Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Ιανουαρίου 13, 2014

Κατάλογος των εδαφίων της Αγίας Γραφής που παραποιεί ο Δ. Λιακόπουλος.

Σκοπός μας 

Απώτερος σκοπός μας είναι να ενημερωθεί ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης και να συνειδητοποιήσει το μέγεθος, το βάθος και την καταστροφική επίδραση, που ασκούν στις ψυχές χιλιάδων συμπολιτών μας, οι τόσες πολλές αιρέσεις του Δ. Λιακόπουλου. Επίσης να αφυπνιστούν όσοι έχουν παγιδευτεί στα δίχτυα της πλάνης.
Και το χειρότερο είναι πως όλα αυτά λέγονται δήθεν, εξ ονόματος της Ορθοδοξίας. Δυστυχώς όμως έχουμε να κάνουμε με μία νεοφανή αίρεση, που γνωρίζει απίστευτη διάδοση, τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο δεν προβάλλει Ορθόδοξες θέσεις, αλλά αντίθετα αλλοιώνει πολλές από τις δογματικές αλήθειες και τελικά στρέφεται κατά της Εκκλησίας και αρκετών Αγίων της. Αν κάποιος που αλλοιώνει μία και μόνη αλήθεια, ονομάζεται αιρετικός και αναθεματίζεται, κάποιος που διαστρέφει δεκάδες δόγματα πως θα πρέπει να ονομαστεί;
Στην προσπάθεια μας να ταξινομήσουμε το πλήθος των αιρέσεων που πιστεύει (;) και διαδίδει ο Δ. Λιακόπουλος δημοσιεύουμε τον παρακάτω κατάλογο με τις βασικότερες από αυτές.
___
* Οι πράσινοι αριθμοί μέσα σε παρένθεση δείχνουν σε ποιό βιβλίο του Δ. Λιακόπουλου, είναι γραμμένα όσα αναφέρουμε. Για παράδειγμα (1.28) σημαίνει 1ο βιβλίο, σελίδα 28.
* Με πράσινα γράμματα είναι οι αιρετικές θεωρίες του Δ. Λιακόπουλου.
*Προτιμήσαμε την Εβραική λέξη יהוה = IEUE = Κύριος, (που οι περισσότεροι γράφουν σαν Γιαχβέ), να την γράψουμε Ιαβέ. Υπάρχουν μέχρι σήμερα σοβαρές διαφωνίες για το πως προφέρεται. Όπως γράψαμε σε παλαιότερο άρθρο μας στα Ελληνικά κείμενα αναφέρεται σαν Ιαβέ, Ιαβαί ή Ιαουέ.
Τό ίδιο έγινε και μέ την λέξη אלהים = ALEIM = Θεός. Αντί του Ελοχίμ, προτιμήσαμε το σωστότερο Ελωείμ.
Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο γεγονός ότι ή Εβραική γραφή γράφεται (ανάποδα) από τα δεξία πρός το αριστερά.
___

Κατάλογος των εδαφίων που έχει παραποιήσει ο Δ. Λιακόπουλος

  • Γένεσις 1.1, 6.2, 18.16, 18.17, 18.20, 18.22, 18.26, 18.32, 18.33, 19.1, 19.24, 2.21, 3.9
  • Έξοδος 20.1
  • Δευτερονόμιον 7.25, 32.17
  • Κριταί 2.12, 2.16, 2.17
  • Ψαλμοί 48.3, 52.3, 81.1, 81.4, 102.21, 101.29, 103.4, 113.24
  • Αμώς 5.27
___

Εδάφια της Αγίας Γραφής που παραποιεί ο Δ. Λιακόπουλος

___
Παραποίηση. Εν αρχή εποίησεν τους Ελοχίμ, τον Ουρανόν και τη Γην. (1.28, 1.30).
ΑπάντησηΗ Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 1.1 Εν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν.
___
Παραποίηση. Ο ποιών τους αγγέλους αυτού πνεύματα και τους Ελοχίμ αυτού πυρός φλόγα. (1.28).
ΑπάντησηΗ Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 103.4 ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : עשה מלאכיו רוחות משרתיו אש להט.
Το Εβραικό κείμενο είναι το ίδιο με το Ελληνικό και δεν γράφει Ελοχίμ  אלהים, αλλά μα-σαράθ  משרת  που σημαίνει τους λειτουργούς.  משרת μα-σαράθ = τους λειτουργούς.
___
Παραποίηση. Το Εβραικό κείμενο δεν λέει ”Κυρίω τω Θεώ”, αλλά Αντονάι. (1.36).
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Δευτερονόμιον 7.25 τὰ γλυπτὰ τῶν θεῶν αὐτῶν καύσετε πυρί· οὐκ ἐπιθυμήσεις ἀργύριον οὐδὲ χρυσίον ἀπ᾿ αὐτῶν σὺ λήψῃ σεαυτῷ, μὴ πταίσῃς δι᾿ αὐτό, ὅτι βδέλυγμα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σού ἐστι·.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : פסילי אלהיהם תשרפון באש לא-תחמד כסף וזהב עליהם ולקחת לך פן תוקש בו כי תועבת יהוה אלהיך הוא
Το Εβραικό κείμενο είναι το ίδιο με το Ελληνικό και δεν γράφει Αντονάι   אדני ,αλλά Ιαβέ Ελωεί-κα  יהוה אלהיך  που σημαίνει Κυρίω τω Θεώ σου. יהוה אלהיך= Ιαβέ Ελωεί-κα = Κυρίω τω Θεώ σου.
___
Παραποίηση. Το Εβραικό κείμενο δεν λέει ”Κύριος ο Θεός ο Παντοκράτωρ”, αλλά”Ελοχίμ Ελ Σεντάι”. (1.37)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει Αμώς 5.27 καὶ μετοικιῶ ὑμᾶς ἐπέκεινα Δαμασκοῦ, λέγει Κύριος, ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ ὄνομα αὐτῷ.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : והגליתי אתכם מהלאה לדמשק אמר יהוה אלהי-צבאות שמו
Το Εβραικό κείμενο είναι το ίδιο με το Ελληνικό και δεν γράφει Ελοχίμ Ελ Σεντάι אלהים  אל שדי , αλλά  Ιαβέ Ελωείμ Σαβαώθ  יהוה אלהים צבאות που σημαίνει Κύριος ο Θεός ο Σαβαώθ (Παντοκράτωρ). יהוה  אלהים  צבאות = Ιαβέ Ελωείμ Σαβαώθ Κύριος ο Θεός ο Σαβαώθ (Παντοκράτωρ).
___
ΠαραποίησηΤο Εβραικό κείμενο δεν λέει ”ου Θεώ, Θεοίς”, αλλά ”ου Αντονάι, Ελοχίμ”.(1.38)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Δευτερονόμιον 32.17 ἔθυσαν δαιμονίοις καὶ οὐ Θεῷ, θεοῖς, οἷς οὐκ ᾔδεισαν· καινοὶ καὶ πρόσφατοι ἥκασιν, οὓς οὐκ ᾔδεισαν οἱ πατέρες αὐτῶν.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : יזבחו לשדים לא אלה אלהים לא ידעום חדשים מקרב באו לא שערום אבתיכם
Το Εβραικό κείμενο είναι το ίδιο με το Ελληνικό και δεν γράφει Αντονάι, Ελοχίμ  אדני אלהי, αλλά Ελωά(χ) Ελωείμ  אלה אלהים  που σημαίνει Θεώ, Θεοίς.  אלה  אלהים = Ελωά(χ) Ελωείμ = Θεώ, Θεοίς.
___
Παραποίηση(1) Και ελάλησεν Αντονάι (Κύριος) πάντας τούς λόγους τούτους λέγων. (2) Εγώ είμαι Αντονάι Γιαχβέ (ο Κύριος ο Θεός σου). (1.39)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Έξοδος 20.1 Καί ἐλάλησε Κύριος πάντας τοὺς λόγους τούτους λέγων· ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεός σουὅστις ἐξήγαγόν σε ἐκ γῆς Αἰγύπτου, ἐξ οἴκου δουλείας.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : וידבר אלהים את כל-הדברים האלה לאמר1. και 2אנכי יהוה אלהיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים מבית עבדים
1. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει στο εδάφιο 1  Αντονάι אדני , αλλά Ελωείμ  אלהים  που σημαίνει Θεόςאלהים = Ελωείμ = Θεός.
2. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει στο εδάφιο 2 Αντονάι Γιαχβέ  אדני  יהוה , αλλά Ιαβέ Ελωε-κά  יהוה  אלהיך  που σημαίνει Κύριος ο Θεός σουיהוה אלהיך = Ιαβέ  Ελωε-κά  =Κύριος ο Θεός σου.
___
Παραποίηση(2) Ιδόντες δε Ελοχίμ τας θυγατέρας των ανθρώπων ότι καλαί εισίν, έλαβον εαυτοίς γυναίκας απασών ως εξελέξαντο. (3) Και είπεν Αντονάι Γιαχβέ (Κύριος ο Θεός). Ου μη καταμείνει το πνεύμα μου εν Νεφελίμ . (1.40)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 6.2 ἰδόντες δὲ οἱ υἱοὶ τοῦ Θεοῦ τὰς θυγατέρας τῶν ἀνθρώπων ὅτι καλαί εἰσιν, ἔλαβον ἑαυτοῖς γυναῖκας ἀπὸ πασῶν, ὧν ἐξελέξαντο6.3 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖςἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας, ἔσονται δὲ αἱ ἡμέραι αὐτῶν ἑκατὸν εἴκοσιν ἔτη.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : 6.2ויראו בני-האלהים את-בנות האדם כי טבת הנה ויקחו להם נשים מכל אשר בחרו  και 6.3. ויאמר יהוה לא-ידון רוחי באדם לעלם בשגם הוא בשר והיו ימיו מאה ועשרים שנה.
1. Το Εβραικό κείμενο στο εδάφιο 2, δεν γράφει Ελοχίμ  אלהים , αλλά μπενέ Ελωείμ  בני  אלהים  που σημαίνει υιοί του Θεού.  בני אלהים = μπενέ Ελωείμ υιοί το Θεού.
2α. Το Εβραικό κείμενο στο εδάφιο 3, δεν γράφει Αντονάι Γιαχβέ   אדני , αλλά μόνοΙαβέ   יהוה  που σημαίνει Κύριος יהוה Ιαβέ = Κύριος.
2β. Το Εβραικό κείμενο στο εδάφιο 3, δεν γράφει Νεφελίμ  נפלים , αλλά Αδάμ  אדם που σημαίνει άνθρωποι אדם = Αδάμ = Άνθρωποι.
___
Παραποίηση. Το εβραικό κείμενο δεν λέει άντρες, αλλά Ελοχίμ. (1.43)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 18.16 ᾿Εξαναστάντες δὲ ἐκεῖθεν οἱἄνδρες κατέβλεψαν ἐπὶ πρόσωπον Σοδόμων καὶ Γομόρρας. ῾Αβραὰμ δὲ συνεπορεύετο μετ᾿ αὐτῶν συμπροπέμπων αὐτούς.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויקמו משם האנשים וישקפו על-פני סדם ואברהם הלך עמם לשלחם.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά χα-ενωσίμ  האנשים που σημαίνει οι άνδρες האנשים χα-ενωσίμ = οι άνδρες.
___
Παραποίηση. Το εβραικό κείμενο δεν λεει Κύριος, αλλά Ελοχίμ. (1.44)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 18.17 ὁ δὲ Κύριος εἶπεν· οὐ μὴ κρύψω ἐγὼ ἀπὸ ῾Αβραὰμ τοῦ παιδός μου, ἃ ἐγὼ ποιῶ.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : ויהוה אמר המכסה אני מאברהם אשר אני עשה.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Ιαβέ יהוה που σημαίνει Κύριος יהוה =Ιαβέ = Κύριος.
___
Παραποίηση. Είπε δε ο Ελοχίμ (Κύριος ο θεός). (1.44)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 18.20 εἶπε δὲ Κύριος· κραυγὴ Σοδόμων καὶ Γομόρρας πεπλήθυνται πρός με, καὶ αἱ ἁμαρτίαι αὐτῶν μεγάλαι σφόδρα.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויאמר יהוה זעקת סדם ועמרה כי-רבה וחטאתם כי כבדה מאד.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Ιαβέ יהוה που σημαίνει Κύριοςיהוה =Ιαβέ = Κύριος.
___
Παραποίηση. Και αποστρέψαντες εκείθεν Ελοχίμ ήλθον εις Σόδομα. Αβραάμ δε έτι ην εστηκώς εναντίον Ελοχίμ(1.45)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 18.22 καὶ ἀποστρέψαντες ἐκεῖθεν οἱἄνδρες ἦλθον εἰς Σόδομα. ῾Αβραὰμ δὲ ἔτι ἦν ἑστηκὼς ἐναντίον Κυρίου.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויפנו משם האנשים וילכו סדמה ואברהם עודנו עמד לפני יהוה.
1. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά χα-ενωσίμ  האנשים που σημαίνει οι άντρες. האנשיםχα-ενωσίμ = οι άνδρες.
2. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Ιαβέ יהוה που σημαίνει Κύριος. יהוהΙαβέ = Κύριος.
___
ΠαραποίησηΤο Εβραικό κείμενο δεν λέει ”είπεν ο Κύριος”, αλλά είπεν ο Ελοχίμ”.(1.45).
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 18.26 εἶπε δὲ Κύριος· ἐὰν ὦσιν ἐν Σοδόμοις πεντήκοντα δίκαιοι ἐν τῇ πόλει, ἀφήσω ὅλην τὴν πόλιν καὶ πάντα τὸν τόπον δι᾿αὐτούς.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויאמר יהוה אם-אמצא בסדם חמשים צדיקם בתוך העיר ונשאתי לכל-המקום בעבורם.
Το Εβραικό κείμενο είναι το ίδιο με το Ελληνικό και δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Ιαβέ יהוה που σημαίνει Κύριος. יהוה = Ιαβέ = Κύριος.
___
ΠαραποίησηΕδω ο Αβραάμ μιλάει με τον ενσαρκωμένο Ελοχίμ(1.46)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 18.32 καὶ εἶπε· μήτι κύριεἐὰν λαλήσω ἔτι ἅπαξ· ἐὰν δὲ εὑρεθῶσιν ἐκεῖ δέκα; καὶ εἶπεν· οὐ μὴ ἀπολέσω ἕνεκεν τῶν δέκα.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויאמר אל-נא יחר לאדני ואדברה אך-הפעם אולי ימצאון שם עשרה ויאמר לא אשחית בעבור העשרה.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Αδωναί  אדני που και αυτό σημαίνει Κύριος.  אדני = Αδωναί = Κύριος.
___
ΠαραποίησηΕδω Ελοχίμ μεταφράζεται Κύριος ο Θεός(1.47)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 18.33 ἀπῆλθε δὲ ὁ Κύριος, ὡς ἐπαύσατο λαλῶν τῷ ῾Αβραάμ, καὶ ῾Αβραὰμ ἀπέστρεψεν εἰς τὸν τόπον αὐτοῦ.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  וילך יהוה כאשר כלה לדבר אל-אברהם ואברהם שב למקמו.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Ιαβέ יהוה που σημαίνει Κύριος. יהוה =Ιαβέ = Κύριος.
___
ΠαραποίησηΤο εβραικό κείμενο δεν λέει ”δύο άγγελοι”, αλλά δύο Ελοχίμ(1.47)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 19.1 Ήλθον δὲ οἱ δύο ἄγγελοι εἰς Σόδομα ἑσπέρας· Λὼτ δὲ ἐκάθητο παρὰ τὴν πύλην Σοδόμων. ἰδὼν δὲ Λώτ, ἐξανέστη εἰς συνάντησιν αὐτοῖς καὶ προσεκύνησε τῷ προσώπῳ ἐπὶ τὴν γῆν.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויבאו שני המלאכים סדמה בערב ולוט ישב בשער-סדם וירא-לוט ויקם לקראתם וישתחו אפים ארצה.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Μαλαχίμ  מלאכים  που σημαίνειΆγγελοιמלאכים Μαλαχίμ Άγγελοι.
___
ΠαραποίησηΚαι Ελοχίμ έβρεξεν επί Σόδομα και Γόμορρα και πυρ παρά Αντονάι εξ ουρανού(1.48)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 19.24 καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμορρα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויהוה המטיר על-סדם ועל-עמרה גפרית ואש מאת יהוה מן-השמים.
1. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Ιαβέ יהוה που σημαίνει ΚύριοςיהוהΙαβέ = Κύριος.
2. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει  Αντονάι אדני, αλλά Ιαβέ יהוה που σημαίνει ΚύριοςיהוהΙαβέ = Κύριος.
___
ΠαραποίησηΚαι επέβαλεν Ελοχίμ έκτασιν επί του Αδάμ (1.49, 2.27) * σημ. μας :έκστασιν είναι το σωστό και επί τον
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 2.21 καὶ ἐπέβαλεν ὁ Θεὸς ἔκστασιν ἐπὶ τὸν ᾿Αδάμ, καὶ ὕπνωσε· καὶ ἔλαβε μίαν τῶν πλευρῶν αὐτοῦ καὶ ἀνεπλήρωσε σάρκα ἀντ᾿ αὐτῆς.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויפל יהוה אלהים תרדמה על-האדם ויישן ויקח אחת מצלעתיו ויסגר בשר תחתנה.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά Ιαβέ Ελωείμ יהוה אלהים  που σημαίνειΚύριος ο Θεόςיהוה אלהים  = Ιαβέ Ελωείμ = Κύριος ο Θεός.
___
ΠαραποίησηΚαι εκάλεσεν Αντονάι Ελοχίμ τον Αδάμ. (1.50)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Γένεσις 3.9 καὶ ἐκάλεσε Κύριος ὁ Θεὸς τὸν ᾿Αδὰμ καὶ εἶπεν αὐτῷ· ᾿Αδάμ, ποῦ εἶ;.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויקרא יהוה אלהים אל-האדם ויאמר לו איכה.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Αντονάι Ελοχίμ אדני  אלהים , αλλά Ιαβέ Ελωείμ יהוה אלהיםπου σημαίνει Κύριος ο Θεός. יהוה אלהים = Ιαβέ Ελωείμ = Κύριος ο Θεός.
___
Παραποίηση. Ευλογείτε τον Κύριον πάντες οι Ελοχίμ Αυτού, λειτουργοί Αυτού, οι ποιούντες το θέλημα Αυτού. (1.79, 1.95)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 102.21 εὐλογεῖτε τὸν Κύριον, πᾶσαι αἱδυνάμεις αὐτοῦ, λειτουργοὶ αὐτοῦ ποιοῦντες τὸ θέλημα αὐτοῦ.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ברכו יהוה כל-צבאיו משרתיו עשי רצונו.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ  אלהים , αλλά σαβαί-ου  צבאיו  που σημαίνειδυνάμεις συτού.  צבאיו σαβαί-ου = δυνάμεις αυτού.
___
Παραποίηση. Ο Αντονάι έστηκεν εν συναγωγή Ελοχίμ, εν μέσω δε  Ελοχίμ διακρίνει.(1.97)  * σημ. μας : έστη είναι το σωστό όχι έστηκεν.
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 81.1 Ψαλμὸς τῷ ᾿Ασάφ. Ο Θεός ἔστη ἐν συναγωγῇ θεῶν, ἐν μέσῳ δὲ θεοὺς διακρινεῖ.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  מזמור לאסף אלהים נצב בעדת-אל בקרב אלהים ישפט.
1. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Αντονάι  אדני , αλλά Ελωείμ  אלהים  που σημαίνειΘεός אלהים = Ελωείμ = Θεός.
 2. Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ  אלהים, αλλά ελ  אל  που σημαίνει Θεοί. אל = ελ= Θεοί.
___
Παραποίηση. εξελέσυε πένητα και πτωχόν, εκ χειρός Νεφελίμ ρύσασθε αυτόν. (1.98) * σημ. μας : εξέλεσθε είναι το σωστό όχι εξελέσυε.
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 81.4 ἐξέλεσθε πένητα καὶ πτωχόν, ἐκ χειρὸς ἁμαρτωλοῦ ρύσασθε αὐτόν.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  פלטו-דל ואביון מיד רשעים הצילו.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει  Νεφελίμ נפלים , αλλά ρασαίμ  רשעים  που σημαίνειαμαρτωλού.  רשעים = ρασαίμ = αμαρτωλού.
___
Παραποίηση. οι υιοί των Ελοχίμ σου κατασκηνώσουσι. (1.100)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 101.29 οἱ υἱοὶ τῶν δούλων σουκατασκηνώσουσι, καὶ τὸ σπέρμα αὐτῶν εἰς τὸν αἰῶνα κατευθυνθήσεται.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  בני-עבדיך ישכונו וזרעם לפניך יכון.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά εμπεντί-κα  עבדיך  που σημαίνειδούλων σου.  עבדיך = εμπεντί-κα = δούλων σου.
___
Παραποίηση. οι τε γηγενείς και οι υιοί των των Ελοχίμ. (1.101)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 48.3 οἵ τε γηγενεῖς καὶ οἱ υἱοὶ τῶνἀνθρώπων, ἐπὶ τὸ αὐτὸ πλούσιος καὶ πένης.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει : גם-בני אדם גם-בני-איש יחד עשיר ואביון.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά αδάμ אדם που σημαίνειανθρώπων. אדם αδάμ = ανθρώπων.
___
Παραποίηση. ο Θεός εκ του ουρανού διέκυψεν επί τους υιούς των Ελοχίμ. (1.102)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 52.3 ὁ Θεὸς ἐκ τοῦ οὐρανοῦ διέκυψεν ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῶν ἀνθρώπων τοῦ ἰδεῖν εἰ ἔστι συνιὼν ἢ ἐκζητῶν τὸν Θεόν.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  אלהים משמים השקיף על-בני אדם לראות היש משכיל דרש את-אלהים.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά αδάμ אדם που σημαίνει ανθρώπων.אדם = αδάμ = ανθρώπων.
___
Παραποίηση. την δε γην έδωκε τοίς υιοίς Ελοχίμ. (2.161)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Ψαλμός 113.24 ὁ οὐρανὸς τοῦ οὐρανοῦ τῷ Κυρίῳ, τὴν δὲ γῆν ἔδωκε τοῖς υἱοῖς τῶν ἀνθρώπων.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  השמים שמים ליהוה והארץ נתן לבני-אדם.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Ελοχίμ אלהים , αλλά αδάμ אדם που σημαίνει ανθρώπων. אדם = αδάμ = ανθρώπων.
___
Παραποίηση. και ακολούθησαν άλλους θεούς (Νεφελίμ). (2.163)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Κριταί 2.12 καὶ ἐγκατέλιπον τὸν Κύριον τὸν Θεὸν τῶν πατέρων αὐτῶν τὸν ἐξαγαγόντα αὐτοὺς ἐκ γῆς Αἰγύπτου καὶ ἐπορεύθησαν ὀπίσω θεῶν ἑτέρων ἀπὸ τῶν θεῶν τῶν ἐθνῶν τῶν περικύκλῳ αὐτῶν καί προσεκύνησαν αὐτοῖς καὶ παρώργισαν τὸν Κύριον.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :   ויעזבו את-יהוה אלהי אבותם המוציא אותם מארץ מצרים וילכו אחרי אלהיםאחרים מאלהי העמים אשר סביבותיהם וישתחוו להם ויכעסו את-יהוה.
Το Εβραικό κείμενο  δεν γράφει Νεφελίμ נפלים , αλλά Ελωείμ אלהים που σημαίνει θεοί.אלהים = Ελωείμ = θεοί.
___
Παραποίηση. Και ήγειρε Κύριος κριτάς (Ελοχίμ)… και γε των κριτών (Ελοχίμ) ουχ υπήκουσαν. (2.164)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Κριταί 2.16 καὶ ἤγειρε Κύριος κριτάς, καὶ ἔσωσεν αὐτοὺς Κύριος ἐκ χειρὸς τῶν προνομευόντων αὐτούς. καί γε τῶν κριτῶν οὐχ ὑπήκουσαν.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :  ויקם יהוה שפטים ויושיעום מיד שסיהם  וגם אל-שפטיהם לא שמעו.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει  Ελοχίμ אלהים , αλλά σαφατίμ  שפטים  που σημαίνεικριτάςשפטים  = σαφατίμ = κριτάς.
___
Παραποίησηότι εξεπόρνευσαν οπίσω θεών (Νεφελίμ) ετέρων. (2.164)
Απάντηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει : Κριταί 2.17 ὅτι ἐξεπόρνευσαν ὀπίσω θεῶνἑτέρων καὶ προσεκύνησαν αὐτοῖς· καὶ ἐξέκλιναν ταχὺ ἐκ τῆς ὁδοῦ, ἧς ἐπορεύθησαν οἱ πατέρες αὐτῶν τοῦ εἰσακούειν τῶν λόγων Κυρίου, οὐκ ἐποίησαν οὕτως.
Η Εβραική Γραφή αναφέρει :   כי זנו אחרי אלהים אחרים וישתחוו להם סרו מהר מן-הדרך אשר הלכו אבותם לשמע מצות-יהוה לא-עשו כן.
Το Εβραικό κείμενο δεν γράφει Νεφελίμ נפלים , αλλά Ελωείμ אלהים που σημαίνει θεοί.אלהים = Ελωείμ = θεοί.
___

Πηγές

Αυτά διαβάζουμε στα βιβλία του Δ. Λιακόπουλου :
  • Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας, Τόμος 1, Ελοχίμ
  • Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας, Τόμος 2, Ελ
  • Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας, Τόμος 3, Νεφελίμ
(Συνεχίζεται)

Κατάλογος των αιρέσεων που διαδίδει ο Δ. Λιακόπουλος.

Στόχος μας

Απώτερος σκοπός μας είναι να ενημερωθεί ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης και να συνειδητοποιήσει το μέγεθος, το βάθος και την καταστροφική επίδραση, που ασκούν στις ψυχές χιλιάδων συμπολιτών μας, οι τόσες πολλές αιρέσεις του Δ. Λιακόπουλου. Επίσης να αφυπνιστούν όσοι έχουν παγιδευτεί στα δίχτυα της πλάνης.
Και το χειρότερο είναι πως όλα αυτά λέγονται δήθεν, εξ ονόματος της Ορθοδοξίας. Δυστυχώς όμως έχουμε να κάνουμε με μία νεοφανή αίρεση, που γνωρίζει απίστευτη διάδοση, τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο δεν προβάλλει Ορθόδοξες θέσεις, αλλά αντίθετα αλλοιώνει πολλές από τις δογματικές αλήθειες και τελικά στρέφεται κατά της Εκκλησίας και αρκετών Αγίων της. Αν κάποιος που αλλοιώνει μία και μόνη αλήθεια, ονομάζεται αιρετικός και αναθεματίζεται, κάποιος που διαστρέφει δεκάδες δόγματα πως θα πρέπει να ονομαστεί;
Στην προσπάθεια μας να ταξινομήσουμε το πλήθος των αιρέσεων που πιστεύει (;) και διαδίδει ο Δ. Λιακόπουλος δημοσιεύουμε τον παρακάτω κατάλογο με τις βασικότερες από αυτές.
___
* Οι πράσινοι αριθμοί μέσα σε παρένθεση δείχνουν σε ποιό βιβλίο του Δ. Λιακόπουλου, είναι γραμμένα όσα αναφέρουμε. Για παράδειγμα (1.28) σημαίνει 1ο βιβλίο, σελίδα 28. Επίσης με πράσινα γράμματα αναφέρονται οι αιρετικές θεωρίες του Δ. Λιακόπουλου.
___

Κατάλογος των αιρέσεων του Δ. Λιακόπουλου

Οι βασικοί πυλώνες της αίρεσης είναι οτι δήθεν:
  • Ο Θεός δημιούργησε τους Ελοχίμ (σωματικά πλάσματα ανώτερα των Αγγέλων), πριν από τη δημιουργία των Αγγέλων. Το τελειότερο κατασκεύασμα και πλάσμα του θεού είναι ο Πρώτος Ελοχίμ, ο Παλαιός όλων των Ημερών.
  • Ο Θεός δημιούργησε τους Αγγέλους (κατώτερους και των Ελοχίμ και των ανθρώπων).
  • Ο Άγγελος Σαμαέλ (Σατανάς) επαναστάτησε λόγο της επικείμενης δημιουργίας του (ανώτερου των Αγγέλων) ανθρώπου. Τον επάταξε ο Πρώτος Ελοχίμ, περιορίζοντας απλώς την δράση του.
  • Ο Πρώτος Ελοχίμ δημιούργησε τον άνθρωπο, κατ΄εικόνα και καθ’ ομοίωσή του.
  • 201 Ελοχίμ ενώθηκαν (δια της βίας) με τις θυγατέρες των ανθρώπων και γέννησαν τους Νεφελίμ.
  • Απο την επιμιξία Νεφελίμ και ανθρώπων, προήλθε το Κρόνιο γένος (Ραν). Το γένος του Κρόνου είναι οι Κρονίδες Ελ, δηλαδή οι Ολύμπιοι του Δία. Επίσης προήλθαν οι Γίγαντες.
  • Απο την ένωση των Ελ με τους ανθρώπους, δημιουργήθηκε το πρώτο πανίσχυρο γένος των Ελ-λην (ων).
Και πιο αναλυτικά ισχυρίζεται ψευδώς ότι :
Το Σύμπαν
  • Το σύμπαν δημιουργήθηκε απο ένα ”κοσμικό αυγό”.
Οι Ελοχίμ
  • Ο Θεός δημιούργησε τους Ελοχίμ (σωματικά πλάσματα), πριν από την δημιουργία των Αγγέλων.
  • Οι Ελοχίμ έχουν πύρινο, απαστράπτον σώμα. (1.28) Είναι όντα αγγελικά αλλά με σώμα και όχι ασώματα (1.29) Οι Ελοχίμ έχουν σώμα ενεργειακό. (1.31)
  • Οι Ελοχίμ είναι όντα ισχυρότερα απο τους Αγγελους.
  • Οι Ελοχίμ είναι πύρινα Χερουβίμ, ενώ οι Άγγελοι άυλα Χερουβίμ. (1.77)
  • Οι Ελοχίμ είναι πύρινες γλώσσες (1.75)
  • Οι Ελοχίμ είναι ουσιαστικά ενσώματοι Άγγελοι.
  • Οι Ελοχίμ δεν έχουν φύλλο.
  • Οι Ελοχίμ είναι χωρισμένοι σε 9 τάξεις : Ελ Ναρ, Ελ Λιν, Ελ Ζιν, Ελ Νιρ, Ελ Λαν, Ελ Σαν, Ελ Τερέ, Ελ Γαν, Ελ Ταν.
  • Στους Ελοχίμ αναθέτει ο Θεός την εκτέλεση των αποστολών και του θεληματος του.
  • Ο Πρώτος Ελοχίμ (ο Παλαιός όλων των Ημερών), κάθεται σε θρόνο δόξης, μετά τον περιορισμό του σε στάση, που του επιβληθηκε απο τον Θεό. Μένει σε στάση για να εξαγοράσει το δικαίωμα, να πάει στο βασίλειο του Σαμαέλ, μετά την Δευτέρα Παρουσία.
  • Ο περιορισμένος σε στάση Πρώτος Ελοχίμ, που χρησιμοποιεί μικρό μέρος της ύπαρξης του, ειναι ο ”πολέμαρχος του Θεού”.
  • Ο Ελ Σεντάι είναι ένας Ελοχίμ. (1.37)
  • Ο Ραιφάν είναι ένας Ελοχίμ. (1.37)
  • Ο Ελοχίμ Ελ Σεντάι, ρώτησε τον Αδάμ γιατι φοβήθηκε απο την παρουσία του και κρύφτηκε, (μετά την παράβαση).
  • Ένας Ελοχίμ οδήγησε τον Αδάμ και την Εύα εκτός του Παραδείσου.
  • Οι Ελοχίμ ενσαρκώνονται (1.46)
  • Οι Ελοχίμ ήταν υπερόντα και μετέτρεπαν το σώμα τους σε ότι ήθελαν. (1.47, 1.86)
  • Οι Ελοχίμ είχαν δυνατότητα ”αλλασομορφίας”(1.86)
  • Τρείς Ελοχίμ επισκέφθηκαν τον Αβραάμ. (1.28, 1.40,1.41,1.43, 1.44, 1.45, 1.46)
  • Δύο Ελοχίμ κατέστρεψαν τα Σόδομα. (1.28, 1.44, 1.45, 1.46, 1.47, 1.48)
  • Οι Ελοχίμ χρησιμοποιούνται για πράξεις – ενέργειες, ενώ οι άγγελοι μόνο για μεταφορά μυνημάτων(1.44)
  • Οι Ελοχίμ είναι το πατρώον γένος. (1.44, 1.46)
  • Οι Ελοχίμ ήταν άγια όντα(1.84)
  • Ο όρος Ελοχίμ η πιο παλιά, η πρώτη λέξη στο σύμπαν. Κανείς δεν μπόρεσε ως τώρα να την μεταφράσει με σιγουριά(1.36)
  • Όταν αποστάτησαν οι 201 Ελοχίμ, οι υπόλοιποι πήγαιναν στην Γή μόνο με άδεια.(1.61)
  • Οι Αρχάγγελοι περιόρισαν τους Ελοχίμ, για να ταπεινωθούν(1.65)
  • Οι Ελοχίμ είναι οι εγρήγοροι, οι θέοντες(1.89)
Ο Άνθρωπος
  • Οι Ελοχίμ δημιούργησαν τον άνθρωπο (το τρίτο γένος), κατ΄εικόνα και καθ’ ομοίωσή τους. (1.31, 1.33) Και πιο συγκεκριμένα ο Ελοχίμ ο ονομαζόμενος, ο Ένας, ο Μέγας, ο Πρώτος, ο Αρχαίος των Ημερών. (1.41, 1.73, 1.75)
  • Ο άνθρωπος είναι ανώτερος απο τους Αγγέλους.
  • Ο άνθρωπος είχε προ της πτώσης ενεργειακό σώμα.
  • Στον άνθρωπο ανατέθηκε μια αποστολή, που είναι ο αρχαίος σκοπός της δημιουργίας του, ο οποίος ουδέποτε αποκαλύφθηκε απο τον Θεό.
  • Ο Αδάμ και η Εύα αρχικά δεν έχουν φύλλο. Τα όργανα αναπαραγωγής εμφανίστηκαν μετα την φυγή απο τον Παράδεισο. (1.42)
  • Η Ευά κατασκευάστηκε, με τη μέθοδο της κλωνοποίησης. (1.50)
Το προπατορικό αμάρτημα
  • Στο προπατορικό αμάρτημα ο Σατανάς λεει το ψέμα στην Εύα, ότι μπορεί να ξεπεράσει τους Ελοχίμ, να θεοποιηθεί.
Η Λιλίθ
  • Πρίν την Εύα δόθηκε στον άνθρωπο (άντρα) μια άλλη σύντροφος η Λιλίθ. Είχε πνεύμα και σώμα και προσπάθησε να σκοτώσει τον Αδάμ. είναι η πόρνη της Βαβυλώνος, ο θηλυκός Αντίχριστος. Είναι το πρώτο δημιούργημα των Ελοχίμ (και αυτή), που αποστάτησε απο τον θεό.
Σαμαέλ (Σατανάς)
  • Ο Σαμαέλ (Άγγελος) είναι αυτός που ξέρουμε ως Σατανά. (1.57)
  • Ο Σαμαέλ ήταν αρχάγγελος της μουσικής αρμονίας του σύμπαντος (1.57)
  • Ο Σαμαέλ δυσαρεστήθηκε για την δημιουργία των ανώτερων του ανθρώπων. Έτσι εξέπεσε.
  • Ο Σαμαέλ μετέπειτα Σατανάς εξέπεσε από μία ”ανθρώπινη” αδυναμία, την έπαρση, την υπερηφάνεια, την ματαιοδοξία. (1.84)
  • Έγινε πόλεμος στον Ουρανό και ο Πρώτος Ελοχίμ επάταξε τον Σαμαέλ και τους ομοίους του και κατέστειλε την εξέγερση.
  • Αλλά μετά την πτώση των ανθρώπων, ο Σαμαέλ ”έβγαλε απο την μέση” και περιόρισε τον πρώτο Ελοχίμ, σε αντάλλαγμα του να μην εξαφανιστεί ο άνθρωπος, απο τον Θεό. Ο Πρώτος Ελοχίμ (ο Παλαιός όλων των Ημερών), κάθεται σε θρόνο δόξης, μετά τον περιορισμό του σε στάση, που του επιβληθηκε απο τον Θεό. Μένει σε στάση για να εξαγοράσει το δικαίωμα, να πάει στο βασίλειο του Σαμαέλ, μετά την Δευτέρα Παρουσία.
  • Ο Σαμαέλ ζήτησε σαν αντίτιμο όταν ο Θεός όρισε τον ερχομό του στη Γή, τη σταύρωση και το θάνατο του Χριστού.
  • Ο Σαμαέλ έκανε μετέπειτα ”φωλιές” ανάμεσα στις νεφέλες του σύμπαντος, πού πήραν πράσινο χρώμα, το χρώμα του κακού.
Η αποστασία των 201 Ελοχίμ και οι Νεφελίμ (γιοί της Γής και του Ουρανού).
  • 40.000 χρόνια πρίν 201 Ελοχίμ (φωτεινοί υπηρέτες του Θεού) εξέπεσαν και ενώθηκαν (δια της βίας) με τις θυγατέρες των ανθρώπων. Τα παιδιά τους από αυτή την ένωση είναι οι Νεφελίμ(1.9, 1.27, 1.40, 1.55, 1.57, 1,59, 1,63, 1,81, 1.85, 3.9)
  • Οι Νεφελίμ έχουν ύψος 3.000 πήχεις, και καταβροχθίζουν τους ανθρώπους (1.59)και είναι ανθρωπόμορφοι η τερατόμορφοι. Οι Νεφελίμ είναι συνολικά 17 γένη, 1 ανθρωπόμορφο (οι Κρόνιοι) και 16 τερατόμορφα.
  • Οι Νεφελίμ είναι υποχθόνιες Θεότητες.
  • Οι Νεφελίμ είναι ενεργειακά όντα.
  • Οι Νεφελίμ είχαν υπεράνθρωπες δυνατότητες και εξουσίαζαν τους ανθρώπους.(1.87)
  • Οι ψυχές των Νεφελίμ θα χαθούν, χωρίς καν να κριθούν καν στην Δευτέρα Παρουσία. (1.40)
  • Ο Βαάλ είναι ένας Νεφελίμ.
  • Σήμερα οι Νεφελίμ είναι κλεισμένοι στα Τάρταρα, εξακολουθούν όμως να συνωμοτούν με επιτυχία(1.87)
Οι Ελ
  • Ελ ονομάζονταν οι Ολύμπιοι θεοί. (1.27)
  • Το γένος του Κρόνου είναι οι Κρονίδες Ελ, δηλαδή οι Ολύμπιοι του Δία.
  • Υπάρχουν οι Ολύμπιοι θεοί, (που δεν είναι άγιοι), που ονομάζονται Ελ, (πρόθεμα της λέξης Ελοχίμ), με σημαία το γράμμα – Λ -.
  • Το – Λ – είναι το κορυφαίο σύμβολο προστασίας του ανθρωπίνου γένους.
  • Ο Κρόνος είχε δυνατότητα τηλεπάθειας, τηλεκίνησης, τηλεμεταφοράς κλπ.
  • Το 33.000 π.Χ γεννήθηκε ο Δίας 2ης γενιάς γιός της ” Γής και του Ουρανού”, ο ισχυρότερος τους, παιδί του Κρόνου και της Ρέας.
  • Ο Δίας απελευθέρωσε απο τα τάρταρα τους αδερφούς του Κρονίδες.
  • Οι Ελ δεν ήταν καλοί και αγαθοί, αλλα ήταν δίκαιοι.
Διάφορες αιρετικές Θεωρίες
  • Οι επτά Ουρανοί είναι επτά στάδια αυτογνωσίας και συνειδητότητας(1.30)
  • Το Αγγελικό σύστημα, είναι δίκτυο πληροφόρησης και μετέφερε στον Δημιουργό την απελπισία των ανθρώπων. (1.61)
  • Ένας άγγελος μπορεί όπως ένας δαίμονας να καταλάβει ένα ανθρώπινο σώμα.(1.40)
  • Οι αρχάγγελοι μεταφέρουν την κραυγή των ανθρώπων στον Θεό(1.87)
  • Ο Αρχάγγελος Γαβριέλ δημιούργησε πόλεμο μεταξύ των Νεφελίμ. Ο πόλεμος είναι η Γιγαντομαχία ή Τιτανομαχία(1.89)
  • Ο Αρχάγγελος Μιχαέλ συνέλαβε τους εκπεσόντες Ελοχίμ και τους φυλάκισε στο εσωτερικό της Γης(1.89)
  • Μετά την Ανάσταση του Χριστού, το σώμα του είναι υλικό και ενεργειακό άυλο και μπορεί να εξαυλώνεται.
  • Κανείς άνθρωπος δεν έρχεται σε απευθείας επαφή με τον Θεό. Οι προσευχές μας δεν ακούονται, αλλά εισακούονται, τις μεταφέρουν Άγγελοι Κυρίου. (1.31, 1.47)
  • Το κακό είναι πνευματικό δημιούργημα, αφου ήταν πνεύμα ο Άγγελος Σαμαέλ.
  • Το κακό είναι κτιστό από κτίσματα του θεού. Κτιστό και επομένως φθαρτό.
  • Κλαυθμός, οδυρμός και τριγμός των οδόντων, ήταν η σφαγή και κατακρεούργηση των ανθρώπων, από τους Νεφελίμ.
  • Εντολή Θεού η φύτευση της αμπέλου, μετα την νίκη εναντίον των Νεφελίμ. Ο Διόνυσος φύτευσε στην Κίνα αμπέλια. (1.89)
Γραφές και Εκκλησία
  • Η Ελληνική μετάφραση των Ο΄(Εβδομήκοντα) της Παλαιάς Διαθήκης, είναι σκόπιμα παραποιημένη, με σκοπό να εξαφανιστούν οι κύριες ιστορικές αλήθειες. Οι εβδομήκοντα είναι παραφραστές (1.25, 1.38, 1.40)
  • Οι Εβδομήκοντα απέκρυψαν την δημιουργία των πρώτων όντων, των φωτεινών υπηρετών του Θεού. (1.29)
  • Οι Εβδομήκοντα είχαν σαν σκοπό να εξαφανίσουν απο την μνήμη των ανθρώπων τους Ελοχίμ, το πατρώον γένος(1.44)
  • Οι Εβδομήκοντα τα κάνανε σαλάτα! (1.48)
  • Οι Εβδομήκοντα δεν ήταν Χριστιανοi(1.38) *(σημ.μας : Τον 3ο προ Χριστού αιώνα πως θα μπορούσαν να υπάρχουν Χριστιανοί;).
  • Η Παλαια Διαθήκη είναι ”ιερή” και αλληγορική. (1.7, 3.7)
  • Το (απόκρυφο) βιβλίο του Ενώχ, το έγραψε ο προφήτης Ενώχ. (1.55)
  • Η Ελληνική μετάφραση του βιβλίου του Ενώχ, έχει και αυτή παραποιηθεί. (1.55)
  • Πολλά αρχαία Ελληνικά κείμενα είναι ιερά και προφητικά(1.7, 3.7)
  • Οι Ελληνικές γραφές λένε τα ίδια με τις Εβραικές, αλλα με περισσότερες λεπτομέρειες. (1.86)
  • Καμμία Οικουμενική Σύνοδος δεν ασχολήθηκε με το ”κατ’εικόνα” και ”καθ’ ομοίωση”, διότι κανείς δεν μπορούσε να το εξηγήσει πειστικά και οι μισοί Πατέρες της Εκκλησίας, θα εβγαζαν τους άλλους μισούς αιρετικούς… Οι Άγιοι του Θεού δεν είχαν πληροφόρηση γι’αυτό το θέμα. (1.31) Οι Άγιοι της Εκκλησίας ανέπτυξαν φιλολογία διαφωνούντες μεταξύ τους για το θέμα του ”καθ’ εικόνα”(1.34)
  • Ο όρος Ελοχίμ προκαλεί αντιφάσεις και αμηχανία, στους Αγίους του Θεού. (1.35)
Πηγές του
  • Οι πληροφορίες για τα πρό Χριστού γεγονότα προέρχονται από τα χάλκινα βιβλία(σημ.μας : δικής του φυσικά εφεύρεσης). (3.11)
  • Οι πληροφορίες για το σήμερα προέρχονται απο πηγές που δεν μπορεί να αποκαλύψει. (3.11)
  • Ένας ραβίνος του είπε ότι Ελοχίμ σημαίνει ”εκείνοι που θα αποδώσουν στον καθένα ότι του αξίζει”. (1.26)
Κοινωνία
  • Δεν μας κυβερνά ο πλανητάρχης ή οι κεφαλαιοκράτες, αλλά ένα σύστημα χιλιάδων ετών. (3.9)
  • Οι Αμερικάνοι ελέγχονται απο τους Νεφελίμ του Βαάλ. (3.10)
  • Οι Αρχαίοι Πέρσες ελέγχονταν από τους Νεφελίμ του Αχούρα Μάζντα. (3.10)
___

Πηγές

Αυτά διαβάζουμε στίς αρχές των βιβλίων του Δ. Λιακόπουλου :
  • Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας, Τόμος 1 – Ελοχίμ
  • Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας, Τόμος 2 – Ελ
  • Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας, Τόμος 3 – Νεφελίμ
(Συνεχίζεται)

Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ Ἡ μασονική προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (3ο) – τοῦ Μοναχοῦ Σεραφείμ

masonia999
Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ
Ἡ μασονική προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
τοῦ Μοναχοῦ Σεραφείμ
Ἄλλο καύχημα ἐξ ἴσου τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τοῦ Τεκτονισμοῦ ὑπῆρξεν ὁ δύσφημος Πατριάρχης Μελέτιος Β΄ ὁ Μεταξάκης[25], ὁ ἐκλεκτός τῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς τῆς Γηραιᾶς Ἀλβίωνος, τῆς Μ. Βρεττανίας, ὅπως ἀποδεικνύει ἡ ἀλληλογραφία του μέ τόν Ἀγγλικανό Πρεσβύτερο (Canon) J.Α.Douglas[26]. Ὁ ἐκπεσών τοῦ Ἁγιοταφιτισμοῦ Μελέτιος, σύμφωνα μέ τή 25σέλιδη νεκρολογία τοῦ Μασόνου φίλου του, Ἀλέξανδρου Ζερβουδάκη«παρακολουθοῦσε τίς ἐργασίες καί τή δράση τοῦ Τεκτονισμοῦ παντοῦ ὅπου βρέθηκε στήν πολυτάραχη ζωή του, καί οἱ περιστάσεις καί τό περιβάλλον τοῦ τό ἐπέτρεπαν [...] Ὀλίγοι εἶναι ἐκεῖνοι, πού σάν τόν ἀδελφό Μελέτιο, δέχθηκαν τόν Τεκτονισμό καί τόν ἔκαναν βίωμά των. Καί ὑπῆρξε πραγματική ἀπώλεια ὅτι τόσο γρήγορα ἀνακλήθηκε ἀπό τόν Μ.Α.Τ.Σ. στήν Αἰωνία Ἀνατολή, πρίν ὁλοκληρώσῃ τά ἔργα μέ τά ὁποῖα ἐστεφάνωσε τό πέρασμά του ἀπό τόν κόσμο μας» [27]Περιττόν νά ὑπενθυμίσουμε ὅτι ἡ πρωτοβουλία καί αὐθαίρετη δράση τοῦ Μεταξάκη στό θέμα τῆς τελικῆς ἐφαρμογῆς τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, μετά τό Πανορθόδοξο Συνέδριο τοῦ 1923, ἦταν, ὅπως τήν ὀνόμασε τό 1930 ὁ ἅγιος Νικόλαος Ἀχρίδος (Βελιμίροβιτς) πρόξενος «εἴδους τινός σχίσματος» [28]. Πάντως, οἱ οἰκουμενιστικές ἐκτροπές τοῦ Μασόνου Μεταξάκη ὑπῆρξαν λίαν ἀρεστές στήν ἀγγλική πολιτική, ἡ ὁποία προφανῶς εὐελπιστοῦσε ὅτι μετά τή Μητρόπολη Κιτίου, τήν Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνῶν, τό Πατριαρχεῖο ΚΠόλεως καί αὐτό τῆς Ἀλεξανδρείας, παντοῦ δηλαδή ὅπου ὑπῆρξε ὁ Μελέτιος Προκαθήμενος μέ τίς εὐλογίες τοῦ (ἐπίσης Μασόνου) Ἐλευθερίου Βενιζέλου καί τῶν Ἐγγλέζων, θά μποροῦσε ὁ Μελέτιος νά μεταφέρει τῶν μεταρρυθμίσεών του τά φῶτα (καί νά «ἀλλάξει τά φῶτα») καί στό Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων, ὡς Πατριάρχης τῆς Σιωνίτιδος Ἐκκλησίας· σύμφωνα μέ τήν νεκρολογία τοῦ ἀνταποκριτῆ τῶν Church Times τῆς 2ας Αὐγούστου 1935, ὁ Ἀλεξανδρείας Μελέτιος «σέ κάθε πόστο δέν ἔκρυψε τίς ἀρχές του ὡς συντηρητικοῦ μεταρρυθμιστῆ ἀφίνοντας νά γίνει γνωστό στήν Ἀμερική ὅτι θά καλωσόριζε τόν γάμο τῶν ἐπισκόπων, οἱ ὁποῖοι δέν θά ἔπρεπε νά λαμβάνονται μόνον ἀπό τήν ἐλλιπῆ δεξαμενή τῶν μοναστηριῶν, καί ὅτι θά μποροῦσε νά φαντασθεῖ κοντά μαλλιά καί “κληρική ἐνδυμασία”, ὡς ὑποκατάστατο γιά τό, ὄχι τόσο ἀρχαῖο, μοναστικό ζωστικό μέ τό ὁποῖο ἐνδύονται οἱ σύγχρονοι ὀρθόδοξοι ἱερεῖς [...] Ἄν ἐπιθύμησε τόν θρόνο τῶν Ἱεροσολύμων, ἦταν ἐπειδή ἔνιωθε ὅτι μποροῦσε νά ξοδεύσει τά τελευταῖα ἔτη τῆς ζωῆς του φέροντας εἰς πέρας ἐκεῖ τίς ἀπαραίτητες καί ἀνεπιθύμητες μεταρρυθμίσεις» [29].
***
[25] Μ. ΦΥΣΕΝΤΖΙΔΗΣ, ἔνθ’ ἀνωτ., τόμ. Α΄, σελ. 173-177. Τό ὄνομά του ὅμως μαρτυρεῖται καί σέ πλεῖστα ἄλλα μασονικά κείμενα, μέ στοιχεῖα τά ὁποῖα ἐν καιρῷ θά παρουσιάσουμε.
[26] Βλ. τήν ἀλληλογραφία τους στό ἄρθρο Α. ΤΗΛΛΥΡΙΔΗΣ, «Μελέτιος Μεταξάκης. Ἀνέκδοτα κείμενα», Texts and Studies VII (1988) 107-295.
[27] ΑΛ. ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ, «Μελέτιος Μεταξάκης» (στήλη «Διάσημοι Τέκτονες»), ἐν Τεκτονικόν Δελτίον, Ὄργανον τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος, ἔτος 17ον, ἀριθμ. 71 (Ἰανουάριος-Φεβρουάριος 1967) 49.50.
[28] Συνεδρία Γ΄(10 Ἰουνίου 1930), Πρακτικά τῆς Προκαταρκτικῆς Ἐπιτροπῆς τῶν Ἁγίων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν τῆς συνελθούσης ἐν τῇ ἐν Ἁγίῳ Ὄρει Ἱερᾷ Μεγίστῃ Μονῇ τοῦ Βατοπεδίου (8-23 Ἰουνίου 1930), ἐν Κωνσταντινουπόλει 1930, σελ. 69: «Ἔχοντες πικράν τήν πεῖραν ἐξ ἄλλης Συσκέψεως, ἐν ᾗ καί ἡ ἡμετέρα Ἐκκλησία εἶχεν Ἀντιπροσώπους, ἀναγκαζόμεθα νά εἴμεθα ὠμῶς εἰλικρινεῖς. Εἶνε γνωστόν ὅτι αἱ ἀποφάσεις τῆς Συνελεύσεως ἐκείνης, καίπερ μή γενόμεναι ἀποδεκταί, ἐθεωρήθησαν ὡς Ἀποφάσεις Οἰκουμενικῆς Συνόδου, καί τοῦτο ἐδημιούργησεν εἶδός τι σχίσματος. Διό καί ἐζητήσαμεν διασαφήσεις, διότι ἀπεστάλημεν ἐνταῦθα μέ πνεῦμα συντηρητικότητος». Στή δευτερολογία του : «Ὁ Σεβασμιώτατος Ἐπίσκοπος Ἀχρίδος, εὐχαριστῶν, ἐρωτᾷ μήπως ἡ παροῦσα Συνέλευσις ἔχῃ σχέσιν τινά πρός τό Πανορθόδοξον Συνέδριον Κωνσταντινουπόλεως, καί ἐπί τῇ ἀρνητικῇ ἀπαντήσει τοῦ Σεβασμιωτάτου Ἁγίου Προέδρου εὐχαριστεῖ καί αὖθις θερμῶς, δικαιολογῶν ἅμα τήν ἐρώτησιν ἐκ τῶν τοῖς πᾶσι γνωστῶν ἀνωμαλιῶν, αἵτινες προῆλθον ἀπό τοῦ Συνεδρίου τούτου».
[29] «Death of the Patriarch Meletios. Peasant born Prince of Christendom (By our Special Correspondent)» ἐν Α. ΤΗΛΛΥΡΙΔΗΣ, ἔνθ’ ἀνωτ., σελ. 284· «In every post he made no secret of his principles as a conservative reformer, letting it be known in America that he would welcome a married episcopate, that would not have to be drawn only from the failing reservoir of the monasteries, and that he could envisage short hair and “clerical dress” as a substitute for the not very ancient monastic robe worn by the Orthodox priests of to-day [...] If he desired the throne of Jerusalem, it was because he felt that he could spend the last years of his life in carrying out the necessary and unwelcome reforms there».
Ορθόδοξος Τύπος, 10/1/2014

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...