"Συντασσόμαστε μέ τήν «...ελπίδα πώς το τοίχος που χωρίζει την Ανατολική Εκκλησία και την Δυτική Εκκλησία μπορεί να μετακινηθεί, και πώς -επιτέλους- μπορεί να υπάρξει μόνο μία στέγαση, δυνατά εδραιωμένη στον Ιησού Χριστό, τον ακρογωνιαίο λίθο που θα κάνει και τα δύο σε ένα (Unitatis Redintegratio ^18)". (Βαρθολομαιος προς Παπαν μολις προχθες)
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ.
Ο π. Ιουστίνος Πόποβιτς βεβαιώνει το 1967, ότι
"η Β΄Σύνοδος του Βατικανού αποτελεί αναγέννησιν όλων των ευρωπαϊκών ουμανισμών, αναγέννησιν πτωμάτων...διότι η Σύνοδος ενέμεινεν επιμόνως εις το δόγμα περί του αλαθήτου του πάπα = του ανθρώπου...
"Τί είναι ο πυρήν του δόγματος περί του αλαθήτου του πάπα = του ανθρώπου;
Απομακρυνόμενος από τον Θεάνθρωπον, ο κάθε ουμανισμός βαθμηδόν μετατρέπεται εις μηδενισμόν.
Η δε χρεωκοπία, η καταστρεπτική χρεωκοπία του παπισμού, έγκειται εις το δόγμα περί του αλαθήτου του πάπα.
"Ομως, κατά την Αληθινήν Εκκλησίαν του Χριστού, η οποία από της εμφανίσεως του Θεανθρώπου Χριστού υπάρχει εις τον επίγειον κόσμον μας ως θεανθρώπινον σώμα, το δόγμα περί του αλαθήτου του πάπα είναι όχι μόνον αίρεσις, αλλά παναίρεσις.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, το δόγμα αυτό είναι η αίρεσις των αιρέσεων, μία άνευ προηγουμένου ανταρσία κατά του Θεανθρώπου Χριστού.
Το δόγμα αυτό είναι, φεύ! η πλέον φρικτή εξορία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού από την γην. νέα προδοσία του Χριστού. νέα σταύρωσις του Κυρίου, μόνον ουχί επί του ξυλίνου, αλλ΄ επί του χρυσού σταυρού του παπικού ουμανισμού.
Και ταύτα πάντα είναι κόλασις, κόλασις διά το άθλιον γήϊνον ον, που λέγεται άνθρωπος.
"Υπάρχει διέξοδος από τας αναριθμήτους αυτάς ουμανιστικάς κολάσεις;
Αναμφιβόλως δε, η μετάνοια είναι το φάρμακον και δι΄ αυτήν την "παναμαρτίαν" του παπισμού, την περιεχομένην εις το αλαζονικόν δόγμα περί του αλαθήτου του πάπα..."
(Βλ. βιβλίο "Ανθρωπος και Θεάνθρωπος", εκδ. "Αστήρ", Αθήναι 1970, σελ. 156-157, 159).
Ο Οικουμενιστής Βαρθολομαίος ουδεμία νήξι περί μετανοίας έκανε στους αδελφούς του παναιρετικούς, παναμαρτωλούς Παπικούς, προφανώς διότι συμμετέχει στην ίδια παναίρεσι και παναμαρτία.
Για να καλέσης σε μετάνοια, πρέπει να είσαι έξω από την αποστασία και αμαρτία την οποίαν καταγγέλεις, όχι εντός αυτής.
Διότι, την άλλη εβδομάδα ο Βαρθολομαίος, μετά τις "ευλογίες", ήτοι αλογίες, του Βατικανού, θα μεταβή για να "προελάση" στην αγία γη της Μακεδονίας, στις Σέρρες, στο Σιδηρόκαστρο, πλησίον του οποίου θα εγκαινιάση ναό σε αγιορειτικό μετόχιο, στην Σιάτιστα κλπ.
Και βεβαίως παντού, οι ήσυχοι στην συνείδησι "συντηρητικοί" ορθόδοξοι, ακόμη και αγιορείτες κλπ., θα σπεύσουν εις προϋπάντησιν, προσκύνησιν και σύμπραξιν μετ' αυτού.
Δεν αναλογίζονται ότι στο πρόσωπο αυτού του λυκοποιμένος, προσκυνούν τον ίδιο τον Πάπα;!...
Τον τίτλο και τα σχόλια τα θεωρώ υπερβολικά. Δεν ωφελούν και μάλλον βλάπτουν με την παραπληροφόρηση που παρέχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια απλή μεταφορά μιας ανάρτησης είναι.
ΔιαγραφήΤώρα με τις απόψεις αυτές ο καθένας το βλέπει απο την δική του πλευρά και το κρίνει. Τον αν παραπληροφορούν η όχι ας μη το κρίνουμε εμείς...