Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Νοεμβρίου 01, 2013

Προσευχή προετοιμασίας πρίν τήν ἐξομολόγηση


ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkqbUYtICUvpB7N7Lr57ycMv7QrVkHFc35U8-qr6SSmYLtrxGOIS40HMAxV9jdqxCPrRdGA3r9uqE7aSAvD2tVbuzPwWHv0PCc0r7rSmVEurGWI86WOHoahAyow9DT_Qzd3ehiKkKsgPSp/s1600/%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A3+%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%A3+%CE%9F+%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A1%CE%95%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3+1.jpg
ΕΑΝ ΦΥΛΑΤΤΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΝ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΑΝ, ΘΕΛΕΙΣ ΦΥΛΑΤΤΕΙ ΕΝ ΤΑΥΤῌ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΑΣ ΑΡΕΤΑΣ.









 Προαιώνιε Πάτερ τν οκτιρμν, καί Θεέ πάσης παρακλήσεως.γώ,  ταλαίπωρος, θέλοντας νά ξετάσω τήν συνείδησίν μου πάνω ες τας νομίαις μου, φοβομαι κατά πολλά καί τρέμω πειδή καί Σο εναι τόσον φανερήν  κατάστασις τς ζως μου, που κανέναργο, καί κανένας συλλογισμός μου δέν μπορε νά εναι κρυπτός ες τούς φθαλμούς Σου. θεν Σο ζητ μέ λην τήν ταπείνωσιν διά τούς οκτιρμούς Το Μονογενος Σου Υο, νά μο δώσεις τήν χάριν νά γνωρίσω καλά, νά μισήσω καί νά διορθώσω λα μου ταμαρτήματα. 

Δός μοί,  Πάτερ τν φώτων, τό Πανάγιόν Σου Πνεμα, διά νά μοφέρει ες τήν νθύμησιν τας μαρτίαις, που λησμόνησα, καί διά νά παρακινήσει τήν καρδίαν μου ες συντριβήν, καί μετάνοιαν πάνω ες ατας, διά νά τας μισήσω, καί νά πέχω πό κάθε μαρτίαν ες τόρχόμενον. 
 

Καί Σύ, Παρθένε Θεοτόκε, Μτερ λέους, καί καταφυγή τνμαρτωλν, συντρόφευσόν με, σέ παρακαλ, μέ τήν βοήθειάν σου ες τοτο τό κριτήριον τς εσπλαχνίας καί δικαιοσύνης το Θεο, διά νά γνωρίσω, νά μισήσω κ καρδίας, καί νά ξομολογηθ λας μου τάςμαρτίας. 


Τό μοιον καί Σύ,  γιε γγελε, φύλαξ τς ψυχς μου, σέ παρακαλ νά μέ βοηθήσεις ες τοτο τό ργον, που εναι τόσονναγκαον διά τήν αώνιον σωτηρίαν μου.  

μήν.
 Κύριε, καθάρισόν με ἀπό παντός μολυσμοῦ σαρκός 
καί πνεύματος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...