Οι Τούρκοι δεν κρύβουν τις αληθινές προθέσεις τους έναντί μας, και εμείς κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε.
Από τον τουρκικό στρατό δόθηκε εντολή για την κατασκευή ενός πλωτού μέσου, που είναι ειδικά προορισμένο για το πρώτο κύμα καταδρομέων που θα αφιχθούν στους στόχους, ταυτόχρονα με τις αερομεταφερόμενες δυνάμεις: Ενός μικρού hovercraft το οποίο κατασκευάστηκε από
την τουρκική πολεμική βιομηχανία.
Όπως πληροφορείται το nationalpride, το νέο hovercraft μπορεί να μεταφέρει έξη άτομα, διαθέτει μεγάλη ευελιξία, μικρή εμβέλεια και κινείται με 55 χλμ/ώρα στην επιφάνεια του νερού. Το τουρκικό hovercraft μπορεί να μεταφέρει ομάδα ή ομάδες, ανάλογα με τον αριθμό των σκαφών που χρησιμοποιούνται, από τα τουρκικά παράλια στα ελληνικά νησιά μέσα σε λίγα λεπτά της ώρας επιτρέποντας την αποβίβασή τους σε αρκετή απόσταση από την ακτή, αφού το σκάφος μπορεί να κινηθεί επί του εδάφους με ταχύτητα 60 χλμ/ώρα.
Γνωρίζοντας, δηλαδή οι Τούρκοι, ότι με τα μεγάλα αποβατικά σκάφη, χωρητικότητας αυτών που χρησιμοποίησε στην Κύπρο, δύσκολα θα μπορούσε να πετύχει απόβαση σε ελληνικό νησί, αποφάσισε αντί αυτών να κατασκευάσει δεκάδες ή και εκατοντάδες μικρά αποβατικά, τα οποία μπορούν να κατευθυνθούν σε πολλά σημεία ενός νησιού, διασπείροντας τις δυνάμεις της και δυσκολεύοντας την άμυνά μας. Και όλα αυτά, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, αφού οι αποστάσεις των μικρασιατικών παραλίων με τα ελληνικά νησιά είναι πολύ μικρές.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι τέτοιου είδους αποβατικά μόνον σε μικρές αποστάσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν, και σε ήρεμα νερά. Δεν προσφέρονται βέβαια ούτε για τη Μεσόγειο ούτε για απόβαση στην… Ουκρανία. Αλλά, και λόγω του μικρού μεγέθους τους, δεν παρέχουν στους στρατιώτες υψηλή προστασία, άρα μόνο για λίγο χρόνο και αιφνιδιαστικά πρέπει να πλεύσουν.
Οι Τούρκοι δεν κρύβουν τις αληθινές προθέσεις τους έναντί μας, και εμείς κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε. Ο εξοπλισμός της τα τελευταία χρόνια είναι καθαρά επιθετικός, τα δε μικρά αποβατικά μόνον εναντίον των ελληνικών νησιών μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Γιατί δεν αντιδρούμε; Εξέλειπε η εθνική ευαισθησία; Αυτές τις εντολές έχουν οι διαχειριστές της εξουσίας; Υποβαθμίζουμε τον κίνδυνο; Πιστεύουμε ότι με τα ζεμπέκικα και τις κουμπαριές, θα επιλύσουμε τα προβλήματα; Δεν γνωρίζω. Εκείνο όμως που γνωρίζω, είναι ότι πάλι θα βρεθούμε απροετοίμαστοι.
Να σημειώσουμε βέβαια, ότι δεν αρκούνται οι Τούρκοι μόνον στα μικρά αποβατικά. Παράλληλα παραγγέλνει και μεγάλα. Ήδη, στα δύο μεγάλα αποβατικά που παρέλαβε η Τουρκία, θα προστεθούν άλλα δύο υψηλών δυνατοτήτων, 7.500 περίπου τόνων εκτοπίσματος LST. Μέχρι στιγμής τέσσερις εταιρίες υπέβαλαν πρόταση, μεταξύ των οποίων και αυτή του περιώνυμου Κοτς «RMK Marine».
Προσθέστε κοντά σε αυτά και όσα σας γνωστοποιήσαμε με προχθεσινό μας σημείωμα, σχετικά με την παραλαβή γεφυροφόρων τεθωρακισμένων αρμάτων. Δεν υπάρχει άλλος ποταμός να διασχίσει η Τουρκία στα σύνορά της, από όλες τις πλευρές, πλην του Έβρου. Η Krauss-Maffei Wegmann ολοκλήρωσε την κατασκευή των πρώτων μονάδων των τεθωρακισμένων γεφυροφόρων οχημάτων Leguan για την Τουρκία, ως μέρος του συμβολαίου που είχε υπογραφεί το 2009.
Πρόκειται για πτυσσόμενη γέφυρα, που φέρεται από το σκάφος άρματος Leopard 1. Έχει μήκος 26 μέτρων και γεφυρώνει κενά μέχρι 24 μέτρα, για τη διάβαση οχημάτων έως 70 τόνους. Συνολικά είχαν παραγγελθεί 36 μονάδες, εκ των οποίων οι έξι θα κατασκευάζονταν στη Γερμανία και οι υπόλοιπες 30 στην Τουρκία, καθώς το συμβόλαιο περιελάμβανε και μεταφορά τεχνογνωσίας. Ένα από αυτά τα οχήματα εκτίθεται αυτές τις ημέρες στην IDEF 2011. Φαίνεται ότι εμείς επί πολλά χρόνια, αντί να εξοπλιστούμε κατάλληλα, αγοράζαμε εκείνα τα οπλικά συστήματα που έδιναν τις μεγαλύτερες μίζες σε αρμοδίους
Από τον τουρκικό στρατό δόθηκε εντολή για την κατασκευή ενός πλωτού μέσου, που είναι ειδικά προορισμένο για το πρώτο κύμα καταδρομέων που θα αφιχθούν στους στόχους, ταυτόχρονα με τις αερομεταφερόμενες δυνάμεις: Ενός μικρού hovercraft το οποίο κατασκευάστηκε από
την τουρκική πολεμική βιομηχανία.
