Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΝΑΧΟ ΗΣΥΧΙΟ (ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ)





Μετάφραση Γ. Βολουδάκης

Οι Τούρκοι στη Μικρά Ασία, στην κατεχόμενη βυζαντινή Πατρίδα των Ελλήνων (προσωρινά γνωστή ως Τουρκία), σε σχέση με την παράνομη τουρκική κατοχή τμήματος της Κύπρου, μου θυμίζουν τη βιβλική παραβολή των κακών γεωργών, στην οποία ένας ιδιοκτήτης γης έφυγε μακριά και άφησε τον αμπελώνα του στους εργαζομένους του (στους κακούς γεωργούς).

Θέλοντας να κρατήσουν την περιουσία μόνο για τον εαυτό τους, οι κακοί γεωργοί σκότωσαν όλους τους απεσταλμένους (προφήτες) που έστειλε ο ιδιοκτήτης τους, προκειμένου να του φέρουν κάποιους από τους καρπούς του κτήματος. Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης έστειλε το γιο του και νόμιμο κληρονόμο της περιουσίας. Όμως, οι κακοί γεωργοί όταν συνειδητοποίησαν ότι ήταν ο νόμιμος ιδιοκτήτης της περιουσίας τον σκότωσαν. Φυσικά, στο τέλος οι κακοί γεωργοί πήραν αυτό που τους άξιζε ....

Σε ένα πρόσφατο άρθρο στην Ελληνο-κυπριακή καθημερινή εφημερίδα «Πολίτης», ο τουρκοκύπριος δημοσιογράφος Σενέρ Λεβέντ, λέει ότι οι συμπολίτες του (οι Τούρκοι της Κύπρου) θέλουν εγγυήσεις από την Τουρκία, καθώς και την συνεχή παρουσία του τουρκικού στρατού στην Κύπρο, απλά επειδή γνωρίζουν, όπως ο ίδιος λέει, ότι αυτά που κρατούν προσωρινά με τη βία, δεν είναι πραγματικά δικά τους. 

Ο κ Levent συνεχίζει λέγοντας ότι οι Τουρκοκύπριοι ζητούν εγγυήσεις, ώστε να βεβαιωθούν ότι η δικαιοσύνη δεν θα επικρατήσει! Ότι οι νόμιμοι ιδιοκτήτες δεν θα επιστρέψουν για να διεκδικήσουν ό, τι είναι στην πραγματικότητα δικό τους. 

Και το ζητούν αυτό επιμένοντας σε μια διεστραμμένη μορφή πολιτικής «λύσης» όπου συνήθως αναφέρεται ως "BBF (Διζωνική, Δικοινοτική Ομοσπονδία)", η οποία στην  πραγματικότητα είναι μια παρωδία , που βασίζεται στο γεγονός ότι παραβιάζει βάναυσα τον υπάρχοντα νόμο που επιτρέπει την Ένωση (Γάμο) μόνο μεταξύ αντίθετων κοινοτήτων του ιδίου (νησιού), πράγμα που σημαίνει ότι η κάθε μια πλευρά πρέπει να έχει την δική της περιουσία, προκειμένου να είναι σε θέση να την τοποθετήσει κάτω από την κοινή στέγη με την άλλη. 

Δεν υπάρχει πραγματικά καμμία ζώνη / επικράτεια που δικαίως και νομίμως να ανήκει στους Τούρκους ώστε να μπορούν να την χρησιμοποιήσουν για να διαπραγματευτούν - είναι όλα κλεμμένα  από τους Έλληνες - και δεν μπορεί να αποδοθεί η δικαιοσύνη όταν κάποιος αναγκάζεται να διαπραγματευτεί με τον κλέφτη της ιδιοκτησίας του.

Αυτή η υπάρχουσα αποτρόπαια ισοπέδωση θα οδηγήσει σε διάλυση (διότι αυτό είναι ένα παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος), όχι μόνο της Κύπρου, αλλά και της Τουρκίας επίσης και οι λίγοι καλοί Τούρκοι οι οποίοι συνειδητοποιούν τι ζητούν αυτοί,  απεγνωσμένα κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, αλλά δεν έχουν απομείνει ευήκοα ώτα για να ακούσουν....



Ο Ελληνισμός πράγματι θα περάσει μέσα από την κόλαση, αλλά μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα και μόνο για να βγάλει "καλό" από το "πονηρό". 

Η τρέλα της Διζωνικής, Δικοινοτικής Ομοσπονδίας θα σώσει την Κύπρο και τον Ελληνισμό, ενώ η Τουρκία ήδη δρέπει αυτό που έχει σπείρει όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Η Τουρκία έχει ήδη χάσει το Κουρδιστάν και εσωτερικά είναι βαθιά διχασμένη. 

Δυστυχώς για τους Τούρκους, οι συμπαντικοί νόμοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι και δεν μπορεί να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το κράτος της Τουρκίας είναι ένα κράτος που έχει ήδη λήξει. Δεν είναι η Κύπρος η οποία θα παρέλθει όπως λέει ο Ερντογάν , αλλά η Τουρκία, γιατί αν η Κύπρος είναι διαιρεμένη, η Τουρκία έχει ήδη διαμελισθεί. 

Χωρίς να το καταλάβουν, οι Τούρκοι οι ίδιοι λένε ότι η Τουρκική Δημοκρατία του 1923 έχει φθάσει στο φυσικό της τέλος. Αυτό που δεν μπορούν να δουν, είναι ότι δεν υπάρχει απολύτως η παραμικρή πιθανότητα να αναβιώσει την παλαιά Οθωμανική Αυτοκρατορία. Αυτά είναι τα σαιξπηρικά «Όνειρα Θερινής   Νυχτός» και βρίσκονται εκατομμύρια έτη φωτός πέρα από το θέλημα του Θεού. 

Έτσι, αυτό που θα γίνει με τους λεγόμενους «Τούρκους», που θα επιζήσουν μετά τον  Αρμαγεδδώνα που αναμένεται στο έδαφος του Βυζαντίου (Μικρά Ασία), θα είναι ότι θα ξύπνησουν μέσα τους οι Ελληνικές Ορθόδοξες ρίζες τους. Διότι εν τέλει, μόνο μια χούφτα βαρβάρων Μογγόλων μπήκε μέσα στην Κωνσταντινούπολη και την μόλυνε το 1453, μετά την αρχική μόλυνση του 1204 από αρχαιοκάπηλους του Πάπα που έκλεψαν τους θησαυρούς και τους μετέφεραν στη Δύση.

 Η συντριπτική πλειοψηφία, αν όχι το σύνολο των ανθρώπων που ζουν στη Μικρά Ασία, έπρεπε σταδιακά να προσχωρήσει  στο Ισλάμ, προκειμένου να επιβιώσει μέσα στην Βυζαντινή Αυτοκρατορία που είχε κλαπεί από τους μουσουλμάνους. Το 1923, αυτοί οι άνθρωποι είπαν ότι ήταν «Τούρκοι» και τους δόθηκε ένα τεχνητό λατινικό αλφάβητο. 

Όμως, αυτό το προκάλυμμα δεν άλλαξε και τις καρδιές των ανθρώπων. Ήδη εκατομμύρια κεριά (των κρυπτοΧριστιανών)  ανάβουν μυστικά στην Μικρά Ασία. Σύντομα θα ανάψουν και στον ελεύθερο αέρα φέρνοντας το κράτος της Τουρκίας στο τέλος του, μαζί με το κράτος της Γραικίας, γιατί επίσης το 1821 οι Έλληνες είπαν ότι ήταν "Γραικοί". Ο Ελληνισμός ζει μέσα σε δύο ανθρώπους.



Και δεν είναι κρίμα πραγματικά να πούμε ότι η Τουρκία δεν θα υπάρχει πια. Ακόμα και επιφανείς Τούρκοι ακαδημαϊκοί λένε ότι ο όρος «Τούρκος» χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει ένα πλάσμα με ζωή χαμηλού επιπέδου, αποξενωμένο από την ανθρώπινη φύση του, για να αναφέρουμε τα λιγότερα... 

Το γεγονός ότι γεμίζουν με μια τεράστια τουρκική σημαία και με επιγραφές όπως «τι χαρά να είσαι Τούρκος» τις πλαγιές του βουνού στα κλεμμένα εδάφη της Κύπρου, δείχνει  ακριβώς ότι κατά βάθος οι Τούρκοι γνωρίζουν πως δεν είναι οι νόμιμοι ιδιοκτήτες της γης που καταλαμβάνουν τόσο στην Κύπρο όσο και στη Μικρά Ασία. 




Και είναι φοβισμένοι και δυστυχισμένοι, ακριβώς όπως και οι ασεβείς γεωργοί της παραβολής. Ζουν σε κλεμμένη γη και κατά παράβαση κάθε ηθικής και δίκαιου της ύπαρξης. Ο μόνος ανθρωπιστικός δρόμος για λύτρωση, είναι για αυτούς να επιστρέψουν στις πατρογονικές Ελληνική Ορθόδοξες ρίζες τους. Το ίδιο ισχύει και για τους Έλληνες. Και αυτοί θα πρέπει να έρθουν πίσω στις Ορθόδοξες Ελληνικές τους ρίζες .


Η διαίρεση μεταξύ κοσμικών και ισλαμιστών στην Τουρκία είναι τόσο σοβαρή ώστε ήδη τα πρόβατα (οι ελληνικές καρδιές) έχουν αποχωριστεί από τα ερίφια (τους βρωμερούς ισλαμοφασίστες). 
Το θέμα της Κύπρου δεν είναι τίποτα άλλο εκτός από την πραγματική αιτία, η οποία είναι η κοινή Ελληνική Πατρίδα (Μικρά Ασία) των Ελλήνων είτε μιλάνε ελληνικά είτε μιλάνε τουρκικά. 

Ακόμη και το έμβλημα της τουρκικής σημαίας είναι παρμένο από ένα παλιό Ελληνικό-βυζαντινό νόμισμα. Ακόμη και το «Ισταμπούλ» προέρχεται από την Ελληνική φράση « Εις την  Πόλιν», δηλαδή, εις την Κωνσταντινούπολη. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Πόλη (η καθολική Ελληνική Πόλη). Τίποτα δεν είναι πραγματικά τουρκικό στην Μικρά Ασία. 

Ο Μουσταφά Κεμάλ (γνωστό ως Ατατούρκ - ο πατέρας των Τούρκων), ο βρωμερός, άθλιος και μίζερος αλκοολικός πράκτορας συντάχθηκε με τη Δύση και εκπαιδεύτηκε από αυτούς γιατί ήθελαν να επωφεληθούν από την ηλιθιότητα των σύγχρονων  Ελλήνων πολιτικών, που δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους με τις επιτυχίες του Ελληνικού στρατού στη Μικρά Ασία το 1922, έναντι της αναποτελεσματικότητας και της δειλής στάσης του τουρκικού στρατού. Συνήθιζαν (οι Τούρκοι) να ονομάζουν τον πάντα θριαμβευτή Ελληνικό Στρατό, "Σεϊτάν Ασκέρ», που σημαίνει «Στρατός του διαβόλου». 

Αλλά, επίσης, κατά τη διάρκεια της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974 (η οποία παρεμπιπτόντως δεν ήταν πόλεμος, αλλά ένα προσχεδιασμένο βήμα), Καναδός στρατηγός των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο, περιγράφει σε ένα μεγάλο ξεχασμένο βιβλίο την ανικανότητα και ηλιθιότητα του τουρκικού στρατού σε αντίθεση με την ανδρεία και εξυπνάδα του νόμιμα σταθμευμένου  στην Κύπρο Ελληνικού στρατιωτικού αποσπάσματος της ΕΛΔΥΚ, που αριθμούσε μόλις 950 άνδρες, 300 από τους οποίους κράτησαν χιλιάδες ανίκανους Τούρκους Ανατολίτες στρατιώτες,    οι οποίοι δεν μπόρεσαν να καταλάβουν το Διεθνές Αεροδρόμιο Λευκωσίας. 

Ακόμα και σήμερα, ο Ερντογάν είναι στοιχειωμένος από το φόβο του Ελληνικού Στρατού, βλέποντας ότι κρύβεται σε όλη την Κύπρο... Και εν τέλει, ο ίδιος ο Ερντογάν είναι κι αυτός Ελληνικής καταγωγής. Κατάγεται από την Ελληνική Ριζούντα του Πόντου! Γι 'αυτό είναι τόσο πολύ φοβισμένος. Γιατί, ξέρει το είδος του, κι ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο ή λιγότερο απ αυτό.

Προφανώς η μακροχρόνια κατοχή στην Κύπρο δημιουργεί την εντύπωση της ιδιοκτησίας στους Τούρκους, αλλά το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα (για το αντίθετο) είναι η περίπτωση του κράτους του Ισραήλ, όπου η γη διεκδικείται μετά από 2000 περίπου χρόνια. Σίγουρα, υπάρχει μια ανθρωπιστική πτυχή του θέματος, η οποία δεν αφορά μόνο την κατεχόμενη Κύπρο, αλλά επίσης, και κυρίως τα κατεχόμενα της Μικράς Ασίας (την Κωνσταντινούπολη, τη Σμύρνη, την Έφεσο, κλπ )... Είναι ένα ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί από τους Έλληνες και όντως θα εξετασθεί σε εύθετο χρόνο, αρχής γενομένης από την Κύπρο. 

Δόξα τω Θεώ, υπάρχει αφθονία πολιτικών ηλιθίων σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και την Τουρκία. Είναι Πρόνοια του Θεού που τους κρατά γύρω, έτσι ώστε να μπορούν να συνεχίζουν να λένε και να κάνουν τις ανοησίες τους, σε σύγχυση, ούτως ώστε το θέλημα του Θεού να μπορεί να γίνει και η Δικαιοσύνη να αποκατασταθεί χωρίς εμπόδια. 

Ο ρόλος των ηλίθιων στη σύγχρονη ζωή έχει τεράστια σημασία. Χωρίς αυτούς, δεν υπάρχει καμία κίνηση, καμία πρόοδος. Ναι, αυτό είναι η αλήθεια αδέρφια μου. Πάντα μέσα από βεβαιωμένους ηλιθίους τα πράγματα οδηγούνται και  προχωρούν προς την κατεύθυνση της θέλησης του Θεού. 

Και η Πρόνοια του Θεού έχει ευλογήσει τους Έλληνες και τους Τούρκους (τους μη Έλληνες Τούρκους) με ηλιθίους κορυφαίας κατηγορίας ως επικεφαλής της Ελληνικής, της Κύπριακής και της Τουρκικής κυβέρνησης, καθώς και τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης σε κάθε χώρα.

Η Κύπρος είναι ένα πρόβλημα  σαν τον «γόρδιο δεσμό», που δεν μπορεί να λυθεί ποτέ. Είναι ένα «έτσι ή αλλιώς» πρόβλημα και όπως ο Μέγας Αλέξανδρος είχε πει κάποτε: «ό,τι δεν λύνεται κόβεται», που σημαίνει ότι το πρόβλημα θα λυθεί από τον πόλεμο, τον οποίος θα κερδίσουν οι Έλληνες και στις δύο πλευρές του Αιγαίου. Η Κύπρος είναι το μικρό βότσαλο στη σφεντόνα του Δαβίδ, αυτό που θα ρίξει την Τουρκία κάτω. 

Χάρη στον Ερντογάν , το Ελληνικό Έπος του 1920 στη Μικρά Ασία δεν έχει ακόμη φτάσει στο τέλος του. Ούτε ο αγώνας της ΕΟΚΑ (ο απελευθερωτικός αγώνας των Κυπρίων εναντίον της βρετανικής κατοχής) έχει φτάσει στο τέλος του, προς μεγάλη έκπληξη πολλών. Οι Βρετανοί θα θερίσουν στη δική τους γη ό,τι έχουν σπείρει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου διότι το πεπρωμένο της Βρετανίας είναι παρόμοιο με εκείνο της Τουρκίας. 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα συμφέροντα των δύο αυτών χωρών συμπίπτουν πάντα. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να θεωρούν ότι είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι δεν θα υπάρχει πλέον  Τουρκία, και ότι η Βρετανία θα καταστραφεί μαζί με την Ελλάδα, αλλά και πάλι, εδώ έχει καταρρεύσει το σύνολο της Σοβιετικής Ένωσης, όχι η Τουρκία, η Βρετανία και η Ελλάδα! 

Είναι ζήτημα πολύ σύντομου χρονικού διαστήματος. Οι Τούρκοι είναι καταδικασμένοι και μόνο η Ορθόδοξη Ελλάδα  μπορεί να τους σώσει. Στην πραγματικότητα, πολλοί από αυτούς θα σωθούν και θα είναι αυτοί που θα αποτελέσουν τη νέα Χριστιανική Αυτοκρατορία, μαζί με τις λίγους καλούς Έλληνες, από την άλλη πλευρά του Αιγαίου. 

Γραικοί και Τούρκοι θα ξεχαστούν. 

Μόνο Έλληνες θα υπάρχουν. 

Οι νόμιμοι ιδιοκτήτες θα επιστρέψουν σύντομα στα εδάφη τους τόσο στην Μικρά Ασία όσο και στην Κύπρο και οι ισλαμοφασίστες  Τούρκοι του Ερντογάν θα εξαφανιστούν στα βάθη της Ανατολίας και δεν πρόκειται ποτέ να ακουστούν ξανά. Αδελφοί μου, δεν έχω καμία αμφιβολία για την Θεία Δικαιοσύνη. Αυτή είναι η στιγμή, σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες της Ορθοδοξίας, όλοι αυτοί οι Δυτικοί πλιατσικολόγοι θα πληρώσουν για τα εγκλήματά τους. Και θα πληρώσουν, στο έδαφος της Μικράς Ασίας (προσωρινά γνωστή ως Τουρκία).




Πολλοί πιστεύουν ότι οι Έλληνες της Κύπρου έχασαν την ευκαιρία με την απόρριψη του Σχεδίου Ανάν το 2004. Αλλά δεν είναι έτσι. Ο μεγάλος χαμένος είναι ο Erdoğan. Θα έπρεπε να είναι ταπεινός και «γενναιόδωρος» με τα δικαιώματα και τις ιδιοκτησίες των άλλων λαών και να έκανε τις απαραίτητες  «ανέξοδες παραχωρήσεις» για να δώσει ένα τέλος στο πρόβλημα και να σώσει τον εαυτό του και τη χώρα του. 

Τώρα, είναι και ο ίδιος σε αδιέξοδο και επίσης η ζωή του είναι σε κίνδυνο. Η Κύπρος θα είναι η ταφόπλακα του όπως και η Τουρκία και η Ελλάδα. Όποιος έχει την πίστη για να δει το θέλημα του Θεού και τη δικαιοσύνη Του, μπορεί επίσης να δει την προφανή πορεία των γεγονότων.

 Οποιοδήποτε τέτοιο πρόσωπο δεν μπορεί παρά να παραμείνει ήρεμο και ήσυχο μπροστά στις βλακώδεις παραχωρήσεις που γίνονται από την ελληνική και κυπριακή κυβέρνηση (σίγουρα δεν είναι Έλληνες) υπέρ ενός προσώπου, όπως ο Ερντογάν, καθώς και μπροστά στην καθαρή και απόλυτη υπαρξιακή άγνοια και  ανικανότητα των υπόλοιπων ελληνικών και κυπριακών πολιτικών ηγεσιών, οι οποίες έφεραν τα αρπακτικά ταμεία στο νησί το 2013, (σ.τ.μ. εννοεί το ΔΝΤ και τους δανειστές της Ε.Ε.) έτσι κυριολεκτικά παγίδευσαν  την Κύπρο σε μία λύση BBF (Διζωνική, Δικοινοτική Ομοσπονδία), εναντίον της οποίας τώρα φωνάζουν. 

Για να παραμείνει κάποιος σιωπηλός και να ακολουθήσει αυτή την πορεία της πίστης πρέπει να είναι ή εντελώς ανόητος ή ένα πολύ διορατικό και πιστό πρόσωπο που ζει μέσα του τη Γνώση του Λόγου του Θεού. Και πιστέψτε με, αδελφοί μου οι Έλληνες Ορθόδοξοι Άγιοι Πατέρες ξέρουν τι λένε. 

Η συλλογική τουρκική ψυχή είναι τόσο βρώμικη από αδικίες που  ήδη τρώει το πιάτο με το βρασμένο σιτάρι, το ρόδι και το σουσάμι, αυτό που προσφέρεται στις κηδείες (κόλλυβα), ακριβώς όπως και ο Άγιος Γέρων Παΐσιος λέει. Και θα πάρει επίσης μαζί της κάτω στον τάφο, όλους τους δυτικούς συμμάχους της, στον Μεγάλο (Παγκόσμιο) Πόλεμο που πρόκειται να κηρυχθεί. Μην έχετε καμία αμφιβολία γι 'αυτό. Ελληνισμός (σημαίνει φως) και θα επικρατήσει πολύ σύντομα.




Αλλά πραγματικά, ποια άλλη εναλλακτική λύση έχουν οι Κύπριοι και οι Ελλαδίτες Έλληνες, εκτός από το να παρακολουθούν τις ελληνόφωνες  πολιτικές τους ηγεσίες (δεν μπορούν να λέγονται ελληνικές γιατί δεν είναι φωτισμένες) να κατηφορίζουν στο μονοπάτι της παράνοιας, παράλληλα με όλους αυτούς τους διεθνείς διεστραμμένους που ενεργούν υπόγεια και που ονομάζονται Ηνωμένα Έθνη, EE, κτλ...; Να κηρύξουν στρατιωτικό πόλεμο ενάντια στο θηρίο; 

Θα ήταν ένα αστείο (και μάλιστα πολύ κακόγουστο), ακόμη και να σκεφτεί κανείς ότι το αίτημα για την απόσυρση του τουρκικού στρατού και την εγκατάλειψη των τουρκικών εγγυήσεων βγαίνει από την ελεύθερη βούληση και την πολιτική πρωτοβουλία του Προέδρου της Κύπρου. Υπάρχει κάποιος σοβαρός παρατηρητής που περιμένει να πιστέψουμε ότι η μικροσκοπική Κύπρος έχει τη δύναμη να υπαγορεύει την απόσυρση του τουρκικού στρατού και την παραίτηση των τουρκικών εγγυήσεων, όταν την ίδια στιγμή ο  Κύπριος υπουργός Οικονομικών  δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά να αγοράσει ακόμη και μια καραμέλα χωρίς άδεια από τα «Ταμεία» που κατέχουν την Κύπρο; 

Στην πραγματικότητα, είναι τα «Ταμεία» που διεξάγουν τις διαπραγματεύσεις με τον Erdoğan μέσω του προέδρου της Κύπρου και αυτό που θέλουν τα «Ταμεία» είναι ολόκληρη η Κύπρος υπό τον έλεγχό τους, να μην το αφήσουν να την ελέγχει ο Erdoğan. Αυτός είναι ο λόγος που ο απεσταλμένος του Ερντογάν  εγκατέλειψε την 1η Διάσκεψη της Γενεύης με μανία. Ο Ερντογάν είναι, ας το πούμε έτσι, σωτήρας της Κύπρου διότι "ευτυχώς" δεν θα δεχτεί ποτέ να αφήσει την Κύπρο χωρίς παρουσία του στρατού και των εγγυήσεων.

Από την άλλη πλευρά, εάν οι δυτικές δυνάμεις και το ΝΑΤΟ καταφέρουν να σκοτώσουν τον Erdoğan στο τέλος και να τον αντικαταστήσουν με μια μαριονέτα υπό την άμεση διοίκηση τους, ή αν η Βρετανία καταφέρει τελικά να γίνει μια μαριονέτα ο ίδιος ο Erdoğan (εναντίον του λαού του), τότε ΝΑΙ, αμέσως τα  φιλοπόλεμα «Ταμεία» θα δεχθούν μέσω του Προέδρου της Κύπρου (που είναι μαριονέτα τους) τη συνεχιζόμενη παρουσία του τουρκικού στρατού στην Κύπρο και την συνέχεια των τουρκικών εγγυήσεων.

 Αν αυτό είναι το θέλημα του Θεού, τότε η Κύπρος θα πρέπει να πληρώσει ταπεινά την τιμή της δικής της βλακώδους συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια των δεκαετιών και να περάσει από τη δοκιμασία μιας BBF πολιτικής λύσης  (Διζωνικής, Δικοινοτικής Ομοσπονδίας). Δίκαιη τιμωρία θα έλεγε κανείς ... 

Αλλά, ακόμα κι έτσι δεν θα είναι για πολύ. Επειδή ο λόγος για τον οποίο θα ήθελαν μια μαριονέτα στη θέση του Ερντογάν είναι να ρίξει κυριολεκτικά την Τουρκία κατά της Ρωσίας, στην οποία περίπτωση δεν θα απομείνει τίποτα από την  Τουρκία, ώστε οι Κύπριοι να ανησυχούν για μια λύση τύπου BBF

Δεν θα απομείνουν πολλά, ούτε από εκείνους που ρίχνουν την Τουρκία κατά της Ρωσίας και για τον ίδιο λόγο κυρίως δεν θα απομείνουν πολλά από την Βρετανία. Ο πόλεμος εναντίον της Ρωσίας είναι ένα "απαιτούμενο" για όλα αυτά τα Εωσφορικά κράτη που είναι η «βιτρίνα» των «Ταμείων», γιατί πρέπει να σώσουν από την κατάρρευση το οικονομικό τους μοντέλο, το οποίο απλά δεν λειτουργεί.






Απλά προετοιμαστείτε πνευματικά με την προσευχή σας αδελφοί μου και όλα έχουν ήδη προβλεφθεί. Το σκοτάδι δεν μπορεί και δεν θα επικρατήσει. Οι Τούρκοι είναι  εκεί μόνο για να βοηθήσουν τους Έλληνες (Έλληνόφωνους και τουρκόφωνους) να έρθουν πίσω στις πατρογονικές πνευματικές ρίζες και στα σπίτια τους. Τους Τούρκους πρέπει να τους φοβάστε μόνο εφ΄όσον έχουν προκαθορίσει με τους προστάτες τους, την έκβαση ενός πολέμου. Αλλιώς , χωρίς προστάτες μην τους φοβάστε.

 Και τώρα, δεν έχουν κανένα πραγματικό προστάτη. Είναι από μόνοι τους, διαιρεμένοι όπως στην κόλαση και θα διαλυθούν σαν ένα κοπάδι πρόβατα όταν ο Ερντογάν κάνει την τελική του απελπισμένη στρατιωτική κίνηση εναντίον του Ελληνισμού, κατά της δικής του ρίζας και ενάντια στις ρίζες του μισού και πλέον  λαού του. Έλληνες, μην φοβάστε τους Τούρκους,  ή τους Βρετανούς, δεν αξίζει τον κόπο. 

Απλά αφήστε μόνο τους πολιτικά ηλιθίους και στις δύο πλευρές του Αιγαίου και στη Βρετανία να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους, έχετε πίστη και αγάπη γενναίοι αδελφοί Έλληνες στην Ελλάδα, η Τουρκία και η Βρετανία βρίσκονται στην κοινή μας επιδίωξη του Φωτός. 


Γέροντας Hσύχιος

(Την ημέρα που εσάλπισε η 4η Σάλπιγγα της Αποκάλυψης - 20 Ιανουαρίου 2017).


'το είδαμε εδώ

Πότε ἡ ἡμέρα Κυρίου ἐλεύσεται;

Οα ο λέγοντες·
 «Πότε  μέρα Κυρίου λεύσεται;» 
κα ταύτην καταλαβεν μσπουδάζοντες. 
 γρ παρουσία το Κυρίου ες τος πιστος γέγονε κα ε γίνεται καες πάντας τος βουλομένους φέστηκεν.
 Ε γρ κενος τ φς το κόσμου στ κατος ατο ποστόλοις επε μεθ᾿ μν ως τς συντελείας συνέσεσθαι, πς, μεθ᾿ μνν, λεύσεται;
 Οδαμς. 
Ο γάρ σμεν υο σκότους κα υο νυκτός, να τ φς μς καταλάβλλ᾿ υο φωτς κα υο τς το Κυρίου μέρας, θεν κα ζντες ν τΚυρί σμν κα ποθνσκοντες ν ατ κα σν ατ ζήσομεν, καθς  Παλός φησι. 
Ερμηνεία:

πότε θα έλθει η ημέρα του Κυρίου; 
Αλοίμονο σε όσους ψάχνουν να βρουν πότε θα έλθει πάλι ο Κύριος και δε σπεύδουν να την προλάβουν. 
Γιατί η παρουσία του Κυρίου στους πιστούς γίνεται πάντοτε και σε όλους όσους θέλουν έφτασε. 
Γιατί αφού Εκείνος είναι το Φως του κόσμου και είπε στους αποστόλους πως θα είναι πάντα μαζί μας, πώς ,αφού είναι μαζί μας θα έρθει; 
Δεν είναι έτσι! 
Γιατί δεν είμαστε παιδιά της νύχτας και του σκοταδιού για να μας ξαφνιάση το φως, αλλά είμαστε παιδιά φωτός και της παρουσίας του Κυρίου .
 
Έτσι και όσο ζούμε, ζούμε εν Χριστώ αλλά όταν πεθάνουμε σωματικά, παλι με Αυτόν και μέσα σε Αυτόν θα ζούμε, όπως είπε ο απ.Παύλος.

Όταν δε έλθη ο υιός του ανθρώπου εν τη δόξη αυτού...ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ (Ματθαίου κεφ. κε' στίχοι 31-46)

                       


«Είπεν ο Κύριος· όταν δε ελθη ο Υιός του ανθρώπου εν τη δόξη αυτού και πάντες οι άγιοι άγγελοι αυτού, τότε καθίσει επί θρόνου δόξης αυτού, και συναχθήσεται έμπροσθεν αυτού πάντα τα έθνη, και αφοριεί αυτούς απ’ αλλήλων ώσπερ ο ποιμήν αφορίζει τα πρόβατα αυτού από των ερίφων, και στήσει τα μεν πρόβατα εκ δεξιών αυτού, τα δε ερίφια εξ ευωνύμων. Τότε ερεί ο βασιλεύς τοις εκ δεξιών αυτού δεύτε οι ευλογημένοι του πατρός μου, κληρονομήσατε την ητοιμασμένην υμίν βασιλείαν από καταβολής κόσμου. επείνασα γαρ, και εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα, και εποτίσατέ με, ξένος ήμην, και συνηγάγετέ με, γυμνός, και περιεβάλετέ με, ησθένησα, και επεσκέψασθέ με, εν φυλακή ήμην, και ήλθετε προς με. Τότε αποκριθήσονται αυτώ οι δίκαιοι λέγοντες· κύριε, πότε σε είδομεν πεινώντα και εθρέψαμεν, ή διψώντα και εποτίσαμεν; πότε δε σε είδομεν ξένον και συνηγάγομεν, ή γυμνόν και περιεβάλομεν; πότε δε σε είδομεν ασθενή ή εν φυλακή και ήλθομεν προς σε;
και αποκριθείς ο βασιλεύς ερεί αυτοίς· αμήν λέγω υμίν, εφ’ όσον εποιήσατε ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων, εμοί εποιήσατε. Τότε ερεί τοις εξ ευωνύμων πορεύεσθε απ εμού οι κατηραμένοι είς το πυρ το αιώνιον το ητοιμασμένον τω διαβόλω και αγγέλοις αυτού. επεινασα γαρ και ουκ εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα και ουκ εποτισατέ με, γυμνός ήμην και ου συνηγάγετέ μοι, γυμνός, και ου περιεβάλετέ μοι, ασθενής και εν φυλακή, και ουκ επισκέψασθέ με. Τότε αποκριθήσονται αυτώ και αυτοί λέγοντες· κύριε, πότε σε είδομεν πεινώντα ή διψώντα ή ξένον ή γυμνόν ή ασθενή ή εν φυλακή και ου διηκονήσαμέν σοι; τότε ,αποκριθήσεται αυτοίς λέγων· αμήν λέγω υμίν, εφ’ όσον ουκ εποιήσατε ενί τούτων των ελαχίστων, ουδέ εμοί εποιήσατε. Και απελεύσονται ούτοι εις κόλασιν αιώνιον, οι δε δίκαιοι εις ζωήν αιώνιον».
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Είπε ο Κύριος: Όταν θα έρθει ο υιός του ανθρώπου μέσα στη δόξα του και μαζί του όλοι οι άγιοι άγγελοι, τότε θα καθίσει στο θρόνο της δόξας του· και θα συναχθούν εμπρός του όλα τα έθνη, και θα ξεχωρίσει τον ένα από τον άλλο τους ανθρώπους καθώς ξεχωρίζει ο τσοπάνης τα πρόβατα από τα κατσίκια1 και θα βάλει τα πρόβατα από τα δεξιά του και τα κατσίκια από τα αριστερά. Τότε θα πει ο Βασιλέας σ' εκείνους που θα είναι από τα δεξιά του· Ελάτε οι ευλογημένοι από τον πατέρα μου να κληρονομήσετε τη βασιλεία που είναι ετοιμασμένη για σας από τον καιρό που χτίστηκε ο κόσμος. Γιατί πείνασα και μου δώκατε να φάγω· δίψασα και με ποτίσατε· ξένος ήμουν και με ντύσατε· αρρώστησα και με επισκεφτήκατε· ήμουν στη φυλακή και ήρθατε να με δείτε. Τότε θα του αποκριθούν οι δίκαιοι, λέγοντας· Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς και σου δώκαμε ψωμί ή να διψάς και σου δώκαμε νερό; Και πότε σε είδαμε ξένο και σε πήραμε μαζί μας ή γυμνό και σε ντύσαμε; Και πότε σε είδαμε άρρωστο ή στη φυλακή και ήρθαμε σε σένα;
Και θα αποκριθεί ο Βασιλέας και θα τους πει: Σας βεβαιώνω πως ό, τι εκάματε σ' έναν από τους πιο τελευταίους τούτους αδελφούς μου σ' εμένα το εκάματε. Τότε θα πει και σ' εκείνους που θα είναι από τα αριστερά: Πηγαίνετε από μένα οι καταραμένοι στο αιώνιο πυρ, που είναι ετοιμασμένο για το διάβολο και για εκείνους που κάνουν τα θελήματα του. Γιατί πείνασα και δε μου δώκατε να φάγω δίψασα και δε μου δώκατε να πιω· ξένος ήμουν και δε με πήρατε στο σπίτι σας· γυμνός και δε με ντύσατε· άρρωστος και στη φυλακή και δεν ήρθατε να με δείτε. Τότε θα του αποκριθούν και αυτοί λέγοντας: Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς ή να διψάς ή ξένο ή γυμνό ή άρρωστο ή στη φυλακή και δε σε υπηρετήσαμε; Τότε θα τους αποκριθεί λέγοντας: Σας βεβαιώνω πως ό, τι δεν εκάματε σ' έναν από τους πιο τελευταίους τούτους, σ' εμένα δεν το εκάματε. Και θα πάνε τούτοι σε κόλαση αιώνια και οι δίκαιοι σε ζωή αιώνια.
ΑΝΑΛΥΣΗ
Η περικοπή μας διδάσκει, πως θα έλθει μια μέρα όπου όλοι μας θα δώσουμε λόγο στο Θεό για τις πράξεις που κάναμε πάνω στη γη κατά τη διάρκεια της ζωής μας. Δεν πρέπει ο άνθρωπος να ξεχνάει πως ο Χριστός θα έλθει και πάλι στη γη κατά τη δευτέρα και ένδοξη Παρουσία του «κρίναι ζώντας και νεκρούς», όπως ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως μας. Ο Κύριος την πρώτη φορά ήλθε στη γη ως ταπεινός άνθρωπος, τη δεύτερη φορά θα έλθει ως Βασιλέας και Κριτής. Την πρώτη φορά μας έδωσε αγάπη για να σωθούμε όλοι, τη δεύτερη θα μας κρίνει με δικαιοσύνη.
2. Ο Κύριος μας παρουσιάζει πώς θα μαζευτούν όλοι οι άνθρωποι μπροστά του και πώς θα ξεχωρίσει όλους τους ανθρώπους, όπως ο τσοπάνης ξεχωρίζει τα πρόβατα από τα κατσίκια. Ένα και μοναδικό κριτήριο θα έχει, που θα κρίνει τον κάθε άνθρωπο χωριστά. Είναι η εντολή της αγάπης και ο τρόπος που την εφάρμοσε ο κάθε άνθρωπος στη ζωή του. Πολύ απλά πράγματα θα ζητήσει εκείνη την ημέρα ο Κύριος από τους ανθρώπους. Θα δει αν δώσαμε ένα κομμάτι ψωμί στον πεινασμένο. Ένα ποτήρι νερό στο διψασμένο. Ένα ρούχο στο γυμνό. Μια φιλοξενία στον άστεγο. Μια προστασία στη χήρα και το ορφανό. Μια επίσκεψη στον άρρωστο και το φυλακισμένο. Ο Χριστός περιορίζεται στα λίγα πράγματα για να μη δικαιολογηθεί κανείς πως δεν μπορούσε να προσφέρει στους άλλους κάτι περισσότερο, επειδή και ο ίδιος δε θα είχε.
3. Το σπουδαιότερο όμως είναι πως ο άνθρωπος προσφέρει στο συνάνθρωπο του κάτι, επειδή τον αγαπά. Και αγαπά τον πλησίον, επειδή αγαπά το Θεό και το Χριστό. Αυτή τη μεγάλη αλήθεια μας παρουσιάζει ο Κύριος, όταν λέγει: «Σας βεβαιώνω πως ό,τι εκάματε σ' έναν από τους πιο τελευταίους αδελφούς μου, σ' εμένα το εκάματε». Αυτό μας διδάσκει πως ο Χριστός συνδέει τον εαυτό του με κάθε άνθρωπο ιδιαίτερα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια που να ενισχύει και να παρηγορεί τον καθένα μας.
4. Η σημερινή ευαγγελική περικοπή μας καλεί όλους να αρχίσουμε από σήμερα τα έργα της αγάπης μας. Στην οικογένεια, στο σχολείο, στη γειτονιά, στο δρόμο, που περπατάμε και όπου αλλού βρεθούμε, συναντάμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη από τη δική μας αγάπη. Μια βοήθεια, μια καλοσύνη, λίγο φαγητό στο φτωχό της γειτονιάς, μια επίσκεψη στον άρρωστο, μια συμπαράσταση στον πονεμένο, όλα αυτά θα μας βοηθήσουν από τώρα να νιώσουμε έμπρακτα την αγάπη στην καρδιά μας. Έτσι δε θα έχουμε λόγο να φοβόμαστε την ημέρα της κρίσεως, που ο Κύριος θα μας αποδώσει δικαιοσύνη. Θα την περιμένουμε σαν την ημέρα εκείνη, που ο Χριστός θα μας βραβεύσει και θα μας πει: « Ελάτε οι ευλογημένοι από τον πατέρα μου να κληρονομήσετε τη Βασιλεία των ουρανών».

Οι Αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι της Συνόδου της Κρήτης ισχυρίζονται ότι επειδή είναι Επίσκοποι, ο Θεός θα κάνει υπακοή στις αποφάσεις τους! Τι τους απαντάει ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός.


Έχουν μια φοβερή εωσφορική πλάνη οι τωρινοί Αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι της Συνόδου της Κρήτης,ότι ο Θεός επειδή είναι Επίσκοποι,θα κάνει υπακοή στις αποφάσεις τους!


Πιστεύουν δε και στο αντίχριστο Οικουμενιστικό δόγμα, ότι όποιος δεν κάνει υπακοή στους Επισκόπους μένει έξω από την Εκκλησία.

Διότι έκαναν τους εαυτούς τους Εκκλησία, τουτέστιν εκεί που είναι ο Επίσκοπος εκεί είναι  και η Εκκλησία, και εκεί που δεν είναι ο Επίσκοπος εκεί δεν είναι και η Εκκλησία!
Δηλαδή εάν είναι Ορθόδοξος ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξη και η Εκκλησία, ενώ εάν είναι Αιρετικός ο Επίσκοπος είναι Αιρετική και η Εκκλησία!!!


Επιθυμούμε να τους πληροφορήσουμε ότι στο Ορθόδοξο Δόγμα, Εκκλησία δεν είναι εκεί που είναι ο Επίσκοπος, αλλά εκεί που είναι η Ορθή Ομολογία  της Πίστεως των Αγίων Πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων.
Εκεί που είναι οι λόγοι των Αγίων της Εκκλησίας του Χριστού, τα Δόγματα τους και Ιεροί Κανόνες τους,τα διατυπωμένα στις Αγίες Οικουμενικές Συνόδους.
Μόνο εκεί είναι η Χάρις του Χριστού- Θεού, η Εκκλησία Του,τα  Μυστήρια Του.

Μέσα στην Εκκλησία, λέγουν οι Ιεροί Πατέρες, είναι οι Ευλογημένοι Χριστιανοί  που δέχονται με λόγο, με έργο και με γράμμα τους λόγους  Των Αγίων Πατερων της Εκκλησία, τα Δόγματα και τους Ιερούς Κανόνες τους,τα διατυπωμένα στις Αγίες Οικουμενικές Συνόδους, γι αυτό τους δέχεται και ο Χριστός.
Έξω από την Εκκλησία λέγουν πάλι οι Ιεροί Πατέρες μας,είναι  οι Αναθεματισμένοι Αιρετικοί, που δεν δέχονται με λόγο, με έργο και με γράμμα, τους λόγους Των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας,τα  Δόγματα και τους Ιερούς Κανόνες τους,τα διατυπωμένα στις Αγίες Οικουμενικές Συνόδους,γι αυτό δεν τους δέχεται και ο Χριστός.

"ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΣΧΙΣΜΑΤΑ"
μας νουθετεί Πατρικώς όλους τους Ορθοδόξους ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός, ενώ εμείς επιθυμώντας να κάνουμε υπακοή, παρακαλούμε με την σειρά μας τον Άγιο Πατήρ της Εκκλησίας, να μας εξηγήσει με ποιο τρόπο γίνεται αυτό το οποίο μας παρακαλεί να κάνουμε, διότι στις ημέρες μας διάφοροι, Οικουμενιστές, Νεοεποχίτες, Νεοπατέρες, Νεοθεολόγοι, διδάσκουν κάτι φανταστικές, αντίχριστες θεωρίες του μυαλού τους περί του θέματος αυτού και όχι μόνο,με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε σε μια συνεχή απορία, έκπληξη και θαυμασμό!

Συνεχίζοντας  ο Μέγας Διδάσκαλος της Εκκλησίας, και αναλύοντας με θαυμάσιο τρόπο το ποιοί φέρνουν σχίσματα στην Εκκλησία Του Χριστού, απαλλάσει όλους τους Χριστιανούς από κάθε αμφιβολία βάζοντας τα πράγματα στην σωστή τους θέση.

"ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΛΑΓΕΤΕ ΩΣ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ. ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΛΕΙΨΗ ΠΙΣΤΗ ΕΧΟΜΕ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΟΡΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΙΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΛΑΜΨΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ.ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΥΧΗΜΑ ΜΑΣ, 
Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ,Η ΚΑΛΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΕΛΠΙΖΟΜΕ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΩΜΕ ΤΗΝ ΑΦΕΣΗ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ.
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΛΛΗ ΝΕΟΤΕΡΗ
όπως δηλαδή ακριβώς κάνουν στις ημέρες μας οι Οικουμενιστές κατ’όνομα Επίσκοποι, της Ανορθόδοξης Αιρετικής Συνόδου της Κρήτης και της Εκκλησίας της Ελλάδος,


"ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, 
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΜΝΗΜΗ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ, ΟΥΤΕ ΒΑΣΙΛΕΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΡΧΙΕΡΕΥΣ, ΟΥΤΕ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΣ, ΟΥΤΕ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ, Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ. 
«ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ» ΛΕΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ, «ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΧΟΣΤΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΑ»",
όπως ακριβώς ομοίως κάνουν στις ημέρες μας οι Αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι της Συνόδου της Κρήτης και της Εκκλησίας της,

"ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΧΗ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΜΑΘΑΤΕ, ΚΑΙ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΑΚΑΚΩΝ"
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΒΑΣΗ"
Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανός


Κάθισμα Αγίου Νικολάου 
opaidagogos

ΣΧΟΛΙΟ: O Kόντογλου μάς είχε προειδοποιήσει στόν καιρό του. Σέ λίγο ο Πάπας δέν θά πιστεύει μόνον ότι είναι ο αντιπρόσωπος τού Χριστού στή γή αλλά καί ότι ο Χριστός είναι ο αντιπρόσωπος τού Πάπα στόν ουρανό. Τώρα δέ στήν εποχή τής οικονομίας τού Αγίου Πνεύματος, πού είναι η αίρεση τού ορθοδόξου κληρικαλισμού καί τού οικουμενισμού,πιστεύει ότι είναι ο αντιπρόσωπος τού Θεού στή γή, ο οποίος θά ενώσει όλους τούς θεούς πάνω του, πείθοντας τούς πάντες ότι ουκ έσονται άλλοι αντιπρόσωποι πλήν εμού. Διότι ο οικουμενισμός καταργεί τήν οικονομία τού Χριστού ώς ατελή, τήν οποία θά συμπληρώσει τό παγκόσμιο ιερατείο προσφέροντας τήν ευτυχία καί τήν ειρήνη σέ όλους.


Το είδαμε εδώ

Μαθήματα Πατριδογνωσίας: «Τ΄ Αντρούτσου η μάνα χαίρεται του Διάκου καμαρώνει...»


Αποτέλεσμα εικόνας για Οδυσσέα Ανδρούτσο

….Αντί στα σχολεία «να γιομίζει ο μαθητής προκοπή κι αρετή» τώρα έχουμε την τρανσφοβία και την ομοφοβία……..
Μαθήματα Πατριδογνωσίας:
«Τ΄ Αντρούτσου η μάνα χαίρεται του Διάκου καμαρώνει...»
Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς
 «Άνοιξε μάνα μας γλυκειά, την άφθαρτη καρδιά σου
 κι αγκάλιασέ τα τα φτωχά, τα μαύρα τα παιδιά σου»
(Αριστοτέλης Βαλαωρίτης)
Τούτη την εποχή, που μας «εκύκλωσαν αι του βίου ζάλαι» και μας περικύκλωσαν οι σάπιοι και οι υπέρμαχοι του αφελληνισμού, καταφύγιο και παρηγορία είναι η εθνική μας ιστορία. Ξεφεύγεις από τις αναθυμιάσεις, τα πνιγηρά «κατορθώματα» των ποικιλώνυμων γραικύλων.

Έχω το συνήθειο, όταν εντοπίζω κάτι ωραίο και διδακτικό, να το δίνω στους μαθητές μου. «Κλέβω» τα κείμενα των σπουδαίων Ελλήνων-«επαινετήν κλεψίαν» θα έλεγε ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης- και τα παραδίδω στα «διψασμένα και πεινασμένα» για την αλήθεια, παιδιά μας. Παρένθεση:
Αν είχαμε υπουργείο εθνικής, ελληνικής και όχι νεοταξικής παιδείας, θα φροντίζαμε «να πλουμίσουμε» την δημοτική εκπαίδευση με δύο Ανθολόγια.
Το πρώτο θα το τιτλοφορούσαμε «Ετυμολογικό Ανθολόγιο». Θα περιείχε λέξεις συχνόχρηστες της νεοελληνικής και την γενέθλιο ιστορία τους. Γιατί να μην γνωρίζουν οι μαθητές μας την ετυμολογική συγγένεια του νερού και του νεαρού; ότι συνδέονται ο ήλιος (άλιος) με το γιαλό και τη θάλασσα, το αλάτι, τη σαλάτα και το σαλάμι; Γιατί να μην μαθαίνουν ότι νόστος και νόστιμος σμιλεύτηκαν για πρώτη φορά στις «αμμουδιές του Ομήρου»; Γιατί ονομάστηκαν σκίουρος ή ρινόκερως αυτά τα ζώα ή καλύτερα κτήνη, αφού έχουμε κτηνίατρο; Με πόση ευλάβεια, μ’ ανοιχτό κυριολεκτικά στόμα, παρακολουθούν τα παιδιά την γοητευτικότατη αυτή περιήγηση στον προγονικό λόγο!!
Το δεύτερο Ανθολόγιο θα το ονομάτιζα «Ανθολόγιο Πατριδογνωσίας». Βεβαίως η λέξη πατριδογνωσία είναι ποινικοποιημένη προς το παρόν. Όσο κυβερνούν οι «καντιποτένιοι» (Μακρυγιάννης) η... πατριδοφθορία θα συνεχίζεται. Αντί στα σχολεία «να γιομίζει ο μαθητής προκοπή κι αρετή» τώρα έχουμε την τρανσφοβία και την ομοφοβία. Στο Ανθολόγιο αυτό θα  ερανιζόμασταν ό,τι ένδοξο και σπουδαίο γράφτηκε από τους μαϊστόρους του ελληνικού λόγου από την αρχαιότητα ως σήμερα. Όλες οι ιερές «σκιές» του παρελθόντος, από τον Όμηρο, τον Πλάτωνα, τον Μέγα Βασίλειο, τον Φώτιο τον Μέγα, τον Ισαπόστολο Άγιο Κοσμά, τον Μακρυγιάννη, τον Παπαδιαμάντη,τον Σεφέρη και τον Κόντογλου, θα σιμώσουν τον νεαρό μαθητή και «αγάλι γάλι ασηκώθη από χάμου, κι ωσάν να΄χε το φως του ήλθε κοντά μου»  όπως λέει ο Διονύσιος Σολωμός στο «Η σκιά του Ομήρου».
 Έλεγα, προλογικά, για τα κείμενα που εντοπίζω και τα προσφέρω, ως κέρασμα, στους μαθητές μου. Φέτος που διδάσκω ΣΤ΄ Δημοτικού, η ιστορία της είναι η νεότερη και δη η Εθνική Επανάσταση του ΄21. Στο κεφάλαιο για το Χάνι της Γραβιάς, για να κατανοήσουν και να θαυμάσουν οι μαθητές μου τον στρατηγό Οδυσσέα Ανδρούτσο τους μοίρασα ένα μεγαλειώδες περιστατικό. Τα παιδιά κατάλαβαν γιατί η μορφή του κοσμεί το εικονοστάσι του Γένους. Το βρήκα στα άπαντα του εθνικού μας ποιητή Αριστοτέλη Βαλαωρίτη, (εκδ, "Μέρμηγκας", σελ.155), του «φυλάκτορα του Γένους», όπως τον ονομάζει ο Παλαμάς σ’ένα ποίημά του. Είναι γράμμα που έστειλε στις 31 Μαρτίου του 1860 στον Ανδρέα Λασκαράτο. Το γεγονός το χαρακτηρίζει «ανέγδοτο». 
Το 1822 ο Οδυσσέας πολιορκεί την Ακρόπολη των Αθηνών "όπου ευρίσκοντο κλεισμένοι οι Τούρκοι και την υπερασπίζοντο με μεγάλη καρτεροψυχία... και δεν ήτο σπάνιον κάπου να βλέπεις τα ενάντια μέρη να στέκονται με τα χέρια σταυρωμένα και άνεργα δια έλλειψιν από πολεμοφόδια. Κάτι παρόμοιο θα συνέβαινε βέβαια και την ημέρα όπου έτυχε το ακόλουθο συμβάν" :
 «Εξύπνησαν κάποια παλληκάρια του Οδυσσέως, πρωί πρωί και από το πρώτο γλυκοχάραμα έμειναν εκστατικά, βλέποντας τους Τούρκους ανεβασμένους επάνω εις τον Παρθενώνα και εργαζόμενους με μεγάλη βία να χαλούν τα ωραία εκείνα μνημεία. Τόσο παράξενη και ακατανόητη τους εφάνη τέτοια ανωφελής βαρβαρότης, οπού έτρεξαν αμέσως να ειδοποιήσουν τον Οδυσσέα. Αφού ο στρατηγός εβεβαιώθηκε με τα μάτια του απόλυσε τρία τέσσερα από τα παλληκάρια του να πλησιάσουν εις την Ακρόπολη και να ερωτήσουν του Τούρκους διατί έδειχναν τέτοια αγριότητα με μάρμαρα, τα οποία δεν τους επροξενούσαν καμμία βλάβη. Επέταξαν με μιας οι γενναίοι και ύστερα από λίγη ώρα έφεραν εις το στρατηγό την απόκριση ότι οι Τούρκοι μην έχοντας άλλο μολύβι διά να χύσουν βόλια και ξανοίξαντες ότι μέσα εις εκείνα τα μάρμαρα ευρίσκεται τούτο το μέταλλο, χυμένο επίτηδες δια να δίδη δύναμη και σταθερότητα, είχαν αποφασίσει να προστρέξουνε εις εκείνο το χαλασμό διά να δυνηθούνε να εξακολουθήσουνε τον πόλεμο.
Τέτοια απόκρισι επροξένησε μεγάλη απελπισία εις τους Έλληνες και αφού εστοχάστηκαν τι να πράξουν διά να σώσουν από τον όλεθρο τα μνημεία του μεγαλείου των, όλοι με μια φωνή αποφάσισαν να μηνύσουν εις τους αποκλεισμένους να παύσουν την καταστροφή και ήσαν έτοιμοι να τους προμηθεύσουν όσο μολύβι τους εχρειάζετο για την υπεράσπισή τους. Ούτω και εγένετο. Έστρεξαν οι Τούρκοι, και οι Έλληνες εξαγόρασαν με το αίμα τους -δίδοντες εις τους εχθρούς βόλια διά να τους σκοτώσουν- τα πολύτιμα εκείνα μάρμαρα, τα οποία ήσαν προωρισμένα να ζήσουν διά να ίδουν πάλιν αναστημένο ολόγυρά τους εκείνο το έθνος, το οποίο από τόσους αιώνας εφαίνετο βυθισμένο εις λήθαργο. Αξιοθαύμαστο παράδειγμα αρετής, γενναιότητος και ζήλου προς την πατρίδα!».
Στα ίδια «Άπαντα» του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη, ο οποίος είναι εντελώς περιφρονημένος από τα σχολικά βιβλία-ενώ συναντούμε κείμενο του αστρολόγου κ. Λεφάκη και τα δαιμονικά του ζώδια στην Γ΄γυμνασίου-στην εισαγωγή για το έξοχο, επικό του ποίημα για τον «Αθανάση Διάκο», διαβάζω τα εξής, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελούν πρόδρομο της παπαδιαμαντικής ομολογίας πίστεως:  «Το κατ’ εμέ θέλω προσπαθήσει, όσον αι δυνάμεις μου το επιτρέπουσιν, είτε εισερχόμενος εις την καλύβην του ποιμένος είτε διατρέχων τα όρη και τας θάλασσας είτε παρευρισκόμενος οπουδήποτε η χαρά και ο πόνος εκβιάζει την εκδήλωσιν των αισθημάτων, να συλλέγω και βαθμηδόν να διασώζω τα πολύτιμα κειμήλια της δημοτικής γλώσσας, πεποιθώς ότι αυτός είναι ο απόρρητος σύνδεσμος ο δεικνύων την γνησιότητα της καταγωγής, ο μαρτυρών ότι ο πέλεκυς της ξενοκρατίας ουδέποτε κατέστρεψε την ενότητα της ημετέρας φυλής, θαυμασίως διασωθείσης τη παντοδυνάμω συνάρσει της Ορθοδόξου ημών Πίστεως». (σελ. 60).
Ακούν οι εκκλησιομάχοι; Η ημετέρα φυλή σώθηκε-μας κανοναρχεί ο μεγάλος Βαλαωρίτης- τη παντοδυνάμω συνάρσει (=συνδρομή, υποστήριξη) της Ορθοδόξου Πίστεως!!
Τέτοια κείμενα και ποιήματα, οπού βροντούν τ' αντρειωμένα άρματα, τα καριοφίλια του Ανδρούτσου και ευωδιάζουν τα άμφια, τα ματωμένα ράσα του Παπαφλέσσα, πρέπει να δίνουμε στα παιδιά. Να ξαναγίνουν τα σχολεία ελληνικά. Τις ομοφοβίες και όλην αυτήν την περιρρέουσα λέπρα και δυσωδία ας την χαρίσουν στα δικά τους παιδιά... Εμείς θέλουμε να ακούν τα παιδιά μας «τ’ Αντρούτσου η μάνα χαίρεται, του Διάκου καμαρώνει, γιατί έχουν γιους αρματολούς και γιους καπεταναίους...».

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: ΟΤΑΝ ΤΑ ΖΩΑ «ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ»

Στο ψαλτήρι διαβάζουμε: 
« Αινείτε τον Κύριον τα θηρία και πάντα τα κτήνη, ερπετά και πετεινά πτερωτά »! ( Ψαλμ.148, 10 ). Και στην ωδή των τριών παίδων, στο βιβλίο του Δανιήλ διαβάζουμε:
 « Ευλογείτε κήτη και πάντα τα κινούμενα εν τοις ύδασι, τον Κύριον...
Ευλογείτε πάντα τα πετεινά του ουρανού τον Κύριον… Ευλογείτε τετράποδα και πάντα τα θηρία της γής και τα κτήνη τον Κύριον. Υμνείτε και υπερυψούτε Αυτόν εις τους αιώνας »! ( Δαν. 3,79-81 ). Και, πράγματι, όλη η κτίση με μυστικό τρόπο που δεν καταλαβαίνουμε ΥΜΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΟ ΘΕΟ!
Υπάρχουν, όμως, και εξαιρετικές περιπτώσεις, όπου καταγράφτηκε με πιο εναργή και καθαρό τρόπο η προσευχή των ζώων προς τον Θεό! Στο λειμωνάριο, αν δεν κάνω λάθος, αναφέρεται πως σε περίοδο ξηρασίας είδαν οι μοναχοί πολλά ζώα να ανεβαίνουν σε μια ψηλή κορφή και να φωνάζουν κοιτάζοντας ψηλά, σαν να παρακαλούνε! Λίγη ώρα μετά μαζεύτηκαν σύννεφα και η βροχή που έπεσε ξεδίψασε τα ζώα!
Στον βίο του Αγίου Γερασίμου του Ιορδανίτου αναφέρεται η συγκινητικότατη ιστορία ενός λιονταριού που ευεργετήθηκε από τον Άγιο Γεράσιμο. Ο Άγιος αφαίρεσε μια ακίδα που είχε μπει στο πόδι του, και το πονούσε. Το λιοντάρι, έκτοτε, τον ακολουθούσε και διακονούσε το μοναστήρι σε διάφορα διακονήματα. Όταν πέθανε ο Άγιος, το λιοντάρι έλειπε σε διακόνημα! Όταν επέστρεψε αναζητούσε τον Άγιο. Το οδήγησαν στον τάφο του και αυτό έμεινε εκεί δίπλα του λυπημένο. Σε λίγες μέρες πέθανε.
Ο Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ είχε μια αρκούδα που την τάιζε και αυτή τον υπηρετούσε. Και αναφέρονται πολλές παρόμοιες περιπτώσεις.
Σύμφωνα με τη διδασκαλία της Εκκλησίας μας, τα ζώα ζούσαν σε θαυμαστή αρμονία με τον άνθρωπο πριν την πτώση του. Όσοι άνθρωποι αγιάζουν, επιτυγχάνουν να αποκαταστήσουν αυτή την αρμονία και ζουν αρμονικά ακόμη και με άγρια θηρία.
Χαρακτηριστικές είναι οι διηγήσεις για σύγχρονους Γέροντες, που ζούσαν σε αρμονική σχέση με ζώα, όπως φίδια κ.τ.λ.. Ο Γέροντας Πορφύριος είχε ένα παπαγάλο, που τον είχε μάθει να « προσεύχεται » λέγοντας την ευχή ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ!
Επίσης, θα πρέπει να πούμε πως τα ζώα είναι άλογα, δεν έχουν λογική, όπως έχουμε εμείς, όμως έχουν ένα δικό τους τρόπο « σκέψης », με τον οποίο λειτουργούν, και δεν ξέρουμε πώς, ακριβώς, γίνεται αυτό! Από αγάπη προς τα ζώα πολλοί συγγραφείς θέλησαν να δώσουν με λογοτεχνικό τρόπο, κυρίως τον σκυλίσιο τρόπο σκέψης, και έτσι έχουμε βιβλία, όπως ο ΜΑΓΚΑΣ της Πηνελόπης Δέλτα, το ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΑΓΑΘΙΑΣ ΓΚΕΚΑΣ και ένα σωρό άλλα που δεν θυμόμαστε. Και, βέβαια, πολυάριθμες κινηματογραφικές ταινίες. Ο σκυλίσιος τρόπος « σκέψης » δίνεται συνήθως με υπερβολικό αλλά συνάμα και χαριτωμένο τρόπο σ’ αυτά τα βιβλία.
Κάτι άλλο που πρέπει να πούμε είναι πως τα ζώα επηρεάζονται από τους κυρίους τους. Επιστημονική έρευνα έδειξε πως κατοικίδια που ζούσαν με καταθλιπτικούς ανθρώπους υπέφεραν και αυτά από ένα είδος κατάθλιψης. Άλλα που ζούσαν με αισιόδοξους κυρίους ήταν και αυτά πιο ευτυχή και χαρούμενα! Τα ζώα επηρεάζονται λοιπόν από τους κυρίους τους!
Άλλωστε κατά τη γνωστή κυπριακή ρήση « Παιδί σου και σκυλί σου κατά που το μάθεις ». Δηλαδή τα παιδί και το σκυλί θα συμπεριφέρεται όπως το μάθει ο πατέρας του ή ο κύριός του αντίστοιχα. Στο Άγιο Όρος έχω δει γάτες που τρώνε ψωμί, σπάνιο φαινόμενο στις μέρες μας! Είναι « ασκήτριες » και αυτές!
Η Εκκλησία μας δείχνει το ενδιαφέρον και την αγάπη της ακόμη και για τα άλογα ζώα. Και χωρίς να φτάνει σε υπερβολές, όπως οι αλλόδοξοι, που διοργανώνουν και ειδικές λειτουργίες για τα ζώα, έχει ειδικές ευχές για την προστασία τους. Και, βέβαια, υπάρχουν πολλοί προστάτες Άγιοι για τα ζώα, τους οποίους αγαπούνε και σέβονται ιδιαίτερα οι βοσκοί, οι άνθρωποι της υπαίθρου. Ο Άγιος Μάμας, κυρίως, εορτάζεται σε πολλές περιοχές, όπου η κτηνοτροφία παίζει βασικό ρόλο στην οικονομία.

Ο Άγιος Κύριλλος ο Φιλεώτης, αν δεν κάνω λάθος, όταν δεν είχε χρήματα να ελεήσει ανθρώπους, μάζευε χόρτα και τα έδινε σε ζώα, διότι ήθελε πάντοτε να ελεεί.
Και μην ξεχνάτε!
« Δίκαιος οικτίρει ψυχάς κτηνών αυτού »! ( Παρ. 10,12 )
το είδαμε εδώ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...