Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 07, 2015

Το Πνεύμα της Γέννησης επιμένει:Όποιος εξέρχεται του εαυτού του σώζεται.


Το Πνεύμα της Γέννησης επιμένει:Όποιος εξέρχεται του εαυτού του σώζεται

Άρθρο του Σεβ. Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνατίου στην Εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Τί κοινό μπορεί να έχουν οι ασήμαντοι βοσκοί με τους σοφούς μάγους; Οι άγγελοι με τα άλογα ζώα; Τα ουράνια σώματα με την περιφρονημένη σπηλιά;
Η μαγική νύχτα των Χριστουγέννων, που όπου νά ΄ναι πλησιάζει, πέρα από όλα τ΄ άλλα, ήταν μια νύχτα συνάντησης. Συνάντησης όχι μόνον πλασμάτων αυτού του κόσμου, αλλά και πλασμάτων του κόσμου μας με κόσμο άλλο, κόσμο αόρατο για τα μάτια μας, κόσμο πνευματικό. Λες και όλη η Δημιουργία, ορατών και αοράτων, ξαναβρίσκει ένα χαμένο κέντρο, λες και ένας διασπασμένος κόσμος, με τα κομμάτια του απομονωμένα, στεγανά, ακόμη και εχθρικά το ένα με το άλλο, συμφιλιώνονται και γίνονται ξανά αρμονικά εξαρτήματα μιας νέας τάξης ειρήνης και δικαιοσύνης.

Οι δυνάμεις αυτού του κόσμου, σήμερα, όπως και τότε, συνεχίζουν να κινούνται με φυγόκεντρο φορά. Σα να γυρίζει ο κόσμος όλος με τρελή ταχύτητα και πασκίζει να μας εξακοντίσει στις άκρες του Σύμπαντος. Όσο περνούν οι αιώνες, η ανθρώπινη μοναξιά αυξάνεται. Σχέσεις ανθρώπων και εθνών κτίζονται πάνω στον πόθο για εκμηδένιση του άλλου. Δεν βρεθήκαμε άξιοι των δώρων της ζωής. Αντί για ευγνωμοσύνη, θέριεψε η αρπαγή. Αντί για συμφωνία των ψυχών με αίτημα κοινό τη δικαιοσύνη και την αλληλεγγύη, γιγαντώθηκε ο πόθος για νίκες, όλο και περισσότερες νίκες, εναντίον αντιπάλων στα κάθε είδους πεδία μαχών.
Συχνά τονίζεται η θεολογική σημασία των Χριστουγέννων: Η πρόσληψη της ανθρώπινης φύσης εκ μέρους του Υιού και Λόγου του Θεού, το ξεκίνημα του μυστηρίου της Θείας Οικονομίας ή η επαναθεμελίωση της σχέσης του Θεού με τον άνθρωπο. Όμως, πάντα θα παραμένουν ως ζητούμενο οι πρακτικές συνέπειες και οι νέες ευκαιρίες που μας προσφέρει αυτό το μεγάλο κοσμοϊστορικό γεγονός. Τα Χριστούγεννα αποτελούν υλοποίηση μιας πρωτοβουλίας για συνάντηση και πρόσκληση εξόδου από τα κάθε είδους στεγανά μας. 
Σε εποχές μάλιστα φόβου, όπως η δική μας, εποχές όπου ως πρώτη ανακλαστική κίνηση προβάλλει η άμυνα και η περιχαράκωση, η Φάτνη της Βηθλεέμ καλεί σε θαρραλέα έξοδο και συνάντηση με το διαφορετικό. Τα πρόσφατα γεγονότα θέλουν να μας διδάξουν πως η επικοινωνία απειλεί την ταυτότητα και τα κεκτημένα μας. Το πνεύμα των Χριστουγέννων, όμως, επιμένει: Όποιος εξέρχεται του εαυτού του, σώζεται. Ακολουθώντας τα βήματα ενός Θεού που «βγαίνει» από την αυτάρκειά Του, γνωρίζουμε τους ανθρώπους και αναγνωρίζουμε τα αληθινά πανανθρώπινα κεκτημένα μας: Τον πόθο μας για ειρήνη, τη δίψα μας για δικαιοσύνη και την προθυμία μας να πορευτούμε όλοι μαζί σε δρόμους συμφιλίωσης και αλληλοκατανόησης.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο, πως στην παράδοσή μας οι μέρες αυτές αποτελούσαν πάντα ευκαιρία ξανανταμώματος. Οι οικογένειες πάντα, τέτοιες μέρες, ξαναεύρισκαν τους χαμένους τους δεσμούς, ξενιτεμένοι επέστρεφαν μετά από πολλά χρόνια, οι νέες γενιές, μαζί με τις χριστουγεννιάτικες λιχουδιές, γευόντουσαν το υπέροχο συναίσθημα του «ανήκειν» σε μια ευρύτερη οικογένεια. Ίσως θεωρήσει κανείς πως μέσα στα οικογενειακά πλαίσια τέτοιου είδους «ανοίγματα» είναι πολύ πιο εύκολα από άλλα αντίστοιχα μεταξύ των λαών. Κι όμως! 
Γνωρίζουμε καλά, πως σε κάθε οικογένεια υπάρχουν πάντα οι ...φυγόκεντρες δυνάμεις που διασπούν, συχνά με επώδυνο τρόπο, τους συγγενικούς δεσμούς. Γνωρίζουμε, όμως, το ίδιο καλά, πως σε κάθε οικογένεια υπάρχουν πάντα οι λίγοι, πολλές φορές μονάχα ο ένας, που με την ευγενική επιμονή τους, τη συμφιλιωτική τους πρωτοβουλία και την καλοσύνη τους καλούν όλους ξανά στο γιορταστικό τραπέζι και ανοίγουν ένα καινούργιο κεφάλαιο σε διαταραγμένες συγγενικές σχέσεις. 
Αυτή είναι η ποιότητα των ανθρώπων που -νομίζω- θα έκαναν τον νεογέννητο Χριστό να χαμογελάσει (όπως λένε και τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια), αν τους έβλεπε γύρω από τη φάτνη Του. Ανθρώπων συμφιλιωτικών, έτοιμων να ανοίγουν δρόμους επικοινωνίας, ανοχής, υπομονής και συγχωρητικότητας. Ανθρώπων με πρωτοβουλίες αγάπης, που ξέρουν να μεταμορφώνουν τον μικρόκοσμό τους. Ανθρώπων πολύτιμων για τις μέρες μας, στις οποίες η οικονομική στενότητα εμπεριέχει τον κίνδυνο όλα να οδηγηθούν σε μαρασμό.
Ο Χριστός μας δεν γεννήθηκε σε καλύτερες εποχές από τη δική μας. Ίδια πάντα τα πάθη των ανθρώπων, όπως θά ΄λεγε και ο Παπαδιαμάντης. Γι΄ αυτό και τα Χριστούγεννα είναι πάντοτε σημερινά. Προκύπτουν, όπως τότε, απαρατήρητα, ανεπαίσθητα και περιφρονημένα. Αρχίζουν, όμως, να διεισδύουν σε κάθε χώρο, σε κάθε σπίτι, σε κάθε ψυχή και επιδιώκουν να συμφιλιώσουν τα διεστώτα. Ευτυχισμένοι όσοι τα αντιλαμβάνονται και με προθυμία γίνονται συνεργοί αυτής της συμφιλίωσης ψυχών και του κόσμου ολάκερου.
To είδαμε εδώ

Κυριακή, Δεκεμβρίου 06, 2015

Μοναχός Γεννάδιος: Η Πόλη θα ξαναγίνει Ελληνική - Πριν αρχίσει ο πόλεμος θα φανεί ένας μεγάλος Σταυρός πάνω από την Πόλη!

Ο Μοναχός Γεννάδιος (1880-1983) είχε προβλέψει ότι η Πόλη θα γίνει πάλι Ελληνική  

«Όταν έγινε ο κατακλυσμός του Νώε, οι άνθρωποι επνίγησαν εις τα νερά. Τώρα θα πνιγούν εις το αίμα»

Ο Μοναχός Γεννάδιος, όπως και πολλοί ασκητές της εκκλησίας, ήταν πνευματοφόρος και Χριστοφόρος…

Εξ αιτίας αυτής της θείας χάριτος επροφήτευε, έβλεπε οράματα και έκανε προβλέψεις, όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης από τα παρακάτω που θα γραφούν. Με αφορμή την μεγάλη αποστασία του ανθρώπου από τον Θεό, εδίδασκε, ότι έρχεται το τέλος του κόσμου, η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου: Πρώτα θα παραχωρήσει ο Κύριος να γίνει παγκόσμιος πόλεμος, διότι ο κόσμος δεν μετανοεί. Ο πόλεμος αυτός θα είναι και ο τελευταίος, επειδή η καταστροφή θα είναι ολοκληρωτική.

Ένα μικρό κρατίδιο θα είναι η αφορμή του παγκόσμιου πολέμου. Ίσως το κρατίδιο αυτό να είναι η Κύπρος. Όταν έγινε ο κατακλυσμός του Νώε, οι άνθρωποι επνίγησαν εις τα νερά. Τώρα θα πνιγούν εις το αίμα. Εις την Κωνσταντινούπολη θα γίνει μακελειό μεγάλο, και η θάλασσα θα κοκκινίσει από αίματα σφαγμένων ανθρώπων. Τριχρονίτικο δαμάλι (μοσχάρι) θα πλεύσει στο αίμα, όπως λέγει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός στις προφητείες. Τούτο δηλώνει την μεγάλη σφαγή, αιματοχυσία και καταστροφή που πρόκειται να γίνει.

Ο ουρανός θα γεμίσει αεροπλάνα και θα ρίχνουν φωτιές (βόμβες) εις τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι τρομαγμένοι θα φωνάζουν «Παναγία μου…Παναγία μου…»! Ας φωνάζουν, ας φωνάζουν όσο θέλουν. Δεν θα τους βοηθάει κανείς. Γιατί δεν μετανόησαν τόσον καιρό; Την Κωνσταντινούπολη θα την πάρουν πάλιν οι Έλληνες, αλλά θα γίνει σκοτωμός μεγάλος. Μεγάλη καταστροφή θα πάθουμε εμείς οι Έλληνες από τις αμαρτίες μας. Πριν αρχίσει ο πόλεμος, θα φανεί ένας μεγάλος Σταυρός του Χριστού, εις τον ουρανόν επάνω από την Κωνσταντινούπολη. Οι Τούρκοι θα μας επιτεθούν, θα περάσουν τον Έβρο ποταμό, προκαλούντες παντός είδους καταστροφάς. Θα φτάσουν ως τα Εξαμίλια (σ.σ. Θεσσαλονίκη ή Κόρινθο).

Η ερμηνεία μάλιστα των έξι μιλίων δεν είναι ορθή, για τα οποία ο γ. Παΐσιος ο Αγιορείτης διευκρινίζει ότι είναι τα 6 μίλια της υφαλοκρηπίδας, τα οποία θέλουμε να επεκτείνομε στα 12, και για αυτά θα τσακωθούμε με τους Τούρκους. Η προφητεία κινείται μέσα στο πνεύμα της τοπικής παράδοσης η οποία προέλεγε μελλοντική απόβαση μουσουλμάνων στην Κρήτη.

Θα καταλάβουμε την Πόλη και την Μικρά Ασία

Έπειτα θα τους αντεπιτεθούμε, θα μας βοηθήσουν και άλλοι λαοί, (πιθανόν οι Ρώσοι ή οι Γάλλοι). Θα καταδιώξουμε τότε τους Τούρκους, θα καταλάβουμε την Πόλη και την Μικρά Ασία, που άλλοτε ήσαν Ελληνικά εδάφη. Οι Τούρκοι θα πάθουν μεγάλες καταστροφές, και θα καταδιωχθούν μέχρι την Κόκκινη Μηλιά (κάπου στη Μέκκα, πρωτεύουσα της Αραβίας). Από τον πόλεμο το ένα τρίτο του Τουρκικού πληθυσμού θα φονευθεί, το άλλο τρίτο θα καταδιωχθεί μέχρι την Κόκκινη Μηλιά, και το υπόλοιπον ένα τρίτο θα βαπτισθεί και θα γίνουν χριστιανοί.

Αυτοί που θα βαπτισθούν θα κατάγονται από χριστιανικό αίμα. Όσοι δηλαδή προέρχονται από Έλληνες, που δεν κατόρθωσαν να έλθουν εις την Ελλάδα μετά την Μικρασιατική καταστροφή το 1922 και παρέμειναν ζωντανοί εις την Τουρκία. Εκεί παραμένουν αρκετοί κρυπτοχριστιανοί και σήμερον, αλλά θα έλθει καιρός που θα φανερωθούν. Κατόπιν των παραπάνω γεγονότων οι Μεγάλοι, Ρωσία – Αμερική, θα συνορίζονται ποιος θα πάρει την Κωνσταντινούπολη, λόγω της στρατηγικής θέσεώς της και θα είναι επικίνδυνη άλλη πολεμική σύγκρουσης μεταξύ των.

Δια να μην έλθουν σε τέτοια πολεμική σύγκρουση και να μην την πάρει μήτε ο ένας, μήτε ο άλλος, θα είναι και εκ Θεού να την δώσουν εις τους Έλληνες, εις τους οποίους και ανήκεν.

Οι Τούρκοι θα νικηθούν και καταστραφούν οριστικά

Το Ελληνικό Κράτος θα υποστεί μεγάλες καταστροφές. Θα τα βάλουν οι δικοί μας (οι Έλληνες) μεταξύ των και θα δημιουργηθεί πιθανόν εμφύλιος πόλεμος. Και εδώ στην Κρήτη θα έλθουν οι Τούρκοι. Λένε πως η Κρήτη είναι δικής τους, πατρογονική. Θα ξεμπαρκάρουν οι Τούρκοι από το νότιο μέρος της Κρήτης, από τα Πρεβελιώτικα (Μοναστήρι Πρέβελη) και από το Μαριδάκι, από το χωριό Χόνδρος, κοντά στους Καλούς Λιμένες Ηρακλείου.

