Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Οκτωβρίου 02, 2017

ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ - ΠΟΛΥΘΕΪΑ ΜΕ "ΙΕΧΩΒΑ" ΚΑΙ "ΑΛΛΑΧ"


   Ακόμη και το όνομα του Χριστού αλλάξανε στο νέο Βιβλίο (φάκελο) Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού οι Συγκυβερνώντες, ενώ ταυτόχρονα "σερβίρουν" και άλλους "θεούς" σε 8χρονα παιδάκια, όπως "Γιαχβέ", "Αδωνάι", "Ελοχίμ", "Ιεχωβά" και "Αλλάχ", προκαλώντας τεράστια σύγχυση στους μικρούς μαθητές, στα πλαίσια του "Πολυπολιτισμού", του Συγκρητισμού και της Πανθρησκείας, που προωθείται πλέον επίσημα και κρατικά μέσα από τα Ελληνικά Σχολεία του ΣΥΡΙΖΑ!

  Το νέο Βιβλίο - "Δούρρειος Ίππος" Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού (δείτε περισσότερα εδώ), έφτασε στο σημείο να αλλάξει ακόμη και το όνομα του Χριστού που είναι "Ιησούς" (= Σωτήρας/Ο Θεός είναι σωτηρία/ο Κύριος σώζει) και να το αντικαταστήσει με το "Εμμανουήλ" (=ο Θεός μεθ' ημών=ο Θεός είναι μαζί μας), που δεν είναι το όνομα του Χριστού, αλλά η απόδοση από τον λαό της θεϊκής Του ιδιότητας και του ερχομού Του στους ανθρώπους (Ενανθρώπηση)! Η παραδοχή δηλαδή και η ομολογία των απλών και αγνών Ισραηλιτών, που τον αποδέχθηκαν ως Μεσσία (Χριστός), βλέποντας τα συγκλονιστικά και πρωτόγνωρα για την ανθρωπότητα θαύμάτα Του, σε αντίθεση με τον φθόνο και το μίσος των Εβραίων Αρχιερέων Άννα και Καϊάφα, που ζήτησαν, πλήρωσαν και πέτυχαν τον σταυρικό θάνατό Του, τρομάζοντας έπειτα με την Ανάστασή Του!

ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
   Συγκεκριμένα, το νέο  Βιβλίο (φάκελος) Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, στη σελίδα 60, γράφει "Εμμανουήλ: το όνομα του Χριστού", μπερδεύοντας κυριολεκτικά τα μικρά παιδιά, καθώς αναφέρει την σχετική προφητεία του Ησαΐα σε μετάφραση, χωρίς να σημειώσει σε ποιον απευθύνεται και τι εννοεί! Ιδού όμως το αυθεντικό, πρωτότυπο κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης:

 ΗΣΑΪΑΣ 7, 13-14: 
   "καὶ εἶπεν· ἀκούσατε δή, οἶκος Δαυίδ· μὴ μικρὸν ὑμῖν ἀγῶνα παρέχειν ἀνθρώποις; καὶ πῶς Κυρίῳ παρέχετε ἀγῶνα; διὰ τοῦτο δώσει Κύριος αὐτὸς ὑμῖν σημεῖον· ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει, καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Εμμανουήλ".

   Είναι λοιπόν σαφέστατο ότι ο Ησαΐας απευθύνεται στον "οίκο Δαυίδ", στον ευσεβή ισραηλινό λαό, ο οποίος βλέποντας μελλοντικά το "σημείον" και το παιδί (Ιησούς Χριστός) που θα γεννήσει παρθένος (Παναγία), θα του αποδώσει το "Εμμανουήλ", που σημαίνει "ο Θεός είναι μαζί μας". Θα είναι δηλαδή μιαλαϊκή παραδοχή της θεότητας και ενανθρωπήσεως του Κυρίου, όπως εξηγεί άριστα και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (λόγος ΜΕ' "Εις την Αγίαν του Χριστού Γέννησην", παρ. 52 και εξής)! Το "Εμμανουήλ" δεν θα είναι όμως το όνομα του Χριστού (από το ελληνικό χρίω=αυτός που έχει Χριστεί, εννοείται από τον Θεό Πατέρα)! Γιατί το όνομα κάθε παιδιού το δίνουν οι γονείς του...

   Άλλωστε ο Ησαΐας δεν λέει "καλέσει" (η μητέρα, η παρθένος), αλλά "καλέσεις" (εσύ, ο οίκος Δαυίδ, ο ευσεβής λαός)...

 ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
   Το όνομα όμως του Χριστού, θα το δώσει η ίδια η Παναγία μητέρα Του, μετά από παραγγελία του Αρχαγγέλου Γαβριήλ, ο οποίος εστάλει εκεί στη Ναζαρέτ και ευαγγέλισε την Θεοτόκο, της έφερε δηλαδή το καλό μήνυμα! Ποιο; Ότι, αν και Παρθένος, θα γεννήσει δια Πνεύματος Αγίου υιό και θα του δώσει το όνομα ΙΗΣΟΥΣ, που θα πει ΣΩΤΗΡΑΣ (ο Θεός είναι σωτηρία/ο Κύριος σώζει):

1. Κατά ΛΟΥΚΑΝ  1, 26 - 38:
  "᾿Εν δὲ τῷ μηνὶ τῷ ἕκτῳ ἀπεστάλη ὁ ἄγγελος Γαβριὴλ ὑπὸ τοῦ Θεοῦ εἰς πόλιν τῆς Γαλιλαίας, ᾗ ὄνομα Ναζαρέτ, πρὸς παρθένον μεμνηστευμένην ἀνδρί, ᾧ ὄνομα ᾿Ιωσήφ, ἐξ οἴκου Δαυΐδ, καὶ τὸ ὄνομα τῆς παρθένου Μαριάμ.  καὶ εἰσελθὼν ὁ ἄγγελος πρὸς αὐτὴν εἶπε· χαῖρε, κεχαριτωμένη· ὁ Κύριος μετὰ σοῦ· εὐλογημένη σὺ ἐν γυναιξίν. ἡ δὲ ἰδοῦσα διεταράχθη ἐπὶ τῷ λόγῳ αὐτοῦ, καὶ διελογίζετο ποταπὸς εἴη ὁ ἀσπασμὸς οὗτος. καὶ εἶπεν ὁ ἄγγελος αὐτῇ· μὴ φοβοῦ, Μαριάμ· εὗρες γὰρ χάριν παρὰ τῷ Θεῷ.  καὶ ἰδοὺ συλλήψῃ ἐν γαστρὶ καὶ τέξῃ υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιησοῦν. οὗτος ἔσται μέγας καὶ υἱὸς ὑψίστου κληθήσεται, καὶ δώσει αὐτῷ Κύριος ὁ Θεὸς τὸν θρόνον Δαυῒδ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ, καὶ βασιλεύσει ἐπὶ τὸν οἶκον ᾿Ιακὼβ εἰς τοὺς αἰῶνας, καὶ τῆς βασιλείας αὐτοῦ οὐκ ἔσται τέλος. εἶπε δὲ Μαριὰμ πρὸς τὸν ἄγγελον· πῶς ἔσται μοι τοῦτο, ἐπεὶ ἄνδρα οὐ γινώσκω;  καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ἄγγελος εἶπεν αὐτῇ· Πνεῦμα ῞Αγιον ἐπελεύσεται ἐπὶ σὲ καὶ δύναμις ὑψίστου ἐπισκιάσει σοι· διὸ καὶ τὸ γεννώμενον ἅγιον κληθήσεται υἱὸς Θεοῦ.  καὶ ἰδοὺ ᾿Ελισάβετ ἡ συγγενής σου καὶ αὐτὴ συνειληφυῖα υἱὸν ἐν γήρει αὐτῆς, καὶ οὗτος μὴν ἕκτος ἐστὶν αὐτῇ τῇ καλουμένῃ στείρᾳ· ὅτι οὐκ ἀδυνατήσει παρὰ τῷ Θεῷ πᾶν ρῆμα. εἶπε δὲ Μαριάμ· ἰδοὺ ἡ δούλη Κυρίου· γένοιτό μοι κατὰ τὸ ρῆμά σου. καὶ ἀπῆλθεν ἀπ᾿ αὐτῆς ὁ ἄγγελος".

  Το νέο Βιβλίο αποκρύπτει όμως και την παρόμοια εντολή Αγγέλου που δόθηκε και προς τον αγαθό Ιωσήφ, ο οποίος καταλαβαίνοντας μετέπειτα ότι η Παναγιά ήταν έγκυος, στεναχωρήθηκε και σκεφτόταν να την απομακρύνει διακριτικά και όχι φανερά και δημόσια, επειδή είχε μεγάλη καλοσύνη. Τότε αποστέλλεται ο Άγγελος για τον καθησυχάσει, να εγγυηθεί την αγνότητα της Θεοτόκου και να του τονίσει πως στο "εκ Πνεύματος Αγίου" παιδί πρέπει να δοθεί το όνομα ΙΗΣΟΥΣ (Σωτήρας) και κανένα άλλο:

2.   Κατά ΜΑΤΘΑΙΟΝ 1, 20 -23: 
  "...ἰδοὺ ἄγγελος Κυρίου κατ᾿ ὄναρ ἐφάνη αὐτῷ λέγων· ᾿Ιωσὴφ υἱὸς Δαυῒδ, μὴ φοβηθῇς παραλαβεῖν Μαριὰμ τὴν γυναῖκά σου· τὸ γὰρ ἐν αὐτῇ γεννηθὲν ἐκ Πνεύματός ἐστιν ῾Αγίου. τέξεται δὲ υἱὸν καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιησοῦν· αὐτὸς γὰρ σώσει τὸν λαὸν αὐτοῦ ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν. 22 Τοῦτο δὲ ὅλον γέγονεν ἵνα πληρωθῇ τὸ ρηθὲν ὑπὸ τοῦ Κυρίου διὰ τοῦ προφήτου λέγοντος· 23 ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσουσι τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Εμμανουήλ, ὅ ἐστι μεθερμηνευόμενον μεθ᾿ ἡμῶν ὁ Θεός"!
  
  Εδώ ο Απόστολος και Ευαγγελιστής Ματθαίος γεφυρώνει την Παλαιά με την Καινή Διαθήκη, ενώ ο  Άγγελος Κυρίου τα λέει και τα ξεκαθαρίζει όλα:

  α. Ότι το όνομα του Χριστού θα είναι Ιησούς (Σωτήρας), επειδή θα "αυτός γαρ σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών! Επειδή θα μας σώσει, το όνομά Του θα είναι ακριβώς "Ιησούς", που σημαίνει Σωτήρας!

  β. Ότι έτσι εκπληρώνεται η προφητεία του Ησαΐα

  γ. Ότι "καλέσουσι", θα καλέσουν, θα αποκαλέσουν "Εμμανουήλ", ποιον; Τον Ιησού (Σωτήρα) Χριστό. Ποιοι; Οι άνθρωποι, ο λαός! Και τι θα πει "Εμμανουήλ"; "Μεθ΄ ημών ο Θεός"! Ο Θεός είναι μαζί μας! Θα είναι η λαϊκή αναγνώριση, παραδοχή και ομολογία της ενανθρώπησης του Θεού! Αλλά όχι το όνομα του σαρκωμένου Θεού, του Χριστού, που κατ΄ εντολήν θείων Αγγέλων θα είναι "Ιησούς" (=Σωτήρας)!

  Και πράγματι. Ο Θεός έγινε και Άνθρωπος και ήρθε μαζί μας και κοντά μας... Μόνο που κάποιοι εκεί στο Ισραήλ, εκεί στην Αμερική και εκεί στην Αθήνα του άθεου ΣΥΡΙΖΑ, δεν το έχουν καταλάβει ή δεν θέλουν να το καταλάβουν ακόμη, προσπαθώντας να κλονίσουν και την πίστη και την λογική των παιδιών μας, προκαλώντας τα μπέρδεμα, δηλαδή αμφισβήτηση, για να κάνουν "θεό" τους το "Κόμμα", την "Ιδεολογία", την "Αθεΐα", το Τίποτα...

  Για να μάθει όμως ο μαθητής ότι ο μικρός Χριστός πήρε τελικά το όνομα "Ιησούς" θα πρέπει να φτάσει στη σελίδα 78, αν το πάρει είδηση... Έχοντας και πάλι μέσα του απορία και σύγχυση...

ΠΟΛΥΘΕΪΑ ΜΕ "ΙΕΧΩΒΑ" ΚΑΙ "ΑΛΛΑΧ"
   Όμως οι "φωστήρες" του νέου Βιβλίου Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, δεν σταματούν εδώ, αλλά εισάγουν την "Πολυθεΐα" στη συνείδηση των  8χρονων - 9χρονων μαθητών, παρουσιάζοντας και άλλους "θεούς" στη σελίδα 42!

  Έτσι τα ανυποψίαστα παιδάκια θα μάθουν για τον "Γιαχβέ, Αδωνάι, Ελοχίμ" τον οποίο το βιβλίο
Στο βιβλίο υπάρχει μια ιδιόμορφη λιθογραφία του Εβραίου
Ζωγράφου Μαρκ Σαγκάλ, για την φλεγόμενη βάτο
και τον Μωυσή, όπου απεικονίζεται με εβραϊκά
γράμματα το "αφωνήεντο" "Τετραγράμματο"
αναφέρει και σαν "Ιεχωβά", όνομα που είναι παντελώς ανύπαρκτο και αυθαίρετο και παραπέμπει στην αντιχριστιανική πλάνη των "Μαρτύρων του Ιεχωβά", καθώς όταν ο Μωυσής ενώπιον της φλεγόμενης και μη καιόμενης βάτου ρώτησε τον Θεό για το ποιο ήταν το όνομά Του, Εκείνος (ο Υιός και Λόγος του Θεού τους μιλούσε, δηλαδή ο Χριστός, αλλά δεν το κατάλαβαν) απάντησε "Εγώ ειμί ο Ων", που σημαίνει ο Ζων, ο Υπάρχων, Αυτός που Είναι και θα Είναι! 

  Στην γραπτή εβραϊκή γλώσσα όμως, η έννοια αυτή αποδόθηκε με τέσσερα γράμματα (τετραγράμματο), που ήταν μόνο σύμφωνα, διότι στην γραφή τους οι Εβραίοι δεν είχαν φωνήεντα: "YHWH" (ΓΧΒΧ)

  Επειδή όμως οι Εβραίοι δεν πρόφεραν από σεβασμό εκείνο το οντολογικό όνομα του Θεού, βάζοντας στη θέση του συνήθως το "ο Κύριος", ξεχάστηκε μέσα στους αιώνες η ορθή προφορά του "τετραγράμματου", με τα φωνήεντα που έπρεπε να υπάρχουν πλάι στα τέσσερα σύμφωνα! 

  Πολλούς αιώνες μετά, τον 6ο με 10ο αι. μ.Χ. αιώνα, κάποιοι λόγιοι Εβραίοι, οι λεγόμενοι "Μασορίτες", προσπάθησαν να γράψουν την Παλαιά Διαθήκη και με φωνήεντα, χωρίς να μπορούν να αποδώσουν μία μόνο λέξη: το άγνωστο "YHWH(ΓΧΒΧ), το οποίο τελικά συνδύασαν με φωνήεντα της λέξης "Αδωνάι" (Κύριος) βγάζοντας έτσι το "Γιαχβέ"... Αλλά στο πρωτότυπο, επίσημο εβραϊκό κείμενο υπάρχει μόνο το "YHWH"(ΓΧΒΧ).

  Άλλοι πάλι μελετητές, επειδή δεν τους ικανοποιούσε το Γιαχβέ, ή το Ιαβέ, ή Γιαχβί, εφεύραν το "Ιεχωβά", που αποτελεί εντελώς αυθαίρετη ονομασία, την οποία χρησιμοποιούν επίσης αυθαίρετα οι Χιλιαστές "Μάρτυρες του Ιεχωβά", δίνοντας ένα αυθαίρετο "προσωπικό όνομα" στον Θεό, που κηρύσσουν όμως ότι δεν είναι ο Χριστός, αλλά ο "Ιεχωβά", πέφτοντας έτσι στον λάκκο του Αντιχρίστου, καθώς θεωρούν τον Χριστό "Άγγελο", δηλαδή κτίσμα και όχι Θεό, ομοούσιο τω Πατρί...

  Πουθενά, μα πουθενά όμως στην Παλαιά Διαθήκη ή την "Εβραϊκή Βίβλο" δεν υπάρχει ούτε το Γιαχβέ, ούτε πολύ περισσότερο το παντελώς αυθαίρετο "Ιεχωβά"! Κατά την επικρατέστερη όμως εβραϊκή άποψη, η ορθή προφορά στα εβραϊκά του "Τετραγράμματου" είναι "Γιαχβέ", χωρίς και αυτό να είναι βέβαιο. Άλλωστε οι Εβραίοι δεν το χρησιμοποιούν για λόγους σεβασμού... Και λένε απλά "ο Κύριος"... 

   Όμως η πλέον ασφαλής, βέβαιη και αποδεκτή σημασία και απόδοση του άγνωστου "τετραγράμματου" είναι το γνωστό ελληνικό "Εγώ ειμί ο Ων" το οποίο απέδωσαν πανομοιότυπα και επακριβώς οι Εβδόμηκοντα (72 για την ακρίβεια) μεταφραστές της Παλαιάς Διαθήκης, στα χρόνια των Ελλήνων Πτολεμαίων της Αιγύπτου, περί το 280 π.Χ.. Λέγεται μάλιστα πως ένας από εκείνους τους μεταφραστές ήταν και ο Άγιος Συμεών ο Θεοδόχος, στον οποίο δόθηκε υπόσχεση ότι δεν θα πέθαινε πριν έβλεπε με τα μάτια του τον ίδιο τον Χριστό, όπως και έγινε, όταν Τον κράτησε βρέφος στα χέρια του, μέσα στον Ναό των Ιεροσολύμων.

  Για το λόγο αυτό, το "ο Ωναναγράφεται θεολογικά και ομολογιακά, μαζί με το σχήμα του σταυρού, στο φωτοστέφανο του Χριστού, που είναι ο μόνος αληθινός και υπαρκτός Θεός, ο Ων, εκείνος που τους μιλούσε στην Παλαιά Διαθήκη για λογαριασμό του Θεού Πατέρα, αφού είναι ο Υιός αλλά και ο Λόγος του Θεού και Θεός! Το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας! Ο Χριστός μας! ΙΣ ΧΣ!

   Το ερώτημα μετά από όλα αυτά είναι: ποια η αιτία να μπει ολόκληρη σελίδα για "το όνομα του Θεού στους Εβραίους", όταν οι ίδιοι ακόμη δεν είναι σίγουροι για την προφορά του, όπως είδαμε παραπάνω και όταν μάλιστα δεν το χρησιμοποιούν... Μάλλον για να κλονισθεί η πίστη των παιδιών στον Ένα, αληθινό και Τριαδικό Θεό, στην Αγία Τριάδα...

ΚΑΙ  Ο "ΑΛΛΑΧ" ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΑΝ "ΘΕΟΣ" ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ...
   Όμως το απαράδεκτο νέο Βιβλίο Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού, παρουσιάζει και άλλο "θεό", στα μικρά παιδάκια μας, τον ανύπαρκτο, κατά τον Χριστιανισμό, "Αλλάχ" των Μουσουλμάνων!

 Ισχυρίζεται μάλιστα ότι "η παράδοση των Μουσουλμάνων" με τις αμέτρητες σφαγές, γενοκτονίες, παιδομαζώματα και καταστροφές κατά της ανθρωπότητας "συνεχίζουν την παράδοση της Παλαιάς Διαθήκης", την στιγμή που το Κοράνι θεωρεί εχθρούς και απίστους όχι μόνο τους Χριστιανούς, αλλά και τους Εβραίους!

   Αρκεί όμως μια ματιά σε μερικά ενδεικτικά εδάφια του βίαιου και φοβικού "Κορανίου", για να καταλάβει κανείς τι εστί "Αλλάχ" και Ισλάμ:

"Ο Θεός έχει έναν Υιό, λένε οι Χριστιανοί. Μακριά απ’ τον Αλλάχ αυτή η βλασφημία" (κεφ. 2, 110) 

"...Μην πείτε πως υπάρχει Τριάδα στο Θεό. Ένας είναι…..Όχι μόνο δεν έχει γιο αλλά κυβερνάει μόνος του τον ουρανό και τη γη. Είναι αυτάρκης" (κεφ. 4, 169)

 " Όσοι υποστηρίζουν το τρισυπόστατο του Θεού είναι βλάσφημοι. Μόνο ένας Θεός υπάρχει. Αν δεν αλλάξουν πίστη, τίμημα της ασέβειάς τους θα είναι το οδυνηρό μαρτύριο» (κεφ. 5, 77)

 (ΣΗΜ. από τα τρία παραπάνω σημεία, είναι φανερό ποιος κρύβεται πίσω από τον "Αλλάχ" και τον "Μωάμεθ", στον οποίο "αποκάλυψε" το αντιχριστιανικό και αντιεβραϊκό συνάμα, φοβικό, απάνθρωπο και εκδικητικό "Κοράνι", δήθεν ο "αρχάγγελος Γαβριήλ"... Ω, της ασεβείας!)

"Καταπολεμείστε τους εχθρούς σας στον πόλεμο που γίνεται για τη θρησκεία..." (κεφ. 2, 186)

"Σκοτώστε τους εχθρούς σας παντού όπου τους βρίσκετε. Διώξτε τους από το φως απ’ όπου σας έδιωξαν. Ο κίνδυνος ν’ αλλάξετε θρησκεία είναι χειρότερος απ’ το φόνο. Μην τους πολεμάτε καθόλου κοντά στο τέμενος Χαράμ, εκτός αν σας προκαλέσουν. Αν σας επιτεθούν, κολυμπήστε μέσα στο αίμα τους. Αυτή είναι η ανταμοιβή που χρωστάτε στους άπιστους" (κεφ. 2, 187)

"Όταν περάσουν οι ιεροί μήνες, θανατώστε τους ειδωλολάτρες, παντού όπου τους συναντήσετε. Αιχμαλωτίστε τους. Πολιορκείστε τις πολιτείες τους. Στήστε τους παντού παγίδες..." (κεφ. 9, 5)

"...Πολεμήστε τους άπιστους γείτονές σας. Να βρουν αλύγιστους εχθρούς στο πρόσωπό σας..." (κεφ. 9, 124)

" …Οι άπιστοι θα έχουν για ποτό τους βραστό νερό και θα υποστούν βασανιστήρια αντάξια της απιστίας τους» (κεφ. 10, 4)

"Θα δώσουμε την κόλαση για κατοικία στους άπιστους" (κεφ. 18, 100)

"Αν δεν αφήσουν την ασέβεια θα τους σύρουμε από τα μαλλιά» (κεφ. 96, 15)

"Και βέβαια θα ριχτούν οι Χριστιανοί, οι άπιστοι Ιουδαίοι και οι ειδωλολάτρες στις πυρές της κόλασης. Εκεί θα μείνουν αιώνια" (κεφ. 98, 5)

"Προσευχήσου στον Αλλάχ και θυσίασε θύματα" (κεφ. 108, 2) (δείτε περισσότερα εδώ)


ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΥΓΧΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΣ
   Συμπερασματικά, όταν μαθαίνεις σε παιδάκια Γ΄ Δημοτικού ότι το όνομα του Χριστού ήταν "Εμμανουήλ" (άρα όχι "Ιησούς"=Σωτήρ), τότε τα προκαλείς μεγάλη σύγχυσημε κίνδυνο να πέσουν σε πλάνη μεθαύριο, ιδίως όταν εμφανιστεί κάποιος που θα λέει πως είναι ο "Εμμανουήλ"... Ο δήθεν πραγματικός "Μεσσίας - Χριστός"... Ο Αντίχριστος...

   Η συγκεκριμένη δε παράγραφος του Βιβλίου, θα έπρεπε να είχε τίτλο "Ιησούς: το όνομα του Χριστού" και να αναφέρεται δίπλα η παραπάνω ευαγγελική περικοπή στο "κατά Λουκάν" για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου υπό του Αρχαγγέλου Γαβριήλ, όπου της λέει ρητά πως το όνομα του νεογέννητου θα είναι "Ιησούς".

  Τέλος, όταν διδάσκεις σε παιδάκια 8 - 9 ετών ότι υπάρχουν και άλλοι "θεοί" (Εβραίων και Μουσουλμάνων), τότε όχι μόνο παραβιάζεις το Ευαγγέλιο, το Σύμβολο της Πίστεως και το Σύνταγμα, αλλά οδηγείς σε απώλεια τις ψυχές του, σε ένα μάλιστα ιστορικό Έθνος, που φτιάχτηκε και διαλέχτηκε από τον Θεό ως "Κιβωτός" της Καινής Διαθήκης Του, έχοντας εκατομμύρια θύματα από τον "Αλλάχ" του Ισλάμ...

  Τα Ελληνόπουλα στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι Βαπτισμένα Ορθόδοξοι Χριστιανοί και έχουν κάθε δικαίωμα να διδάσκονται στα Σχολεία της Ελλάδας την Πίστη τους, που είναι η μόνη αληθινή οδός σωτηρίας και παραδείσιας αιωνιότητας στην Οικουμένη!

  Δεν είμαστε ούτε στην Μέκκα, ούτε στο Τελ Αβίβ. Είμαστε στην Ελλάδα του Χριστού, του Σταυρού και της Θεοτόκου, που κάποιοι θέλουν αν διαλύσουν συθέμελα, "αλλά δεν θα προφθάσουν"... 

  Τελικά, με το νέο απαράδεκτο Βιβλίο Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού, τα παιδιά μας δεν θα ξέρουν σε ποιον Θεό προσεύχονται, ποιο είναι το αληθινό Όνομά του και ποιος τελικά είναι ο πραγματικός ΘεόςΟ Χριστός, ο "Εμμανουήλ", ο "Γιαχβέ", ο "Ιεχωβάς", ο "Αδωνάι", ο "Ελοχίμ" ή ο "Αλλάχ";*

"ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΥΠΕΡ ΠΑΝ ΟΝΟΜΑ"
   Καταληκτικά, για να μην μείνει καμία αμφιβολία σε μικρούς και μεγάλους, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, πολίτες και πολιτικούς, ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος στην προς Φιλιππισίους (κατοίκους των Φιλίππων της Μακεδονίας, πλησίον της σημερινής Καβάλας, στους οποίους γράφει Ελληνικά επειδή οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες) επιστολή του, τονίζει το όνομα των ονομάτων του μόνου αληθινού Θεού:

 Προς ΦΙΛΙΠΙΣΣΙΟΥΣ 2, 9-11: 
"...διὸ καὶ ὁ Θεὸς αὐτὸν ὑπερύψωσε καὶ ἐχαρίσατο αὐτῷ ὄνομα τὸ ὑπὲρ πᾶν ὄνομαἵνα ἐν τῷ ὀνόματι ᾿Ιησοῦ πᾶν γόνυ κάμψῃ ἐπουρανίων καὶ ἐπιγείων καὶ καταχθονίων, καὶ πᾶσα γλῶσσα ἐξομολογήσηται ὅτι Κύριος᾿Ιησοῦς Χριστὸς εἰς δόξαν Θεοῦ πατρός"!

  Δηλαδή κάθε γλώσσα θα ομολογήσει ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός, ο Κύριος και Θεόςεις δόξαν Θεού Πατρός, ομολογώντας έτσι και την Αγία Τριάδα!

  Όλο δε το "Κύριος Ιησούς Χριστός" σημαίνει:
  ΚΥΡΙΟΣ = Θεός (Δημιουργός και Κύριος των πάντων)
  ΙΗΣΟΥΣ = Σωτήρας (της ανθρωπότητας)
 ΧΡΙΣΤΟΣ = Αυτός που έχει Χριστεί (από τον Θεό Πατέρα, εις δόξαν Θεού Πατρός)

  Αυτό το όνομα ας ομολογούμε λοιπόν όλοι, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ως του μόνου αληθινού και υπαρκτού Θεού, που είναι Ένας αλλά Τριαδικός: ο Πατήρ, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα. Πέραν Αυτού κανείς άλλους "θεός" δεν υπήρχε, δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει... 

   Διότι σύμφωνα με την Επιστολή Ιωάννου Α΄είναι Ψεύτες όσοι αρνούνται ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός (Εβραίοι) και είναι Αντίχριστοι όσοι αρνούνται τον Πατέρα και τον Υιό (Ισλάμ, Μάρτυρες του "Ιεχωβά"), καθώς όποιος αρνείται τον Υιό δεν έχει ούτε και τον Πατέρα (Εβραίοι):

 ΙΩΑΝΝΟΥ Α'  2, 22-23:
"τίς ἐστιν ὁ ψεύστης εἰ μὴ ὁ ἀρνούμενος ὅτι ᾿Ιησοῦς οὐκ ἔστιν ὁ Χριστός; οὗτός ἐστιν ὁ ἀντίχριστοςὁ ἀρνούμενος τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱόνπᾶς ὁ ἀρνούμενος τὸν υἱὸν οὐδὲ τὸν πατέρα ἔχει"!

   Επομένως, το νέο Βιβλίο λοιπόν Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, είναι σύμφωνα με τα παραπάνω σε κάποια σημεία του και "Ψευδές και Αντίχριστο", διότι σπέρνει στις ψυχές των μικρών παιδιών Ψεύδη, Συγχύσεις, Πολυθεΐα, Αιρέσεις και αφαιρέσεις!

   Αλλάζει το όνομα του Ιησού, παρουσιάζει και άλλους ανύπαρκτους "θεούς" όπως "Ιεχωβά" και "Αλλάχ" και αρνείται έτσι την μοναδικότητα και αυθεντικότητα του Ενός Τριαδικού και μόνο αληθινού Θεού, με κίνδυνο την απώλεια χιλιάδων παιδικών ψυχών...

  Πρέπει λοιπόν να αποσυρθεί, ώστε τουλάχιστον να διορθωθεί στα επίμαχα σημεία, με την φροντίδα της Εκκλησίας!

 Οι δε Έλληνες Εκπαιδευτικοί, ας θυμούνται σταθερά ότι ασκούν Λειτούργημα ενώπιον του Θεού και όχι του εκάστοτε Κόμματος ή Ιδεολογίας και ας δώσουν και πάλι Χριστό και Ελλάδα στα παιδιά μας! Για να καμαρώνουμε μεθαύριο για αυτά όλοι μας!

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ

Το Αντίχριστο Θηρίο Εσχατολογική ερμηνεία περί Αντιχρίστου

Στη μελέτη αυτή θα δώσουμε μια περιληπτική εικόνα τού Αντιχρίστου Θηρίου το οποίο η Αγία Γραφή αναφέρει τόσο συχνά. Λόγω τής τεράστιας έκτασης τού θέματος, θα περιοριστούμε σε λίγα εισαγωγικά, και μόνο για το εσχατολογικό ερμηνευτικό επίπεδο τής προφητείας, μια και σε άλλες μελέτες μας υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες και ερμηνευτικά επίπεδα.
Ως ξεκίνημα, ας αναφέρουμε το χωρίο τής Αποκάλυψης ιγ΄ 1-10:
"1. Και είδον εκ τής θαλάσσης θηρίον αναβαίνον, έχον κέρατα δέκα και κεφαλάς επτά και επί τών κεράτων αυτού δέκα διαδήματα και επί τας κεφαλάς αυτού ονόματα βλασφημίας.
2. Και το θηρίον ό είδον ην όμοιον παρδάλει και οι πόδες αυτού ως άρκτου και το στόμα αυτού ως στόμα λέοντος, και έδωκεν αυτώ ο δράκων την δύναμιν αυτού και τον θρόνον αυτού και εξουσίαν μεγάλην. 3. και μίαν εκ τών κεφαλών αυτού ως εσφαγμένην εις θάνατον, και η πληγή τού θανάτου αυτού εθεραπεύθη.
4. Και εθαυμάσθη όλη η γη οπίσω τού θηρίου και προσεκύνησαν τω δράκοντι, ότι έδωκεν την εξουσίαν τω θηρίω, και προσεκύνησαν τω θηρίω λέγοντες:΄΄Τις όμοιος τω θηρίω και τις δύναται πολεμήσαι μετ' αυτού;΄΄
5. Και εδόθη αυτώ στόμα λαλούν μεγάλα και βλασφημίας και εδόθη αυτώ εξουσία ποιήσαι μήνας τεσσεράκοντα και δύο. 6. και ήνοιξεν το στόμα αυτού εις βλασφημίας προς τον Θεόν βλασφημήσαι το όνομα αυτού και την σκηνήν αυτού, τους εν τω ουρανώ σκηνούντας. 7. Και εδόθη αυτώ ποιήσαι πόλεμον μετά τών αγίων και νικήσαι αυτούς, και εδόθη αυτώ εξουσία επί πάσαν φυλήν και λαόν και γλώσσαν και έθνος. 8. και προσκυνήσουσιν αυτόν πάντες οι κατοικούντες επί της γής, ού ου γέγραπται το όνομα αυτού εν τω βιβλίω τής ζωής τού αρνίου τού εσφαγμένου από καταβολής κόσμου.
9. Εί τις έχει ους ακουσάτω: 10. ΄΄ει τις εις αιχμαλωσίαν, εις αιχμαλωσίαν υπάγει. ει τις εις αιχμαλωσίαν, εις αιχμαλωσίαν υπάγει. ει τις εν μαχαίρη αποκτανθήναι αυτόν εν μαχαίρη αποκτανθήναι.
Ώδε εστιν η υπομονή και η πίστις τών αγίων".
Ο απόστολος Ιωάννης εδώ, μιλάει για κάποιο θηρίο που είχε 7 κεφάλια και 10 κέρατα και βγήκε από τη θάλασσα. Ήταν σαν λεοπάρδαλη με πόδια αρκούδας και στόμα λιονταριού.
Αυτά τα χαρακτηριστικά του ήταν όμοια με τα χαρακτηριστικά τριών ζώων που είχε δει ο προφήτης Δανιήλ σε αρχαιότερο όραμα, που εξεικόνιζε πολιτικές δυνάμεις. Οι δυνάμεις αυτές ήταν οι τρεις πρώτες υπερδυνάμεις που έδρασαν στην περιοχή τού Ισραήλ, από τον καιρό τού Δανιήλ ως τον καιρό τού Ιωάννη.
Σύμφωνα με τις οράσεις τού Δανιήλ 7/ζ΄ 2-7, τα ζώα αυτά συμβόλισαν τις εξής δυνάμεις:
Λεοντάρι = Βαβυλώνα
Αρκούδα = Μηδοπερσία
Λεοπάρδαλη = Ελλάδα
Όμως οι ενέργειες τού ιδίου τού θηρίου τής Αποκάλυψης, ήταν ίδιες με τις ενέργειες τού τετάρτου θηρίου που είδε ο Δανιήλ, το οποίο εξεικόνισε τη Ρώμη, την επόμενη παγκόσμια δύναμη, που είχε την εξουσία στην εποχή τού Αποκαλυπτή Ιωάννη. (Παράβαλλε Δανιήλ 7/ζ΄ 7,8,20-22 με Αποκάλυψη 13/ιγ΄ 1,5-7. Επίσης περισσότερες πληροφορίες για τις πολιτικές αυτές δυνάμεις, μπορεί ο αναγνώστης να βρει στα κεφάλαια 2/β΄ και 8/η΄ τού προφήτη Δανιήλ).
To θηρίο αυτό λοιπόν, αντιπροσώπευε τη θηριωδία τών ανθρώπινων πολιτικών δυνάμεων.Στα 10 κέρατά του είχε 10 βασιλικά διαδήματα, και γραμμένα στα κεφάλια του ήταν ονόματα βλασφημίας. Βλασφήμισε το Θεό και τους αγίους, και του δόθηκε εξουσία να πολεμήσει τους αγίους και να τους νικήσει!
Στο εδάφιο 13/ιγ΄ 2 μάλιστα, λέει ότι ο Σατανάς (ο δράκων) ήταν αυτός που του έδωσε όλη του την εξουσία, συνεπώς το θηρίο έχει σατανική προέλευση.
Σε άλλο σημείο τής Αποκάλυψης, ένας άγγελος δίνει περισσότερες πληροφορίες στον Ιωάννη για το θηρίο:
Αποκάλυψις 17/ιζ΄ 8-14: "Το θηρίον ό είδες ην και ουκ έστιν και μέλλει αναβαίνειν εκ τής αβύσσου και εις απώλειαν υπάγει, και θαυμασθήσονται οι κατοικούντες επί της γης, ων ου γέγραπται το όνομα επί το βιβλίον τής ζωής από καταβολής κόσμου, βλεπόντων το θηρίον ότι ην και ουκ έστιν και πάρεσται. 9. Ώδε ο νους ο έχων σοφίαν.
Αι επτά κεφαλαί επτά όρη εισίν, όπου η γυνή (η Βαβυλώνα η Μεγάλη) κάθηται επ' αυτών. και βασιλείς επτά εισιν. 10. οι πέντε έπεσαν, ο εις έστιν, ο άλλος ούπω ήλθεν, και όταν έλθη ολίγον αυτόν δει μείναι. 11. και το θηρίον ό ην και ουκ έστιν και αυτός όγδοός εστιν και εκ τών επτά εστιν, και εις απώλειαν υπάγει.
12. Και τα δέκα κέρατα ά είδες δέκα βασιλείς εισιν, οίτινες βασιλείαν ούπω έλαβον, αλλά εξουσίαν ως βασιλείς μίαν ώραν λαμβάνουσιν μετά τού θηρίου. 13. ούτοι μίαν γνώμην έχουσιν και την δύναμιν και την εξουσίαν αυτών τω θηρίω διδόασιν. 14. ούτοι μετά τού αρνίου πολεμήσουσιν και το αρνίον νικήσει αυτούς, ότι κύριος κυρίων εστίν και βασιλεύς βασιλέων και οι μετ' αυτού κλητοί και εκλεκτοί και πιστοί".
Ο άγγελος λέει στον Ιωάννη ότι το θηρίο "ην και ουκ έστιν και μέλλει αναβαίνειν εκ τής αβύσσου", μια φράση που είναι το αντίθετο τής φράσεως: "ο ων και ο ην και ο ερχόμενος" που αναφέρεται στον Ιησού Χριστό (Αποκ. 1/α΄ 4. 4/η΄ 8). Ενώ ο Ιησούς Χριστός ονομάζεται: "ο είναι και ο ήταν και ο ερχόμενος" από τον ουρανό για να μείνει με την Εκκλησία Του, το Θηρίο ονομάζεται: "ο ήταν και δεν είναι, και θα ανεβεί από την άβυσσο", (τον τόπο δέσμευσης τών δαιμόνων), και πάλι θα χαθεί.
Ύστερα ο άγγελος εξηγεί ότι τα 7 κεφάλια αντιπροσωπεύουν 7 βασιλιάδες διαχρονικά, ενώ τα 10 κέρατα 10 βασιλιάδες που θα βασίλευαν μελλοντικά μαζί με το Θηρίο όταν θα έβγαινε από την άβυσσο, και θα παρέδιδαν σ' αυτό όλη τους τη δύναμη και την εξουσία, επειδή θα είχαν την ίδια γνώμη μαζί του.
Όσο για το Θηρίο, αυτό αντιπροσωπεύει τον 8ο βασιλιά, ο οποίος θα είναι ηγέτης παγκόσμιας δύναμης όπως και οι 7 προηγούμενες απ' αυτόν παγκόσμιες δυνάμεις ή βασιλείες που πέρασαν από την Ανατολική Μεσόγειο. (Οι 6 προηγούμενες είναι οι εξής κατά σειράν εμφάνισης: Αίγυπτος, Ασσυρία, Βαβυλώνα, Μηδοπερσία, Ελλάδα και Ρώμη. Ως 7η πιθανόν να εννοείται η Οθωμανική Αυτοκρατορία).
Στο 17/ιζ΄ 9-11 τής Αποκάλυψης, ο άγγελος εξηγεί ότι τα 7 κεφάλια (εκτός από 7 όρη στα οποία είναι κτισμένη η Ρώμη ως τύπος τής Μεγάλης Βαβυλώνας), σημαίνουν επίσης και 7 βασιλείς από τους οποίους οι 5 πρώτοι στην εποχή τού Ιωάννη είχαν πέσει (από Αίγυπτο ως Ελλάδα). Ο έκτοςβασιλιάς (η Ρώμη), ήταν σε ισχύ τη στιγμή τής όρασης τού Ιωάννη, και ο 7ος βασιλιάς θα ήταν κάποιος μελλοντικός που θα εξουσίαζε την περιοχή τού Ισραήλ, αλλά θά έμενε λίγο. Το ίδιο το Θηρίο θα ήταν ο 8ος βασιλιάς, ο οποίος θα ίσχυε στην περιοχή τής Μεσογείου θαλάσσης, (ένας από τους λόγους που αναφέρεται ότι "ανέβηκε από τη θάλασσα" - Αποκ. 13/ιγ΄ 1) και θα συγκέντρωνε όλη την εξουσία τών προηγουμένων παγκοσμίων δυνάμεων τής περιοχής.
Το Θηρίο λοιπόν (ο 8ος), θα είναι ο ηγέτης - εκπρόσωπος ενός βασιλείου μεγάλης πολιτικής δύναμης, ο οποίος σύμφωνα με το Αποκ. 17/ιζ΄ 13 και 14, θα συμμαχήσει με 10 βασιλιάδες τής εποχής του, για να πολεμήσει με τον Ιησού Χριστό, και να νικηθεί (Αποκάλυψις 19/ιθ΄).
To ότι η βασιλεία αυτή έχει τα χαρακτηριστικά όλων τών προηγουμένων δυνάμεων τής περιοχής, δηλώνει ότι συγκεντρώνει όλη την εξουσία που είχε δώσει κάποτε ο Σατανάς σε όλες αυτές, σύμφωνα με το Αποκάλυψις 13/ιγ΄ 2 που παραθέσαμε.
Oι 10 βασιλείς, καθώς και οι 7, περιλαμβάνονται στο ίδιο το Θηρίο σαν κέρατα και κεφαλές, επειδή το Θηρίο αυτό ενεργεί όλη τη δική τους εξουσία. Θα είναι λοιπόν μια κυβέρνηση πρωτοφανούς εξουσίας και δύναμης.
Ο Ιωήλ 2/β΄ 2 μάλιστα, αναφερόμενος στον πόλεμο τού Γωγ εναντίον τού Ισραήλ κατά τον Αρμαγεδώνα, λέει: "...λαός πολύς και ισχυρός. Όμοιος αυτού δεν εστάθει απ' αιώνος, ουδέ μετ' αυτόν θέλει σταθεί πλέον ποτέ εις γενεάς γενεών". Εδώ πιθανώς αναφέρεται στο στρατό τού Θηρίου, καθώς η Αποκάλυψη 19/ιθ΄ 11 ως 20/κ΄ 9, ταυτίζει τα στρατεύματα τού Θηρίου με τα στρατεύματα τού Γωγ.
Οι μεν 7 βασιλείς (οι 7 κεφαλές) σημαίνουν τις παγκόσμιες δυνάμεις σε όλη τη διάρκεια ύπαρξης τού Ισραήλ, οι δε 10, μόνο τους συμμάχους τού Θηρίου, τής 8ης δύναμης, μόνο στον καιρό τού πολέμου, στον Αρμαγεδώνα.

Πολλούς αιώνες πριν γράψει ο Ιωάννης την Αποκάλυψη, ο Θεός είχε μιλήσει στον Δανιήλ για το ίδιο Θηρίο.
Ο Θεός πολλές φορές στην Αγία Γραφή μας δίνει κάποια όραση ή προφητεία που έχει περισσότερες από μία εκπληρώσεις. Μας προφητεύει για κάτι που εκπληρώνεται, και που μετά από καιρό ξαναεκπληρώνεται με λίγο διαφορετικό τρόπο. Έτσι η 1η του εκπλήρωση γίνεται τύπος ή σκιά, ή παράδειγμα τής μεταγενέστερης εκπλήρωσης. Το ίδιο συμβαίνει και με την προφητεία που θα εξετάσουμε. Έτσι ενώ στα προηγούμενα εδάφια ο Δανιήλ είδε τις τρεις παγκόσμιες δυνάμεις από την εποχή του και μετά, (Δανιήλ 7/ζ΄ 2-7), στη συνέχεια βλέπει ένα 4ο θηρίο,διαφορετικό από τα άλλα, τη Ρώμη:
Δανιήλ 7/ζ΄ 7,8: "...θηρίον τέταρτον, τρομερόν και καταπληκτικόν, και ισχυρόν σφόδρα. και είχε μεγάλους σιδηρούς οδόντας. κατέτρωγε και κατεσύντριβε, και κατεπάτει το υπόλοιπον με τους πόδας αυτού. Και αυτό ήτο διάφορον πάντων τών θηρίων τών προ αυτού. και είχε 10 κέρατα.
Παρετήρουν τα κέρατα, και ιδού, έτερον μικρόν κέρας ανέβει μεταξύ αυτών, έμπροσθεν τού οποίου τρία εκ τών πρώτων κεράτων εξεριζώθησαν. και ιδού, εν τω κέρατι τούτω ήσαν οφθαλμοί, ως οφθαλμοί ανθρώπου, και στόμα λαλούν πράγματα μεγάλα".
Δανιήλ 7/ζ΄ 17-27: "Ταύτα τα μεγάλα θηρία τα οποία είναι τέσσαρα, είναι τέσσαρες βασιλείς, οίτινες θέλουσιν εγερθεί εκ τής γης. Αλλ' οι άγιοι τού Υψίστου θέλουσι παραλάβει την βασιλείαν, και θέλουσιν έχει το βασίλειον εις τον αιώνα, και θέλουσιν έχει το βασίλειον εις τον αιώνα, και εις τον αιώνα τού αιώνος.
Τότε ήθελον να μάθω την αλήθειαν περί τού τετάρτου θηρίου, το οποίον ήτο διάφορον από πάντων τών άλλων, καθ υπερβολήν τρομερόν, τού οποίου οι οδόντες ήσαν σιδηροί, και οι όνυχες αυτού χάλκινοι. κατέτρωγε, κατεσύντριβε, και κατεπάτει το υπόλοιπον με τους πόδας αυτού. Και περί τών 10 κεράτων, τα οποία ήσαν εν τη κεφαλή αυτού, και περί τού άλλου το οποίον ανέβει, και έμπροσθεν τού οποίου έπεσον τρια. Περί τού κέρατος εκείνου λέγω, το οποίον είχεν οφθαλμούς, και στόμα λαλούν μεγάλα πράγματα, τού οποίου η όψις ήτο ρωμαλαιωτέρα παρά τών συντρόφων αυτού.
Εθεώρουν, και το κέρας εκείνο έκαμνε πόλεμον μετά τών αγίων, και υπερίσχυε κατ' αυτών. εωσού ήλθεν ο Παλαιός τών ημερών, και εδόθη η κρίσις εις τους αγίους τού Υψίστου. και ο καιρός έφθασε, και οι άγιοι έλαβον την βασιλείαν.
Και εκείνον είπε: ΄΄Το θηρίον το τέταρτον θέλει είσθαι η τετάρτη βασιλεία επί τής γης, ήτις θέλει διαφέρει από πασών τών βασιλειών, και θέλει καταφάγει πάσαν την γην, και θέλει καταπατήσει αυτήν, και κατασυντρίψει αυτήν.
Και τα 10 κέρατα είναι 10 βασιλείς, οίτινες θέλουσιν εγερθή εκ τής βασιλείας ταύτης. Και κατόπιν αυτών άλλος θέλει εγερθή. και αυτός θέλει διαφέρει τών πρώτων, και θέλει υποτάξει τρεις βασιλείς. Και θέλει λαλήσει λόγους εναντίον τού Υψίστου, και θέλει κατατρέχει τους αγίους τού Υψίστου, και θέλει διανοηθή να μεταβάλλη καιρούς και νόμους. και θέλουσι δοθή εις την χείρα αυτού μέχρι καιρού και καιρών, και ημίσεως καιρού. Κριτήριον όμως θέλει καθίσει, και θέλει αφαιρεθεί η εξουσία αυτού, δια να φθαρεί και να αφανισθεί έως τέλους.
Και η βασιλεία, και η εξουσία και η μεγαλωσύνη τών βασιλειών τών υποκάτω παντός τού ουρανού, θέλει δοθεί εις τον λαόν τών αγίων τού Υψίστου, τού οποίου η βασιλεία είναι βασιλεία αιώνιος, και πάσαι αι εξουσίαι θέλουσι λατρεύσει και υπακούσει εις αυτόν΄΄".
Πράγματι, η Ρώμη κυβέρνησε με σιδερένια πυγμή τον κόσμο, και συνέτριβε τους εχθρούς της, σαν να τους πατούσε με σιδερένια πόδια.
Το κεφάλι όμως τού θηρίου είχε 10 κέρατα, όπως το θηρίο που είδε ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη!
Ξαφνικά, φύτρωσε άλλο ένα κέρατο μικρό, που ξερίζωσε 3 από τα 10 άλλα κέρατα.
Συνεπώς έχουμε: 10-3=7
Θυμηθήτε πως και τα κεφάλια τού Θηρίου τής Αποκάλυψης ήταν 7, ενώ τα κέρατα ήταν 10! Η ομοιότητα είναι προφανής. Όμως αν προσθέσουμε στα 7 κέρατα που έμειναν αυτό που φύτρωσε, έχουμε:
7+1=8!!!
Σύμφωνα με τον Ιωάννη, το θηρίο τής Αποκάλυψης ήταν "ο 8ος" βασιλιάς, "και είναι εκ τών 7"(Αποκάλυψις 17/ιζ΄ 10,11). ΄Ετσι εξηγεί και ο άγγελος στον Δανιήλ το όραμα:
Δανιήλ 7/ζ΄ 24: "και τα 10 κέρατα είναι 10 βασιλείς, οίτινες θέλουσιν εγερθεί εκ τής βασιλείας ταύτης. και κατόπιν αυτών άλλος θέλει εγερθεί. Και αυτός θέλει διαφέρει τών πρώτων, και θέλει υποτάξει 3 βασιλείς".
Αν και δεν θα ασχοληθούμε με όλες τις λεπτομέρειες και εκπληρώσεις αυτής τής προφητείας, στη συγκεκριμένη εκπλήρωση περί τού Αντιχρίστου, παρατηρούμε ότι όπως και στην Αποκάλυψη, εδώ μιλάει για 7 βασιλείς, και έναν 8ο, που στον μεν Δανιήλ συμβολίζεται από το μικρό κέρατο τού 4ου θηρίου, στη δε Αποκάλυψη συμβολίζεται από ολόκληρο το Θηρίο με τα 10 κέρατα και τα 7 κεφάλια. Εκεί αναφέρεται ως 8ος, όπως 8ο ήταν και το ΄΄μικρό κέρατο΄΄.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν, πως εκτός από την εκπλήρωση τής προφητείας στη θηριώδη προχριστιανική Ρώμη, έχουμε για το θηρίο και κάποια εσχατολογική εκπλήρωση στην 8η και τελευταία υπερδύναμη τής ιστορίας, στην περιοχή τού Ισραήλ. Πρόκειται για το θηρίο που συγκεντρώνει όλη τη θηριωδία τών προ αυτού δυνάμεων, και που θα πολεμήσει με τον Ιησού Χριστό κατ' ενέργειαν τού Σατανά.
Ο τρόπος ενεργείας του θα είναι όμοιος με τής Ρώμης, από την οποία προσκιάστηκε στο Δανιήλ 7/ζ΄ 20, 21,25:
"...περί τού κέρατος λέγω εκείνου, το οποίον είχεν οφθαλμούς, και στόμα λαλούν μεγάλα πράγματα, τού οποίου η όψις ήτο ρωμαλαιοτέρα παρά τών συντρόφων αυτού. Εθεώρουν, και το κέρας εκείνο έκανε πόλεμον μετά τών αγίων, και υπερίσχυε κατ' αυτών, εωσού ήλθεν ο Παλαιός τών ημερών, και εδόθη η κρίσις εις τους αγίους τού Υψίστου. και ο καιρός έφθασε, και οι άγιοι έλαβον την βασιλείαν".
Είναι γνωστό, πως η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν η πολιτική εκείνη δύναμη που δίωξε τους Χριστιανούς, και που συνέβαλε στη σταύρωση τού Ιησού Χριστού. Ακόμα, οι αυτοκράτορές της, θεωρούνταν θεοί, στους οποίους έπρεπε να προσφέρεται θυμίαμα. Σίγουρα, όλα αυτά είναι "μεγάλα λόγια" σαν αυτά που έλεγε το μικρό κέρατο. Και επίσης, η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν όχι μόνο αυτή που "κατέτρεξε" τους Χριστιανούς αγίους, μα επίσης αυτή που κατέστρεψε την Ιερουσαλήμ την "αγαπημένη πόλη" τού Χριστού, το 70 μ.Χ.
Κάτι παρόμοιο θα είναι το βασίλειο τού Θηρίου στο μέλλον. Όχι μόνο θα στείλει στρατεύματα στον πόλεμο τού Αρμαγεδώνα εναντίον τού Ισραήλ, αλλά θα λέει μεγάλα λόγια και θα κατατρέχει τους Χριστιανούς. Πράγματι, μια μεγαλύτερη απεικόνιση τής Ρώμης, λίγο πριν από το τέλος τού παρόντος συστήματος.

Ο Δανιήλ όμως, μας περιγράφει ένα ακόμα όραμα γι' αυτό το κέρατο που προεικόνισε την 8η υπερδύναμη. Αναφέρεται στο Δανιήλ 8/η΄ 9-12, 23-25. Μόνο που εκεί το εσχατολογικό Θηρίο προεικονίζεται όχι από τη Ρώμη, αλλά από τον Αντίοχο τον Επιφανή. (Περισσότερες πληροφορίες για τον Αντίοχο και την πρώτη εκπλήρωση τής προφητείας αυτής, ο αναγνώστης μπορεί να βρει στο εξαίρετο σχολιολόγιο τού Δανιήλ, τού Ιωήλ Γιαννακόπουλου).
Δανιήλ 8/η΄ 9-12: "Και εκ τού ενός εξ' αυτών εξήλθεν εν κέρας μικρόν, το οποίον εμεγαλύνθη καθ' υπερβολην προς τον Νότον, και προς την Ανατολήν, και προς την γην τής δόξης. Και εμεγαλύνθη, έως τού στρατεύματος τού ουρανού, και έρριψεν εις την γην μέρος εκ τής στρατιάς και εκ τών αστέρων και κατεπάτησεν αυτά. μάλιστα εμεγαλύνθει, έως τού άρχοντος τού στρατεύματος, και αφήρεσεν απ' αυτού την παντοτινήν θυσίαν, και το άγιον κατοικητήριον αυτού κατεβλήθει.
Και το στράτευμα παρεδόθει εις αυτόν μετά τής παντοτεινής θυσίας εξ αιτίας τής παραβάσεως, και έρριψε κατά γης την αλήθειαν. και έπραξε, και ευωδώθει"
Δανιήλ 8/η΄ 23-25: "Και εν τοις εσχάτοις καιροίς τής βασιλείας αυτών, όταν αι ανομίαι φθάσωσιν εις το πλήρες, θέλει εγερθεί βασιλεύς σκληροπρόσωπος, και συνετός εις πανουργίας. Και η δύναμις αυτού θέλει είσθαι ισχυρά, ουχί όμως εξ ιδίας αυτού δυνάμεως. και θέλει αφανίζει εξαισίως, και θέλει ευοδούσθαι και κατορθώνει, και θέλει αφανίζει τους ισχυρούς, και τον λαόν τον άγιον. Και δια τής πανουργίας αυτού θέλει κάμει να ευοδούται η απάτη εν τη χειρί αυτού. Και θέλει μεγαλυνθεί εν τη καρδία αυτού, και εν ειρήνη θέλει αφανίσει πολλούς. Και θέλει σηκωθεί κατά τού Άρχοντος τών αρχόντων, πλην θέλει συντριφθεί άνευ χειρός".
Όπως ο Αντίοχος, έτσι και ο βασιλιάς αυτός που συμβολίστηκε από το κέρατο, θα είναι πανούργος και θα εναντιωθεί ακόμα και στο Θεού. Η εξουσία του θα απλωθεί προς το Νότο, προς την Ανατολή και προς "τη γη τής δόξης", τους Αγίους Τόπους, όπου θα επιτεθεί κατά τής Ιερουσαλήμ. Το τέλος του όμως θα είναι η συντριβή:
Δανιήλ 11/ια΄ 31-36: "Και βραχίονες θέλουσιν εγερθεί εξ αυτού, και θέλουσι βεβηλώσει το αγιαστήριον τής δυνάμεως, και αφαιρέσει την παντοτεινήν θυσίαν, και στήσει το βδέλυγμα τής ερημώσεως. Και τους ανομούντας εις την διαθήκην θέλει διαφθείρει εν κολακείας. ο λαός όμως, όστις γνωρίζει τον Θεόν αυτού, θέλει ισχύσει και κατορθώσει. Και οι συνετοί του λαού θέλουσι διδάξει πολλούς. πλην θέλουσι πέσει δια ρομφαίας, και δια φλογός, δι αιχμαλωσίας, και δια λαφυραγωγίας πολλών ημερών. Και όταν πέσωσι, θέλουσι βοηθηθεί μικράν βοήθειαν. πολλοί όμως θέλουσι προστεθεί εις αυτούς εν κολακείαις. Και εκ τών συνετών θέλουσι πέσει, δια να δοκιμασθώσι, και να λευκανθώσιν, έως τού εσχάτου καιρού. διότι και τούτο θέλει γίνει εν τω ωρισμένω καιρώ.
Και ο βασιλεύς θέλει κάμει κατά την θέλησιν αυτού, και θέλει υψωθεί, και μεγλυνθεί υπεράνω παντός θεού, και θέλει μεγαλορρημονήσει κατά τού Θεού τών θεών, και θέλει ευημερεί, εωσού συντελεσθεί η οργή. διότι το ωρισμένον θέλει γίνει".
Δανιήλ 11/ια΄ 40-45: "Και εν τω εσχάτω καιρώ ο βασιλεύς τού Νότου θέλει συγκερατισθεί μετ' αυτού. και ο βασιλεύς τού Βορρά θέλει ελθεί εναντίον αυτού ως ανεμοστρόβιλος, μετά αμαξών και μετά ιππέων, και μετά πολλών πλοίων. και θέλει ελθεί εις τους τόπους και θέλει πλημμυρίσει και διαβεί. Θέλει εισέλθει έτι εις την γην τής δόξης και πολλοί τόποι θέλουσι καταστραφεί. ούτοι όμως θέλουσι διασωθεί εκ τής χειρός αυτού, ο Εδώμ και ο Μωάβ, και οι πρώτοι τών υιών Αμμών.
Και θέλει εκτείνει την χείρα αυτού επί τους τόπους. και η γη τής Αιγύπτου δεν θέλει εκφύγει. Και θέλει κυριεύσει τους θησαυρούς τού χρυσίου και τού αργυρίου, και πάντα τα επιθυμητά τής Αιγύπτου. και οι Λίβυες και οι Αιθίοπες θέλουσιν είσθαι κατόπιν τών βημάτων αυτού. Πλην αγγελίες εκ τής Ανατολής και εκ τού Βορρά θέλουσι ταράξει αυτόν. δια τούτο, θέλει εκβεί μετά θυμού μεγάλου, δια να αφανίσει, και να εξολοθρεύσει πολλούς. Και θέλει στήσει τας σκηνάς τής βασιλικής αυτού κατοικήσεως μεταξύ τών θαλασσών επί τού ενδόξου όρους τής αγιότητος. πλην θέλει ελθεί εις το τέλος αυτού, και δεν θέλει υπάρχει ο βοηθών αυτόν".

Στις παραπάνω προτυπώσεις, θα πρέπει να συδυάσουμε και κάποιες άμεσες πληροφορίες που παίρνουμε από τους αποστόλους σχετικά με τον Αντίχριστο:
Β΄ Θεσσαλονικείς 2/β΄ 1,3-11: "Ερωτώμεν δε υμάς αδελφοί, υπέρ τής παρουσίας τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ημών επισυναγωγής επ' Αυτόν... Μη τις υμάς εξαπατήσει κατά μηδένα τρόπον, ότι εάν μη έλθει η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθεί ο άνθρωπος τής ανομίας, ο υιός τής απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον θεόν ή σέβασμα, ώστε αυτόν εις τον ναόν τού Θεού καθίσαι αποδεικνύοντα εαυτόν ότι εστίν θεός.
...και νυν το κατέχον οίδατε εις το αποκαλυφθήναι αυτόν εν τω εαυτού καιρώ. Το γαρ μυστήριον ήδη ενεργείαι τής ανομίας. μόνον ο κατέχων άρτι έως εκ μέσου γένηται. Και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος, ον ο Κύριος Ιησούς ανελεί τω πνεύματι τού στόματος αυτού και καταργήσει τη επιφανεία τής παρουσίας αυτού, ου εστιν η παρουσία κατ' ενέργειαν τού Σατανά εν πάση δυνάμει και σημείοις και τέρασιν ψεύδους και εν πάση απάτη αδικίας τοις απολυμένοις, ανθ' ων την αγάπην τής αληθείας ουκ εδέξαντο εις το σωθήναι αυτούς. Και δια τούτο πέμπει ο Θεός αυτοίς ενέργειαν πλάνης εις το πιστεύσαι αυτούς τω ψεύδει..."
Τα εδάφια αυτά συνοψίζουν όλα όσα είδαμε ως εδώ, περί τού Αντιχρίστου Θηρίου, και τα αποδίδουν σε έναν άνθρωπο.
Μας μιλάει με τα ίδια λόγια, όπως στο Δανιήλ 7/ζ΄ 25, 10/ι΄ 36, και Αποκάλυψη 13/ιγ΄ 5,6, ότι θα υπερηφανευθεί εναντίον κάθε θεού, ακόμα και τού αληθινού Θεού.
Στο Β΄ Θεσσαλονικείς 2/β΄ 4, μας λέει πως θα καθίσει στο Ναό τού Θεού βεβηλώνοντάς τον, όπως μας λέει και το Δανιήλ 11/ια΄ 31. Στο 2/β΄ 8 ο Παύλος λέει στους Θεσσαλονικείς πως ο Κύριος θα τον αναιρέσει στην παρουσία Του, "με το πνεύμα του στόματός Του", ενώ στην Αποκάλυψη 19/ιθ΄ 15,21, ο Ιησούς Χριστός νικάει το στράτευμα του Θηρίου με τη ρομφαία που βγαίνει από το στόμα του. Η καταστροφή του στρατεύματος του Θηρίου, ισοδυναμεί με αναίρεση και κατάργηση του Θηρίου ως εξουσιαστή του κόσμου, αντί του Χριστού. Η λέξη: "ανελεί" που χρησιμοποιεί ο απόστολος Παύλος στους Θεσσαλονικείς, σημαίνει: "αναιρέσει", "αφαιρέσει", "καταργήσει". Ο Αντίχριστος ως κυβερνήτης, αναιρείται, καταργείται, με την καταστροφή του στρατεύματός του. Ενώ κατά την Παρουσία του Χριστού, καταργείται και το "πνεύμα του αντιχρίστου", που θα υπάρχει ακόμα σε μερικούς ακολούθους του που θα έχουν απομείνει.
Στο Β΄ Θεσσαλονικείς 2/β΄ 9, λέει ότι αυτός ο άνομος "θα έλθει κατ' ενέργειαν τού Σατανά, με κάθε δύναμη και σημεία και τέρατα ψεύδους και με κάθε απάτη τής αδικίας", ενώ στα εδάφια Αποκάλυψη 19/ιθ΄ 20, 20/κ΄ 7,8, 16/ις΄ 13,14, 17/ιζ΄ 8, 13/ιγ΄ 2,4,12-14, Δανιήλ 8/η΄ 24, φαίνεται πως ο βασιλιάς αυτός, το Θηρίο, θα προέρχεται από την άβυσσο, τον τόπο τών δαιμόνων, η δύναμή του θα είναι σατανική και όχι δική του, και πως θα πλανά τον κόσμο με σημεία και τέρατα.

Είναι σαφής η ταύτιση αυτών τών εδαφίων απ' όσα είπαμε, και βλέπουμε πως όλες αυτές οι προφητείες μαρτυρούν για την έλευση ενός ηγέτη, ο οποίος θα συγκεντρώσει στα χέρια τους όλη την παγκόσμια εξουσία τού Σατανά, πλανώντας τα έθνη, και στέλνοντας τα εναντίον τού κράτους τού Ισραήλ και τών Χριστιανών. Θα είναι πιστό αντίγραφο παλαιοτέρων αντιθέων ηγετών όπως ο Αντίοχος ο Επιφανής και ο Νέρων τής Ρώμης. Θα βεβηλώσει το ναό τού Θεού, και θα βλασφημίσει το Θεό, κάνοντας ακόμα και θαύματα για να πλανήσει τον κόσμο.
O απόστολος Ιωάννης αναφέρει στην Α΄ Ιωάννου 2/β΄ 18, 4/δ΄ 3:
"Παιδία εσχάτη ώρα εστιν, και καθώς ηκούσατε ότι αντίχριστος έρχεται, και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν, όθεν γινώσκομεν ότι εσχάτη ώρα εστιν...
...και παν πνεύμα ο μη ομολογεί τον Ιησούν εκ τού Θεού ουκ εστιν. και τούτο εστιν το τού αντιχρίστου, ό ακηκόατε (ακούσατε) ότι έρχεται, και νυν εν τω κόσμω εστιν ήδη"
Ο απόστολος μας δείχνει πως αν και υπήρχαν αντίχριστοι στην εποχή του, οι οποίοι διακατέχονταν από το πνεύμα τής πλάνης, οι Χριστιανοί περιμένουν ΤΟΝ Αντίχριστο, κάποιον που θα συγκεντρώνει όλο αυτό αντίχριστο και αντίθεο πνεύμα, σ' έναν άνθρωπο.
Μια προφητεία γίνεται απόλυτα κατανοητή μόνο όταν εκπληρωθεί. Έτσι παρά τις παραπάνω κατανοήσεις τών προφητειών, οι γράφοντες αισθανόμαστε να έχουμε ακόμα πολλά κενά για τον τρόπο με τον οποίο θα εκπληρωθούν οι παραπάνω προφητείες. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα περιμένουμε τον Κύριο να μας αποκαλύψει στο δικό του χρόνο τις απαντήσεις.

N. M

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...