Ἦχος πλ. β΄ – Ἑωθινόν Ι΄. Τῷ Σαββάτῳ ἑσπέρας: Θ΄ ΩΡΑ Ἀπολυτίκιον: «Ἀνελήφθης ἐν δόξῃ...». Κοντάκιον: «Τήν ὑπέρ ἡμῶν πληρώσας...». Ἀπόλυσις: Μικρά· «Ὁ ἐν δόξῃ ἀναληφθείς...». ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ Προοιμιακός – Ψαλτήριον. Εἰς τό· «Κύριε, ἐκέκραξα...». Ἑσπέρια: 1.– Τά 3 Στιχηρά Ἀναστάσιμα· «Νίκην ἔχων, Χριστέ... – Σήμερον ὁ Χριστός... – Σέ, Κύριε, τόν ὄντα...». 2.– Τά 3 Στιχηρά Ἰδιόμελα τῆς Ἑορτῆς· «Ὁ Κύριος ἀνελήφθη εἰς οὐρανούς... – Κύριε τῇ σῇ Ἀναλήψει... – Ἐν τοῖς ὄρεσι τοῖς ἁγίοις...» καί 3.– Τά 4 Στιχηρά Προσόμοια τῶν Πατέρων· «Ἐκ γαστρός ἐτέχθης πρό ἑωσφόρου... – Τίς σου τόν χιτῶνα... – Κρημνῷ περιπίπτει... – Ἄρειος ὁ ἄφρων...». Δόξα: Τό Ἰδιόμελον τῶν Πατέρων· «Τάς μυστικάς σήμερον...». Καί νῦν: Τό α΄ Θεοτοκίον τοῦ ἤχου· «Τίς μή μακαρίσει σε...». Εἴσοδος: «Φῶς ἱλαρόν...». Τό Προκείμενον τῆς ἡμέρας καί τά Ἀναγνώσματα. Ἀπόστιχα: Τό Ἀναστάσιμον Στιχηρόν· «Τήν ἀνάστασίν σου...» καί τά κατ’ Ἀλφάβητον τοῦ ἤχου· «Πύλας συντρίψας χαλκᾶς... – Ῥεύσεως ἡμᾶς τῆς πάλαι... – Σταυρωθείς ὡς ἠβουλήθης...». Δόξα: Τό ἕτερον Ἰδιόμελον τῶν Πατέρων· «Τήν ἐτήσιον μνήμην...». Καί νῦν: Τό Ἰδιόμελον τῆς Ἑορτῆς· «Κύριε, τό μυστήριον...». Τρισάγιον. Ἀπολυτίκια: 1.– Τό Ἀναστάσιμον· «Ἀγγελικαί δυνάμεις...». 2.– Δόξα, τῶν Πατέρων· «Ὑπερδεδοξασμένος εἶ...» καί 3.– Καί νῦν, τῆς Ἑορτῆς· «Ἀνελήφθης ἐν δόξῃ...». Ἀπόλυσις: «Ὁ ἀναστάς ἐκ νεκρῶν καί ἐν δόξῃ ἀναληφθείς ἀφ’ ἡμῶν εἰς τούς οὐρανούς, Χριστός ὁ ἀληθινός Θεός...». Τῇ Κυριακῇ πρωΐ: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ Μετά τόν Ν΄ Ψαλμόν, ὁ Τριαδικός Κανών· «Τρεῖς ὑποστάσεις ὑμνοῦμεν...», τό διά τήν Λιτήν Στιχηρόν Ἰδιόμελον τῶν Πατέρων Δόξα· «Ἀποστολικῶν παραδόσεων...»,Καί νῦν, τῆς Ἑορτῆς· «Κύριε, τῆς οἰκονομίας πληρώσας...», τά Τριαδικά· «Ἄξιόν ἐστιν...». Τρισάγιον καί τό Ἀπολυτίκιον τῶν Πατέρων· «Ὑπερδεδοξασμένος εἶ...». ΟΡΘΡΟΣ Ἑξάψαλμος. Εἰς τό· «Θεός Κύριος...». Ἀπολυτίκια: Τά τοῦ Ἑσπερινοῦ. Καθίσματα: Τά Ἀναστάσιμα τῆς α΄ καί β΄ Στιχολογίας, μετά τῶν Θεοτοκίων αὐτῶν, ὡς ἐν τῷ Πεντηκοσταρίῳ. Τά Εὐλογητάρια – ἡ Ὑπακοή – οἱ Ἀναβαθμοί καί τό Προκείμενον τοῦ ἤχου. Κανόνες: 1.– Ὁ Ἀναστάσιμος· «Ὡς ἐν ἠπείρῳ πεζεύσας...» μετά τῶν Εἱρμῶν αὐτοῦ. 2.– Τῆς Ἑορτῆς· «῎ᾼσωμεν πάντες λαοί...» καί 3.– Τῶν Πατέρων· «Τήν τῶν ἁγίων Πατέρων...», ἅπαντες εἰς 4. Ἀπό γ΄ ᾨδῆς· Τό Κοντάκιον τῆς Ἑορτῆς καί τά· Μεσῴδια Καθίσματα: 1.– Τῶν Πατέρων· «Φωστῆρες ὑπέρλαμπροι...». 2.– Δόξα·«Τῶν Νικαέων ἡ λαμπρά πόλις...» καί 3.– Καί νῦν, τῆς Ἑορτῆς· «Ὁ ἀνελθών εἰς οὐρανούς μετά δόξης...». Ἀφ’ ς΄ ᾨδῆς· Κοντάκιον – Οἶκος: Τῶν Πατέρων. Συναξάριον: Τῆς ἡμέρας καί τό Ὑπόμνημα τοῦ Πεντηκοσταρίου. Καταβασίαι: «Θείῳ καλυφθείς...». Εὐαγγέλιον Ὄρθρου: Τό Ι΄ Ἑωθινόν· «Ἐφανέρωσεν ἑαυτόν ὁ Ἰησοῦς ἐπί τῆς θαλάσσης τῆς Τιβεριάδος...», κτλ. Ἡ Τιμιωτέρα. Εἱρμός θ΄ ᾨδῆς: «Χαίροις, ἄνασσα...». «Ἅγιος Κύριος...». Ἐξαποστειλάρια: 1.– Τοῦ Ι΄ Ἀναστάσιμον·«Τιβεριάδος θάλασσα...». 2.– Τῶν Πατέρων· «Πατέρων θείων σήμερον...» καί 3. Τῆς Ἑορτῆς· «Τῶν Μαθητῶν ὁρώντων σε...». Αἶνοι: 1.– Τά 4 Ἀναστάσιμα Στιχηρά· «Ὁ Σταυρός σου, Κύριε... – Ἡ ταφή σου, Δέσποτα... – Σύν Πατρί καί Πνεύματι... – Τριήμερος ἀνέστης...» καί 2.– Τά 3 Στιχηρά Προσόμοια τῶν Πατέρων· «Ὅλην συγκροτήσαντες... – Ὅλην εἰσδεξάμενοι... – Ὅλην συλλεξάμενοι...» εἰς 4, τό πρῶτον δίς, μετά τῶν πρό αὐτῶν στίχων εἰς τά δύο τελευταῖα: α΄.– «Εὐλογητός εἶ, Κύριε, ὁ Θεός τῶν Πατέρων ἡμῶν καί αἰνετόν καί δεδοξασμένον τό ὄνομά σου εἰς τούς αἰῶνας» β΄– «Συναγάγετε αὐτῷ τούς Ὁσίους αὐτοῦ, τούς διατιθεμένους τήν διαθήκην αὐτοῦ ἐπί θυσίαις». Δόξα: Τό Ἰδιόμελον τῶν Πατέρων· «Τῶν Ἁγίων Πατέρων ὁ χορός...». Καί νῦν: «Ὑπερευλογημένη...». Δοξολογία: Μεγάλη. «Σήμερον σωτηρία...». ΕΙΣ ΤΗΝ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΝ Ἀντίφωνα: Τῆς Ἑορτῆς. Εἴσοδος. Εἰσοδικόν: «Δεῦτε προσκυνήσωμεν... ὁ ἀναστάς ἐκ νεκρῶν...». Μετά τήν Εἴσοδον. Ἀπολυτίκια: 1.– Τό Ἀναστάσιμον· «Ἀγγελικαί δυνάμεις...». 2.– Τῆς Ἑορτῆς·«Ἀνελήφθης ἐν δόξῃ...». 3.– Τῶν Πατέρων· «Ὑπερδεδοξασμένος εἶ...» καί 4.– Τοῦ Ναοῦ. Κοντάκιον: Τῆς Ἑορτῆς· «Τήν ὑπέρ ἡμῶν πληρώσας οἰκονομίαν...». Τρισάγιον. Ἀπόστολος: Κυριακῆς ζ΄ ἑβδομάδος Πράξεων· «Ἔκρινεν Παῦλος παραπλεῦσαι...» (Πράξ. κ΄ 16-18, 28-36). Εὐαγγέλιον: Κυριακῆς ζ΄ ἀπό τοῦ Πάσχα· «Ἐπάρας ὁ Ἰησοῦς τούς ὀ- φθαλμούς...» (Ἰω. ιζ΄ 1-13). Εἰς τό Ἐξαιρέτως: «Ἄξιόν ἐστιν...». Κοινωνικόν: «Αἰνεῖτε...». «Ἀνελήφθης ἐν δόξῃ...», κτλ. Ἀπόλυσις: Ἡ τοῦ Ἑσπερινοῦ. |
Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.
Σάββατο, Μαΐου 26, 2012
Τυπικόν της 27ης Mαΐου 2012 Κυριακή: Ζ΄ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...
-
Ο εν παντί καιρώ και πάση ώρα, εν ουρανώ και επί γης προσκυνούμενος και δοξαζόμενος Χριστός ο Θεός, ο μακρόθυμος, ο πολυέλεος, ο πο...
-
Τίποτε δεν είναι ισάξιο με την προσευχή, διότι και τα αδύνατα τα κάνει δυνατά και τα δύσκολα εύκολα και κάθε δυσχέρεια την εξομαλύνει. ...
-
“Αγαπητοί χριστιανοί, συνηθίζουμε να λέμε: “Αλλοίμονο! Πώς είναι δυνατόν να μην αγαπάει κανείς το Θεό; Ποιον ν΄αγαπήσεις, αν όχι το Θεό;” Κ...
-
ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ''ούτε η φύση δεν σας διδάσκει, ότι ο άνδρας μεν αν αφήνει μακρ...
-
Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος, Ο Οικουμενισμός είναι ο τελευταίος πρόδρομος του Αντιχρίστου Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΡΟ∆ΡΟΜΟΣ ΤΟ...
-
Ένα νέο ντοκιμαντέρ, είναι η πρώτη προσπάθεια για να λάβει μια αντικειμενική ματιά στις προφητείες του 12ου αιώνα του Ιρλανδού Καθολι...
-
Μιλώντας γενικά, εντούτοις, υπάρχει μια ευδιάκριτη αδιαφορία για την εκκλησιαστική μουσική στη βυζαντινή λογοτεχνία πριν το 10ο αιώνα. Υ...
-
Τι είχε προβλέψει ο Πατροκοσμάς; Διαβάστε τι αποκαλύπτουμε μέσα στο βιβλίο μας «Ο Άγνωστος Πατροκοσμάς» για μία επίκαιρη προφητεία το...
-
ΜΕΛΕΤΗΜΑ 1ον Μὲ τὴν προσευχὴ μιλάει ὁ ἄνθρωπος ἄμεσα μὲ τὸν Θεό. Μὲ τὴν προσευχὴ ὁ ἄνθρωπος γίνεται παιδὶ τοῦ Θεοῦ! Μὲ τὴν προσευχὴ ξεπ...
-
Ακόμη ένας νεκρός. Αυτή τη φορά ο θάνατος ήρθε μέσα από το αδιανόητο μίσος που τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη σπουδή έσπειραν οι «ταγ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά