Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Οκτωβρίου 10, 2011

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ

Σαν τους λαγούς θα τρέχουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά μετά τον διάλογο μαζί σας
Το άρθρο αφιερώνεται με όλη μας την αγάπη στον Ονήσιμο Ελευθεριάδη που κατάφερε και ξέφυγε από τα νύχια της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά.
Λαμβάνοντας υπόψη το ενδιαφέρον και την αγωνία πολλών πιστών για την δυσκολία αντιμετώπισης των Μαρτύρων του Ιεχωβά είτε σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις είτε σε διάλογο στο διαδίκτυο (internet), αποφασίσαμε – λόγω της μακρόχρονης τριβής μας και ενασχόλησης μαζί τους – να γράψουμε άρθρο με το οποίο ο πιστός όχι μόνο θα αντιμετωπίζει εύκολα και απλά τον οποιοδήποτε Μάρτυρα του Ιεχωβά, αλλά θα τον τρέπει κυριολεκτικά σε φυγή, ακόμα και εκείνος ο πιστός ο οποίος έχει παντελή άγνοια της Αγίας Γραφής και της διδασκαλίας των Μαρτύρων του Ιεχωβά....

Και η ευκολία αυτή συνίσταται, πως ο πιστός δεν χρειάζεται να διαθέτει απολύτως τίποτα. Ούτε Άγια Γραφή, ούτε γνώση και χρήση αυτής, ούτε ιδιαίτερη σχέση με δογματικά ζητήματα, ούτε πολύ περισσότερο φυλλάδια και έντυπα της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Όλα τα «όπλα» που θα χρησιμοποιήσει εναντίον τους βρίσκονται στο παρόν άρθρο.

Πριν όμως τα εκθέσουμε, πρέπει να πούμε κάποια πράγματα τα οποία ο πιστός οφείλει να τα γνωρίζει.

Όταν κάποιος αποφασίζει να κάνει διάλογο με ένα Μάρτυρα του Ιεχωβά δεν έχει απέναντί του μόνο τον Μάρτυρα του Ιεχωβά αλλά ολόκληρη την Οργάνωσή του. Μια Οργάνωση που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Γιατί από την νηπιακή σχεδόν ηλικία, τους εκπαιδεύει σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ πώς να διεξάγουν τον διάλογο και να αποφεύγουν τις δυσκολίες και τις κακοτοπιές. Τους έχει προμηθεύσει και έντυπα τα οποία έχουν έτοιμες τις απαντήσεις σε οτιδήποτε συζητείται στον διάλογο. Και δεν είναι μόνο αυτό. Αλλά τους έχει έτοιμα και τα χωρία (κομμάτια) της Γραφής – τα οποία πολλές φορές ελάχιστη σχέση έχουν με το υπό συζήτηση θέμα – με τα οποία «βομβαρδίζουν» τον «αντίπαλο» και έτσι όχι μόνο δεν τον αφήνουν να πάρει ανάσα αλλά δημιουργούν και την ψευδαίσθηση της υπεροχής του Μάρτυρα του Ιεχωβά ιδιαίτερα στην γνώση της Γραφής. Γι’ αυτό και έχει επικρατήσει να λέγεται, πως οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι άριστοι γνώστες της Γραφής.

Εκεί βέβαια που γίνεται ανηλεής «βομβαρδισμός» του «αντιπάλου» είναι στο διάλογο στο διαδίκτυο (internet). Επειδή όλοι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά έχουν προμηθευτεί από την Οργάνωσή τους CD στο οποίο έχουν έτοιμα Γραφικά χωρία για το οποιοδήποτε θέμα. Και έτσι το μόνο κόπο που έχουν να κάνουν είναι να αντιγράψουν το κατεβατό αυτών των Γραφικών χωρίων.

Να φέρουμε ένα παράδειγμα. Συζητείται π.χ. το θέμα για την Αγία Τριάδα. Στην Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) δηλαδή την Καινή Διαθήκη των Μαρτύρων του Ιεχωβά και στις τελευταίες σελίδες της έχει περιεχόμενα που επιγράφονται «Γραφικά Θέματα για συζήτηση». Στην λέξη Τριάδα λοιπόν, μετρήσαμε πάνω από 40!! χωρία της Γραφής έτοιμα προς χρήση. Την στιγμή λοιπόν που ο «καημένος» ο Ορθόδοξος πιστός πασχίζει να βρει στην Γραφή έστω και ένα χωρίο για να απαντήσει, ο Μάρτυρας του Ιεχωβά έχει ολόκληρο «οπλοστάσιο»! «Ξύλινα σπαθιά» εναντίον «πυρηνικών βομβών»!!

Αν παρόλα αυτά ο πιστός καταφέρει και φέρει τον Μάρτυρα του Ιεχωβά σε δύσκολη θέση ώστε να μην μπορεί να του απαντήσει, κανένα πρόβλημα πάλι για τον Μάρτυρα του Ιεχωβά. Ξεφεύγει άνετα «πηδώντας» σε άλλο θέμα ή επικαλείται πως θα το κοιτάξει το θέμα για να το συζητήσουν την επόμενη φορά με αποτέλεσμα σχεδόν πάντα να ξεχνιέται το θέμα στο οποίο ήρθε σε δεινή θέση.

Συμπέρασμα πρώτο λοιπόν: ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Σ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ.

Πάμε τώρα να δούμε πως εύκολα και απλά θα κάνουμε τους Μάρτυρες του Ιεχωβά όχι μόνο να μην έχουν τι να μας απαντήσουν αλλά να το «βάλουν στα πόδια σαν λαγοί».

Και για να τους δείξουμε πως δεν τους φοβόμαστε θα «παίξουμε στο δικό τους γήπεδο» χρησιμοποιώντας αποκλειστικά, ΜΟΝΟ έντυπα της Οργάνωσής τους!

Θα χρησιμοποιήσουμε λοιπόν:

1. Το έντυπο «Μπορείτε να ζείτε για πάντα στον Παράδεισο στη Γη» γνωστό και ως «Μπορείτε να ζείτε» έκδοσης 1993, που περιέχει σχεδόν όλη την διδασκαλία και τα πιστεύω των Μαρτύρων του Ιεχωβά.

2. Την Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) έκδοσης 1993, δηλαδή την Καινή Διαθήκη των Μαρτύρων του Ιεχωβά που βασίζεται κυρίως στο Ελληνικό κείμενο των Γουέστκοτ και Χορτ.

3. Μπ. Φ. Γουέστκοτ και Φ. Τζ. Α. Χορτ. Βιβλικοί ερευνητές του 19ου αιώνα που το 1881 εξέδωσαν την Καινή Διαθήκη βασισμένοι στα υπάρχοντα χειρόγραφα που διασώθηκαν από την αρχή του Χριστιανισμού. Το κείμενο της Καινής Διαθήκης τους υπάρχει στην παρακάτω διεύθυνση: http://www.whdc.bible.com/

4. Το περιοδικό «Σκοπιά» το επίσημο όργανο της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά μέσω του οποίου διοχετεύεται η διδασκαλία της.
Ο «ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΣΑΡΚΑ»
Κάθε φορά που τυχαίνει να ασχολούμαστε με το εν λόγω θέμα δεν μπορούμε να συγκρατήσουμε ένα αυθόρμητο χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλη μας όταν θυμόμαστε την συμπεριφορά που επέδειξαν δύο Μάρτυρες του Ιεχωβά με τους οποίους είχαμε διάλογο πριν κάμποσα χρόνια. Ίδρωναν και ξεΐδρωναν προσπαθώντας να μας απαντήσουν, άνοιγαν και ξανάνοιγαν τα βιβλία της Οργάνωσης τους μήπως βρουν κάποια απάντηση, αλλά φευ(δυστυχώς)! Απάντηση δεν ερχόταν από πουθενά! Ώσπου τους λυπηθήκαμε και αλλάξαμε θέμα συζήτησης για να συνεχιστεί ο διάλογος.

Ας δούμε τώρα την αιτία του ιδρώματος και του ξεϊδρώματος των Μαρτύρων του Ιεχωβά.

Στο βιβλίο της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Μπορείτε να ζείτε» υπάρχει το κεφάλαιο 17 το οποίο φέρει τον τίτλο «Η Επάνοδος του Χριστού – Πως γίνεται Ορατή;».
Όπως γίνεται αντιληπτό από τον τίτλο, το κεφάλαιο 17 ασχολείται με την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού. Το ερώτημα που θέτει η Οργάνωση είναι, αν αυτή θα είναι ορατή ή αόρατη στα ανθρώπινα μάτια. Στην σελίδα 143 του «Μπορείτε να ζείτε» η Οργάνωση υποστηρίζει πως η επάνοδός του θα είναι αόρατη στα ανθρώπινα μάτια αφού ο Χριστός θα επανέλθει χωρίς σάρκα. Ιδού και το σχετικό ντοκουμέντο:

Βιβλίο Μαρτύρων του Ιεχωβά, «Μπορείτε να ζείτε» σελ. 143 : Ο Χριστός δεν θα έρθει στην Δευτέρα Παρουσία με ανθρώπινη σάρκα!
Συμφωνεί άραγε η Γραφή με αυτά που υποστηρίζει η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, πως η επάνοδος του Χριστού θα γίνει χωρίς σάρκα;
Ας δούμε λοιπόν τι γράφει η Δεύτερη Επιστολή του Ευαγγελιστή Ιωάννη στον στίχο 7.
Και πρώτα στο αρχαίο κείμενο από την Καινή Διαθήκη των Γουέστκοτ και Χορτ:
Ας δούμε τώρα, πως το μεταφράζει το παραπάνω Γραφικό χωρίο η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) δηλαδή η Καινή Διαθήκη των Μαρτύρων του Ιεχωβά που βασίζεται στους Γουέστκοτ και Χορτ:


Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), 2 Ιωάννου στίχος 7 : Είναι απατεώνες αυτοί που δεν ομολογούν πως ο Χριστός θα έρθει με ανθρώπινη σάρκα!!


Τι μας λένε λοιπόν και τα δύο παραπάνω αποσπάσματα; Πως είναι πλάνοι και αντίχριστοι όσοι δεν ομολογούν πως Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΑΡΚΑ!!!
Καταλάβατε τώρα τον λόγο του ιδρώματος και του ξεϊδρώματος των Μαρτύρων του Ιεχωβά; Τι μπορούσαν να πούνε οι καημένοι όταν τους είχε «κρεμάσει» η ίδια η Οργάνωσή τους με τα ψέματά της;!!!
Πιθανόν να σας πούνε:

«Εδώ ο Ευαγγελιστής Ιωάννης εννοεί τον Χριστό που ήρθε σαν άνθρωπος στη γη και αρνήθηκαν κάποιοι την ανθρώπινη αυτή παρουσία του».
Μακάρι να σας το πούνε αυτό! Γιατί τότε θα τους γελοιοποιήσετε και θα τους διασύρετε τελείως, αποδεικνύοντας πόσοι αγράμματοι και αστοιχείωτοι είναι, αφού είναι άλλωστε γνωστό το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο της πλειονότητας των Μαρτύρων του Ιεχωβά.
Και αυτό θα το καταφέρετε για τους παρακάτω δύο λόγους:

1. Αν ο Ευαγγελιστής Ιωάννης εννοούσε τον ερχομό του Χριστού πριν 2000 χρόνια ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ την μετοχή «ερχόμενος» αλλά την μετοχή «εληλυθότα»!!

Και δεν χρειάζεται ούτε φιλολόγους να ρωτήσουμε ούτε κανέναν αφού μπορεί να μας βοηθήσει για μία ακόμη φορά η Αγία Γραφή. Και κατά σύμπτωση θα μας βοηθήσει ο ίδιος ο Ευαγγελιστής Ιωάννης όχι όμως στην Δεύτερη επιστολή του αυτή τη φορά αλλά στην Πρώτη, στο κεφάλαιο 4, στίχος 2 όπου μας μιλάει για την πρώτη παρουσία του Χριστού πριν 2000 χρόνια.

Ας δούμε πρώτα το αρχαίο κείμενο από Καινή Διαθήκη των Γουέστκοτ και Χορτ:
2 «εν τούτω γινώσκετε το πνεύμα του θεού· παν πνεύμα ο ομολογεί Ιησούν Χριστόν εν σαρκί εληλυθότα εκ του θεού εστίν»
Για να δούμε τώρα πως μεταφράζει την μετοχή «εληλυθότα» η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ):




Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), 1 Ιωάννου 4,2 : Ο Χριστός «έχει έρθει» (εληλυθότα) με σάρκα

Από το παραπάνω ντοκουμέντο λοιπόν διαπιστώνουμε πως η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) αποδίδει την μετοχή «εληλυθότα» ως «έχει έρθει».
2. Αφήσαμε για τελευταίο και καλύτερο την απόδοση στην Νεοελληνική της μετοχής «ερχόμενος» από την ίδια Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Μετοχή που βρίσκεται στα Ευαγγέλια όταν περιγράφουν την θριαμβευτική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα και περιέχεται στην γνωστή σε όλους φράση «ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου» Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο, κεφάλαιο 21, στίχος 9.

Ως εξής λοιπόν την αποδίδει η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ): «ευλογημένος είναι ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ στο όνομα του Ιεχωβά». Και για να μην υπάρξει καμία ένσταση και αμφισβήτηση ακολουθεί το ντοκουμέντο από την Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ):



Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), Ματθαίος 21,9 : Ευλογημένος «αυτός που έρχεται» (ερχόμενος)

Και αφήστε μετά από όλα αυτά τους Μάρτυρες του Ιεχωβά να ιδρώνουν και να ξεϊδρώνουν!!!
Ο «ΟΡΘΙΟΣ ΠΑΣΣΑΛΟΣ»
Αν και επί δεκαετίες οι Μάρτυρες του Ιεχωβά σέβονταν τον Σταυρό του Κυρίου όπως οι περισσότεροι Χριστιανοί, ξαφνικά έγιναν από τους χειρότερους εχθρούς του σε τέτοιο σημείο μάλιστα – ας μας επιτραπεί η έκφραση – να τους πιάνει «λύσσα» όταν αναφέρονται σ’ αυτόν.
Και όχι μόνο τον απέρριψαν αλλά αποφάνθηκαν πως ο Χριστός δεν σταυρώθηκε σε Σταυρό που είχε το γνωστό σχήμα δηλαδή δύο ξύλα ένα οριζόντιο και ένα κάθετο με απλωμένα τα δυο του χέρια πάνω στο οριζόντιο ξύλο, αλλά σε ένα όρθιο μονό πάσσαλο με ενωμένα τα δυο του χέρια πάνω από το κεφάλι του σε σχήμα ανάτασης.
Δημοσιεύουμε ευθύς αμέσως – για να γίνουμε κατανοητοί – φωτογραφία που δείχνει τον Χριστό σταυρωμένο σύμφωνα με την διδασκαλία της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Είναι από το περιοδικό τους την «Σκοπιά» της 1ης Οκτωβρίου 2006, σελίδα 21:

undefined

Περιοδικό των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Σκοπιά» της 1ης Οκτωβρίου 2006, σελίδα 21: Εικόνα με τον Χριστό σταυρωμένο σε όρθιο μονό πάσσαλο, με ένα καρφί στα χέρια του και την επιγραφή πάνω από τα χέρια του

Παρατηρώντας λοιπόν τον τρόπο σταύρωσης του Χριστού που δέχεται η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά παρατηρούμε τα εξής δύο σημεία. Πρώτον, τα χέρια του Χριστού είναι ενωμένα και καρφωμένα με ΕΝΑ ΚΑΡΦΙ πάνω από το κεφάλι του. Δεύτερον, η πινακίδα που γράφει «Ιησούς ο Ναζωραίος ο Βασιλεύς των Ιουδαίων» βρίσκεται ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ.
Για να δούμε τώρα τι λέει η Αγία Γραφή; Με ΕΝΑ ΚΑΡΦΙ άραγε κάρφωσαν τα χέρια του Χριστού; Η πινακίδα βρίσκονταν ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ;
Και όπως έχουμε πει και πιο πάνω θα χρησιμοποιήσουμε για μία ακόμη φορά την δική τους την Καινή Διαθήκη δηλαδή την Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ). Παραθέτουμε σε φωτοτυπία απόσπασμα της, από το Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο, κεφάλαιο 20, στίχοι 24 – 25 που αφορά τις αμφιβολίες του «άπιστου» Θωμά περί της Ανάστασης ή μη του Κυρίου:



Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), Ιωάννης 20,24 – 25 : «Αν δεν δω στα χέρια του το αποτύπωμα των καρφιών!!»

Τι λέει λοιπόν ο Θωμάς; «Αν δεν δω στα ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΩΝ ΚΑΡΦΙΩΝ…»!!!
Που το βρήκαν λοιπόν αυτοί το ένα καρφί; Καινούργιο ίδρωμα και ξεΐδρωμα λοιπόν των Μαρτύρων του Ιεχωβά!!
Πιθανόν να σας πούνε:
1. «Πως η εικόνα του Χριστού που δημοσιεύει η «Σκοπιά» απηχεί την αντίληψη του καλλιτέχνη».
Δείξτε τους τότε το παρακάτω ντοκουμέντο που είναι από τη «Σκοπιά» της 15ης Αυγούστου 1970, σελίδα 512 στο οποίο η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά δέχεται πως η εικόνα που δημοσιεύει δείχνει τον τρόπο που σταυρώθηκε ο Χριστός! Γράφει επί λέξει για την εικόνα: «Αυτό αποτελεί μόνο την αντίληψη ενός καλλιτέχνου, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ»!!!!

Ορίστε και η απόδειξη:



Περιοδικό των Μαρτύρων του Ιεχωβά της «15ης Αυγούστου 1970, σελίδα 512: Είναι πολύ δυνατόν ο Χριστός να σταυρώθηκε με ένα καρφί και την επιγραφή πάνω από τα χέρια του!!

Ξανά πάλι ίδρωμα και ξεΐδρωμα των Μαρτύρων του Ιεχωβά!!
Πιθανόν να σας πούνε:
2. «Πως ο Θωμάς μιλώντας για καρφιά δεν εννοεί μόνο για τα χέρια του Χριστού αλλά και για τα πόδια του».

Την αστειότητα και γελοιότητα αυτή, την υποστηρίζει και η ίδια η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά στο ντοκουμέντο που μόλις δημοσιεύσαμε και μπορείτε να το διαπιστώσετε «ιδίοις όμμασι».

Δεν χρειάζεται να συνεχίσετε τον διάλογο καθόλου επ’ αυτού, γιατί αν συνέβαινε αυτό δεν υπήρχε λόγος να το αποκρύψει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης. Το μόνο που θα τους πείτε για να τους δείξετε την αστειότητα και γελοιότητα καθώς και το αστήρικτο του ισχυρισμού τους είναι το εξής: «Αν θέλετε να αρχίσουμε τα ανέκδοτα και να σταματήσουμε τον διάλογο, δεν έχουμε καμιά αντίρρηση».
Άλλωστε το κλασσικό σλόγκαν των Μαρτύρων του Ιεχωβά όταν συζητάς μαζί τους είναι: «Που το γράφει μέσα αυτό η Αγία Γραφή;»

Οπότε επιστρέψτε το πίσω σ’ αυτούς και αφήστε τους όπως είπαμε να ιδρώνουν και να ξεϊδρώνουν!!
Και πάμε τώρα να δούμε σε ποιο σημείο ακριβώς βρισκόταν η πινακίδα που τοποθετήθηκε πάνω στο Σταυρό του Χριστού η οποία σημειωτέον πρέπει να ήταν και αρκετά μεγάλη αφού σύμφωνα με την Γραφή έγραφε σε τρεις γλώσσες – Εβραϊκά, Ελληνικά και Λατινικά – την γνωστή φράση «Ιησούς ο Ναζωραίος ο Βασιλεύς των Ιουδαίων». Σύμφωνα με την εικόνα που δημοσιεύει η «Σκοπιά» και βάσει λογικής βεβαίως η πινακίδα βρίσκεται πάνω από τα χέρια του Χριστού. Και λέμε βάσει λογικής γιατί δεν ήταν δυνατόν να είναι πάνω από το κεφάλι του Χριστού αφού εκεί υπήρχαν τα τεντωμένα και ενωμένα χέρια του σε σχήμα ανάτασης. Ποιος λοιπόν θα μας λύσει την απορία; Μα ποιος άλλος από την ίδια την Γραφή. Τι λένε άραγε οι τέσσερις Ευαγγελιστές επ’ αυτού;

Κατά σειρά λοιπόν:

1. Ο Ευαγγελιστής Μάρκος λέει πως η επιγραφή (πινακίδα) ήταν γραμμένη από πάνω, Μάρκος 15:26
2. Ο Ευαγγελιστής Μάρκος λέει πως υπήρχε μια επιγραφή (πινακίδα) από πάνω του, Λουκάς 23:38
3. Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης λέει πως ο Πιλάτος έγραψε την επιγραφή (πινακίδα) και την έβαλε πάνω στον Σταυρό, Ιωάννης 19:19.
Σύμφωνα λοιπόν με τους τρεις Ευαγγελιστές το ζήτημα που ακριβώς ήταν η πινακίδα, δεν είναι και πολύ ξεκάθαρο.
Ποιος Ευαγγελιστής μας έμεινε. Μα φυσικά ο Ματθαίος. Ήταν ανάγκη να υπάρχει και αυτός! Γιατί χωρίς αυτόν θα την είχαν «ψιλογλιτώσει» οι Μάρτυρες του Ιεχωβά που ισχυρίζονται πως ο Χριστός σταυρώθηκε σε ένα όρθιο πάσσαλο με τα χέρια στην ανάταση.

Τι λέει άραγε ο Ματθαίος; ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΓΡΑΦΗ (ΠΙΝΑΚΙΔΑ);

Ας τον αφήσουμε να μας το πει ο ίδιος από την Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) πάντα:

«Επίσης, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ τοποθέτησαν γραπτή την κατηγορία εναντίον του: “Αυτός είναι ο Ιησούς, ο Βασιλιάς των Ιουδαίων”» Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο, κεφάλαιο 27, στίχος 37.

Και για τους «άπιστους Θωμάδες» δημοσιεύουμε πάραυτα την φωτοτυπία από την Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ):



Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), Ματθαίος 27, 37 : «Πάνω από το κεφάλι του τοποθέτησαν γραπτή την κατηγορία (επιγραφή)»


Αφού λοιπόν ο Ματθαίος μας λέει πως επιγραφή (πινακίδα) μπήκε ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ πως ακριβώς έγινε αυτό; Μπορούν να μας το πούνε οι Μάρτυρες του Ιεχωβά; Την κάρφωσαν δηλαδή πάνω στα απλωμένα χέρια του;!!!!!

Όλος λοιπόν ο μύθος και η απάτη της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά για σταύρωση του Χριστού σε όρθιο μονό πάσσαλο καταρρέει σαν χάρτινος πύργος.

Ενώ αν ο Χριστός σταυρώθηκε με το γνωστό τρόπο που όλοι γνωρίζουμε σε διπλό ξύλο με τα χέρια στην έκταση η επιγραφή (πινακίδα) χωράει άνετα πάνω από το κεφάλι του επιβεβαιώνοντας και τον Ευαγγελιστή Ματθαίο.
Πιθανόν να σας πουν …. τίποτα!!! Ότι και να προσπαθήσουν να σας πουν να τους πείτε, πως ανέκδοτα δεν δέχεστε σε ένα σοβαρό θεολογικό διάλογο.
Και να θυμάστε. Δεν είστε ποτέ μόνοι σας. Έχετε πάντα μαζί σας τον «Αντιαιρετικό». Ότι χρειαστείτε και όποτε το χρειαστείτε σε σχέση με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά θα το έχετε αμέσως.
Καλή δύναμη λοιπόν και μακάρι ο Θεός να φωτίσει τους πλανεμένους μας αδελφούς να επιστρέψουν στην αληθινή Εκκλησία Του.

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ


Του αρχιμανδρίτη Γρηγορίου Κωνσταντίνου, Δρ. ΘεολογίαςΚωνσταντίνου, Δρ. Θεολογίας
undefined

«Ο άρχων του κόσμου τούτου»[1]
        Εις την λίαν ενδιαφέρουσα μελέτη του, ο Κ. Παπαθανασίου[2] αναλύων την Ιωάννεια έκφραση «ο άρχων του κόσμου τούτου» προέρχεται εις τας παρακάτω παρατηρήσεις:
α! υπό του άρχοντα του κόσμου τούτου, τον σατανά «δηλούται η σημερινή κατάσταση του κόσμου, όπου κυριαρχεί το σκότος, το μσος, η αμαρτία, ο διάβολος. Ο Ευαγγελιστής δεν μας λέγει την αιτία αυτής της καταστάσεως όπως κάνει ο απ. Παύλος[3].
β! Εις την Καινή Διαθήκη ο σατανάς παρουσιάζεται ως κυρίαρχος άρχοντας του κόσμου τούτου, της πτώσεως δηλαδή και της φθοράς.
γ! Το ηθικό κακό «με τους ανθρώπους που το υπηρετούν και τον εισηγητή του τον διάβολο αντιμάχεται το έργο και την παρουσία του Υιού του Θεού.
       Με άλλα λόγια ο διάβολος είναι η προσωποποίηση του κακού και συνιστά, την  «αρχή και έκφραση» όλων των αμαρτιών του κόσμου και ειδικότερα του μίσους[4]. Ο συγγραφεύς στη σ. 37, σημ. 107 αναφέρεται και στη Πατερική γραμματεία, όπου ο διάβολος αποκαλείται σε σχέση με την αμαρτία ως «αρχηγός της αμαρτίας και γεννήτωρ του κακού» (Κύριλλος Ιεροσολύμων), «αρχηγός της αμαρτίας» και «πρώτος εφευρέτης της αμαρτίας» (Δίδυμος Αλεξανδρείας), «ο της αμαρτίας αίτιος» (Γρηγόριος Νύσσης), «άρχων πονηρίας» (Μακάριος Αιγύπτιος), «αρχηγός της ανταρσίας  και αυτουργός της πονηρίας» (Μέγας Βασίλειος).
       Στο επίπεδο της ανθρώπινης ζωής «συναντάται ο Θεός μετά του διαβόλου, «του άρχοντα του κόσμου τούτου» και εδώ συντελείται η εκμηδένησις της εξουσίας και δυνάμεως αυτού»[5].
Ο σατανάς, ο άρχοντας της εξουσίας του αέρος[6] που ονομάζεται επίσης και θεός του αιώνος τούτου[7] είναι η κεφαλή των δαιμονικών αυτών δυνάμεων.
       Ο Διάβολος, όπως εύστοχα παρατηρεί ο καθηγητής κ. Ν. Ματσούκας, πρώτος αρχίζει την ψηλάφηση των θεμελίων της ύπαρξης, η οποία αναδύεται από το μηδέν και πορεύεται προς την τελειωτική της θεμελίωση και ρίζωση στη θεία αυτοζωή. Ο Θεός συνεχώς ουσιώνει, ζωοποιεί και τελειώνει τη δημιουργία. Οι δυνάμεις των δαιμονισμών τείνουν ν’ αποβάλουν τη ζωοποιό χάρη, να αντιστρατευθούν αυτή τη ζωή και να καθιερώσουν τη στατικότητα, το σκοτάδι και το μηδέν[8].
        «Ο Γρηγόριος Νύσσης θεωρεί τον άρχοντα του σκότους ως εφευρέτη της κακίας, της αμαρτίας και του θανάτου και ως «μέγα νουν» διαιτώμενον εις την καρδίαν της Γης»[9].

Η ΑΠΟΚΡΥΦΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
(Ενώχ, Ιωβηλαία, Διαθήκη Ρουβήμ, Κουμράν)
       Το χωρίο που επισύρεται συνήθως για την πτώση των αγγέλων λαμβάνεται εκ της Σοφίας Σολομώντος βιβλίον που αποδίδεται σ’ ένα εξελληνισμένο Εβραίο της Αλεξάνδρειας τον 1ον π. Χ. αιώνα και το οποίο ο Λατίνος εκκλησιαστικός πατέρας Ιερώνυμος «Θεωρούσε περισσότερο από επικίνδυνο».
Το χωρίο έχει: «ότι ο Θεός έκτισε τον άνθρωπο επ’ αφθαρσία και 
 εικόνα της ιδίας ιδιότητος εποίησεν αυτόν· φθόνω δε διαβόλου 
θάνατος εισήλθεν εις τον κόσμον, πειράζουσι δε αυτόν οι της   
εκείνου μερίδος όντες»[10].
       Το βιβλικό απόσπασμα θεωρείται γενικώς σαν μια αναφορά στην ευθύνη της πτώσης για την έλευση της αμαρτίας και της δυστυχίας στον κόσμο, κεντρικό άλλωστε θέμα της Απόκρυφης Γραμματείας. Ακόμη, και σύμφωνα πάντα μ’ ένα μεγάλο αριθμό μελετητών, αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη στην πορεία του διαβόλου όχι μόνον σαν αντιπάλου του ανθρώπου όπως συμβαίνει στον Ιώβ και στον Ζαχαρία αλλά και σαν αντίπαλο του Γιαχβέ.
       Στο βιβλίο του Ενώχ γίνεται πολύς λόγος για την ουράνια αυλή του Γιαχβέ. «ιδόντες δε οι υιοί του Θεού τας θυγατέρας των ανθρώπων ότι καλαί εισίν, έλαβον εαυτοίς γυναίκας από πασών ων εξελέξαντο»[11].
        Οι υιοί του Θεού της Γένεσης (bene ha’ Elohim) στο βιβλίο του Ενώχ χάνουν την θεϊκή τους υπόσταση και γίνονται άγγελοι. Με αυτή τους λοιπόν την ιδιότητα δεν ανήκουν πια στην ουράνια αυλή και όντες πια ελεύθεροι πέφτουν στη γη, όπου η λαγνεία τους ωθεί να σμίξουν με τις θυγατέρες της γης και φυσικά από αυτή την συνεύρεση γεννήθηκαν μια σειρά κακοποιών γιγάντων οι Μεφιλίφ (=πεσόντες). Στη προκειμένη λοιπόν εικόνα έχουμε μία σύνδεση του σεξ με το κακό.
       Αλλά και οι εκπεπτωκότες φύλακες άγγελοι του βιβλίου του Δανιήλ  και αυτοί, φέρουν μια ποικιλία ονομάτων στα οποία διακρίνουμε ασαφείς μορφές των παλαιοτέρων εβραϊκών κειμένων και εδώ κατά την αναζήτηση «μιας λογικής αιτίας για το κακό, αποκτούν σωματική υπόσταση».
       Στο βιβλίο Σαμουήλ αναφέρεται πάντα υποκειμενικά ο Βελίαλ, στο Λευϊτικό οι δαίμονες Αζαζέλ, Μαστεμά, Σαταναήλ, Σαμμαέλ και Σαμιάλ. Εδώ απαντά και ο Σατανάς του Ιώβ. Όλοι αυτοί οι δαίμονες ενσωματώθηκαν με την πάροδο του χρόνου, σ’ έναν, τον Διάβολο.
        Ως αρχηγός των επαναστατησάντων αγγέλων φέρεται ο Σεμιάλ. Κατά τον Ενώχ ήρθαν στη γη με τη θέλησή τους πέφτοντας σαν άστρα στο όρος Ερμών. Αυτή η περιγραφή ευθύνεται για την ονομασία Εωσφόρος που διαφαίνεται και στο Ευαγγέλιο του Λουκά, όπου ο Σατανάς πέφτει ως «αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα»[12].
        Ο Σαμιάλ προτρέπει τους συντρόφους του αγγέλους να προβούν σε σεξουαλικές υπερβολές μέχρι ότου λέγει ο Ενώχ «όλη τους η συμπεριφορά  να διαφθαρεί». Από τη συνεύρεση των υιών του Θεού με τις θυγατέρες της Γης, προέκυψαν οι Γίγαντες που επεδόθησαν σ’ ένα έργο καταστροφής.
         Ο Ενώχ δεν μας λέγει ακριβώς το λόγο που οδήγησε τους φύλακες αγγέλους ν’ αφήσουν τη θέση τους στον ουρανό. Περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό το ζήτημα μας δίδουν τα Ιωβηλαία (135 -105 π.Χ.). Εδώ λέγεται ότι οι φύλακες άγγελοι ήρθαν για να βοηθήσουν τους ανθρώπους «με την μακραίωνη ιδιότητα των καλοπροαίρετων αγγελιοφόρων του Γιαχβέ. Επόθησαν όμως τις θυγατέρες της γης και ατίμασαν τους εαυτούς των. Στα Ιωβηλαία σκιαγραφείται ο Μαστεμά εύκολα εδώ αναγνωρίζει κάποιος το Διάβολο τη δύναμη του κακού.
        Στη Διαθήκη Ρουβήμ (109 – 106 π.Χ.) η Εύα βάζει σε πειρασμό τον Αδάμ και μ’ αυτόν τον τρόπο στιγματίζει τις θυγατέρες της Γης και τις καθιστά υπεύθυνες για το ξελόγιασμα των φυλάκων αγγέλων. Γενικά κατά την απόκρυφη γραμματεία, η λαγνεία ήτο βασικός λόγος της πτώσης των αγγέλων.
         Σ’ ένα άλλο βιβλίο, των «Μυστικών του Ενώχ» (1ος μ. Χ.) η επανάσταση των αγγέλων οφείλεται κατά κύριο λόγο στην υπερηφάνεια τους, άποψη που υιοθέτησε ο Ωριγένης.
        Η ταχεία ανάπτυξη του Διαβολικού στην απόκρυφη Γραμματεία, θέτει το ερώτημα της προέλευσης αυτών των ιδεών. Οι νεώτεροι ιστορικοί εντόπισαν ίχνη του Βελίαλ στη διανόηση των Χαναναίων, ενώ ένα άλλο βιβλίο, το βιβλίο των Γιγάντων, που βρέθηκε στο Κουμράν αναφέρει τον Γιλγαμές και τον Χουμπαμεία, κατά τον καθηγητή κ. Καϊμάκη[13].
         Ο θρησκευτικός ηγέτης των Μανιχαίων Μάνης το βιβλίο των Γιγάντων το είχε συμπεριλάβει στον κανόνα της Αγίας Γραφής τον 3ον μ. Χ. αιώνα. Οι Νεφιλίμ αποτελούν όργανο των ασεβών αγγέλων που έχουν σαν σκοπό να παρασύρουν τους ανθρώπους στην αμαρτία. Οι γίγαντες παρουσιάζονται πριν τον κατακλυσμό.
        Τέλος, ο πιο σοβαρός και συνάμα εμφανής κρίκος είναι με την Βαβυλώνα και τον Ζωροαστρισμό που οι Εβραίοι γνώρισαν στη διάρκεια της αιχμαλωσίας.
        Οι παραλληλισμοί είναι εντυπωσιακοί. Οι εικόνες Φως και Σκότος που χρησιμοποιούνται για την περιγραφή του Γιαχβέ και του Διαβόλου ανευρίσκονται στο Ζωροαστρισμό: Αχούρα Μάσδα, (Η δύναμη του καλού), Αριμάν (Η δύναμη του κακού). Ο Αριμάν συχνά παρουσιάζεται σαν φίδι. Όλα αυτά δείχνουν την ύπαρξη συνθηκών μιας αμφίδρομης επιρροής, χωρίς τελικά να διευκρινίζεται σαφώς και επαρκώς ποιος επέδρασε σε ποιόν[14].

Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΒΡΑΧΕΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ
       Ο Διάβολος δεν ήλθε από το πουθενά. Στην ενήλικη μορφή του ταλαιπώρησε τον Ιώβ και έβαλε σε πειρασμό το Χριστό, ενώ για γενιές ολόκληρες τρομοκρατούσε τους χριστιανούς.
Οι πρόγονοί του πρέπει να αναζητηθούν τόσο στην εγγύς Ανατολή όσο και στον Ιουδαϊσμό και τον Ισλαμισμό. Στους αρχαίους Έλληνες δεν υπάρχει κάτι που να θυμίζει αυτόν που έγινε ο Χριστιανισμός διάβολος.  
       Ο Διάβολος αποτέλεσε θέμα των καλλιτεχνικών σ’ όλο τη διάρκεια του 5ου αιώνα. Οι χριστιανοί κατεδίκαζαν ό,τι είχε σχέση με το σεξ ως κακό και διαβολικό. Στη πρώτη χιλιετία ο Χριστιανισμός προσπάθησε να συμβιβάσει τον Παντοδύναμο δημιουργό με την ύπαρξη του κακού στον κόσμο.
       Αντίθετα, τόσο ο Ισλαμισμός όσο και ο Ιουδαϊσμός αντισταθήκανε στον πειρασμό να περιορίσουν τη δύναμη του Αλλάχ και του Ιεχωβά, οπότε ο διάβολός τους Ιμπλίς ή Σεϊτάν δεν παρενοχλούσε ιδιαίτερα τον Αλλάχ μήτε την ανθρωπότητα.
       Στο χριστιανισμό ο Διάβολος χρησιμοποιήθηκε για τη δαιμονοποίηση του κατά καιρούς εχθρών τους. Η συμπαντική μάχη Θεού και διαβόλου αντικατροπτρίζονταν πάνω στη Γη με τις αντιπαραθέσεις Χριστιανών και Μουσουλμάνων. Έτσι ο Μωάμεθ γίνηκε η ενσάρκωση του διαβόλου και οι οπαδοί του υπηρέτες του Σατανά.
       Στη συνέχεια τα πρώτα θύματα των Σταυροφόρων ήταν οι Εβραίοι. Η δαιμονοποίηση των Εβραίων της Ευρώπης σχολιάστηκε σαν το πλέον ολέθριο παράδειγμα της χριστιανικής συνήθειας του στιγματισμού όλων όσων είχαν τάχατες σκοπό να υπονομεύσουν τον χριστιανισμό.
       Καταστροφική επιρροή του Διαβόλου σημειώθηκε από τον 15-17ον αιώνα με το κυνήγι των μαγισσών και τη θανάτωση στη πυρά 100.000 ανθρώπων. Είναι γνωστό το βιβλίο Malleus Maleficanrum σαν ένα γραπτό σύνολο κανόνων για την Ιερά Εξέταση. Το Malleus έχει μείνει στην ιστορία σαν το εγχειρίδιο βασανισμού. Με το κυνήγι των μαγισσών η Εκκλησία βρήκε την ευκαιρία να ξεριζώσει τις παραδοσιακές δοξασίες παρ’ ότι η ίδια πάντοτε ενέκρινε τις δικές της μορφές μαγείας και δεισιδαιμονίας.
Ο προτεσταντισμός ενέτεινε τις δραστηριότητες της Ιεράς Εξέτασης. Ιδιαίτερα στη Γερμανία άνθισε το εμπόριο των σκίτσων στα οποία ο διάβολος εικονίζεται να σιγοψιθυρίζει στο αυτί του Λούθηρου.
       Στη εποχή της Αναγέννησης μερικοί θεολόγοι άσκησαν μεγάλη επίδραση όπως ο Έρασμος που δεν αρνήθηκαν την ύπαρξη του Σατανά, την υποβίβασαν όμως σε μια θέση που πίστευαν ότι του ταίριαζε πιο πολύ: στην κατηγορία των αποτυχημένων.
Σύντομα κυκλοφόρησαν το θεατρικό έργο του Μπεν Τζόνσον, «ο Διάβολος είναι ένας Γάϊδαρος», η κωμωδία του Σαίξπηρ «Οθέλλος» στην οποία είχε ανθρώπινη μορφή στο πρόσωπο του απατεώνα Ιάγαν και η θεία Κωμωδία του Δάντη, στην οποία ο Εωσφόρος μοιάζει σαν ένα σβημένο ηφαίστειο, ένας ανίκανα και ανόητος χαρακτήρας που θρηνεί καθώς το σώμα του σκεπάζεται με πάγο.
       Οι μάγισσες του 15ου αιώνα ήταν εύκολα θύματα για την Εκκλησία. Στις αρχές του 18 αιώνα παρατηρήθηκε μια στροφή σε παγανιστικές πρακτικές από ικανή μερίδα νεαρών αριστοκρατών που αναζητούσαν σεξουαλική ελευθερία, και περιπέτεια και έγιναν μέλη σατανιστικών ομάδων της φωτιάς της κόλασης σε διάφορες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
       Στο Διαφωτισμό τώρα η Γαλλική Επανάσταση σάρωσε το πολιτικό κατεστημένο, το νομικό σύστημα και μαζί τους τη χριστιανοσύνη. Πριν προλάβει να τους δαιμονοποιήσει η Εκκλησία και να καταστήσει τον Διάβολο υπεύθυνο των αλλαγών, μερικοί επαναστάτες είδαν στο Διάβολο ένα σύμβολο επανάστασης κατά της Εκκλησίας και του ancien regime. Στην πραγματικότητα και οι δυό πλευρές υποβίβασαν τον Διάβολο σ’ ένα σύμβολο. Αυτή τη φορά όμως «θα υπερτερούσε η χρήση του συμβόλου από τον Ρομαντισμό, μια έκφραση επαναστατικότητας από τη μεριά συγγραφέων και καλλιτεχνών με ελάχιστα θρησκευτικά διαπιστευτήρια».
       Τον 20ον αιώνα στις Εκκλησίες η συζήτηση γύρω από το Διάβολο λησμονήθηκε. Δεν υπάρχουν πια πειρασμοί που να μη μπορούμε να τους εξερευνήσουμε και όσοι ισχυρίζονται ότι πάσχουν από δαιμονοληψία αρμόδιοι είναι οι γιατροί πια. Στην λαϊκή τώρα κουλτούρα η θέση του Σατανά είναι ασφαλής και η δεισιδαιμονία εξακολουθεί ακόμη να υπάρχει αν και ο Διάβολος έχει πια τεθεί σε διαθεσιμότητα. Η γοητεία του όμως μας κρατά σε αγωνία. Τα λόγια του Ντοστογέφσκι είναι πάντα επίκαιρα: «Αν ο διάβολος δεν υπάρχει και τον έχει δημιουργήσει ο άνθρωπος, τον έχει δημιουργήσει κατ’ εικόνα και ομοίωσή του».

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ
        Δυο πρόσωπα έπαιξαν σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη του Σατανισμού. Ο Al. Crouley και ο A. La vey. Ο πρώτος έχει την επωνυμία «Μαύρος Μάγος» ο δε δεύτερος «Αρχιερέας του Σατανά». Ο πρώτος ανέβηκε όλες τις βαθμίδες του ερμητικού τάγματος της Χρυσής Αυγής και ανακήρυξε τον εαυτό του «Αντίχριστο». Ίδρυσε δικό του αποκρυφιστικό τάγμα με την ονομασία «Ασημένιο Φεγγάρι». Η μεσσιανική του μεγαλομανία τον έκαμε να πιστεύει ότι στο πρόσωπό του συγκεντρωνόταν υπερφυσικές δυνάμεις που τον έκαμαν ανώτερο του Χριστού και του Μωάμεθ.
       Ο A. La Vey πέρασε από πολλές δουλειές και επαγγέλματα ως και Ναζί έγινε. Ίδρυσε μαζί με μια ομάδα που ενδιαφέρονταν για τις μαύρες τελετές του «Μαγικού κύκλου». Το 1966 ίδρυσε στην Αμερική την εκκλησία του Σατανά και ανακήρυξε  το χρόνο αυτό ως «έτος ένα του Σατανά». Αρνιόταν το Θεό και υποστήριζε με πάθος ότι καμιά θεότητα δεν ενδιαφερόταν για τον άνθρωπο. Κόλαση και Παράδεισος είναι απλά φραστικά σχήματα.
       Υπάρχει μόνο ένας λυτρωτής, έλεγε, και αυτός είναι το ίδιο το μυαλό του ανθρώπου. Η δαιμονοποιημένη ανθρωποκεντρική και ηδονιστική ιδεολογία του βρήκε μεγάλη απήχηση μεταξύ των ηθοποιών και των σκηνοθετών του Χόλυγουντ. Μάλιστα ένας σημαντικός αριθμός από αυτούς σχετίζονταν άμεσα με την εκκλησία του Σατανά.
        Ο Σατανισμός με τις Πεντάλφες, τις ανατριχιαστικές τελετές των και τα κεριά είναι μια επικίνδυνη ιστορία. Μια αποτρεπτική κατάσταση που αποκαλύπτει την τρομερή «κόψη» του Σατανά. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη ζωή μιας σατανικής ομάδας.
        Τόσο η πίστις όσο και οι πρακτικές που την ακολουθούν γεμίζουν φόβο τόσο τους αδαείς όσο και τους «υποψιασμένους». Είναι ένας κόσμος άγριας σκέψης χωρίς κανένα ηθικό έρεισμα και έξω από τα όρια που θέτουν η κοινωνία και η λογική. Η κινητήρια δύναμη που βρίσκεται πίσω από κάθε σατανική ομάδα είναι το παρανοϊκό μίσος ενάντια στην Εκκλησία και ότι αυτή εκπροσωπεί.
        Οι Σατανιστές γνωρίζουν ότι ο Σατανάς είναι ο εκπεσών άγγελος, ο μεγάλος διαχειριστής του κακού. Σύμφωνα με τον καθηγητή G. Kasshke ο Σατανισμός δημιουργεί μια μαγική αντίληψη του κόσμου γεμάτη με απόλυτο τρόμο και με τις μακάβριες μορφές βαναυσότητας και βίας.
        Το κακό έχει δύο προσωπεία πίσω από τα οποία κρύβεται η στέρηση της ελευθερίας και την αντιποίηση του καλού, δηλαδή το ψεύδος. Ανατριχιαστικές μεταμορφώσεις και ανοσιουργήματα με ποικίλες ερμηνείες. Η λεγόμενη χαλαρή ηθική που επηρέασε τους «ηθικά ξένους» πρέπει να αξιολογείται με αντικειμενικότητα και ζήλο συνεργασίας.
        Ένα όργανο υπάρχει προς τούτο, η Εκκλησία του Χριστού που με μια φυσική και φιλική αγάπη αγκαλιάζει τον άνθρωπο. Έτσι ο άνθρωπος που θελήσει να αναζητήσει τον εαυτό του πρέπει να επιζητεί την αλήθεια.
         Στη συνέχεια παραθέτουμε από το έγκυρο περιοδικό «Θεός και Θρησκεία» το ημερολόγιο του Εωσφόρου. Είναι πολύ ενδιαφέρον και ενδεικτικό του τρόπου λειτουργίας του Σατανά και των πρακτικών του που χρησιμοποιεί:
7η Ιανουαρίου: Για τους μυημένους λάτρεις του Σατανά θεωρείται η μεγαλύτερη ημέρα, γι’ αυτό και το τυπικό της εκκλησίας τους προβλέπει ανθρωποθυσία. Το θύμα πρέπει να είναι αρσενικό 12-13 ετών.
17η Ιανουαρίου: Η νύχτα της ημερομηνίας αυτής είναι αφιερωμένη στις σαρκικές απολαύσεις. Κυρίαρχο στοιχείο τα σεξουαλικά όργια, η ομαδική συνουσία και οι βιασμοί.
25η Φεβρουαρίου:  Το τελετουργικό της ημέρας αυτής προβλέπει παρωδία της Θείας Κοινωνίας με αίμα ζώου.
1η  Μαρτίου: Η νύχτα της ημερομηνίας αυτής είναι αφιερωμένη στους δαίμονες και προβλέπεται επίσης παρωδία της Θείας Κοινωνίας.
20η Μαρτίου: Τη νύχτα αυτή γίνονται σεξουαλικά όργια προς τιμήν της εαρινής ισημερίας.
20η–26η Απριλίου: Οριστικοποιείται ανάλογα με το πότε έχει πανσέληνο η ακριβής ημέρα για τη λατρευτική προετοιμασία με απαγγελία, ανάποδα, διαφόρων ευχών της Εκκλησίας.
26η Απριλίου – 1η Μαΐου: Είναι η εορτή της μεγάλης κλιμάκωσης. Επίσης και στην περίπτωση αυτή έχουμε σεξουαλικά όργια με διαστροφικές πράξεις της ζωής. Το θύμα πρέπει να είναι από μωρό μέχρι 25 ετών θηλυκού γένους.
21η Ιουνίου: Εορτασμός του θερινού ηλιοστασίου, συνοδευόμενος με σεξουαλικά όργια.
1η Ιουλίου: Την ημερομηνία αυτή γίνεται γλέντι προς τιμήν των δαιμόνων με σεξουαλικά όργια, ανάμικτα με σπέρμα και αίμα.
3η Αυγούστου: Η νύχτα αυτή είναι αφιερωμένη στο Σατανά. Το τελετουργικό προβλέπει σεξουαλικά όργια και ζωοθυσίες μέχρι το ξημέρωμα.
7η Σεπτεμβρίου: Τη νύχτα της ημερομηνίας αυτής οι νεοφώτιστοι υπογράφουν το συμβόλαιο με το Σατανά. Προηγείται σεξουαλικό όργιο θυσία ζώου και πόση του αίματος από το νεοφώτιστο.
20η Σεπτεμβρίου: Γιορτή προς τιμήν του Μεσονυκτίου Τάγματος.
22α Σεπτεμβρίου: Την ημερομηνία αυτή εορτάζεται η φθινοπωρινή ισημερία. Περιλαμβάνει ομαδικά σεξουαλικά όργια.
29η Οκτωβρίου:  Η νύχτα αυτή είναι αφιερωμένη σε σκληρά σεξουαλικά όργια με παράλληλη βεβήλωση ιερών αντικειμένων που έχουν κλαπεί από κοντινή ορθόδοξη Εκκλησία.
1η Νοεμβρίου: Εδώ έχουμε επίκληση δαιμόνων.
4η Νοεμβρίου: Σεξουαλικό γλέντι προς τιμήν του αρχαίου δαίμονα.
22α Δεκεμβρίου: Την ημερομηνία αυτή εορτάζεται το χειμερινό ηλιοστάσιο. Σεξουαλικά όργια και παρωδία της Θείας Κοινωνίας.
24η Δεκεμβρίου: Την ημερομηνία αυτή βεβηλώνεται η γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού. Το θύμα είναι κορίτσι 16 ετών, παριστάνει την Παρθένο Μαρία και διαπράττει σεξουαλικά όργια. Η γιορτή γίνεται προς τιμή των μεγάλων δαιμόνων και του Εωσφορικού τάγματος. Περιλαμβάνει άγριο σεξουαλικό σεξ, καθώς και παρωδία της Θείας Κοινωνίας ενώ προσφέρεται και ανθρωποθυσία.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
       Ο Σατανισμός πρέπει να αντιμετωπισθεί σαν ένα καθαρό αρνητικό μήνυμα ζωής. Γιατί όπως είναι σήμερα διαρθρωμένη η κοινωνία με τις σημειούμενες ανακολουθίες και δολιχοδρομήσεις διατρέχει τον κίνδυνο ολοσχερούς αλλοτρίωσης μέσα στη διαλεκτική των πολιτισμών και των πολιτισμικών ρευμάτων.
       Η Εκκλησία πρέπει να λειτουργήσει ευεπίφορα με την πνοή του πνεύματος που την διακρίνει και με τη διδασκαλία των καθιερωμένων επί αιώνας αληθοφανών ιδεών των Αγίων Πατέρων και Διδασκάλων για να μπορέσει να αποφευχθεί ο κίνδυνος αλλοτρίωσης της ψυχής και της διάνοιας.
      Ο Σατανάς εισάγει και αναπαραγάγει ένα σκοτεινό modus vivendi αρνούμενος τη θυσία του Θεού και το ηθικό χρέος των ανθρώπων.  Γενικά για τον διάβολο πέφτουμε σε δύο πλάνες, αντίθετες μεν η μια από την άλλη αλλ’ εξίσου σπουδαίες. Η μια είναι να αρνούμαστε την ύπαρξη του και η άλλη να δείχνουμε ένα ενδιαφέρον υπερβολικό και νοσηρό. Οι δύο αυτές πλάνες μας βυθίζουν στην ίδια αγαλλίαση και είναι δεκτές με τον ίδιο ενθουσιασμό από τους υλιστές και τους μάγους.

«Κι όταν ο Θεός μοίρασε τον κόσμο, τα παιδιά πήρανε
τις γωνιές των δρόμων και ο διάβολος τις πιο ωραίες λέξεις»[15].

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1]  Ιω. 12, 31.
[2]  Ο κόσμος ως «κόσμος» του Δ  Εαγγελίου, ΔΒΜ, Ιανουάριος – Ιούνιος 2001, σ. 5εξ.
[3]  Ρω. 5, 18εξ.
[4] Νίκου Πασσά, Σατάν. Άρχοντας του κόσμου τούτου και κυρίαρχος του σκότους. Φαντασίωση η πραγματικότητα; Αθήνα 1994, σ. 93.
[5]  Χ. Βούλγαρη, Η ενότης της Αποστολικής Εκκλησίας, Αθήνα 1984, σ. 128.
[6]  Εφ. 2, 2.
[7]  Β΄ Κο. 4, 4.
[8]  Νίκου Ματσούκα, Το πρόβλημα του κακού, Θεσσαλονίκη 2002, σ. 286.
[9]  Γρηγορίου Νύσσης Άπαντα. Δογματικά Α  (Εισαγωγή –κείμενα –μετάφρασις –σχόλια, Αθην. Κοκκινάκη, Αρχιεπ. Θυατείρων και Μ. Βρετανίας, Θεσ/νίκη 1979, σ. 69 εξ.
[10]  Γέ. 2, 23-25.
[11]  Γέ. 6, 2.
[12]  Λκ. 10, 18.
[13]  Δημ. Καϊμάκη, ό.π. σ. 108.
[14] Ρ. Χεύτελ, Όταν οι υιοί του Κυρίου έπαιξαν με τις θυγατέρες των ανθρώπων. Επίσης στο H. Shanks, Η περιπέτεια των χειρογράφων της Νεκράς θάλασσας, Αθήνα 1997, σ. 334 εξ. Δημητρίου Καϊμάκη, Τα χειρόγραφα του Κουμράν και η θεολογία τους, Θεσσαλονίκη 2004, σ. 108.
[15]  Βλ. Τ. Λειβαδίτης, Το θλιμμένο γραμματοκιβώτιο, Αθήνα

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...