Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2012

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ-ΠΡΟΡΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ !


πηγή


Μια συνοπτκή παρουσίαση προφητειών και προρρήσεων αγίων,
 γερόντων και άλλων για το τι περιμένουμε να γίνει προσεχώς...
Ευχαριστώ τον άνθρωπο που έκανε την δουλειά.
http://4.bp.blogspot.com/_DyXF6HKnUFM/S8XJI5R4FOI/AAAAAAAAAdw/mgdQiqWNHeY/s1600/Gerontes+Paisios+Agioreitis+kai+Iosif+Vatopaidinos.jpg


















































Τουρκική πρόκληση
π. Παΐσιος:
 «Όταν θα δούμε η Ελλάδα να παίρνει την πρεσβεία της
 από την Τουρκία καιη Τουρκία την πρεσβεία της από την Ελλάδα,
 τότε θα πρέπει να πούμε: «Ταις
πρεσβείαις της Θεοτόκου, Σώτερ σώσον ημάς». «Θα γίνει 
σύγκρουση στο Αιγαίο. 
Εμείς δεν θα πάθουμε μεγάλο κακό».
π. Σίμων Αρβανίτης: «Καί ή πρώτη, η πρώτη Ελλάς αυτήν 
πού θά υποστεί 
από τους Τούρκους μια μικρή, μια μικρή αυτήν όπως 
είπωμεν προσβολή».
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός: «θα αναγκάσουν τους Τούρκους 
να έρθουν εδώ, '
στην Ελλάδα, για να ξεκινήσουν τη δουλειά τους. 
Και η Ελλάδα, παρόλο που
 τυπικά έχει
κυβέρνηση, δεν έχει στην πραγματικότητα
 κυβέρνηση. Της λείπει η δύναμη, 
και οι Τούρκοι θα έρθουν εδώ».
Μοναχός Γεννάδιος: «Οι Τούρκοι θα μας επιτεθούν, 
θα περάσουν τον 
Έβρο ποταμό, προκαλούντες παντός είδους
 καταστροφάς. Θα φτάσουν 
ως τα Εξαμίλια».
Κυριάκος Τσίτσικας:« Όταν δεις και κάτσουν οι Τούρκοι
 μεσ την εθνοσυνέλευση
 τους και τραβήξουν πιστόλια να ξέρεις κοντεύει

 η ώρα. Η Κύπρος θα πιαστεί (καταληφθεί)
από τους Τούρκους. Θα κηρυχθεί Ελληνοτουρκικός
 πόλεμος και η Τουρκία
 θα μπει στην Ελλάδα».

Εξαμίλια
Κοσμάς ο Αιτωλός:
 «Οι Τούρκοι θα φύγουν, 
αλλά θα ξανάρθουν πάλι 
και θα φθάσουν ως τα Εξαμίλια».
π. Παΐσιος:
 «Εξαμιλια είναι κάθε σημείο που απέχει έξι 
μίλια από τις ακτές της Τουρκίας. Το ίδιο και από τη δική 
μας πλευρά. Κάθε σημείο που απέχει έξι 
μίλια από τις ακτές μας, από οποιεσδήποτε νησιωτικές η
 χερσαίες ακτές, είναι τα Εξαμίλια. Όταν ο τουρκικός στόλος
 ξεκινήσει κατά της Ελλάδος και φτάσει
 στα έξι μίλια, πράγματι θα καταστραφεί. Θα είναι η ώρα 
που θα έχουν 
τα κόλλυβά τους στο ζωνάρι τους».

Συνέπειες: 2 νησάκια καταλαμβάνονται 
- Ολιγόμηνη πείνα στην Ελλάδα
π. Παΐσιος:
 «το πολύ κάνα - δυο νησιά να πειράξουν
 οι τούρκοι», 
«εμάς θα μας πιάσει πείνα. Θα πεινάσει η Ελλάδα.
 Και επειδή θα κρατήσει
 αυτή η μπόρα κάποιο
διάστημα, μήνες θα είναι, θα πούμε το ψωμί ψωμάκι».
π. Σίμων Αρβανίτης:
 «μια άλλη φορά μου είπε, ότι θα
 έρθει τέτοια πεινά,
 που η πείνα του 1941 δεν είναι τίποτα, μπροστά σε αυτή
 που έρχεται»
π. Αμβρόσιος Λάζαρης:
«θα έρθουν χρόνια δύσκολα,
 αλλά μη φοβάστε.
 τα παιδιά του ο Θεός δεν τα εγκαταλείπει. 
Θα τα φυλαει σκανδαλωδώς.
 "δηλαδή γέροντα; τι δηλαδή; να, άμα δεν θα έχεις 
να φας, θα ξυπνάς 
το πρωί, θα βρίσκεις μια φραντζόλα ψωμί πάνω 
στο τραπέζι και θα λες:
 αυτό από που ήρθε;»
π. Γεννάδιος:
«Και εδώ στην Κρήτη θα έλθουν οι Τούρκοι».

Παρέμβαση Ρώσων
Τάφος Μ. Κωνσταντίνου:
«Η ξανθιά φυλή μαζί με τους πράκτορες
 τους θα κατατροπώσουν ολόκληρο τον Ισμαήλ
 και θα πάρουν την 
Επτάλοφο μαζί με τα άλλα προνόμια»
Αγ. Ανδρέας Σαλός:
 «Εγώ όμως πιστεύω ότι θα εισορμήσει και το
 ξανθό γένος, του οποίου η ονομασία αρχίζει 
από το δέκατο έβδομο
 γράμμα της αλφαβήτου (Ρ). Θα μπει λοιπόν
 και θα κατακόψει, 
και θα στρώσει τους αμαρτωλούς στο έδαφος».
π. Παΐσιος:
«Τότε θα επέμβει από πάνω ο Ρώσος και
θα γίνει όπως τα
 λέει η προφητεία του αγίου Κοσμά.»
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός:
 «Η δε Ρωσία ξαφνικά εισβάλλει στην Τουρκία.», 
«η Ρωσία θα μετακινήσει τις δυνάμεις της επίσης, 
για να αναγκάσει τους
 Τούρκους σε υποχώρηση».
Κυριάκος Τσίτσικας:
 «'Ένα ξανθό γένος θα έλθει προς βοήθεια του
 χριστιανισμού».
Μοναχός Γεννάδιος:
«Έπειτα θα τους αντεπιτεθούμε, θα μας βοηθήσουν
 και άλλοι λαοί, (πιθανόν οι Ρώσοι ή οι Γάλλοι)».
Καταστροφή Τούρκων (διάλυση στα τρία)
Αγ. Κοσμάς:
Στο τέλος θα τους διώξουν εις την Κόκκινη Μηλιά. 
Από τους 
Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί, το άλλο τρίτο 
θα βαπτισθεί και μονάχα το
 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά».
π. Παΐσιος:
«Η Τουρκία θα διαλυθεί, και μάλιστα θα τη διαλύσουν 
οι ίδιοι
 οι σύμμαχοι», «Θα σβήσουν ως έθνος και η έκταση
 ολόκληρης της Τουρκίας
 θα είναι μία αχανής έρημος, στην οποία, για
 να συναντήσει κανείς άνθρωπο,
 θα πρέπει να περπατάει εφτά (7) ώρες!»
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός:
 «Τότε ομού θα ηττηθεί και η δόλιος Τουρκία
 γιατί θα πράξη πονηρά μεγάλη προδοσία».
π. Γεννάδιος:
«Οι Τούρκοι θα πάθουν μεγάλες καταστροφές, 
και θα καταδιωχθούν
 μέχρι την Κόκκινη Μηλιά (κάπου στη Μέκκα, 
πρωτεύουσα της Αραβίας).Από τον
 πόλεμο το ένα τρίτο του Τουρκικού πληθυσμού 
θα φονευθεί, το άλλο τρίτο θα καταδιωχθεί μέχρι
 την Κόκκινη Μηλιά, και το υπόλοιπον ένα τρίτο 
θα βαπτισθεί και θα γίνουν χριστιανοί.»
π. Σίμων Αρβανίτης:
 «Αλλά είναι ο τάφος τους όμως της Τουρκίας. 
Ο τάφος τους καθώς τό είχανε πει καί αυτοί οι
 Τούρκοι, όπως είπαν 
μερικοί τώρα».
Αγ. Μεθόδιος Πατάρων:
 «Θα δείρουν τους Ισμαηλίτες και θα τους 
καταδιώξουν ως την Κολωνία».
Κουρδικό - αρμενικό - ελληνικό κομμάτι
π. Παΐσιος:
 «Η Τουρκία θα διαμελισθεί σε 3-4 κομμάτια. 
Ήδη έχει αρχίσει
 η αντίστροφη μέτρηση. Εμείς θα πάρουμε τα 
δικά μας εδάφη, οι Αρμένιοι 
τα δικά τους και οι Κούρδοι τα δικά τους. 
Το κουρδικό θέμα έχει
 ήδη δρομολογηθεί».
Προσωρινή κατάληψη Πόλης από
 Ρώσουςπ. Παΐσιος:
 « Θυμήθηκα τότε ότι ο Άγιος Μεθόδιος Πατάρων είχε πει 
σε μια προφητεία του « ...;και κρατήσει Επτάλοφον,
 οι Ρώσοι, το ξανθό
 γένος και φυτευθήσονται εν αυτή λάχανα ...;», 
δηλαδή το ξανθό γένος, 
οι Ρώσοι θα κρατήσουν την Πόλη, όσο κρατούν
 τα λάχανα (δηλαδή 5-6 μήνες).
Αυτό το επιβεβαίωσε ο Γέροντας.
Αγ. Μεθόδιος Πατάρων:
«Και θα επικρατήσει στην Επτάλοφο το ξανθό γένος
 για έξη ή πέντε μήνες και θα φυτεύουν πάνω 
σ' αυτήν λάχανα, και θα φάνε
 πολλοί από αυτούς για να εκδικηθούν τους Αγίους».
Γ΄ Παγκόσμιοςπ. Παΐσιος:
«Ο πόλεμος που θα ξεσπάσει θα είναι παγκόσμιος ...;»
π. Λεόντιος Σάμου:
«το κακό και ο μεγάλος πόλεμος που προετοιμάζουν 
οι χώρες που δεν έχουν σταυρό στην σημαία τους
 και αυτοί που τις κατευθύνουν πλησιάζει και μοιάζει 
σαν το νερό που το μαζεύει τ΄ αυλάκι μετά γίνεται 
χείμαρρος και ποτάμι και στο τέλος πλημμυρίζει
 την πεδιάδα και σκεπάζει
 την γη».
Κυριάκος Τσίτσικας:
 «Σ' αυτό το Πόλεμο μόνο το 1/3 του πληθυσμού της 
γής θα μείνει».
Προέλασή Ρώσων μέχρι Ιερουσαλήμπ. Παΐσιος:
 «Η καταιγίδα αυτή θα φτάσει μέχρι το Ισραήλ και τότε
 οι Εβραίοι θα καταλάβουν τα σφάλματα τους».
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός:
«Η δε Ρωσία ξαφνικά εισβάλλει στην Τουρκία 
 και ως χείμαρρος ορμητικός σαρώνει την Περσία.
 Και προχωρεί ακάθεκτη
 φθάνει στην Παλαιστίνη».
π. Ηλίας Διαμαντίδης:
 «Ο Ρώσος θα νικά. Θα πάει ως τον Ευφράτη ποταμό».
Τέλος α΄ ημιχρόνου - ανακωχή
 - Διαπραγματεύσεις - Δυνάμεις δύσης
 και άλλες ξεκινούν για Πόληπ. Παΐσιος:
 «Σ΄ αυτόν τόν πόλεμο όλοι θά γυρίσουν νικημένοι.
 Ο Ελληνικός 
στρατός θά παραμείνει θεατής. Γήπεδο θά είναι ή 
Παλαιστίνη, τάφος τους
 ή Νεκρά Θάλασσα. Αυτό θά είναι καί τό πρώτο ημίχρονο...», 
«θα δουν τότε 
τα άλλα κράτη της Ευρώπης, συγκεκριμένα η Αγγλία, 
η Γαλλία, η Ιταλία και
 άλλα έξι-εφτά κράτη της ΕΟΚ, ότι η Ρωσία θα αρπάξει
 μέρη, οπότε θα πουν:
 "Δεν πάμε κι εμείς εκεί πέρα, μήπως πάρουμε κανένα
 κομμάτι;" Όλοι, όμως,
 θα κυνηγούν τη μερίδα του λέοντος. Έτσι, θα μπουν 
και οι Ευρωπαίοι στον
 πόλεμο».
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός:
 «Η πρώτη φάσις έληξε του τρομερού πολέμου
 τόσα δεινά πέντε μηνών δεν επαρκούν Θεέ μου;
 Το ζήτημα της Πόλεως πάλι θα βγει στη μέση
 κι ο κόσμος θα περιπλεχθεί και δε θα ξεμπερδεύση»,
 «οι Αμερικάνοι και το ΝΑΤΟ θα προσπαθήσουν να 
το αποτρέψουν αυτό, ώστε να μην υπάρξει ενότητα,
 να μην
 υπάρξει ένωση μεταξύ δύο Ορθοδόξων εθνών. 
Θα κινήσουν και άλλες δυνάμεις,
 όπως τους Ιάπωνες και άλλους».
Αγ. Κοσμάς:
 Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενον στα Ελληνικά ύδατα,
τότε θα λυθεί
 το ζήτημα της Πόλης». « Από τρία μπουγάζια στενά,
 Κρά, Κράψη και Μουζίνα,
 θα περνούν πολλά στρατεύματα για την Πόλι. 
Καλόν είναι τα γυναικόπαιδα να
 βγουν στα βουνά. Θα σάς ρωτούν αν είναι 
μακριά η Πόλι" εσείς να μη λέτε την
 αλήθεια, διότι θα σας κακοποιήσουν».
Ουδετερότητα Ελλάδας 
- τριήμερη σύγκρουση στην ΠόληΑγ. Κοσμάς:
 «Στην Πόλι θα χυθεί αίμα πού τριχρονίτικο δαμάλι θα πλέξη 
(πλεύση)».
π. Παΐσιος:
«Θα βγάλει η κυβέρνηση απόφαση να μη στείλει στρατό. Θα 
κρατήσει στρατό μόνο στα σύνορα.»
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός:
 «Τότε τα Έθνη μεληδόν θα σφάζονται αγρίως/
στα όρια της Πόλεως για τα Στενά κυρίως»,
 «Θα γίνει φοβερή σφαγή στην
 περιοχή της πρώην Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
 Από αυτούς που θα πεθάνουν, 
θα είναι 600 εκατομμύρια, ξέχωρα».
π. Ηλίας Διαμαντίδης:
«Θα γίνει πόλεμος στην Κωνσταντινούπολη».
π. Γεννάδιος:
 «Εις την Κωνσταντινούπολη θα γίνει μακελειό
 μεγάλο, και 
η θάλασσα θα κοκκινίσει από αίματα σφαγμένων
 ανθρώπων. 
Τριχρονίτικο δαμάλι (μοσχάρι) θα
πλεύσει στο αίμα, όπως λέγει ο Άγιος Κοσμάς
 ο Αιτωλός στις 
προφητείες».
Κυριάκος Τσιτσίκας:
 «Στην Κωνσταντινούπολη θα συσσωρευτούν όλα 
τα έθνη. Εκεί θα γίνει η μεγάλη μάχη που το αίμα
 θα φτάνει μέχρι το 
χαλινό του ίππου».
Ανώνυμος Προφήτης:
«Μάχη στην Κωνσταντινούπολη εφτά κρατών 
και τρία μερόνυχτα σφαγή. Νίκη του μεγαλύτερου
 κράτους κατά των 
έξι κρατών».
Ελληνικός στρατός ξεκινάει για τη Πόλη και 
φθάνει στο τέλος 
των συμβάντωνΑγ. Κοσμάς:
 «Δεν θα φθάσει ο στρατός στην Πόλι " στη μέση του δρόμου
 θα ΄ ρθει το μαντάτο, ότι έφθασε το ποθούμενο».
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός:
 «Τότε η Ελλάς θα σηκωθεί πρώτη με το στρατό της

να εκπληρώσει ολόχαρη τον Ιερόν σκοπόν της.
 Να καταλάβει αμαχητί, τα ιερά 
της μέρη/ που της τα πήραν οι εχθροί, που όλος ο κόσμος ξέρει.».

Παράδοση Πόλης στον Τέως Βασιλέα και τους Έλληνες
π. Παΐσιος:
 «Όχι. Την Πόλη θα μας τη δώσουν οι Ρώσοι. Θα την πάρουν σε
 πόλεμο που θα κάνουν με την Τουρκία και θα τη δώσουν σ' εμάς», «Οι
 Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Πόλη. Όχι γιατί
 μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους». 
« ...; τότε ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος θα συμβάλει ως μεσάζοντας να δοθεί 
η Πόλη στην Ελλάδα».
π. Ηλίας Διαμαντίδης:
Θ' ανοίξει η Άγια Σοφιά και θα λειτουργηθεί.
 Ένας εξαδάκτυλος βασιλιάς θα είναι τότε».
π. Γεννάδιος:
 «Οι Μεγάλοι, Ρωσία - Αμερική, θα συνορίζονται ποιος
 θα πάρει την Κωνσταντινούπολη, λόγω της 
στρατηγικής θέσεώς της
 και θα είναι επικίνδυνη
άλλη πολεμική σύγκρουσης μεταξύ των.
 Δια να μην έλθουν σε τέτοια
 πολεμική σύγκρουση και να μην την πάρει μήτε
 ο ένας, μήτε ο άλλος, 
θα είναι και εκ Θεού να
την δώσουν εις τους Έλληνες, εις τους οποίους και ανήκεν».
Γέροντας «Τ» - Κύπρος:
 Είπε τότε ο γέροντας, εν έτει 1965 :--
«Η Κωνσταντινούπολη θά δοθεί (ή, θα παραδοθεί...), στον έκπτωτο 
βασιλέα των Ελλήνων.
Ανώνυμος Προφήτης:
«Ο Πόλεμος θα σταματήσει από κάποιον 
άγγελο και η Πόλη θα παραδοθεί στους Έλληνες».
Αναγέννηση Ορθοδοξίας-Μεγάλωμα Ελλάδαςπ. Παΐσιος:
 «Το Γένος μας θα μεγαλώσει, αν και οι υποτιθέμενοι φίλοι μας
 θα ήθελαν να το τσαλακώσουν και θα ήταν γι αυτούς 
πολύ ευχάριστο. 
Αλλά ο Θεός δεν θα το
επιτρέψει. Θα κανονίσει ο Θεός τις υποθέσεις του Έθνους.», 
«Όλοι ανεξαρτήτως θα πιστέψουν. Δεν θα υπάρχει ούτε ένας
 άνθρωπος άπιστος. Αλλά, δεν θα έχουν
τον μισθό των σημερινών Χριστιανών.»
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός 
«Ακολούθως αυτής της μεγάλης
 κλίμακας κάθαρσης, 
θα γίνει τέτοια αναγέννηση της Ορθοδοξίας, 
όχι μόνο στην Ρωσία, αλλά σε 
ολόκληρο τον κόσμο. Τέτοια αναλαμπή της Ορθοδοξίας!!!»
π. Σίμων Αρβανίτης:
«Η Ελλάς θά δείτε σε λίγο πόσο θά γίνει μεγάλη, μεγάλη, 
μεγάλη. Όχι μόνο θα δείτε, θά έχει εξαίρετο καί λαμπρό
 παράδειγμα εις 
όλη την οικουμένη».
π. Εφραίμ Αριζόνας:
 «Η ζωή αυτών των χρόνων, θα είναι μια παραδεισένια
 πάνω στη γη από απόψεως αγαθών και 
από απόψεως πίστεως».

ΠΕΡΙ ΜΕΛΛΟΝΤΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ...


πηγή.


Θά παραθέσουμε τώρα, μία προφητεία τού Αγίου Νείλου 
τού Μυροβλήτου, πού ασκήτεψε αρχικά στό όρος Πάρνων,
 στόν Αγιο Πέτρο τής Κυνουρίας, 37 Km έξω από τήν 
Τρίπολη, κοντά στό ιστορικό Μοναστήρι τής Παναγίας
 τής Μαλεβή, από όπου έφυγε αργότερα, λόγω τού
 κλίματος τής περιοχής καί ήλθε μέ άλλους μοναχούς 
καί κατοίκησε στό Αγιον Όρος, σέ μιά σπηλιά κοντά
 στά φρικτά Καρούλια. 
Ονομάσθηκε Μυροβλύτης, από τό Αγιο Μύρο πού έτρεχε από
 τόν τάφο του καί έφθανε μέχρι 
τά απότομα βράχια τής παραλίας, από όπου μέ βάρκες οί 
ναυτικοί τό μάζευαν.
Σήμερα, στά βράχια αυτά, καθώς κατεβαίνουν πρός τόν γκρεμό
 καί βυθίζονται στό χάος τής 
θάλασσας, φαίνονται καθαρά τά ίχνη τού Αγίου Μύρου...
Η προφητεία αυτή, μαζί μέ άλλη μία πού μιλάει καθαρά γιά
 τό μέλλον τού Αγίου Όρους, είναι 
γραμμένη πρό 600 περίπου χρόνων, καί αναφέρεται πιθανότατα
 στίς μέρες μας.
...Κατά τό 1900 έτος, βαδίζοντες πρός τόν μεσασμό τού 8ου αιώνος, άρχεται
 ο κόσμος τού καιρού
 εκείνου νά γίνεται αγνώριστος. Όταν πλησιάσει ο καιρός τής ελεύσεως
 τού Αντιχρίστου, θά 
σκοτισθή ή διάνοια τών ανθρώπων από τά πάθη τής σάρκας, καί θά
 πληθυνθεί σφόδρα ή
 ασέβεια καί ή ανομία. Τότε άρχεται ό κόσμος νά γίνεται αγνώριστος...
Θά μετασχηματίζονται οί μορφές των ανθρώπων και δεν θα γνωρίζονται
 οί άνδρες από
 τίς γυναίκες δια τής αναισχύντου ενδυμασίας και των τριχών της κεφαλής...
Οί τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γίνουν ωσάν θηρία από την 
πλάνην του Αντιχρίστου. 
Δεν θα υπάρχει σεβασμός εις τούς γονείς και γεροντοτέρους,
 η αγάπη θα εκλείψει, οι δε
 Ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και Ιερείς θα είναι ώς επί τό 
πλείστον, άνδρες κενόδοξοι, 
παντελώς μη γνωρίζοντες την δεξιάν οδόν από την αριστεράν.
Τότε θά αλλάξουν ήθη και παραδόσεις των Χριστιανών και της
 Εκκλησίας. Η σωφροσύνη
 θα χαθεί από τους ανθρώπους και θα βασιλεύσει η ασωτία. 
Το ψεύδος και η φιλαργυρία
 θα φθάσουν εις τον μέγιστο βαθμό και αλλοίμονο εις τους
 θησαυρίζοντας αργύρια.
Οί πορνείες, μοιχείες, αρσενοκοιτίες, κλοπές και φόνοι θα πολιτεύονται 
εν τώ καιρώ εκείνω και
 διά την ενέργειαν της μέγιστης αμαρτίας και ασελγείας οί άνθρωποι 
θέλουν στερηθεί την χάριν 
του Αγίου Πνεύματος όπου έλαβαν εις το Άγιον Βάπτισμα καθώς 
και την τύψιν καί τόν έλεγχο
 της συνειδήσεως...
Οί Εκκλησίες τού Θεού θά στερηθούν ευλαβών και ευσεβών 
Ποιμένων και αλλοίμονο τότε είς 
τούς εν τώ κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν 
τελείως την πίστιν, διότι
δεν θα βλέπουν από κανένα φώς επιγνώσεως.
Τότε θα αναχωρούν από τον κόσμον εις τα ιερά καταφύγια διά να 
εύρουν ψυχική ανακούφιση
 των θλιψεών τους και παντού θα ευρίσκουν εμπόδια και στενοχώριες
. Και όλα αυτά θά γίνονται
 διά τό ότι ο Αντίχριστος θέλει κυριεύσει τα πάντα και γεννήσεται
εξουσιαστής πάσης της
 Οικουμένης κάνοντας τέρατα και σημεία κατά φαντασία...
Θέλει δέ δώσει πονηρά σοφία είς τόν ταλαίπωρο άνθρωπο να
 εφεύρει νά ομιλεί ο ένας πρός 
τον άλλον από την μίαν άκρη της γης εως την άλλη.
Τότε οί άνθρωποι θα πετούν στον αέρα όπως τά πουλιά, καί θά
 διασχίζουν τόν βυθό της θάλασσας
 όπως τά ψάρια...
Καί κάνοντας όλα αυτά, οι δυστυχείς άνθρωποι, θά περνούν τήν ζωή
 τους μέ άνεση, μη γνωρίζοντες
 οι ταλαίπωροι ότι όλα αυτά, είναι μιά πλάνη τού Αντιχρίστου.
 Και τόσον θα προοδεύσει τήν 
Επιστήμη κατά φαντασία, ο πονηρός, ώστε θά προσπαθήσει νά
 ξεγελάσει τους ανθρώπους νά
 μή πιστεύουν είς τήν ύπαρξη τού Τρισυπόστατου Θεού.
Τότε βλέπων ο Πανάγαθος Θεός την απώλεια τού ανθρώπινου
 γένους θέλει κολοβώσει ( περικόψει )
 τίς ημέρες διά τους ολίγους σωζόμενους, διότι θέλει νά πλανήσει
 εάν είναι δυνατόν ακόμη 
και τούς εκλεκτούς.
Τότε αιφνιδίως θέλει έλθη η δίστομος ρομφαία ( εκ Θεού ), και θα 
θανατώσει τον πλάνο Αντίχριστο
 και τους οπαδούς αυτού....
( πιστό αντίγραφο τής Προφητείας, πού βρέθηκε σέ κώδικα τής
 Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου 
τής Κύπρου )
ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ;
Από δημιουργία ανθρώπου έως τό 1800 περίπου, 
εφευρέσεις μηδέν !
Μετά, σημειώνεται ένα τεράστιο άλμα, τέτοιο, πού
 δέν είχε ξαναγίνει ποτέ, από τότε πού 
δημιουργήθηκε ό άνθρωπος...
1769 μ.χ. Ατμομηχανή
1800 - εφεύρεση ηλεκτρικής στήλης
1822 - Φωτογραφία
1837 - Τηλέγραφος
1860 - Βενζινομηχανές
1861 - Ηλεκτρικές μηχανές
1876 - Τηλέφωνο
1880 - Ηλεκτρικό φώς
1896 - Ασύρματος
1903 - Αεροπλάνο
1925 - Τηλεόραση
1935 - Ραντάρ
1935 - Εφεύρεση νάϊλον
1942 - Πυρηνική ενέργεια
1945 - Ατομική βόμβα
1948 - Τρανσίστορ
1950 - Μικροηλεκτρονική
1969 - ο άνθρωπος στήν Σελήνη...
Τά μυρμήγκια, όταν βγάζουν φτερά χάνονται ... ( λαϊκό γνωμικό )
ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ...
Για τα χρόνια πού ζούμε ειπώθηκαν και γράφτηκαν πολλά. Ανάμεσα