Όπως πληροφορείται το nationalpride, το νέο hovercraft μπορεί να μεταφέρει έξη άτομα, διαθέτει μεγάλη ευελιξία, μικρή εμβέλεια και κινείται με 55 χλμ/ώρα στην επιφάνεια του νερού. Το τουρκικό hovercraft μπορεί να μεταφέρει ομάδα ή ομάδες, ανάλογα με τον αριθμό των σκαφών που χρησιμοποιούνται, από τα τουρκικά παράλια στα ελληνικά νησιά μέσα σε λίγα λεπτά της ώρας επιτρέποντας την αποβίβασή τους σε αρκετή απόσταση από την ακτή, αφού το σκάφος μπορεί να κινηθεί επί του εδάφους με ταχύτητα 60 χλμ/ώρα.
Γνωρίζοντας, δηλαδή οι Τούρκοι, ότι με τα μεγάλα αποβατικά σκάφη, χωρητικότητας αυτών που χρησιμοποίησε στην Κύπρο, δύσκολα θα μπορούσε να πετύχει απόβαση σε ελληνικό νησί, αποφάσισε αντί αυτών να κατασκευάσει δεκάδες ή και εκατοντάδες μικρά αποβατικά, τα οποία μπορούν να κατευθυνθούν σε πολλά σημεία ενός νησιού, διασπείροντας τις δυνάμεις της και δυσκολεύοντας την άμυνά μας. Και όλα αυτά, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, αφού οι αποστάσεις των μικρασιατικών παραλίων με τα ελληνικά νησιά είναι πολύ μικρές.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι τέτοιου είδους αποβατικά μόνον σε μικρές αποστάσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν, και σε ήρεμα νερά. Δεν προσφέρονται βέβαια ούτε για τη Μεσόγειο ούτε για απόβαση στην… Ουκρανία. Αλλά, και λόγω του μικρού μεγέθους τους, δεν παρέχουν στους στρατιώτες υψηλή προστασία, άρα μόνο για λίγο χρόνο και αιφνιδιαστικά πρέπει να πλεύσουν.
Οι Τούρκοι δεν κρύβουν τις αληθινές προθέσεις τους έναντί μας, και εμείς κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε. Ο εξοπλισμός της τα τελευταία χρόνια είναι καθαρά επιθετικός, τα δε μικρά αποβατικά μόνον εναντίον των ελληνικών νησιών μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Γιατί δεν αντιδρούμε; Εξέλειπε η εθνική ευαισθησία; Αυτές τις εντολές έχουν οι διαχειριστές της εξουσίας; Υποβαθμίζουμε τον κίνδυνο; Πιστεύουμε ότι με τα ζεμπέκικα και τις κουμπαριές, θα επιλύσουμε τα προβλήματα; Δεν γνωρίζω. Εκείνο όμως που γνωρίζω, είναι ότι πάλι θα βρεθούμε απροετοίμαστοι.
Να σημειώσουμε βέβαια, ότι δεν αρκούνται οι Τούρκοι μόνον στα μικρά αποβατικά. Παράλληλα παραγγέλνει και μεγάλα. Ήδη, στα δύο μεγάλα αποβατικά που παρέλαβε η Τουρκία, θα προστεθούν άλλα δύο υψηλών δυνατοτήτων, 7.500 περίπου τόνων εκτοπίσματος LST. Μέχρι στιγμής τέσσερις εταιρίες υπέβαλαν πρόταση, μεταξύ των οποίων και αυτή του περιώνυμου Κοτς «RMK Marine».
Προσθέστε κοντά σε αυτά και όσα σας γνωστοποιήσαμε με προχθεσινό μας σημείωμα, σχετικά με την παραλαβή γεφυροφόρων τεθωρακισμένων αρμάτων. Δεν υπάρχει άλλος ποταμός να διασχίσει η Τουρκία στα σύνορά της, από όλες τις πλευρές, πλην του Έβρου. Η Krauss-Maffei Wegmann ολοκλήρωσε την κατασκευή των πρώτων μονάδων των τεθωρακισμένων γεφυροφόρων οχημάτων Leguan για την Τουρκία, ως μέρος του συμβολαίου που είχε υπογραφεί το 2009.
Πρόκειται για πτυσσόμενη γέφυρα, που φέρεται από το σκάφος άρματος Leopard 1. Έχει μήκος 26 μέτρων και γεφυρώνει κενά μέχρι 24 μέτρα, για τη διάβαση οχημάτων έως 70 τόνους. Συνολικά είχαν παραγγελθεί 36 μονάδες, εκ των οποίων οι έξι θα κατασκευάζονταν στη Γερμανία και οι υπόλοιπες 30 στην Τουρκία, καθώς το συμβόλαιο περιελάμβανε και μεταφορά τεχνογνωσίας. Ένα από αυτά τα οχήματα εκτίθεται αυτές τις ημέρες στην IDEF 2011. Φαίνεται ότι εμείς επί πολλά χρόνια, αντί να εξοπλιστούμε κατάλληλα, αγοράζαμε εκείνα τα οπλικά συστήματα που έδιναν τις μεγαλύτερες μίζες σε αρμοδίους
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/05/blog-post_7253.html#ixzz1N7iN7eli
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά