Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Σάββατο, Ιανουαρίου 04, 2014

Ο γ. Παΐσιος, για τον μακαριστό γέροντα Ευθύμιο, Ηγούμενο της Ι. Μ. Εσφιγμένου

Με χαρά διάβασα στο βιβλίο "ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ, Γέροντας Παΐσιος, 1924-1994 / Β' Τόμος (Σελ. 353) την καλή άποψη για τον μακαριστό Ηγούμενο της Ι. Μ. Εσφιγμένου, του γέροντος Παϊσίου. Χωρίς να είμαι παλαιοημερολογίτης και σε μια φάση της ζωής μου που ήμουν μακριά από την Εκκλησία αλλά επισκεπτόμουν το Άγιον Όρος από περιέργεια, έτυχε να γίνω μάρτυρας θαυμαστών σημείων από τον εν λόγω Ηγούμενο.
Είμαι μικρός για να επεισέλθω σε λεπτομέρειες και των διαφορών με τους παλαιοημερολογίτες που ούτως ή άλλως μόνο διαχωρισμό και σκανδαλισμό φέρνουν, αλλά σαν έκφραση ευχαριστίας για των όσων μου προσέφερε σε μια δύσκολη στιγμή της ζωής μου καταθέτω απλά την μαρτυρία ότι επρόκειτο για έναν χαρισματούχο μοναχό καθώς και την μαρτυρία από τον γέροντα Παΐσιο σχετικά με αυτόν :
Μοναχός Ιωσήφ Διονυσιάτης
Το καλοκαίρι του 1982, επισκέφτηκα το Γέροντα Παΐσιο στην Παναγούδα, για να συμβουλευτώ για την αποστολή που μας ανέθεσε η ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, για την προσέγγιση της Ι. Μ. Εσφιγμένου. Διστακτικά, μου απάντησε:
«Ο ηγούμενος, Γέροντας Ευθύμιος, είναι καλοπροαίρετος, αλλά κάποιοι άλλοι πατέρες θα ανατρέψουν τα πράγματα».
Όπως το είπε, έτσι και έγινε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...