 σ΄αύτά ξεχώρισε μία
 νέα προφητεία από την Ρουμανία, πού έκανε τον γύρο του κόσμου στους
 Χριστιανικούς κύκλους,
 και την οποία νομίζουμε ότι αξίζει να παραθέσουμε.
Την προφητεία αυτή την έφερε στο φώς της δημοσιότητος με μία 
δημοσίευσή του στον 
«ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ» ο σεβαστός Ρουμάνος Ιερομόναχος Πετρώνιος
 Προδρομίτης από
 την Ρουμανική Σκήτη του Τιμίου Προδρόμου,στα όρια της Μεγίστης
 Λαύρας, στο Άγιον Όρος.
Όπως είναι γνωστό, ο κόσμος της Δύσεως καθώρισε τό έτος 1992 ,
 ώς χρόνο ενοποίησης
 τών κρατών, τής Ευρωπαϊκής Κοινότητος πού τότε ήσαν 12.
Έγινε μία Ένωση σέ ένα υποτιθέμενο Κράτος, με μεγάλες
 οικονομικές δυνατότητες και
 αντίστοιχες διευκολύνσεις.
Τό γεγονός αυτό, έφερε, στούς Χριστιανικούς κύκλους τής
 Ελλάδος καί τού εξωτερικού, 
κάποιο είδος ανησυχίας...
Αφορμή υπήρξε, ή κυκλοφορία μερικών προφητειών για την εποχή 
μας, σάν ένα είδος 
κακών προειδοποιήσεων, όπως του Αγίου Νήφωνος Κωνσταντινιανής,
 του Οσίου Νείλου
 του Μυροβλήτου,του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, του Αγίου Σάββα
 της Καλύμνου και
 άλλων, οι οποίοι έζησαν σε διαφορετικούς χρόνους και τόπους
 μεταξύ τους, καί μίλησαν 
συγκεκαλυμμένα γιά έναν φοβερό επερχόμενο κίνδυνο...
Δεν θα αναφερθούμε τώρα σ΄αυτές τις προφητείες, γιατί κυκλοφορούν
 και είναι γνωστές
 στον πολύ κόσμο, θα μιλήσουμε μόνο και εν συντομία για το φοβερό
 όραμα του Αγίου
 Νήφωνος για την τελική Κρίση, και θα σταματήσουμε στην τελείως
 άγνωστη μαρτυρία
 του Αγίου Καλλινίκου Τσερνίκας,της Ρουμανίας.
Το όραμα του Αγίου Νήφωνος για την φοβερή Κρίση έγινε γνωστό 
από το βιβλίο
« Ένας ασκητής Επίσκοπος », που εκδόθηκε από την Μονή Παρακλήτου πολλές φορές. 
Στο όραμά του ο Αγιος Νήφων είδε ότι, πρίν από την αρχή της 
Μελλούσης Κρίσεως,
 ο Θεός ξεφυλλίζει το βιβλίο των αιώνων της ανθρωπότητας.
 Όταν έφθασε στον 
έβδομο αιώνα, από δημιουργίας ανθρώπου, σταμάτησε και
 εσκέπασε το πρόσωπο
 με τα χέρια του λέγοντας με οργή:
«Αυτός ο αιώνας ξεπέρασε όλους τους άλλους σε αδικία και κακία».
Μετά από λίγο, φθάνοντας στο μέσον αυτού του αιώνος, πρόσθεσε:
« Αυτός, είναι γεμάτος από την δυσωδία ανθρωπίνων παθών, 
από φθόνο, μίσος,
 ακαθαρσία, ψεύδος …
προσθέτοντας, " Θά τόν κόψω στήν μέση, γιά νά σταματήσει 
ή κυριαρχία τής αμαρτίας..."
Καί αμέσως διέταξε τόν Αρχάγγελο Μιχαήλ νά ετοιμάσει τήν
 αρχή τής Κρίσεως...
Φοβερός ό λόγος: " Θά τόν κόψω στήν μέση " !
Όμως, τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος είναι τό 7500.
Όταν ήλθε ό Χριστός στήν γή ( σύμφωνα μέ τίς χρονολογίες
 διαδοχής γονέων - 
παιδιών τής Παλαιάς Διαθήκης), είχαν περάσει 5508 χρόνια...
Άν σέ αυτά προσθέσουμε τό έτος 1992 πού περάσαμε, 
συμπληρώνονται τότε 7500
 χρόνια, δηλαδή τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος,
 καί ή αρχή τών εξελίξεων τής 
Μελλούσης Κρίσεως!
Ό Άγιος Νήφων, καθώς φαίνεται από τήν ζωή του, 
υπήρξε ένας Άγιος Ιεράρχης. 
Τό όραμά του τό διηγήθηκε στόν στενότερο μαθητή του 
ιερομόναχο Παύλο ό οποίος
έγραψε καί τόν βίο του.
Ένα όμως, επί πλέον ντοκουμέντο, είναι καί τό γεγονός 
ότι ή εικόνα τού αιώνος μας,
 τήν οποία είδε καί περιέγραψε ό Άγιος εδώ καί 1500 χρόνια, 
συμφωνεί απολύτως μέ
 όσα βλέπουμε νά γίνονται σήμερα...
Στην συνέχεια θα αναφερθούμε σε μία πιο αποκαλυπτική μαρτυρία για την χρονιά
 ορόσημο 1992 , ως πιθανότατη απαρχή εξελίξεων της Συντέλειας του Κόσμου, καί
 βεβαίως όχι ώς χρονιά τού τέλους τής γής…
Πρόκειται για ένα όραμα ενός επίσης αγίου ιεράρχου, του Αγίου Καλλινίκου από την
 Ρουμανία, ο οποίος έζησε στα κοντινά μας χρόνια (1787-1868 ).
Πρίν εκλεγεί Επίσκοπος στο Ρίμνικ ο Αγιος Καλλίνικος ήταν επί 31 
χρόνια ηγούμενος
στο Μοναστήρι Τσερνίκα που ευρίσκεται πλησίον του Βουκουρεστίου,
 την πρωτεύουσα
 της Ρουμανίας. Σήμερα στην κεντρική εκκλησία (Καθολικό) ευρίσκονται
τα λείψανα του,
 τα οποία αδιάκοπα θαυματουργούν και θεραπεύουν κάθε είδους
 σωματικές και 
ψυχικές ασθένειες.
Η ζωή του Αγίου Καλλίνικου γράφτηκε από το στενότερο μαθητή του,
 τον Αρχιμανδρίτη Αναστάσιο Μπαλντοβίν, ο οποίος την άκουσε από το 
στόμα του. Είδε και πολλά άλλα θαυμαστά 
γεγονότα της ζωής του Αγίου Γέροντος του, από τα οποία, καθώς 
αναφέρει, ένα πολύ
 μικρό μέρος έγραψε προς ωφέλεια των πνευματικών του αδελφών.
Προς καλλίτερη κατανόηση του μνημονευόμενου γεγονότος
 αναφέρω ότι το μοναστήρι 
Τσερνίκα ευρίσκεται σε πεδινή περιοχή, όπου υπάρχουν και δυο
 νησάκια, μέσα στην
 κοίτη του ποταμού Κολεντίνα: το νησί του Αγίου Νικολάου και το
 του Αγίου Μεγαλομάρτυρος 
Γεωργίου.
Το έτος 1832, όταν έγινε το αποκαλυπτικό αυτό όραμα, το μοναστήρι
 Τσερνίκα ευρισκόταν 
τότε, στο νησί του Αγίου Νικολάου, ενώ το σημερινό, 
πού βρίσκεται στο νησί του Αγίου 
Γεωργίου, δεν είχε κτισθή ακόμη.
Ο στάρετς Καλλίνικος είχε αναγνωρισθεί από όλους ως άγιος
άνθρωπος, μεγάλος ασκητής, 
και με σπουδαία πνευματικά χαρίσματα. Γι’ αυτό καί είχε
 συγκεντρώσει τριγύρω του ένα
 μεγάλο πλήθος μοναχών και τα κελιά στο νησί του Αγίου Νικολάου 
ήταν ανεπαρκή για όλους.
Σκέφθηκε λοιπόν ό στάρετς, να φτιάξει ένα μεγαλύτερο μοναστήρι
 στο διπλανό νησί του
 Αγίου Γεωργίου.
Κατά Θεία ευδοκία, τότε ακριβώς ο ηγούμενος έλαβε ένα μεγάλο ποσό χρημάτων, 
για την ίδρυση μιας μονής. Δεν του έμενε πλέον τίποτε άλλο, παρά νά αρχίσει αυτό 
το έργο. Είχε όμως κάποια αμφιβολία. Τι είχε συμβεί;
Εκείνο τον καιρό στη Ρουμανία είχε διαδοθεί ότι σύντομα, δηλαδή το έτος 1848, θα 
γίνει το τέλος του κόσμου. Γεγονός πάντως που συνέβη και είναι γνωστό, είναι ότι 
το 1848 ήταν έτος επαναστάσεων και κοινωνικών μεταβολών σέ
 ολόκληρη την Ευρώπη.
Σκεπτόμενος αυτά, ημέρα και νύκτα, προσευχόμενος στο Θεό με όλη την καθαρότητα
 της ψυχής του και έχοντας αμφιβολία ν’ αρχίσει ή όχι την ανοικοδόμηση της Μονής,
δεν το απεφάσιζε, αφ’ εφόσον επίστευε ότι το 1848 θα γίνη το τέλος του κόσμου.
Μια νύχτα, αρχίζοντας την νυχτερινή προσευχή του και σκεπτόμενος όλα αυτά, εκάθησε
 για λίγο στο σκαμνί του, διότι σέ αυτό αναπαυόταν λίγο, και ουδέποτε εξάπλωνε 
σε κρεββάτι.
Ξαφνικά ευρέθηκε, στην πραγματικότητα και όχι στο ονειρό του, στο διπλανό νησί 
του Άγιου Γεωργίου...
Από δεξιά του είχε, τον Αγιο ιεράρχη Νικόλαο, προστάτη της μονής και από αριστερά
 του τον άγιο Μεγαλομάρτυρα Γεώργιο, οι οποίοι και του έκαναν παρατήρηση, γιατί 
δεν αρχίζει την κατασκευή της Μονής σέ αυτό το νησί, αφού έλαβε τα χρήματα από
 τον αρχιερέα Στρατόνικο.
Τότε ο ηγούμενος Καλλίνικος με πολύ φόβο και τρόμο τους είπε:
«Συγχωρέστε με, Αγιοι του Θεού, αλλά διάβασα μερικές προφητείες για το μέλλον
 και επίστευσα ότι το έτος 1848 θα γίνει το τέλος του κόσμου για εμάς».
Τότε εκείνοι τού είπαν: « Κοίταξε προς την ανατολή...» Όταν ό στάρετς σήκωσε τά
 μάτια του πρός ανατολάς, δέν μπορούσε νά ιδεί τόν ουρανό, παρά μόνο μία μεγάλη
 φωτεινή λάμψη. Αμέσως λύγισαν τά γόνατά του καί έπεσε στήν γή σάν νεκρός. 
Τότε οί Άγιοι τόν σήκαωσαν όρθιο καί τού είπαν:
«Κοίταξε τώρα προς ανατολάς, και θα ιδείς το μέγα Μυστήριο της Θείας
 Πρόνοιας».
Δυναμωμένος από την χάρη του Θεού είδε την Αγία Τριάδα, έτσι όπως
 είναι ζωγραφισμένη στις άγιες Εικόνες,
ενώ κάτω από την Αγία Τριάδα, είδε μια μεγάλη περγαμηνή από χρυσό, στην
 οποία ήταν γραμμένα με μεγάλα γράμματα:
«7500 από Αδάμ...»
Οι Αγιοι λοιπόν που τον κρατούσαν από τα μπράτσα, του είπαν:
«Βλέπε ότι, όχι τό 1848 είναι το τέλος του κόσμου, αλλά το τέλος του ορατού 
κόσμου θά αρχίσει, όταν συμπληρωθούν 7500 χρόνια από κτίσεως Αδάμ.
Οπότε, πρόσθεσαν, άρχισε να κτίζεις το μοναστήρι στη μνήμη του Αγίου Γεωργίου».
Έτσι και έγινε. Μετά από αυτό το όραμα ο στάρετς Καλλίνικος άρχισε αμέσως την 
ίδρυση της εκκλησίας και των κελιών υπό την μορφή του τετράγωνου φρουρίου, 
όπως φαίνεται μέχρι σήμερα. Αυτό είναι το όραμα από την βιογραφία του 
Αγίου Καλλίνικου της Τσερνίκας.
Όπως βλέπουμε, εδώ γίνεται λόγος ακριβώς για το 7500 από κτίσεως Αδάμ,
 έτος, το οποίο δείξαμε ανωτέρω ότι ανταποκρίνεται στο 1992.
Αξιον προσοχής είναι και το γεγονός ότι τα οράματα αυτά πού αναφέρουμε, 
συνέβησαν σε χρόνους και τόπους απομακρυσμένους μεταξύ τους και χωρίς
 καμμιά εξάρτηση το ένα από το άλλο, και αναφέρονται ακριβώς στο ίδιο έτος: 1992.
Ότι δηλαδή, από τό έτος 1992 , έχουμε μπεί στήν φάση τού τέλους πού οπωσδήποτε
 όμως έχει κάποια χρονική διαδρομή, εντελώς άγνωστη σέ όλους μας...
Για όλους εμάς σήμερα, αυτά τα αποκαλυπτικά γεγονότα είναι μια αυστηρή 
προειδοποίηση και προτροπή για την χριστιανική μας ζωή και την φροντίδα 
της σωτηρίας μας.
Ο Θεός είναι αγαθός, ελεήμων και μακρόθυμος, αλλά η αμαρτία δεν μπορεί να 
εξαπλώνεται χωρίς τέλος. Η κυριαρχία του κακού πρέπει να σταματήσει.
Πριν από τον κατακλυσμό « είδεν ο Κύριος ότι επληθύνετο η κακία του ανθρώπου 
επι της γης, και πάντες οι σκοποί των διαλογισμών της καρδίας αυτού, ήσαν μόνον
 κακία πάσας τας ημέρας…
Και είπεν ο Κύριος, " θέλω εξαλείψει τον άνθρωπον, τον οποίον εποίησα, από
 προσώπου της γής " (Γεν. 5, 5- 7) και τον κατέστρεψε με τον κατακλυσμό.
Τα αμαρτήματα των Σοδόμων και Γομόρρων είχαν φθάσει μέχρι τον ουρανό και
 ο Θεός τους έκαψε με φωτιά.
Ο έβδομος αιώνας στον οποίο ζούμε, ξεπέρασε με τις αμαρτίες του όλους τούς άλλους
 προηγούμενους...
Όμως, άς θυμηθούμε και τον προφήτη Ιωνά στην Νινευί, με 40 ημέρες μόνο προθεσμία
 καταστροφής, αν η Νινευϊ δεν μετανοήσει.
Αλλά οι κάτοικοι της μεγάλης αυτής Πολιτείας, με σκληρή νηστεία , μετάνοια, και
 διακοπή κάθε αμαρτίας άλλαξαν την απόφαση του Θεού και δεν καταστράφηκαν...

