Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Ιουλίου 29, 2011

ΝΕΑ ΓΕΝΝΑΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ




















ΝΕΑ ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Με πολλή χαρά, όπως πάντοτε, οι Ορθόδοξοι πιστοί ακούουν τη γενναία φωνή του ομολογητή της πίστης μας, Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, να ελέγχει τους Παπικούς, να ερμηνεύει γιατί είναι αδύνατη υπό τις περιστάσεις η ευόδωση των διαλόγων, αλλά και να αποκαλύπτει σε ποιο γκρεμό πνευματικού χάους βρίσκεται το Βατικανό.

Επαινούμε, με όλη μας την καρδιά, τις θέσεις του Σεβασμιότατου Πειραιώς και ευχόμαστε και οι άλλοι μας επίσκοποι να εξεγείρουν το ποίμνιό τους από το βαθύ λήθαργο που βρίσκεται - με δική τους ευθύνη -, για να συνειδητοποιήσουν τη διαφορά της ΜΙΑΣ αληθινής Εκκλησίας από τις αιρέσεις.

Αν ο καρδινάλιος Στέπινατς και ο Πάπας Ιωάννης - Παύλος Β΄ Βοιτύλας ανακηρύχθηκαν “Αγιοι”, από το Βατικανό, είναι απόδειξη από μόνη της να καταρρίψει κάθε είδους θεωρία περί υπάρξεως χάριτος και μυστηρίων στους Παπικούς.

Φυσικά δεν αναμέναμε τον Πάπα να προβεί σε απίστευτης θηριωδίας εγκλήματα, όπως είναι η γενοκτονία των Σέρβων Ορθόδοξων αδελφών μας από τους Ουστάσι και το κουκούλωμα της παιδεραστίας, για να αντιληφθούμε ότι ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία αλλά διαστροφή του χριστιανισμού.

Δεκάδες Σύνοδοι Οικουμενικές και Τοπικές καταδίκασαν τις Παπικές αιρέσεις και δεκάδες Πατέρες της Εκκλησίας μας κληροδότησαν τα Θεοφόρα τους συγγράμματα με τα οποία επισημαίνονται οι Παπικές πλάνες.

Τα εγκλήματα όμως του Βατικανού εναντίον των Σέρβων το Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο και εναντίον των αθώων παιδιών από τους παιδεραστές φραγκοπαπάδες, που κουκούλωνε το Βατικανό για δεκαετίες για να συνεχίσουν ανενόχλητοι το ανόσιο έργο τους, δείχνουν στην πράξη πόσο πολύ ξεστράτισε ο Παπισμός από τη χριστιανική αλήθεια.

Συγχαίρουμε, εκ βάθους καρδίας, το Σεβασμιότατο και τον παρακαλούμε θερμά να αναλάβει πρωτοβουλία για να ζητήσει με άλλους Ιεράρχες της σύγκληση της Συνόδου της Ιεραρχίας, για να εξετάσει την πορεία των διαλόγων και να λάβει αποφάσεις αλλά και για να δώσει απάντηση στα εναγώνια ερωτήματα των πιστών αναφορικά το ηλεκτρονικό φακέλλωμα, τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας, τις συνεχιζόμενες Νεοβαρλααμικές παραβάσεις, την προσπάθεια κατάργησης και υποβάθμισης του μαθήματος των θρησκευτικών και αλλοτρίωσης του ορθόδοξου χαρακτήρα του και όλα τα άλλα καίρια προβλήματα που απασχολούν την Εκκλησία.

Παράθετουμε στη συνέχεια την ανακοίνωση του Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ, που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 29 Ἰουλίου 2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Στήν ἔγκριτη ἐφημερίδα Gurdian δημοσιεύθηκε ἀνταπόκρισις ἀπό τό Δουβλῖνο, τήν Ἰρλανδική Πρωτεύουσα, γιά τήν ἐπίθεση πού ἐξαπέλυσε ὁ Ἰρλανδός Πρωθυπουργός Ἔντα Κένι ἀλλά καί τό Ἰρλανδικό Κοινοβούλιο μέ ψήφισμά του κατά τοῦ Βατικανοῦ καί τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς γιά τήν συγκάλυψη τρομακτικῶν σκανδάλων παιδεραστίας καί παρά φύσιν ἀσελγῶν πράξεων κατά ἀνηλίκων παίδων τῶν Ῥωμαιοκαθολικῶν Κληρικῶν ἀπό τήν Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία τῆς Ἰρλανδίας καί τό Βατικανό. Τό γνωστό σκάνδαλο Σμάϊθ προκάλεσε τό 1994 τήν κατάρρευση τοῦ κυβερνητικοῦ συνασπισμοῦ «Φιάνα Φάϊλ» καί τῶν Ἐργατικῶν. Τά χρόνια πού ἀκολούθησαν ἑκατοντάδες θύματα Ῥωμαιοκαθολικῶν Κληρικῶν προέβησαν σέ καταγγελίες δι’ ὅσα τραγικά ὑπέστησαν στάς χεῖρας των. Προσφάτως ἡ ἀνεξάρτητη ἐπιτροπή Κλόϊνι τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου κατηγόρησε ἐπίσημα τήν Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία ἀλλά καί τό Βατικανό ὅτι παρεμποδίζουν μεθοδικῶς τήν ἔρευνα ἐδῶ καί τρία χρόνια μολονότι ἔχουν δεσμευθεῖ δημόσια ὅτι θά συνεργαστοῦν μέ τίς ἀρχές προκειμένου νά ἐξιχνιαστοῦν τά εἰδεχθῆ καί φρικώδη ἐγκλήματα παιδεραστίας. Αὐτό ὡδήγησε τόν Πρωθυπουργό Ἔντα Κένι νά ἐκραγῆ μετ’ ὀργῆς ἐντός τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου καί νά δηλώσει ὅτι: «δυστυχῶς ἀποκαλύφθηκαν ἡ δυσλειτουργία, ὁ ἐλιτισμός καί ὁ ναρκισσισμός πού κυριαρχοῦν στήν κουλτούρα τοῦ Βατικανοῦ». Ἡ Κυβέρνηση καί σύσσωμη ἡ ἀντιπολίτευση ἐνέκριναν ὁμοφώνως ψήφισμα πού κατηγορεῖ τό Βατικανό καί τήν Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή ὅτι μεθοδικῶς καί ἀναισχύντως ἐμπόδισαν τήν ἀποκάλυψη τῶν ἐγκλημάτων παιδεραστίας πού συγκλονίζει τήν Ἰρλανδία, χώρα γνωστή γιά τήν πίστη της στόν Παπισμό. Ἡ μεταστροφή τῆς ὀργῆς ἀπό τήν ἐγχώρια Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία πρός τό κέντρο τοῦ Παπισμοῦ, τό Βατικανό, ὀφείλεται καί σέ ἔγγραφο τοῦ Βατικανοῦ πρός τήν Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία πού ἦρθε στό φῶς κατά τήν διάρκεια τῆς ἐρεύνης γιά τήν ὑπόθεση ἡ ὁποία διεξήχθη μέ ἐντολή τῆς Κυβερνήσεως τῆς Ἰρλανδίας, ἔγγραφο τοῦ ἔτους 1997, ἐπί ἡμερῶν τοῦ προσφάτως «ὁσιοποιηθέντος» καί καταστάντος «μακαρίου» πάπα Ἰωάννου Παύλου τοῦ Β΄ μέ τό ὁποῖον καθορίζοντο οἱ διαδικασίες παραπομπῆς ὑποθέσεων κακοποιήσεως ἀνηλίκων μέ τοσοῦτον ἀναίσχυντον καί ἐλεεινόν προσδιορισμόν ὥστε νά χαρακτηρίζονται ἁπλῶς ὡς «κατευθυντήριες γραμμές».

Ὁ Ἰρλανδός Πρωθυπουργός Κένι δήλωσε στά Ἰρλανδικά ΜΜΕ ὅτι τό Σαββατοκύριακο πού πέρασε ἔλαβε χιλιάδες μηνύματα ὑποστηρίξεως γιά τήν στάση του. Ἀντιδρώντας στό ὁμόφωνο ψήφισμα τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου πού καταδίκαζε τόν ρόλο τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς Ἱεραρχίας καί τοῦ Βατικανοῦ στήν ὑπονόμευση τῶν θεσμῶν τῆς «προστασίας τῆς παιδικῆς ἡλικίας» τό Βατικανό ἀνεκάλεσε τόν Νούντσιό του ἀπό τήν Ἰρλανδία «Ἀρχιεπίσκοπο» Τζουζέπε Λεάντζα. Ἡ Κυβέρνηση ὅμως τῆς Ἰρλανδίας δήλωσε ὅτι δέν ἐκπλήσσεται ἀπό τήν ἀνάκληση τοῦ Νουντσίου ἀλλά περιμένει τό Βατικανό νά ἀπαντήσῃ στίς τρομακτικές κατηγορίες γιατί ἡ «Ἐκκλησία» ἔπαιξε ρόλο στήν συγκάλυψη τῆς σεξουαλικῆς κακοποίησης παιδιῶν.

Τά ἀνωτέρω φρικώδη καί εἰδεχθῆ δέν μᾶς ἐκπλήσσουν καί ἐμᾶς οὐδόλως, διότι ὥς καί παλαιότερον ἔχομε καί δημοσίᾳ διακηρύξει ὁ Ῥωμαιοκαθολικισμός καί ὁ Παπισμός δέν εἶναι Ἐκκλησία Χριστοῦ ἀλλά πολιτικό-οἰκονομικό-θρησκευτικό σύστημα, ἐστερημένο τῆς Θ. χάριτος καί τῶν ζωοποιῶν ἀκτίστων ἐνεργειῶν τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ, τό ὁποῖον ἀδιαπτώτως καί διϊστορικῶς συνεχίζει τήν ἐγκληματική του διαδρομή καί πορεία καταπατώντας ἀσυστόλως τούς Θ. καί Ἱ. Κανόνας τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἐπιτάσσοντες καί ῥητῶς προβλέποντες τήν ἄμεσον καθαίρεσιν τῶν κανονικῶν ἐγκληματιῶν, νοθεύων τήν «παραδοθεῖσαν ἅπαξ τοῖς ἁγίοις πίστιν» καί εἰσάγων τήν ἐνδοκοσμική σκοπιμότητα καί μεταπτωτική φθορά στόν πνευματικόν χῶρον, ὑποθάλπει τό κακούργημα τῆς παιδεραστίας παρά τίς φραστικές δῆθεν στηλιτεύσεις του.

Ἡ πρόσφατος μάλιστα «ὁσιοποίησις» τοῦ καθ’ ὅλην τήν διάρκειαν τῆς θητείας του ἐπιδοθέντος μετά πάσης ἐπιμελείας στήν συγκάλυψιν χιλιάδων ἀνά τόν κόσμον ἐγκλημάτων παιδεραστίας ἀπό τούς Ῥωμαιοκαθολικούς θρησκευτικούς λειτουργούς, πάπα Ἰωάννη Παύλου τοῦ Β΄ μετά πάσης τιμῆς καί μεγαλοπρεπείας στό Βατικανό ἀποδεικνύει ἐναργέστατα τό ἀμεταμέλητον τοῦ Ῥωμαιοκαθολικισμοῦ-Παπισμοῦ καί καθιστᾶ διά μίαν εἰσέτι φοράν πασίδηλον τό γεγονός ὅτι ἡ διαχρονική καί διϊστορική καταδολίευσις τοῦ Χριστιανικοῦ καί Εὐαγγελικοῦ μηνύματος ἀνά τήν ὑφήλιον, ὀφείλεται κατά βάσιν σ’ αὐτήν τήν ἐκτροπήν ἐκ τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας πού συνέβη μέν τό 1054 μ.Χ. ἀλλά πού ἔμελλε νά ἀποβῆ ὁ ὀλετήρας ὁμοῦ μετά τῆς ψευδοῦς θρησκείας τοῦ Ἰσλάμ τῆς πνευματικῆς εὐλογίας καί δυνατότητος τῆς ἀνθρωπότητος πού ἀπέρρευσε ἀπό τόν ζωοποιό Σταυρό καί τήν λαμπροφόρο Ἀνάσταση τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Υἱοῦ καί Λόγου τοῦ Θεοῦ.

Ἐπιπρόσθετος ἀπόδειξις τῶν ἀνωτέρω ἀποτελεῖ ἡ κατά τήν ἐπίσκεψη τοῦ σημερινοῦ πάπα Βενεδίκτου 16ου στήν Κροατία στίς 4 καί 5 Ἰουνίου, ἰδιαιτέρα τιμή πού ἀπεδόθη στόν ἐγνωσμένο ἐγκληματία τοῦ Β΄ παγκοσμίου πολέμου καί πνευματικό ταγό τῶν φασιστῶν Οὐστάσι τῆς Κροατίας, Καρδινάλιο τοῦ Ζάγκρεμπ Ἀλοΐσιο Στέπινατς, ὁ ὁποῖος κατεδικάσθη γιά ἐσχάτη προδοσία καί ἐγκλήματα πολέμου καί παρά ταύτα ἀνεκηρύχθη ὡς δῆθεν «μακάριος» ἀπό τήν Ῥωμαιοκαθολική παρασυναγωγή καί τοῦ ὁποίου τήν εἰκόνα προσπαθεῖ νά ὡραιοποιήση τό περιοδικό «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» (Μαΐου-Ἰουνίου 2011, τ.1069, σελ. 27-29), πού διευθύνεται ἀπό τόν Ἰησουΐτη κ. Θεόδωρο Κοντίδη καί κυκλοφορεῖται ἀπό τό «Ἰνστιτοῦτο Ἀνθρωπιστικῶν Ἐπιστημῶν» πού ἑδρεύει ἐν Ἀθήναις (Μιχ. Βόδα 28), ὅταν τυγχάνει ἀπολύτως ἐξηκριβωμένον ἱστορικῶς ὅτι οἱ Ρωμαιοκαθολικοί ἱερεῖς τῶν φασιστῶν Οὐστάσι πού δολοφόνησαν 800.000 ὀρθοδόξους Σέρβους κατά τήν διάρκεια τῆς Γερμανικῆς κατοχῆς τῆς Γιουγκοσλαβίας ὑπήγοντο στόν «Ἀρχιεπίσκοπο» Ζάγκρεμπ Ἀλουΐσιο Στέπινατς καί ὅταν ὑφίσταται τό ἡμερολόγιο τοῦ Στέπινατς ὅπου ὁ ἴδιος ἰδιογράφως ὁμολογεῖ πλήρως τά θηριώδη ἐγκλήματα τῶν Ῥωμαιοκαθολικῶν ἐγκληματιῶν, τούς βιαίους ἐκλατινισμούς τῶν ὀρθοδόξων Σέρβων καί δηλώνει τό βύθιο μῖσος του κατά τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας γράφοντας στίς 27 Μαρτίου 1941 σελ. 172, βιβλ. 4ο «Τό πνεῦμα τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι κάτι τό τόσο τρομερό τό ὁποῖο μόνο ὁ παντοδύναμος καί παντογνώστης Θεός δύναται νά ἀνέχεται...» καί στίς 28 Μαρτίου 1941, σελ. 176, βιβλ. 4ο «Τό σχίσμα τῆς ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι ἡ μεγαλύτερη κατάρα ἐν Εὐρώπῃ, σχεδόν μεγαλύτερη καί ἀπό τόν Προτεσταντισμό...». Καί αὐτό προσπάθησε νά διορθώσει ὁ ψευδοάγιος τοῦ Βατικανοῦ στυγνός ἐγκληματίας Ἀλοΐσιος Στέπινατς μέ τήν σφαγή 800.000 Ὀρθοδόξων Σέρβων.

Νά λοιπόν, γιατί εἶναι ἀδύνατος ἡ ἕνωσις μέ τόν διεθνῆ ἐγκληματία καί ὑποκριτή Ρωμαιοκαθολικισμό καί ἀλυσιτελής ὁ μετ’ αὐτοῦ διάλογος καί ἐμεῖς τά μέλη τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ τῆς Μιᾶς , Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας θά πρέπει «οὔτε χαίρειν» σέ αὐτούς νά λέγωμε ὡς μᾶς συνιστᾶ ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης, ὁ μαθητής τῆς ἀγάπης διότι δέν θεωρῶ ὅτι ἔχωμεν ἐμεῖς περισσότερη ἀγάπη ἀπό τόν «μαθητή τῆς ἀγάπης». Ἡ μόνη ἀληθής ἕνωσις πού μπορεῖ νά γίνει εἶναι νά ἀποπτύσσουν οἱ κακόδοξοι τάς αἱρετικάς των δοξασίας καί εἰσηγήσεις τοῦ βυθίου δράκοντος καί νά ἐπανέλθουν ἐν πλήρη μετανοίᾳ στήν καλλιέλαιον τῆς Ἐκκλησίας ἐγκεντριζόμενοι σέ Αὐτήν. Ὅ,τιδήποτε ἄλλο εἶναι καταδικασμένο a priori σέ παταγώδη ἀποτυχία ὅπως καί τά ἀνωτέρω γεγονότα πασιδήλως ἀποδεικνύουν.

Ανακοίνωση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για τους Ρωμαιοκαθολικούς στην Ιρλανδία και για τον Καρδινάλιο Στέπινατς


Ἐν Πειραιεῖ τῇ 29 Ἰουλίου 2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Στήν ἔγκριτη ἐφημερίδα Gurdian δημοσιεύθηκε ἀνταπόκρισις ἀπό τό Δουβλῖνο, τήν Ἰρλανδική Πρωτεύουσα, γιά τήν ἐπίθεση πού ἐξαπέλυσε ὁ Ἰρλανδός Πρωθυπουργός Ἔντα Κένι ἀλλά καί τό Ἰρλανδικό Κοινοβούλιο μέ ψήφισμά του κατά τοῦ Βατικανοῦ καί τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς γιά τήν συγκάλυψη τρομακτικῶν σκανδάλων παιδεραστίας καί παρά φύσιν ἀσελγῶν πράξεων κατά ἀνηλίκων παίδων τῶν Ῥωμαιοκαθολικῶν Κληρικῶν ἀπό τήν Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία τῆς Ἰρλανδίας καί τό Βατικανό. Τό γνωστό σκάνδαλο Σμάϊθ προκάλεσε τό 1994 τήν κατάρρευση τοῦ κυβερνητικοῦ συνασπισμοῦ «Φιάνα Φάϊλ» καί τῶν Ἐργατικῶν. Τά χρόνια πού ἀκολούθησαν ἑκατοντάδες θύματα Ῥωμαιοκαθολικῶν Κληρικῶν προέβησαν σέ καταγγελίες δι’ ὅσα τραγικά ὑπέστησαν στάς χεῖρας των. Προσφάτως ἡ ἀνεξάρτητη ἐπιτροπή Κλόϊνι τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου κατηγόρησε ἐπίσημα τήν Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία ἀλλά καί τό Βατικανό ὅτι παρεμποδίζουν μεθοδικῶς τήν ἔρευνα ἐδῶ καί τρία χρόνια μολονότι ἔχουν δεσμευθεῖ δημόσια ὅτι θά συνεργαστοῦν μέ τίς ἀρχές προκειμένου νά ἐξιχνιαστοῦν τά εἰδεχθῆ καί φρικώδη ἐγκλήματα παιδεραστίας. Αὐτό ὡδήγησε τόν Πρωθυπουργό Ἔντα Κένι νά ἐκραγῆ μετ’ ὀργῆς ἐντός τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου καί νά δηλώσει ὅτι: «δυστυχῶς ἀποκαλύφθηκαν ἡ δυσλειτουργία, ὁ ἐλιτισμός καί ὁ ναρκισσισμός πού κυριαρχοῦν στήν κουλτούρα τοῦ Βατικανοῦ». Ἡ Κυβέρνηση καί σύσσωμη ἡ ἀντιπολίτευση ἐνέκριναν ὁμοφώνως ψήφισμα πού κατηγορεῖ τό Βατικανό καί τήν Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή ὅτι μεθοδικῶς καί ἀναισχύντως ἐμπόδισαν τήν ἀποκάλυψη τῶν ἐγκλημάτων παιδεραστίας πού συγκλονίζει τήν Ἰρλανδία, χώρα γνωστή γιά τήν πίστη της στόν Παπισμό. Ἡ μεταστροφή τῆς ὀργῆς ἀπό τήν ἐγχώρια Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία πρός τό κέντρο τοῦ Παπισμοῦ, τό Βατικανό, ὀφείλεται καί σέ ἔγγραφο τοῦ Βατικανοῦ πρός τήν Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία πού ἦρθε στό φῶς κατά τήν διάρκεια τῆς ἐρεύνης γιά τήν ὑπόθεση ἡ ὁποία διεξήχθη μέ ἐντολή τῆς Κυβερνήσεως τῆς Ἰρλανδίας, ἔγγραφο τοῦ ἔτους 1997, ἐπί ἡμερῶν τοῦ προσφάτως «ὁσιοποιηθέντος» καί καταστάντος «μακαρίου» πάπα Ἰωάννου Παύλου τοῦ Β΄ μέ τό ὁποῖον καθορίζοντο οἱ διαδικασίες παραπομπῆς ὑποθέσεων κακοποιήσεως ἀνηλίκων μέ τοσοῦτον ἀναίσχυντον καί ἐλεεινόν προσδιορισμόν ὥστε νά χαρακτηρίζονται ἁπλῶς ὡς «κατευθυντήριες γραμμές».
Ὁ Ἰρλανδός Πρωθυπουργός Κένι δήλωσε στά Ἰρλανδικά ΜΜΕ ὅτι τό Σαββατοκύριακο πού πέρασε ἔλαβε χιλιάδες μηνύματα ὑποστηρίξεως γιά τήν στάση του. Ἀντιδρώντας στό ὁμόφωνο ψήφισμα τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου πού καταδίκαζε τόν ρόλο τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς Ἱεραρχίας καί τοῦ Βατικανοῦ στήν ὑπονόμευση τῶν θεσμῶν τῆς «προστασίας τῆς παιδικῆς ἡλικίας» τό Βατικανό ἀνεκάλεσε τόν Νούντσιό του ἀπό τήν Ἰρλανδία «Ἀρχιεπίσκοπο» Τζουζέπε Λεάντζα. Ἡ Κυβέρνηση ὅμως τῆς Ἰρλανδίας δήλωσε ὅτι δέν ἐκπλήσσεται ἀπό τήν ἀνάκληση τοῦ Νουντσίου ἀλλά περιμένει τό Βατικανό νά ἀπαντήσῃ στίς τρομακτικές κατηγορίες γιατί ἡ «Ἐκκλησία» ἔπαιξε ρόλο στήν συγκάλυψη τῆς σεξουαλικῆς κακοποίησης παιδιῶν.
Τά ἀνωτέρω φρικώδη καί εἰδεχθῆ δέν μᾶς ἐκπλήσσουν καί ἐμᾶς οὐδόλως, διότι ὥς καί παλαιότερον ἔχομε καί δημοσίᾳ διακηρύξει ὁ Ῥωμαιοκαθολικισμός καί ὁ Παπισμός δέν εἶναι Ἐκκλησία Χριστοῦ ἀλλά πολιτικό-οἰκονομικό-θρησκευτικό σύστημα, ἐστερημένο τῆς Θ. χάριτος καί τῶν ζωοποιῶν ἀκτίστων ἐνεργειῶν τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ, τό ὁποῖον ἀδιαπτώτως καί διϊστορικῶς συνεχίζει τήν ἐγκληματική του διαδρομή καί πορεία καταπατώντας ἀσυστόλως τούς Θ. καί Ἱ. Κανόνας τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἐπιτάσσοντες καί ῥητῶς προβλέποντες τήν ἄμεσον καθαίρεσιν τῶν κανονικῶν ἐγκληματιῶν, νοθεύων τήν «παραδοθεῖσαν ἅπαξ τοῖς ἁγίοις πίστιν» καί εἰσάγων τήν ἐνδοκοσμική σκοπιμότητα καί μεταπτωτική φθορά στόν πνευματικόν χῶρον, ὑποθάλπει τό κακούργημα τῆς παιδεραστίας παρά τίς φραστικές δῆθεν στηλιτεύσεις του. Ἡ πρόσφατος μάλιστα «ὁσιοποίησις» τοῦ καθ’ ὅλην τήν διάρκειαν τῆς θητείας του ἐπιδοθέντος μετά πάσης ἐπιμελείας στήν συγκάλυψιν χιλιάδων ἀνά τόν κόσμον ἐγκλημάτων παιδεραστίας ἀπό τούς Ῥωμαιοκαθολικούς θρησκευτικούς λειτουργούς, πάπα Ἰωάννη Παύλου τοῦ Β΄ μετά πάσης τιμῆς καί μεγαλοπρεπείας στό Βατικανό ἀποδεικνύει ἐναργέστατα τό ἀμεταμέλητον τοῦ Ῥωμαιοκαθολικισμοῦ-Παπισμοῦ καί καθιστᾶ διά μίαν εἰσέτι φοράν πασίδηλον τό γεγονός ὅτι ἡ διαχρονική καί διϊστορική καταδολίευσις τοῦ Χριστιανικοῦ καί Εὐαγγελικοῦ μηνύματος ἀνά τήν ὑφήλιον, ὀφείλεται κατά βάσιν σ’ αὐτήν τήν ἐκτροπήν ἐκ τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας πού συνέβη μέν τό 1054 μ.Χ. ἀλλά πού ἔμελλε νά ἀποβῆ ὁ ὀλετήρας ὁμοῦ μετά τῆς ψευδοῦς θρησκείας τοῦ Ἰσλάμ τῆς πνευματικῆς εὐλογίας καί δυνατότητος τῆς ἀνθρωπότητος πού ἀπέρρευσε ἀπό τόν ζωοποιό Σταυρό καί τήν λαμπροφόρο Ἀνάσταση τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Υἱοῦ καί Λόγου τοῦ Θεοῦ.
Ἐπιπρόσθετος ἀπόδειξις τῶν ἀνωτέρω ἀποτελεῖ ἡ κατά τήν ἐπίσκεψη τοῦ σημερινοῦ πάπα Βενεδίκτου 16ου στήν Κροατία στίς 4 καί 5 Ἰουνίου, ἰδιαιτέρα τιμή πού ἀπεδόθη στόν ἐγνωσμένο ἐγκληματία τοῦ Β΄ παγκοσμίου πολέμου καί πνευματικό ταγό τῶν φασιστῶν Οὐστάσι τῆς Κροατίας, Καρδινάλιο τοῦ Ζάγκρεμπ Ἀλοΐσιο Στέπινατς, ὁ ὁποῖος κατεδικάσθη γιά ἐσχάτη προδοσία καί ἐγκλήματα πολέμου καί παρά ταύτα ἀνεκηρύχθη ὡς δῆθεν «μακάριος» ἀπό τήν Ῥωμαιοκαθολική παρασυναγωγή καί τοῦ ὁποίου τήν εἰκόνα προσπαθεῖ νά ὡραιοποιήση τό περιοδικό «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» (Μαΐου-Ἰουνίου 2011, τ.1069, σελ. 27-29), πού διευθύνεται ἀπό τόν Ἰησουΐτη κ. Θεόδωρο Κοντίδη καί κυκλοφορεῖται ἀπό τό «Ἰνστιτοῦτο Ἀνθρωπιστικῶν Ἐπιστημῶν» πού ἑδρεύει ἐν Ἀθήναις (Μιχ. Βόδα 28), ὅταν τυγχάνει ἀπολύτως ἐξηκριβωμένον ἱστορικῶς ὅτι οἱ Ρωμαιοκαθολικοί ἱερεῖς τῶν φασιστῶν Οὐστάσι πού δολοφόνησαν 800.000 ὀρθοδόξους Σέρβους κατά τήν διάρκεια τῆς Γερμανικῆς κατοχῆς τῆς Γιουγκοσλαβίας ὑπήγοντο στόν «Ἀρχιεπίσκοπο» Ζάγκρεμπ Ἀλουΐσιο Στέπινατς καί ὅταν ὑφίσταται τό ἡμερολόγιο τοῦ Στέπινατς ὅπου ὁ ἴδιος ἰδιογράφως ὁμολογεῖ πλήρως τά θηριώδη ἐγκλήματα τῶν Ῥωμαιοκαθολικῶν ἐγκληματιῶν, τούς βιαίους ἐκλατινισμούς τῶν ὀρθοδόξων Σέρβων καί δηλώνει τό βύθιο μῖσος του κατά τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας γράφοντας στίς 27 Μαρτίου 1941 σελ. 172, βιβλ. 4ο «Τό πνεῦμα τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι κάτι τό τόσο τρομερό τό ὁποῖο μόνο ὁ παντοδύναμος καί παντογνώστης Θεός δύναται νά ἀνέχεται...» καί στίς 28 Μαρτίου 1941, σελ. 176, βιβλ. 4ο «Τό σχίσμα τῆς ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι ἡ μεγαλύτερη κατάρα ἐν Εὐρώπῃ, σχεδόν μεγαλύτερη καί ἀπό τόν Προτεσταντισμό...». Καί αὐτό προσπάθησε νά διορθώσει ὁ ψευδοάγιος τοῦ Βατικανοῦ στυγνός ἐγκληματίας Ἀλοΐσιος Στέπινατς μέ τήν σφαγή 800.000 Ὀρθοδόξων Σέρβων.
Νά λοιπόν, γιατί εἶναι ἀδύνατος ἡ ἕνωσις μέ τόν διεθνῆ ἐγκληματία καί ὑποκριτή Ρωμαιοκαθολικισμό καί ἀλυσιτελής ὁ μετ’ αὐτοῦ διάλογος καί ἐμεῖς τά μέλη τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ τῆς Μιᾶς , Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας θά πρέπει «οὔτε χαίρειν» σέ αὐτούς νά λέγωμε ὡς μᾶς συνιστᾶ ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης, ὁ μαθητής τῆς ἀγάπης διότι δέν θεωρῶ ὅτι ἔχωμεν ἐμεῖς περισσότερη ἀγάπη ἀπό τόν «μαθητή τῆς ἀγάπης». Ἡ μόνη ἀληθής ἕνωσις πού μπορεῖ νά γίνει εἶναι νά ἀποπτύσσουν οἱ κακόδοξοι τάς αἱρετικάς των δοξασίας καί εἰσηγήσεις τοῦ βυθίου δράκοντος καί νά ἐπανέλθουν ἐν πλήρη μετανοίᾳ στήν καλλιέλαιον τῆς Ἐκκλησίας ἐγκεντριζόμενοι σέ Αὐτήν. Ὅ,τιδήποτε ἄλλο εἶναι καταδικασμένο a priori σέ παταγώδη ἀποτυχία ὅπως καί τά ἀνωτέρω γεγονότα πασιδήλως ἀποδεικνύουν.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Πρωτοπρ . Βασίλειος Γεωργόπουλος, Ψευδομεσσίαι και ψευδόχριστοι του εικοστού αιώνος.

Sun Myung Moon directs a mass wedding ceremony
ΨΕΥΔΟΜΕΣΣΙΑΙ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΧΡΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ
Τοῦ Πρωτ. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου, Λέκτορος Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ
Στίς τελευταῖες ἐπισημάνσεις τοῦ Θεανθρώπου πρός τούς μαθητές Του, λίγο πρίν τό ἑκούσιο Πάθος Του ἀνήκουν καί τά λόγια του "πολλοί γάρ ἐλεύσονται ἐπί τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, Ἐγώ εἰμί ὁ Χριστός, καί πολλούς πλανήσουσιν" (Ματθ. 24, 5. 24,23. Μάρκ. 13, 5– 6. Λουκ. 21,8 ).Ἐπισημάνσεις πού ἡ ἐκκλησιαστική ἱστορία τίς ἐπιβεβαιώνει μέ τόν πλέον ἀναντίρρητο καί κατηγορηματικό τρόπο. Ψευδόχριστοι ὅμως καί ψευδομεσσίες παρουσιάστηκαν καί κατά τόν εἰκοστό αἰώνα. Δέν δίστασαν μάλιστα ἄλλοι νά ἰσχυριστοῦν ὅτι εἶναι ὁ Χριστός καί ἄλλος νά διδάσκει,ὅτι ἀντικατέστησε τό Χριστό, γιατί ἀπέτυχε νά ὁλοκληρώσει τό ἔργο του.
Ἄς δοῦμε, λοιπόν, χαρακτηριστικά κάποιους ἀπ' αὐτούς πού παρουσιάστηκαν μέ μεσσιανικές ἀξιώσεις κατά τή διάρκεια τοῦ εἰκοστοῦ αἰώνα.
Ι. Ὁ Father Divine
Tό ὄνομα μέ τό ὁποῖο παρουσιάζονταν στούς ὀπαδούς του ὁ ψευδομεσσίας George Baker καί ἱδρυτής τῆς σέκτας Peace Mission. Θεωρεῖται καί λατρεύεται ἀπό τούς ὀπαδούς του ὡς δεύτερη ἐνσάρκωση τοῦ Θεοῦ, καί σκοπό εἶχε,κατά τούς ἰσχυρισμούς του, τήν ἀνόρθωση τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ στή γῆ. Πέθανε στίς 10–9– 1965 στό Woodmont τῆς Πενσυλβάνια τῶν Η.Π.Α1.
ΙΙ. Γάλλος Georges Roux
Γεννήθηκε στή Γαλλία τό 1903 καί δημιούργησε τήν σέκτα Eglise Chretienne Universelle.Δήλωνε ὅτι ἦταν Χριστός, πού εἶχε ἐπιστρέψει στή γῆ καί ὅτι τά γραπτά του πλέον ἀντικαθιστοῦσαν τήν Ἁγ. Γραφή. Παρουσιαζόταν καί ὡς θεραπευτής. Ὁ ἴδιος καί ἡ κίνησή του ἔπεσαν σέ δυσμένεια καί ἀνακόπηκε ἡ δράση τους ὕστερα ἀπό μιά καταδικαστική ἀπόφαση δικαστηρίου γιά μιά θανατηφόρα "θεραπεία", πού εἶχε πραγματοποιήσει σ' ἕναν ἄνθρωπο2.
III. Ὁ Ὁλλανδός Louwrens Voorthuisen (1898 – 1968)
Ὑπῆρξε ὁ ἱδρυτής τῆς σέκτας Lou Gruppe. Γύρω στό 1950 διακήρυξε ὅτι ἦταν ἡ πραγματοποίηση καί ἡ ἐκπλήρωση τοῦ Χριστοῦ στή γῆ. Ἰσχυριζόταν ὅτι ὡς ἔργο εἶχε τήν ἐξόντωση τοῦ Σατανᾶ σέ ὑλικό ἐπίπεδο, γιατί ὁ Χριστός εἶχε νικήσει τό Σατανᾶ μόνο στό πνευματικό ἐπίπεδο. Μόνο τότε ἔλεγε, ὅτι οἱ ἄνθρωποι θά μποροῦσαν νά γίνουν πραγματικά παντογνῶστες, ἀθάνατοι καί "θεάνθρωποι"3.
ΙV . Abd–ru–shin. (=Υἱός τοῦ Φωτός)
Πρόκειται γιά τό ψευδώνυμο τοῦ Γερμανοῦ ἐμπόρου Oskar Ernst Bernhardt (1875– 1941) καί ἱδρυτῆ τῆς ἀποκρυφιστικῆςνεογνωστικῆς σέκτας Gralsbewegung. Κατά τούς ἰσχυρισμούς του τό 1923 συνειδητοποίησε ὅτι ἦταν "πρεσβευτής τοῦ Θεοῦ". Στή συνέχεια ἀφοῦ δημιούργησε τήν Gralsbewegung, O. E. Bernhardt θεωροῦσε τόν ἑαυτό του ἐνσάρκωση τοῦ Ἐμμανουήλ καί αὐτοαπεκαλεῖτο "Υἱός τοῦ Ἀνθρώπου"4.
V. Γερμανός Joseph Weiβenberg (1855–1941)
Ὑπῆρξε ἱδρυτής τῆς ἀντιτριαδικῆς καί μέ στοιχεῖα πνευματισμοῦ αἵρεσης Johannische Kirche= Ἰωάννειος Ἐκκλησία. Θεωροῦσε τόν ἑαυτό του ὡς προσωπική
ἀποκάλυψη τοῦ Θεοῦ. Ὑποστήριζε ὅτι ὁ Θεός ἀποκαλύφθηκε τρεῖς φορές. Στό Μωυσῆ ἀποκαλύφθηκε ὡς Πατέρας, στόν Χριστό ὡς Υἱός καί μέ τόν J. Weiβenberg ὡς Ἅγιο Πνεῦμα. Ἀπό τούς ὀπαδούς τῆς Johannische Kirche ὁ J. Weiβenberg θεωρεῖται ὡς ὁ Παράκλητος, πού ἀναφέρεται στό κατά Ἰωάννη Εὐαγγέλιον. Χαρακτηριστικά στήν ὁμολογία πίστεως τῆς αἱρέσεως ἀναφέρεται ὅτι: "Ἐγώ πιστεύω στό Θεό τόν Πατέρα, ἐγώ πιστεύω στόν Θεό τόν Υἱό, ἐγώ πιστεύω στόν Θεό τό Ἅγιο Πνεῦμα καί στίς ἀπο- καλύψεις τοῦ Θεοῦ μέσω Μωυσῆ, Ἰησοῦ Χριστοῦ καί J. Weiβenberg". Ὁ J. Weiβenberg πέθανε τόν Μάρτιο τοῦ 1941 5.
VΙ.Ὁ Κορεάτης San Myung Mun (1920– )
Πρόκειται γιά τόν Νοτιοκορεάτη ψευδομεσσία, πού ἵδρυσε τό 1954 τήν Ἑνωτική Ἐκκλησία (Unification Church). Κατά τούς ἰσχυρισμούς τοῦ Μούν, ὁ Χριστός δέν κατάφερε νά ὁλοκληρώσει καί νά ἐπιτελέσει στό ἀκέραιο τήν ἀποστολή του, πού ἦταν ἡ ἐγκατάσταση τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ στή γῆ. Αὐτή συνίσταται κατά τόν Μούν στό ὅτι ἔπρεπε νά ἑνώσει τούς Ἑβραίους γύρω ἀπό τό πρόσωπό του, νά βρεῖ τήν τέλεια νύφη καί νά δημιουργοῦσε τήν ἰδανική καί τέλεια οἰκογένεια.
Ἐπειδή κατά τόν Μούν ὁ Χριστός ἀπέτυχε, γι᾽ αὐτό ἀποκαλύφθηκε, δῆθεν, σ᾽ αὐτόν ὁ Χριστός σέ ἡλικία 16 ἐτῶν καί τόν παρακάλεσε νά πραγματοποιήσει αὐτός τό ἔργο καί τήν ἀποστολή, τήν ὁποία αὐτός δέν κατάφερε νά ὁλοκληρώσει. Αὐτοαποκαλεῖται "Μεσσίας" καί ἰσχυρίζεται ὅτι εἶναι ἕνας θεῖος ἀγγελιοφόρος, πού θά ὁλοκληρώσει τό ἔργο τοῦ Χριστοῦ. Θεωρεῖ τόν ἑαυτό του δημιουργό τῆς τέλειας οἰκογένειας τοῦ καινούργιου κόσμου, πού αὐτός ἐγκαινιάζει, καί ταυτοχρόνως αὐτοπροβάλλεται ὡς ὁ "Κύριος τῆς Δευτέρας Παρουσίας"6.
Μία τελική ἐπισήμανση
Ἐάν θά θέλαμε νά κάνουμε μιά σύντομη ἀξιολόγηση τῶν ἰσχυρισμῶν τῶν ψευδοχρίστων καί τῶν ψευδομεσσιῶν, πού ἀναφέραμε, πρέπει νά ἐπαναλάβουμε τούς λόγους τοῦ ἁγίου Ἰουστίνου Φιλοσόφου καί Μάρτυρος. Ἤδη ἀπό τήν ἐποχή του καί γιά τό ἴδιο θέμα ὁ ἅγ. Ἰουστῖνος ἀνέφερε: "πολλοί γάρ καί ἄθεα καί βλάσφημα και ἄδικα ἐν ὀνόματι αὐτοῦ παραχαράσσοντες ἐδίδαξαν, καί τά ἀπό τοῦ ἀκαθάρτου πνεύματος διαβόλου ἐμβαλλόμενα ταῖς διανοίαις αὐτῶν ἐδίδαξαν καί διδάσκουσι μέχρι νῦν".7
Ὑποσημειώσεις:
1. Βλ. Kirchen– Sekten– Religionen,(Hrsg: G.Scmid– G.O. Schmid), 20037, σ.218 .
2. Βλ.H. Gasper– J. Muller– Fr.Valentin,Lexikon der Sekten, Sondergruppen und Weltanschauuhgen, 20017, στ. 677.
3. Βλ. Lexikon der Sekten, Sondergruppen und Weltanschauuhgen, ὅπ.π, στ. 677 .
4. Βλ. Handbuch Religiose Gemeinschaften und Weltanschauungen, 20005, σσ. 575, 578– 579.
5. Βλ. Panorama der neuen Religiositat, 2001, σσ. 554– 556. Πρβλ. Κ. Hutten, Seher, Grubler, Enthusiasten, 199715, σσ. 514 – 531.
6. Βλ. Πρωτ. Ἀντ. Ἀλεβιζοπούλου, Ψυχοναρκωτικά, 1980, σσ. 20– 32. F–W. Haack, Jesus Christus und / oder San Myung Mun?,1989 . Detlef Bendrath u.a, Ein Messias aus Korea?, 19922.
7. Βλ. Διάλογος 82,3 . ΒΕΠΕΣ, τ. 3,σ.286.
«Ορθόδοξος Τύπος»29/07/2011

Το «κρύψιμο»του Θεού

 


«Μακάρι να μπορούσαμε να τιμούμε το Θεό για την απουσία Του που μας μαθαίνει να χτυπάμε την πόρτα, να δοκιμάζουμε τις σκέψεις μας και τις καρδιές μας, να μελετάμε τη σημασία των πράξεών μας και να υπολογίζουμε τις παρορμήσεις της ύπαρξής μας. Μακάρι ν’ αναρωτιόμαστε κατά πόσο η θέλησή μας είναι αληθινά προσανατολισμένη προς Αυτόν ή απλώς στρεφόμαστε στο Θεό μόνο για μιας στιγμής παρηγοριά απ’ τα άγχη μας για να τον απαρνηθούμε μετά από λίγο, μόλις αναλάβουμε τις δυνάμεις μας και να κατασπαταλήσουμε έτσι, σαν τον άσωτο υιό, ό,τι μας χάρισε». (Μητροπολίτης του Σουρόζ Anthony Bloom)
          Ο Μητροπολίτης του Σουρόζ AntonyBloom υπήρξε μια φωτισμένη – προφητική προσωπικότητα των ημερών μας. Τέτοιοι άνθρωποι ό,τι λεν ή γράφουν πηγάζει από την εμπειρία τους κι άρα είναι αληθινά. Κι επειδή στη βάση της ύπαρξής μας όλοι είμαστε το ίδιο, γι’ αυτό και μας εκφράζουν.
     Το πιο πάνω κείμενο, λοιπόν, του Μητροπολίτη Αντωνίου, μας αποκαλύπτει το θετικό της σιωπής του Θεού. Μιας σιωπής που φαντάζει αδιαφορία, σκληρότητα, κι ίσως ανυπαρξία. Είναι δύσκολες στιγμές. Εσύ να κραυγάζεις κι Αυτός να σιωπά! Πώς γίνεται σ’ ένα Θεό που ονομάζεται Πατέρας, Αγάπη, να υπάρχει αυτή η συμπεριφορά;
     Βέβαια δεν θα γίνω δικηγόρος Του, αλλά είναι δεδομένο ότι ο Θεός μας είναι Θεός που θέλει να έχει σχέση με μας, που ενδιαφέρεται για την πνευματική μας ανάπτυξη, που θέλει να ωριμάσουμε και να ανδρωθούμε. Αυτό το βλέπουμε στη συμπεριφορά Του έναντι του Ισραηλιτικού λαού προ Χριστού, έναντι των Αγίων Του, έναντι των Πατέρων μας.
          Ο Θεός της θρησκείας καλοπιάνει τους οπαδούς του με στόχο την παραμονή τους κοντά του. Άλλωστε, με τον ίδιο στόχο τους φοβίζει. ‘Ο Θεός των πατέρων ημών’ είναι Θεός αληθινός, γι’ αυτό και δεν διστάζει να σιωπήσει, να κρυβεί και να φαίνεται ‘ως μη Ων’, προκειμένου να Τον αναζητήσουμε, να Τον ποθήσουμε και να δημιουργήσουμε μαζί Του σταθερή και ώριμη σχέση.
          Στο βιβλίο του Παύλου Ευδοκίμωφ ‘Η προσευχή της Ανατολικής Εκκλησίας’ αναφέρεται το εξής περιστατικό: «Ο Rabbi Baruch, αναζητεί ένα τρόπο για να εξηγήσει ότι ο Θεός είναι ένας ξένος ανάμεσα στους ανθρώπους, ένας σύντροφος της εξορίας. Μια μέρα ο εγγονός του έπαιζε κρυφτό με ένα άλλο αγοράκι. Κρύφτηκε, αλλά το αγοράκι αρνήθηκε να ψάξει να τον βρει και έφυγε. Το παιδί πήγε να παραπονεθεί με δάκρυα στον παππού του. Και τότε ο Rabbi Baruch, με μάτια και αυτός γεμάτα δάκρυα, φώναξε: ‘κι ο Θεός το ίδιο λέει! Κρύβομαι και κανείς δεν ψάχνει να με βρει’».
Η ομορφιά στην πνευματική ζωή κρύβεται στην αναζήτηση, στον πόθο να συναντήσουμε τον Αόρατο και Ακατάληπτο. Η χαρά βρίσκεται στη συνάντηση μαζί Του ‘πρόσωπο με πρόσωπο’, στον καρδιακό χώρο, εκεί όπου αρέσκεται ν’ αποκαλύπτεται με την ουράνια δόξα Του.

πηγη μου ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ

Η Ορθόδοξη αγωγή


 
Μητρ.Ναυπάκτου Ιερόθεος

Η Ορθόδοξη αγωγή δεν μπορεί να νοηθεί ανεξάρτητα από το λατρευτικό και ευχαριστιακό χώρο, δεν μπορεί να νοηθεί έξω από το μυστηριακό πνεύμα της Εκκλησίας, που είναι η συνεχής μετάληψη της θείας ζωής. Η θεία Ευχαριστία και η αναστροφή μέσα στον Ιερό Ναό δεν είναι μερικές Κυριακάτικες ευκαιρίες, σαν ένα παράρτημα στην όλη εβδομαδιαία εργασία, αλλά ο πραγματικός χώρος της Ορθόδοξης αγωγής. Τα εντευκτήρια, όπως και τα γραφεία, πρέπει να νοηθούν σαν δευτερεύοντες βοηθητικοί χώροι, που συνδέονται στενά με τον Ναό, εμπνέονται απ’ αυτόν και οδηγούν σ’ αυτόν

Να μην επιθυμούμε...

Όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς

Να μην επιθυμούμε για κανέναν την αμαρτία και εκείνο που είναι αμαρτωλό, αλλά πάντα να επιθυμούμε το αγαθό και εκείνο που οδηγεί στον Πανάγαθο. 
Να μην επιθυμούμε για κανέναν το θάνατο και ό,τι είναι θανατηφόρο, αλλά πάντα να επιθυμούμε την αθανασία και ό,τι οδηγεί στην αθανασία. 
Να μην επιθυμούμε για κανέναν τον διάβολο και εκείνο που είναι διαβολικό, αλλά για τον καθέναν να επιθυμούμε τον Χριστό και ό,τι είναι του Χριστού. Οι άνθρωποι που αγαπούν την αμαρτία, επιθυμούν για τον εαυτό τους τον θάνα­το. Εάν κάποιος είναι ανεπιστρεπτί ερωτευμένος με τις αμαρτίες του, αυτός ήδη θανάτωσε τον εαυ­τό του.

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...