Τα λέω γιατί είναι παιδιά μου και τους δίνω μια ευχή για να ξέρουν τί τα περιμένει».

Σε ερώτηση για το Σύμφωνο Συμβίωσης, ο κος Ιγνάτιος είπε ότι «η Εκκλησία δεν βάζει βέτο στο έργο της νομοθετικής εξουσίας. Σε τί μπορεί να βάλει όριο η Εκκλησία; Σε τίποτα απολύτως. Τη γνώμη της όμως επιβάλλεται να την πει. Η Εκκλησία θέλει να διαφυλάξει βιώματα αυτού του λαού. Όπως τα έχει ζήσει με ιερότητα και όπως τα έχει θεσμοθετήσει η παράδοσή μας και η πίστη μας. Αυτό που υπήρξε ως αντίδραση (για το σύμφωνο συμβίωσης) ήταν «προς τί η θεσμοθέτηση» που εξισώνει τον έγγαμο βίο με κάτι που δεν είναι αυτό που είναι ο γάμος. Η Εκκλησία εξέφρασε την άποψή της, τουλάχιστον ακούσαμε να λένε πως δεν θα επιτραπεί η υιοθεσία. Κάθε φορά κρύβονται πίσω από το δάχτυλο και εκπροσωπούν τάσεις που θα φέρουν την Ευρώπη σε αδιέξοδο. Θα έχει τίμημα. Παραμένουμε εμείς που θα υποδεχτούμε κάθε άνθρωπο με τον πόνο του και πάντα θα τον αγκαλιάζουμε, δεν μπορούμε ποτέ όμως να συμφωνήσουμε με αυτό που θεωρούμε αμαρτία. Δεν τα βάζουμε με τους ανθρώπους, μπορούμε όμως να έχουμε μία γνώμη. Εμείς θα έχουμε πάντα την αλήθεια του Θεού».

Για το ζήτημα της καύσης των νεκρών είπε πως «επιτέλους στην Ελλάδα πρέπει να σταματήσουμε τις εύκολες λύσεις. Εμείς θα παραμείνουμε πιστοί στην ταφή του ανθρώπου και θα ιερολογούμε γι’ αυτούς που επιλέγουν να ταφούν. Για όσους θέλουν και η θρησκεία τους το επιβάλλει, η πολιτεία πρέπει να βρει μία λύση ούτε εγώ θέλω να τους βλέπω να ξενιτεύονται».

Για τη χρήση της τεχνολογίας ο κος Ιγνάτιος είπε: «Ένα πράγμα θέλω, να μην μας υποδουλώσει η τεχνολογία. Χρησιμοποιώ όλα τα μέσα. Έχω την δυνατότητα ο λόγος μου να φτάνει στα πέρατα του κόσμου. Έχουμε την μοναδική ορθόδοξη θεολογική βιβλιοθήκη. Τα βιβλία της και τα περιοδικά της ξεφυλλίζονται σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης επειδή είναι στο διαδίκτυο. Αξιοποιούμε τα μέσα, δεν τα αφήνουμε να μας χρησιμοποιούν».

Σε ερώτηση για την επιτυχημένη εκπομπή «Αρχονταρίκι», που παρουσίαζε ο ίδιος είπε πως «το «Αρχονταρίκι» δεν ήταν εμπορικό και δεν δημιουργούσε θεαματικότητα. Η τηλεθέασή του ήταν σημαντική, δεν έπεφτε κάτω από το 25%. Όσο δύσκολα ξεκινάει κάτι τόσο δύσκολα σταματάει. Έκανα έναν κύκλο και απέκτησα εμπειρίες. Δεν επιδιώκω συνέχεια αν και δεν έχω αρνηθεί, αν κληθώ, να συνεχίσω. Ξεκίνησα από το New Channel στη Θεσσαλονίκη, ανιδιοτελώς. Πίστευαν ότι το κανάλι είναι δικό μου αλλά δεν είχα καμία άλλη ευθύνη για τη συνέχεια των προγραμμάτων» και πρόσθεσε «ήρθε το τούρκικο σίριαλ και ρώτησα τις γυναίκες που το βλέπουν γιατί το βλέπουν. Μου είπαν ότι εκεί ξαναβρίσκουν την οικογένεια, την παράδοση, την τιμή. Χρειαζόταν να έρθει το τούρκικο σίριαλ για να ξαναδώσει αξίες και τιμή. Εδώ υπάρχει μια νοσηρή κατάσταση. Δεν είμαι ο αρμόδιος να δώσω λύσεις ή να το εξηγήσω αυτό, μια διαπίστωση κάνω. Στην Ελλάδα και οικογένειες έχουμε και πίστη και αλληλεγγύη αποδεικνύουμε ότι έχουμε. Δεν ξέρω αν τα ΜΜΕ εκφράζουν αυτή την αλληλεγγύη τελικά, τελευταία κάτι πάνε να κάνουν. Η τηλεόραση εύχομαι να αναδεικνύει πρόσωπα που τα έχουμε ανάγκη. Η τηλεόραση έχει θέμα με τους νέους πλέον. Το διαδίκτυο φοβάμαι πολύ και την εξάρτηση από τα νέα μας παιδιά. Θα πρέπει να προσέχουν. Έχουμε παγιδευτεί. Χρειαζόμαστε παιδεία, να μορφωθούμε, να αποκτήσουμε τη δίψα για αλήθεια».
Ο κος Ιγνάτιος είπε επίσης ότι: «Είμαι εναντίον του φανατισμού, απλώς οι άνθρωποι έχουν αισθητήριο της ειλικρίνειας, όταν κάνεις κάτι με αγάπη. Σεβόμουν πολύ, σε ό,τι κι αν έκανα, τον συνομιλητή μου. Σεβόμουν και άκουγα τί μου έλεγε. Καμιά φορά ρωτάμε και έχουμε στο νου μας την απάντηση, που δεν είναι τελικά η σωστή με την ερώτηση. Προσπάθησα να δίνω τη δυνατότητα στους ανθρώπους να πουν την αλήθεια τους. Είναι η αλήθεια ένα πολύ μεγάλο γεγονός. Το ερώτημα τί είναι αλήθεια δεν έχει απαντηθεί, για μας είναι ο Χριστός. Αν θέλει να διακονήσει ο δημοσιογράφος την αλήθεια πρέπει να είναι με ελευθερία. Αλλιώς γίνεται μερική αλήθεια. Χρειάζεται προσφορά και θυσία. Στην κοινωνία μας ξεχαστήκαμε σε μια ζωή που κυριαρχούσε η διαφήμιση και ζούσαμε σε μια εποχή του εύκολου κέρδους. Να αναμετρηθούμε με τους εαυτούς μας για να ξαναβρούμε την αλήθεια. Ξεχάσαμε τί είμαστε και μετρήσαμε με το τί έχουμε. Μετράμε σήμερα με την ταχύτητα, μια εικονική πραγματικότητα που οικοδομήσαμε πάνω στην άμμο. Σε αυτό μας έλειψε η παιδεία και ο ελληνικός πολιτισμός του μέτρου. Δεν μπορέσαμε να οικειοποιηθούμε την ορθόδοξη παράδοση με μέτρο τον θεάνθρωπο Ιησού, για να μας δώσει την ανθρώπινη φύση μας, όχι όπως την παραφράζουμε υποχωρώντας στα πάθη μας. Να γίνουμε αλληλέγγυοι. Τον τελευταίο καιρό οι Έλληνες παίρνουμε σε αυτό καλές βαθμολογίες».

Για τον Μακαριστό Χριστόδουλο, του οποίου υπήρξε στενός συνεργάτης, είπε χαρακτηριστικά: «Όσοι τον γνωρίσαμε, έχουμε την αίσθηση ότι ήταν ο άνθρωπος που μπορούσε να μιλά στην καρδιά του Έλληνα. Είχε ταλέντα από τον Θεό. Αγαπούσε την πατρίδα. Ήταν και αποτελεσματικός, χαρισματικός. Το τί θα συνέβαινε (αν ζούσε σήμερα), δεν θα ήταν καλό να το πούμε. Σήμερα έχουμε έναν άλλο αρχιεπίσκοπο εξίσου αποτελεσματικό. Όχι με θόρυβο, με τον δικό του τρόπο. Πρέπει να κρατήσουμε ζωντανή τη μνήμη των οραμάτων του Χριστόδουλου. Να υπερασπιζόμαστε την Ορθοδοξία. Ο ίδιος έλεγε πράγματα, αναρωτιόταν ποια ήταν η θέση μας στην Ευρώπη. Πρέπει να ξαναβρούμε τη σοβαρότητά μας και να αναρωτηθούμε».
ΣΧΟΛΙΟ: Πραγματικά η εκκλησία τής Ελλάδος τελικά είναι ένας από τούς μεγαλύτερους οικουμενιστικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς. Τελικά δέν είναι ανύπαρκτη.
Αμέθυστος

Γιατί ονομάζεται Καθαρά Δευτέρα – Τι τρώμε – Γιατί πετάμε χαρταετό – Τι δεν τρώμε την Σαρακοστή;


Αποτέλεσμα εικόνας για καθαρα δευτερα
Με την Καθαρά Δευτέρα ξεκινάμε όλοι οι Χριστιανοί την Σαρακοστή, ενώ ταυτόχρονα έχει σημάνει το τέλος των Απόκρεω. Η Καθαρά Δευτέρα ονομάζεται έτσι γιατί οι Χριστιανοί «καθαρίζονται» σωματικά από τις τροφές, και πνευματικά, αρχίζουν πιο έντονη και πιο συχνή την λειτουργική ζωή.
Είναι μέρα νηστείας αλλά και μέρα αργίας για τους Χριστιανούς. Απαγορεύεται κάθε εργασία εκτός από το καθάρισμα των μαγειρικών σκευών από τα λίπη (γι” αυτό και ονομάστηκε «Καθαρή»). Η αυστηρή νηστεία του Πάσχα διαρκεί 40 μέρες, όσες δηλαδή ημέρες νήστεψε και ο Χριστός στην έρημο, συν την μεγάλη εβδομάδα.
Τι τρώμε την Καθαρά Δευτέρα;
Την Καθαρά Δευτέρα συνηθίζεται να τρώμε λαγάνα (άζυμο ψωμί που φτιάχνουν μόνο εκείνη τη μέρα), και άλλα νηστίσιμα φαγώσιμα κυρίως όμως λαχανικά.
Γιατί πετάμε χαρταετό;
Επίσης πετάμε και χαρταετό, σύμβολο του ότι ο άνθρωπος είναι πλασμένος για να “πετά” πνευματικά, στα ουράνια.
Τι δεν τρώμε την Σαρακοστή;
Καθημερινά δεν επιτρέπεται να τρώμε λαδερό φαγητό, πλην Σαββάτου και Κυριακής. Εξαιρούνται επίσης οι εξής μέρες:
– Η 9η Μαρτίου, εορτή Αγίων Τεσσαράκοντα μαρτύρων, που επιτρέπεται να φάμε λαδερό φαγητό.
– Η 25η Μαρτίου, που επιτρέπεται να φάμε ψάρι, αλλά όχι και τυροκομικά ή κρεατικά.

Σάββατο, Μαρτίου 12, 2016

ΚΙΝΗΜΑ ΑΓΑΠΗΣ «ΕΔΩ-ΜΕΝΗΣ» #prosfyges


arxik-webi
Ό,τι ετοίμασε η αγάπη και το φιλότιμο των Ελλήνων και τα παρασκεύασαν οι εθελοντές κάτοικοι της περιοχής μας, εχθές το πρωί στις 8.30 π.μ. παραδόθηκαν στην Ειδομένη και αμέσως άρχισε και η διανομή τους. Τα προσφυγόπουλα με τους γονείς τους μέσα στην βροχή περίμεναν σε μία ατελείωτη ουρά περί τις 5 ώρες, για να πάρουν ένα τοστ, ένα αυγό, ένα νερό και γάλα, μπισκότα και σοκολάτες που προσέφερε η αγάπη σας.
Πολλοί λένε πολλά, άλλοι πολλά διαλογίζονται και «άλλες» οι βουλές ευρωπαίων και ελληνικής κυβέρνησης.Τα ΜΜΕ πληροφορούν κατά τις επιθυμίες τους και τις πολιτικές τους συμπάθειες και επιδιώξεις. Εμείς σας μεταδίδουμε αυτό που βιώνουμε εκεί που πηγαίνουμε και σας δείχνουμε ζωντανά αυτό που βλέπουμε, ώστε να σας καταστήσουμε κοινωνούς της ζωής των προσφύγων στην Ειδομένη.
Θα το λέμε πάλι και πολλάκις, οι πρόσφυγες που συνωστίζονται στα σύνορα στην Ειδομένη δεν θέλουν να επιβαρύνουν την Ελλάδα και τους Έλληνες, γνωρίζουν πολύ καλά την  υπό πτώχευση κατάστασή μας, δεν θέλουν να αλλοιώσουν την πληθυσμιακή μας υπόσταση, ούτε το χριστιανικό μας ορθόδοξο πνεύμα, όπως άμυαλοι διαδίδουν. Αυτά άλλοι τα θέλουν και τα επιδιώκουν, όμως όχι οι πρόσφυγες της Ειδομένης. Οι πρόσφυγες της Ειδομένης μόνον ένα ζητούν: να φύγουν από την Ελλάδα το ταχύτερο δυνατόν, παρ’ ότι την αγαπούν. Δεν θα δείτε πουθενά στην Ειδομένη αιτήματα, συνθήματα των προσφύγων, του τύπου: «κρατήστε μας στην Ελλάδα», «δώστε μας φαγητό»· τα μοναδικά συνθήματα και αιτήματά τους που τα γράφουν και έξω από τις σκηνές τους, είναι: «Βοηθήστε μας, ανοίξτε τα σύνορα». Είναι, λοιπόν, απολύτως σαφείς στο ποια βοήθεια θέλουν.
border-1web
border-2web
Αυτό είναι πλέον το μεγάλο πρόβλημα του Έλληνα πρωθυπουργού και φίλου του «Αχμέτ», που τον έκανε και επίτιμο διδάκτορα στην Τουρκία!! Όπως έγινε με το μνημόνιο, με το δημοψήφισμα, τον ΕΝΦΙΑ κ.λ.π., το ίδιο πάει να γίνει και στο προσφυγικό πρόβλημα. Μετά την προχθεσινή συνεδρίαση των αρχηγών κρατών της Ε.Ε., κυκλοφορούν ασάφειες, διαρροές, συγχαρητήρια του Τουσκ προς τις χώρες που έκλεισαν τα σύνορα κι ούτε από την ελληνική κυβέρνηση μπορείς να μάθεις την αλήθεια για το συγκεκριμένο θέμα. Είμαστε καταδικασμένοι όπως φαίνεται, να μας πληροφορούν μόνο για το πότε και για το αν θα μας δώσουν τη «δόση μας» για να μην πεθάνουμε. Ό,τι άλλο γίνεται μέσα στη «Βαβυλώνα», μόνο από διαρροές μπορούμε κάτι να μάθουμε. Ένα είναι σίγουρο: ότι από την ημέρα που συνεδρίασε η Ε.Ε., τα Σκόπια έκλεισαν πλέον εντελώς τα σύνορά τους και δεν δέχονται ούτε τους λίγους που δεχόντουσαν το προηγούμενο διάστημα, και ταυτόχρονα εχθές μόνο από τα ελληνικά νησιά τα οποία τα περιπολεί δήθεν το ΝΑΤΟ, εισήλθαν στην Ελλάδα 4.000 πρόσφυγες!!! και η εισροή συνεχίζεται αμείωτα.
Αγαπητοί μας αδελφοί, υπάρχει οργανωμένο σχέδιο του φίλου του «Αχμέτ» και των δανειστών κατά των Ελλήνων και των προσφύγων. Οι Ευρωπαίοι δεν θέλουν τους πρόσφυγες, όχι μόνο στα κράτη τους, αλλά ούτε κοντά στα σύνορα στην Ειδομένη, διότι εκεί συνωστίζονται τα παγκόσμια ΜΜΕ και προβάλλουν το τι γίνεται λόγω των κλειστών συνόρων κι έτσι χαλάει το «image» των Ευρωπαίων, οι οποίοι ναι μεν ενδιαφέρονται για τα δικαιώματα της χελώνας καρέτα καρέτα, αλλά δείχνουν να μην τους ενδιαφέρουν οι δύστυχοι πρόσφυγες που πεθαίνουν στην Ειδομένη και πνίγονται στο Αιγαίο. Οι δανειστές μας για να ησυχάσουν, θέλουν να βλέπουν τους πρόσφυγες να εγκαθίστανται στα ελληνικά σπίτια (τα οποία κατάσχουν οι τράπεζες από τους Έλληνες που πτώχευσαν) και στα κέντρα κράτησηςπροσφύγων, μέσα σε όλη την Ελλάδα. Γι’ αυτό η κυβέρνηση κάνει τα πάντα γι’αυτόν τον σκοπό, ο φίλος του «Αχμέτ» λέει όπως πάντα στους δανειστές: «γενηθήτω το θέλημά σας» για τα κέντρα κράτησης, και δυστυχώς δεν κάνει απολύτως τίποτα για τους χιλιάδες πρόσφυγες της Ειδομένης, που έχουν έναν μόνο σκοπό και θέλημα, να φύγουν από την Ελλάδα, γι’ αυτό και περιμένουν νηστικοί μέσα στην βροχή, το κρύο, με πυρετό, στα συρματοπλέγματα των συνόρων. Γι’ αυτό το λόγο έχουν στήσει τις σκηνές τους στο μισό μέτρο από τις σιδηροδρομικές γραμμές, για να το βλέπουν οι «πολιτισμένοι» Ευρωπαίοι καθώς ταξιδεύουν στην Ευρώπη των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», που επιβάλλει τα σύμφωνα συμβίωσης και αρνείται την επιβίωση χιλιάδων παιδιών.
c9-web
Πρέπει, λοιπόν, όλοι να κατανοήσουμε ότι αυτή τη στιγμή οι φιλότιμοι Έλληνες ενισχύουν τους πρόσφυγες της Ειδομένης με ό,τι μπορούν, για να τους βοηθήσουν να αναχωρήσουν για τον τελικό προορισμό τους, την ίδια στιγμή όμως η κυβέρνηση αντιθέτως με οργανωμένο σχέδιο όπως έπραξε σε όλα τα θέματα που «διαπραγματεύτηκε», αφήνει να γίνει το αδιαχώρητο στην Ειδομένη, δεν βοηθά στον επισιτισμό, ούτε έστω στην στέγαση των προσφύγων με μεγάλες σκηνές. Το νοσοκομείο του Κιλκίς αδυνατεί πλέον να ανταπεξέλθει. Εχθές μόνο οδηγήθηκαν εκεί 70 παιδιά με πυρετό, εκ των οποίων τα 40 νοσηλεύθηκαν· οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό έχουν καταρρεύσει και το κράτος δεν δίνει καμμία σημασία, δεν το ενίσχυσε έστω με νοσηλευτικό ή ιατρικό προσωπικό. Έτσι οι άρρωστοι και με πυρετό πρόσφυγες κατευθύνονται πλέον προς τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης.
Για τα τρόφιμα που οι φιλότιμοι Έλληνες πηγαίνουν στην Ειδομένη, σχηματίζονται ουρές, στις οποίες πρέπει να σταθεί ένα προσφυγόπουλο, ένας ανάπηρος, ένας ηλικιωμένος 5-6 ώρες, για να παραλάβει ένα τοστ, ένα αυγό, ένα μπουκάλι νερό. Η ελληνική κυβέρνηση επιδιώκει –για το χατήρι των δανειστών- και για τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει, να απελπιστούν και να απογοητευτούν οι πρόσφυγες που θέλουν να φύγουν από την Ειδομένη για την Ευρώπη, επιδιώκει με την εξάντληση των ψυχικών τους αποθεμάτων και των λιγοστών χρημάτων, να παραιτηθούν από την ιδέα του περάσματος των συνόρων, περιμένει να αρχίσουν μεταξύ των προσφύγων οι διαπληκτισμοί, ώστε να γίνει επιτακτική η ανάγκη παρέμβασης των δυνάμεων καταστολής, οι οποίες βρίσκονται στην Ειδομένη ως μόνη παρουσία της κυβέρνησης. Τα ΜΜΕ που έχουν «διατεταγμένη υπηρεσία», ήδη βάζουν τίτλους: «μάχες για ένα κομμάτι ψωμί», παρουσιάζοντας μεμονωμένα σκηνικά, που τα στήνουν για τις ανάγκες των βραδινών δελτίων ειδήσεων των 20.00 και των 21.00.
Εμείς εχθές παραδώσαμε στην Ειδομένη χιλιάδες σάντουϊτς, χιλιάδες νερά, χιλιάδες αυγά βραστά, γάλατα, μπισκότα, σοκολάτες. Σας δείχνουμε το κάτωθι βίντεο, όπου αποδεικνύεται ότι οι πρόσφυγες της Ειδομένης βοήθησαν με φιλότιμο μέσα στην βροχή να ξεφορτώσουμε τα αγαθά και εν συνεχεία με υπομονή, τάξη, χαρούμενοι, μπήκαν  και στην ατελείωτη σειρά, για να περιμένουν 5 ώρες, ώστε να λάβουν το προϊόν του φιλότιμου και της αγάπης του Έλληνα. Ούτε μάχες έγιναν για ένα ψωμί, ούτε τίποτα. Οι πρόσφυγες μας αγκάλιαζαν, μας φιλούσαν (πλάνα που δεν επιθυμούμε να προβάλουμε) και ευχαριστούσαν. Δείτε από εμάς την εικόνα της δύστυχης, πονεμένης, αλλά αξιοπρεπούς Ειδομένης, που μας φέρνει στον νου τους στίχους: «Αχ να ’ξερες τι δύναμη μου δίνει η δύναμή σου… αυτή η επιμονή σου…».

Αγαπητοί μας αδελφοί, πρέπει να στηρίξουμε παντοιοτρόπως τους πρόσφυγες της Ειδομένης, πρέπει να υπάρχει πίεση στα σύνορα ώστε να έχει παγκόσμιο αντίκτυπο η εικόνα των κλειστών συνόρων της «πολιτισμένης» Ευρώπης των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων». Η Ειδομένη πρέπει να αποσυμφορηθεί μόνο με το άνοιγμα των συνόρων. Δεν πρέπει να λυγίσουν οι πρόσφυγες και να σκέφτονται την αναγκαστική παραμονή τους σε μια πτωχευμένη Ελλάδα. Ο κ. Καμμένος και ο ελληνικός στρατός δεν είναι τυχαίο που αγωνίζονται για την κατασκευή hot spots στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο ελληνικός στρατός δεν είναι τυχαίο που δεν έχει παρουσία μόνο στα σύνορα της Ελλάδος στην Ειδομένη, παρ’ ότι εκεί είναι και η φυσική τους παρουσία και γίνεται ο μεγάλος συνωστισμός των προσφύγων, παρ’ ότι εκεί δίνεται η κύρια μάχη για να ξεσηκωθεί η παγκόσμια κοινότητα, παρ’ότι η «μάχη» της Ειδομένης είναι στρατηγικής σημασίας, και αυτό γιατί για τους κυβερνώντες δεν υπάρχουν μάχες, υπάρχουν μόνο δεσμεύσεις. Ήδη θα ακούτε βουλευτές να υβρίζουν τους Έλληνες πολύτεκνους, και άλλοι υπουργοί θέλοντας να ετοιμάσουν την κοινή γνώμη για όσα ήδη έχουν υπογράψει και μας τα κρύβουν, κάνουν λόγο για λύση του δημογραφικού προβλήματος. Λέτε να προβλέπει ο φίλος του «ΑΧΜΕΤ» το πολιτικό κόστος και προσβλέπει και σε νέους ψηφοφόρους, τους πρόσφυγες που θα κρατήσει στην Ελλάδα; Θα δούμε.
Οι πρόσφυγες και τα προσφυγόπουλα της Ειδομένης, χρειάζονται την στήριξή μας, την αγάπη μας, την αμέριστη συμπαράστασή μας· είναι και αυτοί θύματα του ίδιου εχθρού που κατέστρεψε κι εμάς. Εάν κάποιοι «Έλληνες» αγανακτούν, φοβούνται, υβρίζουν, ας στραφούν προς τον φίλο του «Αχμέτ» και τους τοκογλύφους δανειστές εταίρους μας, που οργανώνουν την παραμονή εκατοντάδων χιλιάδων προσφύγων στην Ελλάδα (την ίδια στιγμή που χιλιάδες Έλληνες φεύγουν μετανάστες σε όλα τα μέρη του πλανήτη), και όχι στους καλωσυνάτους πρόσφυγες της Ειδομένης, που κάνουν το παν -και υφίστανται το παν- για να φύγουν από την Ελλάδα ώστε να μην μας επιβαρύνουν. Επιτέλους, μην είσθε άδικοι και τα βάζετε με τα θύματα που αδύναμα ξεψυχούν στον δρόμο.
Όλη η Ελλάδα πρέπει να στραφεί στην στήριξη των προσφύγων της Ειδομένης. Το ΚΙΝΗΜΑ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΔΩ-ΜΕΝΗΣ πρέπει να παλεύει μέχρι να πέσουν τα σύνορα ή να σταματήσουν οι ευρωπαίοι να τροφοδοτούν με όπλα το χαλιφάτο της ISIS. Είναι καίριο θέμα, θυμηθείτε μας, δεν πρέπει να παρέμβουν στην Ειδομένη οι δυνάμεις καταστολής.
Δείτε λίγες εικόνες από την χθεσινή Ειδομένη, που επιμένει και υπομένει, τις οποίες τράβηξε ο κ. Χρήστος Αγγελόγλου  (αδελφός του π. Χριστοδούλου), που συνόδευε την χθεσινή αποστολή μαζί με τον επιχειρηματία κ. Αθανάσιο Πουρσαλίδη, ο οποίος στηρίζει παντοιοτρόπως την προσπάθεια στήριξης των προσφύγων της Ειδομένης, και διαθέτει κι ένα μεγάλο φορτηγό κάθε φορά για τη μεταφορά των αγαθών, το οποίο μάλιστα οδηγεί ο ίδιος και βοηθά και στην εκφόρτωση και τον ευχαριστούμε θερμά για την αγάπη του.

————————————–

Ανακοίνωση-έκκληση για τις επόμενες αποστολές

Παρακαλούμε όποιος διαθέτει φορτηγό με ανατροπή και θέλει να προσφέρει βοήθεια, να μας ενημερώσει, διότι λόγω των αντίξοων συνθηκών που επικρατούν αυτές τις ημέρες, θέλουμε να μεταφέρουμε την Κυριακή 13 Μαρτίου 2016 κομμένα ξύλα στην Ειδομένη. Για την αποστολή της Κυριακής ετοιμάζουμε και συλλέγουμε ρούχα και ξύλα και παρακαλούμε πολύ, χρειαζόμαστε ένα φορτηγό για τη μεταφορά των ξύλων.
Η παρασκευή των χιλιάδων τοστ, βράσιμο αυγών κ.λ.π. θα γίνει την Τρίτη 15 Μαρτίου στις 5.00 το απόγευμα (θα σας ενημερώσουμε σχετικά με επόμενη ανάρτησή μας).
l6-web

Παρασκευή, Μαρτίου 11, 2016

ΑΜΗΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για παίσιος


Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης.

Είναι κρίμα , γιατί σήμερα κατόρθωσε ο διάβολος κι αιχμαλώτισε τις Ηγεσίες. Κλαίω την Ελλάδα. 

Δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο σήμερα.

 Η Ελλάδα για να σωθεί, πρέπει όλοι οι Ηγέτες της όπου και αν βρίσκονται, να πάνε εξορία. 

Να φύγουν, γιατί παρόντες μολύνουν.

 Σήμερα πουλήθηκαν όλα.

 Έχει κατορθώσει ο Διεθνής Σιωνισμός, με τα προγράμματα που κάνει εδώ και 180 χρόνια, να εφαρμόσει σήμερα τα σχέδιά του. 

Σήμερα όμως που όλοι γονατίσαμε και δεν υπάρχει ελπίς, θα επέμβει ο Θεός των Πατέρων μας για τα αίματα των Μαρτύρων μας και τα λείψανα των Αγίων μας.

 Το αίμα το Ελληνικό, που χύθηκε για την Ορθοδοξία, εάν ενωθεί σήμερα θα γίνει πλωτό ποτάμι, να πνίξει τους κανίβαλους που λέγονται ''μεγάλοι''. 

πηγή

το είδαμε Εδώ

ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016 ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ (Ματθ. κε΄ 14-30) (Β΄ Κορ. στ΄ 1-10) «Μη θησαυρίζετε υμίν θησαυρούς επί της γης, όπου σής και βρώσις αφανίζει».

                 ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ
(Ματθ. κε΄ 14-30) (Β΄ Κορ. στ΄ 1-10)
                                      «Μη θησαυρίζετε υμίν θησαυρούς επί της γης, όπου σής και βρώσις αφανίζει».


Η Μεγάλη Τεσσαρακοστή που είναι η κατανυκτικότερη περίοδος του εκκλησιαστικού έτους, συνιστά μοναδική ευκαιρία την οποία καλείται ο κάθε πιστός να αδράξει σε μια πρόκληση πνευματικών αναβάσεων. Στο αποστολικό ανάγνωσμα της ημέρας ο Παύλος κάνει λόγο για «καιρό ευπρόσδεκτο, καιρό μετανοίας», στον οποίο μας προτρέπει: «αποθώμεθα τα έργα του σκότους και ενδυσώμεθα τα όπλα του φωτός…». Ευπρόσδεκτος καιρός σημαίνει τον καιρό της χάριτος. Είναι ο χρόνος κατά τον οποίο ο άνθρωπος μπορεί ν’ αποκτήσει αντοχές για να διεξάγει τον αγώνα τον καλό. Αν ολόκληρο το χρόνο οι πιστοί  προσβλέπουν στον αγώνα της πίστεως, πολύ περισσότερο οφείλουν να εντείνουν την προσπάθεια τους αυτή την ευλογημένη περίοδο. Αν πάντοτε έχουν χρέος να εργάζονται τη σωτηρία τους, ακόμη περισσότερο και με πολύ μεγαλύτερο ζήλο επιβάλλεται να το πράττουν τώρα κατά την περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, στην οποία εισερχόμαστε. Αυτό ακριβώς μάς συμβουλεύει και η μητέρα μας Εκκλησία, όταν μας λέει: «Το στάδιον των αρετών ηνέωκται, οι βουλόμενοι αθλήσαι εισέλθετε, αναζωσάμενοι τον καλόν της νηστείας αγώνα. Οι γαρ νομίμως αθλούντες, δικαίως στεφανούνται…».
Η πραγματική νηστεία
Η Εκκλησία μάς προσκαλεί να εισέλθουμε στην περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής και με την ευαγγελική περικοπή που ξεδιπλώνει ενώπιον μας την Κυριακή της Τυρινής. Μάς προσκαλεί με αυτή να εγκολπωθούμε το πνεύμα της αληθινής νηστείας και να επιδιώξουμε όλες εκείνες τις αρετές που συνιστούν πραγματικό θησαυρό για την ύπαρξή μας. Μάς θυμίζει την ανταρσία του Αδάμ που επενήργησε διαβρωτικά σ’ ολόκληρο το ανθρώπινο γένος. Η παράβαση της εντολής του Θεού που στο βάθος της ήταν εντολή νηστείας, δείχνει πόσο ο άνθρωπος περιφρόνησε  την αγάπη του Δημιουργού του μέσα από την επιθυμία του γι’ αυτοθεοποίηση. Είναι αυτή ακριβώς η επιθυμία που τον απομάκρυνε από την πηγή της ζωής και τον παρέδωσε στην τραγικότητα του θανάτου. Η Εκκλησία με τη συγκεκριμένη περικοπή δίνει το υπόβαθρο της αληθινής νηστείας, η οποία αποτελεί την αντίστροφη κίνηση από εκείνη που ακολούθησε ο Αδάμ. Προϋποθέτει όμως ν’ αποβάλουμε όλα εκείνα τα πάθη που ριζοβολούν στην ψυχή μας και δεν μάς επιτρέπουν να βιώνουμε την ελευθερία στην αυθεντική της μορφή και να δεχόμαστε την αγάπη του Θεού και να την αντιπροσφέρουμε στους συνανθρώπους μας.
Η αληθινή νηστεία, λοιπόν, είναι μια πνευματική άσκηση που καταξιώνει τον άνθρωπο και τον αναδεικνύει εικόνα του Θεού, με όλη την ομορφιά και την αρχοντιά της. Έχει τόσο βάθος η νηστεία ώστε στην αυθεντική της μορφή φέρνει τον άνθρωπο σε μια αδιάκοπη κοινωνία με τον Θεό αλλά και με τους συνανθρώπους του. Ο νηστεύων πραγματικά ατενίζει ακριβώς την κοινωνία εκείνη που δεν μπορεί να στηθεί με ανθρώπινα σχήματα και ιδεολογίες. Γιατί έχει ουράνιες και αιώνιες αντοχές, αφού με τη δύναμη της αγάπης καταργεί ακόμα και τον θάνατο και απαλλάσσει τον άνθρωπο από την τραγικότητά του. Νηστεία, σύμφωνα με την Πατερική σκέψη, είναι η εκούσια στέρηση που οδηγεί τον άνθρωπο στο χώρο της αληθινής ελευθερίας. Εκεί όπου παραδίδεται ολοκληρωτικά στην αγάπη του Θεού. Με τη δυναμική της απελευθερώνεται ο άνθρωπος από όλα εκείνα που τον κρατούν δέσμιο στη γη και τον αφήνουν προσκολλημένο σε επίγειους θησαυρούς «όπου σής και βρώσις τους αφανίζει».
Αγαπητοί αδελφοί, «έφθασε καιρός, η των πνευματικών αγώνων αρχή…». Η Μεγάλη Τεσσαρακοστή είναι ο ευπρόσδεκτος καιρός που μάς χαρίζει η αγάπη του Θεού για να μας προσκαλέσει στο στάδιο των πνευματικών αγώνων, με τους οποίους καταξιωνόμαστε σε ουράνιες κατακτήσεις. Ας αδράξουμε, λοιπόν, την ευκαιρία «τον αγώνα τον καλόν αγωνίσασθαι, τον δρόμο της νηστείας εκτελέσαι, την πίστιν αδιαίρετον τηρήσαι και ακατακρίτως φθάσαι προσκυνήσαι και την αγίαν Ανάστασιν».
Χριστάκης Ευσταθίου, Θεολόγος

Η ομολογία της αμαρτίας αποτελεί την απαλλαγή από αυτήν


Η ομολογία της αμαρτίας αποτελεί την απαλλαγή από αυτήν
«Αυτή προ πάντων είναι η οδός της απωλείας, όταν η ίδια η αμαρτάνουσα ψυχή διώξει το φόβο και επινοεί ορισμένες δικαιολογίες που προέρχονται από αδιαφορία, ή όταν διαπράττοντας κάποιος μοιχεία θέλοντας άλλος να τον απαλλάξει από την συντριβή της καρδίας του, του λέγει· μα μήπως συ είσαι αίτιος;
Η επιθυμία είναι αιτία. Είναι κακό βέβαια το αν αμαρτάνει κάποιος, φοβερότερο όμως είναι αυτό, το να αρνείται αυτός να μετανοήσει μετά την διάπραξη της αμαρτίας. Αυτό προ πάντων είναι το όπλο του διαβόλου.
Αυτό συνέβηκε και στην περίπτωση των πρωτοπλάστων. Διότι ενώ έπρεπε ο Αδάμ να ομολογήσει τα πλημμελήματά του, εκείνος όμως μεταφέρει την αιτία στην Εύα και η Εύα πάλι στο διάβολο. Ενώ έπρεπε να πουν «αμαρτήσαμε, παρανομήσαμε», εκείνοι όμως όχι μόνο δεν ομολογούν, αλλά και μηχανεύονται δικαιολογία.
Διότι ο διάβολος γνωρίζοντας ότι η ομολογία της αμαρτίας αποτελεί απαλλαγή από την αμαρτία, πείθει την ψυχή να γίνει αδιάντροπη. Αλλά εσύ, αγαπητέ, όταν αμαρτήσεις, πες ότι αμάρτησα, δεν υπάρχει τίποτε άλλο που να δικαιώνει περισσότερο από αυτήν την απολογία.
Έτσι κάμνεις το Θεό ευσπλαχνικό, έτσι κάμνεις και τον εαυτό σου πιο απρόθυμο στο να υποπέσει στα ίδια αμαρτήματα. Όταν όμως φροντίζεις να βρεις δικαιολογίες ανύπαρκτες και να απαλλάξεις την ψυχή σου από το φόβο, θα την κάνεις προθυμότερη προς το να υποπέσει πάλι στα ίδια αμαρτήματα και θα παροργίσεις περισσότερο το θεό. Διότι από κανέναν αμαρτωλό δεν λείπει η αδιάντροπη δικαιολογία.
Καθόσον ο ανθρωποκτόνος έχει να κατηγορήσει το θύμα, ο κλέφτης τη φτώχεια, ο μοιχός την επιθυμία, και άλλος την εξουσία, αλλά όλα αυτά είναι δικαιολογίες παράλογες, που δεν έχουν καμία λογική δικαιολογία.
Διότι δεν κάμνουν εκείνα τις αμαρτίες, αλλά οι γνώμες εκείνων που αμαρτάνουν. Πρόσεχε τον Δαβίδ που δεν δικαιολογείται όταν αμάρτησε αλλά λέγει «Αμάρτησα απέναντι στον Κύριο».
Αν και βέβαια μπορούσε να πει «Γιατί γυμνώνονταν η γυναίκα; Γιατί λουζόταν μπροστά στα μάτια μου;». Αλλά γνώριζε ότι όλα αυτά ήταν παράλογη δικαιολογία, και για αυτό προχώρησε στην ολοκάθαρη απολογία με το να πει «αμάρτησα»….».
(Πνευματικά Μαργαριτάρια, σελ 56-57, Ιωάννης ο Χρυσόστομος).

Πέμπτη, Μαρτίου 10, 2016

Απογειωθείτε, ξεκολήστε από τη λάσπη!


«Ἄνω σχῶμεν τὰς καρδίας», μιὰ προτροπὴ ποὺ ταιριάζει μὲ τὴν Ἀνάληψι
Σὰ᾿ νὰ μᾶς λέῃ ἡ Ἐκκλησία· Ἄνθρωποι, ἀπογειωθῆτε! Μὴ μένετε κολλημένοι στὰ γήινα ὅπως τὰ στρείδια στὸ βράχο. Ἡ γῆ αὐτὴ δὲν εἶνε πατρίδα σας. Πατρίδα σας εἶνε ὁ οὐρανός, ἐκεῖ ποὺ εἶνε ὁΧριστός, οἱ ἄγγελοι, οἱ ψυχὲς καὶ τὰ πνεύματα τῶν προγόνων σας.  
Ἐμεῖς ὅμως ἔχουμε τὴ σκέψι μας, τὰ αἰσθήματά μας καὶ τὴ βούλησί μας στραμμένα διαρκῶς στὰ χαμηλά.
Ξέρετε πῶς μοιάζουμε; Σὰν τὰ τετράποδα, ποὺ ἔχουν τὸ κεφάλι κάτω. Ἀλλ᾿ ὁ ἄνθρωπος εἶνε τὸ μόνο πλάσμα ποὺ στέκει ὀρθό. 
Γιατί μᾶς ἔκανε ὄρθιους ὁ Θεός; Γιὰ νὰ βλέπουμε τὸν οὐρανό. Κατὰ μία ἐτυμολογία αὐτὸ σημαίνει καὶ ἡ λέξι ἄνθρωπος. 
Ἐν τούτοις ἐμεῖς δὲν τιμοῦμε τὸν ἑαυτό μας. Τὸν ὑποβιβάζουμε στὴν τάξι τῶν ζῴων. Μοιάζουμε μὲ τοὺς χοίρους, ποὺ ἔχουν τὸ ῥύγχος καὶ τὰ μάτια συνεχῶς κάτω, στὴ λάσπη, καὶ ποτέ δὲν ὑψώνουν τὸ βλέμμα ἐπάνω παρὰ μόνο μιὰ φορά. Πότε; Ὅταν τοὺς πᾶνε στὸ σφαγεῖο καὶ τοὺς ἀναποδογυρίζουν γιὰ νὰ μπῇ τὸ μαχαίρι στὸ λαιμό· τότε γιὰ πρώτη φορὰ τὰ μάτια τους ἀντικρύζουν οὐρανό. 
Ἔτσι κ᾿ ἐμεῖς. Λησμονοῦμε ποιά εἶνε ἡ πατρίδα μας κι ὅτι ἐδῶ στὴ γῆ εἴμεθα πρόσκαιροι καὶ παρεπίδημοι· καὶ μόνο ὅταν πλέον ἔρθῃ ἡ μάχαιρα τοῦ ἀρχαγγέλου, τὴν τελευταία στιγμή, βλέπουμε ἔκπληκτοι ποιός ἦταν ὁ προορισμός μας. Μὰ τότε εἶνε ἀργά. Ἄνθρωπος εἶνε αὐτὸς ποὺ βλέπει πρὸς τὰ ἄνω, αὐτὸς ποὺ σκέπτεται τὸ Θεό, αὐτὸς ποὺ ἀγαπᾷ τὸν πλησίον, αὐτὸς ποὺ ἔχει εὐγενῆ αἰσθήματα· πίστιἐλπίδα, εὐσυνειδησία, στοργή, δικαιοσύνη, πατριωτισμό, αὐτοθυσία… 
Ὤ τί ὡραῖο πρᾶγμα εἶνε ὁ ἄνθρωπος, ὅταν εἶνε πράγματι ἄνθρωπος! ἔλεγαν οἱ ἀρχαῖοι πρόγονοί μας. Τώρα ὅμως κατήντησε σὰν τὰ κτήνη καὶ χειρότερα, ἀφοῦ τὰ πάθη του τὸν ἀποκτηνώνουν, ὅπως λέει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος. 