Οι Τούρκοι θα κάνουν ένα πέρασμα και από τα μέρη που θα περνούν θα κάνουν γενική σφαγή και καταστροφή. Στην Επαρχία Μεραμβέλλου Λασιθίου, θα γίνει μεγάλο μακελειό και καταστροφή. Το βογγητό και το κλάμα των ανθρώπων θα ακούεται από την Βουβάλα, βουνό στις Μελάμπες Ρεθύμνου. Εις το τέλος της περιπέτειας αυτής, οι Τούρκοι θα νικηθούν και καταστραφούν οριστικά. Θα οπισθοχωρούν άτακτα και θα τους καταδιώκουν ακόμα και γυναίκες με τις ρόκες, με ασήμαντα δηλαδή μέσα. Βέβαια θα υπάρχει Ελληνικός Στρατός εις την Κρήτη, αλλά δεν θα γίνει αντιληπτό σε ποιο σημείο θα ξεμπαρκάρουν οι Τούρκοι.

Στο σημείο αυτό θα έχει πέσει και ομίχλη, κατά παραχώρηση Θεού, ακριβώς δια να αποβιβαστούν ανενόχλητοι και να μας τιμωρήσουν για τα αμαρτήματά μας.

Οι Τούρκοι είναι έτοιμοι, ακονίζουν τα μαχαίρια


Η Κρήτη θα βουλιάξει όχι από βόμβες , αλλά από τις αμαρτίες μας. Εδώ η προφητεία μεταφέρεται στην άκρως εσχατολογική εποχή λίγο πριν από την άνοδο στην εξουσία του Αντιχρίστου, οπότε και από άλλους Πατέρες γνωρίζομε ότι θα καταποντιστούν και πολλά άλλα μέρη, όπως τα παράλια της Σμύρνης και της Κύπρου.

Οπωσδήποτε λοιπόν να γίνεται διάκριση ανάμεσα σε ότι είπε ο γ. Γεννάδιος και ότι ερμηνεύει ο συγγραφεύς, ο οποίος πάντως την γνώμη του, την αναγράφει μέσα σε παρενθέσεις. Για τις λεπτομέρειες (σφαγές κλπ) της προφητείες αυτής δεν υπάρχει αλληλοκάλυψη από άλλη προφητεία, ώστε τα λεγόμενα να θεωρηθούν αδιαμφισβήτητα. Είναι σίγουρο όμως ότι ο ίδιος ο γέροντας ήταν χαρισματούχος με προορατικό και ιαματικό χάρισμα, όπως και το χάρισμα να μεταφέρεται αστραπιαία, με το σώμα του, σε διάφορα μέρη του κόσμου.

Μάλιστα μία τέτοια εμφάνισή του στην παραλία της Γεωργιούπολης όπου παρακαλούσε μαθήτριες να μην μπουν σε λέμβο για βόλτα αναψυχής, το τουμπάρισμα της λέμβου που ακολούθησε, το πνίξιμο των 21 μαθητριών καθώς και την εξ ίσου παράδοξη εξαφάνισή του, είχαν αναγράψει οι τοπικές εφημερίδες της Κρήτης χαρακτηρίζοντάς την ως μυστήριο.

Δεν θα μείνει από αυτή τίποτα, εκτός από ένα ελάχιστο μέρος δι’ ανάμνηση ότι εδώ ήτο κάποτε η Κρήτη. Εκατομμύρια χρήματα διατίθενται από τους ξένους δια να απομακρύνουν τους Έλληνες από την Ορθόδοξη πίστη και ιστορία τους. Αν, όμως, εγκαταλείψουν την πίστη τους, αυτό θα φέρει την καταστροφή τους. Ό,τι έπαθαν οι Κύπριοι το 1974 από τους Τούρκους, που κατέλαβαν την μισή Κύπρο, τα ίδια θα πάθωμεν και εμείς, οι Έλληνες, εάν δεν επιστρέψωμεν εις τον Θεό. Οι Τούρκοι είναι έτοιμοι, ακονίζουν τα μαχαίρια, αλλά δεν ήλθε η ώρα, δεν το επιτρέπει ακόμα ο Θεός. Υπομένει ο Θεός. Περιμένει την μετάνοιά μας.

 Η παιδική ηλικία του μακαρίου Γέροντος

Ο μετέπειτα ασκητής των Ακουμίων γ. Γεννάδιος, κατά κόσμον Ιωάννης Τζεκάκης, γεννήθηκε το 1887 στο χωριό Ακτούντα, της επαρχίας Αγίου Βασιλείου του νομού Ρεθύμνης:

«Οι γονείς το Εμμανουήλ και Αικατερίνη ήσαν πτωχοί γεωργοί, ευσεβείς Χριστιανοί χωρικοί, υπερ-πολύτεκνοι με οκτώ παιδιά. Έτσι ο Ιωάννης μεγάλωσε με συντρόφους την στέρηση, την φτώχεια και την σκληρή εργασία. Με τον τρόπο αυτό ο Θεός τον προετοίμασε για την μελλοντική του ασκητική ζωή, της θεληματικής εκκοπής των ματαίων γηινων απολαύσεων.

Η φτώχεια δεν του επέτρεψε να μάθει γράμματα, μόλις που τέλειωσε την Β’ τάξη του τότε Δημοτικού Σχολείου και πήγε «φαμέγιος» (υπηρέτης) σε μία Χριστιανική οικογένεια στον Πρινέ Ρεθύμνης, όπου έβοσκε πρόβατα. Από εκεί αναχώρησε για το μοναστήρι του Κουδουμά, σε ηλικία μόλις 14 ετών! Η επιλογή του αυτή δεν υπαγορεύθηκε από τις δύσκολες συνθήκες της ζωής του στον κόσμο, την φτώχεια και την ανασφάλεια του Χριστιανού ραγιά κάτω από την κυριαρχεία του Οθωμανού δυνάστη, αλλά από την έφεση της αγνής ψυχής του προς την μόνωση και από την αγάπη του προς τον Θεό.

Θα πρέπει να προστεθεί στα προηγούμενα ένα γεγονός το οποίο δείχνει, ότι ήταν προορισμένος για την ασκητική παλαίστρα και την αγιότητα, κατά την ευδοκία του Θεού του «αφορίσαντος (αυτόν) εκ κοιλίας μητρός (αυτού)» (Γαλ. 1, 15). Όταν ήταν μικρός, «ράβδιζε» κάποτε ελιές ανεβασμένος σε ένα δέντρο, από το οποίο έπεσε από απροσεξία του. Ακριβώς όμως κάτω από το δέντρο υπήρχε ένα ρυάκι που σχημάτιζε ένα βαθύ λάκκο γεμάτο νερό. Αν έπεφτε εκεί, ασφαλώς θα επνίγετο. Όμως, ενώ έπεφτε από το δέντρο, μία δύναμη υπερφυσική τον άρπαξε από το χέρι και δεν τον άφησε να πέσει στο νερό!

Ο νεαρός Ιωάννης έφυγε από τον Πρινέ για την Μονή Κουδουμά πεζός και ξυπόλυτος. Στο δρόμο, κάπου μετά το χωριό Μεγάλη Βρύση, ένας Σφακιανός καβαλλάρης τον λυπήθηκε και τον πήρε στο άλογό του μέχρι το χωριό Βαγιωνιά. Από εκεί πάλι πεζός, από τραχύ και δύσβατο μονοπάτι μέσα από την οροσειρά των Αστερουσίων έφτασε στον Κουδουμά και έθεσε τον εαυτό του κάτω από την προστασία της Παναγίας της Κουδουμιανής και την υπακοή των Οσίων Γερόντων Παρθενίου και Ευμενίου, των αυταδέλφων».

πηγή
το είδαμε εδώ

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 02, 2015

Φάκελλος Δημοσθένης Λιακόπουλος : Οι αναρίθμητες πλάνες και αιρέσεις του, στο φώς της Ορθοδοξίας : Ελ, Ελωείμ, Ελ Σαδδαΐ και Ελ Λιών, είναι ονόματα του Θεού.


(Κάντε κλικ πάνω στην φωτογραφία για μεγέθυνση)
Αριστερά είναι το εξώφυλλο του βιβλίου του Δ.Λιακόπουλου : Γιατί και πως ζούν ανάμεσά μας (Τομος 7), Το τελευταίο ηλεκτρόνιο και ο πολέμαρχος του Θεού.
Δεξιά είναι απεικόνιση απο το παιχνίδι στρατηγικής Warcraft III: Reign of Chaos (Η Βασιλεία του Χάους), που κυκλοφόρησε το 2002. Η συγκεκριμένη εικόνα ονομάζεταιανθρώπινη ασπίδα (human shield).
Η ομοιότητα των 2 συμβόλων είναι ολοκάθαρη. Μάλλον ο κύριος Λιακόπουλος »δανείστηκε» απο το Warcraft ΙΙΙ, to σήμα της ασπίδας για τα βιβλία του.
Δείτε την εδώ :
Σίγουρα πολλοί από εσάς έχετε έρθει σε επαφή με τις περίεργες θεωρίες του κυρίου Δημοσθένη Λιακόπουλου, (θα αναφέρεται ως Δ.Λ. στο εξής χάριν συντομεύσεως).
ΟΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ κ.ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Σύμφωνα με αυτές, εκτός από τους Αγγέλους και τους Ανθρώπους, ο Θεός δημιούργησε τους Ελοχίμ (Elohim), μυριάδες μυριάδων στον αριθμό. Και μάλιστα πρίν την δημιουργία των Αγγέλων.
Ισχυρίζεται ότι είναι »φωτεινοί λειτουργοί» του Θεού, με σώμα ενεργειακό σε αντίθεση με τους ασώματους Αγγέλους!
Μάλιστα ο Δ.Λ. δογματίζει ότι ο πρώτος Ελοχίμ είναι ο Παλαιός των Ημερών!
Υποτίθεται ότι είναι χωρισμένοι σε 9 τάξεις : Ελ Ναρ, Ελ Λιν, Ελ Ζιν, Ελ Νιρ, Ελ Λαν, Ελ Σαν, Ελ Τερέ, Ελ Γαν, Ελ Ταν! Χωρίζει τους Ελοχίμ σε ισχυρότερους και απλούς Ελοχίμ!
Τον Εωσφόρο τον ονομάζει Σαμαέλ και μάλιστα λέει οτι ο πρώτος Ελοχίμ, πήρε εντολή από τον Θεό να πατάξει τον Σαμαέλ, μετα την αποστασία του!
Πιστεύει ότι τον Αδάμ τον δημιούργησαν οι Ελοχίμ κατ΄εικόνα τους! Καί την Εύα με την μέθοδο της κλωνοποίησης ή παρόμοιας ανάπλασης! Πρίν απο την Εύα γίνεται προσπάθεια να δωθεί στον άνθρωπο (άνδρα), μια άλλη σύντροφος η Λιλίθ. Υποτίθεται ότι είναι μοναδικό όν ,που παρόμοιο του δεν υπάρχει στο συμπαν. Και είναι (λέει) η πόρνη της Βαβυλώνος και ο θηλυκός αντίχριστος!!!
Αυτά και πολλά άλλα παρόμοια αναφέρονται στο βιβλίο του Δ.Λ. : Γιατί και πως ζούν ανάμεσά μας, Τόμος 2, ΕΛ, κεφάλαιο 9 (Η αρχή), σελίδες 16-30.
Στα επόμενα κεφάλαια εμφανίζεται ο Ελοχίμ Ελ Σεντάι, (σε αφηγήσεις και περιγραφές, πού μπροστά τους ωχριούν οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας όπως ο πολέμος των άστρων).
Κεφάλαιο 16 (Ελ Σεντάι), Κεφάλαιο 22 (Η επιστροφή του Ελ Σεντάι), Κεφάλαιο 28 (Η τρίτη Έλευση του Ελ Σεντάι)!
Και μόνο η απλή στοιχειώδης ανθρώπινη λογική, αρκεί στο να απορρίψει όλες αυτές τις περίεργες μυθολογίες. Αλλά δυστυχώς επειδή αρκετές χιλιάδες συμπολιτών μας, έχουν παρασυρθεί, τις πιστεύουν και ακόμα χειρότερα τις διαδίδουν και σαν σωστές, ας δούμε ποιά είναι η γνώμη των Πατέρων της Εκκλησίας και των Αγίων για μερικά από αυτά πού αναφέρει ο Δ.Λ.

ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΙΕΖΕΚΙΗΛ)

Στο βιβλίο τού Ιεζεκιήλ της Παλαιάς Διαθήκης, Κεφάλαιο 10, παράγραφος 4-5, διαβάζουμε :
» 4 καὶ ἀπῇρεν ἡ δόξα Κυρίου ἀπὸ τῶν Χερουβὶμ εἰς τὸ αἴθριον τοῦ οἴκου, καὶ ἔπλησε τὸν οἶκον ἡ νεφέλη, καὶ ἡ αὐλὴ ἐπλήσθη τοῦ φέγγους τῆς δόξης Κυρίου· 5 καὶ φωνὴ τῶν πτερύγων τῶν Χερουβὶμ ἠκούετο ἕως τῆς αὐλῆς τῆς ἐξωτέρας ὡς φωνὴ Θεοῦ Σαδδαΐλαλοῦντος. »
Οπώς εξηγούμε παρακάτω Σαδδαΐ = Πανίσχυρος.  Άρα το Θεού Σαδδαΐ σημαίνει Θεού Πανίσχυρου. Το κείμενο λοιπόν διαβάζεται : …ως φωνή Θεού Πανίσχυρου λαλούντος.

ΑΓΙΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΥΠΡΟΥ

Πρώτα ας αναφέρουμε τί λέει ο Άγιος Επιφάνιος (Επίσκοπος Κωσταντίας και Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, 310-403 μ.χ.), στο βιβλίο του : Κατά Αιρέσεων Ογδοήκοντα.(που βρίσκεται στόν τόμο 41, στην Πατρολογία του Migne, PG 41).
* PG σημαίνει Patrologia Graeca, Ελληνική Πατρολογία.
Εκεί στο κεφάλαιο κατά της αίρεσης των »Αρχοντικών», γράφει στην 5η παράγραφο, με αφορμή κάποιους που πίστευαν ότι Σαβαώθ είναι το όνομα του Θεού :
Ο Άγιος αναφέρει ξεκάθαρα ότι ονομασίες όπως Ισραήλ, Ηλί, Ραββωνί, Ιά, Αδωναί, Ιαβέ, Σαβαώθ και Ελλιών, Ελωείμ, Σαδδαΐ, δεν είναι ονόματα του Θεού (ούτε φυσικά άλλοι Θεοί ή υπάρξεις), αλλά ονομασίες με τίς οποίες τον δοξολογούμε.
»Ως ονομασίαι εισί δοξολογιών άπασαι ερμηνευόμεναι και ουκ ονόματα εστί…»
Ο Άγιος Επιφάνιος ελέγχει τους αιρετικούς της εποχής του, για τό ότι πίστευαν ότι ο Θεός έχει ένα συγκεκριμένο όνομα (όπως αντίστοιχα πιστεύουν σήμερα οι μάρτυρες του ιεχωβά).
Φανταστείτε τι έλεγχο θά έκανε σήμερα στον κύριο Λιακόπουλο, πού πολλές από τις ονομασίες που αποδίδονται στον Θεό, όχι μόνο τις θεωρεί ονόματα, αλλά και διαφορετικές υπάρξεις!
Έτσι ο Άγιος μας λέει το αυτονόητο, ότι : Ελωείμ (Elohim) σημαίνει Θεός αεί (Αιώνιος Θεός) και Σαδδαΐ (Saddai) ο Ικανός. και φυσικά αναφέρονται όπως και οι υπόλοιπες σαν ονομασίες του Θεού.
Δείτε όλη τη σελίδα (πατήστε κλικ πάνω της για μεγέθυνση)
Η πρώτη σελίδα του βιβλίου

ΟΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΟ Ο ΘΕΟΣ

Οι ονομασίες που αποκαλείτο ο Θεός στην Παλαιά Διαθήκη, από τους Εβραίους εκείνης της εποχής είναι :
  • Jhvh (Ιαβέ) ή πιο σύντομα Jah, (Ιά), πού σημαίνει Κύριος. Απαντάται 6.828 φορές. Με τήν μορφή Jah, συνήθως βρίσκεται σε σύνθετα ονόματα π.χ. Eli-jah, Ahaziah, Isaiah, Jeremiah.
  • Elohim (Ελωείμ), Θεός αεί , Αιώνιος Θεός. Απαντάται 2.530 φορές στην Παλαιά Διαθήκη.
  • Sabaoth (Σαβαώθ), δυνάμεων. Κύριος Σαβαώθ = Κύριος των δυνάμεων. (Έτσι η Εκκλησία ψέλνει : Άγιος, Άγιος, Άγιος, Κύριος Σαβαώθ … δηλαδή Άγιος, Άγιος, Άγιος, ο Κύριος των δυνάμεων).Στην Παλαιά Διαθήκη το βρίσκουμε 263 φορές σάν Jhvh Sabaoth ή Adonai Sabaoth (Κύριος των δυνάμεων) και σαν Elohim Sabaoth (Αιώνιος Θεός των δυνάμεων)
  • El (Ηλί), ο Θεός μου. Συναντάται 217 φορές.
  • Eloah (Ελωί), ο Θεός. Το βρίσκουμε 57 φορές.
  • El Shaddai (Ελ Σαδδαΐ ή Ελ Σανταΐ), Θεός Πανίσχυρος. Χρησιμοποιείται 7 φορές μαζί με τό El, και 41 φορές μόνο του, σαν ανεξάρτητη Θεία όνoμασία.
  • Elyon (Eλλιών), Ύψιστος. Υπάρχει 32 φορές.
  • Adonai (Αδωναΐ), Κύριος (ο κατέχων).

ΕΛΩΕΙΜ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΩΧΙΜ, ΓΙΑ ΤΗN ΕΒΡΑΙΚΗ ΛΕΞΗ (ELOHIM).

* Και για όσους έχουν την απορία γιατί ο Άγιος Επιφάνιος, γράφει Ελωείμ και όχιΕλωχίμ, με (ε) αντι για (χ), πρέπει να εξηγήσουμε ότι αυτή είναι η πιό σωστή αντιστοίχιση.
Το Εβραικο H (he), είναι το πέμπτο γράμμα της Εβραικής αλφαβήτου, τό οποίο αντιστοιχεί στο Ελληνικο γράμμα Ε (‘ε = έψιλον με δασεία). Στήν προφορά του ο ήχος h συνήθως μολις που ακούγεται (μοιάζει με τον ήχο που κάνουμε όταν ζεσταίνουμε τα χέρια μας). Ακόμη και η μορφή του he ειναι 100% ίδια με την Ελληνική του Ε, γραφόμενη όμως ανάποδα (εκ δεξιών πρός τα αριστερά γραφουν οι Εβραίοι).
* Γιά τον ίδιο λόγο ο Άγιος Επιφάνιος και το Jhvh το γράφει στα Ελληνικά σαν Ιαβέ.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ

Την ίδια αναφορά κάνει και ο χρονικογράφος Γεώργιος ο Μοναχός (έζησε τον 9ο αιώνα), στο βιβλίο του Χρονικόν Σύντομον (PG 110, σελίδα 72).
»…Γράφεται δε διά των τεσσάρων στοιχείων όθεν και τετράγραμμον αυτό λέγουσιν. Καλούσι μέν αυτό Σαμαρείται ΙΑΒΕ, Ιουδαίοι δε ΑΕΙΑ…

ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ ΚΥΡΟΥ

Ο Θεοδώρητος Κύρου γράφει στο Απορίες εις την Οκτάτευχον :
» … καλούσι δε αυτό Σαμαρείται μεν Ιαβέ, Ιουδαίοι δε Ιά.
Το τελικο Η στην λέξη Jah, οπως και στίς υπόλοιπες Εβραικές λέξεις, δεν προφέρεται, οποτέ γίνεται Ιά και όχι Ιάχ.

ΕΥΣΕΒΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ

Ο Ευσέβιος επίσκοπος Καισαρείας (275-339), γραφει στο βιβλίο του Ευαγγελική Απόδειξις (PG 22, σελίδα 305) :
»… επιστήσαντι τη εβραία γλώττη φανερόν αν γένοιτο, επί γαρ της πρώτης επωνυμίας, καθ’ ην Ακύλας »Θρόνος σου, Θεέ» ηρμήνευσεν, σαφώς αντί του »ο Θεός, Θεέ» ειπών, το εβραικό ελωίμ περιέχει. Κανταύθα δε ομοίως επί του »δια τούτο έχρισέ σε, Θεέ» το ελωίμπαρείληπται, όπερ την »ω Θεέ» κλητικήν εδήλου πτώσην αντί δε τής ορθής και ευθείας του ονόματος, καθ’ ο είρηται »δια τούτο έχρισε σε ο Θεός ο Θεός», το εβραικόν ελωάχπεριέχει σφοδρα απηκριβωμένως, ιν ‘ ή το μεν ελωίμ κατά την κλητικήν πτώσην εξενηνεγμένον, δηλούν το »ω Θεέ», το δε ελωάχ »ο Θεός σου» κατα την ευθείαν ώστε ακριβώς έχειν την φήσασαν ερμηνείαν »δια τούτο έχρισέ σε, ο Θεός, ο Θεός σου…»
Άλλη μια τρανή απόδειξη ότι Ελωίμ (Elohim) και Ελωάχ (Eloah), είναι ονομασίες που αναφέρονται στον Ένα και Μοναδικό Θεό.
Ο Ευσέβιος επίσκοπος Καισαρείας, γραφει επίσης στο ίδιο βιβλίο του Ευαγγελική Απόδειξις, (Βιβλίο 10, Κεφάλαιο 8 : από του ψαλμου ΚΑ’ (PG 22, σελίδα 765) :
Οι Εβραίοι ονομάζουν τον Θεό Ελωείμ. Και αυτό μπορεί να βρεθεί σχεδόν σε όλη την Αγία Γραφή!
Υπάρχουν και άλλες προσηγορικές ονομασίες και εκφωνήσεις του Θεού όπως : Σαδδαΐ,ΙαώΗλ και άλλες παραπλήσιες.
Ο Ευσέβιος επίσκοπος Καισαρείας, γραφει επίσης στο βιβλίο του : Υπομνήματα εις τους Ψαλμούς.(Ψαλμός 46) (PG 23, σελίδα 417) :
»…Επειδή η Εβραική φωνή τοις αυτοίς στοιχείοις γραφει τό, μετά, και τό, λαός. Είρηται γαρ, αμ’ Ελοΐμ. ό δύναται και, μετά του Θεού, λέγεσθαι και, λαός του Θεού
Eξηγεί ότι η λέξη αμ’ στα εβραικά μπορεί να έχει 2 έννοιες : του μετά και του λαού. Έτσι αφού επαναλαμβάνει ότι Ελοΐμ = Θεός, γίνεται μετά του Θεού ή λαός του Θεού.
* Η λέξη αμ’ = ami, στα Εβραικά σημαίνει : Λαός, πλήθος ανθρώπων

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...