Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2018

Ἡ ἐπιστροφὴ στὸν Παράδεισο (τῆς Τυρινῆς)




Τό ἀνθρώπινο γένος στό πρόσωπο τοῦ παλιοῦ Ἀδάμ ἔπεσε, ὅταν ἁμάρτησε ἀπέναντι στήν ἀγάπη· κι ἡ φοβερή κρίση τοῦ Θεοῦ θά εἶναι μιά κρίση γιά τήν ἀνθρώπινη ἀγάπη.

Ὁ ἄνθρωπος εἶχε προσκληθεῖ στήν πλήρη ἀντίληψη, σέ μιά ἑνότητα ὁλόκληρης τῆς ζωῆς του μέ τό Θεό μέσω τῆς ἀγάπης ἀλλά ἔπεσε ἐπειδή θέλησε νά μάθει τό μυστήριο τοῦ εἶναι μέ τήν κρύα λογική του καί τήν τυφλωτική ἀντίληψη τῆς σάρκας. Καί ἔγινε σάρκα, τό πνεῦμα σβήστηκε ἐνῶ ὁ φυσικός ἄνθρωπος θριάμβευσε μέσα του, κι ἔγινε αὐτό ποὺ γνωρίζουμε τούς ἑαυτούς μας νά εἶναι: κάτοχος ἑνός ἀβέβαιου, ψεύτικου εἴδους κατανόησης τοῦ μυαλοῦ κι ἑνός μεθυστικοῦ εἴδους ἀντίληψης τοῦ σώματος.

Τή γνώση ὅμως ἐκείνη ποὺ ὁ ἄνθρωπος εἶχε κληθεῖ νά ἀποκτήσει μέσα στήν ἑνότητά του μέ τό Θεό, μέ τήν ἐνατένιση τῶν μυστηρίων τῆς ζωῆς καί τῆς ὕπαρξης στό βάθος τοῦ Θεοῦ τήν ἔχασε - ὅπως τή χάνει καί τώρα - ὅταν ἁμάρτησε ἀπέναντι στήν ἀγάπη.

Τό Εὐαγγέλιο τῆς περασμένης Κυριακῆς ἦταν γιά τή Μέλλουσα Κρίση. Ἡ κρίση αὐτή βασιζόταν ἀποκλειστικά στήν ἐρώτηση ἄν ἤμασταν ἱκανοί ν' ἀγαπᾶμε ὅταν ζούσαμε στή γῆ: «Ἔθρεψες τούς πεινασμένους, συμπόνεσες ὅσους κρύωναν, ἕντυσες τούς γυμνούς, εἶχες τό θάρρος νά ἐπισκεφτεῖς τούς φυλακισμένους, εἶχες δείξει ἔλεος καί ἀγάπη;» Αὐτή εἶναι ἡ μόνη κρίση γιά τήν ὁποία μιλάει ὁ Κύριος. Ρωτάει μόνο τί εἴδους καρδιά εἴχαμε, ἄν πάνω στή γῆ ἤμασταν ἱκανοί ν' ἀγαπήσουμε μέ ὅλο τό πλάτος τῆς γήινης ἀγάπης καί μέ μιά ζωντανή, ἀνθρώπινη καρδιά γεμάτη συμπάθεια, στοργή καί συμπόνια. Ἡ φοβερή κρίση εἶναι τρομακτική διότι δέ θά ἀπαιτήσει τίποτα ἀπό μᾶς. Θά σταθοῦμε ἁπλῶς μπροστά στό πρόσωπο τοῦ Θεοῦ καί τότε ἐμπρός στό πρόσωπο τῆς θεϊκῆς ἀγάπης, σ' ἕνα πεδίο ὅπου δέν ὑπάρχει τίποτα ἄλλο ἐκτὸς ἀπό τήν ἀγάπη, ὅπου ἡ ἀγάπη ἐκφράζει ὅλο τό νόημα τοῦ εἶναι, αὐτό ποὺ εἶναι καλό μέσα μας θά θρηνήσει διότι ποτέ δέν τό ἀφήσαμε ἐλεύθερο, ποτέ δέν τό ἀφήσαμε νά ἐκφραστεῖ στήν πληρότητά του, διότι σκοτώσαμε τήν ἀγάπη γιά χάρη τῆς κρύας λογικῆς μας καί τῶν πειρασμῶν τῆς σάρκας.

