Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 13, 2012

Ὁ ἀντορθόδοξος καί ἀνθελληνικός ρόλος τῆς Vodafone Νο 2


 
Ὁ ἀντορθόδοξος καί ἀνθελληνικός ρόλος τῆς Vodafone Νο 2
( συνέχεια τοῦ προηγούμενου ἄρθρου…)

Νέες ἀποκαλύψεις!
Συνεχίζει ἡ ἑταιρεία Vodafone νά προκαλεῖ, αὐτή τήν φορά μέ τήν ἐμπλοκή της στήν διανομή τῶν νέων φοιτητικῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων ( οἱ ὁποῖες περιέχουν barcode καί τσίπ ). Ἀπό τήν ἀρχή τοῦ φετινοῦ σχολικοῦ ἔτους ( 2012-13), τό Ὑπουργεῖο Παιδείας καί Θρησκευμάτων, Πολιτισμοῦ καί Ἀθλητισμοῦ, ὑποχρεώνει τούς φοιτητές νά παραλάβουν τίς νέες αὐτές φοιτητικές ταυτότητες. Σημειῶστε: ἡ ταυτότητα παρέχει στούς φοιτητές τήν δυνατότητα νά δηλώνουν δωρητές ὀργάνων, νά περιλαμβάνει τά εὐαίσθητα προσωπικά δεδομένα τῆς ὑγείας τους, ἐπίσης νά λειτουργεῖ σάν πάσο, εἰσιτήριο γιά σισίτια κλπ. ( ὅλη ἡ ζωή τοῦ φοιτητῆ καί οἱ κινήσεις του, σέ μία κάρτα )!
Ἐν ὀλίγοις ὅμως, πρόβα generale καί γιά τήν ὑποχρεωτική ἐπιβολή τῆς ἠλεκτρονικῆς κάρτας σέ ὅλους τούς πολίτες λίγο ἀργότερα ( γιά νά μήν ξεχνιώμαστε )! Ἔξυπνα οἱ ταγοί τῆς Νέας Ἐποχῆς «χτυποῦν» ἔχοντας ὡς στόχο τήν ἄπειρη και κακοπληροφορημένη νέα γενιά, τήν ὁποία φρόντισαν πρῶτα νά ἀποχριστιανοποιήσουν-ἀνθελληνίσουν-παραστρατίσουν-«παρα»μορφώσουν σέ μεγάλο βαθμό. Κι ἔτσι, πρίν προλάβει νά γαλουχηθεῖ σωστά ( εἰδικά πάνω στό θέμα τοῦ ἀντίχριστου τσιπαρίσματος ), νά παραδοθεῖ ἄνευ ὅρων! Στρωμένο χαλί γιά τήν πιό εὔκολη κυριαρχία τῶν Νεοεποχιτῶν στό προσεχές μέλλον!
Παραθέτω τά σχετικά μέ τό θέμα τῶν φοιτητικῶν ταυτοτήτων:
http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2012/09/24-2012-prova-generale.html