Προφητεία για την Πόλη και το τέλος των Αγαρηνών


πηγή

Περὶ πότε ἐφάνη ὁ Μωάμεθ καὶ πόσοι βασιλεῖς Τοῦρκοι εἶναι ἀπὸ ἀρχῆς ἕως τῆς σήμερον


ἔτους ἀπὸ Ἀδὰμ ͵ϛρκζʹ ἐφάνη ὁ Μωάμεθ.
οὗτοι εἶναι οἱ αὐθένται οἱ Τοῦρκοι οἱ λεγόμενοι Ὀτμανλίδες· αος Ὀτμάνης. βος Ὀρχάνης. γος Μουράτης. 
δος Μπαγιαζήτης. εος Μεχεμέτης. ϛος Μουράτης. ζος Μαχεμέτης. ηος Μπαγιαζήτης. θος Σελήμης. 
ιος Σουλεϊμάνης. ιαος Σελήμης ὁ οἰνοπότης χρόνους κʹ. ἐτελεύτησε ἐν ἔτει ͵ζπγʹ, μηνὶ ἰαννουαρίῳ. 
ἐσυντρίφη ὑπὸ τοῦ ἵππου καὶ ἔγινεν ὁ υἱὸς αὐτοῦ Ἀμουράτης.
ἔτους ͵ϛρκζʹ ἐφάνη ὁ Μωάμεθ.
οὗτοι εἰσὶν οἱ ἀπ’ ἀρχῆς ἡγεμονεύσαντες Ἀγαρηνοί, οἵτινες καλοῦνται Ὀτμανλίδες· πρῶτος Ὀτμάνης,
 δεύτερος Ὀρχάνης, τρίτος Μουράτης, τέταρτος Μπαγιαζήτης, πέμπτος Μαχεμέτης, ἕκτος Μουράτης, 
ἕβδομος Μαχεμέτης.
οὗτος ἔλαβε τὴν ἀθλίαν Κωνσταντινούπολιν. καὶ ὡς διαλαμβάνει ὁ χρησμός, ὃς ἦν γεγραμμένος
 ἐν τῷ τάφῳ τοῦ μεγάλου Κωνσταντίνου, ὃν ἐξηγήθη ὁ μέγας πατριάρχης Σχολάριος, ὅτι εἰς τὸν
 ἀπόγονον τούτου μέλλει ἐξολοθρευθείη ἡ βασιλεία αὐτοῦ· ὁ δὲ ἕτερος χρησμός, ὅπερ εὑρίσκεται
 ἐν τῷ Ξηρολόφῳ ὁμοφωνεῖ τούτῳ, ὅτι πέντε βασιλεῖς Ἀγαρηνοὶ μέλλει βασιλεύσουν τὴν 
Κωνσταντινούπολιν, οὓς ἔχει γλυπτοὺς ἐν τῷ κιόνι τοῦ αὐτοῦ Ξηρολόφου. καὶ βαστοῦν ἐπὶ χεῖρας 
γεγυμνωμένα ξίφη. 
καὶ εἰς αὐτὸ τὸ κιόνι εἰσὶν πᾶσαι αἱ βασιλεῖαι τῆς γῆς, ἀπ’ ἀρχῆς ἕως τῆς συντελείας 
τοῦ αἰῶνος. 
ἔστι δὲ καὶ ἕτερος χρησμός, ὃς ἔχει ἱστορισμένον ἄρκος ἓν μέγα, ἔχον τέκνα τέσσαρα ἐξ αὐτοῦ κατερχόμενα,
ἅτινα ἔχει εἰς τοὺς κόλπους αὐτοῦ καὶ ἀναθάλπει αὐτά. καὶ αὐτὸ τὸ ἄρκος δηλοῖ τὸν ἐκ τῆς Ἄγαρ πρῶτον
 βασιλεύσαντα τὴν Κωνσταντινούπολιν θεοῦ παραχωρήσει. τὰ δὲ τέσσαρα αὐτοῦ τέκνα εἰσὶν οἱ τέσσαροι 
βασιλεῖς, οἱ ἐξ αὐτοῦ ωρήσει. τὰ δὲ τέσσαρα αὐτοῦ τέκνα εἰσὶν οἱ τέσσαροι βασιλεῖς, οἱ ἐξ αὐτοῦ γεννηθέντες, 
οἵτινες θεοῦ παραχωρήσει καὶ αὐτοὶ μέλλει λαβεῖν τὴν βασιλείαν αὐτοῦ καὶ γένωσιν διάδοχοι.
ὄγδοος Μπαγιαζήτης, ἔννατος Σελήμης, δέκατος Σουλεϊμάνης, ἑνδέκατος Σελήμης. οὗτός ἐστιν ὁ 
ἐκ τῆς Ἄγαρ πέμπτος βασιλεύς, εἰς ὃν μέλλει λαβεῖν τέλος ἡ βασιλεία αὐτῶν
δηλονότι τῶν Ἀγαρηνῶν, καὶ
ἐξολοθρευθείη ἐκ γῆς τὸ ὄνομα αὐτῶν ὡς οἱ χρησμοὶ ἄνωθεν λέγουσιν.
 ὃ γένοιτο διὰ πρεσβειῶν τῆς πανυπεράγνου ἁγίας θεοτόκου, τῆς κυρίας ἡμῶν καὶ σωτηρίας 
καὶ πάντων τῶν ἁγίων.
Ἀμήν.
Chronographiae Anonymae, Chronica Byzantina breviora
Χρονικόν 50Β3

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΓΑΒΡΙΗΛ ΣΤΑΡΕΤΣ (1926-1995) ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!!


πηγή

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΓΑΒΡΙΗΛ ΣΤΑΡΕΤΣ (1926-1995)

 ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!!

"Στους εσχάτους καιρούς τους ανθρώπους θα τους 
σώσουν η αγάπη, η ταπείνωση και η καλοσύνη. Η καλοσύνη
 ανοίγει τις πύλες του Παραδείσου, η ταπείνωση οδηγεί μέσα
 σ' αυτόν, αλλά η αγάπη εμφανίζει τον Θεό".
Όλους όσους πήγαιναν σ΄αυτόν για ευλογία, τους παρακαλούσε
 κλαίγοντας:: Νά κάνετε το καλό για να σας σώσει η καλοσύνη σας.
 Η γη κατά το ήμισυ έγινε Άδης. Ο Αντίχριστος στέκεται στην 
πόρτα και δεν τη χτυπά απλώς, αλλά ορμά μέσα. 
Εσείς θα τον δείτε τον Αντίχριστο. Θα προσπαθήσει να
 βασιλεύσει σε όλον τον πλανήτη. Παντού θα γίνονται διωγμοί...
 Μη μένετε χώρια. Κρατηθείτε μαζί, δέκα- δεκαπέντε μαζί. 
Βοηθείτε ο ένας τον άλλο.
Στους έσχατους χρόνους να μην κοιτάτε τον ουρανό : 
Μπορεί να πλανηθείτε από τα ψευδοσημεία πού θα
 παρουσιάζονται εκεί. Θα εξαπατηθείτε και θα απωλεσθείτε...
 Θα βάλουν τό χάραγμά του Αντιχρίστου στο χέρι και
 το μέτωπο. Τα διάφορα προϊόντα δεν μπορούν να 
σας προκαλέσουν βλάβη. Έστω κι αν βάζουν σ' αυτά τον
 αριθμό του Αντιχρίστου, αυτό δεν είναι ακόμη το χάραγμα.
 Πρέπει να λέτε το "Πάτερ ημών¨, να κάνετε το Σταυρό 
σας και η τροφή σας θα αγιάζεται.
Στα χρόνια του Αντιχρίστου οι άνθρωποι θα περιμένουν
 τη σωτηρία από το Διάστημα. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο
 τέχνασμα του Διαβόλου. Η ανθρωπότητα θα ζητεί βοήθεια
 απότους εξωγήινους, χωρίς να γνωρίζει ότι αυτοί στην
 πραγματικότητα είναι δαίμονες>.Ρώτησαν το στάρετς αν μπορεί κανείς να κλέψει τροφή, 
όταν δε θα μπορεί να την αγοράσει. Απάντησε έτσι : 
 Αν κλέψεις, θα παραβείς μία από τις δέκα εντολές. 
Όποιος ενεργεί έτσι, ακόμη κι έτσι δέχεται τον Αντίχριστο.
 Ο πιστός άνθρωπος πρέπει να ελπίζει στο Θεό.
Ο κύριος στους εσχάτους χρόνους θά ενεργεί τέτοια
 θαύματα, ώστε ένα φυλλαράκι από το δέντρο θα φθάνει 
για τροφή ενός μηνός. Στ΄αλήθεια. Ο πιστός άνθρωπος
 θα σταυρώνει τη γη και εκείνη θα του δίνει ψωμί. 
Αν βιάσουν ένα κορίτσι, το διακορεύσουν χωρίς τη θέλησή του,
 αυτό ενώπιον του Θεού θα παραμείνει παρθένος. 
Έτσι θα γίνει και με το χάραγμα του Αντιχρίστου.
Αν δώσουν το χάραγμα ενάντια στη θέληση του ανθρώπου,
 αυτό δεν θά ενεργεί πάνω του. Στο Ευαγγέλιο ειναι 
γραμμένο ότι παντού θα γίνονται διωγμοί αλλά και θλίψη
 σε όποιον προδίδει το Ευαγγέλιο. Θα έρθει καιρός που 
θα είναι απαραίτητο να φύγετε στα βουνά, μόνο να μην 
το κάνετε ένας-ένας. Ομαδικά να φεύγετε στα βουνά 
και τα δάση. Για τους πιστούς χριστιανούς η μεγαλίτερη
 θλίψη θα είναι ότι αυτοί θα φεύγουν στο δάσος αλλά οι
 κοντινοί τους άνθρωποι θα δέχονται το χάραγμα 
του Αντιχρίστου.
Στους εσχάτους χρόνους οι οπαδοί του Αντιχρίστου θα πηγαίνουν
 στην εκκλησία, θα βαπτίζονται, θα κηρύττουν για τις ευαγγελικές
 εντολές.
 Ομως μην τους πιστεύετε.
 Αυτοί δεν θα έχουν τα καλά έργα. 
Μόνο με τα καλά έργα μπορεί κάποιος
 να αναγνωρίσει τον αληθινό χριστιανό>.Όσα γράφει ο Γέροντας δεν πρέπει να μας δημιουργούν
 άγχος και υπερβολική ανησυχία αλλά να μας οπλίζουν 
με πίστη και υπομονή να μας ενθαρύνουν σέ περισσότερη
 προσευχή και προσοχή στη ζωή μας. 
Και, εννοείται, δεν πρέπει να παραιτηθούμε, όσο ακόμη 
μας παίρνει, από τα δικαιώματά μας, την εργασία μας
 και τη φροντίδα των παιδιών μας.

Προφητείες: Άγιος Σεραφείμ της Βίριτσα,.

πηγή.


Δύο από της Προφητείες του Αγίου Πατρός ημών
 Σεραφείμ 

της Βίριτσα


«...θα έλθει καιρός που όχι οι διωγμοί αλλά τα χρήματα και τα 
αγαθά αυτού του κόσμου θα απομακρύνουν τους ανθρώπους από
 τον Θεό. Και θα χαθούν ψυχές πολύ περισσότερες από ότι 
τον καιρό των διωγμών. Από την μία θα χρυσώνουν τους
 τρούλους και θα βάζουν επάνω τους τούς σταυρούς και από
 την άλλη παντού θα βασιλεύει κακία και ψεύδος.
 Η αληθινή Εκκλησία πάντα θα διώκεται. 
Αυτοί που θέλουν να σωθούν, θα σώζονται με τις ασθένειες
 και τις θλίψεις. Ο τρόπος που θα γίνονται οι διωγμοί θα 
είναι πολύ πονηρός και θα είναι πολύ δύσκολο κανείς
 να προβλέψει τους διωγμούς. Φοβερός θα είναι αυτός
 ο καιρός, λυπάμαι αυτούς που θα ζούνε τότε»


«...θα έλθει εποχή που η διαφθορά και η ακολασία μεταξύ των 
νέων θα φτάσει σε έσχατο σημείο. Παρθένοι νέοι σχεδόν δεν 
θα υπάρχουν. Θα βλέπουν την ατιμωρησία τους και θα νομίζουν
ότι όλα τους είναι επιτρεπτά για να ικανοποιούν τις επιθυμίες τους...
Θα τους καλέσει, όμως, ο Θεός και θα καταλάβουν ότι δεν 
είναι δυνατόν να συνεχίσουν μια τέτοια ζωή και με διάφορους
 τρόπους θα οδηγηθούν στον Θεό. Σε πολλούς θα υπάρχει 
τάση προς την ασκητική ζωή. Αυτοί που παλιά ήταν αμαρτωλοί 
και οινοπότες θα γεμίσουν τις εκκλησίες και θα αισθανθούν
 μεγάλη δίψα γιά την πνευματική ζωή. Πολλοί θα γίνουν 
μοναχοί. Θ' ανοίξουν τα μοναστήρια και οι εκκλησίες θα είναι 
γεμάτες πιστούς. Το ότι σήμερα αμαρτάνουν πολύ, θα τους 
οδηγήσει σε πιο βαθιά μετάνοια.

«Αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι»...

  Γράφει η Σοφία Τσέκου Τι γίνεται επιτέλους στη Μητρόπολη Πατρών; Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα όσα κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότ...