Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2012

Η Κιβωτός της Διαθήκης βρίσκεται στην Αιθιοπία και ίσως ο κόσμος την αντικρίσει για πρώτη φορά..



Με τρομερό ενδιαφέρον διαβάσαμε την αναφορά της...Daily Mail. H ταλαιπωρημένη
 οροφή σε ένα μικρό, οθρόδοξο εκκλησάκι στην Αιθιοπία είναι η αφορμή να 
αποκαλυφθεί στο
ευρύτερο κοινό η Κιβωτός της Διαθήκης που, σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, 
έχει μέσα της τις δύο πέτρινες επιγραφές με τις 10 εντολές που έδωσε 
ο Θεός στον Μωυσή.

Ο μικρός ναός που φέρεται να φιλοξενεί την Κιβωτό της Διαθήκης Ο πρώτος ναός 
που φιλοξένησε την Κιβωτό της Διαθήκης ήταν ο Ναός του Σολομώντα και η ύπαρξή
 της για τους ιστορικούς, φέρει τον ίδιο μύθο όπως το Άγιο Δισκοπότηρο ή 
ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Μύθος που αποτυπώθηκε με τον καλύτερο
 τρόπο στην πρώτη ταινία με ήρωα τον αρχαιολόγο Ιντιάνα Τζόουνς, το 1981,
 στους κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού, που σκηνοθέτησε ο Στήβεν Σπίλμπεργκ.

Ο Ναός της Παναγίας της Σιών, στην πόλη Ακσούμ, στην Αιθιοπία

Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ της εφημερίδας που στηρίζεται στη μαρτυρία 
ου Βρετανού φωτογράφου Tim Makins, το μικρό εκκλησάκι που φιλοξενεί την Κιβωτό 
από την δεκαετία του 60 βρίσκεται στην πόλη Ακσούμ και είναι απροσπέλαστο 
από οποιονδήποτε. Βρίσκεται δίπλα από τον ορθόδοξο ναό της Παναγίας της Σιών. 
Γύρω του υπάρχει μία ψηλή κατασκευή με μυτερά κάγκελα και ο μόνος που έχει το
 δικαίωμα να μπει μέσα είναι ο πρωθιερέας του ναού της Παναγίας της Σιών που 
έχει επιφορτιστεί με την φύλαξη της Κιβωτού μέχρι το τέλος της ζωής του.

Στο τελευταίο του ταξίδι στην περιοχή, ο φωτογράφος ανακάλυψε πως είχαν γίνει
 κάποιες αλλαγές γύρω από το εκκλησάκι, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε 
επί της βασιλείας του Αιθίοπα βασιλιά Χάιλε Σελασιέ. 
Η ρωγμή στη στέγη του, επιτρέπει στο νερό να μπει και η ανακαίνισή του είναι 
αναγκαία, καθώς η Κιβωτός κινδυνεύει. Για να γίνει αυτό, το φερόμενο ως πολύτιμο 
κειμήλιο πρέπει να μεταφερθεί μέχρι το πέρας των εργασιών. Έχουν ήδη ξεκινήσει 
οι εργασίες για την κατασκευή ενός πρόχειρου καταλύματος, δίπλα στον μικρό ναό, 
εργασίες που θα διαρκέσουν περίπου 3 μήνες, όπως λένε οι εργάτες.
 Εν τω μεταξύ, στη στέγη του πρώτου ναού έχει τοποθετηθεί μία πρόχειρη
 αδιάβροχη τέντα.

Ο ηλικιωμένος πρωθιερέας αποκλείεται να κατορθώσει να μεταφέρει το κειμήλιο από 
τον ένα ναό, στον άλλο, μόνος του, λένε οι συντάκτες της Daily Mail. 
Η κιβωτός υπολογίζεται πως έχει διαστάσεις 1,31 χ 0,79 χ 0,79 μέτρα.
 Είναι φτιαγμένη από ξύλο, ντυμένο με φύλλα χρυσού και στο πάνω μέρος της 
φέρεται να έχει δύο φτερωτούς αγγέλους, όπως την είδαμε και στην ταινία με
 τον Ιντιάνα Τζόουνς, αλλά έχει αποτυπωθεί και σε αρκετές αγιογραφίες και πίνακες.

Ο Ιντιάνα Τζόουνς και η χαμένη Κιβωτός της Διαθήκης (1981) Καθώς λοιπόν 
κρίνεται αναγκαία η μεταφορά της, ο Βρετανός φωτογράφος αλλά και πολλοί 
άλλοι υπολογίζουν ότι θα κατορθώσουν για πρώτη φορά να πάρουν
 φωτογραφικά στιγμιότυπα από το κειμήλιο που η ορθόδοξη εκκλησία 
υποστηρίζει πως είναι το αυθεντικό. 
Είναι σίγουρο πάντως πως ο πόλη Ακσουμ, ή αλλιώς Αξώμη, 
της Αιθιοπίας θα δει πολλούς επισκέπτες τους επόμενους μήνες.
ΠΗΓΗ

Ο Γέρων Παϊσιος Η αντιμετώπιση του Θανάτου


‎"Ο θάνατος είναι απλώς μετάβαση 
από την μια ζωή στην άλλη. 
Είναι ένας αποχωρισμός για ένα 
μικρό διάστημα.
Όπως, όταν πάη κάποιος, 
ας υποθέσουμε, στο εξωτερικό
 για έναν χρόνο, οι δικοί του 
στενοχωριούνται, γιατί θα τον 
αποχωρισθούν για έναν χρόνο, 
ή αν λείψη δέκα χρόνια, έχουν
 στενοχώρια για τον αποχωρισμό 
των δέκα χρόνων, έτσι πρέπει να 
βλέπουν και τον αποχωρισμό 
από τα αγαπημένα τους πρόσωπα 
με τον θάνατο."
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

Μετὰ τὸν ἐκκλησιασμὸ




















(
γίου ωάννου το Χρυσοστόμου)

    μες ςναχωρομε π τ Θεία Λειτουργία 
σν λιοντάρια πο βγάζουν φωτιά, χοντας 
γίνει φοβερο κόμα κα στδιάβολο. 
Γιατί τ γιο αμα το Κυρίου πο 
κοινωνομε, ποτίζει τν ψυχή μας κα τς
 δίνει μεγάλη δύναμη. 
ταν τ μεταλαμβάνουμε ξια, διώχνει τος
 δαίμονες μακρι κα φέρνει κοντά μας τος
 γγέλους κα τν Κύριο τν γγέλων. 
Ατ τ αμα εναι  σωτηρία τν ψυχν 
μας, μ’ ατ λούζεται ψυχή, μ’ ατ 
στολίζεται. Ατ τ αμα κάνει τ νο 
μας λαμπρότερο π τφωτιά, ατ 
κάνει τν ψυχή μας λαμπρότερη π τ χρυσάφι.
    Προσελκύστε λοιπν τος 
δελφούς μας στν κκλησία,προτρέψτε 
τος πλανημένουςσυμβουλέψτε τους χι 
μόνο μ λόγιαλλ καμ ργα
Κι ν κόμα τίποτα δν πες, λλ βγες
 π τν ερ σύναξη, δείχνοντας στος
 πόντες – κα μ τν μφάνιση κα μ τ 
βλέμμα κα μ τφων κα μ τ βάδισμα
 κα μ’ λη σου τ σεμνότητα – τ κέρδος πο 
ποκόμισεςπ τ ναό, ατ εναι ρκετ
 γι παραίνεση κα συμβουλή. 
Γιατί τσι πρέπει ν βγαίνουμε π τ ναό, σν 
π ερ δυτα, σν ν κατεβαίνουμε π
 τοςδιους τος ορανούς. 
Δίδαξε σους δν κκλησιάζονται τι ψαλες μαζ
 μ τΣεραφείμ, τι νήκεις στν οράνια 
πολιτεία, τι συναντήθηκες μ τ Χριστκα μίλησες
 μαζί Του. ν τσι ζομε τ Θεία Λειτουργία, 
δν θ χρειαστε νπομε τίποτα στος πόντες.
 λλ βλέποντας κενοι τ δική μας φέλεια, 
θνιώσουν τ δική τους ζημι κα θ τρέξουν
 γρήγορα στν κκλησία, γι ν’πολαύσουν τ δια 
γαθά, μ τ χάρη κα φιλανθρωπία το Κυρίου 
μας ησοΧριστο, στν ποο, μαζ μ τν Πατέρα 
κα τ γιο Πνεμα, αώνια νήκει δόξα. 
μήν.

Λόγοι Αγίων Πατέρων για τους Δαίμονες και το έργο τους


*Μην ακούς τον διάβολο που σου λέει να του δώσεις το σήμερα και το αύριο να δώσεις του Θεού, το σήμερα και το αύριο να δώσεις του Θεού, όχι, αλλά ξόδευε τις στιγμές των ωρών της ζωής σου όπως αρέσει στον Θεό.
*Να ξέρεις αγαπητέ, ότι ο διάβολος δεν φροντίζει για τίποτα άλλο παρά για την δική μας απώλεια και ότι δεν πολεμάει όλους με ένα μόνο τρόπο, αλλά με πολλούς και διάφορους.
*Τέσσερις είναι οι κύριες προσβολές των δαιμόνων εναντίον μας: ο πόλεμος που μας κάνουν εναντίον της πίστης μας, η απόγνωση, η κενοδοξία και οι μεταμορφώσεις των δαιμόνων σε αγγέλους φωτός!
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης
*Χωρίς τη θεία παραχώρηση ούτε και αυτοί οι ίδιοι οι δαίμονες δεν μπορούν σε τίποτα να υπηρετήσουν τον διάβολο.
*Φθονώντας τον Θεό και εμάς ο διάβολος, πείθοντας με δόλο τον άνθρωπο ότι φθονείται από τον Θεό τον έκανε να παραβεί την θεία εντολή.
Όσιος Μάξιμος ο Ομολογητής
*Κάθε πόλεμος των δαιμόνων εναντίον μας οφείλεται γενικά σε τρεις αιτίες: ή στην αμέλεια ή στην υπερηφάνεια ή στον φθόνο των δαιμόνων. Ο πρώτος είναι ελεεινός, ο δεύτερος πανάθλιος και ο τρίτος μακάριος.
Άγιος Ιωάννης ο Σιναϊτης
*Οι δαίμονες, πολλές φορές χρησιμοποιούν τις σαρκικές σκέψεις σαν δόντια και μας πλησιάζουν για να φάνε τις ίδιες τις σάρκες μας.
Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας
*Μία μέθοδος του διαβόλου είναι και αυτή: φοβερίζει τον δειλό και μαλακώνει τον γενναίο.
Μέγας Βασίλειος
*Αν εκείνος που παλεύει με ανθρώπους πρέπει να διατρέφεται με φρόνηση, πολύ περισσότερο πρέπει να πράττει αυτό όταν έχει να παλέψει με δαίμονες.
*Πάντοτε πρέπει να ήμαστε προσεκτικοί και ξύπνιοι, και ουδέποτε να μένουμε ήσυχοι διότι δεν είναι ορισμένος ο χρόνος της εναντίον μας επιθέσεως του εχθρού μας , του διαβόλου.
*Ο διάβολος αγωνίζεται για την ήττα μας. Όταν λοιπόν του αφαιρέσω εκείνο για το οποίο αγωνίζεται τον νίκησα.
*Η νίκη του διαβόλου δεν αποβλέπει στο να στεφανωθεί αυτός σαν νικητής, αλλά στο να παρασύρει και εμάς μαζί του στην κόλαση.
*Η μετάνοια είναι φοβερό και τρομερό όπλο στα χέρια του αμαρτωλού κατά του διαβόλου. Η μετάνοια είναι μαχαίρι που κόβει το κεφάλι του, είναι ελπίδα σωτηρίας…ανοίγει τον ουρανό και μας εισάγει στον Παράδεισο.
*Πρόσεξε!!! Ο διάβολος έχει αλλάξει τη σειρά των πραγμάτων και έδωσε την ντροπή στη μετάνοια και την παρρησία στην αμαρτία!
Άγιος Ιωάννης  ο Χρυστόστομος

Ζωντανή εικόνα από τον τυφώνα Sandy.


ΙΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΈΣ ΑΚΤΈΣ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΏΝ ΠΛΉΤΤΕΙ ΑΠΌ ΤΟ

 ΑΠΌΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΈΡΑΣ Ο ΤΥΦΏΝΑΣ SANDY ΜΕ ΤΑΧΎΤΗΤΕΣ ΠΟΥ

 ΦΤΆΝΟΥΝ ΤΑ 140 ΧΛΜ ΤΗΝ ΏΡΑ. ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΙΣΘΗΤΟΊ 


ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΏΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΏΡΑ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΊ ΆΝΕΜΟΙ, ΟΙ ΒΡΟΧΟΠΤΏΣΕΙΣ

 ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΙΓΊΔΕΣ.


Ζωντανή εικόνα από τον τυφώνα Sandy
Παρακολουθήστε ζωντανά εικόνες από τις κάμερες του livestream

Τα παιδιά της ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ (όσιος Παϊσιος Βελιτσκόφσκυ)




Η ΥΠΕΡΗΦΆΝΕΙΑ
 γεννάει την φιλοδοξία-
η φιλοδοξία 
γεννάει τη φιληδονία
η φιληδονία 
γεννάει τη 
γαστριμαργία 
και την πορνεία
η πορνεία γεννάει την
 οργή που αφαιρεί
 τη θέρμη της καρδίας
 και είναι καταστροφή 
για κάθε αρετή
η οργή γεννάει τη 
μνησικακία που απομακρύνει
 την πνευματική θέρμη
η μνησικακία γεννάει 
 τη 
σκοτεινή και μοχθηρή βλασφημία
η βλασφημία γεννάει την 
άκαιρη λύπη που σαν σκουριά
 κατατρώει τον άνθρωπο
η λύπη γεννάει την
 άλογη αναίδεια
η αναίδεια γεννάει τη 
ματαιοδοξία που βάζει τον άνθρωπο να επιδεικνύει 
τις αρετές του 
χάνοντας έτσι το μισθό του
η ματαιοδοξία γεννάει την
 ακατάσχετη φλυαρία
η φλυαρία γεννάει την
 αγρολογία,το ψέμα, τη συκοφαντία,την κατάκριση,
τον διασκορπισμό του νου,την αιχμαλωσία,την απελπισία
η απελπισία γεννάει τα εφιαλτικά όνειρα.

Η ακτημοσύνη των μοναχών (Αγ. Ιγνατίου Μπριαντσιανίνωφ)


πηγή

29ΟΚΤ
1. Ο κάθε άνθρωπος, που μπήκε σε μοναστήρι και ανέλαβε τον ζυγόν του Χριστού, που είναι χρηστός, πρέπει οπωσδήποτε να ζήσει με ακτημοσύνη αρκούμενος στα πιο απαραίτητα και αποφεύγοντας κάθε τι περιττό σε ενδυμασία, σε είδη που χρειάζεται το κελλί του, σε χρήματα.
2. Περιουσία, πλούτος και θησαυρός του μοναχού πρέπει να είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός.
  • Σ’ Αυτόν πρέπει να στρέφωνται τα βλέμματα του νου και της καρδιάς του·
  • Σ’ Αυτόν πρέπει να συγκεντρώνωνται οι ελπίδες του·
  • Σ’ Αυτόν πρέπει να αναθέτωμε την πάσαν ελπίδα μας·
  • Σ’ Αυτόν πρέπει να στηρίζωμε την πίστη μας.
Μα ο μοναχός πολύ δύσκολα μπορεί να κρατήσει τέτοια ψυχική διάθεση, όταν έχει πολλά αγαθά.
Λοιπόν;
1. Την εντολή μας την έδωσε ο ίδιος ο Κύριος. Μη θησαυρίζετε υμίν θησαυρούς επί της γης – μας συνιστά- όπου σης και βρώσις αφανίζει και όπου κλέπται διορύσσουσι και κλέπτουσι. Θησαυρίζετε δε υμίν θησαυρούς εν ουρανώ, όπου ούτε σης ούτε βρώσις αφανίζει και όπου κλέπται ου διορύσσουσι ουδέ κλέπτουσι.
       Και αφού πρώτα έδωσε την εντολή, μετά εξήγησε και την αιτία. Είπε: «Όπου γαρ εστίν ο θησαυρός υμών, εκεί και η καρδία υμών έσται» ( Ματθ. 6, 21). «Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά» ( Ματθ. 6, 24).
2. Αν ο μοναχός έχει χρήματα ή πολύτιμα ακριβά πράγματα, τότε και χωρίς να το θέλει, σύμφωνα με ένα απαράβατο νόμο και μια ανυπέρθετη αναγκαιότητα, η ελπίδα του θα μετατοπισθεί, από τον Θεό στα αγαθά του!
  • Στα αγαθά του αναθέτει την ελπίδα του.
  • Στα αγαθά του βλέπει τη δύναμή του.
  • Στα αγαθά του βλέπει μέσα, για να αποφύγει το κακό που μπορεί να συναντήσει στον αγώνα της ζωής.
  • Στα αγαθά του συγκεντρώνεται η αγάπη του, η καρδιά του, ο νους του, όλο το είναι του!
Έτσι η καρδιά του γίνεται φιλόϋλη και τόσο σκληρή και ξένη σε κάθε πνευματική αίσθηση, όσο σκληρή και αναίσθητη είναι η ύλη.
3. Η απόκτηση και διατήρηση χρημάτων ή άλλων αγαθών είναι -όπως λέει ο απόστολος-  ειδωλολατρεία ( Εφ. 5, 5).
       Αυτό ισχύει απόλυτα για τον μοναχό. Και η ειδωλολατρεία, οπωσδήποτε θα καταλήξει σε πλήρη χωρισμό από τον Θεό. Και τότε ο σκοτισμένος φιλόϋλος άνθρωπος δεν θα αργήσει, να δώσει τον καρπό της πλάνης του. Θα έλθει ο θάνατος , που μέσα στον σκοτισμό του και την στήριξη της ελπίδας του στα επίγεια αγαθά τον ξεχνάει εντελώς και θα τον αρπάξει από μέσα από τα πλούτη του! Τα κεφάλαια και τα γεμάτα αμπάρια, στα οποία είχε στηρίξει την ελπίδα του, θα περάσουν στα χέρια άλλων, χωρίς πια να μπορούν να προσφέρουν σ’ αυτόν καμιά απολύτως ωφέλεια, αφού πρώτα τον αποξενώσουν από τον Θεό (Λουκ. 12, 15-22).
4. Το Άγιο Πνεύμα ελεεινολογεί την κατάσταση του ανθρώπου, που γοητεύθηκε από την απάτη του επίγειου πλούτου και πηγαίνει στην αιωνιότητα με τη φοβερή και ολέθρια κατάσταση της πνευματικής φτώχειας. Λέγει: « Ιδού άνθρωπος, ος ουκ έθετο τον Θεόν βοηθόν αυτού, αλλ’ ήλπισεν επί τω πλήθει του πλούτου αυτού και ενεδυναμώθη εν τη ματαιότητι αυτού» (Ψαλμ. 51, 9). Δηλαδή. Να, άνθρωπος, που δεν εμπιστεύθηκε τον εαυτόν του στον Θεόν και στην βοήθειά του, αλλά στήριξε την ελπίδα του στα πολλά πλούτη· και εθεώρησε δύναμή του και εξασφάλισή του πράγματα μάταια, πράγματα απατηλά, πράγματα που τα εφαντάζετο δικά του!
Όποιος θέλει να συγκεντρώσει την ελπίδα του στον Θεό και στην αγαθότητά του, πρέπει να μη παύσει ποτέ να προσπαθεί να έχει ακτημοσύνη. Και όταν τυχαίνει και του δίνουν χρήματα ή πολύτιμα πράγματα, να τα χρησιμοποιεί, για να αποκτήσει θησαυρούς εν ουρανώ ( Λουκ. 16, 9).

( Προσφορά στον σύγχρονο Μοναχισμό, τ. Γ΄, Έκδοσις Ι.Μ. Νικοπόλεως σ. 43)

Τι σημαίνει Αποστολική Διαδοχή; Γιατί μόνο οι Ορθόδοξοι έχουμε Αποστολική Διαδοχή;



Χωρίς αποστολική διαδοχή δεν μπορεί να νοηθεί ορθόδοξος επίσκοπος και πολυ περισσότερο Ορθόδοξη Εκκλησία.
Για να υπάρξει διαδοχή η Εκκλησία θέτει ως απόλυτα κριτήρια κανονικότητας του επισκόπου την ορθότητα της πίστεως και την κανονική σχέση του με την Εκκλησία, δηλαδή:

1. Εκλογή από κανονική επισκοπική Σύνοδο.
2. Χειροτονία από τρεις τουλάχιστον κανονικούς επισκόπους.
3. Αναγνώριση και αποδοχή του νεόυ επισκόπου από όλους (κλήρο και λαό).
4. Ενθρόνιση στην επισκοπική του έδρα.

Όμως είναι μόνον αυτό; Αρκεί δηλαδή απλώς μια χειροτονία και η ιστορική συνέχιση της αποστολικότητας; Γιατί δεν έχουν και οι κληρικοί του Βατικανού, Αποστολική Διαδοχή;
Ας δούμε κάποια κείμενα του Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου :

Οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι δεν έχουν σχέση μόνον με την διαδοχή του θρόνου, αλλά και με την μετοχή του τρόπου των Αποστόλων. Είναι χαρακτηριστικό το απολυτίκιο που αναφέρεται σε Ιεράρχες: “Και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος των αποστόλων γενόμενος, την πράξιν εύρες, θεόπνευστε, εις θεωρίας επίβασιν, δια τούτο τον λόγον της αληθείας ορθοτομών, και τη πίστει ενήθλησας μέχρις αίματος, Ιερομάρτυς...”. Άλλωστε, είναι γνωστόν ότι η αποστολική διαδοχή δεν είναι μόνον μια σειρά χειροτονιών, αλλά διαδοχή και στην αποκαλυπτική αλήθεια. Σήμερα ομιλούμε για αποστολική διαδοχή και την συνδέουμε μόνον με την διαδοχή χειροτονιών χωρίς να βιώνουμε την πράξη και την θεωρία. Και το χειρότερο είναι ότι αυτήν την εσωτερική διάσταση της αποστολικής διαδοχής την θεωρούμε ευσεβιστική ερμηνεία. Έτσι, αυτό το “τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος”, αντικαταστάθηκε με τις “φήμες”, τους πολυχρονισμούς κλπ., τα οποία, βέβαια, δεν είναι άχρηστα, όταν διασώζεται η όλη εκκλησιαστική παράδοση. (http://www.vic.com/~tscon/pelagia/htm/b34.e.oikoumeniko_patriarxeio_119.htm#nowhere )

Μιλώντας για αποστολική παράδοση εννο­ούμε την ορθόδοξη πίστη και ως δόγμα και ως ζωή, και μιλώντας για αποστολική διαδοχή εννοούμε την μετάδοση της Ιερωσύνης από τους Αποστόλους μέχρις ημών. Εφ' όσον λοι­πόν στον Παπισμό έχουμε αλλοίωση της απο­στολικής παραδόσεως και αποκοπή από την Εκκλησία, δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο για αποστολική διαδοχή. (απο το βιβλίο «Γέννημα και θρέμμα Ρωμηοί»)

Επίσης στην Εκκλησιαστική Παρέμβαση τον Μάρτιο του 2001 ο ίδιος αναφέρει:
Αποστολική διαδοχή και Παπισμός
Επειδή εκτός της Εκκλησίας δεν υπάρχουν μυστήρια, γι’ αυτό και οι Κληρικοί των Παπικών και αυτός ο Πάπας, για μας τους Ορθοδόξους, δεν έχουν ιερωσύνη, δηλαδή έχει διακοπή σε αυτούς η Αποστολική Διαδοχή.
Αυτό, βέβαια, μπορεί να ακούγεται λίγο παράξενα, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα, βάσει της Ορθοδόξου Θεολογίας.
Η αποστολική διαδοχή δεν είναι απλώς μια σειρά χειροτονιών, αλλά συγχρόνως και μετοχή στην αποκαλυπτική αλήθεια. Όταν μια Εκκλησία αποκόπτεται από τον κορμό της Ορθοδόξου Εκκλησίας, λόγω δογματικών διαφορών, αυτό σημαίνει ότι υπολείπεται και στο μυστήριο της ιερωσύνης. Δηλαδή, όταν χάνεται η αποκαλυπτική αλήθεια και υιοθετούνται αιρετικές απόψεις, αυτό έχει συνέπειες και στην αποστολική διαδοχή. Διότι οι άγιοι Απόστολοι μετέδιδαν το χάρισμα της ιερωσύνης, αλλά ταυτόχρονα παρέδιδαν, δια της αναγεννήσεως, και όλη την αποκαλυπτική παράδοση.
Στο σημείο αυτό πρέπει να υπενθυμίσουμε την διδασκαλία του αγίου Ειρηναίου Επισκόπου Λυώνος, στην οποία φαίνεται καθαρά ότι η Εκκλησία συνδέεται στενώτατα με την Ορθοδοξία και την θεία Ευχαριστία, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι όταν χάνεται η Ορθόδοξη πίστη, τότε δεν υπάρχει ούτε Εκκλησία ούτε και θεία Ευχαριστία. Οπότε ο Κληρικός που χάνει την ορθόδοξη πίστη αποκόπτεται από την Εκκλησία καί, βεβαίως, τότε δεν υφίσταται και η αποστολική παράδοση και αποστολική διαδοχή. Το ότι ο άγιος Ειρηναίος συνδέει την αποστολική διαδοχή όχι μόνον με την χειροτονία, αλλά και με την διατήρηση της αληθούς πίστεως, φαίνεται από ένα χωρίο: “Δια τούτο τοις εν τη Εκκλησία πρεσβυτέροις υπακούειν δεί, τοις την διαδοχήν έχουσιν από των αποστόλων, καθώς επεδείξαμεν, τοις σύν τη επισκοπική διαδοχή το χάρισμα της αληθείας ασφαλές, κατά την ευδοκίαν του Πατρός ειληφόσι”.Επειδή, λοιπόν, δεν υπάρχει ιερωσύνη στους Παπικούς, γι’ αυτό και δεν υπάρχουν μυστήρια, και όσα τελούνται δεν είναι αγιαστικά μυστήρια. Εάν όμως, όπως ισχυρίζονται μερικοί, ο Πάπας έχει ιερωσύνη, τότε το μυστήριο της θείας Ευχαριστίας είναι έγκυρο και ο άρτος ο ευρισκόμενος στην Αγία Τράπεζα είναι ο Χριστός, οπότε περιπίπτουν σε δύο σφάλματα, ή να κοινωνούν των αχράντων μυστηρίων, παραβαίνοντας πληθώρα ιερών Κανόνων ή να αποστρέφωνται τον Ίδιο τον Χριστό, ευρισκόμενον κατ’ αυτούς πάνω στην Αγία Τράπεζα.
Γενικά, πρέπει να πούμε ότι το Βατικανό δεν είναι Εκκλησία, αλλά ένα πολιτικοοικονομικό σύστημα, ευρισκόμενο εκτός της Εκκλησίας, και ο Πάπας, καθώς και όλοι οι “Κληρικοί” του Βατικανού δεν είναι διάδοχοι των Αποστόλων, δεν έχουν αποστολική παράδοση και διαδοχή.
Επομένως, πρέπει να υπογραμμισθή ότι εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε και Ρωμαίοι - Ρωμηοί, δηλαδή απόγονοι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, και Καθολικοί, δηλαδή Ορθόδοξοι, διότι ο όρος Καθολικός δηλώνει το καθ’ όλου, το ορθόδοξο. Οι Παπικοί είναι Φραγκολατίνοι, μετά την κατάληψη του θρόνου της Ρώμης από τους Φράγκους, καθώς επίσης και αιρετικοί.
Σε καιρό συγχύσεως, όπως η εποχή μας, πρέπει να είμαστε ομολογητές της Πίστεως, μάρτυρες της αληθείας και ποιμένες που θα ποιμαίνουμε τον λαό του Θεού με κριτήρια και προϋποθέσεις εκκλησιολογικές, οι οποίες οδηγούν στην σωτηρία.
 πηγήαντιγραφή


ΣΧΟΛΙΟ: Μικρή απάντηση σε όσους έχουν υποστηρίζουν ότι οι "παπικοί" έχουν ιερωσύνη και μυστήρια. 

«Οι πιστοί ερωτούν, Σεβασμιότατε : Γιατί παρασημοφορήσατε τους άρχοντες;»



ΠPOΣ TON MHTPOΠOΛITH ΘEΣΣAΛONIKHΣ κ. ANΘIMO
            Σεβασμιώτατε, κατὰ τὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου καὶ ἐθνικὴ ἑορτὴ διαπράξατε ἕνα τεράστιο ἄτοπο, τὸ ὁποῖο προξένησε θλιβερὴ ἐντύπωση σὲ μένα καὶ σὲ ἄλλους, οἱ ὁποῖοι σκέπτονται καὶ αἰσθάνονται ἐκκλησιαστικὰ καὶ ἐθνικά.
 
            Παρασημοφορήσατε καὶ θωπεύσατε τὸν πολιτειακὸ ἄρχοντα κ. Kάρολο Παπούλια, καὶ τὸν πολιτικὸ ἄρχοντα κ. Ἀντώνιο Σαμαρᾶ, ὅταν ὑπὸ δρακόντεια ἀστυνομικὰ μέτρα προσῆλθαν στὸν ἱερὸ Nαὸ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου γιὰ τὴν καθιερωμένη δοξολογία, ὄχι γιὰ ἐκκλησιασμὸ καὶ λατρεία τοῦ Θεοῦ ὅπως οἱ πιστοί. Kαθὼς φαίνεται, οἱ ἄρχοντες μιᾶς γωνίας τῆς γῆς δὲν ἔχουν ἀνάγκη ἀπὸ τὸν Ἄρχοντα τοῦ ὁρατοῦ καὶ ἀοράτου Σύμπαντος!

            Oἱ πιστοὶ ἐρωτοῦν, Σεβασμιώτατε: Γιατί παρασημοφορήσατε τοὺς ἄρχοντες; Aὐτοὶ δὲν εἶναι οἱ πρῶτοι καὶ οἱ μεγάλοι ὑπεύθυνοι γιὰ τὸ σημερινὸ κατάντημα τῆς Ἑλλάδος, τὴν οἰκονομικὴ κρίση, ποὺ ὁδηγεῖ σὲ χιλιάδες αὐτοκτονίες, καὶ τὸν Διεθνῆ ἐξευτελισμὸ τῆς χώρας μας; Aὐτοὶ πρὸ πάντων καὶ κυρίως δὲν εὐθύνονται καὶ γιὰ τὴν ὑπονόμευση τῆς Xριστιανικῆς Πίστεως μὲ νόμους καὶ λόγους καὶ διάφορες ἐνέργειές τους ἐπὶ θρησκευτικοῦ πεδίου; Aὐτοὶ δὲν ἔπρεπε, συμφώνως πρὸς τὸ Σύνταγμα, νὰ προστατεύσουν τὸ θρήσκευμα τῆς Ἑλληνικῆς Πατρίδος καὶ νὰ ἀπαγορεύσουν τὸ βλασφημότερο καὶ σιχαμερώτατο θεατρικὸ ἔργο CORPUS CHRISTI, τὸ πρωτοφανὲς σὲ χυδαιότητα, μὲ τὸ ὁποῖο σκοτεινοὶ καὶ ψυχικῶς καὶ σωματικῶς διεστραμμένοι ἄνθρωποι παρουσιάζουν τὸν Xριστὸ καὶ τοὺς Ἀποστόλους ὡς ὁμοφυλοφίλους;
            Δυστυχῶς, δυστυχέστατα, δὲν τὸ ἀπαγόρευσαν, ἀλλὰ τὸ ἐπέτρεψαν, καὶ σὲ ἄλλες ἀπογοητεύσεις ἐκ μέρους τους πρόσθεσαν καὶ αὐτὴ τὴν ἀπογοήτευση. Mὲ τὴν παρασημοφόρηση τῶν κοσμικῶν ἀρχόντων μᾶς ἀπογοητεύσατε καὶ σεῖς, Δέσποτα τῆς Θεσσαλονίκης. Ἐὰν σᾶς ἀξίζουν συγχαρητήρια γιὰ τὰ ἐθνικά σας κηρύγματα, γιὰ τὴν ἐν λόγῳ πράξη σᾶς ἀξίζουν συλλυπητήρια. Ἂν ἀγαπούσατε τὸ Xριστὸ ὅπως πρέπει, ἡ συνείδησή σας γιὰ τὸ αἰσχρότατο θεατρικὸ ἔργο θὰ εἶχεν ἐξεγερθῆ καὶ δὲν θὰ παρασημοφορούσατε τοὺς ἄρχοντες, ἀλλὰ θὰ τοὺς ἐλέγχατε.
            Δὲν φοβεῖσθε μήπως τὸ A΄ Kορ. ιστ΄ 22 ἔχει ἐφαρμογὴ καὶ σὲ σᾶς;

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...