ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΑ
''ούτε η φύση δεν σας διδάσκει, ότι ο άνδρας μεν αν αφήνει μακριά μαλλιά είναι γι' αυτόν ατιμία;''
Α΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Κεφ. 11, Στίχος 14..
Οι αιρετικοί ρωτούν!
-Εφόσον στην Αγία Γραφή μιλάει τόσο ξεκάθαρα επί του θέματος αυτού, τότε για ποιό λόγο οι ιερείς σας αφήνουν τα μαλλιά τους να μακραίνουν;
-Για ποιό λόγο παρουσιάζετε στις εικόνες σας τον Χριστό με μακριά μαλλιά εφόσον για την Αγία Γραφή είναι ατιμία στον άντρα να αφήνει τα μαλλιά του να μακραίνουν;
Και φυσικά η απάντησή μας θα πρέπει να προέρχεται μόνον μέσα από την Αγία Γραφή διότι μας είναι πλέον γνωστό ότι για τους αιρετικούς ισχύει μόνον όσα λέει στην Αγία Γραφή, οτιδήποτε άλλο το απορρίπτουν.
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ!
Παλαιά Διαθήκη Αριθμοί Κεφ. 6, Στίχοι 1 – 5..
''Και ο Κύριος μίλησε στον Μωυσή, λέγοντας:
Μίλησε προς τους γιους Ισραήλ, και πες τους: Όταν ένας άνδρας ή μία γυναίκα ευχηθεί ευχή Ναζηραίου, για να αφιερωθεί στον Κύριο, θα εγκρατεύεται από κρασί και από σίκερα, ούτε θα πιει ξίδι από κρασί ή ξίδι από σίκερα ούτε θα πίνει οτιδήποτε είναι κατασκευασμένο από σταφύλι ούτε θα φάει φρέσκο σταφύλι ή σταφίδες. Όλες τις ημέρες τής αφιέρωσής του δεν θα φάει τίποτε από όσα γίνονται από άμπελο, από φλοιό σταφυλιού, μέχρι το κουκούτσι του. Όλες τις ημέρες τής ευχής τής αφιέρωσής του, ξυράφιδεν θα περάσει στο κεφάλι του, μέχρις ότου εκπληρωθούν οι ημέρες, που ευχήθηκε στον Κύριο· άγιος θα είναι, αφήνοντας τις τρίχες τής κόμης τού κεφαλιού του νααυξάνουν.
Τώρα ρωτάμε εμείς:
-Πώς είναι δυνατόν τα μακριά μαλλιά σε έναν άντρα να είναι ατιμία όταν ο Ίδιος ο Κύριος λέγει ότι:
''άγιος θα είναι, αφήνοντας τις τρίχες τής κόμης τού κεφαλιού του να αυξάνουν.''
-Τί συμβαίνει στην Αγία Γραφή;
-Μήπως ο Απόστολος Παύλος δεν γνώριζε καλά τις Γραφές;
Μια συνηθισμένη απάντηση που δεχόμαστε από αιρετικούς έχει ως εξής:
''Το χωρίο που επικαλείστε προέρχεται από την Παλαιά Διαθήκη.
Δεν γίνεται να απορρίψουμε τις διδαχές του θεόπνευστου Αποστόλου Παύλου''.
Το ερώτημα όμως είναι, τί ισχύει περισσότερο;
Οι διδαχές του Αποστόλου Παύλου στην Καινή Διαθήκη ή ο λόγος του Κυρίου στην Παλαιά Διαθήκη;
Εάν λοιπόν δεχτούμε ότι τα μακριά μαλλιά (με βάση τον Απόστολο Παύλο), στον άντρα είναι ατιμία, τότε αυτομάτως βλασφημούμε τον Ίδιο τον Θεό ο Οποίος δίνει οδηγίες στον Μωυσή λέγοντας:
'' ..άγιος θα είναι, αφήνοντας τις τρίχες τής κόμης τού κεφαλιού του νααυξάνουν...''.
Παλαιά Διαθήκη Αριθμοί Κεφ. 6, Στίχοι 1 – 5..
Από την άλλη εάν δεχτούμε το χωρίο της Παλαιάς Διαθήκης στο οποίο μιλά ο Ίδιος ο Θεός, θα πρέπει να απορρίψουμε τα λόγια του θεόπνευστου Αποστόλου Παύλου.
Αυτό όμως δεν αποτελεί λύση το να λέμε:
Η Παλαιά Διαθήκη ήταν ένας άλλος νόμος κι ότι για εμάς ισχύει μόνο η Καινή Διαθήκη''
Αυτό μπορεί να μας βάλει σε μπελάδες μπαίνοντας σε πνευματικό κίνδυνο, απορρίπτοντας με τον τρόπο αυτό την Παλαιά Διαθήκη, να δεχόμαστε μόνον κατ επιλογή τα χωρία εκείνα που θα θέλαμε και μας ''ταιριάζουν''.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας μας συμβουλεύουν να δεχόμαστε ολόκληρη την Αγία Γραφή και όχι εν μέρη!
Η ΣΩΣΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
Κατ αρχήν να σημειώσουμε ότι το θέμα αυτό δεν είναι δογματικού χαρακτήρα!
Δεν είναι δηλαδή τα μακριά η τα κοντά μαλλιά που θα κάνει έναν άνθρωπο να κατακτήσει την αιώνια ζωή γιατί αν ήταν έτσι, τότε θα εμπιστευόμασταν τη σωτηρία της ψυχής μας στους κομμωτές.
Είναι ξεκάθαρο στην Αγία Γραφή ότι ο Θεός μιλάει για τους αφιερωμένους στονΘεό!
Παλαιά Διαθήκη Αριθμοί Κεφ. 6, Στίχοι 1 – 5..
''Και ο Κύριος μίλησε στον Μωυσή, λέγοντας:
Μίλησε προς τους γιους Ισραήλ, και πες τους: Όταν ένας άνδρας ή μία γυναίκα ευχηθεί ευχή Ναζηραίου, για να αφιερωθεί στον Κύριο, θα εγκρατεύεται από κρασί και από σίκερα, ούτε θα πιει ξίδι από κρασί ή ξίδι από σίκερα ούτε θα πίνει οτιδήποτε είναι κατασκευασμένο από σταφύλι ούτε θα φάει φρέσκο σταφύλι ή σταφίδες. Όλες τις ημέρεςτής αφιέρωσής του δεν θα φάει τίποτε από όσα γίνονται από άμπελο, από φλοιό σταφυλιού, μέχρι το κουκούτσι του. Όλες τις ημέρες τής ευχής τής αφιέρωσής του,ξυράφι δεν θα περάσει στο κεφάλι του, μέχρις ότου εκπληρωθούν οι ημέρες, που ευχήθηκε στον Κύριο· άγιος θα είναι, αφήνοντας τις τρίχες τής κόμης τού κεφαλιού του νααυξάνουν.
Ο Απόστολος Παύλος στο:
Α΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Κεφ. 11, Στίχος 14..
''ούτε η φύση δεν σας διδάσκει, ότι ο άνδρας μεν αν αφήνει μακριά μαλλιά είναι γι' αυτόν ατιμία;''
Αναφέρεται στους κοσμικούς και όχι στους αφιερωμένους.
Συνεπώς το χωρίο της Παλαιάς Διαθήκης είναι σωστό και θεόπνευστο όπως και αυτό τηςΚαινής Διαθήκης.
Εαν διαβάσουμε ολόκληρο το κεφάλαιο θα δούμε ότι ο Απόστολος Παύλος απευθύνεταιστους άνδρες αλλά και στις γυναίκες.
Α΄ ΚΟΡΙΝΘΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ 11 ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Όπως είδαμε μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι οι ιερείς και οι μοναχοίστην Ορθοδοξία αφήνουν τα μαλλιά τους μακριά.
Το ερώτημα που θέτουμε εμείς τώρα είναι άλλο.
ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΚΡΑΙΝΟΥΝ;
Κυρίως οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι αυτοί που σε κάθε ευκαιρία δεν παραλείπουν νατονίζουν ότι δεν είναι κοσμικοί.
Είδαμε, ότι με βάση την Αγία Γραφή οι αφιερωμένοι στον Θεό αφήνουν τα μαλλιά τους ναμακραίνουν.
-Οι αφιερωμένοι στον Θεό Μάρτυρες του Ιεχωβά που δεν ανήκουν στουςκοσμικούς (έτσι λένε), γιατί κόβουν τα μαλλιά τους;
-Βάση ποιου εδαφίου περιποιούνται την κόμη των μαλλιών τους;
-Μήπως τελικά δεν είναι ολοκληρωτικά αφιερωμένοι στον Ιεχωβά αλλά η αφιέρωσή τους αυτή είναι εν μέρη αφιέρωση και επιλεκτική;
Όπως σε άλλο μας άρθρο μιλήσαμε για το ράσο του ιερέα με αποδείξεις και πάλι μέσααπό την Αγία Γραφή.
-Ας μας απαντήσει κάποιος πώς προκύπτει η εμφάνιση των πρεσβυτέρων των Μαρτύρων του Ιεχωβά (το κοστούμι και η γραβάτα), μέσα από την Αγία Γραφή;
Εδώ σας παρουσιάζουμε έντυπο της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά, που εικονίζει τον Χριστό με κοντά μαλλιά.
Δείτε το.
Είμαστε τουλάχιστον ευτυχείς που δεν τον εικονίζουν με κοστούμι και γραβάτα.
Αν υπερβάλλουμε με όσα λέμε ~ κρίνετέ το κι εσείς.
Δεν θέτουμε αυτά τα ερωτήματα για να πάρουμε κάποια απάντηση εμείς προσωπικά.
Αλλά για να τα απαντήσουν οι φίλοι που ανήκουν στις αιρέσεις πρώτα στον ίδιο τους τονεαυτό και κατόπιν σε εμάς που ειλικρινά θα θέλαμε να γνωρίζουμε τα χωρία στα οποίαβασίζονται.
Εκείνοι υποστηρίζουν πώς όσα κάνουν βασίζονται στην Αγία Γραφή.
Δεν αρκεί μόνον να το λένε αλλά να το αποδεικνύουν και βάση της Αγίας Γραφής της Οποίας (όπως λένε), τηρούν κατά γράμμα τις εντολές που είναι γραμμένες μέσα σε Αυτήν.
Κλείνοντας αυτή τη μικρή αλλά χρήσιμη κατά τη γνώμη μας αναφορά, νιώθουμε την ανάγκηνα πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ που αγρυπνά, που μας βοηθά αφάνταστα επί θεολογικών ζητημάτων και που μας έδωσε την αφορμή να αρθρογραφήσουμε επί του θέματος.
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ιερέα της ενορίας που εκκλησιαζόμαστε για τις πολύτιμες συμβουλές του.
Ο Θεός να μας προστατεύει από την πλάνη των αιρέσεων.
Επιμέλεια : '' ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟΣ ''
Άρα αν ένας κοσμικός έχει μακριά μαλλιά, αυτομάτως είναι και άτιμος; Μπορεί να εξηγήσει κάποιος γιατί, εκτός βέβαια από το γεγονός ότι το είπε ο άγιος Παύλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟΙ ΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΒΑΠΤΙΣΘΗΤΕ ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΝΕΔΥΣΑΣΘΕ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ. ΤΙ ΜΩΡΙΑ ΝΑ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΣΕ ΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΓΑΜΟΙ ΚΑΙ ΕΓΓΑΜΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ. Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟΝ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ ΤΑΦΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟ ΙΝΑ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΥΘΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΕΝΔΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗς ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. ΕΙΣ ΕΣΤΙΝ Ο ΠΑΤΗΡ, ΕΙΣ Ο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΕΙΣ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ο ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ. ΗΜΕΙΣ ΠΑΝΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ. ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ; ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΚΛΗΤΟΙ ΟΛΙΓΟΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ. ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΦΟΝΕΥΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑΞΙΚΕΣ ΚΛΙΚΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΚΟΛΠΩΝ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΒΑΩΘ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΘΕΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΜΗΝ ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΦΟΡΤΙΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΤΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΛΙΘΟΒΟΛΕΙΤΕ ΑΥΤΟΥΣ. Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΛΙΘΟ ΒΑΛΕΤΟ. ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΤΗΡΟΥΜΕ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΚΟΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑ ΕΚΑΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΤΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΣΟΦΟΤΕΡΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΩΡΟΤΕΡΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ: ΜΗ ΓΙΝΕΣΘΕ ΔΟΥΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΤΙΣ ΕΓΝΩΝ ΝΟΥΝ ΚΥΡΙΟΥ. ΚΑΙ ΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΟΧΗ. ΜΗΠΩΣ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ; ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤ' ΙΔΙΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ; Η ΠΟΛΛΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΠΛΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ. ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟ ΦΑΡΙΣΑΙΟ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΛΕΙΑ. ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟΝ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ. ΑΓΑΠΗΣΩΜΕΝ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΙΝΑ ΕΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩΜΕΝ ΠΑΤΕΡΑ ΥΙΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΤΡΙΑΔΑ ΟΜΟΥΣΙΟΝ ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΟΝ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΜΙΑΡΟΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή