Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Αυγούστου 17, 2016

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΩΣ ΚΥΜΑΤΟΘΡΑΥΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΑΙΜΟΝΙΩΔΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ...

ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΣΟΛΩΜΟ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ...



του Λεωνίδα Χ. Αποσκίτη*

[Δεκαπενταύγουστος του 2016 και, καθώς η γενικευμένη ανομία των κρατούντων πυκνώνει τον καθημερινό ζόφο, γίνεται όλο και πιο επιστητό ότι μόνο με τραγικό λόγο μπορεί να ερμηνευθεί η σημερινή πραγματικότητα. 

Από την δεκαετία του ’90, όταν ο Σάμιουελ Χάντινγκτον, στην στρατηγική του μελέτη «Η Σύγκρουση των Πολιτισμών», περιέγραφε την Ελλάδα ως μια «ανωμαλία» στον δυτικό πολιτισμό αποκαλώντας την «ο Ορθόδοξος παρείσακτος», διαγραφόταν ο βρόχος που μας έστηναν προκειμένου να «προσαρμοστούμε» στα «ήθη» της δυτικής κλεπτοκρατίας και τις επιταγές της νέας παγκόσμιας τάξης. 

Σήμερα, μετά από μια άφρονα ευρω-πορεία και... μία αλλόφρονα κοινωνική «αφύπνιση», το μέγιστο πολιτικό καθήκον του Έλληνα, της επιβίωσής του ως ιδιότυπος και αρχέγονος πολιτισμός, ταυτίζεται με την υπεράσπιση της πεμπτουσίας της Ζωής του. 

Μέσα στο στρατηγικό περιβάλλον της τρέχουσας περιφερειακής και παγκόσμιας αναδόμησης, είναι επιτακτικό ξανά να βρούμε την ψυχή μας μνημονεύοντας, όπως μας συμβουλεύει ο Οδυσσέας Ελύτης, Διονύσιο Σολωμό και Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη...].

Ένα μεγάλο δίδαγμα του 20ου αιώνα είναι πως τα ιδεολογικά μορφώματα έρχονται και παρέρχονται, αλλά οι θρησκείες παραμένουν ακλόνητες.

Ο Κάρολος Μαρξ, μιλώντας για την θρησκεία χωρίς καμμιά απαξιωτική πρόθεση, σε αντίθεση με τους περισσότερους «μαρξιστές» στη συνέχεια, έλεγε τα παρακάτω: «Η θρησκευτική καχεξία είναι, κατά ένα μέρος, η έκφραση της πραγματικής καχεξίας και, κατά ένα άλλο, η διαμαρτυρία ενάντια στην πραγματική καχεξία. Η θρησκεία είναι ο στεναγμός του καταπιεζόμενου πλάσματος, η θαλπωρή ενός άκαρδου κόσμου, είναι το πνεύμα ενός κόσμου απ’ όπου το πνεύμα έχει λείψει. Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού».
 (Κριτική της Εγελιανής Φιλοσοφίας του Κράτους και του Δικαίου, εκδ. Παπαζήση, 1978).

Ο εμπνευστής του κομμουνισμού θεωρούσε πρέπον ότι αυτή η «απατηλή ευτυχία» πρέπει να αντικατασταθεί από μια ορθολογικά δομημένη ρεαλιστική ευτυχία, εκφράζοντας έτσι το πνεύμα του διαφωτισμού της εποχής του.
Κι όμως, διαψεύσθηκε με την επανεμφάνιση της θρησκείας στην καρδιά της κοινωνικής και πολιτικής σφαίρας.
Μετά την Γαλλική Επανάσταση, οι νεωτερικοί άνθρωποι πίστεψαν ότι μπορεί να εκδιώξουν την θρησκεία από την δημόσια σφαίρα, αλλά αυτή είχε την τελευταία λέξη. Οι Ροβεσπιέροι και οι Κομισσάριοι που την προόριζαν για το μουσείο της ιστορίας εκτίθενται σήμερα οι ίδιοι ως κέρινα ομοιώματα στις αίθουσές του.

Η Γαλλία δεν έπαψε ποτέ να παραμένει πολιτισμικά καθολική, όπως η Ρωσσία του Λένιν έμεινε ορθόδοξη και η Τουρκία του Ατατούρκ επιστρέφει ραγδαία στην μουσουλμανική της ταυτότητα.
Ο Στάλιν το κατάλαβε καλά αυτό τον 20ο αιώνα, όταν, μετά την αρχική υποχώρηση των σοβιετικών στο ανατολικό μέτωπο, απευθύνθηκε στο ορθόδοξο αίσθημα των Ρώσσων για να ανεβάσει το φρόνημα των μαχητών και του λαού, ως άλλος Ιβάν ο Τρομερός.

Στις αρχές του 21ου αιώνα, ήταν ο Ούγκο Τσάβες που σφράγισε την ολοκλήρωση ενός ασταθούς κύκλου επαναστατικών κινημάτων στην ήπειρό του. Γνήσιο τέκνο της «Θεολογίας της Απελευθέρωσης» και των διδαχών του Καμίλιο Τόρες, ο Τσάβεζ αναβάθμισε την μπολιβαριανή παράδοση και την εθνοδημοκρατική εικόνα της Λατινικής Αμερικής διεθνώς. Δίπλα του στάθηκαν και πολέμησαν πολύ πιο αποτελεσματικά τον «αμερικανικό ιμπεριαλισμό» χθεσινοί μαοϊκοί, λενινιστές και οπαδοί του Τσε Γκεβάρα, κάνοντας πράξη αυτό που έλεγε ο Μάο, ότι ο επαναστάτης μέσα στον λαό του πρέπει να κινείται «σαν το ψάρι στο νερό».

Ιδιαίτερα στον ισλαμικό κόσμο, από τις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα, το πολιτικό Ισλάμ εκτόπισε τα κοσμικά εθνικοαπελευθερωτικά και μπααθικά κινήματα, καθώς και την μαρξιστική ιδεολογία, από τους κόλπους των αραβικών και μουσουλμανικών κοινωνιών.
Η συνένωση αυτών των τριών πόλων –του εθνικού, του κοινωνικού και του θρησκευτικού- είχε επιχειρηθεί πολλές φορές στο παρελθόν από Μουσουλμάνους πολιτικούς ηγέτες. 

Όμως, η σύντηξη δεν ήταν εφικτή γιατί επρόκειτο για μια τεχνητή συρραφή που ξέφτιζε εύκολα, ακόμα κι όταν ο όρος «κομμουνισμός» αντικαθίστατο από τον «σοσιαλισμό» προκειμένου να ξεπεραστεί η αντίφαση με το Ισλάμ. Πουθενά στον μουσουλμανικό κόσμο ο εθνικισμός δεν κατάφερε να αφομοιώσει την θρησκεία με τον τρόπο που τελικά το Ισλάμ αφομοίωσε τον εθνικισμό. Για όλα αυτά, και την μεγάλη περιπέτεια του αραβικού κόσμου τον 20οαιώνα, διαπραγματεύεται με γλαφυρό τρόπο το βιβλίο του Λιβανέζου συγγραφέα Αμίν Μααλούφ, «Η Απορρύθμιση του Κόσμου» (Εκδ. Ωκεανίδα, 2010).

Για χρόνια πιστεύαμε ότι ο κομμουνισμός έχει καθιερωθεί στην Ρωσσία σε βάρος της ορθόδοξης πίστης, κι όμως, προτού συμπληρωθούν καλά-καλά 70 χρόνια, η κομμουνιστική ιδεολογία «είχε ήδη αποβληθεί σαν μόσχευμα που ξεράθηκε» (Μααλούφ) και η ορθόδοξη πίστη ξανάνθισε.

Μιλάγαμε, πριν την δεκαετία του ’90, με φίλους από ανατολικές χώρες για τις θρησκευτικές παραδόσεις και αντιμετωπίζαμε μια αλαζονική απαξίωση του στυλ «αυτά έχουν ξεπεραστεί»… Κι όμως, οι ίδιοι που πίστευαν ότι αντιπροσώπευαν τον «νέο άνθρωπο» του σοσιαλισμού, σφάζονταν μετά από λίγο μεταξύ τους για θρησκευτικούς λόγους.

Το γεγονός αυτό, είτε μας αρέσει είτε όχι, ερμηνεύεται από το ότι οι θρησκευτικές καταβολές είναι πιο ανθεκτικές από τις επίκτητες ιδεολογικές πεποιθήσεις γιατί προσφέρουν στους ανθρώπους μια σταθερή και μόνιμη συνέχεια με το παρελθόν τους και την ταυτότητά τους.

Τον Ιούνιο, στην Μόσχα, γιορτάσθηκε πανηγυρικά η 1025η επέτειος του εκχριστιανισμού των Ρώσσων. Ο Ρώσσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν, απευθυνόμενος στον ανώτερο ορθόδοξο κλήρο από ολόκληρο τον κόσμο, εκθείασε τους στενούς δεσμούς μεταξύ του Κρεμλίνου και της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο Πούτιν είναι ο πρώτος Ρώσσος ηγέτης που υποδέχτηκε τόσες πολλές κεφαλές των Ορθόδοξων Εκκλησιών, οι οποίοι εκπροσωπούν πάνω από 227 εκατομμύρια πιστούς, σε μια καθαρά πολιτική κίνηση.
Ο ίδιος είχε διακηρύξει νωρίτερα ότι οι δύο πόλοι που στηρίζεται η δύναμη και η εθνική κυριαρχία της Ρωσσίας είναι οι πυρηνικές της κεφαλές και η ορθόδοξή της παράδοση.

Σε ένα ανάλογο κρεσέντο, ο Ερντογάν είχε πει πριν από χρόνια ότι οι λόγχες της σημερινής Τουρκίας είναι οι χιλιάδες μιναρέδες των τζαμιών της.
Η επιστροφή του Θεού και η αναβίωση του ρόλου των θρησκειών είναι, λοιπόν, intra muros, ακόμα και με το ενδεχόμενο της νεοεποχίτικης «πανθρησκείας», στην προσπάθεια των λαών να αντισταθούν σε ένα διεφθαρμένο παγκόσμιο οικονομικο-πολιτικό σύστημα που τους φθείρει ώς τα βάθη της ψυχής.

Οι κυρίαρχες προτεσταντικές χώρες και ιδίως οι WASP Αγγλοσάξονες των ΗΠΑ είναι αυτοί που μετέτρεψαν το χρήμα σε θεότητα και την απληστία σε ιδεολογία, ξεπερνώντας τους εβραίους συμμάχους τους και γεννήτορές τους.
Πιάνοντας τον σφυγμό της εποχής, ο νέος Πάπας Φραγκίσκος «αφόρισε» το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα, λέγοντας: «Οι άνδρες και οι γυναίκες πρέπει να είναι στο κέντρο του οικονομικού συστήματος, όπως το θέλει ο Θεός, και όχι το χρήμα», και πρόσθεσε, «Ο κόσμος έχει γίνει ειδωλολάτρης και ο θεός του αποκαλείται χρήμα».

Προφανώς, το Βατικανό έχει καλύτερα αντανακλαστικά από την ξέψυχη ευρωαριστερά, γι’ αυτό ο Πάπας επευφημήθηκε έντονα όταν αναφέρθηκε στα δικαιώματα των εργατών και στον προσωπικό όλεθρο που φέρνει η ανεργία.
Ας τα έχουν όλα αυτά υπ’ όψιν τους οι υπεύθυνοι θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ, αν συσκέπτονται για τον διαχωρισμό Εκκλησίας και Κράτους, ώστε να μην παίξουν άθελά τους το παιχνίδι των εμφυλιοπολεμικών σεναρίων.

Για να γίνει κάποιος δεκτός ως Ναΐτης, έλεγαν στον Μεσαίωνα οι εχθροί του Τάγματος, ο μυούμενος έπρεπε να φτύσει έναν σταυρό! Ελπίζουμε να μην έχει θέσει παρόμοιο όρο και η Τρόϊκα για να γίνει κάποιος πρωθυπουργός στο Ελλαδιστάν.


[Πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό Hellenic Nexus, τ.78, Οκτώβριος 2013]


το είδαμε εδώ

Τρίτη, Αυγούστου 16, 2016

Μεγάλες εφευρέσεις - σημάδια τού τέλους τού κόσμου ;


ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ -- ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ;
  

SHMEIA  KAIRON1
Τά μυρμήγκια, όταν βγάζουν φτερά χάνονται ... ( λαϊκό γνωμικό )
----------------------------------------
 Από δημιουργία ανθρώπου έως τό 1800 περίπου, εφευρέσεις μηδέν !
Καί μετά βλέπουμε νά σημειώνεται ένα τεράστιο άλμα τέτοιο, πού δέν είχε ξαναγίνει ποτέ, από τότε πού δημιουργήθηκε ό άνθρωπος !
Έτσι λοιπόν έχουμε...
Τό 1769  μ.χ. τήν εφεύρεση  τής Ατμομηχανής καί τήν χρήση τού ατμού σάν κινητήριο δύναμη στίς μεταφορές, στά πλοία, στά εργοστάσια...
1800 -  εφεύρεση ηλεκτρικής στήλης
1822 -  Φωτογραφία
1837 - Τηλέγραφος
1860 - Βενζινομηχανές
1861 - Ηλεκτρικές μηχανές
1876 - Τηλέφωνο
1880 - Ηλεκτρικό φώς
1896 - Ασύρματος
1903 - Αεροπλάνο
1925 - Τηλεόραση
1935 - Ραντάρ
1935 - Εφεύρεση νάϊλον
1942 - Πυρηνική ενέργεια
1945 - Ατομική βόμβα
1948 - Τρανσίστορ
1950 - Μικροηλεκτρονική
1969 - ο άνθρωπος στήν Σελήνη...
   

ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ...


Για τα χρόνια πού ζούμε ειπώθηκαν και γράφτηκαν πολλά. Ανάμεσα σ΄αύτά ξεχώρισε μία νέα προφητεία από την Ρουμανία, πού έκανε τον γύρο του κόσμου στους Χριστιανικούς κύκλους, και την οποία νομίζουμε ότι αξίζει να παραθέσουμε.
Την προφητεία αυτή την έφερε στο φώς της δημοσιότητος με μία δημοσίευσή του στον «ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ» ο σεβαστός Ρουμάνος Ιερομόναχος Πετρώνιος Προδρομίτης από την Ρουμανική Σκήτη του Τιμίου Προδρόμου,στα όρια της Μεγίστης Λαύρας, στο Άγιον Όρος.
Όπως είναι γνωστό, ο κόσμος της Δύσεως καθώρισε τό έτος 1992 , ώς χρόνο ενοποίησης τών κρατών, τής Ευρωπαϊκής Κοινότητος πού τότε ήσαν 12.
Έγινε μία Ένωση σέ ένα υποτιθέμενο Κράτος, με μεγάλες οικονομικές δυνατότητες και αντίστοιχες διευκολύνσεις. 
Τό γεγονός αυτό, έφερε, στούς Χριστιανικούς κύκλους τής Ελλάδος καί τού εξωτερικού, κάποιο είδος ανησυχίας...              
Αφορμή υπήρξε, ή κυκλοφορία μερικών προφητειών για την εποχή μας, σάν ένα είδος κακών προειδοποιήσεων, όπως του Αγίου Νήφωνος Κωνσταντινιανής, του Οσίου Νείλου του Μυροβλήτου,του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, του Αγίου Σάββα της Καλύμνου και άλλων, οι οποίοι έζησαν σε διαφορετικούς χρόνους και τόπους μεταξύ τους, καί μίλησαν συγκεκαλυμμένα γιά έναν φοβερό επερχόμενο κίνδυνο...
Δεν θα αναφερθούμε τώρα σ΄αυτές τις προφητείες, γιατί κυκλοφορούν και είναι γνωστές στον πολύ κόσμο, θα μιλήσουμε μόνο και εν συντομία για το φοβερό όραμα του Αγίου Νήφωνος για την τελική Κρίση, και θα σταματήσουμε στην τελείως άγνωστη μαρτυρία του Αγίου Καλλινίκου Τσερνίκας,της Ρουμανίας.
Το όραμα του Αγίου Νήφωνος για την φοβερή Κρίση έγινε γνωστό από το βιβλίο
« Ένας ασκητής Επίσκοπος », που εκδόθηκε από την Μονή Παρακλήτου πολλές φορές.
  

ΘΑ ΚΟΠΕΙ Ο ΑΙΩΝΑΣ 
 ΣΤΗΝ   ΜΕΣΗ...


Στο όραμά του ο Αγιος Νήφων είδε ότι, πρίν από την αρχή της Μελλούσης Κρίσεως, ο Θεός ξεφυλλίζει το βιβλίο των αιώνων της ανθρωπότητας. Όταν έφθασε στον έβδομο αιώνα, από δημιουργίας ανθρώπου, σταμάτησε και εσκέπασε το πρόσωπο με τα χέρια του λέγοντας με οργή:   
«Αυτός ο αιώνας ξεπέρασε όλους τους άλλους σε αδικία και κακία». 
Μετά από λίγο, φθάνοντας στο μέσον αυτού του αιώνος, πρόσθεσε: 
« Αυτός, είναι γεμάτος από την δυσωδία ανθρωπίνων παθών, από φθόνο, μίσος, ακαθαρσία, ψεύδος …
προσθέτοντας, " Θά τόν κόψω στήν μέση, γιά νά σταματήσει ή κυριαρχία τής αμαρτίας..."
Καί αμέσως διέταξε τόν Αρχάγγελο Μιχαήλ νά ετοιμάσει τήν αρχή τής Κρίσεως...
Φοβερός ό λόγος: " Θά τόν κόψω στήν μέση " !
Όμως, τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος είναι τό 7500.
Όταν ήλθε ό Χριστός στήν γή ( σύμφωνα μέ τίς χρονολογίες διαδοχής γονέων - παιδιών τής Παλαιάς Διαθήκης), είχαν περάσει 5508 χρόνια...
Άν σέ αυτά προσθέσουμε τό έτος 1992 πού περάσαμε, συμπληρώνονται τότε 7500 χρόνια, δηλαδή τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος, καί ή αρχή τών εξελίξεων τής Μελλούσης Κρίσεως! 
Ό Άγιος Νήφων, καθώς φαίνεται από τήν ζωή του, υπήρξε ένας Άγιος Ιεράρχης. Τό όραμά του τό διηγήθηκε στόν στενότερο μαθητή του ιερομόναχο Παύλο ό οποίος έγραψε καί τόν βίο του.
Ένα όμως, επί πλέον ντοκουμέντο, είναι καί τό γεγονός ότι ή εικόνα τού αιώνος μας, τήν οποία είδε καί περιέγραψε ό Άγιος εδώ καί 1500 χρόνια, συμφωνεί απολύτως μέ όσα βλέπουμε νά γίνονται σήμερα...

           ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΡΑΜΑ...


Στην συνέχεια θα αναφερθούμε σε μία πιο αποκαλυπτική μαρτυρία για την χρονιά ορόσημο 1992 , ως πιθανότατη απαρχήεξελίξεων της Συντέλειας του Κόσμου, καί βεβαίως όχι ώς χρονιά τού τέλους τής γής…
Πρόκειται για ένα όραμα ενός επίσης αγίου ιεράρχου, του Αγίου Καλλινίκου από την Ρουμανία, ο οποίος έζησε στα κοντινά μας χρόνια  (1787-1868 ). 
Πρίν εκλεγεί Επίσκοπος στο Ρίμνικ ο Αγιος Καλλίνικος ήταν επί 31 χρόνια ηγούμενος στο Μοναστήρι Τσερνίκα που ευρίσκεται πλησίον του Βουκουρεστίου, την πρωτεύουσα της Ρουμανίας. Σήμερα στην κεντρική εκκλησία (Καθολικό) ευρίσκονται τα λείψανα του, τα οποία αδιάκοπα θαυματουργούν και θεραπεύουν κάθε είδους σωματικές και ψυχικές ασθένειες. 
Η ζωή του Αγίου Καλλίνικου γράφτηκε από το στενότερο μαθητή του, τον Αρχιμανδρίτη Αναστάσιο Μπαλντοβίν, ο οποίος την άκουσε από το στόμα του. Είδε και πολλά άλλα θαυμαστά γεγονότα της ζωής του Αγίου Γέροντος του, από τα οποία, καθώς αναφέρει, ένα πολύ μικρό μέρος έγραψε προς ωφέλεια των πνευματικών του αδελφών. 
Προς καλλίτερη κατανόηση του μνημονευόμενου γεγονότος αναφέρω ότι το μοναστήρι Τσερνίκα ευρίσκεται σε πεδινή περιοχή, όπου υπάρχουν και δυο νησάκια, μέσα στην κοίτη του ποταμού Κολεντίνα: το νησί του Αγίου Νικολάου και το του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου. 
Το έτος 1832, όταν έγινε το αποκαλυπτικό αυτό όραμα, το μοναστήρι Τσερνίκα ευρισκόταν τότε, στο νησί του Αγίου Νικολάου, ενώ το σημερινό, πού βρίσκεται στο νησί του Αγίου Γεωργίου, δεν είχε κτισθή ακόμη.
Ο στάρετς Καλλίνικος είχε αναγνωρισθεί από όλους ως άγιος άνθρωπος, μεγάλος ασκητής, και με σπουδαία πνευματικά χαρίσματα. Γι’ αυτό καί είχε συγκεντρώσει τριγύρω του ένα μεγάλο πλήθος μοναχών και τα κελιά στο νησί του Αγίου Νικολάου ήταν ανεπαρκή για όλους.
 Σκέφθηκε λοιπόν ό στάρετς, να φτιάξει ένα μεγαλύτερο μοναστήρι στο διπλανό νησί του Αγίου Γεωργίου.
Κατά Θεία ευδοκία, τότε ακριβώς ο ηγούμενος  έλαβε ένα μεγάλο ποσό χρημάτων, για την ίδρυση μιας μονής. Δεν του έμενε πλέον τίποτε άλλο, παρά νά αρχίσει αυτό το έργο. Είχε όμως κάποια αμφιβολία. Τι είχε συμβεί; 
Εκείνο τον καιρό στη Ρουμανία είχε διαδοθεί ότι σύντομα, δηλαδή το έτος 1848, θα γίνει το τέλος του κόσμου. Γεγονός πάντως που συνέβη και είναι γνωστό, είναι ότι το 1848 ήταν έτος επαναστάσεων και κοινωνικών μεταβολών σέ ολόκληρη την Ευρώπη.
Σκεπτόμενος αυτά, ημέρα και νύκτα, προσευχόμενος στο Θεό με όλη την καθαρότητα της ψυχής του και έχοντας αμφιβολία ν’ αρχίσει ή όχι την ανοικοδόμηση της Μονής, δεν το απεφάσιζε, αφ’ εφόσον επίστευε ότι το 1848 θα γίνη το τέλος του κόσμου. 
Μια νύχτα, αρχίζοντας την νυχτερινή προσευχή του και σκεπτόμενος όλα αυτά, εκάθησε για λίγο στο σκαμνί του, διότι σέ αυτό αναπαυόταν λίγο, και ουδέποτε εξάπλωνε σε κρεββάτι.
Ξαφνικά ευρέθηκε, στην πραγματικότητα και όχι στο ονειρό του, στο διπλανό νησί του Άγιου Γεωργίου...  
Από δεξιά του είχε, τον Αγιο ιεράρχη Νικόλαο, προστάτη της μονής και από αριστερά του τον άγιο Μεγαλομάρτυρα Γεώργιο, οι οποίοι και του έκαναν παρατήρηση, γιατί δεν αρχίζει την κατασκευή της Μονής σέ αυτό το νησί, αφού έλαβε τα χρήματα από τον αρχιερέα Στρατόνικο.
                 
7500 ΑΠΟ ΑΔΑΜ...


Τότε ο ηγούμενος Καλλίνικος με πολύ φόβο και τρόμο τους είπε: 
«Συγχωρέστε με, Αγιοι του Θεού, αλλά διάβασα μερικές προφητείες για το μέλλον και επίστευσα ότι το έτος 1848 θα γίνει το τέλος του κόσμου για εμάς». 
Τότε εκείνοι τού είπαν: « Κοίταξε προς την ανατολή...»  Όταν ό στάρετς σήκωσε τά μάτια του πρός ανατολάς, δέν μπορούσε νά ιδεί τόν ουρανό, παρά μόνο μία μεγάλη φωτεινή λάμψη. Αμέσως λύγισαν τά γόνατά του καί έπεσε στήν γή σάν νεκρός. Τότε οί Άγιοι τόν σήκαωσαν όρθιο  καί τού είπαν:
«Κοίταξε τώρα προς ανατολάς, και θα ιδείς το μέγα Μυστήριο της Θείας Πρόνοιας». 
Δυναμωμένος από την χάρη του Θεού είδε την Αγία Τριάδα, έτσι όπως είναι ζωγραφισμένη στις άγιες Εικόνες, 
ενώ κάτω από την Αγία Τριάδα, είδε μια μεγάλη περγαμηνή από χρυσό, στην οποία ήταν γραμμένα με μεγάλα γράμματα: 
«7500 από Αδάμ...»
Οι Αγιοι λοιπόν που τον κρατούσαν από τα μπράτσα, του είπαν: 
«Βλέπε ότι, όχι τό 1848 είναι το τέλος του κόσμου, αλλά το τέλος του ορατού κόσμου θά αρχίσει, όταν συμπληρωθούν 7500 χρόνια από κτίσεως Αδάμ. 
Οπότε, πρόσθεσαν, άρχισε να κτίζεις το μοναστήρι στη μνήμη του Αγίου Γεωργίου». 
Έτσι και έγινε. Μετά από αυτό το όραμα ο στάρετς Καλλίνικος άρχισε αμέσως την ίδρυση της εκκλησίας και των κελιών υπό την μορφή του τετράγωνου φρουρίου, όπως φαίνεται μέχρι σήμερα. Αυτό είναι το όραμα από την βιογραφία του Αγίου Καλλίνικου της Τσερνίκας. 
Όπως βλέπουμε, εδώ γίνεται λόγος ακριβώς για το 7500 από κτίσεως Αδάμ, έτος, το οποίο δείξαμε ανωτέρω ότι ανταποκρίνεται στο 1992.
Αξιον προσοχής είναι και το γεγονός ότι τα οράματα αυτά  πού αναφέρουμε, συνέβησαν σε χρόνους και τόπους απομακρυσμένους μεταξύ τους και χωρίς καμμιά εξάρτηση το ένα από το άλλο, και αναφέρονται ακριβώς στο ίδιο έτος:1992.
Ότι δηλαδή, από τό έτος 1992 , έχουμε μπεί στήν φάση τού τέλους πού οπωσδήποτε όμως έχει κάποια χρονική διαδρομή,εντελώς  άγνωστη σέ όλους μας...


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ;

Για όλους εμάς σήμερα, αυτά τα αποκαλυπτικά γεγονότα είναι μια αυστηρή προειδοποίηση και προτροπή για την χριστιανική μας ζωή και την φροντίδα της σωτηρίας μας.
Ο Θεός είναι αγαθός, ελεήμων και μακρόθυμος, αλλά η αμαρτία δεν μπορεί να εξαπλώνεται χωρίς τέλος. Η κυριαρχία του κακού πρέπει να σταματήσει. 
Πριν από τον κατακλυσμό « είδεν ο Κύριος ότι επληθύνετο η κακία του ανθρώπου επι της γης, και πάντες οι σκοποί των διαλογισμών της καρδίας αυτού, ήσαν μόνον κακία πάσας τας ημέρας… 
Και είπεν ο Κύριος, " θέλω εξαλείψει τον άνθρωπον, τον οποίον εποίησα, από προσώπου της γής " (Γεν. 5, 5- 7) και τον κατέστρεψε με τον κατακλυσμό.
Τα αμαρτήματα των Σοδόμων και Γομόρρων είχαν φθάσει μέχρι τον ουρανό και ο Θεός τους έκαψε με φωτιά.
Ο έβδομος αιώνας στον οποίο ζούμε, ξεπέρασε με τις αμαρτίες του όλους τούς άλλους προηγούμενους...
Όμως, άς θυμηθούμε και τον προφήτη Ιωνά στην Νινευί, με 40 ημέρες μόνο προθεσμία καταστροφής, αν η Νινευϊ  δεν μετανοήσει. 
Αλλά οι κάτοικοι της μεγάλης αυτής Πολιτείας, με σκληρή νηστεία , μετάνοια, και διακοπή κάθε αμαρτίας άλλαξαν την απόφαση του Θεού και δεν καταστράφηκαν...
Αυτό, θα πρέπει να γίνει απ΄ όλους μας…

ΤΑΤΟΥΑΖ Απόλυτη ελευθερία, ή αιώνια αιχμαλωσία καί προχάραγμα του Αντίχριστου ;Η Νέα Εποχή πάνω στην ψυχή και στο σώμα μας…

Scorpion-Tattoos-3D


Τί τόν ήθελε τώρα τον σκορπιό επάνω της ;

Μουτζούρωσαν το καθαρό ανθρώπινο σώμα πού μάς έδωσε Δημιουργικά ο Θεός, με κάθε μορφής ανόητα στίγματα, μέ σκορπιούς, με φίδια, μέ πουλιά καί θηρία πού θα το συνοδεύουν γιά πάντα, μέχρι καί τον τάφο...




ΤΑΤΟΥΑΖ 
Απόλυτη ελευθερία, ή αιώνια αιχμαλωσία καί

προχάραγμα του Αντίχριστου ;



Είναι γνωστό σήμερα ότι το τατουάζ έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, κυρίως στη νέα γενιά, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης θέλοντας ίσως να εκφράσει την απόλυτη και αχαλίνωτη αίσθηση της ανθρώπινης ελευθερίας και της ανάλογης διάθεσης του σώματός μας σύμφωνα πάντα και με την επιθυμία του καθενός ανάλογα πάντα και με την κοινωνική και πνευματική κατάρτιση του.

Είναι όμως έτσι; Το θέμα θα το αναλύσουμε, συν­­οπτικά βέβαια, αλλά θα το προβάλουμε σε τρεις διαστάσεις, δηλαδή : Την Υλική, την Αισθητική, και την Πνευματική.


1) Η Υλική διάσταση αφορά στις επιπτώσεις που έχει στο σώμα μας και στην υγεία μας η απερίσκεπτη και επιπόλαιη αυτή ενέργεια για τη ζωή μας. Σύμφωνα με έρευνα από τα χημικά εργαστήρια του Εθνικού Κέντρου Τοξικολογικών Ερευνών των ΗΠΑ, έχουν εντοπιστεί χαμηλά επίπεδα καρκινογόνων ουσιών στο μελάνι του τατουάζ.
Ο κίνδυνος είναι ο εξής: Το μελάνι που εγχύεται βαθιά κάτω από την επιδερμίδα, προκαλεί την αντίδραση του δέρματος προστατευτικά, συμπυκνώνοντας την χρωστική ουσία ως ξένη μάζα σε πυκνό ινώδη ιστό, ενώ τα υπολείμματα του μελανιού που ξεφεύγουν μέσα στο δέρμα, μεταφέρονται με το αίμα στους γειτονικούς λεμφαδένες.

Το μελάνι, περιέχει μεν καρκινογόνα μόρια σε χαμηλή μεν περιεκτικότητα, αλλά όμως επικίνδυνα. Κανείς δεν μπορεί να ελέγξει την ποιότητα των μελανιών που χρησιμοποιούνται, γι’ αυτό και η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) της Αμερικής (πόσο μάλλον στην Ελλάδα ; ) δηλώνει ότι δεν μπορεί να ελέγξει τη βιομηχανία των τατουάζ.


tattoo skin


Άνθρωπος ή δαίμονας ;
Νά βλέπεις έτσι την γυναίκα σου καί να σε πιάνει δαιμονικό σύγκρυο...

Στην πραγματικότητα, κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι ακριβώς περιέχουν τα πολυάριθμα εμπορικά, αλλά και σπιτικά κατασκευασμένα, πολλές φορές, μελάνια. Πολλά περιέχουν επικίνδυνους διαλύτες και μέταλλα, όπως ο μόλυβδος και ο υδράργυρος, αλλά και μία σειρά από ιδιαίτερα επικίνδυνα υλικά για την υγεία, όπως μελάνια για εκτυπωτές ηλεκτρονικών υπολογιστών, η προσμίξεις από χρώμα αυτοκινήτων – τα οποία είναι άκρως απαγορευτικά για έγχυση στο ανθρώπινο δέρμα.

Προκαλούν επίσης πολύ συχνά σοβαρές ασθένειες, μέχρι και καρκίνο. Αλλεργικές αντιδράσεις και μολύνσεις του δέρματος μπορεί να εμφανιστούν μετά από ένα «χτύπημα» τατουάζ. Παρ΄ όλο ότι μπορεί να είναι και τυχαίο, ωστόσο, καρκίνοι του δέρματος, 

συμπεριλαμβανομένων των μελανωμάτων, έχουν αναφερθεί πολύ συχνά μέσα στις περιοχές των τατουάζ. Το FDA προειδοποιεί για τον κίνδυνο που υπάρχει στα εργαστήρια των τατουάζ για μετάδοση ιών όπως HIV, αλλά και ηπατοκυτταρικό καρκίνο - που προκαλείται από την ηπατίτιδα C.

Εξαιτίας αυτού του κινδύνου, οι τράπεζες αίματος απαγορεύουν συνήθως σε ανθρώπους που έκαναν τατουάζ τους τελευταίους 12 μήνες, να γίνουν δότες αίματος.

Το FDA προειδοποιεί επίσης, ότι αν κάποιοι ασθενείς κάνουν μαγνητική τομογραφία, τα τατουάζ τους μπορεί να διογκωθούν, η να καεί το δέρμα τους, μία συνέπεια που πιθανότατα να συνδέεται με το μέταλλο, που υπάρχει σε ορισμένα μελάνια και είναι τώρα μέσα στο ανθρώπινο δέρμα…

Τα τατουάζ κρύβουν σοβαρούς κινδύνους για τις εγκύους, διότι η αφαίρεση τατουάζ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν είναι καλή ιδέα. Επίσης, κάποιοι αναισθησιολόγοι έχουν εκφράσει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την επισκληρίδιο αναισθησία, που μπορεί να χρειαστεί να κάνει κάποια γυναίκα, ιδιαίτερα στον τοκετό, κι αυτό έχει να κάνει κυρίως με τις γυναίκες που έχουν κάνει τατουάζ πάνω στην σπονδυλική τους στήλη, στο ύψος της μέσης.

Υπάρχει η πιθανότητα, όπως λένε οι γιατροί, η βελόνα να μεταφέρει χρωστική ουσία στο εσωτερικό της σπονδυλικής στήλης και στον μυελό των οστών.

2) Η Αισθητική διάσταση αφορά στις συνέπειες που έχει στο κοινωνικό μας περιβάλλον η ζωγραφική πάνω στο σώμα μας υπό μορφή   γκράφιτι   μὲ διάφορα σχέδια του τατουάζ ( σατανικά, η όχι), τα οποία σου δίνουν την εντύπωση ότι αντικρύζεις ένα λερωμένο τοίχο, αντί για ένα όμορφο και τέλειο ανθρώπινο σώμα.

Θα λέγαμε ότι η «αξία» του σώματος αυτού στα μάτια της κοινωνίας, είναι ίδια με την αξία ενός παραχαραγμένου χαρτονομίσματος στα μάτια ενός ταμία της Τράπεζας, που δίδεται προς εξαργύρωση.

( σσ. Κατά τα άλλα η απόλυτη εξαθλίωση του ανθρώπινου σώματος παρατηρείται τα καλοκαίρια στα θαλάσσια μπάνια με διάφορα σχέδια χαραγμένα πάνω σε μπράτσα, σε στήθη, σε πλάτες, πόδια, ακόμη και στα οπίσθια και στην λεγόμενη «ουρά» του ανθρώπου, με διαβολικά σχέδια κέρατα, δράκους, σατανάδες για …«ευλογία». Και μετά λέμε ότι δεν πάμε καλά στην ζωή μας…)


Θέλω να σβήσω το τατουάζ αλλά δέν σβήνεται, τί νά κάνω τώρα ;



Πολλοί άνθρωποι έχουν μετανιώσει για την απερισκεψία τους να στιγματισθούν ( όπως οι παλαιοί κατάδικοι με τατουάζ ), αλλά αυτό αποτελεί μεν στη σκέψη τους ένα κακό παρελθόν, το οποίο όμως τους έχει στιγματίσει για πάντα και καθιστά σχεδόν αδύνατη σήμερα την αφαίρεση του τατουάζ.
Πάνω από το 50 % των ατόμων που έχει κάνει τατουάζ, αργότερα το μετανιώνει και θα προτιμούσε να μη το είχε κάνει. Αυτό το εκφράζουν οι νέοι όταν επισκέπτονται ένα δερματολόγο, για να αφαιρέσουν ένα τατουάζ, μία διαδικασία επώδυνη, αλλά και δαπανηρή. Σε τεύχος του Archives of Dermatology, ερευνητές από το Κέντρο Επιστημών Υγείας του Texas Tech University αναφέρουν σε σχετική έρευνα, με το ποιά είναι η αιτία πού οδηγεί κάποιον να αφαιρέσει ένα τατουάζ :

* το τατουάζ αυτό τώρα δεν τον εκφράζει, καθώς αναφέρεται σε κατάσταση του παρελθόντος μέ άλλα ενδιαφέροντα...

* δημιουργεί προβλήματα με τα ρούχα και την εμφάνιση

* προκαλεί αμηχανία,* αλλά και ανησυχία ότι το τατουάζ θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τη δουλειά, η την καριέρα του.

Ίσως, λοιπόν, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι τα περισσότερα άτομα που ζητούν αφαίρεση τατουάζ είναι γυναίκες, οι οποίες φαίνεται ότι αισθάνονται περισσότερο ψυχολογική δυσφορία, χαρακτηρίζοντας το τατουάζ τους, σαν στίγμα.
Η αφαίρεση του τατουάζ, ακόμη και εάν γίνει, στις απλούστερες των περιπτώσεων, αφήνει στο δέρμα μία τοξική χωματερή. Αυτό μπορεί να γίνει με χειρουργική εκτομή, η βαθιά τριβή του δέρματος, με αποτέλεσμα να απαιτείται στη συνέχεια, μεταμόσχευση δέρματος.

Υπάρχει όμως και το λέϊζερ, το οποίο δεν είναι εντελώς αθώο. Στην καλύτερη περίπτωση μετά από πολύμηνη θεραπεία με λέϊζερ, το τατουάζ μπορεί να εξασθενίσει σταδιακά κι αυτό να ακούγεται εύκολο. Όμως, στην πραγματικότητα η διαδικασία αφαίρεσης με λέϊζερ, η οποία καταστρέφει τη χρωστική ουσία με καυτή θερμότητα, ενεργοποιεί χημικές αντιδράσεις που δημιουργούν καρκινογόνα μόρια με την μετάλλαξη των προϊόντων της διάσπασης του μελανιού, τα οποία στη συνέχεια απορροφώνται από το σώμα.
Πρόσφατα, Γερμανοί επιστήμονες ανέφεραν ότι οι συγκεντρώσεις των τοξικών μορίων από κόκκινες και κίτρινες χρωστικές ουσίες αυξάνεται έως 70 φορές μετά την ακτινοβολία λέϊζερ. Και όσο μεγαλύτερο είναι το τατουάζ, τόσο μεγαλύτερη είναι και η εκπομπή τοξικών ουσιών...

Είναι αμαρτία να έχω τατουάζ στό σώμα μου ;
 
3) Η Πνευματική Διάσταση αφο­ρά στις παραπέρα συνέπειες που έχει το τατουάζ για την αιώνια ζωή, ιδιαίτερα δε για ένα Ορθόδοξο Χριστιανό, ο οποίος έχει βαπτισθεί, έχει μυρωθεί, και χρισθεί με το Άγιο Μύρο εις το Όνομα της Αγίας Τριάδος.

Το σώμα μας, όπως είναι γνωστόν, είναι θεόπλαστο και αποτελεί κατοικητήριο του Αγίου Πνεύματος, διότι αποτελεί τον έμψυχο ναό της Αγίας Τριάδος και μας δόθηκε «επί δανεισμώ» θα έλεγε κάποιος, από τον Δημιουργό και Πλάστη μας,προκειμένου να ασκηθούμε μέσα σε αυτό, με βάση τις ανάγκες της ύλης, στην εγκράτεια, στην πίστη, στην υπακοή, στην πειθαρχία, στην υπομονή και στο θέλημα του Θεού γενικότερα, έτσι ώστε να κερδίσουμε την αιώνια Βασιλεία μετά από ένα επιτυχημένο αγώνα.

Η δερματοστιξία ( τατουάζ ), εξάλλου, είναι απαγορευμένη από τον ίδιο τον Κύριο, με τα λόγια Του που καταγράφονται στην Αγία Γραφή.


Τι λέει εκεί:

«και εντομίδας ου ποιήσετε επί ψυχή εν τω σώματι υμών και γράμματα στικτά ου ποιήσετε εν υμίν· εγώ ειμι Κύριος ο Θεός υμών»  ( Λευιτικόν. 19,28 ).

(Δεν θα κάμετε εντομάς στο σώμα σας, ούτε θα χαράξετε γράμματα στο δέρμα σας. Εγώ είμαι Κύριος ο Θεός σας ).
Η άποψη ότι  το "σώμα είναι δικό μου και ότι θέλω το κάνω" είναι παιδαριώδης και μάλιστα νηπιακή, διότι όπως είναι γνωστό ούτε η επιστήμη είναι ικανή να κατασκευάσει μία τρίχα από αυτό το σώμα, πολύ δε περισσότερο ο καθένας μας.

Το σώμα μας καθρεπτίζει την Πανσοφία του Δημιουργού και Πλάστη μας, του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, στον οποίο και ανήκει η ιδιοκτησία του σώματός μας.
Αυτός μάς δίνει κατά τη γέννησή μας ένα σώμα όμορφο, η άσχημο, πλήρες η ανάπηρο, υγιές η ασθενικό. Όλοι εμείς που νομίζουμε ότι κάνουμε ότι θέλουμε το σώμα μας, αδυνατούμε όμως να αντικαταστήσουμε ένα μέλος μας, όταν κοπεί σε ένα ατύχημα, η να το διορθώσουμε, εάν είναι εκ γενετής ανάπηρο.
Ο Απ. Παύλος μας λέγει: «ουκ οίδατε ( δεν γνωρίζετε ) ότι τα σώματα Υμών μέλη Χριστού εστι;», οπότε οποιαδήποτε παραποίηση του σώματός μας αποτελεί σοβαρότατο αμάρτημα !
Πως θα παρουσιασθούμε μπρο­στά στο Θεό με τα στίγματα του τατουάζ, τα οποία μπορεί να περιέχουν και σατανικά μηνύματα; Τι δικαιολογία θα του πούμε, όταν μας ρωτήσει, γιατί καταστρέψαμε το δώρο που μας έκανε;

Εδώ, κατά την άποψή μου, κρύβεται ο εγωϊσμός μας ο οποίος προέρχεται εκ του πονηρού και ανθρωποκτόνου δαίμονος και τίποτε άλλο.Ας έλθουμε εις εαυτόν, αγαπητοί φίλοι και φίλες, όπως λέγει η Αγία Γραφή, δηλαδή ας λογικευθούμε και ας αναζητήσουμε το δρόμο προς την σωτηρία μας, απορρίπτοντας τους πειρασμούς της Νέας Επο­χής καί του Αντιχρίστου που έρχεται.

Διότι η αποδοχή της εφαρμογής μεθόδων σαν το τατουάζ ( σσ. ίσως και του σατανικού χαράγματος 666 αργότερα... ) , όχι μόνο δεν μας οδηγούν στην απόλυτη ελευθερία, αλλά αντίθετα μας εγκλωβίζουν στη μέγγενη της απόλυτης αιχμαλωσίας και κατά συνέπεια στην αιώνια της ψυχής μας απώλεια…

Καλόν είναι, μετά από τα προαναφερθέντα, να επανεξετασθεί με περισσότερη σοβαρότητα το θέμα του Τατουάζ από αυτούς που έχουν αποφασίσει να το υλοποιήσουν, η από αυτούς που το σκέπτονται ακόμη. Όσοι δε το έχουν ήδη εφαρμόσει στο σώμα τους ας κάνουν μετάνοια και Εξομολόγηση μήπως και συγχωρηθούν από τον Πολυεύσπλαχνο Κύριό μας.

Δημήτρης Α. Μουρτζούκος, Ταξίαρχος ε.α.,
Μηχανολόγος Μηχ. ΕΜΠ ---

Εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος». Αριθ. Φύλλου 2096
------------------------------------
Παρακάτω, δημοσιεύουμε ένα πρώτο σχόλιο πού έφθασε στον ΟΤ


....

Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ



Κατά την διάρκεια του 9ου Μετεκπαιδευτικού Σεμιναρίου Παιδιατρικής του Αττικού Νοσοκομείου ο ομότιμος καθηγητής Παιδιατρικής Θεμιστοκλής Καρπάθιος, έδωσε την διάλεξη στη μνήμη του καθηγητή και ακαδημαϊκού Νικολάου Ματσαντώνη, στην οποία αποκάλυψε πολύ σημαντικά και ανησυχητικά στοιχεία σχετικά με τους κινδύνους από τατουάζ.
Ιδιαίτερα ανησυχητικό ήταν το γεγονός της πιθανότητας να προκληθούν εγκαύματα σε άτομα με τατουάζ συγκεκριμένης χημικής σύστασης κατά τη διάρκεια της μαγνητικής τομογραφίας, αλλά και υποβάθμιση της ακρίβειας της απεικόνισης.

Το κανονιστικό πλαίσιο για ουσίες και εργαστήρια τατουάζ είναι ένα άλλο μέτωπο που χρήζει ρύθμισης, όπως τόνισε.
Το τατουάζ είναι μια τέχνη που ξεκίνησε από την Πολυνησία. Υπάρχουν αγγεία που απεικονίζουν τατουάζ σε ανθρώπινα σώματα, όπως επίσης και σε μούμιες με θρησκευτικά σύμβολα.
Το 1991 βρέθηκε ανάμεσα στις ιταλικές και τις αυστριακές Άλπεις ο «Παγωμένος Άνθρωπος του Ότζυ», που έχει στο σώμα του 57 τατουάζ και υπολογίζεται ότι έζησε πριν από 4500 χρόνια περίπου. Μετέπειτα βλέπουμε και άλλους πολιτισμούς να έχουν εγκολπωθεί αυτή την τέχνη αν και οι αρχαίοι Έλληνες δεν την αποδέχτηκαν ούτε την χρησιμοποιούσαν.
Σήμερα τα τατουάζ γίνονται με ειδικά μηχανήματα και υλικά και χρησιμοποιούνται πολλές χρωστικές ουσίες, όπως οξείδιο του άνθρακα, Χένα, διοξείδιο του τιτανίου και χαλκός. Τα ποσοστά των ανθρώπων που κάνουν τατουάζ αυξάνουν.
Στις ΗΠΑ το 21% των ανθρώπων έχουν τατουάζ, στην Αγγλία το 12% και στη Γερμανία το 9%.
Για την Ελλάδα δεν υπάρχουν στοιχεία αλλά η αύξηση των καταστημάτων που κάνουν τατουάζ δείχνει ότι μάλλον και εμείς κινούμαστε σε ανάλογες κατευθύνσεις. Οι γυναίκες είναι αυτές πού σημειώνουν αλματώδη αύξηση σε τατουάζ !
Οι παράγοντες που προδιαθέτουν για τατουάζ είναι το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, η χρήση εθιστικών ουσιών ή οινοπνεύματος, η αυξημένη σεξουαλική δραστηριότητα, η κατάθλιψη, οι βίαιες και αντικοινωνικές συμπεριφορές, το χαμηλό επίπεδο αυτοεκτίμησης, οι φίλοι που έχουν τατουάζ και το επάγγελμα. Σήμερα όμως έχουν προστεθεί η μόδα και η απόρριψη της γνώσης και αίσθησης σχετικά με το αισθητικό αποτέλεσμα. Σήμερα ακόμη και νέοι που δεν αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα, χωρίς να γνωρίζουν τους κινδύνους, αποφασίζουν να κάνουν τατουάζ.
Οι επιβλαβείς συνέπειες εκτείνονται σε μεγάλο φάσμα τομέων και αποτελεσμάτων. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας συνοψίστηκαν σε δερματικές αντιδράσεις, λοιμώξεις όπως ηπατίτιδα B και C, AIDS, άτυπα μυκοβατηρίδια, κακοήθειες και εγκαύματα κατά τον απεικονιστικό έλεγχο μαγνητικής τομογραφίας.
Το μολυσμένο ή τοξικό μελάνι ( για εκτυπωτές ) που χρησιμοποιήθηκε έχει προκαλέσει τα προαναφερθέντα προβλήματα και σε έρευνες που έγιναν στις ΗΠΑ εντοπίστηκε μέχρι και ανάπτυξη μικροοργανισμών σε δοχεία μελανιών για τατουάζ που είχαν ανοιχτεί για πρώτη φορά για τον έλεγχο.
Όταν η χρωστική ουσία οξείδιο του σιδήρου χρησιμοποιείται για το τατουάζ, όπως αποκαλύφθηκε στο Συνέδριο, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ακόμη και για εγκαύματα δεύτερου βαθμού όταν το άτομο κάνει μαγνητική τομογραφία.
Γίνεται σιδηρομαγνητική αντίδραση (όχι μόνο με αυτή την ουσία), με αποτέλεσμα ο ασθενής να έχει αίσθημα καύσης, πόνου, ( αλλά και δημιουργία εγκαύματος ) κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Εκτός από το πρόβλημα στην υγεία του εξεταζομένου, επηρεάζεται αρνητικά και η ακρίβεια της απεικόνισης με την πιθανότητα να μην εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα υγείας που εντοπίζεται στην περιοχή της αλλοίωσης στην απεικόνιση.
Αναφέρθηκε επίσης ο κίνδυνος από τις βελόνες που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια του τατουάζ, τόσο διότι οι χειριστές δεν έχουν καμιά κατάρτιση σε θέματα υγιεινής και των ιατρικών κινδύνων από τρυπήματα με τις βελόνες, όσο και διότι δεν υπάρχει καμία πρακτική εξασφάλιση ότι οι βελόνες είναι μιας χρήσης, ή έστω πλήρως αποστειρωμένες.
Η ακριβής σύνθεση των χρωστικών ουσιών που χρησιμοποιούνται είναι επίσης άγνωστη σε μεγάλο βαθμό. Τονίστηκε επίσης ότι είναι ανεπίτρεπτο να ανατίθεται στην επιτροπή ελέγχου καλλυντικών ο έλεγχος των ουσιών και τεχνικών για τατουάζ, ενώ το σωστό θα ήταν τον έλεγχο να τον κάνει η Επιτροπή Φαρμάκων.
Ο έλεγχος της σύνθεσης, ποιότητας και αποστείρωσης των ουσιών και εξοπλισμού πρέπει να αλλάξει διότι σε αυτές μπορεί να υπάρξουν στοιχεία που βλάπτουν την υγεία. Πρέπει επίσης τόσο οι βιομηχανίες χρωστικών όσο και οι τεχνίτες να αραιώνουν το μελάνι με αποσταγμένο νερό και όχι με νερό της βρύσης το οποίο μπορεί να είναι μολυσμένο με μικροοργανισμούς. Εξίσου σημαντικό είναι να θεσπιστούν αυστηροί κανονισμοί λειτουργίας των καταστημάτων που κάνουν τατουάζ.
Πόσο ασφαλές είναι το τατουάζ; Υπάρχει κίνδυνος να κολλήσω κάτι; 
Αν κάνω τατουάζ θα μπορώ να κάνω μαγνητική τομογραφία
Επειδή ορισμένα μελάνια περιέχουν υψηλά επίπεδα του οξειδίου του σιδήρου, υπάρχει το ενδεχόμενο για εμφάνιση μικρών εγκαυμάτων στα σημεία του τατουάζ που προκαλούνται από το μαγνητικό πεδίο κατά τη διάρκεια μιας μαγνητικής τομογραφίας (MRI).
 Ο χρόνος επούλωσης του τατουάζ μπορεί να ποικίλει ανάλογα:

Ο λοβός του αυτιού: έξι εβδομάδες
Το πάνω μέρος του αυτιού: τουλάχιστον τρεις έως τέσσερις μήνες
Ο αφαλός (ομφαλός): έως ένα έτος
Η μύτη: δύο με τρεις μήνες
Αν δεν έχει περάσει ο απαιτούμενος χρόνος, θα πρέπει να αποφεύγετε το κολύμπι σε:
πισίνες,  λίμνες, ποτάμια, ακόμη και στη θάλασσα
Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε για το μπάνιο σας, χλιαρό και οχι ζεστό νερό.

Πότε ΔΕΝ μπορώ να κάνω τατουάζ;
Αν έχετε ιστορικό επιληψίας ή προβλήματα πηκτικότητας του αίματος.
Αν είστε διαβητικός. Αν πάσχετε απο συγγενή καρδιοπάθεια.
Αν είστε χρήστης ή υπό την επήρεια ουσιών (αλκοόλ,ναρκωτικών).
Αν είστε κάτω απο 18χρονών.

Τι πρέπει να γνωρίζετε γενικά για την καλύτερη “διαχείριση” του τατουάζ σας!
Θα πρέπει να κρατήσετε το τρύπημα στεγνό για τρεις ημέρες μετά τη διαδικασία.
Δεν πρέπει να εκτεθείτε στον ήλιο για τουλάχιστον 25 ημέρες.
Η ηλιοθεραπεία καθώς και το τεχνητό μαύρισμα, θα ξεθωριάσει τα χρώματα. Γι αυτό εφαρμόζετε στην περιοχή αρκετή ποσότητα αντιηλιακού και επαναλαμβάνετε κάθε 2 ώρες. ( Φυσικά αφού το tattoo σας έχει επουλωθεί).

Το γεγονός ότι η αρχαία τέχνη της δερματοστιξίας -που έχει τις ρίζες της στην Ασία και την Αφρική- κερδίζει ολοένα περισσότερο την νεολαία έχει ως συνέπεια χιλιάδες άνδρες και γυναίκες να θεωρούν το τατουάζ σχεδόν απαραίτητο «αξεσουάρ» στο σώμα τους.
Ωστόσο, πόσοι από τους νέους ή τους μεγαλύτερους σε ηλικία, που σκέφτονται αυτές τις ημέρες να «χτυπήσουν» το πρώτο ή ακόμα ένα τατουάζ, γνωρίζουν τις επιπτώσεις-κινδύνους, αλλά και τα θετικά που κρύβει η τέχνη της δερματοστιξίας;
Σε σχετική έρευνα του καθηγητή Δερματολογίας και διευθυντή της Δερματολογικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Ιωάννη Μπασούκα και της ειδικευόμενης Δερματολογίας και υποψήφιας διδάκτορος Κωνσταντίνας Μαυρίδου περιλαμβάνονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες για τα τατουάζ που μπορεί χιλιάδες να έχουν «ζωγραφίσει» στο σώμα τους, λίγοι όμως γνωρίζουν τις ευεργετικές αλλά και τις αρνητικές συνέπειές τους.
Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, που έχει τίτλο «Τατουάζ: Από το κοινωνικό περιθώριο στη γονιδιακή ιατρική», βαφές ( λαδομπογιές ) οι οποίες σήμερα χρησιμοποιούνται στην αυτοκινητοβιομηχανία εφαρμόζονται ευρέως και στη δερματοστιξία, λόγω της σταθερότητάς τους και των λαμπερών χρωμάτων τους.
Ωστόσο, το γεγονός ότι οι χρωστικές τού τατουάζ συχνά δεν υπόκεινται σε έλεγχο και έγκριση από κεντρικές ελεγκτικές υπηρεσίες, όπως ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων της Αμερικής (FDA) ή ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA), έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και να παραβλέπονται ιατρικά δεδομένα κατά τη διαδικασία αδειοδότησης των εισαγόμενων βαφών.
Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τις λοιμώξεις που προκαλούνται από το τατουάζ, εξαιτίας της ανεπαρκούς (σε ορισμένες περιπτώσεις) αποστείρωσης των εργαλείων και των μηχανημάτων ή της πλημμελούς απολύμανσης της περιοχής του δέρματος όπου θα γίνει το τατουάζ. Γι' αυτό, άλλωστε, στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν πολλά περιστατικά μόλυνσης από μικρόβια, όπως σταφυλόκοκκος, ηπατίτιδες, AIDS, ακόμα και λέπρα!
Εκτός όμως από τις λοιμώξεις, συχνές είναι και οι αλλεργικές αντιδράσεις που προκαλούν οι βαφές του τατουάζ, λόγω των αλλεργιογόνων που περιέχουν, όπως θειούχο κάδμιο, οξείδιο του σιδήρου, αλουμίνιο του κοβαλτίου, μαγγάνιο, χρώμιο, τιτάνιο και άλλα, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν δερματίτιδες, κνίδωση (φαγούρα) και φωτοδερματίτιδα.
Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, οι χρωστικές τού τατουάζ είναι ικανές να προκαλέσουν και... τοξικά προβλήματα, και μακροπρόθεσμα ακόμα και καρκίνο (όγκοι του δέρματος, κακόηθες μελάνωμα ή βασικοκυτταρικό καρκίνωμα). Σημειώνεται, πάντως, ότι ο ακριβής ρόλος του τατουάζ στην παθογένεια του νεοπλάσματος χρήζει περαιτέρω διερεύνησης, όπως διαπιστώνουν οι ερευνητές.
Οι ειδικοί κρούουν το «καμπανάκι» σε όσους έχουν τατουάζ στο σώμα τους και είναι ανάγκη να υποβληθούν σε μαγνητική τομογραφία.
«Να το αναφέρετε οπωσδήποτε στον γιατρό σας» επισημαίνουν ο κ. Μπασούκας και η κυρία Μαυρίδου, καθώς, σύμφωνα με την έρευνά τους, πολλές χρωστικές περιέχουν μεταλλικά στοιχεία με αποτέλεσμα το μαγνητικό πεδίο που εφαρμόζεται κατά τη μαγνητική (MRI) να έλκει το σιδηρομαγνητικό στοιχείο (όπως το οξείδιο του σιδήρου). 
«Σβήσιμο» με τις μικρότερες δυνατές βλάβες
Παράλληλα με το αυξημένο ποσοστό νέων ανθρώπων οι οποίοι κάνουν τατουάζ, υπάρχει και το ποσοστό εκείνων που επιθυμούν να... εξαφανίσουν τα σχέδια που κοσμούν το κορμί τους ή ακόμα και το πρόσωπό τους.
Μάλιστα, όπως επισημαίνεται στην έρευνα, υπολογίζεται ότι σχεδόν τρεις στους 10 (περίπου το 28%) μετανιώνουν για τα τατουάζ που έκαναν και μέσα σε λίγους μήνες ή ύστερα από κάποια χρόνια τα αφαιρούν!
Σημειώνεται ότι το τατουάζ θέλει κατά μέσον όρο 14 χρόνια για να σβήσει και οι κυριότεροι λόγοι, σύμφωνα με τους ερευνητές, είναι ο κοινωνικός στιγματισμός, οι πιθανές ανεπιθύμητες δερματικές παρενέργειες, η ανέλιξη στην επαγγελματική σταδιοδρομία, η κοινωνική προβολή, αλλά και η ενδοοικογενειακή πίεση.
Παλαιότερα, η αφαίρεση του τατουάζ γινόταν μόνο χειρουργικά, με δερματο απόξεση, καυτηριασμό, τριβή με αλάτι και άλλες μεθόδους, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις προκαλούσαν ουλές, αιμορραγίες ή τα αποτελέσματά τους δεν ήταν τα επιθυμητά.
Σήμερα, η απομάκρυνση γίνεται με σύγχρονα συστήματα λέιζερ, με την αξιοποίηση της αρχής της επιλεκτικής φωτόλυσης, που εξασφαλίζει την αποτελεσματικότερη καταστροφή του τατουάζ με τις μικρότερες δυνατές βλάβες της επιδερμίδας.

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...