Καὶ ὄχι μόνο κτῆνος κατήντησε ὁ ἄνθρωπος, ἀλλὰ καὶ θηρίο, τὸ ἀγριώτερο θηρίο. Μὴ φοβηθῆτε τὰ λιοντάρια καὶ τὶς τίγρεις. Ἕνα θηρίο πόσους μπορεῖ νὰ φάῃ; 100; 200; παραπάνω ὄχι. Ἐνῷ ὁ ἄνθρωπος, μὲ τὸ μυαλὸ ποὺ τοῦ ᾿δωσε ὁ Θεός, ἀντὶ νὰ γίνῃ ἄγγελος, γίνεται ἐπιστημονικὸ θηρίο. Ἀνεβαίνει στὰ «μαυροπούλια», ὅπως λέει τὰ πολεμικὰ ἀεροπλάνα ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, καὶ ῥίχνει βόμβες τρομερές, ποὺ ἀφανίζουν πολιτεῖες ὁλόκληρες. Αὐτὸ ἔγινε στὴν Ἰαπωνία.

Ο π. Αυγ. ευλογει ιστ

Εἶνε λοιπὸν ἢ δὲν εἶνε ὁ ἄνθρωπος τὸ ἀγριώτερο θηρίο; Τὸν πρῶτο ἀεροπόρο ποὺ πῆγε καὶ ἔρριξε ἀτομικὴ βόμβα στὴν Ἰαπωνία 

καὶ ἔσβησε μιὰ ὁλόκληρο πόλι, μετὰ τὸν κάνανε ἥρωα στὴν Ἀμερική. Ἀλλ᾿ αὐτὸς εἶχε μέσα του κάρβουνο τὴ φωνὴ τῆς συνειδήσεως ποὺ τὸν ἔκαιγε καὶ τοῦ φώναζε· Ἂς ἔχῃς τὰ παράσημα ὅλου τοῦ κόσμου·εἶσαι κακοῦργος… Ἔχασε τὸν ὕπνο του. Προσπαθοῦσαν νὰ τὸν ἡσυχάσουν·τέλος αὐτοκτόνησε, δὲ᾿ μποροῦσε νὰ ὑποφέρῃ. Ἐνῷ λοιπὸν ἡ ἀνθρωπότης βρίσκεται σὲ τέτοια κατάπτωσι, ἔρχεται ἡ Ἀνάληψις τοῦ Χριστοῦ καὶ λέει· Ἄνθρωποι, κοιτάξτε ψηλά, στὰ ἄστρα. Ὑψῶστε τὸ νοῦ στὰ οὐράνια· «ἄνω σχῶμεν τὰς καρδίας». Ἀπογειωθῆτε· ξεκολλῆστε ἀπὸ τὴ λάσπη καὶ τὰ πάθη, ἐλευθερωθῆτε ἀπὸ τὸ μῖσος καὶ τὴν ἔχθρα, ἀπαλλαγῆτε ἀπὸ τὴν ἰδιοτέλεια καὶ τὴν πλεονεξία, ἀποδεσμευθῆτε ἀπὸ τὸ θυμὸ καὶ τὴν ὀργή, τὸ φανατισμὸ καὶ τὴν προσωπολατρία, τὸν κομματισμὸ καὶ τὴ φατρία, τὸν ἐγωϊσμὸ καὶ τὴν ὑπερηφάνεια. Μὴ μοιράζεστε. Ὁ Χριστὸς δὲν διαιρεῖ, ὁ Χριστὸς ἑνώνει. Ἑνωμένοι ὅλοι, σὰν παιδιὰ τοῦ Θεοῦ, ὡς μέλη τοῦ ἑνὸς σώματος τοῦ Χριστοῦ, τῆς μιᾶς ἁγίας του Ἐκκλησίας. Πατρίδα μας δὲν εἶνε ἡ γῆ ἐδῶ κάτω, τὰ οἰκόπεδα καὶ τὰ κτήματα. Πατρίδα μας εἶνε ὁ οὐρανός· καὶ ἀρχηγός μας εἶνε ὁ Χριστός· ὅν, παῖδες Ἑλλήνων, ὑμνεῖτε καὶ ὑπερυψοῦτε εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας. Ἀμήν.

Ἀπὸ τὸ βιβλίο: ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ; σελ. 24-25 ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
πηγή
το είδαμε εδώ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...