Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Ιουνίου 30, 2013

Ο καύσωνας του καλοκαιριού και η “ραστώνη” των Ορθοδόξων τους καλοκαιρινούς μήνες.

Μπήκε για τα καλά το καλοκαίρι στην Ευρώπη και στην Ελλάδα- Κύπρο ειδικότερα. Η θερμοκρασία ανεβαίνει επικίνδυνα ( και λόγω των γενικότερων αλλαγών του κλίματος, λόγω περιβαλλοντικής μόλυνσης)… Κάθε καλοκαίρι και ειδικότερα από τον Ιούνιο και μέχρι, σχεδόν, τα μέσα Σεπτεμβρίου παρατηρείται μια γενικότερη χαλάρωση στη δράση των ορθόδοξων  ενοριών και των Μητροπόλεων ( πλην εξαιρέσεων, όπως πχ με τη λειτουργία χριστιανικών κατασκηνώσεων σε Ελλάδα και Κύπρο ). Ο κόσμος, πέρα από τις εορτές του καλοκαιριού, της Παναγίας, της Μεταμόρφωσης της Σωτήρος, του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου και των Αγίων,  δείχνει μειωμένο ενδιαφέρον για τα εκκλησιαστικά θέματα γενικότερα και ακόμα πιο μειωμένο ενδιαφέρον για τα θέματα Ορθόδοξης κατήχησης και Ιεραποστολής ( και αυτό φαίνεται και από τη μείωση των δωρεών προς τις Ορθόδοξες ιεραποστολές  ) την περίοδο αυτή, σαν να επικρατεί πνευματικός καύσωνας μεταξύ των πιστών. Αλλά οι ανάγκες των ορθόδοξων ιεραποστολών υπάρχουν και το καλοκαίρι και μάλιστα αυξημένες γιατί στο νότιο ημισφαίριο επικρατούν άλλες καιρικές συνθήκες και είναι σε εξέλιξη όλα τα ιεραποστολικά, φιλανθρωπικά και εκπαιδευτικά προγράμματα ! Κάθε καλοκαίρι δίνουμε προτεραιότητα στις διακοπές μας, στα μπάνια μας, στις εκδρομές μας, εντός και εκτός Ελλάδας, αλλά ΞΕΧΝΑΜΕ οι περισσότεροι ( τουλάχιστον ) ότι υπάρχουν τεράστιες ανάγκες στις Ορθόδοξες Ιεραποστολές, ειδικά εδώ και 2 χρόνια που υπάρχει μεγάλη οικονομική κρίση στην Ελλάδα και στη Κύπρο.


Πότε θα δώσουμε το “ύδωρ το ζων” στα Έθνη ;

Την ίδια ώρα, όμως, που ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί αδιαφορούμε και καθεύδουμε ( σε γενικές γραμμές, υπάρχουν πάντα και οι λαμπρές εξαιρέσεις ), την ίδια ώρα οι  διάφορες αιρέσεις εργάζονται και εντείνουν τις προσπάθειές τους να αλιεύσουν νέα μέλη μεταξύ των ανενημέρωτων Ορθόδοξων Χριστιανών, αλλά και σε όλο το κόσμο, διοργανώνοντας συνελεύσεις, συγκεντρώσεις, διανέμοντας αιρετικό υλικό σε δρόμους και πλατείες και στα σπίτια, κινητοποιώντας το σύνολο των μελών τους ! Το ίδιο συνεχίζουν να εργάζονται οι αλλόθρησκοι, οι άθεοι, οι αγνωστικιστές και όλες οι παραθρησκείες ! Τι φοβερό ! Τον 21ο αιώνα οι πλάνες να διαδίδονται, οι άνθρωποι που έχουν παρασυρθεί σε αυτές να “εργάζονται” για τη διάδοσή τους και η πλειοψηφία των μελών της Ορθόδοξης Εκκλησίας να βρίσκεται σε “διακοπές” 4μηνες ! Ούτε ομιλίες, ούτε κηρύγματα, ούτε ορθόδοξη κατήχηση, ούτε αντιαιρετική ενημέρωση, ούτε βοήθεια προς τις ορθόδοξες ιεραποστολές που στενάζουν οικονομικά, εκτός από τις πανηγυρικές Θείες Λειτουργίες και Εσπερινούς και τις χριστιανικές κατασκηνώσεις και τις επισκέψεις σε μοναστήρια και στο Άγιον Όρος ! Δεν κάνουμε γενικεύσεις και παρακαλούμε να μην παρεξηγηθούμε, αλλά νομίζουμε ότι αυτή είναι η πραγματική εικόνα, η γενική εικόνα σε Ελλάδα, Κύπρο ! Από τη μια η Ορθόδοξη Εκκλησία, σχεδόν, “εν υπνώσει” και από την άλλη οι αιρέσεις και οι παραθρησκείες σε πλήρη δράση για να προσηλυτίσουν, με θεμιτά ή αθέμιτα μέσα, ανενημέρωτους και ακατήχητους και ανυποψίαστους Ορθόδοξους Χριστιανούς ! Αν λέμε πράγματα υπερβολικά ή ψεύτικα, θα θέλαμε τη δική σας αντίθετη άποψη.


Βοηθήστε να φυτρώσουν τα άνθη της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην πνευματική έρημο του πλανήτη μας.

Σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία μας τιμά τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο και αύριο και τους 12 Αποστόλους. Τι έκαναν αυτοί ; Τι ήταν αυτοί ; Ήταν οι διάδοχοι του Χριστού, οι Επίσκοποι της Εκκλησίας, αυτοί που διέδωσαν την χριστιανική πίστη στα πέρατα της Οικουμένης. Και το ερώτημα είναι απλό : πως εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί τους τιμούμε ; Αρκεί, μόνο, να τους τιμούμε εορταστικά και πανηγυρικά ;  Ή μήπως πρέπει να βάλουμε σε ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ το έργο τους, που ήταν Αποστολικό, ιεραποστολικό, δηλαδή να διαδώσουν τη Χριστιανική πίστη “πάντα τα Έθνη” ;Να κάνουμε την αυτονόητη ερώτηση ( αυτοκριτική μας ) ; Σε ποια κατάσταση ευρίσκεται σήμερα  η Ορθόδοξη Ιεραποστολή ;


«… το ύδωρ ο δώσω αυτώ, γενήσεται εν αυτώ πηγή ύδατος αλλομένου εις ζωήν αιώνιον» (Ιωάν. 4,14)

Το 90% των κατοίκων της Ασίας είναι αλλόθρησκοι και το υπόλοιπο ετερόδοξοι, με τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, σε μια ήπειρο 4,5 δισεκατομμυρίων κατοίκων, να είναι μερικά εκατομμύρια ( κυρίως στη Μέση Ανατολή η πλειοψηφία τους ), όταν όλες οι αιρέσεις ακόμα και αυτές που εμφανίστηκαν πριν 1 ή 2 αιώνες έχουν πολλά εκατομμύρια πιστούς στην Ασία, αφού έχουν δεκάδες χιλιάδες “ιεραποστόλους” είτε στέλνοντας τους  από την Αμερική ή την Ευρώπη, είτε “δημιουργώντας” τους με εκατοντάδες σεμινάρια και κολλέγια “ιεραποστόλων”. Εμείς ; Τι κάνουμε ; Να πούμε και το ακόμα θλιβερότερο ; Αρχίζει και στην ιεραποστολή να εμφανίζεται ο πολυτεμαχισμός των τοπικών ορθοδόξων πατριαρχείων και εκκλησιών που υπάρχει σε Ευρώπη και Αμερική ! Στις Φιλιππίνες 3 τοπικές ορθόδοξες ιεραποστολές, στη Ταϊβάν έγινε και σχίσμα από ιερέα που δημιούργησε δική του ορθόδοξη κοινότητα, πέραν αυτής που διακονεί ο π. Ιωνάς εδώ και χρόνια ! Στην Ινδία, στο Πακιστάν, στην Ινδονησία τα ίδια ! Τι να πούμε ; Τι σχόλιο να κάνουμε ; Ας μη μιλήσουμε άλλο, ας αφήσουμε τα ίδια τα γεγονότα να μιλήσουν ! Ας επαναλάβουμε το ερώτημα : τιμάμε αληθινά τους Αποστόλους, όταν δεν ασκούμε ως Εκκλησία το Αποστολικό έργο ;


Sacraments of the Orthodox Christian Church : Baptism and Holy Chrism.

Αποστολικό έργο σημαίνει, όμως, και επανακατήχηση των Ορθόδοξων λαών και κρατών. Σημαίνει ότι οι τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες δεν πρέπει να θεωρούν δεδομένους όσους βαπτίστηκαν και χρίστηκαν σε μικρή ηλικία σε Ευρώπη, Αμερική, Αφρική, Ωκεανία, Ασία. Είναι τέτοια η πανσπερμία θεωριών και αιρέσεων και θρησκειών και αθεϊσμού, ώστε αρκετοί βαπτισμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί κινδυνεύουν να παρασυρθούν έξω από την Εκκλησία και τα Μυστήρια της, ανυποψιάστοι και ακατήχητοι. Δεν έχουμε ευθύνη για την μη σωστή,επαρκή, ολοκληρωμένη ορθόδοξη κατήχηση των βαπτισμένων μελών της Εκκλησίας μας ; Ξέρουν οι περισσότεροι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ότι το Βάπτισμα και το Χρίσμα δεν είναι είσοδος σε ένα “κλειστό κλαμπ”, αλλά  ένταξη στο Σώμα του Χριστού, την Ορθόδοξη  Εκκλησία, και είναι αφετηρία αιωνίου ζωής και δυνατότητα μετοχής στα άλλα Μυστήρια της ; Ξέρουν οι περισσότεροι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ότι το ορθόδοξο βάπτισμα και Χρίσμα τελείται για να δοθεί η προοπτική της ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ κοντά στον Ιησού Χριστό και δεν είναι τελετή για να μπορεί κάποιος να ακούει ιεροκήρυκες ή να διαβάζει την Αγία Γραφή ή να παρακολουθεί “τελετές ανάμνησης” του Χριστού ;

Συνοψίζουμε, λοιπόν, εν έτει 2013 τα 2/3 του πλανήτη είναι αλλόθρησκοι ή άθεοι, ενώ το 1/3 είναι κατ’ όνομα Χριστιανοί, οι περισσότεροι ετερόδοξοι σε ανθρωποδημιούργητες “εκκλησίες” ψευτοπροφητών και ψευτομεσσιών, ενώ η αληθινή Εκκλησία του Ιησού Χριστού, η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία, έχει περίπου 350.000.000 πιστούς σε όλο το κόσμο ( ο Θεός ξέρει μόνο την ποιότητά μας και την εσωτερική μας κατάσταση ). Και εμείς, αντί να εντείνουμε τις προσπάθειες να δώσουμε Ορθόδοξη Μαρτυρία στα Έθνη, αφήνουμε σχεδόν ανεκμετάλλευτη μια περίοδο 4-5 μηνών, την ώρα που οι αιρέσεις και οι παραθρησκείες λυσσομανούν σε βάρος του αληθινού Θεού, της αληθινής Εκκλησίας με τα έγκυρα Μυστήρια της χάριτος του Αγίου Πνεύματος. Και όχι μόνο αδιαφορούμε ή κινούμαστε υποτονικά, αλλά αφήνουμε σχεδόν αβοήθητες τις Ορθόδοξες Ιεραποστολές που και λίγα υλικά μέσα έχουν και λίγους συνεργάτες στα πέρατα της Οικουμένης.

Ακόμα και αυτό το απλό που κάνουν οι ορθόδοξες εκκλησίες της Αμερικής να στέλνουν, δηλαδή, μικρές ομάδες για 15 μέρες σε κάποια ορθόδοξη Εκκλησία σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Αφρική για να βοηθήσουν κάπως τους Ορθόδοξους Ιεραποστόλους, αυτό ως θεσμός δεν υπάρχει στην Ελλάδα, στη Κύπρο, στη Σερβία, στο Μαυροβούνιο, στη Ρουμανία, στη Ρωσία, στην Ουκρανία, στη Λευκορωσία, στη Μολδαβία, στη Γεωργία και στις άλλες ορθόδοξες εκκλησίες. Ακόμα και το απλό να προσφέρουμε 5, 10, 20 ευρώ για την Ορθόδοξη Ιεραποστολή μέσα στο καλοκαίρι, κόβοντας από τα ταξίδια ή τις διακοπές ή τις διασκεδάσεις ή τις αγορές μας ( και δεν μιλάμε για τους ανθρώπους που είναι άνεργοι ή έχουν οικονομικά προβλήματα λόγω κρίσης ), ακόμα και αυτό διστάζουμε να το κάνουμε. Γιατί ; Πως , λοιπόν, τιμάμε τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο και , γενικά , τους 12 Αποστόλους ;

Ο καθένας μας ας απαντήσει με ειλικρίνεια, με διάθεση αυτοκριτικής και περισυλλογής. Ο καθένας μας , αν δεν μπορεί να κάνει κάτι, ας κάνει έστω και μια μικρή προσευχή υπέρ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής σε όλα τα Έθνη, υπέρ των Ορθοδόξων Ιεραποστόλων, υπέρ της ενότητας των τοπικών ορθοδόξων εκκλησιών, υπέρ της επιστροφής των “πλανημένων” στην Ορθόδοξη Εκκλησία, υπέρ της ένταξης στην Ορθόδοξη Εκκλησία όλων των ανθρώπων σε όλα τα κράτη και τα νησιωτικά κράτη του κόσμου. Αμήν.

Ο ΠΑΠΑΣ ΥΠΕΡ-ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ


Τὸ ὅτι ὁ πάπας εἶναι σοῦπερ ἀντίχριστος, κι ἂν δὲν μᾶς τὸ ἔλεγε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, θὰ τὸ μαθαίναμε ἀπὸ τὴν Β΄ Βατικανὴ σύνοδο, ποὺ συνῆλθε πρὶν ἀπὸ πενήντα χρόνια καὶ ἀνεκήρυξε τὸν πάπα ἀνώτερον τοῦ Θεοῦ δογματίζοντας, ὅτι ὁ Θεὸς ὀφείλει νὰ εὐθυγραμμίζῃ τὶς κρίσεις του μὲ τὶς κρίσεις τοῦ πάπα!

Καὶ ἐπειδὴ ἡ σχιζοφρενικὴ αὐτὴ ἀπόφασι δὲν γίνεται ἴσως πιστευτή, θὰ παραθέσω τὸ ἀπόσπασμα τῆς ἀποφάσεως τῆς σατανικῆς αὐτῆς συνόδου ποὺ ἀφορᾷ στὸ θέμα μας, μήπως ἀντιληφθοῦν ὅλοι οἱ παπολιγούρηδες ποιός εἶναι ὁ πάπας μὲ τὸν ὁποῖον θέλουν νὰ μᾶς ἑνώσουν.

Λέγει λοιπὸν ἡ σύνοδος αὐτή• «Ὁ πάπας εἶναι ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΘΕΟΣ... ἡ δὲ ἐξουσία του ἐκτείνεται στὰ οὐράνια, τὰ γήινα καὶ τὰ καταχθόνια. Ὁ πάπας εἶναι ΑΛΑΘΗΤΟΣ ὅπως ὁ Θεός, καὶ ἔχει τὴν δύναμη νὰ κάνη καθετὶ ποὺ ὁ Θεὸς κάνει... Νὰ πράξει καθετὶ ποὺ τοῦ εἶναι ἀρεστό... Τοποτηρητής τοῦ Θεοῦ. Νὰ ἔχει ἀντιρρήσεις ἔναντι τῶν ἀποστόλων καὶ τῶν ἐντολῶν ποὺ οἱ ἀπόστολοι μετέδωκαν. Ἔχει τὸ δικαίωμα καὶ τὴν ἐξουσία νὰ διορθώνει καθετὶ τὸ ὁποῖο θεωρεῖ ἀναγκαῖο μέσα στὴν Καινὴ Διαθήκη. Δύναται νὰ μεταβάλλει τὰ ἴδια τὰ Μυστήρια ποὺ ἔχουν ὁριστεῖ καὶ θεσπιστεῖ ἀπὸ τὸν Ἰησοῦ Χριστό. Ὁ πάπας εἶναι πιὸ ψηλὰ ἀπ’ ὅλους τοὺς νόμους. Ἂν ὁ πάπας ἀποφασίσει ἐνάντια στὴν κρίση τοῦ Θεοῦ, τότε ἡ κρίση τοῦ Θεοῦ πρέπει νὰ διορθωθεῖ καὶ νὰ μεταβληθεῖ. Ὁ πάπας εἶναι τὸ φῶς τῆς ἀλήθειας καὶ ἡ ἀνταύγειά της. Ὁ πάπας εἶναι τὸ πᾶν ἐπὶ πάντων καὶ τὰ πάντα δύναται» (βλ. Εὐθυμίας μοναχῆς, Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς, ὁ Πάπας καὶ τὸ ἄναλον ἅλας, ἐφημ. Ὀρθόδοξος Τύπος, φ. 1842, 30/7/2010• φ. 1881, 3/6/2011 καὶ Σ. Νόσωφ, «Ὁ Παπισμὸς καὶ οἱ ἀγῶνες του κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας». Μετάφρ. Χαρ. Ἰ. Ἀσιώτη 1997, σελ. 23-27).

Εἴπατε τίποτε;

Τοῦτο τὸ ἀδιανόητο καὶ σχιζοφρενικὸ δὲν ἐτόλμησε νὰ διανοηθῇ οὔτε αὐτὸς ὁ ἑωσφόρος, γιὰ τὸν ὁποῖο ὁ προφήτης Ἠσαΐας γράφει, ὅτι μόνο διενοήθη νὰ γίνῃ ὅμοιος μὲ τὸν Θεὸ καὶ ἐξέπεσε τῆς οὐρανίου δόξης του κι ἀπὸ ἄγγελος φωτεινὸς ἔγινε δαίμονας σκοτεινός• «Πῶς ἐξέπεσεν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ὁ ἑωσφόρος ὁ πρωῒ ἀνατέλλων; συνετρίβη εἰς τὴν γῆν... Σὺ δὲ εἶπας ἐν τῇ διανοίᾳ σου· Εἰς τὸν οὐρανὸν ἀναβήσομαι, ἐπάνω τῶν ἀστέρων τοῦ οὐρανοῦ θήσω τὸν θρόνον μου..., ἔσομαι ὅμοιος τῷ Ὑψίστῳ. Νῦν δὲ εἰς ᾅδην καταβήσῃ καὶ εἰς τὰ θεμέλια τῆς γῆς» (Ἠσ. 14,12-15).

Ἂν ὁ ἑωσφόρος, τὸ μεγαλύτερο δημιούργημα τοῦ Θεοῦ, ὁ πρῶτος τῶν ἀρχαγγέλων καὶ πασῶν τῶν ἐπουρανίων δυνάμεων, ἐτιμωρήθη τόσον αὐστηρὰ ὑπὸ τοῦ Θεοῦ ὅταν διενοήθη νὰ γίνῃ ὅμοιος μὲ τὸν Θεό, πόσον μεγαλυτέρα ἄρα τιμωρία περιμένει τὸν πάπα καὶ τοὺς ἀκολουθοῦντας αὐτόν! Ἀκόμα δὲ μεγαλυτέρα τιμωρία περιμένει τοὺς ὀρθοδόξους ἐκείνους πατριάρχες, ἀρχιεπισκόπους, ἀρχιερεῖς καὶ λοιποὺς κληρικοὺς καὶ λαϊκοὺς ποὺ ἄφησαν τὸ φῶς τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ἀκολουθοῦν τὸ ζοφερὸ σκοτάδι τοῦ παπισμοῦ, ἐὰν δὲν μετανοήσουν καὶ δὲν ταπεινωθοῦν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ. Ποῦ ὅμως τέτοια ταπείνωσι! Εὐκολώτερο φαίνεται νὰ μετανοήσῃ ὁ ἑωσφόρος παρὰ ὁ πάπας καὶ οἱ ἀκολουθοῦντες αὐτόν.

Ἀλλ’ ἡμεῖς, ὁ πιστὸς κλῆρος καὶ λαὸς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἂς βροντοφωνάξωμε μαζὶ μὲ τὸν Ἰωσὴφ τὸν Βρυέννιον• «Οὐκ ἀρνησόμεθά σε, φίλη Ὀρθοδοξία· οὐ ψευσόμεθά σοι, πατροπαράδοτον σέβας· οὐκ ἀφιστάμεθά σου, μῆτερ εὐσέβεια· ἐν σοὶ γὰρ ἐγεννήθημεν, καὶ σοὶ ζῶμεν, καὶ ἐν σοὶ κοιμηθησόμεθα· εἰ δὲ καλέσει καιρός, καὶ μυριάκις ὑπὲρ σοῦ τεθνηξόμεθα». Παραμένοντες πιστοὶ εἰς τὴν Ἐγκύκλιον τῶν πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς τοῦ 1848 λέγομεν στεντορίᾳ τῇ φωνῇ πρὸς πάντας• «Παρ᾽ ἡμῖν οὔτε πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησάν ποτε εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς τῆς θρησκείας ἐστὶν αὐτὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῷ τῶν πατέρων αὐτοῦ».

τοῦ ἀρχιμ. Μαξίμου Δ. Καραβᾶ,
καθηγουμένου τῆς ἱ. μονῆς Ἁγ. Παρασκευῆς Μηλοχωρίου - Ἑορδαίας
Xριστιανική Σπίθα


 πηγη

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΟΙ ΕΚ ΡΩΜΗΣ (1 ΙΟΥΛΙΟΥ) π. Γεώργιος Δορμπαράκης




Μέσα στό πλῆθος τῶν ἁγίων ᾽Αναργύρων, πού ἡ ᾽Εκκλησία μας ἔχει στό ἑορτολόγιό της, εἶναι καί οἱ σήμερον ἑορταζόμενοι, Κοσμᾶς καί Δαμιανός οἱ ἀπό Ρώμης, γιά νά διακρίνονται ἀπό τούς ἄλλους ᾽Αναργύρους τούς προερχομένους ἀπό τή Μ. ᾽Ασία. ῾Αὐτοί ζοῦσαν στή Ρώμη, ὅταν βασιλιάς ἦταν ὁ Καρίνος, ἰατροί στό ἐπάγγελμα, πού παρεῖχαν ἀμισθί τίς ὑπηρεσίες τους, θεραπεύοντας ἀνθρώπους καί κτήνη, μέ  μόνη ῾ἀπαίτησή᾽ τους τήν ὁμολογία καί πίστη τῶν θεραπευθέντων ἀνθρώπων στόν ᾽Ιησοῦ Χριστό. Διαβλήθηκαν ὅμως στόν βασιλιά ὅτι τίς θεραπεῖες τίς ἐπιτελοῦν μέ τήν τέχνη τῆς μαγείας, κι ἐπειδή ὁδηγοῦνταν ἄλλοι γιά χάρη τους στόν βασιλιά, οἱ ἴδιοι παρέδωσαν τούς ἑαυτούς τους. Οἱ ἅγιοι ὄχι μόνον βεβαίως δέν πείστηκαν νά ἀρνηθοῦν τόν Χριστό, ἀλλά καί τόν Καρίνο ἀπήλλαξαν ἀπό τή δυσσέβειά του, ὅταν πρόσφεραν τήν ἴαση καί σ᾽ ἐκεῖνον. Διότι τήν ὥρα πού τούς ἀνέκρινε καί τούς ἀπειλοῦσε γιά νά ἀρνηθοῦν τήν πίστη τους, ἡ θέση τοῦ προσώπου του ἄλλαξε θέση καί τό κεφάλι του ἔγειρε πρός τά πίσω, ὁπότε οἱ ἅγιοι τόν θεράπευσαν, γεγονός πού ἔκανε τούς παρευρισκομένους νά πιστεύσουν στόν Χριστό. Καί μαζί μέ αὐτούς ὁμολόγησαν τήν πίστη στόν Χριστό  καί ὁ βασιλιάς μέ ὅλους τούς οἰκείους καί συγγενεῖς του, κι ἀκόμη περισσότερο,  μέ τιμές πιά ἔστειλε πίσω τούς ἁγίους στό σπιτικό τους. Ὕστερα ὅμως ἀπό αὐτά, αὐτός πού ἐπιστατοῦσε τήν ἰατρική τους τέχνη, τούς φθόνησε, γι᾽ αὐτό, κι ὅταν τούς ἀνέβασε σ᾽ ἕνα βουνό, τάχα γιά συλλογή ἰατρικῶν βοτάνων, τούς ἐπιτέθηκε καί μέ λίθους τούς σκότωσε᾽.

Ἡ ὑμνολογία τῆς ἡμέρας ἀφενός δέν φείδεται ἐπαίνων, προκειμένου νά προβάλει τό μέγεθος τῆς ἁγιότητάς τους –οὐρανοπολῖται᾽, ῾θεόφρονες᾽, ῾δυάς ἱερά᾽, ῾φωταυγής ξυνωρίς᾽, ῾ὧν καί μόνα τά ὀνόματα νόσους ἐκ βροτῶν ἀπελαύνουσι᾽ κ.π.ἄ. -  ἀφετέρου τονίζει μέ πολλές εἰκόνες καί ἀναφορές τά βασικά στοιχεῖα τῆς κατά Χριστόν βιοτῆς τους. Μία ἀπό τίς πολλές ἀναφορές πού φωτίζει μέ συνοπτικό τρόπο τήν πορεία τῆς ἁγιότητάς τους εἶναι καί αὐτή πού ἐπισημαίνει: ῾διά πάντων (οἱ ἅγιοι)ὑπήκοοι γενόμενοι Χριστῷ ἐν παρρησίᾳ πρεσβεύουσιν ὑπέρ τῶν ψυχῶν ἡμῶν᾽.  Οἱ ἅγιοι Κοσμᾶς καί Δαμιανός δηλαδή  ἅγιασαν, πού σημαίνει δέχτηκαν στήν ὕπαρξή τους ὅλη τήν ἁγία Τριάδα, ῾Πνεύματι θείῳ χρυσωθέντες᾽, διότι ἀποφάσισαν στή ζωή τους νά κάνουν ὑπακοή στόν Χριστό. Δέν ὑπάρχει ἄλλος τρόπος ἁγιασμοῦ, κατά τήν πίστη μας, ζωντανῆς σχέσης δηλαδή μέ τόν Θεό,  πέραν τῆς ὑπακοῆς σέ ὅ,τι ὁ Χριστός ἐπιτάσσει καί παρακαλεῖ.  ῾Δεῦτε ὀπίσω μου᾽. ῾Χριστός ἔπαθεν ὑπέρ ὑμῶν, ὑμῖν ὑπολιμπάνων ὑπογραμμόν, ἵνα ἐπακολουθήσητε τοῖς ἴχνεσιν Αὐτοῦ᾽.

Ποιά τά σημάδια τῆς ὑπακοῆς στόν Χριστό; Μά τίποτε ἄλλο, πέρα ἀπό αὐτά πού βλέπουμε στή ζωή τοῦ ῎Ιδιου: τήν ἀγάπη στόν ἄνθρωπο καί τήν ταπείνωση. Οἱ ἅγιοι ἀποτελοῦν κυριολεκτικά τή συνωνυμία τῆς ἀγάπης. Ὅπου ὑπῆρχε νόσημα καί πρόβλημα, ἐκεῖ καί ἡ παρουσία τους λειτουργοῦσε ἰαματικά καί θεραπευτικά, πάντοτε εἰς εὐεργεσίαν. Κι ὄχι μόνον ὅσο ἦταν ἐν ζωῇ, ἀλλά καί μετά θάνατον. Κι ἡ ἀγάπη τους αὐτή, ὡς συνέχεια τῆς ἀγάπης τοῦ ἴδιου τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ, ἐνεργοῦσε καί σέ ἀνθρώπους καί σέ κτήνη: ῾ἀνθρώποις τε καί κτήνεσι, τάς εὐεργεσίας μετέδωκαν᾽. ῎Ισως εἶναι οἱ κατεξοχήν ἅγιοι, τῶν ὁποίων ἡ ζωή ἀποτελεῖ ὑπομνηματισμό τῆς ἐπισήμανσης τοῦ ὁσίου ᾽Ισαάκ τοῦ Σύρου περί τοῦ τί εἶναι ἡ ἐλεήμων καρδία. ῾Καρδία ἐλεήμων ἐστί καῦσις καρδίας ὑπέρ πάσης τῆς κτίσεως...᾽. Ἡ ἀγάπη τους αὐτή ἀπό τήν ἄλλη ἐπιβεβαιωνόταν ὅτι ἦταν καθαρή, ξένη ἀπό προσμείξεις ἐγωϊσμοῦ, λόγω τῆς μεγάλης ταπείνωσής τους. Οἱ ἅγιοι ποτέ δέν κόμπασαν γιά τά κατορθώματά τους, γιά τά θαύματα πού γίνονταν διαρκῶς μέσω αὐτῶν. Διότι γνώριζαν ὅτι ἦταν ἡ χάρη τοῦ Θεοῦ πού ἔδινε τή συγκεκριμένη δύναμη. Γι᾽ αὐτό καί ἡ ὑμνολογία μας σημειώνει: ῾Μεγάλων ἀξιωθέντες δωρεῶν πανεύφημοι, ἐν ταπεινότητι βίου ἐν τῇ γῇ ἐπολιτεύσασθε᾽.

Τό ἀποτέλεσμα μίας τέτοιας ἁγίας βιοτῆς εἶναι πάντοτε τό ἴδιο: ἡ παρρησία πού ἔχουν οἱ ἅγιοι ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ μας. Παρρησία, δύναμη καί θάρρος δηλαδή μπροστά στόν Θεό,  γιά νά πρεσβεύουν ἀδιάκοπα γιά μᾶς, πού χειμαζόμαστε ἀκόμη στό πέλαγος τοῦ βίου αὐτοῦ. Εἶναι ἡ ὑπόσχεση πού ἔχει δώσει ὁ ἴδιος ὁ Χριστός, ὅτι ἐκεῖνος πού θά Τόν ἀκολουθεῖ μέ συνέπεια, θά γίνεται ἕνα μ᾽ Αὐτόν καί θά εἰσπράττει τίς  δυνάμεις Του. Οἱ ἅγιοι γίνονται κατά κάποιο τρόπο παντοδύναμοι, λόγω τῆς χάρης τοῦ Θεοῦ. ῾Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ᾽, πού λέει καί ὁ ἀπόστολος Παῦλος. Κυρίως ὅμως τονίζουν τήν ἀλήθεια αὐτή τά λόγια τοῦ Κυρίου: ῾᾽Εάν μείνητε ἐν ἐμοί καί τά ρήματά μου ἐν ὑμῖν μείνῃ, ὅ ἐάν θέλῃτε αἰτήσασθε, καί γενήσεται ὑμῖν᾽.

ΕΚΤΑΚΤΟ! Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΕ ΕΣΧΑΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ! Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=

Θερμότατη έκκληση προς όλους να αναπέμψουν διάπυρες προσευχές προς τον Κύριο για την κατ’ άμφω υγεία του Παναγιότατου Οικουμενικού Πατριάρχη μας κ. Βαρθολομαίου, επειδή διατρέχει έσχατο κίνδυνο.

Δυστυχώς! Ο Ιησουίτης Πάπας Φραγκίσκος έκανε και πάλιν το θαυματάκι του.! 

Οχι μόνον προσευχήθηκε για τον Πατριάρχη μας, αλλά και κάλεσε όλους τους αιρετικούς Παπικούς να πράξουν το ίδιο.!!!

Αντε τώρα να γλυτώσει ο Παναγιότατος από την οργή του Θεού εξαιτίας της“προσευχής” - γράφε του “βδελύγματος της ερημώσεως” - του αιρεσιάρχη του Βατικανού και τόσων αιρετικών.!

Γι’ αυτό ας σημάνει συναγερμός όλων των Ορθόδοξων πιστών για προσευχή. 

Αγρυπνίες, παρακλήσεις, δεήσεις κτλ. για να σωθεί ο Παναγιότατος από τις“προσευχές” του Πάπα Φραγκίσκου.

Αν εξαιτίας των "προσευχών"του Αγιότατου Ιησουίτη Πάπα Φραγκίσκου πάθει κάτι ο Παναγιότατος, τότε είναι που θα τον σιχαθούμε για καλά.

Προλαμβάνω πιθανή αντίδραση ορισμένων, οι οποίοι ίσως θεωρήσουν εξεζητημένη την αναφορά μας στο θέμα.

Ας δουν πρώτα 
1.) τα δύο εκφραστικά σκίτσα του Πάπα Φραγκίσκου της ανάρτησης,
2.) των "φουγάρων" καρδιναλίων του,
3.) των παιδεραστών φραγκοπαπάδων του, και 
4.) των αρχιμαφιόζων της οικογενείας Βατικανού - Καρλεόνε, που διαχειρίζονται την "Τράπεζα του Αγίου Πνεύματος"! 

Ολους αυτούς κάλεσε ο Πάπας Φραγκίσκος να προσεύχονται για τον Παναγιότατο!

Λοιπόν;! Τι λέτε;

Πόσο πιθανόν είναι ότι ο Θεός θα εισακούσει τις προσευχές τους;

Οι Άγιοι Ανάργυροι: Κοσμάς & Δαμιανός

Η εφέστιος εικόνα του Ι. Ναού
Αρκετοί νομίζουν ότι οι Άγιοι Ανάργυροι είναι δύο, ο Κοσμάς και Δαμιανός, χωρίς να ξεχωρίζουν τα ζεύγη που τιμάμε τις δύο πρωτομηνιές (Ιουλίου και Νοεμβρίου). Αν ανατρέξουμε στα συναξάρια της εκκλησίας μας θα δούμε ότι η χορεία των Αναργύρων Αγίων ανέρχεται σε είκοσι μέλη. 'Όλοι είχαν την ιατρική επιστήμη ως μέσον θεραπείας και θαυμάτων, χωρίς υλικά ανταλλάγματα. Το σύντομο αυτό σεργιάνι ας αρχίσει, όπως η Εκκλησίας μας τους θυμάται και τους μνημονεύει.

ΚΟΣΜΑΣ, ΔΑΜΙΑΝΟΣ: Μαρτύρησαν το 284 στη Ρώμη, η μνήμη τους είναι την 1η Ιουλίου.

ΚΟΣΜΑΣ, ΔΑΜΙΑΝΟΣ: Καταγωγή τους ήταν η Μ. Ασία, η μνήμη τους είναι 1η Νοεμβρίου .

ΚΥΡΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ: Καταγωγή του πρώτου η Αλεξάνδρεια, του δευτέρου η Έδεσσα Μεσοποταμίας. Συνμοναστές μαρτύρησαν με αποκεφαλισμό το 292 μ. Χ., η μνήμη τους τελείται στις 31 Ιανουαρίου.

ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ: Από την Νικομήδεια, αποκεφαλίστηκε το 305, τιμάται στις 28 Ιουλίου.

ΕΡΜΟΛΑΟΣ: Και αυτός από την Νικομήδεια, ιερέας και γιατρός, αποκεφαλισθείς το 306 μ. Χ.Ή μνήμη του είναι στις 26 Ιουλίου.

ΣΑΜΨΩΝ: Καταγωγή του η Ρώμη, χειροτονηθείς ιερέας στην Κωνσταντινούπολη και ΘΕΡΑΠΕΥΣΑΣ τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό εκείνος του έχτισε ξενώνα για φιλοξενία αναξιοπαθούντων, κοιμήθηκε ειρηνικά και τον τιμάμε στις 27 Ιουνίου.

ΔΙΟΜΗΔΗΣ: Από την Ταρσό της Κιλικίας έζησε και έδρασε στην Νίκαια της Βιθυνίας, στην οποία άφησε και την τελευταία του πνοή, τον 3ο αι. μ. Χ. Τιμάται δε στις 16 Αυγούστου.

ΜΩΚΙΟΣ: Από την Ρώμη και αυτός ιερέας και γιατρός, αποκεφαλισθείς επί Διοκλητιανού τον 3ο αι. μ. Χ. Τιμάται στις 11 Μαΐου.

ΑΝΙΚΗΤΟΣ: Μαρτύρησε στην Νικομήδεια το 288 μ. Χ. και η μνήμη του είναι στις 12 Αυγούστου.

ΘΑΛΛΕΛΑΙΟΣ: Από τον Λίβανο της Φοινίκης, τον συνέλαβαν και μετά από βασανιστήρια πολλά αποκεφαλίσθηκε το 284. Τον τιμάμε στις 20 Μαΐου.

ΤΡΥΦΩΝ: Βοσκός χηνών στην αρχή, στην Λάμψακο της Φρυγίας, βασανίσθηκε και αποκεφαλίσθηκε το 250 επί Δεκίου αυτοκράτορα. Η μνήμη του τελείται την 1η Φεβρουαρίου.

ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ: Από την Έμεσα της Συρίας. Μαρτύρησε το 284 και τον τιμάμε στις 6 Φεβρουαρίου.

ΚΟΣΜΑΣ, ΔΑΜΙΑΝΟΣ, ΛΕΟΝΤΙΟΣ, ΑΝΘΙΜΟΣ, ΕΥΤΡΟΠΙΟΣ: Οι Κοσμάς και Δαμιανός ήταν από την Αραβία γιατροί και πήγαν στην Αιγαίς της Λυκίας με τους αδελφούς τους Λεόντιο, Άνθιμο και Ευτρόπιο ομολογήσαντες τον Χριστό, μαρτύρησαν και τιμώνται στις 16 Οκτωβρίου.

Βλέπουμε λοιπόν που θεμελιώθηκε η Εκκλησία μας, στο αίμα των Αγίων και στη περίπτωση των Αγίων Αναργύρων, αρκετό ήταν αυτό. Οι περισσότεροι βασανίσθηκαν, αποκεφαλίσθηκαν, έδωσαν την ίδια τους τη ζωή δηλαδή. Κάποιοι απ' αυτούς τελείωσαν την επίγεια πορεία τους, ειρηνικά. Όλοι πάντως την συνεχίζουν κοντά στον Δεσπότη Χριστό, στην Μητέρα Του και Μητέρα μας Παναγία και στην υπόλοιπη αμέτρητη χορεία των Αγίων της πίστεως μας.Η συμμετοχή δε της ιερατικής οικογένειας δεν μπορεί να μείνει απαρατήρητη, μετρά αρκετά μέλη της.

πηγή

Το φοβικὸ σύνδρομο «Βαρθολομαίος» και ο "Ορθόδοξος Οικουμενισμός" του μητρ. Γόρτυνος Ιερεμίου





Ἐκτὸς ἀπὸ τὸν πατρ. Βαρθολομαῖο
καὶ τὴν οἰκουμενιστική του ὁμάδα
ποιός ὠφελεῖται ἄραγε ἀπὸ τέτοιες
παράδοξες ποιμαντικὲς μεθοδεύσεις;

 Μητροπολίτης Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως κ. Ἱερεμίας χθές, κατὰ τὴν διάρκεια Πανηγυρικοῦ Πολυαρχιερατικοῦ Συλλείτουργου, ὁμίλησε μὲ θέμα «Ὁ Ἀπ. Παῦλος ὡς Ἱεροκῆρυξ καὶ ὡς Ὀρθόδοξος Οἰκουμενιστής»! Τὴν ὁμιλία αὐτὴ ὁ μητροπολίτης διευκρίνησε ὅτι τὴν κάνει κατ΄ ἐντολὴ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου καὶ τῆς Ἱ. Συνόδου. Δὲν θὰ ἀναφερθοῦμε στὴν ὁμιλία, ἀλλ’ στὴν ἄτυχη καὶ καινοτόμο ἔμπνευσή του,  νὰ ὀνομάσει τὸν ἀπόστολο Παῦλο «ὀρθόδοξοΟἰκουμενιστή»! Οἱ Ὀρθόδοξοι ὁμιλοῦν γιὰ οἰκουμενικότητα τῆς Ἐκκλησίας κι ὄχι γιὰ Οἰκουμενισμό. Εἶπε συγκεκριμένα ὁ μητροπολίτης Ἱερεμίας:
«Τέλος, θέλω νά παρουσιάσω τόν πόστολο Παλο ςοκουμενιστή, ρθόδοξο οκουμενιστή καί πρότυπο γιά μς, γιά νά κηρύττουμε καί μες ναν Οκουμενισμό σάν τόν δικό του».

Καινοφανής, λοιπόν, ποιμαντική θεώρηση του Οἰκουμενισμοῦ, ἢ ἀδιάκριτη, ἢ ἀσυνειδήτως ἀπὸ κάποια κέντρα προερχόμενη καὶ κατευθυνόμενη.
Εἶναι δυνατόν, ὅμως, σὲ κάποιον ποὺ θέλει νὰ ἐξουδετερώσει μιὰ αἵρεση, π.χ. τὸ Χιλιασμό, ἢ τὸν Προτεσταντισμό, νὰ μιλᾶ γιὰ «ὀρθόδοξο Χιλιασμό», ἢ «ὀρθόδοξο Προτεσταντισμό», ἢ «ὀρθόδοξο Μονοφυσιτισμό»; Μποροῦμε νὰ ἀνασκευάζουμε μιὰ αἵρεση, διατηρώντας ὀρθοδοξοποιημένο τάχα, τὸ ὄνομά της;

Καὶ διερωτᾶται κανείς: Αὐτὸ δὲν ἐπιδιώκουν νὰ ἐπιτύχουν καὶ οἱ αἱρετικοὶ Οἰκουμενιστές; Νὰ πείσουν τοὺς πιστοὺς ποὺ ἀγνοοῦν, ὅτι -ὅσα κάνουν- εἶναι ὀρθόδοξα καὶ πηγάζουν ἀπὸ τὴν ἀγάπη ποὺ διδάσκει τὸ Εὐαγγέλιο;

Σκεφτήκατε, πάτερ, τί ἐξυπηρετεῖτε μὲ αὐτὲς τὶς καινοτομίες σας; Σκεφτήκατε, ποιός θὰ εἶχε κάθε λόγο νὰ συσκοτίσει τα πράγματα, νὰ μπερδέψει ἀκόμα περισσότερο τοὺς ἤδη μπερδεμένους πιστοὺς γύρω ἀπὸ τὸ θέμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Δὲν θὰ εἶχε τέτοιο συμφέρον ὁ ἡγέτης τῆς παναιρέσεως, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος; Γιατί λοιπόν τὸν ἐξυπηρετεῖτε;

Ὑπάρχει, δυστυχῶς, γιὰ τὸν μητροπολίτη Γόρτυνος καὶ ἡ προϊστορία, ἡ ὁποία ἴσως ἐξηγεῖ κάπως τὰ πράγματα.
Εἶναι γνωστὸ ὅτι εἶχε κι αὐτὸς ὑπογράψει τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» καὶ ἐπειδὴ ὁ Πατριάρχης ἐνοχλήθηκε καὶ ἀπείλησε μὲ τιμωρίες, ἀπέσυρε τὴν ὑπογραφή του, ζητώντας συγγνώμη ἀπὸ τὸν Πατριάρχη, τὸν ἀρχηγέτην τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὸν ὁποῖον Οἰκουμενισμὸ τώρα πολεμᾶ μὲ χαρτοπόλεμο (ἔντυπο καὶ ἠχητικό), χωρὶς νὰ ζητήσει συγγνώμη ἀπὸ τοὺς πιστοὺς ποὺ σκανδάλισε μὲ τὴν συγγνώμη ποὺ ζήτησε ἀπὸ τὸν αἱρεσιάρχη! Διαβᾶστε πόσο γλαφυρὰ περιγράφει ὁ ἴδιος σὲ Ἐγκύκλιό του, τὸ γεγονός:

«Ἐκάλεσα τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη μας, νά διαθέσει ἕνα μόνο ἀπογευματινό καί νά ἔλθει καί στήν Δημητσάνα μας, γιά νά μᾶςεὐλογήσει. Ἡ ἀπάντηση τοῦ Πατριάρχου ἦταν ἀρνητική, δικαιολογημένη ὅμως...· ὁ Πατριάρχης εἶναι πικραμένος μαζί μου γιά τήν ὑπογραφή πού ἔθεσα» (στὴν «Ὁμολογία Πίστεως»), μάλιστα ἔμαθα ὅτι εἶπε: “Πῶς τό ἔκανε αὐτό ὁ Γόρτυνος, Καθηγητής Πανεπιστημίου αὐτός, πού πρέπει νά βλέπει μέ θεολογική εὐρύτητα τά πράγματα;”... Αὐτό πιά μοῦ ἔγινεμεγαλύτερη ὀδύνη καί βάσανος... Μετά πιά ἀπό αὐτό συνέταξα σύντομα ἕνα κείμενό μου πρός τόν Πατριάρχη... Στό κείμενό μου αὐτό ζητῶ συγγνώμη ἀπό τόν Πατριάρχη μας γιά τήν πικρία πού τοῦ ἐπροξένησα... Ἡ ἐπιστολή μου αὐτή πῆρε ἀπό πάνω μου ὅλο τόν προηγούμενο ἔλεγχο τῆς συνειδήσεώς μου καί χάρηκα, γιατί εἶμαι καί ἐγώ τώρα, μέ τήν ἄρσητῆς ὑπογραφῆς μου, ὅπως ὅλοι οἱ ἄλλοι Ἱεράρχες τῆς Ἑλλαδικῆς μας Ἐκκλησίας»!!!

Ἡ πικρία τοῦ Πατριάρχη δημιούργησε στὸν Μητροπολίτη Ἱερεμία "ὀδύνη καὶ βάσανο καὶ ἔλεγχο συνειδήσεως", ἀλλὰ δὲν τοῦ δημιούργησε ὀδύνη καὶ βάσανο κι ἔλεγχο συνειδήσεως τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ σεβαστὸς καὶ ἀγαπημένος του Πατριάρχης ἐδώρησε τὸ «ἱερὸ κοράνιο» στὸν Μουχτὰρ τῆς Κόκα–Κόλα· τὸ ὅτι ἀποκάλεσε θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως τοὺς Ἁγίους Πατέρες –ποὺ κατὰ τὴν πλανεμένη γνώμη του δημιούργησαν τὸ σχίσμα μὲ τοὺς Παπικούς· τὸ ὅτι ἀναγνωρίζει τὴν ἱερωσύνη καὶ τὰ μυστήρια τῶν αἱρετικῶν· τὸ ὅτι ἀποκάλεσε τοὺς ἱεροὺς Κανόνες τείχη τοῦ αἴσχους καὶ τόσα ἄλλα!

Νά, λοιπόν, ποὺ στοὺς συγχρόνους Ἐπισκόπους προκαλεῖται χαρά, ὄχι ὅταν στενοχωροῦν, ἀλλὰ ὅταν δὲν στενοχωροῦν τοὺς αἱρετικούς! Ὅταν στενοχωροῦν τοὺς αἱρετικούς, αὐτὸ τοὺς γίνεται «ὀδύνη καί βάσανος». Ὅταν παίρνουν τὴν εὐλογία τῶν αἱρετικῶν, χαίρονται, ὅταν στεροῦνται τὴν εὐλογία τους, λυποῦνται, καὶ ἐπιδιώκουν νὰ ἐξιλεωθοῦν ζητώντας συγγνώμη! Ὅταν ἀνήκουν κι αὐτοὶ στὴ συντροφιὰ τῶν ἄλλων Μητροπολιτῶν, ποὺ εἶναι εἴτεἐνεργοί, εἴτε παθητικοί, εἴτε φανεροί, εἴτε σιωπηλοὶ Οἰκουμενιστές, τότε ἀναπαύονται, ἔχουν χαρά ἀνεκλάλητη!
Ὁ σύγχρονος Ἐπίσκοπος χαίρεται, ἐπειδὴ ἀνήκει στὴν ὁμάδα τῶν Οἰκουμενιστῶν ἢ φιλο-Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων· χαίρεται ὅταν ὁ Πατριάρχης τὸν ἀποδέχεται, ἔστω κι ἂν ὁ Πατριάρχης ἀρνεῖται ἐπισήμως τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, ἀρνεῖται δηλ. τὴν Μία Ἐκκλησία, ἔστω κι ἂν οἱ ὑπόλοιποι εἶναι ἐντεταγμένοι ὡς μέλη καὶ ἀναγνωρίζουν  καὶ τὴ ΜΙΑ Ἐκκλησία τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως καὶ τὸ Π.Σ.Ε. τῶν ἑκατοντάδων αἱρετικῶν Ἐκκλησιῶν! Αὐτὸ εἶναι ἐξάλλου τὸ ἀπατηλὸ μυστικὸ τῶν Οἰκουμενιστῶντὰ δέχονται καὶ ἀνέχονται ὅλους καὶ ὅλα.

Καὶ ὁ μητρ. Γόρτυνος Ἱερεμίας ἔκτοτε, ζεῖ σὲ σχιζοφρενικὴ πνευματικότητα, πράττει τὸ ἀδιανόητο γιὰ Ὀρθόδοξο ποιμένα: ἀποδέχεται ὁλόψυχα τὸν Πατριάρχη, ἀλλά, βέβαια, κάνει καὶ χαρτοπόλεμο κατὰ ἑνὸς ἀόρατου Οἰκουμενισμοῦ, ὡσὰν ἡ αἵρεση αὐτὴ νὰ εἶναι ἡ μοναδικὴ στὴν ἱστορία, ποὺ δὲν ἔχει ἡγέτες καὶ ἐπιτελεῖς· τρέμει δὲ καὶ νὰ ὀνομάσει (οὔτε νὰ σκεφθεῖ νὰ μὴ μνημονεύσει) τὸν κ. Βαρθολομαῖο ὡς διακινητὴ τοῦ χειρότερου ναρκωτικοῦ τῶν Ὀρθοδόξων συνειδήσεων, τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!

Κι ὅλα αὐτὰ φαίνεται πὼς τὰ κάνει ὁ Γόρτυνος (ὅπως καὶ οἱ ἄλλοι ποιμένες), γιὰ νὰ καθησυχάσουν τὴν συνείδησή τους, ἡ ὁποία ἐλέγχει ἀλάνθαστα, καθένα ποὺ γνώρισε τὴν πατερικὴ διδασκαλία, ποὺ δίδαξε περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ ὑπέγραψε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως» καὶ ἔκτοτε ἐπικαλεῖται καὶ περιφέρει ὅλα αὐτὰ μόνο ὡς τίτλους ἀντι-οἰκουμενιστῆ ἡγέτη, χωρὶς ἀντίκρυσμα, χωρὶς κανένα πρακτικὸ ἀποτέλεσμα!

Μήπως πάσχει καὶ ὁ κ. Ἱερεμίας ἀπὸ τὸ φοβικὸ σύνδρομο «Βαρθολομαῖος», τὸ ὁποῖο τοῦ ἐπιβάλλει ψυχαναγκαστικὰ νὰ προβαίνει σὲ ἐνέργειες ἐξευμενισμοῦ τοῦ Οἰκουμενιστῆ Πατριάρχη;

Μήπως αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ ὁ ἴδιος, ἀλλὰ καὶ οἱ ἄλλοι «ἀντι-οἰκουμενιστὲς ἡγέτες», ἀρνοῦνται νὰ καταπιαστοῦν μὲ τὴν ἀναίρεση τῶν αἱρετικῶν ἐνεργειῶν καὶ ἀποκυημάτων τοῦ πατρ. Βαρθολομαίου, τοῦ μητρ. Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, τοῦ Δημητριάδος Ἰγνατίου, τοῦ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιου καὶ ὅσων ἀκαδημαϊκῶν θεολόγων ἔχουν ἀναλάβει ἐργολαβικὰ τὴν θεωρητικὴ στήριξη καὶ διεκπεραίωση τῶν κακοδοξιῶν τους, ὅπως εἶναι οἱ κ.κ. Γιαγκάζογλου, Π. Βασιλειάδη, Καλαϊτζίδη κ.λπ.
Κι ἂν αὐτὴ τὴ θεάρεστη ἀνασκευὴ τῶν κακοδοξιῶν τῶν ἡγητόρων τοῦ Οἰκουμενισμοῦ δὲν τὴν κάνουν οἱ ἱερωμένοι (ποὺ ἔχουν καὶ τὰ ἀνάλογα ἐπιστημονικὰ ἐφόδια), ἀπὸ ποιούς περιμένουν νὰ τὴν κάνουν; Εἶναι πολὺ πιὸ εὔκολο νὰ μιλοῦν γενικὰ καὶ ἀόριστα γιὰ τὴν αἵρεση ἀπὸ τὸν ἄμβωνα ἢ τὸ Ἀρχονταρίκι τους, χωρὶς νὰ παύουν τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετιζόντων, ὅπως ἐπιτάσσει ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοση, σαφῶς γιὰ τοὺς ἱερωμένους τουλάχιστον καὶ χωρὶς νὰ ἀναφέρουν ὀνόματα (περιπίπτοντες ἔτσι στὴν αἵρεση τοῦ “ὀνοματοκρυπτισμοῦ”).




Πρὸς τὸ τέλος τῆς, κατ’ ἐντολὴν τοῦ ἀδιάφορου Οἰκουμενιστῆ Ἀρχιεπισκόπου, ὁμιλίας του ὁ μητροπολίτης Γόρτυνος εἶπε τὰ ἑξῆς ὀρθόδοξα, ἀλλ’ ἀκίνδυνα γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστές, τοὺς ὁποίους οὐδόλως ἐνοχλοῦν οἱ διὰ λόγων (ἐξ ἄλλου ἀναμενόμενες) ἀντιδράσεις, ἀλλὰ τρέμουν τὶς πράξεις, τὴν διακοπὴ μνημοσύνου ἢ ἄλλες ἀπρόβλεπτες ἐνέργειες:

«Ατόν τόν Οκουμενισμό δέχεται  ρθόδοξη κκλησία μας καί γιάναν τέτοιο Οκουμενισμό προσευχόμαστε στήν θεία μας λατρεία λέγοντες «πέρ τς τν πάντων νώσεως»! Τά λλου εδους οκουμενιστικά κινήματα, τό νά προσεγγίζουμε δηλαδή τούς αρετικούς Παπικούς καί τούς λλους παδούς τν ξω πό τήν ρθόδοξη πίστη μας θρησκευμάτων, χωρίς νά τούς λέγουμε καθαρά τι εναι αρετικοί καί πλανεμένοι, λλά ντίθετα καί νά τούς γκαλιάζουμε μέ περισσή γάπη καί νά συμπροσευχόμαστε μαζί τους καί μάλιστα νά τούς λέγουμε καί «γιωτάτους», ατά τά κινήματα, λέγω, δέν δημιουργον νότητα, λλά φέρουν διχασμό καί ταραχή στόν Οκο μας».



Σεβασμιώτατε, καθηγητὰ καὶ δάσκαλε· εἶναι γνωστότατος σὲ σᾶς ὁ λόγος τοῦ Κυρίου, πολὺ καλύτερα καὶ νωρίτερα ἀπ’ ὅτι σὲ μένα: «Οὐ πᾶς ὁ λέγων μοι· Κύριε κύριε εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ἀλλ' ὁ ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν τοῖς οὐρανοῖς».

Ἐγὼ πταίω σὲ ἄλλα καὶ ἐπιζητῶ τὸ ἔλεος τοῦ Κυρίου. Ἐσεῖς δὲν ξέρω γιὰ τὰ ἄλλα, ἀλλὰ ἐξετᾶστε τὸν ἑαυτό σας σ’ αὐτὸ τὸ θέμα. Δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ζητᾶτε συγγνώμη ἀπὸ τὸν Πατριάρχη γιὰ θέμα ποὺ ἔχει σχέση μὲ τὴν αἱρετική του συμπεριφορά! Αὐτὸ μόνο οἱ ἀρνούμενοι τὴν ὀρθόδοξη πίστη τὸ ἔκαναν. Δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἀγνοεῖτε ὡς Ἐπίσκοπος καὶ ἀκαδημαϊκὸς δάσκαλος ὅτι τὸ νὰ μνημονεύετε τὸν μὴ καταδικασθέντα ἀπὸ Σύνοδο, ἀλλὰ αὐταπόδεικτα αἱρετίζοντα Πατριάρχη εἶναι ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοσή μας ἀπαράδεκτο. Καὶ ἐξωφρενικό, ὅταν ταυτόχρονα κατηγορεῖτε τὴν αἵρεση ποὺ αὐτὸς ὁ Πατριάρχης κηρύττει καὶ ὑπηρετεῖ. Ἔτσι, παίρνετε στὸ «λαιμό» σας τοὺς πιστοὺς «ὑπὲρ ὧν Χριστὸς ἀπέθανε».

Γιὰ θυμηθεῖτε, ἔτσι ἔκανε ὁ δάσκαλός σας, ἀείμνηστος γέρων Αὐγουστῖνος Καντιώτης;


 Σημάτης Παναγιώτης
πηγή

ΗΜΕΡΕΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΟΥ :ΑΥΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ. ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

Η προσευχή του επισκόπου
Η προσευχή του επισκόπου

γιοχάνα
Ο Γιοχάνα







ΗΜΕΡΕΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΟΥ.

“Aυτή δεν είναι η μόνη απαγωγή που γίνεται στον κόσμο!” Δηλώνουν τα καθάρματα!

Ο “αρχηγός της αντιπολίτευσης” που συζητά με την δύση, εξισλαμίσθηκε για να τον “δεχθούν” ως βιτρίνα τα κτήνη.

Η ντροπιαστική αφωνία της Ελλάδας δυστυχώς, θα φέρει νομοτελειακά την τιμωρία. Στην γειτονιά μας.

Δ.Πορφύρης και Π.Σταφυλά

Παγκόσμια κατακραυγή  προκάλεσε το ανατριχιαστικό βίντεο με λεζάντα« το Μέτωπο της Νίκης αποκεφαλίζει επίσκοπο   και έναν άλλο χριστιανό στο Χιντλίμπ ». (Δείτε το μαζί με την μετάφραση εδώ: Βίντεο ΣΟΚ. Ισλαμοφασίστες αποκεφάλισαν ορθόδοξο ιερέα στη Συρία)

logo balbeekΤο βίντεο δημοσιοποιείται στις 25/06/13, στο youtube από το χρήστη « Βaalbeck », όρος που παραπέμπει στην ελληνιστική πόλη του Λιβάνου, Ηλιούπολη. Το λογότυπο του χρήστη είναι κιονοστοιχία αρχαιοελληνικού ναού. Η πρωτογενής πηγή  απ’ όπου αντλήθηκε το επίμαχο οπτικοακουστικό υλικό θα είχε προφανώς  τον ίδιο τίτλο. Η καταγραφή του υλικού και η αρχική διακίνησήτου έγινε από τους παριστάμενους του δράματος που φίλμαραν κατά δεκάδες με τα κινητά τηλέφωνα. Προφανώς είναι οι ίδιοι που τιτλοφόρησαν το βίντεο ως αυτόπτες και αυτουργοί της στυγερής και ειδεχθούς δολοφονίας.

ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ
ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ

Αραβικές εφημερίδες (gazire , Beirute Today) και ιστολόγια διακινούσαν το ίδιο βράδυ την είδηση περίαποκεφαλισμού ορθόδοξου επισκόπουμετά την απαγωγή του καθώς κι ενός άλλου  χριστιανού ομήρου που προέρχεται από  άλλη πόλη, την Ντέιρ ελ Ζορ.

Ο Γενίτσαρος
Ο Γενίτσαρος
Και ενώ η διεθνής κοινότητα δεν έχει προλάβει να συνέλθει από το σοκ, την επομένη ημέρα ο Ζωρζ Σάμπρα (« Πρόεδρος »που αναγνωρίζει η « Δύση »)σπεύδει με νεύρονα προειδοποιήσει τηλεοπτικά μέσωAlJadeedtvστο Λίβανο :Nα σταματήσουν  κάποιοι να ανακατεύονται στην υπόθεση της απαγωγής  και να αφήσουν το ζήτημα σε αυτούς που γνωρίζουν…στους αντάρτες και στους Τζαίχ ελ χορ (« ελεύθερου στρατού ») . Με προκλητικό τρόπο και φανερά εκνευρισμένος από τη διάσταση που έχει πάρει η υπόθεση, δηλώνει ότι : Aυτή δεν είναι η μόνη απαγωγή που γίνεται στον κόσμο ! Ακολούθως, σε επίμονη ερώτηση του δημοσιογράφου παραδέχεται ότι δε γνωρίζει με ακρίβεια τους απαγωγείς :  Ξέρετε ότι η Συρία είναι μεγάλη χώρα και υπάρχουν πολλές ομάδες…

Στις 27/06/13, ο Πατριάρχης Αντιοχείας γίνεται στόχος βομβιστικής επίθεσης  έξω από την έδρα του ορθόδοξου Πατριαρχείου στη Δαμασκόόταν έφευγε για το Λίβανο όπου εγκαταβιώνει ( 4 νεκροί και τραυματίες βλ. syrianews, AlNahar , Observatoirede Christianophobie, Apic, Gazire κ.ά. ). Ταυτόχρονα βομβιστική επίθεση εκδηλώνεται και σε συρορθόδοξο ναό, τη μοναδική εκκλησία της Ντέιρ ελ Ζορ-προκαλώντας επίσης 5 θύματα  -απ’όπου σύμφωνα με τις αραβικές πηγές Gazireκαι Βeirut2day , καταγόταν ο σφαγιασθείς πολίτης του βίντεο.

protoselido i bomvistikiΤην επόμενη μέρα,ο« Συριακός εθνικός συνασπισμός » στον οποίο ηγείται ο κος Σάμπρα , δηλώνει στο ιταλικό ειδησεογραφικό ΑΚΙ : Aν η έρευνα δείξει ότι το βίντεο είναι πλαστό, τότε το Συριακός Εθνικός Συνασπισμός μαζί με το Ανώτατο Στρατιωτικό Επιτελείο των ανταρτών θα συλλάβει τους υπευθύνους και θα τους προσάγει στη Δικαιοσύνη  . Η αντιπολίτευση πανικόβλητη από την αντίδραση της παγκόσμιας κοινής γνώμης στις θηριωδίες που διαπράττονται στο « δοβλέτι » της, απειλεί με συλλήψεις και προσαγωγές όποιους αποκαλύπτουν ανάλογες βαρβαρότητες /εγκλήματα πολέμου. Το ερώτημα που εκκρεμεί είναι : ποιές θεσμοθετημένες δικαστικές αρχές θα επιδικάσουν αυτές τις υποθέσεις ; Έκτακτα ισλαμικά δικαστήρια αντίστοιχα με αυτά του βίντεο ;
Ο « Αμπού Σάντι » όπως τον αποκαλούν οι σύντροφοί του, σύμφωνα με δημοσίευμα του MiddleEastpanorama (29/04/13) εξισλαμίστηκε προφέροντας τις σχετικές ομολογίες πίστης. Η εκλογή του ως επικεφαλή της συριακής αντιπολίτευσης στη Ντόχα του Κατάρ στις 09/11/12 δεν θα μπορούσε άλλωστε να επιτευχθεί χωρίς αυτήν την προυπόθεση. Η μη ευρύτερη δημοσιοποίηση του εξισλαμισμού του εξυπηρετεί επικοινωνιακά την αντιπολίτευση.

ο Γιοχάνα
ο Γιοχάνα
Σε αυτό το διάστημα των 48 ωρών από την ανάρτηση του βίντεο, ο δυτικός τύπος ταυτοποιεί τα θύματα με καθολικό μοναχό και τη συνοδεία του για να διαψευσθεί  κατηγορηματικά από το Βατικανό. Έκτοτε, όλος ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος -χριστιανικός και μη-, προβαίνει στις απαραίτητες διορθώσεις (fide,radiovaticana ,rfi, riposte Catholique, Παρατηρητήριο Χριστιανοφοβίας , Catholiqueherald , Asia News , Alain Julesκ.ά.) . Το  ρώσικο δορυφορικό κανάλι RΤ θέτει το ερώτημα :ποιός είναι ο ορθόδοξος επίσκοπος που σφαγιάζεται ; Τα αμερικάνικα μέσα (catholicnewslive/28-06-13) απαντούν : Ο Μητροπολίτης Παύλος Γιαζίζι, ο αδερφός του Πατριάρχη Ιωάννη, δολοφονήθηκε από ισλαμιστές φονταμενταλιστές οι οποίοι ζητωκραύγαζαν που σκότωναν απίστους . 
Kαι όμως τόσο αυτός όσο και ο μητροπολίτης Γιοχάνα Ιμπραήμ που λόγω χαρακτηριστικής φυσιογνωμίας δε χρειάστηκε να ταυτοποιήσουν οι αμερικάνοι (αυτός που δεν εκτελείται online),  αλλά και ο σύριος χριστιανός σφαγιασμένος πολίτης, παραμένουν στα βιντεοσκοπημένα αζήτητα προς αναγνώριση.
YΓ : Οι συντάκτες του άρθρου, Πορφύρης Δημήτρης και Πηνελόπη Σταφυλά, κατοικούν στις Βρυξέλλες, σε περίπτωση που ο κ. Σάμπρα θέλει να αποστείλει « δικόγραφα » !!!

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...