Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Ιανουαρίου 15, 2013

ΠΑΥΛΟΥ ΤΟΥ ΘΗΒΑΙΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΛΥΒΙΤΟΥ

Τῌ ΙΕ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Μνήμη του Παύλου τοῦ Θηβαίου 

καὶ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Καλυβίτου.
Τῇ ΙΕ' τοῦ αὐτοῦ μηνός, 

Μνήμη τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Παύλου τοῦ Θηβαίου.

Εἰ θαῦμα Θήβαις ταῖς παρ᾽ Αἴγυπτον πύλαι,
Πόσον γε Παῦλος, κἄν βίου λίπῃ πύλας;
Βλαστὸς Θηβαΐδος πέμπτῃ δεκάτῃ θάνε Παῦλος

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Ἰωάννου,

 τοῦ διὰ Χριστὸν πτωχοῦ, ὃς καὶ Καλυβίτης ὠνομάσθη.

Ἀρνησίκοσμος παῖς λιπὼν γῆς καλύβην,
Ἐν οὐρανοῖς ἔπηξε καινὴν καλύβην.
Πέμπτῃ Ἰωάννης δεκάτῃ καλύβην μετέπηξεν.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Πανσοφίου.


Καὶ Πανσόφιον πλήξατε πλάνοι πλέον.
Οὕτω γὰρ αὐτῷ πλέξε τε πλείω στέφη.


Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, οἱ Ἅγιοι ἓξ Πατέρες ἐν εἰρήνῃ τελειοῦνται.
Ψυχαὶ διαυγεῖς ἓξ ἀποπτᾶσαι βίου,
Ἑξαπτέρυξι συμπαρίστανται Νόοις.

Ταῖς αὐτῶν ἁγίαις πρεσβείαις, ὁ Θεός, ἐλέησον καὶ σῶσον ἡμᾶς. 

Ἀμήν.

Δευτέρα, Ιανουαρίου 14, 2013

Πως εκδικούνται οι νεκροί ;


Γραμμα του Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς σε μια κυρία
Μου γράφεις πως κάτι σε αναστατώνει στον ύπνο. Τρία παιδιά εμφανίζονται μόλις κλείσεις τα μάτια και γελούν μαζί σου, σε κοροϊδεύουν, σε απειλούν και σε τρομάζουν. Πήγες, είπες, σε έξυπνους ανθρώπους και έψαχνες φάρμακο. Εκείνοι σου είπαν: «Δεν είναι τίποτα»! Εσύ τους είπες: «Αφού δεν είναι τίποτα διώξτε αυτό το τέρας από μένα! Μα, μπορεί να μην είναι τίποτα εκείνο που δεν μ’ αφήνει να ησυχάσω ήδη έξι μήνες»; Και εκείνοι σου απάντησαν: «άλλαξε αέρα, πήγαινε σε χαρούμενες παρέες, να τρέφεσαι καλύτερα. Αυτό είναι απλή υποχονδρία».
Ξέρω, αδελφή, τέτοιους «έξυπνους». Αυτοί έπιασαν στο στόμα τους έτσι μερικές λέξεις όπως «υποχονδρία», «τηλεπάθεια», «αυθυποβολή», με τις οποίες προσπερνούν την αδιαμφισβήτητη πνευματική πραγματικότητα και σε καθημερινή βάση μιλούν στον αέρα, με ελαφρότητα και άγνοια σαν να μιλά το κρασί.
Εγώ πιστεύω ότι αυτά τα τρία παιδιά που εμφανίζονται είναι τα ίδια εκείνα τρία δικά σου παιδιά που εσύ κατά την προσωπική σου ομολογία νέκρωσες πριν ο λαμπερός ήλιος τα φιλήσει ζωντανά. Και αυτά τώρα σε εκδικούνται. Και η εκδίκηση των νεκρών είναι πολύ φρικαλέα! Επειδή εσύ αυτοαποκαλείσαι διαβασμένη γυναίκα, θα σου μιλήσω από τα βιβλία. Από το βιβλία θα θυμηθείς τον Μάκβεθ ή πως το πνεύμα ενός νεκρού ανθρώπου σκότωσε τον Άγγλο βασιλιά. Διάβασες οπωσδήποτε πως ο βασιλιάς Βλάδισλαβ, δολοφόνος του βασιλιά Βλαδίμηρου, δολοφονήθηκε από το πνεύμα του Βλαδίμηρου.
Όμως ίσως διάβασες για την ακόλουθη περίπτωση. Ο Βυζαντινός βασιλιάς Κώνστας είχε αδελφό τον Θεοδόσιο, τον οποίο δεν αγαπούσε, επειδή φοβόταν να μην τον ρίξει από τον θρόνο. Γι’ αυτό ο Κώνστας ανάγκασε τον Θεοδόσιο να γίνει διάκονος. Αλλά ο φόβος δεν άφηνε τον βασιλιά ούτε τότε. Τελικά ο βασιλιάς αποφάσισε να εγκληματήσει. Κανόνισε ώστε να σκοτώσουν τον Θεοδόσιο. Όταν πέτυχε τον δόλιο σκοπό του ανέπνευσε η ψυχή του νομίζοντας ότι για πάντα ελευθερώθηκε από τον αντίπαλό του. Όμως ο αδαής δεν φαντάστηκε ότι οι νεκροί είναι πιο δυνατοί από τους ζωντανούς και ότι εκείνος που σκοτώνει αθώο άνθρωπο στην πραγματικότητα δεν νικά αλλά παραδίδει τα όπλα μπροστά στον νεκρό. Μετά από αυτό μια νύχτα ο δολοφονημένος διάκονος Θεοδόσιος εμφανίστηκε στον αδελφό του, τον βασιλιά, με ένα ποτήρι αίμα που άχνιζε και φώναξε με φοβερή φωνή: «Πιες αδελφέ»!
Ο βασιλιάς αναπήδησε, ξεσήκωσε όλο το παλάτι όμως κανένας δεν ήξερε να του πει τίποτα.
Μια άλλη νύχτα επαναλήφθηκε η ίδια σκηνή: Ο διάκονος με ένα ποτήρι αίμα και τη φρικτή κραυγή: «Πιες αδελφέ»!
Ο βασιλιάς ξεσήκωσε όλη την Κωνσταντινούπολη, όμως όλοι τον χάζευαν όπως εσένα εκείνοι οι έξυπνοι που σε στέλνουν στον καθαρό αέρα και την καλύτερη κουζίνα. Πάλι μια νύχτα επαναλήφθηκε το ίδιο. Τελικά ο βασιλιάς Κώνστας βρέθηκε ξαφνικά ένα πρωί νεκρός στο κρεβάτι του. Δ
Διαβάζεις την Αγία Γραφή; Εκεί έχουν ειπωθεί όλα, όλα έχουν εξηγηθεί, πώς και γιατί οι νεκροί εκδικούνται τους ζωντανούς. Διάβασε άλλη μια φορά για τον Κάιν ο οποίος λόγω της δολοφονίας του αδελφού του πουθενά και ποτέ δεν έβρισκε ειρήνη. Διάβασε πως το πνεύμα του προσβεβλημένου Σαμουήλ εκδικείτο τον Σαούλ. Και πως ο καημένος ο Δαβίδ φρικτά βασανιζόταν, χρόνια και χρόνια, λόγω της δολοφονίας του Ούριε. Και ακόμα θα βρεις χιλιάδες και χιλιάδες παρόμοιες περιπτώσεις από τον Κάιν έως εσένα. Και θα καταλάβεις τι σε βασανίζει και γιατί. Θα καταλάβεις ότι ο κόσμος των δολοφονημένων είναι πιο δυνατός από τους δολοφόνους τους και εκδικείται φοβερά.
Πρώτα κατάλαβε αυτό και κατανόησέ το. Ύστερα κάνε ό,τι μπορείς για τα σκοτωμένα παιδιά σου.
Και ο ελεήμων Θεός, στον Οποίο δεν υπάρχουν νεκροί, θα σε συγχωρήσει και θα σου χαρίσει ειρήνη. Και όσο για όλα εκείνα που πρέπει να πράξεις ρώτησε την Εκκλησία. Οι ιερείς τα ξέρουν
Ο Θεός να σε ελεήσει
“Δρόμος χωρίς Θεό δεν aντέχεται.” , Ιεραποστολικές επιστολές Α’, εκδόσεις Εν πλω

Το αντιφάρμακο των ασθενών ψυχών






Θέλω να σας αποδείξω με λίγα λόγια ότι και αν ακόμη
 είμαστε γεμάτοι από αμαρτήματα οι προσευχές μας 
καθαρίζουν γρήγορα από αυτά.
Πραγματικά, τί θα μπορούσε να υπάρξη πιο μεγάλο 
ή πιο θεϊκό πράγμα από την προσευχή, τη στιγμή 
που αποδεικνύεται ότι είναι το αντιφάρμακο των ψυχών που νοσούν;
Οι Νινευίτες φαίνεται λοιπόν ότι είναι οι πρώτοι που με 
την προσευχή τους απεμάκρυναν τις πολλές τους αμαρτίες 
στον Θεό. Διότι όταν άρχισαν να προσεύχωνται έγιναν δίκαιοι∙
 και την πόλι τους που ήταν συνηθισμένη να ζη στην 
ακολασία και την ασωτία και την παράνομη ζωή, η προσευχή 
την επανέφερε αμέσως στον ορθό τρόπο ζωής , διότι κατενίκησε
 την παλιά τους συνήθεια και έκανε την πόλι τους να γεμίση 
από τους ουράνιους νόμους και η προσευχή έφερε μαζί 
της στους Νινευίτες και την σωφροσύνη και την φιλανθρωπία 
και ψυχική ηρεμία και φροντίδα για τους φτωχούς. Διότι δεν 
επιτρέπεται στην ψυχή να ζη χωρίς αυτά∙ αλλά σε οποιοδήποτε 
λογισμό κι αν κατοικήση, τον κάνει γεμάτο από κάθε αρετή, τον 
οδηγεί στην αρετή και τον διώχνει μακριά από κάθε κακία.
Έτσι λοιπόν και τότε∙ αν ερχόταν κάποιος στη Νινευί που την 
γνώριζε προηγουμένως καλά, δεν θα ανεγνώριζε την πόλι∙ τόσο
 απότομα άλλαξε τον ανήθικο τρόπο ζωής με την ευσέβεια.
 Όπως μια πτωχή γυναίκα που φορεί κουρελιασμένα ρούχα,
 δεν θα μπορέσης να την αναγνωρίσης , αν την ιδής κατόπιν 
ντυμένη και στολισμένη με χρυσά και πολυτελή, 
έτσι ακριβώς και εκείνος που γνώριζε προηγουμένως την
 πόλι εκείνη ως πτωχή και έρημη από πνευματικούς 
θησαυρούς, δεν θα μπορούσε να αντιληφθή ότι είναι
 αυτή η ίδια η πόλις την οποία άλλαξε τόσο πολύ η 
προσευχή και επανέφερε την διάθεσι και τον τρόπο
 της ζωής της στην αρετή.
Και κάποια γυναίκα που πέρασε όλη την τη ζωή 
στην ακολασία και την πορνεία , όταν έπεσε στα πόδια 
του Χριστού , αμέσως πέτυχε τη σωτηρία της 
( πρβλ. Λουκ. 7,37 ) .

Από το βιβλίο: 
«ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Χρυσοστομικός Άμβων
Ε΄
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ
Τα νεύρα της ψυχής»

Έκδοσις 
Συνοδία Σπυρίδωνος Ιερομονάχου
Νέα Σκήτη Αγ. Όρους

(σελ.232-233

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: Βαλκάνια και η σχέση τους με την Ανατολή και τη Δύση


Δύο είναι οι μεγαλύτερες ανοησίες για τις οποίες επαίρεται η βαπτισμένη μα και η αβάπτιστη ανθρωπότητα.
Πρόκειται για την ανατολική φιλοσοφία και τη δυτική επιστήμη. Μήτε το ένα, μήτε και το άλλο προέρχεται από τον αγαθό Θεό. Μα και τα δύο είναι γεννήματα ανθρώπων και των δαιμόνων. Δύο ανοησίες, δύο κατάρες. Τούτα τα δύο είναι που κρατούν την ισορροπία στο ζυγό της ιερής αλήθειας του Χριστού.
Ο Χριστός βρίσκεται υπεράνω της ανατολικής φιλοσοφίας και της δυτικής επιστήμης. Ο Ίδιος ζυγίζει μα δε ζυγίζεται!
Το χειρότερο είναι το να βρίσκεσαι στο μέσον Ανατολής και Δύσης. Η Δόξα βρίσκεται στο να βρίσκεσαι υπεράνω.
Πάνω από τη θλίψη της Ανατολής και το μόχθο της Δύσης, πρέπει να υψώνονται τα Ορθόδοξα Βαλκάνια. Η θλίψη της Ανατολής είναι η ανατολική φιλοσοφία. Ο μόχθος της Δύσης είναι η δυτική επιστήμη. Μήπως μπορεί το πουλί να πετάξει με το ένα φτερό; Και ακόμα περισσότερο με φτερό άρρωστο;
Ο Θεός που καθορίζει το μέλλον του καθενός, όρισε για τα Βαλκάνια μια θέση πάνω από Ανατολή και Δύση. Θα κατανοήσουν άραγε και θα αποδεχτούν αυτή την αποστολή τα Βαλκάνια ή θα συντριβούν σαν το καρύδι ανάμεσα στο σφυρί και τ΄αμόνι;
από το βιβλίο: “Εμπνευσμένα κείμενα Ορθόδοξου Πνευματικότητος
 εκδόσεις: “Ορθόδοξος Κυψέλη”

Οι άνθρωποι έχουν ανάγκη από λίγο δροσερό νερό, και όχι από δυνατό ξίδι.(Γέροντας Παίσιος)



 - Ο χαριτωμένος πνευματικός αγαπάει και πονάει την ψυχή,γιατί
 γνωρίζει την μεγάλη αξία της. Την βοηθάει στην μετάνοια, 
την ξαλαφρώνει με την εξομολόγηση, την ελευθερώνει από το
 άγος και την οδηγεί στον Παράδεισο.
       Ο πνευματικός ονομάζεται "πατήρ", γι΄αυτό πρέπει να προσπαθήσει
 να είναι αληθινός πατέρας, να νουθετεί με θεϊκή αγάπη και στοργή.
Να έρχεται στην θέση του κάθε εξομολογουμένου και να ζει 
τον πόνο του,ώστε ο εξομολογούμενος να βλέπει στο πρόσωπό του 
ζωγραφισμένο τον δικό του πόνο. 
Αυτό χρειάζεται ιδιαίτερα στην εποχή μας,που οι άνθρωποι
 έχουν ανάγκη από λίγο δροσερό νερό, και όχι από δυνατό ξίδι.
      Οι περισσότεροι, επειδή δέχονται επιδράσεις δαιμονικές,
 δύσκολα δέχονται μια πνευματική συμβουλή ή μια παρατήρηση. 
Γι΄αυτό και το μάλωμα πρέπει να γίνεται με αγάπη, η υπόδειξη 
του σφάλματος με λεπτό τρόπο, με γέλιο ή με ένα αστείο.
        Η αγάπη πληροφορεί, ενώ τα ψυχικά πάθη προδίδουν τον άνθρωπο. 
Όταν δεν υπάρχει αγάπη, η παρατήρηση μπορεί να γίνεται με όμορφο 
τρόπο, αλλά ο άλλος κλωτσάει, γιατί αισθάνεται το ανθρώπινο στοιχείο
 στην συμπεριφορά μας. Ενώ, όταν το μάλωμα γίνεται με πόνο και αγάπη,
 ο άλλος μπορεί να στενοχωριέται, αλλά στο βάθος δεν πληγώνεται, 
γιατί νιώθει την αγάπη.
      Γνωρίζω έναν πνευματικό που είναι αρκετά παχύς-φυσικά είναι
 και η κράση του, αλλά μπορεί και στο φαγητό λίγο να μην προσέχη-,
 ξέρετε όμως πόσο πονάει για τον άλλον, πόσο ενδιαφέρεται για 
τους πονεμένους. Αυτός έχει ταπείνωση, γιατί λέει ότι δεν κάνει 
άσκηση,αλλά παράλληλα έχει πολλή καλοσύνη, και έτσι πολλοί 
αναπαύονται περισσότερο σ΄αυτόν παρά σε έναν ασκητικό πνευματικό.
     –Ένας πνευματικός που δεν είναι αποφασισμένος να πάει ακόμη 
και στην κόλαση για την αγάπη των πνευματικών παιδιών του, δεν
 είναι πνευματικός.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠAIΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Γ ΄.

Προρρήσεις γερόντων και παγκόσμιες συμμαχίες θανάτου.

Οι εξελίξεις που έρχονται και ίσως πολλοί από εμάς προλάβουν να ζήσουν, θα είναι παγκόσμιες με τεράστιες ανατροπές και εκπλήξεις. Ο πόλεμος θα είναι παγκόσμιος και τα κράτη θα ξεσηκωθούν το ένα εναντίοντου άλλου.
Είμαστε σίγουροι ότι όλα αυτά είναι γνωστά στους παγκόσμιους ηγέτες και όπως γνωρίζουμε, υπάρχουν μυστικές κρατικές υπηρεσίες οι οποίες ασχολούνται στη μελέτη και την ανάλυση των ορθοδόξων προφητειών.
Εδώ και κάποια χρόνια βλέπουμε τη διεθνή σκακιέρα γεωπολιτικών θεμάτων και στρατηγικών-στρατιωτικών-αμυντικών συνεργασιών να έχει ενεργοποιηθεί και πολλά κεφάλια να είναι σκυμμένα και προβληματισμένα πάνω από τον παγκόσμιο χάρτη, ώστε να προλάβουν συμμαχίες και να ακυρώσουν σχέδια των εκάστοτε αντιπάλων τους.
Αν ασχοληθούμε με το ποιήμα του γέροντα Ιωσήφ Bατοπαιδινού (!) θα δούμε ότι τα κράτη του ΝΑΤΟ είναι η μια δύναμη που είναι έτοιμη να λάβει μέρος στο παγκόσμιο πολεμικό ξεκαθάρισμα.
Πέρα όμως από τα κράτη του ΝΑΤΟ η Αμερική έχει δώσει μεγάλη βάση στη στρατιωτική συνεργασία της με την Ιαπωνία ώστε να έχει ένα ανάχωμα στην περιοχή της Κίνας και ένα αγκάθι στο πλευρό της Ρωσίας.
Το μεγάλο φλερτ μεταξύ Ιαπώνων και Αμερικανών ξεκίνησε μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001 με τον “πόλεμο κατά της τρομοκρατίας” και τη θέληση του Τόκιο να επιβεβαιώσει την προσήλωσή του στο πλευρό της συμμάχου του Αμερικανού.
Σ’ αυτό συνέβαλε και η άνοδος, τον Απρίλιο του 2001, στην προεδρία της ιαπωνικής κυβέρνησης του Γιουνιχίρο Κοϊζούμι, φίλου του προέδρου Τζορτζ Μπους. Οι βάσεις της νέας συμμαχίας ετέθησαν από την ειδική νομοθεσία μετά το 2001, η οποία επέτρεπε τη συμμετοχή των Ιαπωνικών Δυνάμεων Αυτοάμυνας (FAD) σε παγκόσμιες αποστολές, χωρίς την έγκριση των Ηνωμένων Εθνών -σε αντίθεση με προηγούμενες επεμβάσεις, από εκείνη της Καμπότζης, το 1992, και η οποία δεν απορρέει νόμιμα και επίσημα από τη Διμερή Συνθήκη του 1960, όπως λέει η Ρεζίν Σερά, ειδική αναλύτρια για την εξωτερική και αμυντική πολιτική της Ιαπωνίας. Μετά τον « ειδικό νόμο για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας », ο οποίος, τον Οκτώβριο του 2001, επέτρεψε την αποστολή των Ιαπωνικών Δυνάμεων Αυτοάμυνας στον Ινδικό Ωκεανό, ως οπισθοφυλακή της διεθνούς συμμαχίας ενάντια στο καθεστώς των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, ο « ειδικός νόμος για τη στήριξη της ανοικοδόμησης του Ιράκ » οδήγησε το 2003 στην ιαπωνική επέμβαση στη Σαμάβα, στον νότο της χώρας.
Εκτός από την ενίσχυση της ιαπωνοαμερικανικής « ηγεμονίας » στον « αγώνα κατά της τρομοκρατίας », σύμφωνα με την έκφραση του αμερικανού υπουργού Αμυνας, Ντόναλντ Ράμσφελντ, στην παρουσίαση της προσωρινής έκθεσης στον τύπο, στην Ουάσιγκτον, στις 29 Οκτωβρίου 2005, η διεύρυνση της συνεργασίας ανάμεσα στο Τόκιο και την Ουάσιγκτον οφείλεται κυρίως στην ανάδυση της κινεζικής δύναμης. Λιγότερο από έναν χρόνο μετά την υπογραφή αμυντικής συμφωνίας ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Ινδία, στις 28 Ιουνίου 2005, η νέα συμμαχία με την Ιαπωνία εγγράφεται στην αμερικανική στρατηγική « συγκράτησης » του Πεκίνου.
Επομένως με αφορμή το ξύπνημα του Κινέζικου γίγαντα προχώρησαν πέρα από τη “συνεργασία κατά της τρομοκρατίας” και στην “ενίσχυση της διεπιχειρησιακής δράσης” των στρατιωτικών δυνάμεων των δύο χωρών.
Aποτέλεσμα της διεπιχειρησιακής δράσης αναμένεται να είναι η « μετατροπή των Δυνάμεων Αυτοάμυνας σε κοινή επιχειρησιακή δύναμη ». Ο ρόλος και οι αποστολές της νέας δομής δεν προσδιορίζονται με ακρίβεια στην προσωρινή έκθεση, αλλά οι επεμβάσεις της δεν πρόκειται να περιοριστούν στην αυστηρή υπεράσπιση του ιαπωνικού εδάφους, όπως συμβαίνει σήμερα με τις Δυνάμεις Αυτοάμυνας.
« Είμαστε η μόνη χώρα που έχει τέτοιας μορφής συμμαχία με της ΗΠΑ », επισημαίνει ο γερουσιαστής Φουζίτα Γιουκιχίσα, γενικός διευθυντής διεθνών υποθέσεων του PDJ.
Μήπως όλο αυτό το “μαγείρεμα” μας θυμίζει τα λεγόμενα στο ποιήμα του γέροντα Ιωσήφ;
“Γιατί από την Ανατολή, Κορέα, Μαντζουρία εισβάλλει η Αμερική με την
Ιαπωνία και προχωρεί ολοταχώς γραμμή στη Σιβηρία…”.
Ποιό όμως μπορεί να είναι ο αντίπαλος του ΝΑΤΟ και των ανατολιτών συμμάχων του σε αυτή τη σύγκρουση;
H Ρωσία και άλλες έξι χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης δίνουν τη δική τους απάντηση στην πολιτική της Ουάσιγκτον στην Κεντρική Ασία, προχωρώντας την περασμένη Τετάρτη στη “συγκρότηση ενόπλων δυνάμεων ταχείας αντίδρασης”, αλλά και οικονομικής αλληλοβοήθειας για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης
Η νέα αυτή ένωση “δεν θα είναι λιγότερο ισχυρή από το ΝΑΤΟ”, τόνισε κατά τη συνέντευξη τύπου, μετά τη συνάντηση κορυφής ο ρώσος πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ, δίνοντας το στίγμα της νέας συμμαχίας των χωρών της περιοχής.
Οι ηγέτες επτά χωρών της πρώην Σοβιετικής Ένωσης -Ρωσία, Αρμενία, Λευκορωσία, Καζακστάν, Ουζμπεκιστάν, Τατζικιστάν και Κιργιστάν-, μέλη του Οργανισμού του Συμφώνου Συλλογικής Ασφάλειας (CSTO), έχουν εδώ και κάποια χρόνια προχωρήσει στη συγκρότηση “συλλογικών ενόπλων δυνάμεων ταχείας αντίδρασης”. Για πρώτη φορά από το Μάιο του 1992, που πρωτοσυστάθηκε ο CSTO, αποφασίστηκε ότι η έδρα της δύναμης θα βρίσκεται στη Ρωσία.
Όπως έχει ανακοινωθεί, σκοπός των δυνάμεων ταχείας επέμβασης είναι να απαντούν σε ενδεχόμενες εξωτερικές απειλές, καταπολέμηση της τρομοκρατίας και του εμπορίου ναρκωτικών.
Το 2009 η Κίνα και Ρωσία προχώρησαν από κοινού σε 25 υψηλού επιπέδου στρατιωτικές ασκήσεις. Σημειωτέον ότι συμμετείχαν όλες οι χώρες-μέλη του Συμφώνου της Σαγκάης, δηλαδή, Ρωσία, Κίνα, Καζακστάν, Τατζικιστάν,Αρμενία, Ουζμπεκιστάν και Κιργιστάν. Η Ινδία, το Πακιστάν, η Μογγολία και το Ιράν είχαν σχέση «παρατηρητή» στη δομή της Σαγκάης.
Ρωτήθηκε, λοιπόν, κάποια φορά ο γέροντας Παΐσιος από επισκέπτες του αν οι Ρώσοι θα πολεμήσουν τη Δύση μόνοι τους ή αν θα έχουν συμμάχους. Και να τι απάντησε ο γέροντας, με άγια πραγματικά ενόραση:
“Και βέβαια θα έχουν συμμάχους! Τώρα δεν φαίνονται, αλλά σύντομα θα τους δουν όλοι και θα είναι όσοι οι κόκκοι της άμμου”.
Όπως διαπιστώνουμε όλα είναι έτοιμα πλέον για τη μεγάλη αναμέτρηση.
Ο γέροντας Εφραίμ από την Αριζόνα σε δήλωση που έκανε το 2012 είπε ότι «Τα όπλα μαζικής καταστροφής είναι έτοιμα και… περιμένουν το σύνθημα»!!!
Ας είμαστε πνευματικά προετοιμασμένοι γιατί δεν γνωρίζουμε το πότε ακριβώς θα δώσουν οι “εκλεκτοί” του πλανήτη και των μεγάλων μυστικών συμφερόντων το σύνθημα της πύρινης έναρξης.
“Ούτοι εν άρμασι και ούτοι εν ίπποις, ημείς δε εν ονόματι Κυρίου Θεού ημών
μεγαλυνθησώμεθα”.

Για την υιοθεσία από ομοφυλόφιλο ζεύγος




Είμαι θετικός απέναντι στους ομοφυλόφιλους, αλλά αρνητικός απέναντι στην ομοφυλοφιλία. Και τούτο, γιατί είμαι ορθόδοξος χριστιανός. 
Η κοινωνία είναι ρατσιστική προς τους ομοφυλόφιλους και τα θηλυπρεπή αγόρια γίνονται (και παλιά και τώρα) αντικείμενο χλευασμού, φανερού ή κρυφού - ίσως μάλιστα πολλά καταλήγουν ομοφυλόφιλα γι' αυτό το λόγο. Ωστόσο, ο ρατσισμός αυτός δεν είναι προϊόν της ορθόδοξης ηθικής (που δεν είναι ηθικιστική), αλλά του εγωισμού, που κάνει πάρτι μέσα στην (ψευτο-ηθική και ψευτο-δίκαιη) καρδιά των ετεροφυλόφιλων! 
Ο ομοφυλόφιλος είναι αδελφός μου, ο Χριστός σταυρώθηκε και γι' αυτόν, όσο και για τον τάχα ηθικό εμένα. Τολμώ μάλιστα να πω ότι ο ομοφυλόφιλος δεν είναι πιο αμαρτωλός από μένα, ούτε χρειάζεται περισσότερη μετάνοια από μένα. ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΙ ΕΓΩ χρειαζόμαστε στροφή προς το Χριστό και αγώνα ενάντια στα πάθη μας - εγώ ενάντια στα δικά μου πάθη (όποια είναι) κι εκείνος ενάντια στα δικά του!
Πώς θα σωθεί ο ομοφυλόφιλος; Πώς θα κερδίσει τον παράδεισο, πώς θα γίνει άγιος;
"Σταματώντας την ομοφυλοφιλία" λέει ο Γέροντας Πορφύριος. Και, αν επιμένει να μη θέλει να παντρευτεί πρόσωπο του άλλου φύλου, με το να γίνει μοναχός. 
Αυτή η κουβέντα του αγίου Γέροντα φαίνεται πολύ σκληρή και το πιθανότερο είναι πως θα κάνει κάθε ομοφυλόφιλο θ' αγανακτήσει -να γίνει τούρμπο! Ένας άγιος, που είναι δάσκαλος για μας, μπορεί να την πει. Εγώ, ο γεμάτος αμαρτία, δε μπορώ να την πω. Γι' αυτό, δεν τη λέω, μόνο την καταγράφω, κι όποιος την αντέξει, χαρά σ' αυτόν. 
Λέω κάτι άλλο: ας έρθει στην εκκλησία ο ομοφυλόφιλος αδελφός μου (εξίσου αμαρτωλός με μένα -επαναλαμβάνω- πιθανόν όμως σε διαφορετικές αμαρτίες), ας συμμετάσχει στη λειτουργία (το έργο όλου του λαού, κι όχι μόνο των παπάδων), ας ανοίξει την online σύνδεση που οι ορθόδοξοι τη λέμε προσευχή, ας πλησιάσει την εξομολόγηση & τη θεία Μετάληψη, ας κάνει τον κόπο να διαβάσει τους βίους των αγίων μας, παλιών και σημερινών... και, αργά ή γρήγορα, θα δει ο ίδιος ποιος είναι ο δρόμος που τον οδηγεί στην αιώνια ζωή, στο Φως και στην Αγάπη. 
Εγώ δε μπορώ να του πω τίποτα γι' αυτό το δρόμο, γιατί δεν είμαι πινακίδα, αλλά ένας μισότυφλος διαβάτης, που περπατάει κι αυτός στον ίδιο δρόμο, πεζός, σκονισμένος, ταλαιπωρημένος, τραυματισμένος (δόξα τω Θεώ), και ζει ζητιανεύοντας Αγάπη και Φως. Το μόνο που μπορώ να του προσφέρω, είναι να ζητιανέψουμε μαζί - υπάρχει Αγάπη και Φως για όλους.
Α, μπορώ να του πω κάτι: ξέρω δύο ομοφυλόφιλους που πλησίασαν το Θεό πολύ. Και τον πλησίασαν με τον ορθόδοξο τρόπο και νομίζω πως τα κατάφεραν και αγίασαν. Ο ένας... είναι γενικά άγνωστος και δε θέλω να πω τίποτα γι' αυτόν. Ο άλλος είναι αυτός. Ο άνθρωπος αυτός δεν είναι ένας "άγιος ομοφυλόφιλος", αλλά ένας άγιος ΓΙΑ τους ομοφυλόφιλους, ένας αγωνιστής γι' αυτούς που θέλουν ν' αγωνιστούν. Εκείνος ίσως μπορεί να δείξει το δρόμο - εγώ όχι.

Αυτή την εισαγωγή τη θεώρησα απαραίτητη πριν παραθέσω τα παρακάτω κείμενα, που κρίνουν αρνητικά την πιθανή υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια.
Το θέμα κακώς νομίζουν πολλοί πως αφορά στα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων. Αντίθετα, αφορά στα δικαιώματα των παιδιών. Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να μεγαλώσει σε μια οικογένεια με μάνα και πατέρα. Όταν αυτοί οι δύο γονείς ουσιαστικά αναιρούνται, υπάρχει πρόβλημα από κάθε άποψη.
Οι ομοφυλόφιλοι αδελφοί μας έχουν κάθε δικαίωμα να γίνουν γονείς. Αν είναι χριστιανοί, πρέπει να τους πω όμως ότι η γέννηση και ανατροφή παιδιών είναι κάτι σούπερ ευλογημένο, αλλά καρπός ερωτικής ένωσης άντρα και γυναίκας και συζυγίας άντρα και γυναίκας. Και είναι ευλογημένο έτσι και μόνο έτσι, για χάρη των παιδιών, όχι για χάρη εκείνων που "θέλουν να γίνουν γονείς" - γιατί είναι γονείς κάποιων άλλων, όχι του εαυτού τους.
Φυσικά υπάρχουν χιλιάδες οικογένειες με βουνά προβλημάτων, που μεγαλώνουν παιδιά με φρικτό τρόπο!! Και χιλιάδες οικογένειες -ιδίως σήμερα- με ένα μόνο γονιό, γιατί βαρέσανε διάλυση λόγω ανωριμότ... sorry, "ασυμφωνίας χαρακτήρων" ήθελα να πω. Μπορεί βέβαια να χωρίσανε και για πραγματικά σοβαρό λόγο, τον εξής ένα: για λόγους βίας! Όλα αυτά είναι προβλήματα του γάμου και της ανατροφής παιδιών, δεν είναι το μόνο πρόβλημα η υιοθεσία από ομοφυλόφιλο ζεύγος. Όλα αυτά είναι προβλήματα, ναι, μα καλό είναι να μην επισωρεύεται ένα ακόμη.
Δεν περιμένω να με καταλάβει κανείς, τουλάχιστον τώρα. Ίσως μετά από μελέτη της ζωής μερικών αγίων (ή μερικών δεκάδων αγίων), ένας -τώρα οργισμένος- ομοφυλόφιλος μπορέσει να μου κάνει χώρο στην καρδιά του.
Μια πολύ σοβαρή ορθόδοξη προσέγγιση (με μεγάλο σεβασμό) της ομοφυλοφιλίας και της αγάπης μέσα σ' αυτήν αξίζει να δεις εδώ.
Τα δύο posts που αναδημοσιεύω εδώ είναι:

Τα παιδιά που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλα ζευγάρια έχουν 7 φορές περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν "μη ετεροφυλόφιλες προτιμήσεις"



Ο Βρετανός τραγουδιστής Έλτον Τζον δεν θα μπορέσει να υιοθετήσει τον Λεβ, ένα αγοράκι 14 μηνών από την Ουκρανία, επειδή η Ουκρανία δεν επιτρέπει την υιοθεσία από αλλοδαπούς παρά μόνο εάν πρόκειται για παντρεμένα ζευγάρια. Οι γάμοι μεταξύ ομοφυλοφίλων δεν αναγνωρίζονται στην Ουκρανία. Ο σερ Έλτον Τζον είναι"παντρεμένος" από το 2005 με το σύντροφό του, Ντέιβιντ Φέρνις. (Πηγή:www.express.gr)

Αμερικάνα ψυχολόγος, με πείρα από κλινικές και εγκληματολογικές έρευνες, προειδοποιεί ότι τα παιδιά που ζουν με ομοφυλόφιλα ζευγάρια φαίνεται να έχουν επτά φορές περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν "μη ετεροφυλόφιλες προτιμήσεις" από ό, τι τα άλλα παιδιά.
Ωστόσο αυτοί που νομοθετούν και προωθούν την πολιτική της «πλήρους ισότητας» υπέρ των ομοφυλόφιλων, δεν έχουν ιδέα για τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών, οι οποίες, άλλωστε, ποτέ δεν δημοσιεύονται.
"Από μία έρευνα ... η οποία δεν είναι οριστική, προκύπτει ότιτα παιδιά που έχουν μεγαλώσει με ανοικτά ομοφυλόφιλους γονείς είναι πολύ περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν και αυτά μία ομοφυλοφιλική συμπεριφορά, παρά τα παιδιά που μεγάλωσαν σε ετεροφυλοφιλικές οικογένειες (Σ.Σ. βλέπετε… στον θαυμαστό «νέο κόσμο» μας θα πρέπει να επανακαθορίσουμε τον όρο «οικογένεια» και να διευκρινίζουμε πλέον, εάν πρόκειται για «ετεροφυλόφιλη» ή «ομοφυλόφιλη»…), αναφέρει σε ρεπορτάζ της η Trayce L. Hansen (φωτο).

Σύμφωνα με την μελέτη της φαίνεται ότι παιδιά που μεγάλωσαν με ζευγάρι ομοφυλόφιλων ή αμφιφυλόφιλων έχουν περίπου επτά φορές περισσότερες πιθανότητες, από τον γενικό πληθυσμό, να παρουσιάσουν στο μέλλον, μη ετεροφυλοφιλική σεξουαλική προτίμηση".
Οι μελέτες, μέχρι τώρα, αποδεικνύουν ότι υπάρχει ένα ποσοστό μεταξύ του 8% έως και 21% στα παιδιά που μεγάλωσαν με ομοφυλόφιλους γονείς, τα οποία προσδιορίζουν τους εαυτούς τους ως «μη-ετεροφυλόφιλους», γράφει η ψυχολόγος.
«Για να γίνει κατανοητή η σύγκριση», συνεχίζει η ψυχολόγος, «το ποσοστό, σήμερα, στον γενικό πληθυσμό της χώρας, που προσδιορίζεται ως «μη ετεροφυλόφιλοι» είναι της τάξης του 2%!
Ως εκ τούτου, αν τα ποσοστά αυτά είναι αληθινά, τα παιδιά των ομοφυλόφιλωνέχουν 4 έως 10 φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να αναπτύξουν μια μη-ετεροφυλόφιλη προτίμηση σε σχέση με τα άλλα παιδιά».
Φυσικά άλλοι ερευνητές αρνούνται ότι υπάρχουν τέτοιες διαφορές
«Πολλοί πιστεύουν ότι τα αποτελέσματα τέτοιων ερευνών αποκρύβονται, προκειμένου να μην θιχτεί η ‘φιλο-ομοφυλοφιλική τους ατζέντα’ και το φιλο-ομοφυλοφιλικό κοινωνικό τους προφίλ» αναφέρει το ρεπορτάζ.
Για παράδειγμα, η Hansen, μεταξύ των πολλών μελετών, επανέφερε την εργασία των Golombok και Tasker, από το 1996.
Οι συντάκτες αυτής της μελέτης αφού εξέτασαν αποκλειστικά, παιδιά ομοφυλόφιλων γονέων, βρήκαν ότι "η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών που μεγάλωσαν σε οικογένειες λεσβιών προσδιορίζονταν ως ετεροφυλόφιλοι."
Η Hansen αναφερόμενη σε αυτήν την μελέτη, είπε ότι προκειμένου ένα ενήλικο παιδί να χαρακτηρίσει τον εαυτό του ως μη ετεροφυλόφιλο, έπρεπε να προσδιορίσει τον εαυτό του ως «μη ετεροφυλόφιλο» για το παρόν, αλλά και να δεσμευτεί ότι και στο μέλλον η ταυτότητα του θα παραμείνει ως «μη-ετεροφυλόφιλος» - πολύ ασυνήθιστη μέθοδος για να κωδικοποιήσουμε την «μη ετεροφυλοφιλία».
«Οι συγγραφείς της μελέτης», συνέχισε η Hansen, «δεν ανέφεραν στα παιδιά αυτό το σημείο και δεν τους έδωσαν τυχόν διευκρινίσεις ή σχόλια σχετικά με αυτό.
Ωστόσο, ένα ποσοστό 16% των ατόμων που έχουν μεγαλώσει με λεσβίες, βρέθηκε να έχει ομοφυλόφιλες ή αμφιφυλόφιλες προτιμήσεις, ενώ το ποσοστό στα παιδιά των ετεροφυλόφιλων ήταν 0%»!!!
Συγκρίνετε το 16% με το 0%!
«Επιπλέον, το 67% των παιδιών με παρελθόν από λεσβιακές οικογένειες, δήλωσε ότι «στο παρελθόν θεωρούσαν, ή σκέφτονταν ότι υπάρχει μια πιθανότητα στο μέλλον, να έχουν κάποια εμπειρία έλξης για το ίδιο φύλο ή να έχουν κάποια σεξουαλική σχέση με άτομα του ιδίου φύλου ή και τα δύο» σε σύγκριση με το 14% των παιδιών από οικογένειες ετεροφυλόφιλων».
Συγκρίνετε 67% με 14%!!
Αξίζει να προσεχθεί το γεγονός ότι ένα ποσοστό 8% των ενηλίκων παιδιών που έχουν ανατραφεί με λεσβίες "είχαν κάποια ομοφυλοφιλική σχέση, ακόμη και αν σεξουαλικά δεν ελκύονταν από άτομα του ιδίου φύλου!!"γράφει η Χάνσεν.
Η Hansen, η οποία ασχολείται με θέματα που αφορούν τον γάμο, την ανατροφή των παιδιών, τις σχέσεις ανδρών και γυναικών, είπε στο WorldNetDaily.com, (WND), ότι είναι λίγες οι επιστημονικές έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που υπάρχουν στα παιδιά που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους γονείς και δεν μπορούν να εξαχθούν οριστικά συμπεράσματα.
«Ωστόσο», είπε, «κάποιες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες, δείχνουν ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους έχουν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, αντιλαμβάνονται διαφορετικά την ταυτότητα του φύλου τους και έχουν διαφορετική συμπεριφορά όσον αφορά τον ρόλο του φύλου τους, από τα παιδιά που μεγάλωσαν με ετερόφυλα ζευγάρια.
Πάντως η απόκρυψη αυτών των πληροφοριών δεν αποτελεί έκπληξη...
"Οι περισσότεροι από τους ερευνητές που ασχολούνται με τη μελέτη των παιδιών από ομοφυλόφιλους γονείς, έχουν αυτοανακηρυχθεί ερευνητές με θετική στάση προς τους ομοφυλόφιλους γονείς" είπε στο WND η Χάνσεν.
«Πολλοί από αυτούς τους ερευνητές, καθώς και άλλοι, παραδέχονται ότι η αναγνώριση των διαφορών μεταξύ παιδιών ομοφυλόφιλων και ετεροφυλόφιλων γονέων, θα ήταν επιζήμια για τον στόχο τους που είναι δεν είναι άλλος παρά η ευρεία αποδοχή από την κοινωνία του γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου, η καθολική αποδοχή της ομοφυλοφιλίας ως κάτι το απόλυτα «φυσιολογικό» και «υγιές», η αποδοχή της υιοθεσίας από ομοφυλόφιλα ζευγάρια κ.α.
"Η απόκρυψη ή η υποβάθμιση των αποτελεσμάτων της έρευνας, η οποία αποκαλύπτει τις διαφορές μεταξύ των παιδιών που έχουν ανατραφεί με ομοφυλόφιλους και εκείνων που έχουν ανατραφεί με ετεροφυλόφιλους, σαφώς επηρεάζει τον τρόπο που σκέφτονται, αλλά και ψηφίζουν οι πολίτες, κρίνουν οι δικαστές, αποφασίζουν οι κυβερνήτες και νομοθετούν οι νομοθέτες, σε θέματα σχετικά με τον γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων και γενικότερα με την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας.
«Οι συνθήκες υπό τις οποίες ανατρέφονται τα παιδιά, είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό ζήτημα για μία πολιτισμένη κοινωνία.
Τα νεότερα κοινωνικά πειράματα, όπως το γρήγορο και εύκολο διαζύγιο και η ευρεία αποδοχή και διάδοση των «μονογονεϊκών οικογενειών», οδήγησαν σε πλήρη καταστροφή, εξαιτίας της αύξησης του αριθμού των «ορφανών» παιδιών από πατέρα, πολλά από τα οποία τώρα γεμίζουν τις φυλακές.
Οι υπεύθυνοι της λήψης αποφάσεων, οι δικαστές, και οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν την αλήθεια: τα παιδιά χρειάζονται τους πατέρες και ο επαναπροσδιορισμός του γάμου κάτω από την πίεση της «εξέλιξης» στις κοινωνίες των ανθρώπων θα οδηγήσει, με την θέλησή μας, σε στέρηση ακόμη περισσότερα παιδιά"είπε στην έκθεσή της.
"Οι ομοφυλόφιλοι και τα άλλα άτομα που υποστηρίζουν τον «αγώνα» τους, εύλογα επιθυμούν την κοινωνική και νομική αποδοχή του ομοφυλοφιλικού τρόπου ζωής και των ομοφυλοφιλικών σχέσεων.
Μία από τις μεθόδους για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι να πειστεί το κοινό ότι οι ομοφυλόφιλοι γονείς δεν είναι επιζήμιοι για τα παιδιά. Η απόκρυψη ή η υποβάθμιση των πορισμάτων της έρευνας που αποκαλύπτει ότι τα παιδιά που μεγάλωσαν με ομοφυλόφιλους οπωσδήποτε διαφέρουν από τα άλλα παιδιά, είναι μέρος αυτής της κοινωνικής-πολιτικής ατζέντας που προορίζεται για την εξουσία, τους ψηφοφόρους και τους δικαστές» είπε.
Η Hansen θεωρεί ότι οι επιστήμονες δεν μπορούν να αποφύγουν τις προκαταλήψεις τους – καθώς το θέμα αυτό (στις ΗΠΑ) είναι αρκετά «συναισθηματικά φορτισμένο».
Αλλά αν θέλουν οι συντάκτες αυτών των μελετών να ονομάζονται επιστήμονες και όχι ακτιβιστές, "θα πρέπει να αναιρέσουν τις προκαταλήψεις τους και απρόσκοπτα να παρουσιάσουν τα πορίσματά τους", έγραψε.
"Κανέναν δεν πρέπει να εκπλήσσει το γεγονός ότι ομοφυλόφιλοι γονείς έχουν περισσότερες πιθανότητες να μεγαλώσουν ομοφυλόφιλα παιδιά.
Μην ξεχνάμε ότι ένα από τα λίγα ειλικρινή άτομα που έχει ταχθεί υπέρ των ομοφυλοφίλων διακήρυξε «Φυσικά τα παιδιά μας θα είναι διαφορετικά», κατέληξε η Χάνσεν.

Πηγή: WorldNetDaily 

--ΠΑΝΩ: Φωτογραφία Ασφαλιστικής Εταιρίας που παρουσιάζει ομοφυλόφιλο ζευγάρι 
και
ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Απίστευτη προπαγανδιστική φιλο-ομοφυλοφική αφίσα στην Ιταλία. 
--Κανένας δεν γνωρίζει με ακρίβεια πόσα είναι σήμερα, τα παιδιά που μεγάλωσαν με ομοφυλόφιλα ζευγάρια στις ΗΠΑ. Υπολογίζονται από1 έως 9 εκατομμύρια.
--Σχετικά με την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια:
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπάρχουν σήμερα, 270.000 παιδιά που ζουν με ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Από όλες αυτές τις υιοθεσίες, το ένα τέταρτο, ή 65.000, έχουν εγκριθεί.
Η υιοθεσία από ζευγάρια του ιδίου φύλου είναι νόμιμη στη Γκουάμ, στην Ανδόρα, στο Βέλγιο, στον Καναδά, στην Δανία, στην Ισλανδία, στις Κάτω Χώρες, στην Νορβηγία, στην Σουηδία, στην Νότια Αφρική, στην Ισπανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε δύο πολιτείες της Αυστραλίας (ACT και WA) και σε 14 πολιτείες των Ηνωμένων Πολιτειών. Στη Γερμανία, Φινλανδία, Γροιλανδία, Τασμανία της Αυστραλίας και στο Ισραήλ η υιοθεσία επιτρέπεται, έτσι ώστε ο ένας από τους δύο συντρόφους σε σε μια «αστική ένωση» να μπορεί να υιοθετήσει το βιολογικό του παιδί ή το παιδί του συντρόφου του / της.

--Διαβάστε στον ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ την απίστευτη ιστορία της Lisa Miller, στοΕτοιμαστείτε για την επέλαση των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων"... 

Η Αμερικάνα Lisa Miller, πρώην λεσβία συζούσε με την Janet Jenkins, μέχρι που αποφάσισε να διακόψει την ομοφυλοφιλική σχέση, λόγω του ότι έγινε χριστιανή. Η Jenkins, μετά τον χωρισμό, κατέφυγε στα δικαστήρια διεκδικώντας το παιδί της Miller (το οποίο μεγάλωναν μαζί σαν ζευγάρι) επιδιώκοντας να πάρει την πλήρη κηδεμονία της μικρής Ισαβέλλας, κατηγορώντας την Miller (βιολογική μητέρα) ότι δεν είναι πλέον κατάλληλη για μητέρα λόγω της «χριστιανικής ανατροφής» με την οποία θέλει να μεγαλώσει το παιδί…


  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...