Σήμερα λοιπόν, θυμούμενοι τήν πτώση τοῦ Ἀδάμ μποροῦμε πολύ εὔκολα νά φανταστοῦμε τό πῶς ἔχυσε πικρά δάκρυα ἐμπρός ἀπό τίς πύλες τοῦ παραδείσου. Οἱ πύλες αὐτές τοῦ παραδείσου εἶναι οἱ πύλες οἱ ὁποῖες εἶναι κλεισμένες σέ ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος ἔχει ἀποτύχει στήν ἀγάπη. Πόσο συχνά δέ νιώθουμε κι ἐμεῖς κάτι παρόμοιο: ἡ οἰκογένεια διαλύεται καί κάποιος θρηνεῖ μπροστά στίς κλειστές πύλες τοῦ παραδείσου ἐπειδή ἡ ἀγάπη δέν μπόρεσε νά σταθεῖ καί νά θριαμβεύσει, ἐπειδή τίποτα δέν ἔχει μείνει ἐκτὸς ἀπό ψυχρότητα καί ἀπομάκρυνση· πεθαίνει ἴσως μιά φιλία κι ἕνας ἄνθρωπος στέκεται στόν παγωμένο κόσμο μιᾶς σβησμένης ἀγάπης καί μιᾶς κλειστῆς καρδιᾶς.

Δέ γνωρίζουμε κι ἐμεῖς τόν πόθο ἐκεῖνο τοῦ Ἀδάμ γιά τόν ὁποῖο ἡ ἐκκλησία ψάλλει μέ τόσο μεγάλο πόνο; Δέν ἕλκεται ἡ ψυχή μας πρός τό Θεό, πρός τά ἀγαπημένα μας πρόσωπα, καί δέ μᾶς κλείνεται ἡ πόρτα κατάφατσα ἐπειδή ἡ ἀγάπη μας δέν εἶναι ἀρκετή, ἐπειδή ἡ ψύχρα καί ἡ ἀπολίθωση τῶν καρδιῶν καί τοῦ μυαλοῦ μας εἶναι τόσο δυνατές;

Τί πρέπει νά κάνουμε ὅμως; Πῶς νά ξεφύγουμε ἀπό τή φρίκη αὐτή; Τήν ἀπάντηση μᾶς τή δίνει τό σημερινό Εὐαγγέλιο. Τό νά μάθουμε ν' ἀγαπᾶμε ἔξαφνα, ἀνεπιφύλακτα, τό ν' ἀνοίξουμε τίς καρδιές μας, ν' ἀνοίξουμε τίς ζωές καί τίς ψυχές μας στό Θεό καί τούς ἀνθρώπους εἶναι πέρα ἀπό τίς δυνάμεις μας, μποροῦμε ὅμως τουλάχιστο ν' ἀρχίσουμε ἀπό τά μικρά- μποροῦμε, ὅπως λέει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος (Ρωμ. 14.1) νά ἀρχίσουμε νά δεχόμαστε ὁ ἕνας τόν ἄλλο σάν «ἀσθενοῦντας», ὅπως ἀκριβῶς ἀσθενεῖς εἴμαστε καί ἐμεῖς. Αὐτή εἶναι ἡ ἀρχή τῆς συγχώρησης.

Εἴμαστε ἀνίκανοι νά συγχωροῦμε ὥστε νά μήν παραμένει πόνος καί φρίκη, μποροῦμε ὅμως ν' ἀρχίσουμε νά συγχωροῦμε, μποροῦμε νά ποῦμε: «Σέ δέχομαι ὅπως εἶσαι· παρ’ ὅλη σου τήν ψυχρότητα καί τήν πικροχολία, τήν κακοτροπία καί τήν ἀσχήμια δέ θά σέ ἀποστραφῶ· εἶσαι ὁ ἀδελφός μου, ἡ ἀδελφή μου, ἡ μητέρα μου, ὁ πατέρας, ὁ φίλος μου. Θά ἀνεχτῶ τήν ψυχρότητά σου, θά ἀνεχτῶ τά πάντα, θά τά ὑποφέρω. Πρός τό παρόν αὐτό εἶναι ὅλο ποὺ μπορῶ νά κάνω- δέν εἶμαι ἱκανός νά σέ ἀγαπήσω, μπορῶ ὅμως νά σέ ἀποδεχτῶ. Μπορῶ νά σέ δεχτῶ ὅπως καί ὁ Χριστός δέχτηκε τό σταυρό, τόν ἄσπλαχνο, βασανιστικό σταυρό, καί νά σέ μεταφέρω μέ μαρτύριο καί θλίψη στούς ὤμους μου».

Δέν εἶναι βέβαια ὅλους ποὺ πρέπει νά ὑπομείνουμε μέ τόσο πόνο καί λύπη. Πολλούς μποροῦμε νά μεταφέρουμε μέ χαρά· κι ἄς μήν ξεχνᾶμε ὅλους ὅσους μεταφέρουν ἐμᾶς μέ στοργή, μέ συμπόνια, μέ ἀγάπη.

Ἄν δέν μποροῦμε νά συγχωρέσουμε τέλεια ἄς λυπηθοῦμε τουλάχιστο τόν ἄλλο ποὺ εἶναι ἁμαρτωλός ὅπως ἀκριβῶς καί ἐμεῖς, ποὺ εἶναι ἐξ ἴσου μ' ἐμᾶς ἀσθενικός καί ἀνίσχυρος, τό ἴδιο ἀνίκανος ν' ἀγαπήσει, τό ἴδιο ἀνίκανος νά συγχωρέσει, νά ζήσει. Ἄς δεχτοῦμε ὁ ἕνας τόν ἄλλο μέ τήν ἀγάπη τοῦ σταυροῦ, καί ἄς μποῦμε στή Μεγάλη Τεσσαρακοστή χαιρόμενοι ποὺ μᾶς δόθηκε νά προχωρήσουμε μαζί πρός τή σωτηρία, πρός τήν ἡμέρα ποὺ μέ τή χάρη καί τή δύναμη τοῦ Θεοῦ, τή στοργή καί τήν ἀγάπη καί τήν παρηγοριά τοῦ Θεοῦ θά μπορέσουμε κι ἐμεῖς νά γίνουμε καλά καί νά γνωρίσουμε τήν πλήρη συγχώρηση, τήν τέλεια ἀγάπη καί μέσα ἀπό τίς στενές πύλες θά ἔχουμε φτάσει στή Βασιλεία τοῦ Θεοῦ.

Σημ. Τήν Κυριακή αὐτή μνημονεύουμε τήν Ἐξορία τοῦ Ἀδάμ ἀπό τόν Παράδεισο τῆς τρυφῆς.

ΚΗΡΥΓΜΑ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ Η Θ Ε Ο Φ Ι Λ Η Σ Ν Η Σ Τ Ε Ι Α «σύ δέ νηστεύων ἄλειψαί σου τήν κεφαλήν καί τό πρόσωπόν σου νίψαι» (Ματθ. στ΄ 17)


Αποτέλεσμα εικόνας για TYRINHS

Η  Θ Ε Ο Φ Ι Λ Η Σ  Ν Η Σ Τ Ε Ι Α
«σύ δέ νηστεύων ἄλειψαί σου τήν κεφαλήν καί τό πρόσωπόν σου νίψαι»
(Ματθ. στ΄ 17)
Ἐφθάσαμε, ἀγαπητοί ἀδελφοί, μέ τή βοήθεια τοῦ Ἁγίου Θεοῦ στήν τέταρτη καί τελευταία Κυριακή τοῦ μή νηστησίμου Τριῳδίου, τή γνωστή ὡς Κυριακή τῆς Τυροφάγου. Ἡ Κυριακή αὐτή τιτλοφορεῖται ἔτσι, γιατί σφραγίζει τήν ἑβδομάδα τῆς λευκῆς νηστείας. Ἀπό αὔριο μπαίνουμε στό στάδιο τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς, μέ πρώτη ἡμέρα τήν Καθαρή Δευτέρα.
Ὁ ἀγώνας τῶν ἡμερῶν, ἐκτός τῶν ἄλλων πνευματικῶν ἀσκήσεων καί γυμνασμάτων, διαλαμβάνει ὡς βοηθητικό μέσο, γιά νά ἐπιτευχθεῖ καί νά φθάσει σέ αἴσιο πέρας, τήν ἄσκηση τῆς νηστείας ὑπό τή διπλῆ της μορφή, τήν ἀποχή ἀπό κάθε κακή σκέψη, ἐνέργεια καί πράξη, ἀλλά καί τήν ἀποχή ἀπό ἀρτύσιμες τροφές. Γιά τοῦτο τό λόγο θά προσπαθήσουμε στή συνέχεια νά ποῦμε λίγα λόγια πάνω σέ τοῦτο τό σπουδαῖο ζήτημα, τό ὁποῖο ἀρκετές φορές μέσα στή ροή τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ χρόνου ἡ Ἐκκλησία θέτει σέ λειτουργία καί ἐφαρμογή.
Ὁ θεσμός τῆς νηστείας εἶναι κάτι τό ὁποῖο θέσπισε ὁ Θεός, μέσα στή ζωή τῶν πρωτοπλάστων στό χῶρο τοῦ παραδείσου. Ἄν οἱ πρωτόπλαστοι παρέμεναν πιστοί στήν ὑπακοή καί δέν παρέβαιναν τήν ἐντολή τοῦ Θεοῦ, γευόμενοι τούς καρπούς τοῦ δένδρου τῆς γνώσεως τοῦ καλοῦ καί τοῦ κακοῦ, τότε ἡ ἀνθρωπότητα δέ θά γνώριζε τό θάνατο. Δυστυχῶς ὅμως, οἱ Ἀδάμ καί Εὔα, ἄπειροι στό νά ἀντιμετωπίζουν τά τεχνάσματα καί νά ξεφεύγουν ἀπό τίς παγίδες τοῦ διαβόλου, ὑπάκουσαν, ὡς ἐκπρόσωποι τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, στό Σατανᾶ καί ἐγκατέλειψαν τό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ἔτσι ἐγένοντο παραβάτες τῆς θείας ἐντολῆς καί καταστρατήγησαν τό θεσμό τῆς νηστείας.
Ἡ λέξη «νηστεία» στήν πραγματικότητα σημαίνει ἀσιτία, δηλαδή ἀπόλυτη ἀποχή ἀπό κάθε εἶδος τροφῆς. Ἡ λέξη εἶναι σύνθετη ἀπό τό ἀρνητικό μόριο «νή» καί τή λέξη «ἑστία», ἡ οἰκογενειακή ἐστία, ὁ χῶρος ὅπου ἑτοιμάζεται τό φαγητό γιά τά μέλη τῆς οἰκογένειας, τό τζάκι. Στήν πράξη ὅμως ὅταν γίνεται λόγος γιά νηστεία ἀναφερόμεθα σέ ἀποχή ἀπό κάποια μόνο εἴδη φαγητῶν καί ὄχι στήν καθ΄ ὁλοκληρία ἀποχή ἀπό τροφές. Στήν πράξη εἶναι ἐπιλεκτική νηστεία, γιατί ἀπέχουμε ἀπό κρέατα, προϊόντα γάλακτος καί αὐγά καί ὄχι ἀπό ὅλα.
Ὁ προφήτης Μωυσῆς προτοῦ παραλάβει τίς Δέκα Ἐντολές πάνω στό Ὄρος Σινᾶ, νήστεψε σαράντα ἡμέρες. Τό ἴδιο ἔκανε καί ὁ ἰουδαϊκός λαός γιά τόν ἴδιο λόγο. Ὁ προφήτης Ἠλίας μέ τήν προσευχή καί τή νηστεία του ἔκλεισε τούς οὐρανούς καί στέρησε τή γῆ ἀπό τή βροχή γιά τρία καί μισό χρόνια καί μέ τόν ἴδιο τρόπο ἄνοιξε τούς οὐρανούς καί πότισε τή γῆ. Ὁ προφήτης Δανιήλ καί οἱ Τρεῖς Παῖδες, κατά τήν αἰχμαλωσία τους στή Βαβυλώνα, μέ τή νηστεία ἐπετέλεσαν θαύματα στό λάκκο τῶν λεόντων καί τήν κάμινο τοῦ πυρός.
Ὁ Κύριος μετά τή βάπτισή του κατέφυγε στήν ἔρημο καί νήστεψε σαράντα ἡμέρες. Ἡ Ἐκκλησία προτοῦ χαρίσει σέ κάποιο τό βαθμό τῆς Ἱερωσύνης τοῦ συστήνει νηστεία. Ἡ Ἐκκλησία στούς ὕμνους της μᾶς συμβουλεύει «νηστεύοντες ἀδελφοί σωματικῶς, νηστεύσωμεν καί πνευματικῶς». Ἄς εὐχηθοῦμε ἀπό αὔριο ὅλοι, ὁ καθένας κατά δύναμη νά ἀκολουθήσουμε τήν ἄσκηση τῆς νηστείας γιά τήν εὐόδωση τῶν πνευματικῶν μας ἀγώνων καί τή δόξα τοῦ Θεοῦ. Ἀμήν!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2018

ΜΟΡΦΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΣ: ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΚΥΠΡΟ!



  Τρεις ημέρες θα κρατήσει ο επιθετικός εκφοβισμός της Τουρκίας σε Ελλάδα και Κύπρο, αποκαλύπτει ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος, σε συνέντευξή του στον Φιλελεύθερο (23-4-2017 μ.Χ.). Στην Ελλάδα θα είναι εισβολή σε δύο νησιάένα μεγάλο (φωτογραφίζει όπως θα δείτε παρακάτω κάποιο χωρίς να το ονομάζει) και ένα ακόμη μικρό, ενώ στην Κύπρο η τουρκική επιθετικότητα θα εκδηλωθεί ταυτόχρονα με θερμό θαλάσσιο εκφοβισμό!

   Το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ παρουσιάζει στο πρώτο μέρος του άρθρου τα βασικά και φλέγοντα σημεία της συνέντευξης, ενώ στο δεύτερο καταγράφουμε περιληπτικά πολλές πολύ διαφωτιστικές διευκρινήσεις, από την συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα στο ΡΙΚ και την εκπομπή της Ελίτας, ενώ παραθέτουμε και το βίντεο ολόκληρης της εκπομπής.

1. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ 23-4-2017
 Ο Πανιερώτατος, στηριζόμενες στις αποκαλύψεις - προφητείες παλαιών, νεότερων, αλλά και σημερινών Αγίων, κάποιοι εκ των οποίων ζούνε τώρα στην Κύπρο, αναφέρει στην σημερινή του συνέντευξη στον Φιλελεύθερο και την Αντιγόνη Σολομωνίδου Δρουσιώτου, ανάμεσα σε άλλα:

ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ: "Η Τουρκία επιθυμεί να μη μας αφήσει ούτε να μυριστούμε τους υδρογονάνθρακες, και θέλει να μοιραστούμε ακόμα και την όσφρησηΔεν σας κάνει εντύπωση ότι, μετά τις υπογραφές με τους ενεργειακούς κολοσσούς, το Υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας εξέδωσε απειλητική ανακοίνωση κατά των συμφωνιών και δεν περνά μέρα που να μην απειλεί για θερμό επεισόδιοΜάλιστα αυτό το ακούμε συχνά κι από το στόμα του Ακιντζί, που μιλά για πιθανή ένταση τον Ιούνιο! Αυτή η συνεχής εκφοβιστική ρητορική των Τούρκων κατά της Κύπρου και της Ελλάδας δεν πρέπει να μας προβληματίζει";

Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: "Θα γίνει ένας εκφοβισμός, όχι όμως σύρραξη, όχι τύπου Μπαρμπαρός, μα κάτι πιο αναβαθμισμένο, όχι όμως και εισβολή. Ίσως μερικοί πολιτικοί μας να το διαισθάνονται αυτό και για να προλάβουν τα χειρότερα σπεύδουν να λύσουν το Κυπριακό έχοντας την ψευδαίσθηση ότι θα σταματήσουν τον επεκτατισμό των νεο-οθωμανών της Τουρκίας".

ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΟΖ:  "Η Τουρκία θα εξασφαλίσει τις εταιρείες, δεν θα χάσουν τα δικαιώματά τους. Απλά θα θέλει να μοιραστεί αυτό τον πλούτο και την πολιτική ισχύ που παράγει μαζί μας. Εμείς μονίμως πιανόμαστε πάνω στις ξένες πλάτες της Ευρώπης και του Ισραήλ, των οποίων τα συμφέροντα διασφαλίζονται και με τουρκική παρουσία. Δεν καταλαβαίνουμε ότι αυτές οι χώρες πολλές φορές έκαναν παιχνίδι με εμάς και με τους Τούρκους, χωρίς να μειωθούν τα συμφέροντά τους, και στο τέλος μας πούλησαν. Δηλαδή δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε με τις συμφωνίες αυτές ως προς το θέμα της ασφάλειάς μας, νομίζοντας ότι τους ενεργειακούς κολοσσούς τούς ενδιαφέρει και πολύ με ποιον θα συνεχίσουν. 

 Οι κολοσσοί αυτοί σκέφτονται οικονομικά και μόνο, και δεν έχουν κανένα δισταγμό να προχωρήσουν σε νέες συμφωνίες με οποιαδήποτε χώρα, φτάνει να γίνει η δουλειά τους! Επομένως, θα πρέπει να παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις και να μην προβαίνουμε σε σπασμωδικές και βεβιασμένες ενέργειες, δίνοντας στον λαό λανθασμένα μηνύματα. Αλλά θα πρέπει το πρώτιστό μας καθήκον να είναι πώς θα διαφυλάξουμε την πατρίδα μας μέσα σε αυτή την καταιγίδα των γεωστρατηγικών εξελίξεων και την ανοικτή πλέον εμπόλεμη κατάσταση που άρχισε να δημιουργείται μεταξύ Ρωσίας και Αμερικής.

Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: "Οι Τούρκοι θα κάνουν τέτοιο επιθετικό άνοιγμα που δεν το υπολογίζουμε. Θα είναι αποθράσυνση, η ύψιστη μορφή αλαζονείας. Αποτέλεσμα θα είναι να δημιουργήσουν ένα πολύ σοβαρό επεισόδιο κάπου στον ελληνικό χώρο μεταξύ Κύπρου και κυρίως Ελλάδος. Ένα επεισόδιο, το οποίο θα διαρκέσει τρεις μέρες.  (σ.σ. αυτά που λέει φωτογραφίζουν ίσως την Κρήτη, κάτι που δεν υπολογίζουμε...) Από το επεισόδιο αυτό θα ενοχληθούν τα συμφέροντα της Ρωσίαςκαι γι’ αυτό θα πληγεί η Τουρκία. Θα είναι συμφωνημένοι με τους Δυτικούς και Νατοϊκούς για να τους κάνουν να καταλάβουν, διότι η Τουρκία τους έχει ταλαιπωρήσει πολύ. Ήδη οι σχέσεις Ευρώπης-Τουρκίας, Αμερικής-Τουρκίας-Ρωσίας είναι σε τεταμένο σχοινί. Αντιλαμβάνεσαι, λοιπόν, σε αυτό το σκηνικό πόσο ρόλο παίζουν οι άνθρωποι της προσευχής"; 

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ Β΄ ΦΑΣΗ: "Τώρα ζούμε τη δεύτερη φάση, στην οποία πρωταγωνιστής θα είναι το ΙσραήλΚαι το Ισραήλ πρέπει να παρακολουθούμε, όχι την Τουρκία. Και θα ακολουθήσουν τα γεγονότα, που θα καθορίσουν την ίδρυση και αναγνώριση του κουρδικού κράτους, αυτά που θα δώσουν και τη δική μας ελευθερία. Το Ισραήλ και ο Τραμπ φοβούνται την Περσία, το πυρηνικό της πρόγραμμα. Οι Πέρσες εξόπλισαν τη Χεσμπολάχ, η οποία είναι εγκατεστημένη στον νότιο Λίβανο και έχει στραμμένους εκατοντάδες πυραύλους προς το Ισραήλ, το οποίο αναπτύσσει αντίστοιχο αριθμό πυραύλων και είναι έτοιμο να μετακινήσει τρία εκατομμύρια πληθυσμό από το βόρειο τμήμα του. Δηλαδή τα γεγονότα τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα"!

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΤΤΑ - ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΡΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ: "...Το κουρδικό κράτος ...γίνεται για να εξασφαλιστεί ο δρόμος της ενέργειας από τη Μοσούλη μέχρι την Αλεξανδρέττα, η οποία βρίσκεται απέναντι από το Ακρωτήριο Αποστόλου Ανδρέα και ανήκει επί του παρόντος στην Τουρκία.Σύντομα δεν θα ανήκει στην Τουρκία. Την άρπαξε από τη Συρία το 1940. Εκεί κατοικούν Κούρδοι και Άραβες, όχι Τούρκοι, όπως νομίζουμε. Γι’ αυτό πρέπει να έχουμε πολύ καλή γνώση της γεωγραφίας μας".


ΤΟΤΕ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ: "Το Κυπριακό δεν θα λυθεί ως αποτέλεσμα συνομιλιών, αλλά η λύση θα επέλθει όταν οι Ρώσοι, οι Αμερικανοί και οι Εβραίοι θα αναγνωρίσουν το Κουρδικό κράτος".
ΣΕΙΣΜΟΙ - ΕΚΤΑΚΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ: "Ό,τι ωφελεί τους ανθρώπους για να αποκτήσουν την αιώνια ζωή ο Θεός θα το επιτρέψει, είτε είναι ένας καρκίνος, είτε ένα απρόσμενο ατύχημα, είτε ένας σεισμός
  Εκτός από τα πολεμικά γεγονότα θα ζήσουμε έκτακτα γεωφυσικά φαινόμενα. Κι όλα θα συντελέσουν να επανεύρει ο άνθρωπος την προοπτική της αιώνιας ζωής. Κι αυτά θα γίνουν, όπως είπαμε, ένεκα της μεγάλης διαφθοράς, της αποστασίας του ανθρώπου από τον Θεό και το θέλημά Του, που έχουν αναπόδραστο αποτέλεσμα, όχι μόνο τις εκτρώσεις, την αυξημένη μαγεία, τη βλασφημία και τη σαρκολατρία, αλλά και τη νομιμοποίησή τους".

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΙ: "Και επαναλαμβάνω, αυτό τον πόλεμο δεν θα τον κάνει ο Θεός, ούτε οι Άγιοί του:Αντίθετα, η Παναγία μας και οι άγιοι είναι γονατιστοί και κλαίουν ενώπιον του Θεού, για να μειωθούν να επερχόμενα δεινά, για να οδηγηθούμε σε πραγματική μετάνοια".

   Περισσότερες εξηγήσεις και διευκρινήσεις για τα παραπάνω δόθηκαν στην τηλεοπτική συνέντευξή του στο ΡΙΚ (δείτε παρακάτω)

2. ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΡΙΚ 4-4-2017
 Πρόσφατα, ο Μητροπολίτης της Κατεχόμενης Μόρφου Νεόφυτος, μίλησε πολύ αποκαλυπτικά στην εκπομπή της Ελίτας "Μαζί" στο ΡΙΚ (4-4-2017) για επερχόμενο μεγάλο σεισμό στην Ελλάδατόσο δυνατό που θα οδηγήσει σε μετακίνηση πληθυσμού και για τουρκική εισβολή αμέσως μετά, πάνω στην αδυναμία του  "ανύπαρκτου" κράτους, σε δύο ελλαδικά νησιά, ένα μικρό και ένα μεγάλο

  Η Τουρκική θρασύτητα της εισβολής θα είναι πολύ μεγάλη, αλλά θα κρατήσει μόνο για τρεις μέρες!

  Τις συμφορές αυτές μπορούν να μετριάσουν ή να απαλείψουν μόνο η μεταμέλεια, η μετάνοια και η εξομολόγησή μας, που "γεμίζουν τα χέρια της Παναγιάς" ενώπιον του Χριστού!

  Ο Πανιερώτατος ειδικά για την Κύπρο αναφέρεται σε "επεισόδιο εκφοβισμού από θαλάσσης", δηλαδή στο θαλάσσιο χώρο της Κύπρου, που προφανώς σχετίζεται με την εκμετάλλευση της Κυπριακής ΑΟΖ και προφητεύεται από τον Άγιο Φιλούμενο που μαρτύρησε στο Φρέαρ του Ιακώβ από φανατικούς Εβραίους το 1979! Αυτό θα γίνει συγχρόνως με την τουρκική εισβολή στα δύο ελληνικά νησιά! Για "ράπισμαστην Κύπρο είχε μιλήσει και ο Άγιος Παΐσιος!

  Όλα αυτά τα γεγονότα όμως θα οδηγήσουν σε άμεση μεταμέλεια, μεταβολή  και ευσέβεια τον λαό μας σε Ελλάδα και Κύπρο, με αποτέλεσμα να καταστούν ασφαλείς εκ Θεού στον Γενικό Πόλεμο που θα ακολουθήσει. Απλά θα έχουμε πρόβλημα τροφίμων για λίγους μήνες (πείνα) κάτι που πρέπει να μας στρέψει από τώρα  πίσω στην καλλιέργεια της γης.

  Η Ρωσία θα χτυπήσει τότε για τα δικά της συμφέροντα την Τουρκία ανηλεώς και θα την κατακτήσει σε λίγες ημέρες, αναγκάζοντας τους Τούρκους να αποσύρουν τα στρατεύματά τους από την Κύπρο. Τότε θα καταστραφεί και η Γεωργία. Η Τουρκία θα συντριβεί από την Ρωσία αρχικά με την ανοχή αν όχι την άδεια του ΝΑΤΟ και της Κίνας...

  Ο Μητροπολίτης επικαλείται συνδυαστικά πληροφορίες και αποκαλύψεις κεκοιμημένων ήδη Αγίων, όπως του Γέροντος Παϊσίου, αλλά και εν ζωή κεκρυμμένων Αγίων! Αναφέρθηκε ακόμη και στην ασκήτρια Λαμπρινή της Άρτας (δείτε εδώ http://www.noiazomai.gr/2015/07/blog-post_68.html)

 Ο Πανιερώτατος λέει πως ο Θεός έδινε μέχρι τώρα αναβολή στα επερχόμενα, περιμένοντας την μετάνοια και την επιστροφή μας, αλλά τα γεγονότα θα έρθουν. Σε τι ένταση και βαθμό, εξαρτάται πάντα από εμάς και τη ζωή που κάνουμε...

  Τονίζει δε πως οι πλέον μεγάλες αιτίες των επερχομένων δεινών είναι πρώτον οι αμετανόητες Εκτρώσεις, η εκτεταμένη Βλασφημία του Ονόματος του Θεού, οι Μαγείες, οι Σατανισμοί και τα μεγάλα Σαρκικά Αμαρτήματα τα παρά φύσιν, που γίνονται τόσο εντός, όσο και εκτός του γάμου!

   Δείτε ολόκληρη την αποκαλυπτική συνέντευξη του Μητροπολίτη Μόρφου Νεοφύτου:

  Πρέπει να καταλάβουμε ότι μόνη προστασία μας είναι ο Χριστός και η Παναγία με τους Αγίους μας. Κανείς άλλος! Ας σταματήσουμε να ελπίζουμε σε δύση κι ανατολή, σε ευρώ και σε δολάριο, σε ΗΠΑ, ΕΕ ή Ρωσία! Ας ξαναγίνουμε οι γενναίοι και πιστοί Ορθόδοξοι Έλληνες της Ιστορίας και του Χριστού! Και έρχεται και δόξα και Πόλη, η ίδια η Αγια - Σοφιά, σαν μεγάλη ανταμοιβή. Τότε "μια γυναίκα θα διώχνει δέκα Τούρκους με τη ρόκκα"...

 Αν θέλουμε να θωρακίσουμε τα παιδιά και την οικογένειά μας, ας επιστρέψουμε στην Ορθοδοξία μας, σε πνευματικό Γέροντα, πνευματική ζωή, Εξομολόγηση και Θεία Κοινωνία!

Σέ ποιά θεμέλια καί σέ ποιές δυνάμεις στηρίζεται η εμφύλια διαμάχη γιά τόν θρόνο τής πνευματικότητος ανάμεσα στόν κληρικό καί τόν καλλιτέχνη;

Επίθεση κατά των π. Νικ.Μανώλη και π.Θεόδ.Ζήση από φιλοπατριαρχικό ιστολόγιο

Μηνύματα συμπαράστασης από όλη την Ελλάδα - Νέα αντίδραση του π. Μανώλη
Καταιγιστικές διαστάσεις λαμβάνει η υπόθεση της παραπομπής στο συνοδικό δικαστήριο των πατέρων Μανώλη και Ζήση.

Όπως το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ επισήμανε από την πρώτη στιγμή το θέμα έχει ανοίξει για τα καλά τον ασκό του Αιόλου και αναμένεται να δοκιμαστεί σοβαρότατα η συνοχή και η ενότητα της Εκκλησίας.
Την στιγμή που εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης φτάνουν από όλη την Ελλάδα προς τους δύο αγωνιστές κληρικούς, τα “εξαπτέρυγα” του Φαναρίου ξαναχτύπησαν!
Σε φιλικά προσκείμενο του Πατριαρχείου ιστολόγιο που πολλάκις λειτουργεί και σαν γραφείο τύπου του Φαναρίου αναρτήθηκε κείμενο με ευθεία επίθεση εναντίον των δύο ιερέων.
Σε αυτό αναφέρεται πως “οι κληρικοί της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης Θεόδωρος Ζήσης και Νικόλαος Μανώλης, αλλά και οι ομόφρονές τους (Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, Πέτρος Χιρς κ.α.), θα έπρεπε προ πολλού να έχουν καθαιρεθεί”
Κατηγορούνται μάλιστα-άκουσον άκουσον- “την αίρεση του ευσεβισμού”!
Στο άρθρο ο συντάκτης συμπληρώνει:
“Η όλη στάση των δύο αυτών κληρικών εξακολουθεί να είναι προκλητική και μαρτυρεί περίτρανα την αμετανοησία τους. Αυτή η αμετανοησία πηγάζει, φυσικά, από έναν τεράστιο φαρισαϊσμό, τον οποίο διατυπώνει πανηγυρικά ο κληρικός Θ. Ζήσης σε επιστολή του προς τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο. Στο τέλος της επιστολής γράφει: Ἐγὼ εἶμαι βέβαιος γιὰ τὴν καλὴ πορεία τῆς διακονίας μου, γιατὶ ἀκολουθῶ τοὺς Ἁγίους καὶ ὄχι τὸν Βαρθολομαῖο καί «τοὺς σὺν αὐτῷ».
Ας ελπίσουμε η Εκκλησία να καθαιρέσει άμεσα τους κληρικούς αυτούς με το τεράστιο «ΕΓΩ» και τις ακλόνητες βεβαιότητές τους. Δεν πρόκειται για τιμωρία, αλλά για επιτακτική πνευματική ανάγκη”.
Το θέμα είναι πόσο το Οικουμενικό Πατριαρχείο συμμερίζεται αυτές τις απόψεις και αν το εν λόγω ιστολόγιο λειτουργεί σαν “λαγός” των διαδρόμων του Φαναρίου….
Στον αντίποδα χθες είχαμε μια νέα αντίδραση από το π. Νικ. Μανώλη.
Σε σχόλιό του αναφέρει: “Πορεία πρός τόν Παράδεισο σημαίνει θυσιαστική μαρτυρική αὐταπάρνηση. Ἡ ἀνάληψη τῆς προσωπικῆς σταυρικῆς πορείας πρός τόν Γολγοθά ὁδηγεῖ στήν ἀπόλαυση τῆς δωρεᾶς τῆς Χάριτος, στή συγκατοίκηση μέ τούς ἁγίους στόν Παράδεισο. Αὐτήν τή πορεία νά τήν εὐλογεῖ ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία καί νά μήν τήν ἐμποδίζει. Νά τή διαφημίζει στό ποίμνιο ὡς τήν μοναδική δυνατότητα Σωτηρίας, ὡς τήν ἀπόλυτη ταύτιση καί συμπόρευση μέ τήν ἀποστολική καί ἁγιοπατερική πρακτική μεθέξεως τῶν οὐρανίων ἀγαθῶν.
Γιά νά τό κάνει ὅμως αὐτό πρέπει νά τήν συνέχει καί νά τήν ἐμφορεῖ ἡ θεώρηση τῶν ἁγίων. Σέ πολλές περιπτώσεις στήν ἐκκλησιαστική ἱστορία πού ἐπικρατοῦσε ἡ αἵρεση στούς ἐκκλησιαστικούς κύκλους, ἡ διοικοῦσα ἐκκλησία πολεμοῦσε τόν δρόμο τῆς Σωτηρίας καί ἐπέλεγε νά “διασφαλίσει” τό ποίμνιο σέ πορεία πτώσης, πλάνης καί ἀπώλειας μέ ἀγαπολογίες καί θεωρίες παραπλάνησης. Ἀλοίμονο! Σέ ἀνάλογη ἐποχή βρισκόμαστε!”
Παραπέμπει δε στην ακόλουθη διαμαρτυρία μιας εκ των υποστηρικτών του:
“Μακαριώτατε,
Η καρδιά μας ακολουθεί την πορεία της αυθεντικής Ορθοδοξίας και ευγνωμονούμε το Θεό που έχουμε βρει στο δρόμο μας τον πατέρα Νικόλαο Μανώλη, ο οποίος με αγάπη, κόπο και προσευχές προσπαθεί να μην αλλοιωθεί το όνομα της Ορθοδοξίας μας. Ο αγώνας του δεν είναι αντίθετος προς το όνομα της Πίστης μας, αλλά προς ενίσχυσης αυτής.
Οι κατηγορίες που τον βαρύνουν είναι εντελώς άτοπες μιας και με το ήθος του το μόνο που επιδίωκε ήταν και είναι η ενδυνάμωση της Πίστης στον ορθό δρόμο του Χριστού μας.
Πολλές φορές η λειτουργία της διοίκησης της εκκλησίας έχει διαδικασίες που απαιτούν κινήσεις διαφορετικές από την απλότητα της ουσίας της Πίστης μας. Ας ευλογεί ο Θεός, οι διαδικασίες αυτές να μην είναι εμπόδιο στον δρόμο μας προς τον Παράδεισο και να μην χρειαστεί να σταυρώσουμε τον Χριστό μας ξανά με τις πράξεις μας.
Με εκτίμηση
Παπαδοπούλου Ευφροσύνη”



το είδαμε εδώ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...