 
Ἡ ἑταιρεία Vodafone ἀνέλαβε τό κόστος τῆς δωρεάν διανομῆς τῆς φοιτητικῆς ταυτότητας ἀπό τά καταστήματά της σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα, ὡς «Κοινωνική Συνεισφορά» ὅπως τήν κατονόμασε, στούς χαλεπούς καιρούς πού διανύουμε!Προσέξτε ὅμως τή λεπτομέρεια πίσω ἀπ’ αὐτή τήν «πράξη φιλανθρωπίας» πρός τούς φοιτητές: παράλληλα, θά τούς προτείνουν καί φθηνά πακέτα τηλεφωνίας καί internet, εἰδικά προσαρμοσμένα γιά τίς τσέπες τους!
Ἐκ πρώτης ὄψεως, ἡ ἑταιρεία κάνει αὐτήν τήν «ἀφιλοκερδῆ κίνηση καλῆς θέλησης» ἀπέναντι στό Ἑλληνικό Κράτος καί στούς νέους, μέ μοναδική ἀπολαβή: τήν πιθανή αὔξηση τοῦ πελατολογίου της ( πού μπορεῖ νά προκύψει, μπορεῖ καί ὄχι ). Πρέπει νά τῆς ποῦμε καί μπράβο…
Ὅμως, μήπως τό Κράτος ἀνέθεσε στήν ἑταιρεία Vodafone νά ἀναλάβει αὐτή τή διανομή τῆς τσιπαρισμένης φοιτητικῆς ταυτότητας καί ἴσως ὄχι ἀφιλοκερδῶς;
  • Πῶς ἤξερε μία ἰδιωτική ἑταιρεία τηλεφωνίας γιά τίς φοιτητικές ταυτότητες; Πρίν προλάβει νά ἀνακοινώσει τό Ὑπουργεῖο τήν ἀπόφαση, μέσα σέ λίγες μέρες ἀνακοίνωσε ἡ Vodafone τή διανομή τῶν ταυτοτήτων. Τό κέρδος διπλό:
  1. τό Κράτος γλυτώνει τά ἔξοδα ἀποστολῆς στίς Γραμματεῖες
  2. καί ἡ Vodafone θά ψαρέψει νέους πελάτες.
Μήπως ὅμως ὅλη αὐτή ἡ διαχείριση στηρίζεται στήν ψυχολογία τῆς μάζας, μέ ἀπώτερο στόχο νά περάσει τό ἠλεκτρονικό φακέλλωμα;
Δηλαδή χρησιμοποιεῖ:
α) Τόν ἀποπροσανατολισμό.Ἀλλιῶς εἶναι οἱ φοιτητές νά παραλαμβάνουν τό μέσο φακελλώματός τους ἀπό τά Κρατικά Ἐκπαιδευτικά Ἱδρύματα κι ἀλλιῶς ἀπό μία ἀπρόσωπη ἰδιωτική ἑταιρεία. Ἔτσι, μετατοπίζεται τό κέντρο βάρους πιθανῶν ἀντιδράσεων ἀπό τό πρόσωπο τοῦ Κράτους, τό ὁποῖο ἐπιθυμεῖ ὑποταγή καί παράδοση.
β) Τήν παροχή κάποιου δέλεαρ προκειμένου νά μείνουν τά στόματα κλειστά.
Οἱ φοιτητές «δωροδοκοῦνται» ἀπό φθηνά πακέτα τηλεφωνίας-internet, ὥστε νά κουκουλωθεῖ στή συνείδησή τους τό ζήτημα τοῦ τσίπ κι ἔτσι νά μήν ἀντιδράσουν καί ξεσηκώσουν καί τόν κόσμο περί φακελλώματος!
Παραθέτω γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές, τήν «ἁπλόχερη χειρονομία» τῆς Vodafone πρός τούς Ἕλληνες φοιτητές. Μία «πράξη ἀγάπης» πού:
  • θά τούς τσιπάρει μιά ὥρα νωρίτερα καί θά τούς ὑποδουλώσει στόν ἀπόλυτο δαιμονικό ἔλεγχο πού μᾶς περιμένει κάπου παρακάτω ὅλους,
  • θά τούς ἐθίσει στήν ἔλλειψη σεβασμοῦ προσωπικῶν δεδομένων-στοιχείων ἄρα καί τῆς προσωπικῆς ζωῆς,
  • θά τούς γαλουχήσει στήν ἰδέα τῆς παρακολούθησης καί στήν χειραγώγηση ἐνάντια στήν θεόσδοτη ἐλευθερία:
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=345377

Ἄν τώρα συνδυάσουμε ὅλα τά παραπάνω, καθώς καί τά ἀνθελληνικά - ἀντιχριστιανικά μηνύματα πού «περνᾶ» ἡ ἑταιρεία Vodafone (μέ βίντεο, εἰκόνες, σύμβολα, λογότυπα, διαφημίσεις πού παραθέσαμε στό πρῶτο σχετικό ἄρθρο ) μέ τήν ἀνθελληνική κι ἀντιχριστιανική πολιτική τῶν τελευταίων εἰδικά χρόνων στήν Πατρίδα μας, συμπεραίνουμε πώς ἡ πρώτη μοιάζει φερέφωνο τῆς δεύτερης!
Σημειῶστε καί τό ἑξῆς περίεργο πού συμβαίνει:
 
Τό Κράτος στό παρελθόν εἶχε πρόβλημα ( ἤ «συνεργασία»? ) μέ τήν ἑταιρεία Vodafone, πάνω σέ θέματα ὑποκλοπῆς! Τό τοπίο παρέμεινε θολό, χωρίς νά ξεκαθαριστοῦν οἱ ὑπαιτιότητες σέ ἀμφότερους! Ἡ ἑταιρεία χρησιμοποιήθηκε ἀπό σκοτεινά κέντρα γιά παρακολούθηση τῆς Ἑλληνικῆς Κυβέρνησης καί πολιτικῶν ἤ κάποιοι τῆς Κυβέρνησης χρησιμοποίησαν τήν ἑταιρεία γιά νά παρακολουθοῦν κάποια ἄλλα στελέχη της πού ἤθελαν;…
Παραθέτουμε σχετικά στοιχεῖα, γιά νά φρεσκάρουμε τή μνήμη ὅσων τά ξέχασαν ἤ νά τά γνωστοποιοήσουμε σέ ὅσους ἔχουν ἄγνοια ἐπί τοῦ θέματος:
http://news.pathfinder.gr/greece/news/295256.html
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=104541
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=98113
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=98904
http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=59391(ἰδιαιτέρως ἐνδιαφέρον )

Καί βέβαια γεννᾶται τό εὔλογο ἐρώτημα:
Πῶς τό Ἑλληνικό Κράτος μέ αὐτό τό κακό προηγούμενο ὑποκλοπῶν καί παρακολουθήσεων, ἀναθέτει κι ἐπιτρέπει στήν ἑταιρεία Vodafone νά παίξει τόν ρόλο τοῦ μεσάζοντα στό θέμα τῶν ἡλεκτρονικῶν φοιτητικῶν ταυτοτήτων; Μήπως «τά ἔχουνε βρεῖ μεταξύ τους»; Ἴσως μάθουμε ἐν καιρῷ κάπου παρακάτω, τί παιχνίδια παίζονται ὄχι μόνο μέ τά κινητά, ἀλλά καί μέ τίς ζωές, τίς ἐλευθερίες, τήν ἀσφάλεια καί τά δικαιώματα τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν!
Ὁ Θεός νά μᾶς φωτίσει ὅλους! Εὐλογεῖτε.
Σ. Μ. ἐκπ/κός
Πηγή εἰκόνας 1: http://www.curentul.ro/2010/images/stories/2010/08/31/03-foto1.jpg\
Πηγή εἰκόνας 2: http://alithinapsemata.files.wordpress.com/2011/01/manipulation.jpg
Πηγή εἰκόνας 3: http://techtv.gr/blogs/techtv/files/2012/07/glove-iphone1.jpg

Πηγή:ἐστάλη μέσω ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου

Τί θά ἔλεγε ἄραγε σήμερα ὁ Πατροκοσμάς γιά τή λειτουργία τῶν καταστημάτων τίς Κυριακές;

PATROKOSMAS





            Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός ἔδωσε ἰδιαίτερη ἔμφαση στό νά παύσουν οἱ σκλαβωμένοι Ἕλληνες νά πραγματοποιοῦν ἐμπορικές συναλλαγές κατά τήν Κυριακή. Χάρη στό κήρυγμά του καί μόνον (κάτι πού εἶναι ἐνδεικτικό τοῦ σεβασμοῦ τοῦ λαοῦ πρός τόν Ἅγιο) τά παζάρια ἔπαυσαν νά γίνονται Κυριακή καί μεταφέρθηκαν τό Σάββατο. Τό γεγονός αὐτό μάλιστα ὁ Ἅγιος τό πλήρωσε μέ τήν ἴδια του τή ζωή ἀφοῦ κατέστη μισητός σέ μέλη τῆς Ἑβραϊκῆς ἐμπορικῆς κοινότητας τῆς ἐποχῆς πού εἶδαν νά πλήττονται τά συμφέροντά τους, μιᾶς καί τά κυριακάτικα παζάρια εἶχαν καθιερωθεῖ ἀπό αὐτούς. Διέβαλαν λοιπόν τόν Ἅγιο στούς Τούρκους καί δωροδόκησαν αὐτούς ὥστε νά τόν σφαγιάσουν τήν 24η Αὐγούστου τοῦ 1779. Εἶναι χαρακτηριστικός ὁ λόγος τοῦ Ἁγίου: » ….. Δέκα χιλιάδες χριστιανοί μέ ἀγαποῦνε καί ἕνας μέ μισεῖ. Χίλιοι Τοῦρκοι μέ ἀγαποῦνε καί ἕνας ὄχι τόσον. Δέκα χιλιάδες ῾Ἑβραῖοι θέλουν τόν θάνατόν μοῦ καί ἕνας ὄχι».
            Σήμερα λοιπόν, διακόσια τριάντα τρία χρόνια μετά τό μαρτύριο τοῦ Πατροκοσμά οἱ «ἐλεύθεροι» Ἕλληνες, μετά βαΐων καί κλάδων ἀνυπομονοῦμε τίς Κυριακές πού θά μποροῦμε νά ψωνίζουμε τά ὑπέρ πάντων καταναλωτικά ἀγαθά πού ἐπιθυμοῦμε. Ἐπιτέλους γινήκαμε Νέα Υόρκη καί Λονδίνο! Φθάσαμε στά ὕψη τῆς Δύσεως ἤ μήπως κάτι λάθος πάμε νά κάνουμε;  Ποιά ἄραγε ἡ πρόβλεψη τοῦ Ὑπουργείου Ἀνάπτυξης γιά τήν δυνατότητα παρακολούθησης τῆς Κυριακάτικης Λειτουργίας ἀπό τούς ἐμπόρους καί τούς ἐργαζομένους στά ἐμπορικά καταστήματα;  Καμία. Ὑπάρχουν τοὐλάχιστον ἐλπίδες νά ἀνεβεῖ ὁ τζίρος τῶν καταστημάτων καί νά αὐξηθοῦν οἱ ἀποδοχές τῶν ἐμποροϋπαλλήλων; Ὁ Ἅγιος δυόμισι αἰῶνες πρίν μας ἔχει ἕτοιμη τήν ἀπάντηση. Γράφει στή Δ’ διδαχή τοῦ:
 «…Ἐπῆγεν ὁ Κύριος εἰς τὴν κόλασιν καὶ ἔβγαλε τὸν Ἀδάμ, τὴν Εὔαν καὶ τὸ γένος του. Ἀνέστη τὴν τρίτην ἡμέραν. Ἐφάνη δώδεκα φορὰς εἰς τοὺς Ἀποστόλους του. Ἔγινε χαρὰν εἰς τὸν οὐρανόν, χαρὰ εἰς τὴν γῆν καὶ εἰς ὅλον τὸν κόσμον· φαρμάκι καὶ σπαθὶ δίστομον εἰς τὴν καρδίαν τῶν Ἑβραίων καὶ μάλιστα τοῦ διαβόλου. Διὰ τοῦτο καὶ οἱ Ἑβραῖοι δὲν κατακαίονται ἄλλην ἡμέραν τόσον, ὡσὰν τὴν Κυριακήν, ὁποὺ ἀκούουν τὸν παπά μας νὰ λέγη: «Ὁ ἀναστὰς ἐκ νεκρῶν Χριστὸς ὁ ἀληθινὸς Θεὸς ἡμῶν». Διότι ἐκεῖνο ὁποὺ ἐσπούδαζον οἱ Ἑβραῖοι νὰ κάμουν διὰ νὰ ἐξαλείψουν τὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ μας, ἐγύρισεν ἐναντίον τῆς κεφαλῆς των. Πρέπει καὶ ἡμεῖς, ἀδελφοί μου, νὰ χαιρώμεθα πάντοτε, μὰ περισσότερον τὴν Κυριακήν, ὁποὺ εἶνε ἡ Ἀνάστασις τοῦ Χριστοῦ μας. Διότι Κυριακὴν ἡμέραν ἔγινεν ὁ Εὐαγγελισμὸς τῆς Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ Ἀειπαρθένου Μαρίας. Κυριακὴν ἡμέραν μέλλει ὁ Κύριος νὰ ἀναστήση ὅλον τὸν κόσμον. Πρέπει καὶ ἡμεῖς νὰ ἐργαζώμεθα τὰς ἓξ ἡμέρας διὰ ταῦτα τὰ μάταια, γήϊνα καὶ ψεύτικα πράγματα, καὶ τὴν Κυριακὴν νὰ πηγαίνωμεν εἰς τὴν ἐκκλησίαν καὶ νὰ στοχαζώμεθα τὰς ἁμαρτίας μας, τὸν θάνατον, τὴν κόλασιν, τὸν παράδεισον, τὴν ψυχήν μας ὁποὺ εἶνε τιμιωτέρα ἀπὸ ὅλον τὸν κόσμον, καὶ ὄχι νὰ πολυτρώγωμεν, νὰ πολυπίνωμεν καὶ νὰ κάμνωμεν ἁμαρτίας· οὔτε νὰ ἐργαζώμεθα καὶ νὰ πραγματευώμεθα τὴν Κυριακήν. Ἐκεῖνο τὸ κέρδος ὁποὺ γίνεται τὴν Κυριακὴν εἶνε ἀφωρισμένο καὶ κατηραμένο, καὶ βάνετε φωτιὰ καὶ κατάρα εἰς τὸ σπίτι σας καὶ ὄχι εὐλογίαν· καὶ ἢ σὲ θανατώνει ὁ Θεὸς παράκαιρα, ἢ τὴν γυναῖκα σου, ἢ τὸ παιδί σου, ἢ τὸ ζῶόν σου ψοφᾶ, ἢ ἄλλον κακόν σου κάμνει. Ὅθεν, ἀδελφοί μου, διὰ νὰ μὴ πάθετε κανένα κακόν, μήτε ψυχικὸν μήτε σωματικόν, ἐγὼ σᾶς συμβουλεύω νὰ φυλάγετε τὴν Κυριακήν, ὡσὰν ὁποὺ εἶνε ἀφιερωμένη εἰς τὸν Θεόν. Ἐδῶ πῶς πηγαίνετε, χριστιανοί μου; Τὴν φυλάγετε τὴν Κυριακήν; Ἂν εἶσθε χριστιανοί, νὰ τὴν φυλάγετε. Ἔχετε ἐδῶ πρόβατα; Τὸ γάλα τῆς Κυριακῆς τί τὸ κάμνετε; Ἄκουσε, παιδί μου· νὰ τὸ σμίγης ὅλο καὶ νὰ τὸ κάμνης ἑπτὰ μερίδια· καὶ τὰ ἓξ μερίδια κράτησέ τα διὰ τὸν ἑαυτόν σου, καὶ τὸ ἄλλο μερίδιον τῆς Κυριακῆς, ἂν θέλης, δῶσε το ἐλεημοσύνην εἰς τοὺς πτωχοὺς ἢ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, διὰ νὰ εὐλογήση ὁ Θεὸς τὰ πράγματά σου. Καὶ ἂν τύχη ἀνάγκη καὶ θέλης νὰ πωλήσῃς πράγματα φαγώσιμα τὴν Κυριακήν, ἐκεῖνο τὸ κέρδος μὴ τὸ σμίγεις εἰς τὴν σακκούλα σου, διότι τὴν μαγαρίζει· ἀλλὰ δῶσε τα ἐλεημοσύνην, διὰ νὰ σᾶς φυλάγη ὁ Θεὸς…»
            Εἶναι στό χέρι μας νά μήν ἐπιτρέψουμε τό πισωγύρισμα στά χρόνια τοῦ σκότους καί τῆς (ψυχικῆς) σκλαβιᾶς. Τό χρωστᾶμε σέ αὐτούς πού δώσανε τό αἷμα τους γιά ἐμᾶς, τό ὀφείλουμε καί στά παιδιά μας…

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΣΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑΣ



Τα εσχατολογικά προβλήματα και το ίδιο το θέμα της Εσχατολογίας ανήκουν καθ' ολοκληρίαν στις γερμανικές σχολές της θεολογίας. Στην εξέλιξή του ο εσχατολογικός προβληματισμός, αποκάλυψε το θεμέλιό του, την Ιστορία, η οποία ανήκει στα περιεχόμενα, ή είναι το μοναδικό περιεχόμενο της Λατινικής θεολογίας, του καθολικισμού, και σήμερα πλέον οι δύο αυτές θεολογίες με την συνεργασία της ορθοδόξου θεολογίας, δια της εκκλησιολογίας της, εκτόπισαν απολύτως την Βυζαντινή λεγόμενη πίστη, η οποία κατά την γνώμη τους στηρίχθηκε στην Ελληνική φιλοσοφία, στο μισητό ελληνικό πνεύμα. Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, αφού ολοκληρώθηκε και στο πνεύμα της ορθοδοξίας, τελειώνει στις μέρες μας με την κυριαρχία τους στην πολιτική και με το ιστορικό τέλος κάθε ίχνους γης που στήριξε την οικοδομή του θαυμαστού ελληνικού πολιτισμού και της ορθοδόξου πίστεως.
Ας ξεκινήσουμε με την Ιστορία! Η Ελλάδα απέφυγε επιμελώς να δώσει αξία στον χρόνο και να μεταβάλλει την Ιστορία στον μοναδικό και ιδιαίτερο τρόπο ύπαρξης του ανθρώπου. Δεν αναγνώρισε καμία αξία στην έννοια της προόδου, καλυπτόμενη από την έννοια του Γίγνεσθαι. Δεν δέχθηκε ποτέ της να τοποθετήσει την αληθινή μοίρα του ανθρώπου μέσα στον Ιστορικό κόσμο και να την αφαιρέσει από την σοφία.
Κάτι που πραγματοποίησε ο Αυγουστίνος. Ο οποίος προσπαθώντας να απαντήσει στις αντιρρήσεις των εχθρών του συνειδητοποίησε εντελώς ιστορικά τον εαυτό του, βάζοντας για πάντα το Εγώ, στην θέση του Νου. Ρωτούσε ο Μαρκελλίνος λοιπόν, τον Αυγουστίνο!
«Γιατί θα έπρεπε να βελτιωθεί ο Νόμος τον οποίο έδωσε ο Θεός στον Μωυσή; Μια αποκάλυψη η οποία έχει ανάγκη βελτιώσεως σημαίνει ότι ήταν ατελής και ότι μπορεί να παραμένει τέτοια. Γιατί, ρωτούσαν ο Κέλσος και ο Πορφύριος, ο θεός άφησε να περάσει ένα τέτοιο χρονικό διάστημα πριν θελήσει να λυτρώσει τους ανθρώπους;»
Για να απαντήσει ο Αυγουστίνος θεώρησε το ανθρώπινο γένος σαν ένα μοναδικό άτομο, το οποίο στις διάφορες ηλικίες του βίου, διαπαιδαγωγείται από τον θεό, προοδεύοντας στην γνώση «κατά βαθμούς τελειότητας» στο μέτρο που διανύει τα στάδια της ίδιας του της ανάπτυξης.
Η ιστορία λοιπόν γίνεται αντιληπτή ως μια προοδευτική αποκάλυψη όπου το αποτέλεσμα μιας εποχής τοποθετείται ως η πρωταρχική κινητήρια δύναμη ή η πρώτη αληθινή αρχή της συνέχειας.
Αυτή η καινούρια εμπειρία της ιστορικότητος της ύπαρξης αναδείκνυε μια αντίληψη του χρόνου ως παιδαγωγικής ωρίμανσης, οπού οι πνευματικές εμπειρίες του παρελθόντος εμφανίζονται σαν ανολοκλήρωτες, ανώριμες μορφές, υποκείμενες σε έναν μελλοντικό προορισμό που τις ξεπερνά.
Έτσι η απάντηση στον Πορφύριο και τον Κέλσο, ήταν πως η ενσάρκωση καθυστέρησε επειδή ο άνθρωπος έπρεπε να αποκτήσει μια πολυσύνθετη εμπειρία ώστε να αισθανθεί την ανάγκη ενός Σωτήρα. Διότι ο άνθρωπος έπρεπε να θητεύσει μέσα στον χρόνο την θεία μαθητεία, που θα τον έκανε μια μέρα ικανό να δεχθεί το θείο. Και ο Αυγουστίνος θα απαντήσει στον Μαρκελλίνο ότι η αποκαλυφθείσα θρησκεία δεν είναι μια ολοκληρωμένη αλήθεια, δεδομένη στον αιώνα, αλλά προϋποθέτει μια Ιστορία, μια σειρά διαβαθμίσεων όπου το κάθε επίπεδο αποτελεί την αναγκαία προϋπόθεση του επομένου.
Ο Χέγκελ ολοκλήρωσε αυτή την ιδέα: στο σύστημά του η Χριστιανική πίστη εμφανίζεται αν μια ακόμη ατελής έκφραση της τελικής Αλήθειας - μια στιγμή της παιδαγωγικής προόδου προς την φιλοσοφία, ένα στάδιο, που προετοιμάζει τα πνεύματα για να δεχθούν στην εποχή του την απόλυτη Γνώση, την απόλυτη γνώση του (του Χέγκελ).
Η υπέρβαση αυτή της χριστιανικής θρησκείας προϋποθέτει την ιδέα του «πληρώματος του χρόνου». Μια ιδέα που συμφιλιώνει την ιστορική συνείδηση με την βεβαιότητα ότι κατέχει μια απόλυτη και άχρονη αλήθεια.
Από το πλήρωμα του χρόνου λοιπόν ξεκινά ο αγώνας της εσχατολογίας. Η βιβλική θεολογία εστράφη προς τα εσχατολογικά θέματα και ανανέωσε κυριολεκτικά την θεολογία, διότι καμία πλέον διδασκαλία της βιβλικής θεολογίας (χριστολογία, σωτηριολογία, λατρεία, ηθική, ο ευαγγελισμός του κόσμου δια της ιεραποστολής) δεν μπορεί να θεωρηθεί χωρίς την αναφορά της στην εσχατολογία. ΜΙΑ ΤΙΤΑΝΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΑΚΟΜΗ ΔΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.
Αυτός ο απίστευτος Γερμανικός εσχατολογικός διάλογος κατέληξε στον σημερινό διάλογο των Εκκλησιών και στην ένωσή τους, με την άμεση και αποφασιστική συμβολή της ορθοδόξου θεολογίας. Δια της ορθοδόξου εκκλησιολογίας, η οποία από τα χέρια των Ρώσων, τελειοποιηθείσα δια του Ζηζιούλα, καθιστά δυνατή την ένωση όλων των δογμάτων στην Εκκλησιαστική εσχατολογία.
Ο Φλωρόφσκι μάλιστα επινόησε την εγκαινιασθείσα εσχατολογία, η οποία ολοκληρώνει την πραγματοποιηθείσα εσχατολογία, στο γεγονός της πεντηκοστής (C. H. Dodd).
Έτσι το έργο του θεού θα πληρωθεί αποκλειστικώς στο μέλλον. Μάλιστα δε ακόμη και ο ίδιος ο Ιησούς περίμενε την ολοκλήρωση αυτή.
Ακόμη και ο κίνδυνος να καταργηθεί η διάκρισις της Βασιλεία του Θεού και της Εκκλησίας, αποφεύγεται με έναν ευκίνητο επαναπροσδιορισμό της Εκκλησίας. Διότι η Εκκλησία, ως γνωστόν, δεν είναι εκ του κόσμου τούτου, αλλά η ζωή και το έργο της συσχετίζονται και απευθύνονται προς τον κόσμο. Η Εκκλησία στον κόσμο είναι αυτόνομος, αλλά η ύπαρξίς της και οι λειτουργίες της συσχετίζονται και αναφέρονται πάντοτε προς τον κόσμο.
Σε αυτή την ιστορική και εσχατολογική Εκκλησία, το προσδοκώμενο τέλος έχει ήδη έλθει και το σχέδιο του θεού για την σωτηρία του κόσμου έχει ήδη φτάσει στην πληρότητά του. Η εσχατολογική όμως πράξη του θεού, δεν πρέπει να θεωρείται ως τελική αλλά ως μια νέα απαρχή (ιστορική). Έτσι η Βασιλεία του θεού που εγκαινιάσθη στον παρόντα αιώνα, περιμένει την πληρότητά της στο μέλλον. Η ιστορία της σωτηρίας δεν έκλεισε, βρίσκεται εν εξελίξει, σε πορεία πληρώσεως.
Η Εκκλησία λοιπόν, σαν εσχατολογική κοινότης στον κόσμο, πρέπει να κατανοείται παράλληλα και με την ιστορική της πραγματικότητα και με την εσχατολογική της διάσταση και προοπτική.
Η Εκκλησία λοιπόν βρίσκεται σε δυναμική και δημιουργική κίνηση, διαγράφουσα την σωτηριολογική της πορεία στην Ιστορία, με τον σκοπό να ενσωματώσει σε αυτή τα πάντα, ακόμη και την δευτέρα παρουσία του Κυρίου και την ένδοξο παλιγγενεσία.
Και τέλος η Ορθόδοξος Εκκλησία, η Εκκλησιολογία της, δια των μεταρρυθμίσεων του κ. Ζηζιούλα, προσφέρει τον χώρον, όπου συντελείται το πλήρωμα του χρόνου, για να ολοκληρωθεί  και εκκλησιαστικώς η απελευθέρωση της θεολογίας από το Ησυχαστικό πνεύμα, για να ολοκληρωθεί και επαληθευθεί η αντικατάσταση του Νου με τα a priori του χρόνου και του χώρου, του νέου πατέρα της Εκκλησίας, του σταθερού Κάντ.
Οι ορθόδοξοι θεολόγοι μας σήμερα, αποδεικνύουν την εσχατολογική αυτή διάσταση της Εκκλησίας, φανερώνοντας καθημερινώς την έσχατη α-νοησία τους!
Αμέθυστος

ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ ΜΑΡΤΥΡΙΣΑΝΤΩΝ

15Γιορτάζουμε σήμερα 13 Δεκεμβρίου, ημέρα μνήμης του Αγίου Ευστρατίου και των συν αυτώ Μαρτυρισάντων, ας πούμε λίγα λόγια:

Οι Άγιοι Ευστράτιος, Αυξέντιος, Ευγένιος, Μαρδάριος και Ορέστης μαρτύρησαν κατά το σκληρό διωγμό των χριστιανών επί Διοκλητιανού.

Ο Ευστράτιος, που ήταν ανώτερος αξιωματικός, συνελήφθη από το Δούκα Λυσία. Αυτός, αφού τον βασάνισε με τον πιο φρικτό τρόπο, έπειτα τον έστειλε στον έπαρχο Αγρικόλα. Φημισμένος αυτός για την ωμότητα του απέναντι στους χριστιανούς, έβαλε τον Ευστράτιο να βαδίσει με σιδερένια παπούτσια, που είχαν μέσα μυτερά καρφιά.Κατόπιν τον αποτελείωσε, αφού τον έριξε μέσα στη φωτιά.

Τον Αυξέντιο, που ήταν Ιερέας και συμπολίτης του Ευστρατίου, ο ηγεμόνας τον πίεσε να αλλαξοπιστήσει με πολλές δελεαστικές υποσχέσεις. Αλλά ο άξιος λειτουργός του Χριστού απάντησε: «Δεν είναι ανάγκη να λέω πολλά λόγια Λυσία. Στη ζωή αυτή είμαι του Χριστού και θα είμαι δικός Του μέχρι θανάτου. Και αν αναρίθμητους δαρμούς και πληγές μου δώσεις, και αν με φωτιά και σίδερο με λιώσεις, ο Χριστός μου είναι παντοδύναμος και ο Σταυρός Του ακαταμάχητος. Αυτός καθ' εαυτόν ο Αυξέντιος είναι αδύνατος. Αλλά του χριστιανού Αυξεντίου το φρόνημα δε θα κάμψεις ποτέ». Εξαγριωμένος ο ηγεμόνας από την απάντηση, αμέσως τον αποκεφάλισε.

Το Μαρδάριο, αφού τρύπησαν τους αστραγάλους του τον κρέμασαν με το κεφάλι προς τα κάτω και τον έκαψαν.

Ο αξιωματικός Ευγένιος, αφού του έκοψαν τη γλώσσα και τα χέρια και του έσπασαν τα πόδια, εξέπνευσε.

Τον δε στρατιώτη Ορέστη τον θανάτωσαν, αφού τον ξάπλωσαν σε πυρακτωμένο κρεβάτι.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος δ'. Ο υψωθείς εν τω Σταυρώ.
Η πενταυγής των αθλοφόρων χορεία, τη των αγώνων νοητή δαδουχία, την οικουμένην άπασαν αυγάζει νοητώς, ο σοφός Ευστράτιος, συν Αυξεντίω τω θείω, Ορέστης και Μαρδάριος και Ευγένιος άμα, ούς ευφημούντες είπωμεν πιστοί, χαίροις μαρτύρων πεντάριθμε σύλλογε.



Το Απολυτίκιο ψάλλει ο αρχ. π. Νικόδημος Καβαρνός



 
Με πληρ. από τον Ορθόδοξο Συναξαριστή

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...